Auteur Topic: TINA  (gelezen 74535 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #45 Gepost op: 19 december 2016, 00:15:21 »
Tina 16 december!

Deze Imp dacht dat ik niet meer met haar zou kameren. Laatste kamer was in juli alweer. Toen ik na dinnertime weer goesting kreeg in een kamertje was ze van het toneel verdwenen. Het bleek dat ze met een bekende op kamer was. Na een 10 tal minuutjes wachten verscheen ze weer fris en fruitig in de bar.
Tina drinkt graag wijn, dus twee bellen vino voor ons beiden. Tina lijkt iets te zijn aangekomen (hoor wie het zegt  ;)), maar dat deert mij niet. Van haar hese en dus erotische stem kom ik heel gemakkelijk op temperatuur. Jammer dat ze haar erotische bril niet meer draagt. Ik vond dat wel wat hebben. Wie wil nou geen strenge juf voor klas.
Enfin, ook met Tina lang bijgekletst....'en zo'. Richting kelder voor de volgende sessie. Ook met Tina kan je je tijd heel gemakkelijk volmaken. Ook zo'n uitstekend zoenmonster. Het is dat je achteraf moet betalen, anders zou ik daar uren mee door kunnen gaan. Tina eveneens 100% GFE! TZ, hoog knuffelgehalte! Laat gewillig de was doen en lijkt het ook nog leuk te vinden. Met een spetterende FT geëindigd. Een dikke 9 voor deze kamer van 1 uur! HHG spreekt voor zich!

Clubverslag Babylon 16 december
« Laatst bewerkt op: 19 december 2016, 00:33:24 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke