Auteur Topic: KIMBERLY (D)  (gelezen 41991 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KIMBERLY (D)
« Gepost op: 29 september 2013, 01:16:08 »







"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
KIMBERLY (D)
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2014, 21:38:53 »
Tijdens mijn laatste bezoek aan PC Dortmund had deze dame donkerkleurige haren.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KIMBERLY (D)
« Reactie #2 Gepost op: 19 december 2015, 22:55:23 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KIMBERLY (D)
« Reactie #3 Gepost op: 5 mei 2016, 15:27:49 »
Na deze sessie met Bella had ik behoefte aan wat meer ervaring. Tijdens de sessie met Bella zat ik al te denken aan Kimberly. Met Kimberly had ik in het verleden leuke sessies, maar dat is al weer een hele tijd terug. Kimberly is een dame van 28, maar dat zou je niet zeggen. Wat me wel opviel is dat ze nu een klein buikje heeft. Vroeger was ze super slank. Ik nam bij haar plaats op de bank en we begonnen met een gesprek. Ze herkende me wel en zei dat het al lang geleden was dat ik met haar was. Helaas wist ze mijn naam niet meer. Na een tijdje zijn we een kamer gaan opzoeken, waar we begonnen met een beetje zoenen op het bed. Ik wilde haar ook tongzoenen, maar dat deed ze niet meer zij ze. Ik zei dat ze dat in het verleden wel bij me deed, maar nu niet meer. Misschien dat ze nu een vriendje heeft of zo en dat het te intiem nu voor haar is? Wel jammer, want het doet een beetje afbreuk op de sessie. Ik vroeg haar of ik haar mocht likken en ze zei dat we dat dan in 69 zouden doen. Ik vond het prima. Ze kwam boven op me plaatsnemen en duwde haar poes in mijn gezicht. Ze begon aan mijn lid te zuigen en te likken en ik probeerde haar gevoelige plekje op te zoeken en die vond ik. Ze begon te kreunen en te krioelen van genot. Ze was erg bewegelijk, waardoor ik steeds de positie van haar gevoelige plekje verloor. Ik kon mezelf niet goed bewegen, omdat ik onder lag. Maar iedere keer als ik haar gevoelige plekje gevonden had, merkte ik dat aan haar. Soms stopte ze zelfs even met haar blowjob en ging ze om mijn gezicht te pussysliden. Helaas is ze niet tot een orgasme gekomen, maar ik werd er wel opgewonden van, waardoor ik aan het eind van de sessie mijn derde orgasme had van vandaag. De volgende keer probeer ik haar weer te verwennen, maar dan niet in 69. Dat heb ik in het verleden eerder gedaan bij haar en toen heeft ze wel een orgasme gehad.
Al met al was het een goede sessie, alleen jammer dat Kimberly ook niet meer tongzoend. Het begint echt een uitzoendering te worden met dames die tongzoenen in de Pauschalclubs. In het verleden waren er redelijk veel dames die dat deden. Nu helaas maar een enkeling. De enige dames in Dortmund die nog tongzoenen zijn Christina, Bella, Anelia en Yanka. Op de website staat dat Jessika dat ook doet, maar in de praktijk niet. In het verleden had je zeker 8 tot 10 dames in Dortmund die tongzoenden.

Naam : Kimberly
Nationaliteit/Taal : Bulgaarse/ Duits
Leeftijd : 28
Haarkleur/-lengte : Bruin
Lengte dame : 1,60mtr
Postuur/Cupmaat : Tenger, 44Kg, maat 32/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 8/10
Aftersales: 7/10
Cijfer: 7,5/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.