Auteur Topic: LIA  (gelezen 93688 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #15 Gepost op: 25 april 2016, 21:56:55 »





[size=78%]









[/size]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #16 Gepost op: 25 april 2016, 21:58:09 »
Die andere lekkere roste stoot is zonder twijfel Eva .... gaddamme .... en dat loopt zomaar los in 't wild, ze moesten het verbieden  :shakekontje :lol_hitting: :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #17 Gepost op: 26 april 2016, 22:13:18 »
Vandaag heb ik Lia voor de eerste keer ontmoet alhoewel ze naar eigen zeggen al twee jaar in Heaven 7 werkt. Maar omdat ze haar haar telkens verandert heb ik haar misschien nooit herkend?

Wat een leuk, gek, lekker en geil ding is dit!

Ze was al aan het gekken toen Sjeufke en ik nog aan de cola zaten in de bar en toen we wat wilden gaan eten vroeg ze brutaal waarom we weg gingen. Ze volgde ons naar de ruimte waar het ontbijtbuffet stond en bleef ons beiden in de gaten houden en gekken opmerkingen maken. Lachte bijna continu, waarvan grotendeels ondeugend, en was een echte spring-in-het-veld (lees ook: huppelkutje) tussen de rest van de dames. Kijk, zo val je op en trek je positieve aandacht. Het duurde dan ook niet lang of ze ging met Sjeufke en mij mee naar buiten om een peuk te roken. Ze ging gezellig tussen ons in zitten, waarop Sjeufke al (weer) kwam met het voorstel om een sandwich te doen, maar ik bedankte daar liever voor en naarmate de tijd volgde kroop Lia steeds dichter tegen me aan. Ze bleef ondeugende grapjes maken en kreeg met gemak een grote smile op zowel het gezicht van Sjeufke als het mijne. Helaas moest Sjeufke nog douchen voordat hij een kamertje kon maken en daarmee was het lot van Lia dan ook beslist: het werd een kamertje met mij. Nou ja, een kamertje, zeg maar gerust eenkamer. Anderhalf uur zijn we weggeweest, wat voor mij op zich geen bezwaar is maar voor haar wel even vreemd was. Blijkbaar is ze meer gewend aan halve uurtjes, hoewel ze zelf al gauw na de start van onze kamer zei dat dit waarschijnlijk langer dan een half uur zou gaan duren.

Lia is een heerlijke zoenster, waarbij ze haar tongpiercing graag inzet, maar ook graag zachtjes op je lip bijt en aan je tong zuigt. Heerlijk dus! Ze zoent en bijt en likt overal waar ze maar zoenen, bijten en likken kan, en doet dat met volle overgave. Haar ogen zijn (naar mijn mening ) om in te verdrinken en dat gebruikt ze dan ook geraffineerd door op kamer haar (sexy) brilletje af te zetten.

In eerste instantie ging het grappen en dollen op kamer gewoon door, inclusief ondeugend teasen, maar toen ik haar borsten zoende en daarna haar buik, werd ik zachtjes doch vastberaden verder naar beneden geduwd ten teken dat daar nog meer lekker was om te ontdekken. Toen ik haar heerlijke kutje onder m'n neus en tong had, proefde ik haar vocht al en werd mevrouw meteen stil. Geen grappen en lachjes meer, maar in plaats daarvan zachte en vastberaden kreuntjes... het geen steeds meer naar een dieper gegrom evolueerde waarvan ik dan maar concludeerde dat daarboven iemand het behoorlijk naar haar zin had...  Achteraf hoorde ik ook dat ze van 11:00 uur aanwezig was en tot nu toe nog geen kamer had gehad, ofwel er was aan haar kant toch ook een behoefte ontstaan....

Onder het beffen draaide ze zich steeds meer onder mij zodat ze aan een heerlijke pzc sessie kon beginnen. Zacht, gevoelig, vol variatie en heel veel deep throat werd ik gepijpt terwijl ik haar klitje met mijn tong bewerkte... Op een gegeven moment kwam ze steeds meer met haar bekken omhoog om me naar de juiste plekjes te sturen en aan haar aarzeling in het pijpen merkte ik dat ik die plekjes al ras gevonden had... dus af en toe plaagde ik haar door even te stoppen en ook met mijn bekken te bewegen, als teken dat daar ook nog gevoelige plekjes zaten, en waarna ze meteen ook haar pzc taak hervatte...

Zo afwisselend werden we geiler en geiler en op gegeven moment had mevrouw dan ook zin om te neuken. Ik kreeg een rood condoom aangemeten, werd nog even bijgepijpt en toen kwam Lia over me heen om me te berijden... Een heerlijke cowgirl volgde, waarbij ik merkte dat ze best nauw was en heel soepel in haar bekken. Intussen zoenen, bijten, aan min tepels zuigen, man man wat was deze dame actief!

Daarna omdraaien en in missio verder gegaan waarbij ik lekker hard mocht, nee, moest stoten, iets wat eigenlijk helemaal mijn stijl niet is omdat ik vrij lui ben aangelegd. Maar deze dame had me voldoende geil gekregen om dingen te doen die ik doorgaans niet zo gauw ten tonele breng... Heerlijk close op deze manier verder geneukt, vrijwel continu met tongzoenen begeleid, totdat mijn hoogtepunt r aan zat te komen. Ik vond het echter nog veel te vroeg om er een eind aan te breien dus ik ging van haar af en laste een pauze in. Ze ging even knus tegen me aan liggen, keek me diep in mijn ogen en begon weer te zoenen, terwijl haar handen op zoek gingen naar mijn afnemende erectie. Dat was natuurlijk onacceptabel dus begon te sensueel mijn lul te masseren waarna die in een mum van tijd weer stijf stond. Tegelijkertijd begon ze zachtjes aan mijn tepels te likken en zuigen en toen ze merkte dat ik dit uiterst stimulerend vond zette ze de eindsprint in met haar mond en handjes, om met een heerlijk orgasme mijnerzijds te eindigen. Ze was wel nog een beetje verbaasd over de kleine hoeveelheid sperma die ik produceerde, maar toen ze hoorde dat ik zondag nog drie kamertjes in een andere club had gemaakt was ze toch tevreden over haar resultaat.

Nadat ik wat was bijgekomen kroop ze nog dicht tegen me aan en vroeg og ik het goed vond als ze even wat te drinken en wat sigaretten ging halen. Toen ze hiervoor even weg was zag ik op mijn telefoon dat we net het uur waren gepasseerd en besloot ik er zonder problemen maar anderhalf uur van te maken. Ze was bij terugkomst erg verbaasd hierover, maar tegelijkertijd ook erg blij. En als Lia blij is, dan wordt je dat als haar klant makkelijk ook, daar zorgt ze wel voor...

Voor mij dus bij mijn eerste bezoek aan Heaven 7 sinds lange tijd meteen al weer een toppertje ontdekt!

Reden genoeg om alleen al voor haar nog vaker terug te komen.
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #18 Gepost op: 4 juni 2016, 19:25:07 »
Op 27 mei met Lia een date gehad.
Ik had de dame een tweetal weken eerder leren kennen tijdens mij vorig bezoek aan Heaven7.
Licky Luke is toen met Lia op kamer geweest en zijn ervaring was meer dan positief.

Lia is duidelijk aanwezig tussen de andere meiden. Heeft het hoogste woord en loopt met een big smile rond. Niet het meisje waar je nou direct voor zou vallen. Een girl next door. Haar speelsheid, ondeugend karakter en wat ik al wist van Licky Luke besloten mij om haar een zuurverdiende donatie te gunnen.

In Heaven7 draag je je sleutel om de nek. Er zit een klikgesp, waamee je de sleutel kunt los maken van het bandje. In no time had ze die ontkoppeld. Na wat spelen klikte ze het terug, echter zonder sleutel. Niets in de gaten. Geen idee dus waarom ze zoveel lol had. Enfin, uiteindelijk was alles weer compleet en konden de presales echt beginnen. Lia heeft duidelijk op de tongzoen-academie gezeten, want daar heeft ze wel kennis van.
Op kamer ging dat spel nog ff door, knuffelen dik oké. Tijdens het blaasconcert kreeg ik telefoon. Een die ik wel ff moest opnemen. De persoon aan de ander kant was nogal lang van stof. Tijdens het luisteren befte ik haar doosje! Lia kwam niet bij van het lachen, gelukkig met beperkt geluid.
Blasen was goed (GOSP = 0,7M). In missio geëxplodeerd!
De service is goed, zeker in combinatie met haar attitude is een herhalingsgevaar zeker aanwezig.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #19 Gepost op: 4 juli 2016, 19:21:19 »
Rond een uur of zeven zat ik van een biertje te genieten. De dag was mooi geweest, ik had geen kamerplannen meer, en dan is het tijd voor een beetje alcohol. Samen met enkele  collega’s waarmee ik in de loop van de namiddag kennis gemaakt had, zat ik in het achterste gedeelte van de eetruimte. Op 1 van de bankjes zat een leuke, drukke meid: Lia. Eén van mijn nieuwe kennissen was al met haar naar de kamer geweest, en hij was er best tevreden over.

Grappig was dat Lia behoorlijk goed Nederlands verstaat en spreekt – en zich dus regelmatig in ons gesprek mengde, op een leuke manier. De wereld, en zeker de wandelwereld is overigens soms best klein: Lia gaf aan Nederlands gestudeerd te hebben aan een Vlaams CVO waar ik ook ooit een vreemde taal (geen NT2 uiteraard) gevolgd heb. En dan moet ik weer even denken aan Antonia uit Xanten, die regelmatig te vinden is in het uitgaansleven van de gemeente waar ik woon…

Op een bepaald moment ging de medewandelaar die naast me zat even – ja inderdaad... wandelen – waarop Lia zich naast me zette. Een beetje ouwehoeren, wat teasen (zowel mijn tepels als wat min of meer onder mijn handdoek zat kreeg ruime aandacht), tussendoor even een drankje halen met mijn gewonnen drankkaart (ik heb eerlijk gedeeld met wandelbroeders en dames), en na verloop van tijd werd het allemaal wat doelgerichter. Uiteindelijk belandde ik dus toch nog op de kamer.

Lia is het sympathieke buurmeisje. Op het eerste gezicht kijk je langs haar door, focus je op de mooie meisjes van de klas, maar bij nadere beschouwing blijkt ze best wel wat te hebben. Ze straalt positiviteit uit, ze doet een beetje gek, plaagt je wat, en zet tussendoor ook haar vrouwelijke wapens in (borstjes tegen je aandrukken, kusjes, onderzoekende strelende handjes, …).

De sessie was dik in orde. Ongeremd tongzoenen (heel anders dan de zuinige kusjes van bv. Betty), prima pijpen, afgewisseld met enige gekdoenerij (die helemaal niet stoorde: het leek net op relaxte seks met een vriendin).

Na missio, cowgirl en reversed cowgirl uiteindelijk gefinisht in doggy – waarbij Lia geïnteresseerd volgde in de zijspiegel…

Naar eigen zeggen is Lia vanaf vandaag voor een paar weken terug naar de heimat. Mis ik haar? Niet meteen: er zijn nog een handvol dames die ik eerst even wil ervaren. Maar het was heel zeker een positieve ervaring. Seks kan op heel veel manieren leuk zijn, en Lia biedt er daar zeker eentje (of meer) van aan. Gewoon eens een keertje doen!
« Laatst bewerkt op: 4 juli 2016, 19:33:40 door ikke1974 »
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #20 Gepost op: 30 juli 2016, 10:52:28 »
Op de kamer ging ze lekker verder met waar ze beneden ook mee bezig was. Lekker ouwehoeren en teasen. Ze zei dat ze zich even wilde opfrissen en dat vond ik geen probleem, ook omdat ze net had gerookt. Een paar minuten later kwam ze weer terug, maar dat ging natuurljk niet op een normale manier. Met een grote klap, bonkte ze op de deur. Ik schrok er behoorlijk van en Lia lag in een deuk. Wat een heerlijk speels ding is dit. Nu maar hopen dat haar service ook zo goed is. Lia kwam bij me op bed liggen en keek me aan met haar pretoogjes. Ze kwam boven op me liggen en begon me voorzichtig te zoenen. Dat zoenen werd steeds intensiever. Ik wilde haar tong voelen, maar dat ontweek ze iedere keer plagerig, totdat ze me ineens heel intens begon te tongen. Ik voelde iets hard aan haar tong en toen ik even een moment kon bijkomen, vroeg ik haar of ze een tongpiercing had. Met een hele onschuldige blik schudde ze nee, maar ondertussen deed ze haar tong heen en weer in haar mond en gleed ze met haar tongpiercing over haar tanden en begon weer te lachen. Ze had dus inderdaad een tongpiercing en weer had ik een déjà vu momentje naar Cora. Het voelde waanzinnig met Lia. Wat een prettige "Überraschung" is deze meid. De remmen waren behoorlijk bij haar los, als er al een rem op deze meid zat. Lia daalde vervolgens af naar beneden en begon me plagerig een blowjob te geven. Haar tongpiercing kon ik daarbij zeer goed voelen, a la Cora.. Haar PZC-kwaliteiten waren van hoog niveau. Ook was ze niet vies van deepthroat, wat ze ook regelmatig deed. Op een gegeven moment stopte ze een condoom in haar mond en begon hier mee te spelen. Alleen al de blikken die ze gaf, waren al vermakelijk. Ik moest me echt concentreren, zorgen dat mijn lid staande bleef. Gelukkig deed ze gauw het condoom er om. Ook haar wilde ik in missio nemen, zodat ik haar lekker kan tongzoenen met haar piercing. Ze vroeg nog wel om voorzichtig met haar te doen, omdat ze maar een klein tenger meisje is. Dit zegt ze dan weer met een zielige blik in haar ogen. Ik heb haar een behoorlijke tijd geneukt, waarbij ze zeer intens bleef tongen. Uiteindelijk in haar gefinished. Wat een meid, deze Lia. Helaas na de daad wilde ze gelijk weer van de kamer. Ik stelde nog voor om even uit te rusten, maar ze wilde weer een sigaretje gaan roken. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Een echt eigenwijs dondertje dus, die haar eigen willetje heeft. Ik mag dat wel. Ik zei dat ik dan later nog een kamer met haar wilde nemen en dat vond ze een goed idee. Helaas is dat er niet van gekomen, omdat ik na deze kamer nog een tijdje met mijn Nederlandse en Duitse vrienden buiten heb zitten praten. Toen ik weer naar binnen ging was het inmiddels 2 uur en ik zag Lia lopen. Helaas had ze net een kamer met iemand anders. Ik vroeg haar of ze nog een tijdje zou blijven werken in Heaven 7, maar ze zei dat ze volgende maand even naar huis gaat en daarna nog even kort terug komt, tot 14 augustus, maar daarna definitief stopt met dit werk.
O ja, en Lia ziet er in het echt nog beter uit dan op de foto's en ze spreekt een aardig woordje Nederlands

Naam : Lia
Nationaliteit/Taal : Roemeense) / Duits, Engels, Spaans en Nederlands
Leeftijd : 24, maar je schat haar eerder 18 á 19
Haarkleur/-lengte : Rood/paars
Lengte dame : 1,49 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 40 Kg, maat 34 / B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 7/10 (Kort en grappig gesprek met haar buiten gehad)
Aftersales: 7/10 (Heel kort nog even met haar na de tijd gesproken)
Cijfer: 9,5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #21 Gepost op: 29 oktober 2016, 15:09:50 »
Lia was gisteren niet aanwezig in H7. Is blijkbaar al een tijdje afwezig.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #22 Gepost op: 29 oktober 2016, 15:40:36 »
2 topics samengevoegd. Gingen beiden over dit kleine Roemeentje. En ergens moet er nog een topic over Lia te vinden zijn. Ik heb destijds ook met haar gekamerd in Mondial, uitstekende ervaring btw, maar vindt dat verhaal nergens terug.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #23 Gepost op: 29 oktober 2016, 16:23:23 »
2 topics samengevoegd. Gingen beiden over dit kleine Roemeentje. En ergens moet er nog een topic over Lia te vinden zijn. Ik heb destijds ook met haar gekamerd in Mondial, uitstekende ervaring btw, maar vindt dat verhaal nergens terug.
Hoe noemde ze daar dan?  Dat zoekt namelijk makkelijker ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #24 Gepost op: 29 oktober 2016, 16:33:48 »
2 topics samengevoegd. Gingen beiden over dit kleine Roemeentje. En ergens moet er nog een topic over Lia te vinden zijn. Ik heb destijds ook met haar gekamerd in Mondial, uitstekende ervaring btw, maar vindt dat verhaal nergens terug.
Hoe noemde ze daar dan?  Dat zoekt namelijk makkelijker ....
Bij mijn weten heb jij in Mondial vetzakkerij op de kamer uitgehaald met de volgende meiden (rara, waar zit die zender verstopt)  ;D
Erika (2x)
Betty
Adelina
Jacklin

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #25 Gepost op: 29 oktober 2016, 17:50:33 »
2 topics samengevoegd. Gingen beiden over dit kleine Roemeentje. En ergens moet er nog een topic over Lia te vinden zijn. Ik heb destijds ook met haar gekamerd in Mondial, uitstekende ervaring btw, maar vindt dat verhaal nergens terug.
Hoe noemde ze daar dan?  Dat zoekt namelijk makkelijker ....

Betty (Boop)! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #26 Gepost op: 29 oktober 2016, 19:14:40 »
Je hebt ze destijds zelf verplaatst naar Heaven7Seven
[attachimg=1]

Hier is haar topic  ;D
http://relaxxxboard.com/index.php/topic,16263.0.html
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #27 Gepost op: 29 oktober 2016, 19:21:29 »
Antwoord eens voor een mijlpaal, KP   ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #28 Gepost op: 29 oktober 2016, 20:02:59 »
Antwoord eens voor een mijlpaal, KP   ;D

Helaas. Daarnet niet gemerkt dak mijn 6000 :-\ ste bericht ging posten. Weer een mooie mijlpaal ja :)). Op naar de 7000 ;D.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #29 Gepost op: 29 oktober 2016, 20:05:30 »
Je hebt ze destijds zelf verplaatst naar Heaven7Seven
[attachimg=1]

Hier is haar topic  ;D
http://relaxxxboard.com/index.php/topic,16263.0.html

Ik dacht wel dat ik dat topic naar H7 verplaatst had ja, maar ik vond het daarstraks niet terug... Stomme kleine schermpje van mijn smartphone :banghead: ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum