Auteur Topic: MAGDA (D)  (gelezen 43967 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
MAGDA (D)
« Gepost op: 2 oktober 2013, 05:46:15 »












"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
MAGDA (D)
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2014, 21:39:59 »
Gekopieerd uit het algemene topic:

Maar dan nu waar het om ging: de dames! Bij binnenkomst een drankje aan de bar genuttigd en eens om me heen gekeken. Op een van de banken zat een aantrekkelijke blonde dame waar ik naast plaatsnam. Deze blondine stelde zich voor al Magda. In eerste instantie had ik haar niet zo herkend en zij mij ook niet, maar in het verleden had ik al eens met haar gekamerd. Al snel ging het naar een der nieuwe kamers. Nadat ze zich nog even opgefrist had, nam ze plaats om kleine Koosje mondeling te verwennen terwijl haar vingertjes een gaatje verwenden waar niet zo vaak een vingertje komt. Al snel leidde dit tot een eerste explosie van de dag. Nadat alles weer zo goed als mogelijk schoongemaakt was, was er nog voldoende tijd voor een ontspannende massage.

Magda:
Herkomst: Polen
Taal: Duits
Leeftijd: 21 jaar
Haren: Blond, schouderlang
Cupmaat: B-natuur
Postuur: Normaal tot slank
Tattoo: Nee
Piercing: Nee
Genoten diensten: Frans (zc), aftrekken (zc), COB, massage
Uiterlijk: Zeer Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend
Dienstverlening: Zeer goed

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MAGDA (D)
« Reactie #2 Gepost op: 19 december 2015, 22:25:05 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zaterdag 6 augustus 2016
« Reactie #3 Gepost op: 11 augustus 2016, 21:13:31 »
Na de kamer met Ylis was ik wel weer toe aan seks. Magda had ik al vaak gezien in Dortmund, maar ik heb nog nooit met haar gesproken, laat staan een kamer meegedaan. Ik had wel verhalen over haar gehoord en ze schijnt een tijger in bed te zijn. Ik besloot dus om naast haar plaats te nemen in de sofa. Het eerste wat me opviel was dat ze heel erg veel make-up op had. Daar knap ik eigenlijk een beetje op af. Van een afstandje valt het niet zo op, maar nu ik op minder dan een meter van haar verwijderd ben, valt het erg op. Ook schat ik haar een stuk ouder dan de 32 jaar die vermeld staat op de website. Wel heeft Magda een mooi figuurtje.
Na een kort gesprek zijn we naar een kamer gegaan. Op de kamer heb ik een standaard sessie gehad met haar PZC en NMC en na afloop een massage (hoewel het meer een beetje wrijven was, maar de bedoeling was goed van haar). Alles was niet verkeerd met Magda, maar de tijger in haar heb ik niet kunnen ontdekken. Misschien moet je haar daarvoor wat beter leren kennen. Ik denk alleen niet dat dat in mijn geval gaat gebeuren bij haar.

Naam: Magda
Nationaliteit/Taal: Poolse / Duits
Leeftijd: 32 (maar ik schat haar ouder)
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 53Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 6/10
Aftersales: -/10
Cijfer: 7
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.