Auteur Topic: ROSE  (gelezen 61304 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ROSE
« Gepost op: 22 september 2013, 18:09:15 »



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
ROSE
« Reactie #1 Gepost op: 1 mei 2015, 22:55:54 »
Rose is Roemeens, ca 25 jaar, middellang bruin haar, cup a hangend. Ze spreekt slecht Duits en Engels.  Rose is zeker niet de knapste, maar het is wel een meid met veel inzet. PZC was zeer goed. TZ was goed. Nmc was ok maar ze vertoonde wel veel inzet.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
ROSE
« Reactie #2 Gepost op: 11 juli 2016, 12:49:32 »
Met een pinteke op een rustige plek de sofa opgezocht om te herstellen van actie en diner.
En toen ik een beetje zat te doezelen kwam er een dame naast me zitten die op onder-(hand/z)-oek uit ging. Ze begon een beetje te friemelen en ik verwachtte niet dat m'n goudstaafje daar op zou reageren en vertelde haar dat. Maar ze ging gewoon stoïcijns door met een glimlach om de mond.
Bleek dat ze Rose heet. Optisch niet mijn eerste keus mede vanwege een wat minder fraai gebit, iets te mager en de zwaartekracht heeft toch wel enige invloed gehad op haar tietjes. Beetje theezakjes. Maar goed, ze deed haar best en deed dat heet lief. Daar ben ik wel gevoelig voor en dus liet ik haar begaan. Na enkele minuten stak ze m'n goudstaafje tussen haar kaken en dat deed ze zeker niet onverdienstelijk. Heel goed zelfs want hij groeide uit en bleek groter te worden dan die in de kelders van de Nationale Bank!! Klasse  :bud
Dus een kamertje opgezocht en met Rose een heerlijk half uurtje doorgemaakt. Nadien ook haar met een klapzoen reuze bedankt voor de sessie en vriendelijk afscheid van elkaar genomen.

Offline SeX++

  • Meerwaardezoeker bij DVPs
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
ROSE
« Reactie #3 Gepost op: 14 juli 2016, 13:07:57 »
De Froome sensatie wegwerken. Dus vlug Rose  :doll beklimmen. Opnieuw een "te iubesc"-schatje. Al bijna 2 jaar dat ik een frivole DVP-relatie met haar heb, en nog steeds geen relatiebreuk. De GFE sessie met haar is niet met woorden te beschrijven. Je moet ze voelen, kussen, strelen, beminnen, boem-boemen ... ze laten blowjobben, handjobben ... en niet te vergeten mag/moet je ze ook vergoeden voor het uurtje. Ook het tip-geld werd niet vergeten. Herhalingsgevaar? Natuurlijk, domme vraag! 500%
SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ROSE
« Reactie #4 Gepost op: 2 april 2018, 15:10:24 »
Op de verjaardag van Vazkor had ik mijn eerste date met Rose. De recensies kende ik wel van Rose en dat schept dan bepaalde verwachtingen. Rose is voor mij het voorbeeld dat iedereen een dame weer anders ervaart.

Ondanks dat ik nog nooit met Rose op hok ben geweest, blijft ze te allen tijde professioneel en zal nimmer een nare blik geven als je met anderen kamert. Maar op 23 maart was het het dan eindelijk zo ver. De presales waren prima, waarbij ze zich ook een weg baande onder de handdoek. Dat voelde goed aan. Dus hup naar de kamer.
Op de kamer was haar service zeker niet slecht, maar het ging me allemaal wat te snel. Afwerkseks is wellicht een te groot woord, maar ze wilde het wel afronden binnen een half uur. Alles mag wat mij betreft, alleen zijn half uur kamers niet mijn ding. Ze wist kleine Sjeuf ruim binnen het half uur tot een explosie te brengen.
Het zal waarschijnlijk niet meer tot een kamer met Rose komen.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
ROSE
« Reactie #5 Gepost op: 19 mei 2018, 14:37:58 »
Afgelopen week met deze meid een kamertje gemaakt.
Zoals sjeufke het beschrijft, klopt het.
Alleen dat ik hier was op ingesteld en ook zin had.
Tz goed zowel bij presale en op kamer.
De duikvlucht vond ze wel fijn, ik nog meer.
De bj was stevig maar goed en toen on top.
Haar handen op het hoofd eind, begon ze als een nymf mij te berijden, in vol galop! :amazone
Tsja ik voerde het tempo nog op en voelde dit moet afgemaakt moest worden in doggy.
Nou deze meid werkt erg mee en ze had geluk dat ik niet aan mijn handdoek kon, dan had ze geen millimeter ruimte gehad.
Heerlijk die kont tegen mij aan houden en tsja het ging er hard aan toe. :pica22
Weet nog dat ik zei hier blijven jij, zo gek was ik. ;D
En een knal en diepe zucht, ik was panklaar. :o
Wel netjes van deze meid dat ze niet gelijk gaat opruimen ,maar nog ff na kwam knuffelen.
Een niet typische bbz kamer, maar ze haalde het slechte in mij naar boven, top! :dance2

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
ROSE
« Reactie #6 Gepost op: 4 augustus 2018, 18:41:55 »
Geknipt uit het algemene topic.

Tijd om nader kennis te maken met Rose. Een warm welkom op de bank. Op de kamer een GFE sessie, probeert je tijdens het orale werk te laten balanceren op het “point of no return”.  :sexxx

Een van de betere kamergangen van de dag.
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)