Auteur Topic: ELLA  (gelezen 35442 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ELLA
« Gepost op: 10 november 2013, 14:24:25 »









"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #1 Gepost op: 10 november 2013, 22:16:23 »
Hier zou ik het wel op kunnen ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #2 Gepost op: 10 november 2013, 22:32:07 »
Hier zou ik het wel op kunnen ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Jij niet alleen, ze moet zelfs niet van houding veranderen, op vier poten, kontje lichtelijk de lucht in en zelfs haar setje moet niet uit voor mij  ;D


Zo dus ...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #3 Gepost op: 20 september 2015, 19:02:46 »
ELLA MA BELLA

Uit recensie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1814.msg67056#msg67056 van 22 Aug 2015

Ik had het meest oog voor een blonde dame met de tattoo van engelenvleugels op haar rug. Deze Roemse heet Ella. Ook haar foto mogen ze op de site aanpassen, daar had ze die tattoo nog niet. Ook na de kamergang bleef m'n oog steken bij haar lekker ogende verschijning. Zij was degene die me bij de bar begroette en een omhelzing toen ik er pas binnenkwam. Bij haar had ik een goed gevoel vanbinnen en een groeiend verlangen vanonder. We gingen op kamer en ze nam de sleutels van mijn hotel mee. Hoe kwam ze daar aan? Die sleutelhanger zag er eender uit, toch? Het bleek toch om de Mondial zimmerschlüssel te zijn. Die Zimmer was klein en duister, de lucht dof en onfris. Maar Ella's perfecte verschijning maakte alles goed. We gingen op bed en ik verkende haar slanke lenige body. Zo super sexy! Zo lekker rank! Mijn grote blonde seksgodin, nu iets kleiner zonder hakken. Na wat voorspel werd het condoom aan gedaan en sloegen we onmiddellijk aan het neuken, zij on top.  :amazone Ik hou er van als ze on top zijn en ze heerlijk met hun tongetje langs hun tanden laten glijden. 

En heerlijk dat het was, zo'n lekker jong geil ding neuken. Te heerlijk. Te snel. In minder dan 7 minuten kwam ik al klaar: een record. Toen ik dus mijn orgasme had, probeerde ik die zo lang mogelijk vast te houden. Zo lang zelfs dat ze na 5 ofzo minuten vroeg of ik nu al wel klaargekomen was of niet? Hmmm....euhh..mmmjjjjaa  ::) :017: ;D :))? Ze wou afstijgen maar ik hield haar nog wanhopig vast. Ze steef toch af  :17: :cry Ze was bevreesd dat het condoom ging overlopen en dat ik stiekem voor een 2e maal probeerde. Had ik moeten liegen?

Na de seks gaf ze me nog een heerlijke rugmassage want met die 20' hadden we nog tijd over. We praatten nog wat. En dat bestond vooral uit vragen en antwoorden en strelen. Een tweede keer neuken kon niet, dat werd bijbetalen, zei ze. Budget club, hé. Dan hield ik het maar in voor een volgend hertje. Helaas geen Mondial-hertje meer.

Ella bezorgde me een ultrasnel orgasme en haar perfecte lijf mocht goed verkend. Standaard optik fick sessie met een vriendelijke toffe dame. Ik denk er nog vaak aan. Ik weet dat het dan heel goed is. ***

Ella
- Korte tijd
- Eenmaal klaarkomen, 2e is bijbetalen
+ Optik fick
+ Stunner
+ Lekker geil ding
+ maakt tijd vol

Dit mooie schatje Ella zal je niet teleur stellen.
« Laatst bewerkt op: 20 september 2015, 22:29:29 door Vazkor »