Auteur Topic: ANNAMARIA (D)  (gelezen 25676 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
ANNAMARIA (D)
« Gepost op: 28 december 2014, 21:42:47 »
Gekopieerd uit het algemene topic:

Nog wat later besloot ik eens bij de show te gaan kijken. Voor deze dag stond er een lesbo-show op het programma met Annamaria en Anni. Anni is een niet onaardig uitziende donkerharige Roemeense en Annamaria is een wat vollere dame met donkerblond/bruin krullend lang haar. Kort nadat ik binnenkwam begonnen de dames aan hun show. Dit stelde niet zo heel veel voor, maar het bracht de stemming er wel een beetje in. Anni bekommerde zich vervolgens om een rakker op een van de bankjes en Annamaria wenkte mij om bij haar op het ronde bed plaats te nemen, wat ik dan ook maar deed. Ze begon eerst met een Franse verwenning, enigzins ruw. Toen dit na een tijdje nog een resultaat had, stelde ze voor om in standje '69 verder te gaan.

Annamaria
Herkomst: Roemeens
Leeftijd: 24 jaar
Haren: Donkerblond/bruin krullend lang
Cupmaat: B-C
Postuur: Volslank
Tattoo: Ja
Piercing: Nee
Genoten diensten: Frans (zc), aftrekken (zc), CIM, COB, beffen
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Voldoende
Dienstverlening: Goed

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANNAMARIA (D)
« Reactie #1 Gepost op: 29 maart 2015, 10:47:41 »
Ze is niet meer in Dortmund. Weet iemand waar deze schoonheid is?
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANNAMARIA (D)
« Reactie #2 Gepost op: 29 maart 2015, 11:21:04 »
Annamaria is 1 van de dames die zeker in mijn top 10 voor komt.  :laydown
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.