Auteur Topic: Vulkanstrasse Duisburg  (gelezen 564388 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #270 Gepost op: 19 juni 2017, 19:19:59 »
Citaat
Bedoeld hij hiermee alle huizen of één huis specifiek. Ik was er namelijk gisteravond en zelfs de "heilige graal" van Duisburg oftewel eros 26 komt hier niet eens aan. Enkele kamers leeg en een aantal dames op vakantie die hun kamer hebben aangehouden zorgt ervoor dat ik tot een bezetting van max 80-85% kom, om over andere huizen nog maar te zwijgen.

Dan was je er op een verkeerd tijdstip op de verkeerde dag Tafkap. Ben jij overigens dezelfde persoon die op de andere fora schrijft onder de naam Patjax? Ik kan met zekerheid zeggen dat de betere huizen en daar bedoel ik mee Vulkaanhaus, Eros 26, Sexpalace en Haus 48 zaterdagavond vanaf een uur of 8 voor minimaal 95% bezet waren. En eh die andere huizen?? wie loopt daar nu überhaupt nog?? :-[. Op de zondagavond, ja, dan zijn de meeste dames moe van de beide drukke voorgaande dagen de vrijdag en de zaterdag en dan nemen de meesten een dag vrij of beginnen pas rond een uur of 10 's avonds. Mogen ze? De meeste dames maken immers het gros van hun omzet op de vrijdag/zaterdag avond en nacht en het is dan een konstant komen en gaan van klanten. Hun flamoezen hebben het tijdens die dagen behoorlijk zwaar te verduren kan ik je zeggen :fuck :))
Overigens, alles wat op dat Ijsberenforum staat geschreven over Duisburg is complete klets. Ik ben gewoon helemaal klaar met dat gepis en afgeverij op alles wat met Duisburg te maken heeft op dat forum. Daarom ben ik er ook geen lid van geworden. Alleen de afgelopen maanden weer dat eeuwige gezeik daar. Het lijken wel een stel kleuters die hun zin niet kunnen krijgen en het zijn altijd weer dezelfde personen daar die zitten af te geven op Duisburg en elkaar het leven zuur zitten te maken terwijl het er eigenlijk de hemel op aarde is qua dames aanbod en bezetting. Dat weten ze zelf maar al te goed. Waarschijnlijk zitten die personen behoorlijk met zichzelf in de knoop, vallen slecht bij de dames en krijgen door hun onhandige gedrag tov de dames slechte service en gaan ze daarom zitten afgeven op Duisburg en andere Duisburg gangers. Overigens erg opvallend is het dat juist de personen die altijd afgeven op Duisburg nooit geen dames recensies schrijven. Niet over de dames in Duisburg en niet over dames elders. Conclusie, het zijn dus gewoon internettrollen.
Feit is dat de situatie in Duisburg op dit moment totaal niet verschild met dat van andere jaren. Het is tijdens de ramadan altijd wat rustiger qua bezoekers, dat is nu, dat was een jaar terug en dat is altijd al zo geweest zo lang ik er kom. Afgelopen zaterdag vond ik het er zelfs ongebruikelijk druk voor dat het ramadan is. Drukker in ieder geval dan voorgaande jaren tijdens de Ramadan.
Voor wat betreft de nieuwe prostitutie wet zijn de enige die er wat van gaan merken de saunaclubs. Ja, ook ik baal hier ontzettend van want ik kom zeer graag in de saunaclubs :douchen :bonken. We moeten echter onze kop er niet voor in het zand steken en de saunaclubs moeten dat ook niet doen en nu echt actie ondernemen willen ze gaan overleven. Ze zullen echt met hun prijzen omlaag moeten. Of ze doen wat van de entreeprijs af of de dames zullen dezelfde tarieven moeten gaan rekenen als de dames in de laufhausen, dus 30 euro voor 20 minuten. Wie gaat er straks 60 euro entree betalen plus nog eens 50 euro per dame, dus 110 euro in totaal om precies dezelfde service te krijgen als dat je in een Laufhaus krijgt voor 30 euro? Ik denk eerlijk gezegd helemaal niemand! Voor iedereen hier geld dat de euro maar 1 keer uitgegeven kan worden. Zo is het gewoon!
Voor wat betreft de laufhausen gaat er niets veranderen. Hun hebben zich al ruimschoots ingedekt tegen de komende wetswijziging. In plaats van 20 uur zullen de laufhausen straks 24 uur per dag en 7 dagen in de week open zijn. Een dame mag dan gewoon op haar kamer blijven slapen. Immers, ook een dame mag tijdens haar werk toch even een "dutje" doen? Geen instantie die daaraan iets kan doen. Ook staan veel laufhausen al sinds jaar en dag bij de Kvk. inschreven als zogenaamde "zimmervermietung". Hebben dus een hotel/horeca status en mogen daarom aan iedereen die het geld ervoor neerlegt een kamer verhuren. Ook aan ons! Maw. een dame met een toeristenvisum overnachtend in de "zimmervermietung" mag nooit bekeurd worden. Dan kun je iedere toerist in ieder willekeurig hotel wel gaan bekeuren :o. Voor wat pijpen zonder en beffen betreft, ook die service valt straks volop te scoren in ieder willekeurig laufhaus tegen hetzelfde tarief als voorheen. Je moet het alleen natuurlijk niet door de gangen gaan schreeuwen en ook niet vermelden in eventuele recensies op de fora :censored. Gewoon discreet vragen aan de dame en de meesten zullen er geen probleem van maken deze service gewoon te geven. Zij willen namelijk ook geld verdienen.
En dat is hoe ik het bekijk :039:.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #271 Gepost op: 19 juni 2017, 19:40:10 »
Befkont,

ter herinnering: "Hier geen oorlogje uitlokken met Ijsberenforum, of met de leden ervan."
Het is een nuttig forum, met een andere kijk maar met dezelfde leden als RB
Hen trollen, gespuis noemen en andere insinuaties: "STOP"
Ik zeg het ook geen twee maal .... bij deze dus  ;)

En wat saunaclubs moeten doen .... moet ik nu lachen of huilen .... laat de managers en clubeigenaars maar zelf beslissen wat en hoe ze het aanpakken ....
En vooral .... wij weten de ballen wat er gaat gebeuren na 30 juni ... ik niet en jij niet ... we gaan dan ook geen onzinnige uitspraken daarover doen.

En hoe dwaas ben je niet het systeem van de Vulkaan openlijk op een forum te schrijven, zo zal het het eerste zijn dat ze dichtgooien ..... je bent toch geen dwaas ...............
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #272 Gepost op: 21 juni 2017, 18:08:23 »
Citaat
Bedoeld hij hiermee alle huizen of één huis specifiek. Ik was er namelijk gisteravond en zelfs de "heilige graal" van Duisburg oftewel eros 26 komt hier niet eens aan. Enkele kamers leeg en een aantal dames op vakantie die hun kamer hebben aangehouden zorgt ervoor dat ik tot een bezetting van max 80-85% kom, om over andere huizen nog maar te zwijgen.

Dan was je er op een verkeerd tijdstip op de verkeerde dag Tafkap. Ben jij overigens dezelfde persoon die op de andere fora schrijft onder de naam Patjax? Ik kan met zekerheid zeggen dat de betere huizen en daar bedoel ik mee Vulkaanhaus, Eros 26, Sexpalace en Haus 48 zaterdagavond vanaf een uur of 8 voor minimaal 95% bezet waren. En eh die andere huizen?? wie loopt daar nu überhaupt nog?? :-[. Op de zondagavond, ja, dan zijn de meeste dames moe van de beide drukke voorgaande dagen de vrijdag en de zaterdag en dan nemen de meesten een dag vrij of beginnen pas rond een uur of 10 's avonds. Mogen ze? De meeste dames maken immers het gros van hun omzet op de vrijdag/zaterdag avond en nacht en het is dan een konstant komen en gaan van klanten. Hun flamoezen hebben het tijdens die dagen behoorlijk zwaar te verduren kan ik je zeggen :fuck :))
Overigens, alles wat op dat Ijsberenforum staat geschreven over Duisburg is complete klets. Ik ben gewoon helemaal klaar met dat gepis en afgeverij op alles wat met Duisburg te maken heeft op dat forum. Daarom ben ik er ook geen lid van geworden. Alleen de afgelopen maanden weer dat eeuwige gezeik daar. Het lijken wel een stel kleuters die hun zin niet kunnen krijgen en het zijn altijd weer dezelfde personen daar die zitten af te geven op Duisburg en elkaar het leven zuur zitten te maken terwijl het er eigenlijk de hemel op aarde is qua dames aanbod en bezetting. Dat weten ze zelf maar al te goed. Waarschijnlijk zitten die personen behoorlijk met zichzelf in de knoop, vallen slecht bij de dames en krijgen door hun onhandige gedrag tov de dames slechte service en gaan ze daarom zitten afgeven op Duisburg en andere Duisburg gangers. Overigens erg opvallend is het dat juist de personen die altijd afgeven op Duisburg nooit geen dames recensies schrijven. Niet over de dames in Duisburg en niet over dames elders. Conclusie, het zijn dus gewoon internettrollen.
Feit is dat de situatie in Duisburg op dit moment totaal niet verschild met dat van andere jaren. Het is tijdens de ramadan altijd wat rustiger qua bezoekers, dat is nu, dat was een jaar terug en dat is altijd al zo geweest zo lang ik er kom. Afgelopen zaterdag vond ik het er zelfs ongebruikelijk druk voor dat het ramadan is. Drukker in ieder geval dan voorgaande jaren tijdens de Ramadan.
Voor wat betreft de nieuwe prostitutie wet zijn de enige die er wat van gaan merken de saunaclubs. Ja, ook ik baal hier ontzettend van want ik kom zeer graag in de saunaclubs :douchen :bonken. We moeten echter onze kop er niet voor in het zand steken en de saunaclubs moeten dat ook niet doen en nu echt actie ondernemen willen ze gaan overleven. Ze zullen echt met hun prijzen omlaag moeten. Of ze doen wat van de entreeprijs af of de dames zullen dezelfde tarieven moeten gaan rekenen als de dames in de laufhausen, dus 30 euro voor 20 minuten. Wie gaat er straks 60 euro entree betalen plus nog eens 50 euro per dame, dus 110 euro in totaal om precies dezelfde service te krijgen als dat je in een Laufhaus krijgt voor 30 euro? Ik denk eerlijk gezegd helemaal niemand! Voor iedereen hier geld dat de euro maar 1 keer uitgegeven kan worden. Zo is het gewoon!
Voor wat betreft de laufhausen gaat er niets veranderen. Hun hebben zich al ruimschoots ingedekt tegen de komende wetswijziging. In plaats van 20 uur zullen de laufhausen straks 24 uur per dag en 7 dagen in de week open zijn. Een dame mag dan gewoon op haar kamer blijven slapen. Immers, ook een dame mag tijdens haar werk toch even een "dutje" doen? Geen instantie die daaraan iets kan doen. Ook staan veel laufhausen al sinds jaar en dag bij de Kvk. inschreven als zogenaamde "zimmervermietung". Hebben dus een hotel/horeca status en mogen daarom aan iedereen die het geld ervoor neerlegt een kamer verhuren. Ook aan ons! Maw. een dame met een toeristenvisum overnachtend in de "zimmervermietung" mag nooit bekeurd worden. Dan kun je iedere toerist in ieder willekeurig hotel wel gaan bekeuren :o. Voor wat pijpen zonder en beffen betreft, ook die service valt straks volop te scoren in ieder willekeurig laufhaus tegen hetzelfde tarief als voorheen. Je moet het alleen natuurlijk niet door de gangen gaan schreeuwen en ook niet vermelden in eventuele recensies op de fora :censored. Gewoon discreet vragen aan de dame en de meesten zullen er geen probleem van maken deze service gewoon te geven. Zij willen namelijk ook geld verdienen.
En dat is hoe ik het bekijk :039:.
een klein beetje overdreven befkont dat alle huizen 24 uur per dag open zullen zijn huizen met een horeca (bar vergunning ) krijgen dat niet rond of ze moeten de bar sluiten en een nieuwe vergunning aanvragen ieder huis met een bar moet 3 uur per dag dicht in de weekenden gebeurt dat dan ook van 7 tot 10 uur doordeweeks van 5 tot 10 uur of er moet bijvoorbeeld een horeca gelegenheid komen in huis gaby (vulkaanstrasse 21 ) de geto huizen zijn  van binnen aardig opknapt kijk maar is in huis 13 tm 15 vulkanstrasse en dat doen ze ook niet voor niks  ze moeten in verband met de nieuwe prostitutie wet zelf huis 48 is opgeknapt   

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #273 Gepost op: 21 juni 2017, 22:40:28 »
Citaat
of er moet bijvoorbeeld een horeca gelegenheid komen in huis gaby (vulkaanstrasse 21 )

Je brengt me op een idee Vulkaanspesjalist!
Ik zit toch werkloos thuis als kok. Beginnen we daar een restaurantje voor dames en rakkers :103:. Mijn kookkunsten zijn in ieder geval stukken beter als wat die lui in die friettent aan de overkant van de Vulkaanstrasse klaar brouwen om maar niet te spreken over die vettent tegenover Sexpalace. Dat er nog mensen zijn die daar wat gaan eten zeg! Laatst voor een stuk Mars en een collaatje vroegen ze gewoon zonder blikken of blozen 4 euro! Het stuk Mars was verkleurd, platgedrukt, niet meer te eten en nog zwaar over de datum ook! Je kon er een ander gewoon een gat mee in ze kop gooien.
Horeca in Haus 21 lijkt me een gat in de markt!
 

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #274 Gepost op: 22 juni 2017, 17:48:06 »
Citaat
of er moet bijvoorbeeld een horeca gelegenheid komen in huis gaby (vulkaanstrasse 21 )

Je brengt me op een idee Vulkaanspesjalist!
Ik zit toch werkloos thuis als kok. Beginnen we daar een restaurantje voor dames en rakkers :103:. Mijn kookkunsten zijn in ieder geval stukken beter als wat die lui in die friettent aan de overkant van de Vulkaanstrasse klaar brouwen om maar niet te spreken over die vettent tegenover Sexpalace. Dat er nog mensen zijn die daar wat gaan eten zeg! Laatst voor een stuk Mars en een collaatje vroegen ze gewoon zonder blikken of blozen 4 euro! Het stuk Mars was verkleurd, platgedrukt, niet meer te eten en nog zwaar over de datum ook! Je kon er een ander gewoon een gat mee in ze kop gooien.
Horeca in Haus 21 lijkt me een gat in de markt!
fantasie en fantasie en anders is het nie het meest geschikte pand voor dit vind je aan de charlottenstrasse tegenover sexpallas op de hoek  een geschikt pand voor break en breakfast (in het Nederlands verwoord slapen en ontbijt ) en dan alleen maar voor dames   een gat in de markt zou dat zijn met gemak is dit pand te voorzien van 20 kamers en een omzet van 600 euro per dag en ik ben er van overtuigt dat je 46 weken per jaar vol zit . je zou het pand in 1 jaar terug verdient kunnen hebben maar dan moet je wel stevig in je schoenen staan en niet aan de wandel gaan  ;D

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #275 Gepost op: 22 juni 2017, 21:38:35 »
Citaat
of er moet bijvoorbeeld een horeca gelegenheid komen in huis gaby (vulkaanstrasse 21 )

Je brengt me op een idee Vulkaanspesjalist!
Ik zit toch werkloos thuis als kok. Beginnen we daar een restaurantje voor dames en rakkers :103:. Mijn kookkunsten zijn in ieder geval stukken beter als wat die lui in die friettent aan de overkant van de Vulkaanstrasse klaar brouwen om maar niet te spreken over die vettent tegenover Sexpalace. Dat er nog mensen zijn die daar wat gaan eten zeg! Laatst voor een stuk Mars en een collaatje vroegen ze gewoon zonder blikken of blozen 4 euro! Het stuk Mars was verkleurd, platgedrukt, niet meer te eten en nog zwaar over de datum ook! Je kon er een ander gewoon een gat mee in ze kop gooien.
Horeca in Haus 21 lijkt me een gat in de markt!
fantasie en fantasie en anders is het nie het meest geschikte pand voor dit vind je aan de charlottenstrasse tegenover sexpallas op de hoek  een geschikt pand voor break en breakfast (in het Nederlands verwoord slapen en ontbijt ) en dan alleen maar voor dames   een gat in de markt zou dat zijn met gemak is dit pand te voorzien van 20 kamers en een omzet van 600 euro per dag en ik ben er van overtuigt dat je 46 weken per jaar vol zit . je zou het pand in 1 jaar terug verdient kunnen hebben maar dan moet je wel stevig in je schoenen staan en niet aan de wandel gaan  ;D

Overkant van de Charlottenstrasse heb je niets aan. Dat is Sperrgebiet. Daar mag je niets beginnen wat met prostitutie van doen heeft. Althans, niet legaal.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #276 Gepost op: 23 juni 2017, 17:49:56 »
Citaat
of er moet bijvoorbeeld een horeca gelegenheid komen in huis gaby (vulkaanstrasse 21 )

Je brengt me op een idee Vulkaanspesjalist!
Ik zit toch werkloos thuis als kok. Beginnen we daar een restaurantje voor dames en rakkers :103:. Mijn kookkunsten zijn in ieder geval stukken beter als wat die lui in die friettent aan de overkant van de Vulkaanstrasse klaar brouwen om maar niet te spreken over die vettent tegenover Sexpalace. Dat er nog mensen zijn die daar wat gaan eten zeg! Laatst voor een stuk Mars en een collaatje vroegen ze gewoon zonder blikken of blozen 4 euro! Het stuk Mars was verkleurd, platgedrukt, niet meer te eten en nog zwaar over de datum ook! Je kon er een ander gewoon een gat mee in ze kop gooien.
Horeca in Haus 21 lijkt me een gat in de markt!
fantasie en fantasie en anders is het nie het meest geschikte pand voor dit vind je aan de charlottenstrasse tegenover sexpallas op de hoek  een geschikt pand voor break en breakfast (in het Nederlands verwoord slapen en ontbijt ) en dan alleen maar voor dames   een gat in de markt zou dat zijn met gemak is dit pand te voorzien van 20 kamers en een omzet van 600 euro per dag en ik ben er van overtuigt dat je 46 weken per jaar vol zit . je zou het pand in 1 jaar terug verdient kunnen hebben maar dan moet je wel stevig in je schoenen staan en niet aan de wandel gaan  ;D

Overkant van de Charlottenstrasse heb je niets aan. Dat is Sperrgebiet. Daar mag je niets beginnen wat met prostitutie van doen heeft. Althans, niet legaal.
een bread en breakfast heeft niks met prostitutie te doen    ;D

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #277 Gepost op: 3 juli 2017, 19:29:48 »
zaterdag 1-7 de dag van de nieuwe prostitutie wet in Duitsland. de 2 zaterdag naar de ramadan en mijn wekelijkse bezoek aan de vulkanstrasse . de vulkaan werd weer druk bezocht  veel wandelaars wat minder dames . pruimen tijd of vakantie tijd het zal me een worst wezen . het is aftellen voor een aantal Duitse favorietjes van me .er is nog een klein beetje hoop maar als de registratie plicht er kom stoppen ze in Duitsland vellen met pijn in hun hart . voor mijn is het nog genieten maar ik ben er van bewust dat over een 26 weken het wel is anders kan zijn  en dat doet me pijn . onder veel dames is onduidelijkheid sommige hebben gehoord dat ze zich anoniem kunnen registreren  . eros 26 is bezig met de elektra van de nieuwe kamers de exploitanten hebben dus nog hoop . op de parkeerplaats van 17-19 het nieuw in aanbouw zijn alle buiten muren verstevigt met  ijzeren h balken alleen de buiten muren blijven staan en van binnen wordt alles gestript . de exploitanten hopen op meer dames uit de Duitse privé huizen .

ik heb me vermaak met pina ik zal nog lang van Duisburg genieten   zo lang het kan in Duisburg kunnen de kamers nog gewoon worden afgesloten en dat vind ik jammer ik heb wel zin in een onverwachte trio  :lol   

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #278 Gepost op: 4 augustus 2017, 04:16:36 »
Het was weer een tijdje geleden dat ik hier was. De plek waar deze "hobby" begon. De plek waar ik al het vrouwelijk schoon ontdekte.
Toch kriebelde het weer eens om de Vulkan met zijn talloze trappen, de groene toren en de grauwe sfeer te bezoeken.
Bij deze, ik kon er net weer vandaan. Het was weer vanouds. De vele mooie dames die je smeken om bij hun naar binnen te gaan, de warme huizen, de vele wandelaars, de prachtige bardames beneden bij V17-19 die je helaas alleen voorzien van een drankje.
Ondanks dat het vakantie was waren er genoeg present om het gereedschap van de man eens goed te legen.
Nu moet ik zeggen dat het mij opviel, dat er veel Turkse/Arabische wandelaars waren op deze donderdagavond. De parkeerplaatsen stonden goed vol. Mijn gereedschap was ook goed vol dus na een pintje in de bar ging ik eens op avontuur.
Zahra was mijn doelwit maar na meerdere pogingen bleef de deur dicht.
Duitse Mia in de Eros greep ik net naast, een klant was me enkele seconden voor.
Toen kwam ik een andere topper ineens tegen. Het was de gekke Italiaanse Elena. De wat vollere vrouw waar ik normaal niet op val maar toch vind ik het bij haar 0,0 storend ofzo. Elena geeft service van een hoog niveau. Een goedlachse gezelige pornodame.
Ik als GFE bezoeker zou dus niks bij haar te zoeken hebben maar toch heb ik vanavond weer een uurtje gemaakt bij haar. Af en toe is het toch wel leuk.
Elena zorgt goed voor junior. Haar hand en mond diensten zijn van erg hoge klasse. Ze wist 3x over vlak voor de explosie het uit te stellen waarna bij de 4e keer er zoveel uit kwam dat ik wel bad had kunnen vullen.
Een prima kamer dus weer.

Toch is mijn gevoel bevestigd. Een Saunaclub blijft beter voor mij. De Vulkan met zijn charmes verliest het van de club met zijn mogelijkheden. Maar soms moet je even terug. Terug waar deze geldrovende maar veels te leuke hobby allemaal begon.


Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #279 Gepost op: 5 augustus 2017, 13:24:51 »
Last-minute neuktripje, dag 2. De Vulkaan (30/06). Ook de Vulkaan was een last-minute beslissing. Ik had normaliter twee dagen Acapulco Gold gepland, maar omdat Mimi er op dag 2 waarschijnlijk niet zou zijn, dacht ik bij mezelf "Waarom niet een kijkje gaan nemen op de Vulkaan?" Duisburg ligt immers op slechts 15 km verwijderd van Acapulco Gold. Sowieso mocht de beruchte Vulkaan toch zeker niet ontbreken aan de waslijst van mijn ruim één jaar durende wereldreis door NRW?

Na een jaar bijna uitsluitend saunaclubs te hebben bezocht, miste ik als Aarschotstraat-veteraan het ordinaire hoerenlopen. Enkele weken voordien had ik al wat geflirt met straatmadeliefjes in Madrid, maar het kwam niet tot een kamertje. In maart (tijdens mijn Sharks-tripje) bezocht ik de goorste hoerenbuurt die ik al ooit gezien had: het Bahnhofsviertel in Frankfurt. Ook daar maakte ik geen kamertje want de rauwe sfeer zorgde ervoor dat mijn libido tot ver onder het vriespunt daalde.

Aan de Vulkaan had ik me serieus mispakt, zo blijkt. Ik had me eerder aan een "SKW Extra Large" verwacht. Het werd een tegenvaller over gans de lijn. Een tranendal. Het was nog niet zo dramatisch als het BHV in Frankfurt, maar toch...

Ik ben persoonlijk altijd al een koele minnaar geweest van de laufhausen. Het enige leuke laufhaus dat ik tot nu toe bezocht is Pascha in Keulen. Mijn bevindingen zijn hier grotendeels hetzelfde als die van het BHV: aftands, onpraktisch, donkere gangen en broeierig heet. Op zich maak ik geen probleem van "trapje op trapje af", maar in deze tropische omstandigheden begin ik al gauw te zweten als een zwijn. Ik heb medelijden met de dames die al die stinkende bezwete venten (zoals den dezen hier) moeten ontvangen.

Steek je je kop buiten dan wordt je platgewalst door het zwaar vervoer. De straat oversteken naar de Spielhalle aan de overkant is dan ook een hachelijke onderneming.

Die Spielhalle is in feite een fabriekshal met daarin veredelde containers die als peeskamers fungeren. Aan de achterkant van de fabriekshal is er nog een troosteloos fabriekskoertje met nog extra peeskamers. Inclusief met in de verte zicht op schoorsteenpijpen en zwarte storthopen. Ik heb medelijden met de dames die er werken. Parksauna Residenz is nu wel erg ver weg.

Zoals elke begoede hoerenbuurt zijn er enkele eetgelegenheden. Ik heb buiten een pita verorberd, aan het stalen hek bij de Spielhalle. En twee meter daar vandaan dondert het zwaar vrachtvervoer voorbij. Onophoudelijk. Clubs of loophuizen? Je kan geen appelen met peren vergelijken, ik weet het, maar ik zit toch liever in het restaurant van Parksauna Residenz.

Ik was er vroeg op de dag (12u-15u), en er was nog niet veel te beleven. Een bezettingsgraad van hoogstens 1/10 :017:. Daglichtneukers zoals ondergetekende zijn er aan voor de moeite. In Pascha vorig jaar hetzelfde verhaal. Het is niet zoals in een Belgisch RLD waar de line up rond de middag al goed op peil is. Het liefst van al neuk ik 's morgens (na een natte droom of een ochtenderectie ;D). 's Avonds sta ik al veel minder scherp, maar ik heb sowieso nooit van nachtelijk wandelen gehouden. Ik word nu eenmaal niet geil van Red & Black light only. Dit is allemaal zo passé voor mij.

En dan nu de hamvraag: "Kwam het uiteindelijk tot een kamertje?" Wel, op zich kan ik het rauwe "Sin City"-sfeertje wel smaken. Ook de industriële landschappen intrigeren me de laatste tijd. Maar wat erotiek betreft hanteer ik toch een andere definitie dus neen, van een Poar Neem'n is er niet veel van in huis gekomen.

Conclusie. De Vulkaan toont het leven zoals het is: rauw en ongefilterd. Net zoals voor het BHV blijf ik er bij dat het leven in deze barre werkomstandigheden niet veel beter is dan een mijnwerkersbestaan. Ik heb zeker geen spijt van mijn passage. Ik ben van het standpunt om van alles uit te proberen in het leven. Maar terugkeren zit er niet meer in. Na bijna 50 clubbezoeken op de teller ben ik een mak schoothondje geworden dat nergens meer tegen kan.

PS. Het is hier in België nog lang zo slecht niet (SKW, A-straat, Glazen straatje).

PPS. Tijd voor wat geschiedenis over de Vulkaan. Pompeii: Buried Vulcano Sin City of the Roman Empire.

[attachimg=1]

*Plaatje toont één van onze voorouders op wandel ;).
« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2017, 13:47:11 door Shakir »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #280 Gepost op: 9 augustus 2017, 19:10:39 »
de aanbouw . ik moet eigenlijk zeggen opbouw van de 20 nieuwe kamers van eros 26 is voltooit  :clap: de 20 nieuwe kamers zijn voorzien van airco ze zien er natjes uit  :13: nog niet echt veel nieuwe dames gespot maar een stuk of 3  . het was afgelopen zaterdag druk op de vulkaan veel vakantie verkeer met caravans het helle gezin zat in de auto . dit is te danken aan de rein brug over de 40 die gespard is  . de vaders zullen wel gedacht hebben hier moet ik vaker naar toe maar dan alleen  victory

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #281 Gepost op: 17 augustus 2017, 21:54:50 »
Inmiddels een kleine 2 uur in Duisburg. Ver ben ik nog niet gekomen. Een kijkje in Eros 26 om de nieuwbouw te aanschouwen kwam snel tot een einde. Vanny riep me naar boven en nodigde me uit in haar "nieuwe appartementje. Anderhalf uur puur genieten met mijn nieuwe vulkaan favorietje. Was pas de tweede keer dat ik haar bezocht, maar soms tref je dames waarbij alles klopt. Vanny is er zo eentje en er zullen nog veel herhalingen volgen. Zo meteen nog een rondje lopen. Hier en daar wat dames goedendag zeggen.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #282 Gepost op: 19 augustus 2017, 09:25:18 »
Soms hoeft het niet meer te zijn

Door omstandigheden werd het donderdag later en later en kwam het geplande bezoekje aan GT te vervallen, maar wat doe je als je lust het wint van je verstand?
Je trekt je wandelschoenen aan, stapt in de auto en rijdt naar Duisburg. Een plek door velen verguisd, maar voor mij een stukje persoonlijke geschiedenis. Mijn bezoekjes zijn minder talrijk als in het verleden, maar voor een situatie als vandaag een ideaal alternatief voor een sauna club. De auto geparkeerd op de grote parkeerplaats en snel gekeken of Alexa weer terug was. Geen krukje bij de bizarre studio te zien, dus mijn smoking blowjob in rook opgegaan zonder dat er ook maar een sigaret aan te pas is gekomen.

Ik besloot om naar eros 26 te lopen. Snel even Darla hallo gezegd achter op de parkeerplaats en binnen een kijkje gaan nemen. De bovenbouw zou open zijn en was wel benieuwd. Ik liep door het middenpad en Vanny riep me vanaf boven. Een dame die de vorige keer een diepe indruk op mij heeft gemaakt. Het hele pakket klopte. Mooi, intelligent, dezelfde vorm van humor en geweldige sex. De trap opgelopen en alsof ze het erom deed nam ze een hijs van een sigaret en uiterst sensueel blies ze de rook in de lucht. Een zeer warme en hartelijke begroeting volgde. Natuurlijk moest er bijgekletst worden over de afgelopen weken. Er waren inmiddels ruim 10 minuten verstreken (ja, ja, ze zijn er op de vulkaan. Dames die verder komen dan "komm ficken" of "hast du lust") en het verlangen naar haar was inmiddels zo groot geworden dat ik vroeg of ik mijn "stoute" schoenen bij haar mocht uittrekken. Er verscheen een grote glimlach op haar gezicht en ze nodigde me uit om haar "nieuwe" appartement van binnen te bezichtigen.

Na het wasje legde ze zich zeer uitdagend op bed neer. Ik vroeg of ze een massage wilde en nog voor ik de olie tevoorschijn kon halen lag ze al klaar. Ik voelde al snel dat ze deze echt nodig had en het stevigere kneedwerk kwam eraan te pas om de pijnplekken te verlichten. Hierna haar tot rust laten komen door sensueel mijn vingertoppen over haar rug, billen, benen, nek en gezicht te laten glijden. Na een tijdje draaide ze zich om. Ik pakte de massage olie en spoot deze over haar borsten om ze daarna sensueel te masseren. Af en toe liet ik mijn vingers over haar buik, schaamstreek en benen glijden. Ze genoot zichtbaar en hoorbaar getuige de wijze waarop haar lichaam kronkelde.

Ze draaide de rollen (en mij) om en liet haar vingertoppen over mijn lichaam gaan. Daarna vond ze het tijd "to say hello to my little friend". Conform de internationale regels van ontmoeting gaf ze hem eerst een handje om daarna over te gaan op het mondelinge gedeelte. Nadat ze dit uitgebreid had gedaan gaf ze aan dat ze wel toe was aan een intieme knuffel, maw lepeltje lepeltje. Ze kroop helemaal tegen me aan en positioneerde zich dusdanig dat ik haar zonder problemen diep kon penetreren. Na een tijdje draaide ik haar op haar buik en we gingen in de liggende variant van doggy verder. Ook hier hetzelfde laken van het pak. Ze drukte ritmisch en krachtig tegen. Het langzame ritme zorgde ervoor dat we beiden intens genoten. Een kleine tiental minuten later was er geen houden meer aan en volgde de ontlading. Ze liet me nastoten totdat ook de laatste druppel in het rubbertje verdwenen was.

We fristen ons op en rookten een sigaretje. Nog wat nababbelen, dollen en knuffelen. Aan alles komt een einde, dus na anderhalf uur afscheid genomen van Vanny. Zoals zo vaak zonder mijn massage olie. Ze vroeg het zo lief hè.

De duisternis had zijn intrede gedaan en de rode en blauwe neon zorgden voor de kenmerkende sfeer van een RLD. Ik besloot iets te drinken en nog een rondje te maken door een aantal huizen. Het aantal wandelaars rond 22.00 uur was bedroevend laag. Ik liep op de meeste etages vaak als enigste rond tussen de smachtende en zaadvragende oogjes van de dames. Er waren zeker een aantal poppetjes waarmee ik nader kennis wilde maken, maar na de sessie met Vanny wist ik dat het alleen maar kon tegenvallen. Met deze wijsheid in mijn achterhoofd besloten om Sin City achter me te laten. Hoewel ik steeds meer en meer ijsbeer ben geworden blijft de Vulkaan een goed alternatief voor mij als tussendoortje. Dames als Vanny (en nog een paar persoonlijke favorietjes) zorgen ervoor dat ik mijn wandelschoenen niet definitief zal opbergen. Soms hoeft het niet meer te zijn.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #283 Gepost op: 27 augustus 2017, 19:25:30 »
Gisteren pas in de avond tijd. Geen zin meer om nog naar een club af te reizen. Dacht laat ik even op de Vulkaan gaan kijken.
Rond 21:30 aangekomen, auto geparkeerd bij Eros. Ben nog niet goed en wel uitgestapt en wie zie ik daar! De Duisburgspecialist in zijn natuurlijke habitat.
Dat is mooi want dan kan hij mij een tour geven en zeggen wie er nu goed is en wie niet.
Begonnen in Eros, zag voor de eerste keer de bovenverdieping in gebruik, waren wel nog niet zoveel kamers in gebruik. Onder was trouwens ook veel leeg. Maar zat alsnog genoeg moois tussen.
Daarna naar haus 17-19. Hetzelfde verhaal, veel leeg maar zat genoeg moois tussen. Uiteindelijk in de Sexxpalace gebouwen aanbelandt. Op het eind van de tour werd ik aangerand en de kamer opgesleurd van een donkere meid. Was trouwens een bovenverdieping waar allemaal donkere zaten. Wou eerst niet maar ben toch overgehaald, voor €30 durfde ik het wel te proberen. Ze was bekaf toen ze mij de kamer ophad, heb mij toch eerst een tijd flink verzet.
Kamertje was ok, wel een leuke meid en nam de tijd. Volgens mij heet ze Sonya of zoiets 20-22 jaar, klein van Ghana. Was trouwens mijn eerste donkere meid.
Daarna terug naar de parking van Eros waar DBS stond te wachten. Daarna nog een paar rondes gelopen maar tot mijn verbazing zei hij dat hij niet meer trappen wou lopen daar had hij de kracht niet meer voor.
Daar stond ik wel van te kijken, de man die toch onderhand Olympisch traploop kampioen zou moeten zijn wou de trappen niet meer op.
Op zich was het wel gezellig en rond 2:00 naar huis gegaan. DBS zou nog een ronde maken om iets te pakken of het nog wat is geworden weet ik niet.
Was later na ook genoeg volk daar, best druk.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #284 Gepost op: 3 september 2017, 16:53:50 »
tombola op de vulkanstrasse zoals een tombola hoor te zijn

zaterdag 2-9-2017. in de planning stond vv maar de laatste tijd loop me planing anders als hij moet zijn. dus ik meld hem niet meer in meeting point. er werd wat gevierd namelijk de opening van de 20 nieuwe kamers boven eros 26 . het feestje was voor genodigden niet voor modjes of admiens . maar voor stamgasten stamkoende en ja daar val ik onder bij eros 26 . er stonden lekkere nootjes klaar waar je dorst van krijg  :lol dus hop maar een fanta besteld de fanta werd een cola en de uitbater vond dat er Bacardi in moest . bij het afrekenen kreeg ik een nummer en die nummers waren genummerd zoals de kamer nummers zijn  101 tm 117 201 tm 220 401 tm 406 601 tm 609 701 tm 720 en van 6 tm 11 alle nummers gingen in een hoge hoed en als het nummer getrokken werd moest je met de decpentrefende   dame mee naar de kamer het geluk stond me bij en nummer 114 werd afgeroepen dat is de kamer van roxy een megaboob meisje van duitse komaf  :showtits het was een leuke sessie wat een killer body met een d cub 600 cc  :13: de prijs werd gelijk aan de dvp overhandig ter waarde van een 50 euro en een bonetje van 10 euro aan de winnaar  om wat te eten bij de imbus alle geld bleef zo in eigen huis  :sign0065:

het was me weer een weekendje wel de vulkanstrasse staat immers niet stil  :clap: