Auteur Topic: NINA (romanian - zwart haar ex blonde)  (gelezen 24119 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
NINA (romanian - zwart haar ex blonde)
« Gepost op: 24 maart 2014, 23:46:06 »
Smart tour 024/2014 Samya

Ce Vendredi 28/02/2014

NINA.RO  :blonde

Charmante roumaine blonde en nuisette rouge qui sort du lot de par son attitude.
Nouvelle venue, elle est une amie de Lulu et reste toujours assis dans les sofas,
ne bougera de celui-ci quand fin de soirée lorsque L74 l’eut envoutée.
N’hésite pas à donner quelques FK en public ce qui est rare au samya.
Elle dégage une sensualité qui se confirmera en chambre.
une vraie GFE qui prend son plaisir quand elle le veut.
D’autre parmi nous ce soir-là en ont repris plusieurs fois.
Récidive plus que probable.
« Laatst bewerkt op: 16 november 2014, 15:51:32 door Laurent74 »

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
NINA (romanian - blonde)
« Reactie #1 Gepost op: 13 april 2014, 20:45:45 »

[box title=NINA]
Land:        Roemeense
Taal:         Engels   
Leeftijd:    27
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Volgens de website :
Größe:   1,75m
Alter:   27
Oberweite:   75B
Haare:   Braun, schulterlang ==> nu blonde
Konfektion:   36
[/box]
[box title=JA NEEN]
TZ   PZC NMC  Likken Vingeren   
[/box]
[box title=extra info]We  hadden al vorige maand (28/02) twee keer gekamerd. Gisteren nog twee keer.
Nina heeft een mooi lichaam en haar service is uitstekend (Panthera of babylon niveau). Altijd goed gehumeurd.

[/box]
 

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
NINA (romanian - blonde)
« Reactie #2 Gepost op: 14 april 2014, 21:39:15 »
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=2212.msg47612#msg47612
Citaat
NINA: 27, Roemeense, rank figuur, enkele tattoos, spreekt weinig Duits/Engels, Spaanstaligen scoren dus pluspunten sowieso ter communicatief plezier. Mooie dame, strakke B-cups natuur, middellange geblondeerde haren, voorts weinig op aan te merken. Service: TZ: goed PZC: dito NMC: dtio... igendwie niet zo m'n ding, ietwat hektisch en aufbaufähig in sommige compartimenten, doch dat zal ze van mij ook vinden ongetwijfeld  ;D  Uurtje plezier, correcte clubservice im Grunem Bereich maar niet werkelijk m'n ding, kan men zich geen buil aan vangen, goedgeluimd, zéér goede allroundsales, zal zich ongetwijfeld tot één der meer populaire dames opwerken, maar ss zal niet direct met haar op herhaling gaan de komende tijd gok k... Leuke sessie, niet meer niet minder...

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
NINA (romanian - blonde)
« Reactie #3 Gepost op: 4 mei 2014, 22:05:01 »
Nationalité / langues parlées : Roumaine de Buzau; parle très bien l'italien (vraisemblablement aussi un peu d'anglais et d'allemand)
Age : 27
Visage : très beau
Cheveux : blonds (teints)
Taille : 1m75
Poitrine : 75B
Silhouette / corps : mince
Tatouages - Piercings : une rose sur l'épaule gauche et un tatouage tribal fleuri dans le bas du dos
Fellation : magnifique!
Cunni : réagit super bien; doigtage également autorisé.
Embrasse (oui- non) : oui, DFK
Autres caractéristiques : La fille est géniale, et très drôle. Pour info, elle a passé 6 ans en Italie, donc maîtrise parfaitement la langue de Dante.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 050/2014 Samya
« Reactie #4 Gepost op: 25 mei 2014, 00:19:57 »
Ce Vendredi 09/05/2014


NINA.RO  :shakekontje
Deuxième session du jour,
dès mon arrivée la belle me lançais sont sourire ravageur.
Ce n’est que vers 22H que je suis partis la rejoindre,
nous sommes restés enlacer une petite heure avant de partir en ensemble.
Session ultra gfe, que dire de plus,
tous ceux qui sont passé entre ses bras savent de quoi je parle.


Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
NINA (romanian - blonde)
« Reactie #5 Gepost op: 16 november 2014, 14:09:54 »
Nina is terug na een paar weken (maanden?).

Ze was blond, ze heeft nu zwart haar. Nina is 5 kilos afgevallen. Haar mooie tieten  :showtits1 zijn kleiner geworden  :showtits  :banghead:

Haar service is altijd goed.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
NINA (romanian - zwart haar ex blonde)
« Reactie #6 Gepost op: 26 november 2014, 21:56:39 »
Nina is een mooie Roemeense meid, 28 jr, 1.70m, cup 75 B/C, lang zwart krullend haar, normaal tot slank, grote tattoo op haar onderrug en nog een tattoo van een Zodiac op een plaats die je alleen op de kamer te zien kan krijgen. Ze spreekt slecht duits en engels maar als je langszaam praat kan je hiermee toch elkaar dingen duidelijk maken. Het was in ieder geval geen probleem op de kamer. Daarnaast spreekt ze Spaans, Italiaans en natuurlijk Roemeens.
Nina is een erg lieve,mooie en zachte meid waar TZ een genot bij is. Ze pijpt rustig en ook deeptroath probeert ze maar ze slaagde er bij mij niet voor 100 % in. Ik heb een heerlijke sessie met haar gehad en in cowgirl het rubbertje volgespoten.
Verder heeft ze heerlijke borsten 75 B/C. Na afloop nog heerlijk geknuffeld en gezoend.
Echt 100 % GFE en bij een volgend bezoek aan Samya ga ik zeker nogmaals met Nina naar de kamer.

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
NINA (romanian - zwart haar ex blonde)
« Reactie #7 Gepost op: 27 november 2014, 00:43:32 »
Ik ben met haar op kamer gegaan (voor de xde keer...). Altijd goed, maar slechte verassing aan het einde: daar we 3 minuten meer dan de halve uur op kamer waren gebleven moest ik 75€ betalen. Jammer...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
NINA (romanian - zwart haar ex blonde)
« Reactie #8 Gepost op: 27 november 2014, 01:30:55 »
Ik ben met haar op kamer gegaan (voor de xde keer...). Altijd goed, maar slechte verassing aan het einde: daar we 3 minuten meer dan de halve uur op kamer waren gebleven moest ik 75€ betalen. Jammer...
Ook daar is een simpele oplossing voor ... je neemt je 75 euro, en zegt haar dat je het uur wil volmaken, en laat haar vervolgens de sleutel terughalen bij de theke ... dan ligt de bal in haar kamp en indien ze weigert moet ze het uitleggen bij de theke, jij hebt namelijk het recht je uur wat je moet betalen vol te maken  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
NINA (romanian - zwart haar ex blonde)
« Reactie #9 Gepost op: 13 december 2014, 11:56:52 »
Vorige week met deze mooie meid op de kamer geweest. PZC en NMC prima zoals voorheen. Echter mocht vingeren niet meer want de dokter had gezegd dat de meisjes dit beter niet meer konden laten doen ivm infecties. Foei foei die dokters toch ;-)
Verder was ze qua financien wel zakelijker als voorheen. Als ik op haar borsten wilde klaarkomen voor ze 25 euro extra. Ze waarschuwde me wel netjes voordat het uur voorbij was maar aangezien ik mijn kwakje toch graag bij haar achtergelaten waren we 10 min over de tijd. Dus ze rekende 1 1/2 u wat op zich terecht is. Haar een voorstel gedaan om nu 1 uur af te rekenen en dan later op de avond nogmaals 50 min te kameren maar dan wel weer een uur te betalen. Dat aanbod sloeg ze af dus toen maar 1 1/2 uur op de kamer gebleven en geen tweede sessie vandaag met haar naar boven gegaan. Zakelijk niet echt slim van haar, heb het haar ook nog voorgerekend. Nu verdiende ze 125 euro en anders 150.
Wel een zeer goede after sales gehad van haar waarbij ze me een lapdance gaf. Later zag ik dat ze haar zuurverdiende centjes in de gokkast aan het gooien was.
Ik vind het een hele mooie meid met een klassieke uitstraling.
Ik ga ze zeker nog vaker zien.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
NINA (romanian - zwart haar ex blonde)
« Reactie #10 Gepost op: 14 april 2015, 17:58:06 »









"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal