Auteur Topic: TINA  (gelezen 74568 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #30 Gepost op: 8 juni 2016, 13:46:51 »
Ik maak zelf wel foto's volgende week vrijdag  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #31 Gepost op: 8 juni 2016, 13:54:59 »
Ik maak zelf wel foto's volgende week vrijdag  :lol

Met je onderwatercamera zeker ... ;)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #32 Gepost op: 8 juni 2016, 13:56:02 »
Ik maak zelf wel foto's volgende week vrijdag  :lol

Met je onderwatercamera zeker ... ;)
Met breedhoeklens en autofocus  :amazone
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #33 Gepost op: 9 juni 2016, 17:43:31 »
Het liijkt wel of ze al verkleed is om op 17 juni met een teddybeer te spelen .... gut, wat een ......  :lol ;D


[attachimg=1]


[attachimg=2]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #34 Gepost op: 9 juni 2016, 17:58:57 »
Eigenlijk ben ik haar teddybeer maar ja ze moet wat he voor een maandje  :lol

Het liijkt wel of ze al verkleed is om op 17 juni met een teddybeer te spelen .... gut, wat een ......  :lol ;D


[attachimg=1]


[attachimg=2]

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #35 Gepost op: 9 juni 2016, 19:32:46 »
Jij ook al?
Moet niet gekker worden[emoji12]

Eigenlijk ben ik haar teddybeer maar ja ze moet wat he voor een maandje  :lol

Het liijkt wel of ze al verkleed is om op 17 juni met een teddybeer te spelen .... gut, wat een ......  :lol ;D


[attachimg=1]


[attachimg=2]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #36 Gepost op: 9 juni 2016, 22:05:26 »
Ik zal het maar even verduidelijken hoe het was vandaag en hoe het is volgende week vrijdag.........

[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #37 Gepost op: 20 juni 2016, 11:34:23 »
Behorende bij mijn verslag van Babylon van 17 juni.

Verheugd als ik was toen ik had gelezen dat Tina weer haar rentree had gemaakt in Babylon. Tina was de enige waarvan ik zeker wist dat die tot een kamer veroordeeld zou worden.
Tina heeft altijd een bril op. Als ik een dame met bril tegenkwam was ik extra alert. Een ogenblik dacht ik haar geschoten te hebben. De bril klopte maar het gezicht er achter niet.
Pas later in de middag spotte ik haar zonder bril. Best even wennen. Een hartelijke omhelzing. De date stond vast.

Een half uur later zocht ik Tina weer op bij de TV. Het was erg druk in die hoek, want de wedstrijd Italië-Zweden was in volle gang. Ik wilde naast haar plaats nemen, maar ze vroeg ergens anders plaats te nemen ver van het voetbalgedruis.

Het wederzien van Tina was heerlijk. Tina is nou zo'n dame die in mijn perceptie ontzettende zwoel tongzoent. Dan ben ik zo op temperatuur. Ik heb het niet heel lang gemaakt in de bar, want ik wilde snel genieten van deze dame. Na eerst wat klef tegen elkaar aan gelegen te hebben, haalde ik mijn flesje babyöl te voorschijn. Een erotische massage vroeg ze? Ze genoot zichtbaar van de rugmassage. Het erotisch deel was voor later.  ;)
Zoenen, knuffelen, blasen, eierlecken/ploppen en vooral veel hilariteit. Haar zuigkracht haalt zeker niet een GOSP van 1M, maar haar speelse tongetje is erg gevoelig. Ze liet zich helemaal gaan tijdens het beffen. Ze bewoog bijna van het bed af. Eerst in cowgirl en even later in missio geëxplodeerd.

[attachimg=1]

Hoewel het helemaal niet mijn intentie was, ben ik nog 2 keer met Tina op kamer beland. Het liep nou eenmaal zo. Drie prima kamers met veel variatie. Tina blijft boeien! Geen kamer is hetzelfde.
De tweede kamer en derde kamer moest ze flink haar best doen, want die kleine liet zich niet vanzelf meer exploderen.
Ook buiten de kamer kwam Tina regelmatig een knuffel halen. Het is gewoon een lekker ding.  :kissass

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #38 Gepost op: 30 juni 2016, 21:54:03 »
Zugabe...

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #39 Gepost op: 30 juni 2016, 22:46:00 »
Oh oh oh...........hoe lang is het nog tot zaterdag?  :017:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #40 Gepost op: 1 juli 2016, 16:02:51 »
En nog eentje .... yummie...

[attachimg=1]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #41 Gepost op: 9 juli 2016, 13:49:10 »
Tina
Bij deze recensie
 
Tina heeft haar sexy zwoele stem als troef, alleen als die woorden in je oor fluistert wordt je al geil. Sessie met veel TZ, gevrij en goede seks al ging het wat moeilijk in het begin: ze gebruikt glijmiddel en bracht dit op het condoom.
 
We hadden nog een goed gesprek ivm met mijn kamerwensen, die ze overigens wel goed doet. Ik wil die op een drastische manier veranderen al zei Tina en voor haar talloze andere meiden dat die echt leuk zijn.


Score ***1/2
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2016, 14:00:37 door Vazkor »

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #42 Gepost op: 9 juli 2016, 16:36:28 »
We hadden nog een goed gesprek ivm met mijn kamerwensen, die ze overigens wel goed doet. Ik wil die op een drastische manier veranderen al zei Tina en voor haar talloze andere meiden dat die echt leuk zijn.[/font][/size]

Nou maak je me toch wel heel nieuwsgierig ... ;)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #43 Gepost op: 17 juli 2016, 23:09:46 »
De derde kamer op 2 juli was met Tina. Min of meer wel gepland.
Toen ik haar trof ruim na binnenkomst vroeg ze of ik van voetbal houd. Natuurlijk wel, maar ik blijf er niet voor van de kamer. Mooi, zei ze! Afspreken rond 8-9 uur? Het signaal was wel duidelijk. Geen enkel probleem om op dit voorstel in te gaan. Om 9 uur zou er weinig zijn te doen voor de dames in verband met de wedstrijd Duitsland - Italië.

Rond half 9 hebben we samen aan de bar een weisswein gedronken (en zo) om aansluitend een kamertje uit te zoeken.
Tja, weinig toe te voegen aan mijn vorige recensies. Die TZ zijn verslavend. Het is geen blasenkönigin, maar zeker niet onverdienstelijk. Het was mijn derde kamer, dus ze moest wel weer aan de bak om een explosie te veroorzaken. Tina geeft een perfecte GFE kamer!
HHG 100%. Al zal dat zeker niet elk bezoek zijn  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #44 Gepost op: 28 november 2016, 20:49:42 »
Visit of Friday, November 25th :

Service : I was pleased to meet again Tina one year after our first meeting  :happy. Even if she took a few kilos, I appreciated the amplitude of this session mix gfe-pse finished by an excellent cum in her mouth  :ladyred.     

Appreciation : 8,5 / 10

Price : 75 € / 30 min – one extra.

Repetition : 100 %.