Auteur Topic: VERBODEN VERHAALTJES  (gelezen 364528 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #45 Gepost op: 9 augustus 2015, 14:47:25 »
Graag gedaan.....  :dance2


Willem  :cheer: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #46 Gepost op: 10 augustus 2015, 10:20:14 »
En dan zeggen ze dat ik wat mankeer  :lol_hitting:  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #47 Gepost op: 9 november 2015, 23:46:58 »
Zondag 8 november, Villa Vertigo
Zondagochtend verkenning...


First things first: RB Forum en Villa Vertigo bedankt voor het vrijkaartje! Een ideale manier om eens op een nieuwe locatie te kunnen rondneuzen, of rondneuken, bij gelegenheid, indien gewenst, benodigd of van toepassing...

Conform afspraak met oude belg zondagochtend fris en fruitig richting de Villa gereden. Mijn eerste Aha Erlebnis: die Villa ligt eigenlijk best wel kortbij... net geen uurtje rijden terwijl ik meestal anderhalf uur reistijd als maximum neem om een club te bezoeken... En toch nog nooit hier geweest, da's dus vreemd... Kan dat te maken hebben met de geschriften rond deze locatie en de daar werkzaam zijnde dames? Des te beter om zelf poolshoogte te gaan nemen!

Nu gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat de zondag conform oude gebruiken een rustdag is en deze keer klopte dat aardig, althans was ik voornemens geen gekke dingen uit te gaan halen na een late clubdag op vrijdag en een laat feestje op de zaterdag. Dus verkenning van de Villa had iets meer prioriteit dan het verkennen van de dames aldaar, doch ik ben altijd bereid om me te laten verrassen..

Vrijwel gelijktijdig kwamen oude belg en ik aan bij de Villa en ik moet zeggen, ik heb even de tijd genomen om dit prachtige pand met omgeving te bewonderen... Dan toch maar de ingang opgezocht en daar welkom geheten door een jonge dame waarmee ik meteen al mijn voornemens opzij wilde etten, doch helaas was ze aan de verkeerede kant van de receptie werkzaam... Ze bedacht dat ze de RB vrijkaartjes lijst als laatste lijst zou gebruiken om onze vrijkaartjes te checken dus het mocht even duren voordat we groen licht kregen om de kleedkamers op te gaan zoeken, maar zoals gezegd, het was een rustdag en dan mag het kalm aan gaan...

Vervolgens eerst de locker met het juiste nummer zoeken, waarbij het me opviel dat opeenvolgende nummers niet noodzakelijkerwijs ook naast elkaar of bij elkaar in de buurt zijn geplaatst. Even zoeken dus, maar wederom, vandaag hebben we de tijd... Omkleden dan maar en me een beetje rond laten leiden door oude belg, die hier al vaker is geweest en ook hier en daar een goeiedag kreeg van de reeds aanwezige dames. Het viel me meteen al op dat de villa ook van binnen prachtig is afgewerkt en dat de meeste, zo niet alle dames zich aan het interieur hebben aangepast door zich smaakvol te kleden. Het viel me sowieso op dat er kort na openingstijd al de nodige dames rondliepen, naast een 5-10 heren (niet dat ik ze precies tel, zo interessant is dat nou ook weer niet).

Eerst een kopje koffie en daarna een ontbijtje, dat we door de gunstige weersomstandigheden (18°C) op het terras buiten konden nuttigen. Daar kwam Picasso, de masseur, zich al spontaan voorstellen en ons op de hoogte brengen van de zondagsaanbieding qua massage. Effe leuk gekletst met hem, en hem vertelt dat ie op de Nederlands forum met naam en foto's wordt genoemd en geroemd, de man werd er helemaal blij van...

Gedurende ons bezoek steeg het aantal dames en heren nog meer dan verwacht (voor een zondag) en ik kwam zelfs nog een bekende ijsbeer/wandelaar/rakker tegen: bettman. Onder het toezicht en aanzicht van de dames is er veel gekletst, uiteraard allemaal zakelijk ofwel het uitwisselen van kennis en ervaringen m.b.t. het clubleven. Hetgeen soms best wel moeilijk was want ik stond toch regelmatig te kijken naar de zeer goede optiek van de dames...

Wat me opviel (ik ken de regels des huis niet qua animatie) was dat er weinig interactie was tussen dames en gasten, op interactie met wat ik denk dat stamgasten zijn geweest. Nauwelijks animatie, wel hier en daar wat oogcontact en de enige dame die ik naast me aan de bar kreeg m kennis te komen maken was Amira en daar werd ik niet warm genoeg van. Kijk, als het al een relaxdagje moet worden en er komt nagenoeg niemand van de dames even polsen of kennis maken, dan kun je verwachten dat er ook niet snel een kamertje van komt...

Uiteraard moest ook de wellness getest worden, althans dat vond ondergetekende. Oude belg was niet zo van de sauna en ging een rondje doen. Hij had al vanaf binnenkomst een oogje op Carla, die hij enkel kende van de tijd dat ze aan de andere kant van de bar stond, en was blij verrast dat ze nu aan onze kant stond... Echter, zijn vast vlam Rebecca bleek een zeer goede vriendin van Carla en dus moest er voorafgaande aan een eventuele kamergang eerst een sessie relatietherapie worden gevolgd... Daarbij kwam hij zelf met de ideale oplossing: maak er gewoon en trio van, dan is iedereen tevreden. Een win-win-win situatie, zeg maar. Hoewel hij natuurlijk na die sessie wel ontdekte dat hij de enige was die moest betalen en ook nog eens dubbel ook, maar ik hoorde geen geklaag dus het zal wel een goede sessie zijn geweest..

De tijd ging eigenlijk veel te snel en ik werd toch steeds nieuwsgieriger naar de service van de dames, maar de afspraak was dat we rond etenstijd nog door zouden rijden naar Happy Garden en afspraak is nu eenmaal afspraak. De verkenning van de Villa was dus eigenlijk nog onvoltooid toen we al weer op doorreis waren naar de volgende club, reden genoeg om er binnenkort nog eens heen te gaan om ook de service van de dames te verkennen!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #48 Gepost op: 16 november 2015, 16:51:37 »

                                                                      ZONDAG 08/11/15

Afgesproken met Licky Luke om samen onze vrijkaart te verzilveren,thx RB en V.Vertigo.Na een speld in een hooiberg gezocht te hebben vond de theke uiteindelijk toch onze code en mochten we ons gaan verkleden.Samen onze spullen opgeborgen en maar eerst een koffietje scoren voor de rondleiding.Ik kreeg hier en daar een lach en zag plots Carla,gehuld in een kleedje en vroeg om een koffie,dat kon niet zei ze,ik werk nu aan de andere kant van de bar.Oeps,ik had er al meermaals mee gedold en gevraagd om een sleutel wat niet kon en nu plots wel.Ik zei haar ga dan om een sleutel,juist binnen,een record maar ik was er zeker van dat ze Rebecca ging halen en zonder sleutel terugkomen.Rebecca is haar vriendin en dat zou ze niet aandurven.Vijf minuten later werden we al welkom gekust door haar,eerst luke en dan ik,met de nodige boze blikken,waar waart ge al die tijd.
Luke moest zich niet verantwoorden,ik wel,wtf,ze vertrok weer want ze moest zich nog opmaken en een gepast kleedje aandoen.Voor ons de gelegenheid om maar eens de club te verkennen en een ontbijtje te scoren op het terras,wat goed te doen was,even wat gekeuveld en maar naar binnen.
Rebecca moest me spreken,mijn gedachten bij Carla was nogal moeilijk om volgen,haar Engels is er nu toch goed op vooruitgegaan.Ik kreeg een donderpreek,wat ik pareerde,toen zei ze ik heb mijn beste kleedje aangedaan speciaal voor u,dat boeit me toch niet.Toen moest ik mee naar de nachtbar,luke passeerde met 2 handdoeken voor de sauna,ik kon niet mee,in de nachtbar mag nu sinds een maand gerookt worden.
Carla zat iets verder in een zeteltje wat bedeesd te kijken,tuurlijk al orders gehad van Rebecca en dus stelde ik Rebecca een trio voor,wat ze eerst afhield,maar toen ik zei het is zo of niks riep ze er Carla bij.Luke kwam nog ff voorbij,sorry als de volgorde niet echt klopt,maar ik was ondersteboven van Carla.Zonder haast en Rebecca moest me af en toe wegtrekken van Carla of ik had ze terplaatse gescoord.
Dan maar naar de kamer,douchen,tongzoenen en elkaar leren kennen,het was alsof ik met Carla al jaren kamerde,toen Rebecca uit de douche was,lag ik Carla al te kussen en te beffen.Het werd een heftig uur,vooral daar Carla zich ontpopte alsof ze nooit iets anders gedaan had,Rebecca moest af en toe verbaal iets afdwingen.Een FT moest en zou Rebecca hebben,ok Carla doet het toch niet en op minuut 50 werd er gejuicht.Ik deed nog ff teken naar Carla en we hielden ons elk met een borst en gezamenlijk met het kutje van Rebecca bezig,maar madame wilde er niet meer in mee.Ik had al de tijd,de meeste toch mij met Carla vermaakt en dat zinde haar niet zo,enfin ze had ook wel gelijk,maar ja ik betaal tenslotte.Nog even douchen en sigaretje en het uur was voorbijgevlogen.
Nog afgerekend met de dames,de ene blij,de ander blijven zeuren,maar luke gezocht en nog iets gedronken,sorry dat ik u zo weinig zag.
Rebecca kwam me nog doen beloven dat ik haar spoedig zou opzoeken,maar ja gezegd voor de lieve vrede en weg was ik met licky luke op naar PHG.
Speciale dank aan Carla en licky luke,Rebecca voor het gezelschap,RB en VV,tot nog een keer zeker,we zien wel. :))  :-P  ;)
PS:line-up ok,club ok,eten ontbijt ok,rest niet benut,mannen:niet op gelet,sorry,Carla:zie draadje,Rebecca:zie draadje.
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #49 Gepost op: 30 november 2015, 18:08:34 »
Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst sinds december 2012 Villa Vertigo nog eens bezocht. Ik ben aangekomen om 16u30 en heb de club pas ergens na de tweeën terug verlaten. In de loop van de avond heb ik het gezelschap gekregen van 007 en Vendezz. Ik was dus sowieso verzekerd van leuk gezelschap tussen de kamergangen door 8).


Laat me beginnen met een korte beschrijving van de club. Voor zover ik mij kan herinneren is de infrastructuur de voorbije 3 jaar niet gewijzigd:

-de club bestaat uit 2 afzonderlijke delen: een rustige ‘bar’ waar je kan chillen (chteraan deze ruimte heb je de welness en een rokersruimte) en een drukkere bar waar er ’s avonds gefeest wordt.
-de buitenruimte met een tuin en zwembad is heel mooi. Absoluut een meerwaarde in de zomer.
-een restaurant is er niet echt, we hebben ons eten opgepeuzeld in de rustige bar
-douches en wc’s waren in orde


Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De masseur (Picasso) was wel opdringerig. Hij heeft me zeker 5 keer proberen ‘verleiden :o’ tot een massage, en dat niet altijd op een even leuke manier.

Het eten was in orde. Ik heb me een schnitzel met Provençaalse saus, groentjes en gebakken aardappelen genomen. Smaakte uitstekend! Ik mocht mijn bordje wel niet zelf volscheppen, dat deed iemand van het personeel voor me. Ik weet niet of dat altijd zo is.

Drinken: softdrinks en bieren zitten in de inkom van 60€. Sterkere alcoholische dranken zoals Vodka Redbull en Bacardi Cola moet je extra betalen.

De welness heb ik niet gebruikt, dus daar kan ik niks zinnigs over vertellen.

De sfeer was oké. In de namiddag was het bij momenten iets te rustig. Moest ik alleen geweest zijn, had ik me toen ongetwijfeld verveeld. ’s Avonds hing er een leuke feestsfeer in de drukkere bar. In de andere bar bleef het steeds héél rustig en kon je altijd even gaan chillen.

Qua aanwezige mannen was het in de namiddag heel rustig. Na 20u werd het drukker, zonder dat het ooit echt druk werd. Ik denk niet dat er ooit meer dan 40 man tezamen in de club aanwezig waren.

De line-up was uitstekend. Ik vermoed dat er 30 à 40 verschillende vrouwen aanwezig waren. Op een paar enkelingen na, wou ik ze allemaal neuken :o. De meeste meiden waren mooi tot bloedmooi. Ik moet er wel bij vermelden dat de line-up merendeel Oost-Europees getint was (waar mijn voorkeur naar uit gaat).

Het gemiddeld serviceniveau… Wat mijn 4 kamergangen betreft, lag dat redelijk hoog. Ik heb 2 goede, 1 heel goede en 1 uitstekende kamergang gehad. En dat met 4 heel mooie meiden!

Ik heb dus 4 keer gekamerd.

Mijn eerste kamergang was met Hongaarse Sofia.

Sofia is 26 jaar jong, 1,70m groot, heeft een leuk gezicht, heel lang bruin haar en groene ogen. Ze is normaal gebouwd, heeft een heel vrouwelijk figuur, een hele mooie B-cup en een mooie, ronde kont. Ik kan me geen tattoos of piercings herinneren.

De presales waren euh… apart. Sofia praatte en praatte en bleef maar praten. Ik zag maar 1 manier om haar te doen stoppen met praten en dat was haar een sleutel te doen halen.

De kamergang was heel goed. Tongzoenen mocht iets dieper, maar was wel oké. Een uitstekende pijpbeurt mondde al snel uit in een lekkere 69, waarbij ik Sofia haar mooie poes uitgebreid mocht verwennen.

Neuken in 3 standjes met deze mooie meid was uitstekend. 1 minpunt: ze probeerde me voortdurend te 'verleiden' tot anale seks. Wegens een iets te hoge meerkost... (100€) heb ik het aanbod toch maar naast me neergelegd.

Uiteindelijk probleemloos klaargekomen tijdens hondjes en de kamer tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar is groot.


Mijn 2de kamergang was met Roemeense Mira.

Mira is 22 jaar jong, heeft een mooi gezicht met hele volle, zwoele lippen, heeft lang, zwart haar en mooie, bruine ogen. Ze is ietsje voller, heeft een lekkere kont en een A-cup met grote tepels. Ik kan me geen tattoos herinneren.

Mijn kamergang met Mira was de minste van de 4 afgelopen vrijdag.

Zoenen beperkte zich tot kleine zoentjes op de mond. De pijpbeurt was heel goed. Neuken was goed. Cowgirl hield Mira niet lang volg, maar missio en hondjes waren lekker. Probleemloos klaargekomen tijdens doggy.

Herhalingsgevaar is ondanks Mira haar innemende glimlach klein.


Mijn 3de kamergang was met Roemeense Alice.

Alica is 22 jaar jong, heeft lang zwart haar en een leuk koppie. Het is een kleine meid van zo’n 1,55m. Ze is normaal gebouwd, heeft een héél lekkere kont een een A-cup met grote tepels. Ze heeft 7 tattoos en een tongpiercing.

De kamergang was super. Veruit de beste van de 4 afgelopen vrijdag.

De kamergang begon nochtans aarzelend, Alice wou  niet zoenen… Na een korte discussie daarover veranderde Alice plots echter in een zoenkanon en werd dit onverwacht 1 van de beste kamergangen van 2015 :o.

De pijpbeurt was uitstekend en we hebben héél intiem geneukt. Vooral de cowgirl, die zeker 20 minuten heeft geduurd was memorabel. Na net geen uur heeft Alice het 3de orgasme van de dag uit kleine Piet gekregen, waarop ik volledig kapot zat.

Herhalingsgevaar met deze mooie meid is reusachtig groot!


Mijn 4 de kamergang afgelopen vrijdag was met Roemeense Olympia.

Olympia is een echt KP-meisje: een heel mooi gezicht, mooie ogen en halflang bruin haar. 1,60m groot, een killerkont en een zalige B-cup.

Wegens overmatig alcoholgebruik de voorgaande uren, herinner ik mij jammer genoeg niet meer veel van de eigenlijke kamergang ::).

Wat me duidelijk is bijgebleven: een uitstekende pijpbeurt en een knallend orgasme na een stevige doggy ;D. Ik weet ook nog dat ik de kamer heel goedgemutst heb verlaten, dus het zal allemaal wel in orde geweest zijn.

Herhalingsgevaar: groot, maar de volgend keer wel in een iets nuchterder toestand ;).


Mijn conclusies na dit bezoek: de infrastructuur van de club is oké, het personeel is vriendelijk, het eten smaakte, de sfeer zat goed, de line-up was uitstekend en mijn kamergangen waren goed tot uitstekend. Niets negatiefs dus en ik vraag mij dan ook al 3 dagen af waarom ik Villa Vertigo eigenlijk zolang gemeden hebben.

Het zal niet lang duren eer ik er terug sta. Villa Vertigo: tot snel 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #50 Gepost op: 6 december 2015, 22:38:35 »
Premiere in Vertigo

Afgelopen woensdag een paar uur vrij genomen en ik stond om even na vieren met een vrijkaartje van dit forum (waarvoor nog hartelijke dank!) bij de theke. Die legde mij persoonlijk de voornaamste regels van VV uit en ik verdween vervolgens op zoek naar mijn locker.
De lockers bleken lekker ruim, met hangertjes en een handdoek. Het geheel maakt een zeer verzorgde indruk.

Met rode berenjas aan vervolgens de Villa verkend. Het zag er allemaal heel mooi uit (echt een villa) en voor de rest ook vooral veel vrouwen en weinig mannen. Hoewel ik gelezen had dat er niet geanimeerd werd, had ik de volgende uren menig DVP om mijn hals hangen of ze waren tegen me op aan het rijden in de hoop op een kamer.
Gezien het magere mannenaantal kan ik me voorstellen dat er niet veel verdiend werd door de dames.

Amira
Ik bezweek op den duur voor het leuke koppie en de gulle lippen van Amira.
Kanariepiet heeft een topic voor haar geopend onder de naam Mira. Adm Mira moet dus Amira zijn
Samengevat was de sessie teleurstellend.
Amira is een intelligente dame van 22 jaar; studente naar eigen zeggen. Ze heeft een goede babbel. Op de kamer kwam het voorstel om eerst samen te douchen. Dat leek me leuk maar bleef helaas beperkt tot samen douchen...
Op bed begon het met zoenen, maar bleef helaas ook daarbij waarbij de tongzoenen mij net iets te terughoudend waren. En tijdens het zoenen vond Amira het leuk om af en toe een nieuw gespreksonderwerp aan te snijden.
Er vond verder geen enkel initiatief plaats vanuit haar kant. Toen ik voorstelde dat zij haar mond eens op een uitstekend lichaamsdeel ging plaatsen, was er opeens een half uur om. Ik wilde het nog wel afmaken dus stemde toe in een uur. Taktiek Amira geslaagd.
Pijpen was voldoende en daarna vervolgd in 69. In die positie hield ze me haar poes net iets te ver van me af. Ik greep haar echter goed vast, maar telkens als ik haar opgewonden maakte trok ze zich terug.
Daarna nog in drie standjes doorgeragd waarbij ze aangaf wel van doggy te houden.
Ik vind Amira ondanks alles een leuke meid. Herhalingsgevaar echter uitgesloten.

Het eten was prima, door een vriendelijke hulptheke opgeschept.
De sauna vond ik wat te laag staan.

Pauline
Toen ik weer toe was aan wat activiteiten kwam [bPauline][/b] bij me zitten. Ik had al een stuk of drie keer met haar gesproken die dag en uiteindelijk ook voor haar gekozen.
Ik maak hier geen paspoortje voor Pauline omdat ik denk dat ze er niet lang blijft. Pauline is de 34-jarige Poolse masseuse Patrizia uit Acapulco Gold. Daar moest ze om een of andere reden weg en ze kwam haar geluk in VV beproeven.
Omdat er zo weinig klandizie was (ik was 's avonds de eerste voor haar) dacht ze er aan om elders te kijken. Ik zou er niet verbaasd van opkijken als ik haar weer in Villa Marisol zie.
Met Pauline een goede sessie gehad. Vooral het pijpen was onovertroffen. Met diepe natte halen weet ze je tot in elke porie te prikkelen. Daarnaast zet ze haar nagels op een zeer prettig voelende manier op de goede plekjes. Je merkt aan haar lichaam dat ze masseuse is (geweest). Dijen waar een Bond-girl jaloers op kan zijn.
Geëindigd in cowgirl.

Nog even een drankje gehaald bij de mooie Poolse blonde barvrouw en tevreden weer huiswaarts gekeerd met weer een ervaring rijker.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #51 Gepost op: 19 januari 2016, 20:13:21 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #52 Gepost op: 22 januari 2016, 21:20:49 »
[attachimg=1]

HET IS AFGELOPEN MET DE 40 EURO ACTIE.   :cry

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #53 Gepost op: 22 januari 2016, 23:56:35 »
Foutief geplaatst. . Actie heeft nooit bestaan.  :(
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #54 Gepost op: 23 januari 2016, 17:28:34 »
Visit of january 20th :

First visit to VV on Wednesday just after an afternoon spent in ACA GOLD. Bedankt aan RB and SM voor the vrijkaarte  :111:

Arrival around 19:00 with a nice welcome from a pretty woman  :showtits1.

I spent there a good evening until the arrival of… the police around 21:00  :pica. It was very bad because I was in the room with a pretty girl  :showtits1 and we must immediately open the door … and the session was finished  :pica.
 
Then, massive deployment of the police with 10-15 cops with computer to control the passport of the girls and the staff.

The girls and the staff were stayed in the first bar and the clients in the second.
 
For some clients, it was “alcohol free”  :111:.
 
I left the club around 23:00 and some girls were coming back.

What I think about this club ?

Prices : 40€ or 60€? 2 clients told me to have paid 40€.

Alcool : as in Magnum, you receive a credit card (value 50€). Don’t loose it because you have to pay 50€.

Club : I appreciated the installation of the club with the different atmosphere of the 2 bars. It is a very cosy environment. The main asset is the outdoor infrastructure with the swimming pool, the terrace and the garden  :035:.

Lin-up : the excellent surprise of the evening because about fifteen girls were present and the most of them were really pretty except Rebecca (ex-Panthera). I found them rather friendly and open to social time  ;)
 
Clients : 8 clients were present including 2 indians, 1 english and 1 turkish, coming for business in the area. Very nice people who can drink… ;D.

Meal : the buffet was various and excellent with several kinds of meats, potatoes, rice, vegetables,… :111:
 
 
Summary of the day:

I found this club interesting and I will return with pleasure when I can fully enjoy the outdoor infrastructures  :ladyred.


So long ….

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #55 Gepost op: 29 mei 2016, 22:05:50 »
Visit of Friday, May 27th :

Second visit in VV on Friday after a first one in January stopped by… a police control.

Arrival at 17:00 coming from Magnum and departure just after midnight.

Nice welcome in French from the charming Valentina.

Some members of Magnum's staff were present : thekefrau Aga and a servant.

The sun is shining and sight on the swimming pool and the garden is absolutely splendid. I believe that I’m in a « Club Med ».

The club is very class and the main bar was renovated.

About twenty girls are presents end of the afternoon and approximately 35 girls during the evening. I was relatively disappointed about the visual quality of the lin-up. The level was lower than in Magnum and PHG. I saw 2 girls from Magnum, 2 from PHG, 1 girl from ACA GOLD. Ok, several girls are very pretty but I have some doubts about their service. Many girls told me that they don't kiss and others suck with condom ...

Nice afternoon and evening on the terrasse with two friends.
I did only one session but a very good one with a girl I know ... Aïda 


Aida (rumanian) :

Profile : 23 years, 1.65 m, brown/chestnut hair, pretty silhouette with natural forms, nice smiling. Very friendly and open to social time. I already met her in January. Worked in VV since 2,5 years.

Service : sensual preliminaries even if she’s not oriented gfe, mutual caresses, soft blowjob before a  appreciated cuni  . Very nice cow-girl and a missionary with a pleasant proximity.

Appreciation : excellent

Price : 50 € / 30 minutes – no extra

Repetition : 100 %.

 
Summary of the day :

What I liked :
• Nice outdoors infrastructure: it’s the most beautiful club in NRW.
• Very professional staff.
• Good level quality of restoration : Menu à la carte and barbecue/grill until 1:00.
• 2 bar with different atmosphere: a bar with a DJ and another more cosy.
• Behavior of the girls : most of them are very friendly and open to some social time.

What I didn’t like :
• Lin-up : visual quality rather low.
• No jaccuzi, no cinema.


So long ….

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #56 Gepost op: 30 mei 2016, 21:27:55 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #57 Gepost op: 31 mei 2016, 00:22:14 »
begrensd tot € 20 (systeem Magnum)  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #58 Gepost op: 6 juni 2016, 17:26:56 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #59 Gepost op: 12 juni 2016, 18:05:45 »
Visit of Friday, June 10th :

Nice visit on Friday to VV to enjoy a beautiful sunny day  ;).

Arrived towards 12:00 and first client … I had planned to move to Magnum at the beginning of evening but I stayed there because I liked the atmosphere so cosy.

Very quiet afternoon near to the swimming pool while the girls improved their bronzing …   :showtits1.It was like on holidays.

About fifteen girls and ten clients during the afternoon and approximately 30 girls and the double of clients during the evening. When I left the club around 23:30, the carpark was full.

The visual quality of the lin-up was contrasted : some pretty girls and some … ;D.

Varied clients : a majority of german and dutch men but also some groups of asian, italian and…  oriental.

Nice evening at the bar watching France – Romania in a convivial environment with the girls.

Two sessions during the day : the first with Carla (rumanian-spanish) and the second with Nicoletta (rumanian).


Carla (rumanian-spanish) :

Profile : 23 years, 1.65 m, dark blond hair, pretty silhouette, nice smiling. Worked in VV since 3 years and before worked in VV as barmaid.

Service : sweet session even if she’s not oriented gfe because she gives just some french kisses. The sex was pleasant with a good quality of service and a good sharing  :happy. I really had a good time with this charming girl.

Appreciation : good

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 80 %.


Nicoletta (rumanian) :

Profile : 23 years, 1.60 m, long black hair, splendid blue eyes, natural forms with some kilos in excess, beautiful chest. Worked in VV since 4 years.

Service : as much she was very friendly during the afternoon as much I was disappointed in the room. Her service was too monotonous and without taste  :pica. It became just a suck and fuck session. To forget quickly.

Appreciation : bad

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 0 %.

 
Summary of the day :

A beautiful sunny day while enjoying of the outdoors infrastructure : quietness, garden, swimming pool, terrace, restaurant  :111:.

However, the quality of the services appears extremely random. It’s difficult to understand how a girl present since 4 years in the club can give such a poor quality of service… I have some doubts  :pica!!!

I’ll go back there with pleasure but not necessarily only for the girls... ;D


So long ….