Auteur Topic: SHANA (Rwanda )  (gelezen 34849 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SHANA (Rwanda )
« Gepost op: 14 maart 2014, 10:00:40 »
Shana

Neu bei uns

 
25 Jahre jung, braunhaarig, 160 cm groß, 55 kg leicht, braun-schwarze Augen, Körbchengröße 80B, komplett rasiert. Shana spricht Französisch und Englisch.

[attachimg=1][attachimg=2]
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2014, 22:30:25 door Laurent74 »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline why not me

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 90
    • Bekijk profiel
SHANA
« Reactie #1 Gepost op: 14 maart 2014, 22:31:00 »
Miss boum boum Africa

-->  :shakekontje

Un cul  :great:

Offline Mesrine

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 38
    • Bekijk profiel
SHANA
« Reactie #2 Gepost op: 18 maart 2014, 20:43:03 »
Shana


Shana est très sympa, très rigolote, avec un physique différent de Sarah.
Shana est plus petite avec une belle paire de petits seins et une magnifique cul, je veux la découvrir en chambre... Et c'est partit pour 30 min de cavalcade.

Shana, suce très bien et à l'avantage d'avoir un percing sur la langue, bouge très bien son corps, bon rythme, nous terminerons en levrette en en nage tous les deux, Shana offre une excellent service, ira me chercher une serviette et nous iront prendre notre douche en semble à l'étage en discutant...

Taux de récidive : 100%

Offline vice-leroy

  • forever king
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • I am the Vice le Roy of the kingdom of s.e.x.
    • Bekijk profiel
SHANA (Rwanda )
« Reactie #3 Gepost op: 19 maart 2014, 22:36:17 »
Shana is easy going,
she will take care of your well-being

and on the room,
she can be a sensual goddes,
or a sexual tigress

 ;D

and her booty is just "mama mia"
(even more so when you get her doggystyle  :censored )
"come to my kingdom, thou who are free of mind"

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
SHANA (Rwanda )
« Reactie #4 Gepost op: 27 juli 2014, 21:34:44 »
Uit het algemene topic:

Uiteindelijk werd ik echter aangesproken door een andere donkere dame nadat ze me een drankje had gebracht. Ze stelde zich voor als Shana. In tegenstelling tot de foto's op de website waar ze bruin stijl haar (in een staartje) heeft, had ze nu een oranje/rood gekleurde kroesharige coupe. Toen ze meekreeg dat ik Nederlands was vertelde ze dat de haarkleur had gekozen vanwege het Nederlands elftal op het WK. Ook sprak ze een enkel woordje Nederlands, aangezien ze daar nog wel regelmatig komt. De verdere communicatie ging echter in het Engels. Zelf gaf ze aan dat ze nog niet zo goed Engels sprak, maar ik moet zeggen dat het behoorlijk goed was. Duits spreekt ze niet of nauwelijks, wel Frans, maar dat spreek ik dan weer niet.

Na een kort gesprek nodigde ze me uit op de bank. Daar kwam van praten niet zoveel meer omdat ze al snel begon met een uitgebreide zoensessie. Tegelijkertijd zocht ze ook al kleine Koosje op met haar handjes. Na zo geruime tijd gezeten te hebben kwam de vraag of we niet op een kamer verder zouden gaan en dat leek me ook wel wat. We kregen de kamer achter de gokautomaten. Zonder hakken was ze toch wel een stukje kleiner, zodat we na elkaar staand even afgetast te hebben besloten op het bed verder te gaan, daar is het lengteverschil niet zo'n issue.

Op het bed eerst verder gegaan met het verkennen van elkaars lichaam, waarna ze naar beneden afdaalde om kleine Koosje en zijn twee kompanen mondeling te verwennen. Na een tijdje wisselden we van rol en nam ik de mondelinge activiteit over. Na nog wat meer tijd draaiden we weer terug en niet veel later werd er een rubbertje gemonteerd om het vervolgens al zoenend in missio af te maken.

Hierna bood ze aan me nog een massage te geven, wat ze zeker niet onverdienstelijk deed.

Na afloop hebben we beneden nog samen gedoucht waarna we afscheid van elkaar namen.

Shana
Herkomst: Rwanda
Taal: Engels, Frans en een enkel woordje Nederlands
Leeftijd: 25 jaar
Postuur: Normaal
Lengte: ca 1,60m
Borsten: B (natuur)
Haar: Oranje/rood kroeshaar
Piercing? Ja (tong)
Tattoo? Ja (diverse kleinere tattoo's)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Zeer goed
Service: Zeer goed
Genoten diensten: Tongzoenen, aftrekken (zc), Frans (zc), neuken (mc), massage, samen douchen
http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/318.php

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SHANA (Rwanda )
« Reactie #5 Gepost op: 5 september 2015, 16:04:54 »
Nieuwe fotookes...

[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]

[attachimg=5]

[attachimg=6]

[attachimg=7]
[attachimg=8]

[attachimg=9]

[attachimg=10]
[attachimg=11]

[attachimg=12]

[attachimg=13]

[attachimg=14]

[attachimg=15]
[attachimg=16]

[attachimg=17]

[attachimg=18]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sphinx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
SHANA (Rwanda )
« Reactie #6 Gepost op: 24 december 2015, 01:00:02 »
"It's like my life was crashing to a big black hole
Like my world was spinning out of my control
Then a voice inside said better get in sync
Better make your move, it's later than you think

Believe me baby I know it absurd to say
I live and breath your lovin' twenty-five hours a day
Twenty-five hours a day"


Eén ding kan deze racebeer al bijna van uitgaan als zowel Shana als Katja er zijn, als je met een van de twee meegaat en je kiest dan de ander dezelfde dag, proberen ze elkaar op te naaien en jou erbij. Ging nog best lastig, want na mn succesvolle start met Katja, leek ook Juliette op me te azen die dag. Ik had daar niet zo'n zin en koos liever zelf mn doelwit uit. Shana was wel in voor een uurtje avondgymnastiek, dus we draaiden er niet lang om heen.

Dankzij Katja's drukverlagende maatregelen had ik er weinig moeite mee ook echt een uur vol te maken met Shana, die haar inspanningen als dag en nacht laat verschillen. Voorspel is nog lekker rustig en ontspannen, tot ze wil neuken en je tot topsport tempo opzweept. Daarom ook dat the Hooters in mn hoofd weer mee kwamen doen, goeie muziek voor elk type workout (kan ook met Shana's cupmaatje te doen hebben natuurlijk) en het tempo sluit mooi bij Shana's ritme aan. Dit keer wilde ze het zelf afmaken en ging ik na een totalerlebnis van een uur in haar mond af : :039: In de AST daarna hebben we nog even serieuze gesprekken gehad over de toen nog aanwezige noodtoestand in België, waar ze in haar woonplaats niet zoveel van merkte als in Brussel, maar ook daar was defensie vertegenwoordigd. Kan me zo indenken dat Babylon zelf ook aardig wat minder Belgische gasten heeft gehad begin december. Prima belevenis, plus koppie-koppie. WGSA-rating slaat ook hier Tilt uit, positie op de Liste Noir is nummer 3 geworden (verdere uitleg volgt nog tussen Kerst en nieuw)

! No longer available



Offline Sphinx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Basic Fit, Nie Nodig!
« Reactie #7 Gepost op: 18 juli 2016, 19:16:29 »
"When you got the feeling, you try to get higher
You think you’re going insane
You’re almost crazy. It really drives you mad
you feel it coming your way

Have a real good time. Do the dance
Have a real good time Do the non stop dance."

Geknipt uit mn bericht


Heel ironisch, maar bij het avondeten verloor ik eigenlijk de kans om Claudia als tweede op te pikken. Ik raadde haar namelijk ook aan bij een andere NL'se beer en verdomd, hij was nét even een tel sneller weg in de ontsnapping! Maarrrr, dit is dus zo'n think different moment. Goede of slechte beslissing, maakt niet uit, maar NEEM een beslissing. En als Shana dan zo lief naar me lacht ben ik verloren. Veel hoefden we eigenlijk niet tegen elkaar te zeggen want ik ken haar al (veel te) goed, al heb ik haar wel even gevraagd waar ze Katja had gelaten (die eigenlijk ook op zaterdag had zullen komen). Een Roemeentje dringt zich er even vrolijk tussen, aardigheidje of uit op een trio geen idee, maar als het dat laatste was dan was het vergeefs, deze racebeer was een tikkie egoïstisch ingesteld vandaag.

Dit keer veel sneller een kamer gevonden en al snel lopen de temperaturen hoog op. Muziektic komt met een disco-plaatje van Gibson Brothers dat heel snel het juiste ritme lijkt te vinden, maar door het gekke clipje ook weer brandvertragend werkt: "Have a real good time, do the dance. Have a real good time, do the non stop dance." Shana stuitert een tijdlang in cowgirl op en neer, klemt mn handen tegen haar wielrennersdijen, maar we komen allebei echt los als we ons in doggy verplaatsen en na een uurtje Shana me ontploffing twee eruit knijpt. BAM! "Katja is gonna be pissed about this." we schieten in de lach. Als je Shana af en toe eens kan meenemen, heb je helemaal geen wielrenspullen of fitness abonnement nodig. Al rekent ze zeker GEEN kwantumkorting ;) WGSA-rating blijft TILT


Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SHANA (Rwanda )
« Reactie #8 Gepost op: 31 maart 2017, 21:38:04 »
SHANA - De Birthday Babe 2017
Bij deze recensie
 

DVP-Cataloog

#MamaAfrika #GFE-servicedame #verjaardagsgenote #SM-Meesteres
 
 
Bijzonderheden

Ik stond net op punt om wat te relaxen nabij de biosauna toen Sexmachine me riep: ik moest van sexmachine en chef Eddy even kennis gaan maken met een verjaardagsgenote: Shana was jarig! En niet alleen Shana, een dame met rood haar was naar eigen zeggen ook jarig maar hier werd geen ruchtbaarheid rond gegeven. Ik moest en zou dan maar eens kamer maken met deze dame voordat er een verjaardagsmoment werd ingesteld om 19u. Zo geschiedde en een stomend half uurtje met Shana volgde. Ze is een bijzonder innemende vlotte mooie dame uit Ghana maar niet zozeer dat ik zelf op haar zou zijn afgestapt als de chef haar niet aan me voorstelde. Half lang zwart haar en intelligent. Ze is in voor een goed gesprek. Ze spreekt ook Frans.
 
 
Presales
 
Ik heb eerst wat met haar gedronken, gepraat en ge-TZ in de barruimte ergens achteraan bij de grote TV. Ze heeft een open attitude en begreep m'n wensen op kamer welk de show later op de avond beslist geen afspiegeling van is.
 
 
Kamer
 
Kamer 17 in de beneden verdieping, doorsnee kamer, voldoende verlicht. De aanmelding ervan verliep vlot en op vertrouwen want ik was er niet bij, bij het opschrijven. Ik moest nog iets halen uit de lockers (pralines, snoep e.d. en dat ondertussen bijna dode massage-toestel zat er ook nog in) en verliet de kamer even. Bij het terug keren de tijd getoond op de smartphone en de sessie kon beginnen.
 
 
Voorspel & Sex

De kamergang verliep zowat gelijkaardig als met Love-It de dag ervoor in PHG alleen nog beter en zonder plotse terugtrekking vlak voor het klaarkomen. Ze was goed in het teasen en domineren wat hoofdzakelijk een mindgame is. TZ en zoenen en vrijen was er in overvloed en het erg goed te noemen: als met de omgang met een leuke meid die je hebt ontmoet en je even wat lekker mee omgaat en mee van bil gaat. Sekstechnisch heel goed en ze gebruikte nauwelijks die beruchte gel. Ik kan zeggen dat het glijmiddel-gebruik der gekamerde dames over het ganse weekend erg beperkt was gebleven. Gelukkig! Na het klaarkomen tijdens de seks achteraf nog eens klaargekomen maar dan masturberend. Ze liet het allemaal toe. Geen; 'ja maar dat is 50€ meer', nee. Even werd dat massagetoestelletje weer boven gehaald: de batterijen waren nu next to steendood dus het werd weer gauw in de plastiek zak gekeild. Shana was de tweede die het als een massagetoestel zag en niet als dildo-replacement.
 
Na dat alles nog even nagepraat. De tijd werd helemaal vol gemaakt al moest ik daarbij op haar vertrouwen. Zoiezo moesten we tijdig op het verjaarsmoment zijn dus meer dan een half uur werd het niet. Kamertijd verloopt altijd zo verrekte snel als je het naar je zin hebt. Ik heb nog steeds de €-millions niet kunnen winnen en een crowdfunding 'help de hoerenloper aan geld' zit er ook niet in dat dit gaat pakken.
 
 
Afsluiten
 
Bij de lockers 50€ overhandigd en werd vlot geaccepteerd, het vertrouwen dat ik in deze meid stelde was terecht.
 
 
Aftersales of openbare actie in de barruimte
 
Er was nog een showtje in elkaar gezet op de bar met 2 dames waaronder Shana. Die zwarte parels doen dat graag denk ik, ik zag Naomi hier ook op dansen maar die meid was niet op haar energiekst vandaag. Hert was leuk met de crême fresh gedold doch die voorbind-dildo-historie had me wat  verrast, deed voor de lol wat mee met die Babylonische gekkigheid doch mijn ding was dit sm-gedoe zeker niet.  :o C:-)  Alle dames worden gek op Azis' nummertjes, zeker? Niet voor niets zijn het Imps. De nummertjes van diezelfde 2 songs van de Bulgaarse zanger werden ook constant gedraaid in Finca Erotica waar sommige dames ineens gek werden en in H7 4 jaar terug net hetzelfde.
 
http://www.youtube.com/watch?v=BplsGX5eLLo
 
Ik nam later, terwijl ik bij de biosauna lag te rusten, nog afscheid van haar toen ze haar kluis kwam legen om weg te gaan: wat TZ en nagepraat.
 
 
Fazit en Score

Best toffe meid met goede service en GFE!
 
Score: 9,0/10
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2017, 22:07:49 door Vazkor »