Auteur Topic: PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES  (gelezen 502306 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #225 Gepost op: 27 maart 2017, 20:53:23 »
Zaterdag 25 maart de verjaardag van taylor te phg

Het was weer zo ver een dagje phg met een korting van 20 euro. een dure dag zou het niet worden dat wis ik al op voorhand . genoeg mooie snoepjes van Duitse afkomst die zo uit de playboy zouden kunnen stappen. en een loredana van Roemeense kom af genoeg lekker eten . en altijd een vriendelijke ontvangst dame in de avond waar je lekker van mag dampen binnen in de club . een mooie jonge bar dame waar je fantasie van op hol sla . en alle genodigden die zich op verschillende forums hadden ingeschreven breideling was me voor bij de intree  en de financiële afhandeling  ik had wat 20 euro biljetten te wisselen wiet geld schetterde die door de club . tja de pot verwijd de ketel .nee was me boodschap dat is vulkaan geld .alle briefjes werden gecontroleerd en alle werden geaccepteerd .kan ook niet anders zo goud eerlijke man als ik zelf . de jarige trof ik rond een uur of 15 in de bar hij had zijn lief afgekocht voor al het mooist wat er rond loop in phg een gemiste kans .voor hem een mooie investering waar hij  alleen maar van gebruik kon maken . en niet meer dan dat iedere gek zijn gebrek . phg kom pas laat op gang de meeste dames arriveren pas zo rond de klok van 20 uur . een kwestie van geduld en dat heeft deze rakker . er waren ook een paar stamies van LR aanwezig. en me daar gezellig mee onderhouden ervaringen uitgewisseld  . big30 kwam ook even pols hoogte nemen eindelijk weet ik wie de persoon achter de nick naam big30 is . wat gekeuveld over de nieuwe prostitutie wet in Duitsland en over de eventuele sluiting van ying yang de tijd zal het leren .

Ik trof een mooie schone Duitse en die moest ik gewoon hebben dat gaat makkelijke als je ze tegen kom in een uitgaans gelegenheid   mooie natuurlijke borsten mooie billen en een mooi kopje wat wil een man nog meer . ein sluisel haar naam is Kimberley goed voor een 30 minuten en een financiële schade    van een slordige 50 euro een leuk samen zijn tot een spetterend orgasme gekomen ma al gelijk na de daad aanstalten gemaakt  om de kamer te verlaten . sommige dames  snappen het niet maar daar is niks mis mee en alleen maar goed voor mijn financiën herhaling gevaar ja bij gebrek aan beter .

En dan loredana een meubel stuk van phg een dame die lekker kan zoenen je een fantastische blodjob geeft  en een leeftijd heeft van een 30 jaar het was veel te lang geleden dat ik met haar de seks beleefde een dame met een goed hart en die graag een praatje na de daad met je maak het gezonde verstand heeft de tijd dat ze een peuk rook niet in rekening te brengen een dame die altijd vraag hoe het met Chantal gaat ex phg op de vulkaan loredana  . herhaling gevaar zou er altijd wel blijven .

Rond 1.30 phg verlaten ma ze zien mijn er terug voor 19-5

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Verjaardag met mijn “Little Queenie”
« Reactie #226 Gepost op: 31 maart 2017, 00:06:34 »
Zaterdag 25 maart was het dan zover. Mijn verjaardag in Happy Garden. Helaas met enkele strubbelingen, waarover ik verder niet wil uitweiden. Aanvankelijk zou ik samen met Pret onze verjaardagen vieren, maar helaas had Pret andere verplichtingen. Voor deze dag had ik een aantal weken ervoor met Giulia gesproken en haar om een voorstel gevraagd om met mij de gehele dag mijn verjaardag te vieren. Na nog niet eens zo heel erg onderhandeld te hebben, kwam ze met een heel schappelijk bod. Het bedrag ga ik niet noemen. Dat is iets tussen haar en mij. Misschien als ik nog verder had onderhandeld, dat ik misschien nog wel iets van de prijs af zou had krijgen, maar ook met het risico dat zij er niet zo tevreden mee zou zijn en de service daardoor minder zou worden. Ach, een paar tientjes meer of minder, doet 't 'm ook niet. Uiteindelijk wel een bedrag neergeteld, waarvoor je ook een paar keer een leuke tijd kunt hebben in saunaclubs, maar Giulia was het zeer zeker waard. En nu kon ik en ik alleen, maximaal van haar genieten ;)

Ik kwam om een uur of 2 aan in Happy Garden. Een vriendelijke Theke met een bril deed de deur voor me open. Ik vertelde haar, dat ik de jarige job was en blijkbaar geloofde ze me op mijn blauwe ogen, want ik hoefde mijn ID niet eens te laten zien. Wel gaf ik haar de lijst met gasten die zouden komen, maar die had ze zelf ook al achter de balie liggen. Ik kreeg van haar een handdoek en een badjas en ik ging me omkleden. Eerst even snel wat gegeten en daarna even een goede sauna gepakt. De enige sauna, die ik vandaag zou hebben.

Langzaam kwamen de eerste gasten binnen druppelen, zoals De Vulkaan Spesjalist, Breitling, Blueeyes, Shyman en Pitouille. Met hun even opgetrokken en bijgepraat. Giulia zou pas om 5 uur komen, maar rond een uur of half 4, toen ik aan de bar zat met De Vulkaan Spesjalist, kwam ze er ineens aan. Ze liep gelijk naar me toe en feliciteerde me. Daarna even een tijdje met haar gepraat aan de bar en een koffie samen gedronken. Vervolgens een tijdje buiten gezeten, omdat ze een sigaretje wilde roken. Giulia had honger, want ze had nog niets gegeten, dus zijn we daarna eerst even wat gaan eten. Na het eten zijn we naar een kamer vertrokken. Vlak voordat we de kamer opgingen, kwam ik Aloewe tegen, die net was gearriveerd. Hij heeft me even gefeliciteerd en daarna ben ik gauw Giulia achterna gegaan.

Eén maal op de kamer, veranderde Giulia volledig. Buiten de kamer is ze een erg beschaafd meisje, maar één maal op de kamer veranderd ze in een tijger en wil ze je opvreten. In no time lagen we dan ook op het bed ;) Met Giulia is het een en al passie. Giulia ken ik eigenlijk nog niet zo heel lang, maar gelijk de eerste keer had ik een zeer goede klik met haar en daarna is het alleen maar beter geworden.

We hebben zo'n beetje de hele tijd op de kamer gezetten. Een aantal keren zijn we er even afgeweest om wat te gaan eten, drinken halen, naar het toilet te gaan of even douchen. De tijd is werkelijk voorbij gevlogen. Een aantal keer hebben rakkers op de deur geklopt, om me te feliciteren en om te vragen wanneer ik ze kwam vergezellen. Het was de bedoeling om een deel van de avond in de bar door te brengen met Giulia en de rakkers, maar op de kamer ging de tijd zo verschrikkelijk snel en hadden we het met ons 2 zo naar ons zin, dat het er helaas niet van gekomen is. Alleen het laatste uur, zijn we van de kamer gegaan, maar toen waren er al veel rakkers vertrokken. Een wijze les geleerd, om de volgende keer niet een “Dauerbuchung” te plannen op mijn verjaardag...

Ik wil verder ook niet te veel uitweiden wat Giulia en ik allemaal op de kamer hebben uitgespookt. Uiteraard veel seks, maar als je een dame voor de hele dag boekt, houd je dat niet de hele dag vol met alleen seks ;) Om kort te zijn, hebben we ons beide uitermate goed vermaakt en elkaar weer wat beter leren kennen.

Nadat we van de kamer gingen en we nog even in de rokersruimte met elkaar optrokken, samen met een paar overgebleven rakkers, heb ik afscheid genomen van haar. Daarna nog even rond gehangen met Breitling, Blueeyes en Schilder bij de gokkasten. Daar zat alleen Gabriela nog haar (laatste) centjes te vergokken. Op een andere gokkast zat de eigenaar van de club te gokken. Breitling begon een praatje met hem. Het was al bijna sluitingstijd en het werd tijd om te gaan. We namen afscheid van de eigenaar, waarop hij ons allen een vrijkaartje overhandigde, waarvoor nogmaals dank Happy Garden. Een leuk verjaardagsgeschenk aan het eind van de avond. Over iets meer dan een maandje ga ik die zeker verzilveren, als mijn “little Queenie” er weer is ;)



Naam: Giulia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
Leeftijd: 22
Haarkleur/-lengte: Zwart
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5
Beoordeling: 4¾/5 (Die 5 komt er vast en zeker ook nog wel ;) )
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #227 Gepost op: 12 april 2017, 22:51:44 »
Dagje Happy - Happier - Happiest

Normaliter kost het me geen enkele moeite om met een verslag op de proppen te komen, maar datgene wat zich al een tijdje aankondigde is werkelijkheid geworden. Je gaat er eens voor zitten en er komt niks, nada, noppes. Het gekke is dat de dag zelf genoeg stof opleverde om een wc-rol vol te schrijven. Een lichte vorm van schrijversmoeheid en een drietal dilemma's zijn ingrediënten om het bezoekje te laten voor wat het was, maar alsnog volgt hier een verlaat verslagje.

Happy: Birthday Taylor
Dilemma 1: De jarige job?
Ik had het geluk dat ik nog net voor Taylor's poging voor de langste pannenkoek van het jaar hem tegenkwam. Hem gefeliciteerd en kort bijgepraat. Dit was tevens de laatste keer dat ik hem gezien heb. Iedereen kiest voor zijn eigen invulling van zijn verjaardagsfeestje. Dit zou echter niet de mijne zijn geweest.

Happier: de dames
Dilemma 2: Amira
Door de twee lange sessies met Amira en het slap ouwehoeren met de overige beren was er weinig interactie met de overige dames. Brenda besprong me tijdens het praten met Licky Luke en probeerde en passant haar vriendin aan LL te slijten. Dan is er altijd de onvermijdelijke Love-it. Dame die je op alle mogelijke wijzen vastklampt, de weg versperd of meer van dergelijke strapatsen. Schade van deze ontmoetingen (beide bezoekjes): 2 badjassen, schouder uit de kom en ontwrichte pols. Met kop en schouders gaat ze aan de leiding om Miss meest irritante dvp 2017 te worden. Jammer dat ze zich van deze praktijken bediend. Als ik de recensies lees zou ze zulk gedrag niet nodig hebben.

Happiest: de beren
Dilemma 3: de "martelgang" van Aloewe (aka Suske)
Gedurende mijn verblijf bijgepraat met een aantal oude bekenden als Licky Luke, DS en JonnyFontane. Ook zeer aangenaam kennisgemaakt met Piet Plezier (die er precies zo uitzag als ik dacht), de plaatsvervangende Masterbull Rob45 (die er totaal anders uitzag als ik dacht) en Aloewe (die gedurende de nacht door ons omgedoopt is in Suske). Met afstand mijn meest hilarisch clubbezoekje. Reden hiervoor was Aloewe's onbeantwoord smachten naar een dame. Gedurende de nacht werden er plannen gesmeed door de heren Aloewe, LL en ondergetekende om een keer als een soort drie Muskietiers te gaan clubben. Dit staat nog in de sterren geschreven. Rond 4.15 verlieten we de club nadat PP nog een poging had gedaan om ons langer te laten blijven.

Planet Happy Garden algemeen
Ook mijn 2e bezoekje aan PHG is me zeer goed bevallen. Een LU die zeker niet hoeft onder te doen voor clubs als LR, YY en SS. Ook in de late uurtjes kun je met de nodige variatie je buikje vullen. Met goed weer is het ook in de tuin goed vertoeven. Enigste gemis van mijn kant is een bubbelbad.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #228 Gepost op: 1 mei 2017, 11:14:44 »
Gisteren heb ik voor de tweede keer in 2017 PHG bezocht. Ik ben er geweest van 13u tot ongeveer 21u.

Toen ik aankwam, was het nog heel rustig in de club: er waren 7 vrouwen en ongeveer evenveel mannen aanwezig. Niet getreurd echter: dat was ingecalculeerd.

Ik heb mijn bezoekje gestart met een lekker ontbijtje: 2 broodjes met kaas, groentjes en een worstje. Uitstekend krachtvoer om de daaropvolgende uren te kunnen overbruggen :)).

Gisteren scheen het zonnetje, en was de buitentemperatuur, ondanks een strakke wind, heel aangenaam. Het hoeft dan uiteraard ook niet te verbazen dat ik een groot deel van mijn tijd buiten aan het zwembad (nee, niet in het zwembad, daarvoor was het water me net iets te fris) heb doorgebracht.

Het was tijdens een van mijn chillmomenten buiten, dat ik plots het gezelschap kreeg van Albanese Mandy. Ik was eigenlijk aan het wachten op een kamertje met Gabriella, maar Mandy was zo ontwapenend spontaan en overtuigend in haar presales, dat ik na zo'n 20 minuten samen toch overstag ben gegaan, en plots voor het eerst sinds lang nog eens met een meid uit het mooie Albanië op kamer ben beland.

Mandy is een mooie meid, 25 lentes jong. Ze heeft een wilde, blonde haardos en een engelengezichtje, dat afgewerkt is met expressieve bruine ogen. Ze is 1,67m groot, is normaal gebouwd en heeft een volle kont en een mooie C-cup. Geen piercings of tattoos.

Mandy is een heerlijk natuurgeile meid. Eens op kamer begon ze me onmiddellijk heerlijk te tongzoenen en al snel krioelden we als een verliefd koppeltje, dat elkaar nog moet ontdekken, over en in elkaar.

Wat volgde was een 30 minuten durend festijn, gekruid met een zalige pijpbeurt, inclusief balletjes lekken en DT, met intiem droogneuken en met heel lekkere, gevarieerde seks.

Deze meid weet wat ze doet en ze geniet overduidelijk zelf ook enorm van seks!

Ik ben ergens op minuut 25 minuut zalig klaargekomen ;D (vergelijkbaar het gevoel wanneer mijn Kanaries in de 90ste minuut de winning goal zouden maken tegen Anderlecht ;)).

We zijn uiteindelijk nog zo'n 10 minuten samen op kamer gebleven en toen was de droom weer voorbij. We gingen samen naar de lockers, en daar merkte ik plots dat ik onvoldoende geld in mijn portefeuille had gestoken :-\. Na het betalen van de inkom, bleef er nog slechts 30€ over, en dat was uiteraard niet voldoende om de voorbije super ervaring correct af te rekenen :17:.

Ik dus met knalrode kaken naar de receptie, waarop ik, na een korte uitleg, mijn overige centjes gelukkig uit de auto kon halen.

Mandy wachtte me binnen geduldig op en ik heb de mooie, lieve meid dan ook met een extraatje beloond voor de uitstekende performance en het ongemakje.


Na een verfrissende douche, ben ik opnieuw gaan chillen aan het restaurant, waarbij ik het gezelschap had van enkele leuke Nederlanders, tot Gabriella haar tijd gekomen vond, en me van aan het zwembad kwam wegplukken.

We hebben het komend anderhalf uur samen doorgebracht: chillen, zeveren, lachen, samen eten (een stukje kip, met pasta in tomatensaus en groentjes: heel geslaagd), strelen, zoenen... alles zoals je dat normaal gezien enkel met een echt vriendinnetje doet.

Het hoeft uiteraard niet verbazen dat ik Gabriella hiervoor beloond heb met een uurtje op kamer. Nou ja, ik haar beloond... eigenlijk heeft zij mij op kamer ook beloond: deze natuurgeile meid is een enorme verademing. Alles gaat zo spontaan en is zo lekker. Tongzoenen, pijpen, droogneuken, pussysliden, neuken... ze doet het allemaal en ze doet het allemaal uitstekend!

Uiteindelijk heeft Gabriella mij tijdens cowgirl simpelweg klaargereden. Ze deed het zo enthousiast en zo goed, dat ik het onmogelijk kon houden en plots het condoom volknalde met nogal wat spermacellen :o. Dat gebeurt me niet vaak!

Na een onvergetelijk uurtje samen, hebben we kamer verlaten, en heb ik met het uitwisselen van de centjes, afscheid genomen van deze leuk GND.

Ze zal me snel terugzien. Herhalingsgevaar is en blijft immers enorm groot!


Om mijn bezoek aan PHG af te ronden, heb ik nog een uurtje rondgehangen in de bar en in het nachtcafé. Er waren ondertussen veel meer aanwezigen dan eerder op de dag (onder andere enkele absolute stunners, waarvan ik het enorm spijtig vond dat ik voor hen geen tijd meer had) en de sfeer was nu overal binnen vrolijk en uitgelaten.

Mijn conclusies na dit bezoek: mooie club, behulpzaam personeel, lekker eten en drinken, zeker later op de dag een heel goede line-up, en 2 onvergetelijke kamergangen. Een uitstekend bezoek aan PHG dus. De club zal mij dan ook snel terug zien!

PHG: bedankt, en tot de volgende! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #229 Gepost op: 4 mei 2017, 14:34:37 »
Woensdagavond na een onthouding van 30 dagen zonder clubbezoek, met een brandend vrijkaartje  (SM, RB, en PHG bedankt), wat tegen de uiterste gebruikersdatum aan zit, in de achterzak naar PHG getogen. Het standaard ritueel afgehandeld, je kent dat wel. Kreeg nog een bon mee voor een Cocktail en de code voor de wifi.

Keek in de kleedkamer nog even in de spiegel, en daar zag ik hem staan.  :great:

•   Een brok ruige macho.
•   Een brok woeste mannelijkheid.
•   Een brok spier.
•   Een brok seks.
•   Dit alles verpakt met een klein randje vet

Menig dame zou een ongepast onzedelijk voorstel voorleggen aan dit brok womanizer.  ;)
Alle jagertjes zouden met hun mond vol tanden staan, en niets anders dan stotterend “zimmer schatzi” ten gehore brengen. Wat kan een clubbezoek toch leuk zijn.  ;D

Het liep tegen de klok van 20:00 wat te eten gescoord, zoals altijd prima verzorgd in “Happy”.  :103:
Als “dagclubber”, belandt in een “avond-nachtclub”, zoals het echte Hollanders betaamt, mijn eigen schuldig gemaakt aan de “vleeskeuring”. Een eerste ronde levert nog niet echt een “wauw” gevoel op, maar misschien wordt geduld wel beloond.
De verhouding beren vs berinnen is aardig in evenwicht
Een paar uur later, en een aantal jagertjes verder. Nog steeds geen “wauw” gevoel, wel weer de dj die zijn boxen tot maximaal test, gelukkig brengen die wegwerp oordoppen uitkomst. 8)
Om de tent ongepopt te verlaten, geeft mij ook geen goed gevoel. Weer een rondje lopen, de donkere parels, Love-It, Unique, Mime? (Geblondeerd) zien er aantrekkelijk uit, maar zijn wel opdringerig.

In de bar zit een dame met wel heel veel kleding aan, en ze hoort niet bij het personeel, meestal hebben ze wat dan te verbergen. :lol_hitting: Ze stelt zich voor als Robina, maar met de ***herrie in de salon valt er geen fatsoenlijk gesprek te voeren.  :angry:
Op de kamer, als de verpakking wordt geopend, komt er een stevige dame tevoorschijn, goed in proportie.  :13:

Naam: Robina
Nationaliteit: Roemeens
Leeftijd: 22-25 jaar
Lengte: ca 170 cm
Kleur ogen: blauw
Kleur haar: geverfd donker roodbruin halflang
Piercings: ja, meerdere, elke tepel is voorzien van een horizontaal stiftje
Tattoos: ja, totaal 4 stuks, 1 * onderarm, 1 * heup, 2*?

Het spel langzaam laten beginnen met voorzichtig tongzoenen, elkaars lichaam bepotelen. Robina besluit de kroonjuwelen te verwennen, waarbij het hoofdgereedschap wordt overgeslagen.  :sign0065: Een jasje wordt geplaatst, en ze laat in cowgirl, het gereedschap in haar grot verdwijnen. Zij berijdt mij, ik was nog meer van plan. Even stop, haar gedraaid naar haar rug, even de tong langs dat klitje laten glijden. Schakelen naar missy, stoppen, weer even de tong lang haar klitje, zij on top, het afgemaakt in doggy, en die billen voorzien van een stevige laag room.  :swim
Half uur was lang genoeg. Als je haar weet te ontdooien is er misschien wel meer mogelijk.

Ze kwam nu redelijk onervaren/onwennig over, ze noemde een arbeidsplaats waar ze in het verleden actief was, die ken ik alleen van naam, dat scheelt weer.

Gezien het tijdstip, besloten dat het mooi geweest is voor deze dag.

PHG tot de volgende keer.  :039:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #230 Gepost op: 7 mei 2017, 15:13:00 »
zaterdag 6 mei phg bezocht met een vrijkaart van RB mijn dank daar voor

de vrijkaart werd zonder problemen geaccepteerd . na me omgekleed te hebben en wat gegeten te hebben trof ik taylor in de tuin aan even wat bijgekletst . het was de dag van me eerste geplande sessie  van me in een sauna club . en wel met de geilste liefste Anja ze probeerde me al een tijdje naar phg te krijgen maar dan op een vrijdag .   ik sta sterk in me schoenen en heb dat dan ook niet gedaan . het is een drukke tijd voor mijn ivm werk en ja de volhouder win anja gaf het op en zocht 5-5 contact met me . die avond was ik op de vulkaan ze adviseerde mijn om links om te draaien richting huis en al me energie voor haar te bewaren  en dat heb ik beloofd maar in die belofte stond ik niet sterk in mijn schoenen  :lol_hitting: 2 sessies op vrijdag op de vulkaan en moe en voldaan lag ik op 6-5 om 4 uur in mijn bedje . om 11 uur de volgende ochtend kreeg ik een whatsapp van anja tussen 15.30 en 16.00 uur ben ik in phg .

om 17 uur kwam anja me halen  bij de does en had de sleutel al als eerste op de kamer was haar vraag hoeveel has doe gestern gefikt en naar mijn antwoord kreeg ik  billenklets bij anja ben ik nooit binnen een uur van de kamer en ze liet me ook niet gaan eer ik me dna had afgeven het werd een andere kamer als anders veel body toe body massage veel pijpen en ik heb denk ook een megaboob fitisch leker tussen die grootte tieten neuken . ze stond er op dat ik haar ook met me tong verwende zowel in 69 als dat zij op de rug lag . ja sm ik weet dat jij er niet in geloof maar deze dame heb ik klaar gebeft klaar geneukt . of ze acteerde dan is het een helle goede actrice  ;) zelf had ik wat meer tijd nodig om me dna te schieten eigen schuld dikke bult het was een fantastische kamer van 2.5 uur met een dvp van het soort waar er niet meer veel van zijn  :17:

er was nog genoeg ander moois in PHG maar niemand wou de deal aan geen resultaat geen geld  :lol het eten was zoals altijd top in phg en ik kijk uit naar de zomer zodar het zwembad goed op temperatuur is ben ik er weer

phg RB en anja bedank voor de fantastische dag    

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #231 Gepost op: 8 mei 2017, 22:01:59 »
Afgelopen zaterdag, 6 Mei, weer naar Happy Garden geweest. Uiteraard voor maar 1 reden, Giulia ;) De gehele maand April ben ik niet in Happy Garden geweest, omdat ze met vakantie was, maar nu was ze weer terug. Giulia komt meestal rond 5 uur in de club, maar ik was er al om half 2. Het zou die dag mooi weer zijn en veel zon en gelukkig was het dat ook. Na eerst even wat gegeten te hebben, ben ik lekker in het zonnetje gaan liggen bij het zwembad. Een beetje van de zon genieten en een beetje van het vrouwelijk schoon wat er rond kwam paraderen. Gelukkig niet “lastig gevallen” door de dames. Ik heb het vermoeden dat de meeste dames nu wel weten dat ik maar voor 1 dame kom ;)

Rond een uur of half 4 kwam onze Spesjalist van de Vulkaan. Vorige week in Babylon hebben we het met elkaar al over Happy Garden gehad, alleen wist de Spesjalist nog niet zeker of ie vrijdag of zaterdag zou komen. Met hem een tijdje bij het zwembad en lekker in de zon zitten babbelen. Ook hij bleek voor een speciale dame te zijn gekomen, namelijk zijn Anja.

Iets voor vijven namen we afscheid, want hij had kamer plannen met zijn Anja, die inmiddels al aanwezig was en ik wilde aan de bar gaan wachten op mijn Giulia. Aan de bar was het zeer rustig, want de meeste rakkers zaten uiteraard buiten te genieten van het mooie weer. Wel liepen er wat dames af en toe door de bar en de meesten gaven me een vriendelijke lach, maar ik kwam maar voor 1 dame ;) Gabriela bleek ook weer in Happy Garden te zijn. Die was de laatste tijd een beetje aan het pendelen tussen Happy Garden en Sixsens. Ze kwam me vriendelijk begroeten en we hebben kort even met elkaar gesproken. Niet te lang, want ik wilde haar geen valse hoop geven dat ik met haar naar een kamer zou gaan. Ik kwam maar voor 1 dame ;)

Iets voor vijven kwam dan eindelijk mijn Giulia de bar in lopen met een leuk roze lingerie setje, waarin haar borsten en billen heel mooi uitkwamen. Aan de bar even kort met haar gepraat en daarna zijn we naar buiten gegaan met een kop koffie. Haar vriendin Amira kwam ons vergezellen. Met ons drieën hadden we een leuke tijd in het zonnetje.

Toen werd het toch tijd voor een kamertje. We begonnen rustig, maar eindigden spetterend. Niet vaak een meid meegemaakt zoals Giulia. Daarnaast is ze ook super in de omgang. Samen met Dani voor mij op dit moment de absolute top en er is een groot gat tov de overige dames met wie ik dit jaar tot nu toe heb gekamerd.  Hoe vaker ik met deze twee meiden om ga, hoe beter het op alle fronten wordt. Hierdoor is de behoefte om met andere of nieuwe meiden te kameren bijna nihil.

Na de kamer even opfrissen onder de douche en even relaxen in de sauna en daarna even bijkomen op het terras. Het was s'avonds inmiddels al wat afgekoeld, wat goed uitkomt na een saunaatje. Daarna wat gegeten van de BBQ en een beetje voetbal gekeken. Ik merkte dat ik vandaag uitermate relaxt was en dat had zeker voor een deel met de eerste kamergang met Giulia te maken. Ik heb nog een tijdje in de sofa naar het voetbal gekeken, onder het genot van een Warsteiner.  Een dame uit de Domenicaanse Republiek kwam me even vergezellen. Haar naam weet ik zo even niet meer, maar ik kon me herinneren dat ik een paar maanden geleden ook al met haar heb gesproken. Ik heb haar na een paar minuten wel verteld, dat een kamergang er helaas niet in zat voor haar. Toch bleef ze nog even kletsen, wat ik wel leuk vond, vooral omdat we in het Spaans met elkaar aan het praten waren.

Na het eten nog maar een keer de sauna opgezocht en daarna aan de bar gezeten met een biertje, getapt door een zeer mooi Roemeens meisje, die ik bijna elke keer hier wel zie. Ze heeft erg veel weg van Beatrice (Jasmin) uit Dolce Vita (Pauschalclub Dortmund). Een bijzonder mooi gezichtje en een heerlijk kontje. Echt een meid, waar ik weleens een kamertje mee zou willen doen... Maar helaas doet ze alleen bardienst... :(

Het was inmiddels al flink drukker geworden qua rakkers, maar ook kwa dames. Er liepen vandaag best veel mooie dames rond, dus een erg goede line-up, met voor elk wat wils. Zeker 4 donkere parels, een aantal flinke D+ silis, twee jonge blonde dames met een porno-uitstraling (en nog meer dan Edda uit Babylon, die ik op zich wel vind meevallen qua porno-uitstraling, zeker haar figuurtje en lichaam) en enigszins wat arrogant overkwamen, maar dat had er misschien ook mee te maken dat ze vrij veel aandacht kregen. Verder een vrij grote Roemeense dame die mij enigszins wel intrigeerde. Ze was vooral groot, ik denk zo rond de 1 meter 80 (dus iets voor Pret ;D ) met een stel flinke borsten (volgens mij puur natuur) en wel een leuk koppie en liep rond in een strakke leren minirok. Wat me met name erg aan haar opviel, was dat ze nogal wat verlegen overkwam. Verder liepen er een aantal typische zigeuner Bulgaartje en Roemeentjes, veel van hen met veel tattoos en een aantal mooie naturelle poppetjes, zoals ik ze het liefst heb. Poppetjes met weinig tot geen tattoos en “normaal” in de make-up, zonder dat ze er hoerig uitzien. Noem het maar de girl-next-door-look, maar buurmeisjes kunnen soms ook heerlijke stoten zijn ;)

Na wat heen en weer gelopen te hebben door de club, kwam ik Giulia weer tegen in de bar. Ze zat toevallig alleen aan een tafeltje tegenover de bar en dat komt niet vaak voor. Gelijk naar haar toegestapt, want uiteraard wilde ik zeker nog een tweede kamersessie met haar. Na even kort nog wat gesproken te hebben en een Tequila-shot genomen te hebben, zijn we naar een kamer vertrokken. Daar een sessie gehad, die de eerste sessie deed verbleken. Werkelijk geweldig met alles erop en eraan. Tussendoor heeft  Giulia nog een Tequila-shot voor ons beide gehaald (uiteraard op mijn kosten ;) ) en zijn we verder gegaan. Na afloop was ik werkelijk helemaal gesloopt en beide hadden even nodig om op adem te komen.

Naam: Giulia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
Leeftijd: 22
Haarkleur/-lengte: Zwart
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5 (eigenlijk heel weinig aftersales van haar gehad, wat kwam doordat ze continu bezet was, maar ik weet als ze tijd heeft, ze altijd wel even tijd voor me maakt, vandaar de 5/5)
Beoordeling: 4¾/5 (En die 5 komt steeds dichterbij).

Het is jammer dat je in deze club niet echt een plek hebt waar je je even rustig kunt terugtrekken, zoals je dat in bijvoorbeeld Sixsens wel hebt in de Maroccan Room of in Babylon beneden. In het gedeelte waar de gokkasten staan is het vaak te druk en te rumoerig. Das wel een klein minpuntje aan Happy Garden. En ik vind het jammer dat ze geen Jacuzzi hebben. Verder is het een topclub, met een goede sauna en buitenbad, goed eten en vaak gezellig in de bar, waar s'avonds de dames vaak voor veel sfeer zorgen door te dansen op de muziek. De club is erg schoon, wat mede komt door het vriendelijke en hardwerkende personeel. Nee, wat dat betreft kan ik iedereen Happy Garden wel aanraden. Misschien dat het gemiddelde service niveau van de dames iets minder is als van de dames in Babylon, maar er lopen zeker een aantal zeer goede dames tussen, zoals mijn Giulia en de Bulgaarse Gabriela of de Duitse Anja. Met Anja heb ik persoonlijk geen ervaringen, maar onze Spesjalist uit de Vulkaan wel en die geloof ik op z'n blauw ogen dat Anja een topper is.

Na de tweede sessie met Giulia kwam ik onze Specialist weer tegen in de kleedkamer. Hij stond op het punt om te vertrekken. Het was mooi geweest. Met hem nog een klein half uurtje bijgepraat en daarna afscheid van hem genomen. Helaas hebben we elkaar s'avonds verder niet gezien. Hij was met Anja een behoorlijk tijd op kamer geweest en ik met Giulia en beide waren we erg moe, maar voldaan. Ik heb het daarna ook niet laat gemaakt. In de bar heb ik nog een paar biertje genomen, die weer vriendelijk getapt werden door dat ontzettend knappe Roemeense meisje. De volgende keer toch eens naar haar naam vragen ;)

Toen Giulia weer in de bar verscheen, heb ik nog even heel kort met haar gesproken en afscheid van haar genomen. Iets voor 2 uur de club meer dan voldaan verlaten en huiswaarts gekeerd. Volgende maand staat Happy Harden zeker weer op de planning, maar ik weet alleen nog niet wanneer, maar al wel met wie. Inderdaad, die ene dame ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #232 Gepost op: 14 mei 2017, 13:46:23 »
Visit here yesterday with my free card, thanks a lot RB and PHG  yourock

My last visit here was in December when Nora ex lr sent me a message  :-P but in January she sent me another message and told me that she does not work anymore in this business, that's life  :039:

Yesterday, I arrived at 11h10 in the morning, good shower and I enjoyed the very good breakfast and then I slept outside in front of the swimming pool with a pussycat (the animal  ;D )
Back in the lounge, I smelt good Asian food, it was excellent again, service is incredibly TOP here, all drinks in self service : soft drinks, café and beers in bottles with the fridges ! (what a big difference with Samya for instance ...)
Indeed, there is wifi when you ask it at the desk, really perfect  :great:

3 blond girls arrived and seemed a little bit lost in the club, they barely know how to walk with their shoes  ;D , they probably landed in the morning at the airport from a plane coming from Bucharest  ;D
Krina ex lr was also here with a girl who seemed to explain to her everything in the club

In the afternoon, many girls came and talked to me, at least 3/4 of the girls in the club  :o but I was too much busy with the bundesliga :))
but then, I recognized Lucie ex Great Palace ! http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20698.0.html
her name here is Bella, I was so happy to see her, she said to me that she has changed and started to work here 3 days ago, I immediately told her to take a key

In the room, it was simply fantastic ! this girl is a dream girl, lot of good French kisses with so much tenderness, we kissed eachother for at least 10/15 minutes, she did not want to stop ! i think that there is very good chemistry between us, then blowjob was good, nothing special but sex was incredible, as soon as she was on top of me, I was already about to come, she kissed me again so much, I had to ask her to change position but on missio it was again the same story, i decided to do it slowly if i wanted to make it longer but with the deep kissing again it was too much hot, this girl definitely makes love not sex  :))

In the evening, i enjoyed a couple of beers and a good barbecue, i would say around 40/50 girls, music was excellent but the club was really busy, a lot of people and many Vodka and whisky bottles on the tables, not really what i prefer in saunaclubs, i left around 10 pm

It was an excellent visit here, what i like very much, it is the soft drinks in self service and of course the beers in bottle with a lot of choices in the fridges, hope that this service will remain forever here  :)) because this is a really great plus in this club  :great:  :039:
« Laatst bewerkt op: 14 mei 2017, 14:02:02 door Tikinui »

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #233 Gepost op: 14 mei 2017, 22:43:41 »
Vrijdag naar PHG gegaan. Ongeveer 16.00 aangekomen. Alweer lang geleden dat ik er was geweest. Niet veel veranderd. Met het weer van afgelopen vrijdag is het goed toeven in de tuin.

Niet te vroeg gegaan want gehoord dat het tegenwoordig pas laat op gang komt. Dit kan ik wel bevestigen. Bij binnenkomst zo'n 20 dames bij vertrek 19.50 iets meer dan 30. Maar 1 optie voor mij en die stelde zich voor als Joanna die er al een jaar werkt. Roemeense donker haar zei dat ze 21 is maar ik denk dat het om Ioanna (dat klinkt bijna hetzelfde) gaat waarvan hier al een draadje is en die iets ouder is. Service op de kamer was in orde maar niet meer dan dat.

Ik had nog een andere optie en omdat het tegen 8 uur nog niet beter was geworden ervoor gekozen om naar VV te gaan. Niks mis met de club maar de line-up laat naar mijn smaak momenteel te wensen over. Als er ruimte is in het schema wel een club om af en toe eens te proberen want line-ups veranderen en het is vooral in de zomer een hele fijne club.

Offline 24HOURS

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #234 Gepost op: 24 juni 2017, 19:31:55 »
Was in Phg thursday 8 juni with a "relaxxxx" free entrance. Thanks to relaxxxx and Phg.

Was there with two friends and we had a really nice day.
Weather was perfect and some pretty girls.
We received also ice cream in the afternoon.

Two rooms. First with a black girl "Joyce".
Deep room with euuuhhhh...not the most beautiful girl... But I really appreciated  ;)
Second with "Sabrina". That roumanian girl was very interesting and gave a good service but without extras and just little kisses.

Phg, I will be back. Very good line up. Probably not the best service but nice place for the summer.


Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #235 Gepost op: 25 juni 2017, 00:33:12 »
 :tietjes PHG, Juni 2017

 :tietjes Dank zij een vrijkaart van een ander forum kon ik PHG weer eens bezoeken, het was al weer even geleden. Op een mooie warme zomerdag, en mijn vrijkaart werd probleemloos geaccepteerd door de theke. Ik arriveerde rond 18.00, en was best hongerig, en dan zit je goed in PHG. Echt een prima barbecue, met voor iedereen wat, lekkere salade, goede frieten, alles was goed en lekker! Buikje rond dus, en genoeg energie opgedaan om de dames een wat nader te gaan bestuderen.

 :tietjes Er liepen ca. 30 a 40 exemplaren rond in het wild, wat voldoende was, omdat het niet echt druk was in de club (ramadan zeiden de meiden tegen me, dan komen de moslims niet, of in ieder geval minder.) Ja, dat was te merken, en de dames liepen er dan ook wat sip bij helaas.

 :tietjes Er liep opvallend genoeg ook geen enkele dame rond met mooie grote siliconen borsten, dus dat was een beetje afzien voor de boobmeister, maar goed, dan maar kijken of er een leuk mokkel tussen zit met wat kleinere tietjes. Ik werd aangesproken door Rosa, een jonge Roemeense, met een beginnend C cupje, wat er best leuk uitzag. Vandaar dat ik vrij snel voor de bijl ging voor haar. Leuk gezicht, knap lijfje. Op de kamer begon het echter al direct, het gezever of ik niet een uur wilde blijven. Nee, een half uur gaf ik aan, en dat moest ik vervolgens nog 5 keer zeggen voordat ze het eindelijk opgaf. Mijn klust was al flink verminderd, en ik had toen moeten stoppen met deze nog niet begonnen sessie. Maar goed, toch maar proberen. Ze zoende niet, en plaatste gelijk een condoom op mijn mini medewerker, die daar nog helemaal niet klaar voor was. WTF dacht ik, dat is toch pas na 1 Juli, maar goed, maar niets gezegd, en maar eens kijken wat dit zou gaan worden. Niets dus. Ze kreeg hem niet stijf, en ik ben nog nooit zo gevoelloos gepijpt helaas. Goed, dan mezelf maar even stijf getrokken, en daarna har gecommandeerd er op te gaan zitten. Ik probeerde haar stevig te neuken, er moest ietwat frustratie uit helaas, en dat lukte gedeeltelijk, maar ze werkte gewoon echt niet mee, waardoor ik niet klaarkwam. Dan maar met de hand, ik deed het zelf maar, zonder condoom, want dit werd niets, wel aan haar tepels gezeten, en dat was dan nog het enige lichtpuntje van deze sessie. Binnen 20 minuten van de kamer, en 50 euronen betaald, en snel uit mijn geheugen verdreven.  Het mag duidelijk zijn, deze sessie is niet voor herhaling vatbaar, en ik wens deze dame veel succes met een andere carrière, want voor het vak DV is ze mijns inziens niet geschikt. Jammer, maar helaas.

 :tietjes Er was een goede DJ, die leuk speelde dus daar maar wat naar geluisterd. Ik kreeg ook een ijsje, allemaal prima, en nog een klein hapje gegeten omdat het zo lekker was.  Na enige tijd wat luieren, kwam de drang weer om nog een dame te gaan zoeken. Ik zag een kleine blonde dame met een B cupje, maar wel een knap dametje. Ik dacht Roemeens, Maar ze bleek Duits te zijn, en Bella te heten, Een grote tattoe van engelenvleugels op haar rugje getatoeëerd. Mooi echt slank ook.  Dus naar de maker, alweer ze niet tongzoende, aar wel zoende met de mond gesloten, wat wel lekker was, en een stuk erotischer dan de vorige ervaring. Mijn mini-medewerker reageerde er dan ook positief op. Even aan haar tepeltjes gelikt, ook lekker, en daarna zakte ze af voor een prima PZC beurt zoals het hoort. Diep, nat, lekker. Genieten dus. Daarvoor kom ik naar een saunaclub. Dat maakt het verschil! Na enige tijd stond ik op springen, en ze merkte dat goed op, plaatste een condoom, en bereed me met passie en tomeloze inzet. Ja, Duitse degelijkheid in combinatie met een mooi lichaam en een knap koppie doen wonderen, en het duurde niet lang voordat ik het rubber volspoot. Bella is pas 21 jaar oud!  Maar ze snap helemaal hoe het wel moet. Aanrader wat mij betreft, en ze maakte mijn avond in PHG toch weer goed gelukkig.

 :tietjes Na deze sessie nog weer even muziek geluisterd, en rond middernacht vertrokken.

 :tietjes Megaboob  :tietjes

Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #236 Gepost op: 30 juni 2017, 17:54:56 »
Van de week kreeg ik een kortingskaartje toebedeelt van de PHG-actie, waarvoor dank. En aangezien ik daar vorig jaar, vanwege het mooie weer een fijne tijd had doorgebracht besloot ik om daar zeker gebruik van te maken. Helaas viel het weer wat tegen ook al was de temperatuur nog redelijk.

Controle aan de inkom verliep vlot en me direct omgeturnd en naar de koffie gelopen. Gewapend met een lekker bakkie de club weer in me opgenomen. Er was niets veranderd. Het was er nog rustig om ca half vijf en er liepen wat oudere bezoekers rond. Dames waren nog beperkt aanwezig maar dat veranderde per 10 minuten. Om een uur of zeven was het lekker gevuld en om een uur of negen werd het enigszins druk. Nou ja, wat is druk ..?

Ik had me natuurlijk een beetje ingelezen en het commentaar van verschillende schrijvers in me opgenomen. Zo zou er overlast kunnen zijn van Sudländers …
Ik kan bevestigen dat, over de hele periode dat ik hier was, de bezoekers van zuid Europese origine de overhand hadden. Maar dat leidde niet tot enige vorm van overlast. De ouderen van hen gaven er de voorkeur aan om op het terras lekker bij elkaar in een groep te zitten praten onder de parasols. Vaak stond daar een (stevige) borrel bij en af en toe een schaterlach. Prima dus.
De jongeren kropen ook bij elkaar aan de statafels, voorzien van wat whisky. Ze hadden plezier en daar komen ze voor. Later trof ik hen binnen aan, op de dansvloer, met de meiden. De whisky werkte, zeker, maar men gedroeg zich naar de dames en de bezoekers. Mogelijk had ik mazzel die avond, maar ik voelde me nimmer onprettig.

De keuken is hier heel goed. Lekker gegeten en de zaak wordt prima onderhouden. Natte ruimtes mogen mss wat vaker behandeld worden, maar ik kan, wil en zal er geen verkeerd woord van zeggen. Prima in orde.

Ondertussen had ik natuurlijk de dames gade geslagen en wat keuzes gerangschikt.
De line up viel me over het geheel wat tegen. Zowel kwantitatief als kwalitatief. Niet slecht maar eerder gemiddeld en dat verwacht ik niet in een club met €60 inkom. Of ben ik nou gek?
Een grotere (nep-)zongebruinde dame met fel (nep-)rood haar had einde van de middag haar intrede gemaakt. Roxy heet ze, 24jr en idd uit Roemenie. Zij was me opgevallen om twee redenen: 1 ze had een figuur waar je op slag van begon te watertanden en te kwijlen en te zweten zo likkebaardend lekkere vormen zaten op de juiste plaatsen. En 2 omdat ze een snuitje had als een bord zuurkool.
En wordt het dan een JA of een NEE ??? Ik dacht er wel een handdoek overheen te leggen en te genieten van dat lijf, dus JA. En van korte duur want verschillende handelingen deed ze niet en die handdoek vond ze ook geen goed idee.
Een afgewogen half uur genoten van dat lijf, temeer daar de beide belangrijkste vormen aan haar niet nep waren. Ze had me wel verteld dat ze een vriend had gehad, uit elkaar was en daardoor schulden had. Dat verklaarde veel over haar houding en de zuurkool. Jammer, ik hoop dat ze eea snel te boven komt. After sales was ook onbestaande daardoor.

Tussen de bedrijven door had ik een paar keer een ongedwongen babbeltje gehad met een aardige jongedame. Karina, 27jr, Roemeens met een hele historie die ik maar voor me houdt en laat voor wat het is. Toen ik wilde vertrekken trof ik haar weer en van het een kwam het ander. Ze was eigenlijk best leuk en dus togen we alsnog naar een kamer.
Welnu, ook al is zij niet de meest uitdagende dame, op kamer deed ze erg haar best. Ik  was, zeker na de zuurkool, dik tevreden. Een heel lieve dame deze Karina die ik best kan adviseren ook al kan ze wat timide overkomen.

Tja, beste kijk- en leesvriendjes, dat was het weer. Zeker voor deze maand waarin ik het erg druk had en m’n budget royaal overschreden heb. Volgende maand (-en) maar weer (proberen) een beetje rustig aan te doen want ook het verlof staat voor de deur.
Wens alle schrijvers een goed zomerverlof en “denk erum; ding erum!!”
Gesetzlich …………… ::)……!

Grtz          :039:   
K


Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DOORNROOSJE 1
« Reactie #237 Gepost op: 1 juli 2017, 22:51:27 »
Na een periode van 3 weken rust (de laatste keer dat ik 3 weken lang geen club heb bezocht, is alweer zo'n anderhalf jaar geleden), heb ik zaterdag 17 juni weer eens een saunaclub bezocht. Giulia was weer terug van een korte afwezigheid en voor mij de reden om naar Happy te gaan. Dit keer later dan gebruikelijk naar de club gegaan. Rond een uur of 3 kwam ik aan. Op dat moment was het nog relatief rustig in Happy, maar dat is gebruikelijk in deze club. Hier begint het pas na een uur of 7 á 8. Een echte avondclub. Voordeel is wel dat je overdag lekker kunt relaxen aan het zwembad, bijvoorbeeld. Dit keer niet gedaan, ook omdat het weer niet echt zonnig was. Dit keer alleen een saunaatje genomen en daarna even bijkomen op het terras. Ze hadden toen net een paar watermeloenen aangesneden en dat kwam dus goed uit. Een aantal stukken me goed laten smaken.

Eén van de donkere dames kwam naast me zitten en begon een praatje. Volgens mij heette ze Joyce en was nieuw in de club. Ze zag er best aantrekkelijk uit, maar ik was uiteraard aan het wachten op Giulia en gaf haar dat ook aan na een minuut of twee. Ze vertrok op dat moment gelijk weer een ging naar een rakker die achter me zat. Een paar minuten later kwam donkere dame nummer 2. Ze begroette me vriendelijk en maakte aanstalten om ook bij me te komen zitten, maar op dat moment riep donkere dame nummer 1 iets tegen haar in het “Afrikaans”, waarop ze zich bedacht. Ach, ik had er ook niet zoveel zin in en ben daarna naar binnen gegaan.

Giulia
Zoals gebruikelijk komt Giulia altijd om een uur of 5, dus ik zat al geduldig te wachten aan de bar onder het genot van een Heineken van de tap, getapt door dat leuke, kleine en knappe Hongaarse barmeisjes. Wat je niet krijgen kunt, is het meest begeerlijk, zullen we maar zeggen ;D Giulia kwam tien over vijf de bar binnen en liep mij in eerste instantie gewoon voorbij, terwijl ik de enige rakker was op dat moment in de bar. Pas toen ze zich omdraaide in ik naar haar begon e zwaaien, had ze door dat ik aan de bar zat. Ze gebaarde dat ze even naar de dameskleedkamer zou gaan en dat ze daarna naar me toe zou komen. Een paar minuten later kwam ze weer bij me.

Ze bestelde een koffie en ik een biertje en zijn naar buiten gegaan. Na een kleine 3 kwartier zijn we een kamer gaan opzoeken. Op de kamer was het met Giulia, zoals gebruikelijk, weer top. Omdat we elkaar al een tijdje kennen, voelen we elkaar goed aan. En iedere keer is het ook weer verrassend ;) Soms heb je dames met wie je een paar keer een kamer neemt, maar elke sessie is dan een zo'n beetje hetzelfde. Met Giulia heb ik dat niet en elke keer gebeurt er wel iets wat we in voorgaande sessies nog niet deden of gedaan hadden. Dat houdt de variatie er wel in.

Giulia was in het begin wel erg vermoeid, nog van de dag ervoor. Ze had slecht geslapen en kon nog wel wat slaap gebruiken. Ik stelde aan haar voor even een tijdje te gaan slapen. Er was per slot van rekening een bed op de kamer ;) In het begin twijfelde ze over mijn voorstel, maar na even aandringen nam ze het .  dankbaar aan. Ik denk dat ze bijna 2 uur heeft geslapen... ;D  Daarna was ze een stuk frisser, wat de rest van de tijd weer ten goede kwam.

Na de sessie met haar nog een hele tijd, zo'n anderhalf uur, met haar buiten gezeten. Meestal is Giulia niet zo van de lange pre- en aftersales, omdat ze vaak bezet is, maar vandaag had ze niet meer zoveel zin en wilde liever nog een tijdje bij mij blijven.

Naam: Giulia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
Leeftijd: 22
Haarkleur/-lengte: Zwart
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5 (de langste presales ooit van haar)
Aftersales: 5/5 (de langste aftersales ooit van haar)
Beoordeling: 4¾/5

Nadat Giulia haar werkzaamheden weer ging oppakken, ben ik nog een rondje gaan lopen door de club. Het viel me op dat er behoorlijk wat nieuwe dames waren. Een aantal van hen zeer appetijtelijk. Ook liep er een dame rond, die wel een zusje van Dani uit Sixsens had kunnen zijn, ware het niet dat deze dame uit Albanië komt. Na mijn rondje, waarbij ik met name het vrouwlijk schoon aan het observeren was, ben ik naar de Kino gegaan. Er was niemand, dus ik dacht, ik mooi hier even een dutje doen, alvorens ik aan de terugreis zou beginnen. Een minuut of 10 ging dit goed, totdat donkere dame nummer 2 om de hoek kwam kijken en gelijk haar slag probeerde te slaan. Ik gaf haar gelijk al aan dat een kamer er niet in zou zitten en ik alleen wat wilde uitrusten. Blijkbaar kende ze de woorden “no room” niet en kwam bij me liggen. Kort even nog met haar gesproken en daarna heb ik mijn dutje voortgezet. Ze bleef al die tijd half op me liggen, totdat ze zelf in slaap viel. Na een kwartiertje voelde ik me goed genoeg om de terugreis in te zetten en duwde haar voorzichtig van me af. Op het moment dat ik opstond en de Kino verliet werd ze wakker met slaperige ogen. Zwaaide nog een keer en ging er snel vandoor, voordat ze me achterna zou komen.

Ik liep nog 1 keer door de club om te kijken of ik Giulia nog kon vinden. Ze zat op dat moment buiten. Ik nam afscheid van haar met een paar zoenen en bedankte haar nogmaals voor de geweldige tijd met haar. Ik ging me omkleden en iets na 4 uur verliet ik de club.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #238 Gepost op: 3 juli 2017, 21:56:58 »
Das ist doch die gleiche Adresse,43=41, oder?
Aber die Örtlichkeiten sind mir dort nicht bekannt.

vanKees

(wenn nicht, Admin eröffnest Du dann ein neues Fenster?)

Note Rolly: Lijkt er op dat dat adres wel klopt...41-43
« Laatst bewerkt op: 5 juli 2017, 11:31:55 door Rolly »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #239 Gepost op: 9 juli 2017, 14:34:55 »
Na het bezoekje aan H7 zijn Aloewe en ik doorgereden naar PHG. Vlak voor ons vertrek had ik toevallig een vrijkaartje ontvangen en deze voor de zekerheid uitgeprint en meegenomen. Bij binnenkomst in 1 minuut al meer kamerwaardige dames gezien als in zes uur H7. Na de gebruikelijke plichtplegingen bij de entree liepen we richting kleedkamer. In het gangetje kwamen we Evelyne tegen. Een hartelijke begroeting volgde en Aloewe wilde weten wie zij was. Ik zei hem dat het een leuke dame is, maar niet om mee te kameren.

Koud in de kleedkamer liep Amira voorbij. Toen ze me zag kwam ze gelijk naar me toe en na de uitwisseling van kusjes en een knuffel vroeg ze of we een sigaretje gingen roken zodra ik me omgekleed had. Ik zei haar dat we eerst een rondje door de club zou maken en dat we ons dan op het terras zouden treffen. Na ons rondje door de club liepen we Amira tegen haar bevallige lijf en ze zei dat ze al op zoek was naar ons. Met ons drieeën begaven we ons richting terras. Daar hebben we uitgebreid bijgepraat en lekker zitten te dollen. Voor we er erg in hadden waren we al een uurtje verder en vonden Amira en ik het wel een goed idee om ons terug te trekken op een kamer. Zij ging kijken voor een sleutel.

Een geweldige sessie van anderhalf uur volgde. Bij de kleedkamers aangekomen vroeg ze naar mijn verdere plannen. Ik zei haar dat ik minstens een uurtje moest herstellen, maar dat ze me daarna als ze beschikbaar was moest komen opzoeken voor een 2e ronde. Dit klonk haar als muziek in de oren. Ze zei dat ze zich ging douchen en als ze na een half uurtje geen klant zou hebben zich bij Aloewe en mij op het terras zou voegen.

Na een douche ging ik op zoek naar Aloewe. Hij zat op het terras en ik vroeg hem of hij ook nog iets wilde eten aangezien de sessie met Amira mij hongerig had gemaakt. Een gegrild kippetje, wat döner, friet en salade gepakt wat weer heerlijk smaakte. Blijf het toch een groot pluspunt van PHG vinden dat je ook op een laat tijdstip nog uitgebreid en goed kunt eten.

Exact een half uurtje later kwam Amira lachend aangelopen. Ik vroeg haar plagerig of er niemand was die haar wilde. Ze zei dat ze zich op het gemak had gedoucht en niet eens rondgekeken had. Voor we er erg in hadden was er alweer ruim een uur verstreken en de hoogste tijd voor ronde twee. We lieten Aloewe achter en vertrokken voor een tweede sessie die wederom anderhalf uur zou duren.

Het uitgebreide verslag van mijn twee sessies met Amira is hier terug te lezen.
http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;quote=105500;topic=22410.0;last_msg=105500

Het was inmiddels 04.00 geweest en in de kleedkamer zat Aloewe al te wachten. Ik overhandigde Amira haar zeer verdiende beloning en met een zeer innige knuffel gelardeerd met de nodige kusjes namen we afscheid. Wij besloten er een einde aan te breien en ons weer tot brave burgers om te toveren.

Hartelijk dank aan RB en club voor de vrijkaart.