Auteur Topic: Carmen (Roemeense)  (gelezen 71540 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #45 Gepost op: 13 december 2015, 17:50:27 »
Op 12 december met deze schoonheid weer eens de lakens gedeeld.
Het lag helemaal niet in de lijn der verwachting om met Carmen te kameren. Nee, eerder met Mara. Echter, die lag blijkbaar constant op haar rug en schitterde van afwezigheid.

Carmen vind ik optisch toch wel tot het bovensegment van Sixsens behoren. Ook afgelopen zaterdag zag ze er weer beeldschoon uit. Felrode lippen, lang zwart iets krullend haar en een leuk setje. Altijd met een glimlach op haar gezicht. Ondanks dat alles wat onze lieve heer zo mooi aan Carmen heeft geschapen, heeft het meer dan een half jaar geduurd.
In het verleden een paar maal achtereen met Carmen gekamerd. De kamers met haar waren altijd prima. Ze was min of meer een vaste waarde voor mij in Sixsens. Echter, ze grossierde in tubes gel. Als gevolg daarvan was prijsschieten soms een grote uitdaging. Dat was de enige reden waarom ik Carmen lange tijd heb gelaten voor wat het was.
Ondanks dat ik niet (meer) met Carmen kamerde, bleef ze altijd vriendelijk en maakte ze tijd voor een praatje of een lolletje.

Na de presales was het een half uur wachten alvorens er een kamer vrij was. Dit is de eerste keer dat ik wachttijden meemaak in Sixsens. De dames zullen er ongetwijfeld een prima dag aan over gehouden hebben.
De kamer met Carmen was weer uitstekend. Knuffelen is goed aan haar besteed, stevig TZ, uitstekende BJ (GOSP=0,9M) en deze keer GEEN gel. Ik was stomverbaasd. Cowboy position was voldoende om de vangkwak af te vullen.
Er was nog een kwartier over om tegen dat heerlijke lijfje aan te liggen en zo.  ;)

HHG is weer gestegen naar 100%.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #46 Gepost op: 13 december 2015, 18:51:47 »
Ik ben er op 11 december nog maar eens 1h en1,5h mee geweest.Ik ben blij(ook voor haar) dat er eindelijk
nog eens een recensie van iemand anders passeert.Ik ben natuurlijk niet verwonderd over die gellie,daarvoor
ken ik ze te goed.Ze was een tijd minder gegeerd,dus heb ik haar het een en ander uitgelegd,het kan nog
beter,maar goed.Er zijn nog een paar verbeterpunten maar daar wil ze(nog?) niet in mee,alleen als ik haar
verras,enfin we zien wel.Ik heb er een superklik mee,maar dat was al geweten,denk ik.Ik heb het voor de
goede orde over veilige sex,laat dat duidelijk zijn.  ;D  :showtits
you only live once

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #47 Gepost op: 17 december 2015, 18:37:54 »
Is er ook een topic over die andere Carmen?
In dat geval moet ik bekennen dat ik daar een bijdrage aan kan leveren.
Wat een slank poppetje à la Meggy. Zij doet mij steeds denken aan m'n ex-verloofde Paula uit Babylon.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #48 Gepost op: 17 december 2015, 22:51:21 »
Is er ook een topic over die andere Carmen?
In dat geval moet ik bekennen dat ik daar een bijdrage aan kan leveren.
Wat een slank poppetje à la Meggy. Zij doet mij steeds denken aan m'n ex-verloofde Paula uit Babylon.
Nope Eddy, maak er iets moois van  ;D
Misschien zie ik dan een Carmen tot de macht 3 wel zitten  :017:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #49 Gepost op: 30 december 2015, 19:26:23 »
Carmens zus Lucy zal ook nog enkele dagen werken in SS,dagen en uren geen idee.Op 10 januari gaan ze,samen uiteraard, op vakantie.
Terug beginnen werken op 2 februari,Carmen in SS,Lucy in Oceans,voor wat het waard is,schiet niet op de boodschapper. :017:  :-P
you only live once

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #50 Gepost op: 30 december 2015, 21:56:29 »
Thanks OB, dan zullen we onze pijlen ergens anders op moeten richten op 22/1.
Ik ga niet voor 10 jan in SS geraken. Ik hoop dat ik de 22ste weer in orde ben.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #51 Gepost op: 30 december 2015, 22:20:56 »
Thanks OB, dan zullen we onze pijlen ergens anders op moeten richten op 22/1.
Ik ga niet voor 10 jan in SS geraken. Ik hoop dat ik de 22ste weer in orde ben.
Zonder dank,dan kunnen we onze horizon verbreden. ;D
Btw waarom vraagt Selena altijd waar ge zijt,wat hebt ge
daar mee gedaan?  :017:  ;)
you only live once

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #52 Gepost op: 30 december 2015, 22:44:04 »
Thanks OB, dan zullen we onze pijlen ergens anders op moeten richten op 22/1.
Ik ga niet voor 10 jan in SS geraken. Ik hoop dat ik de 22ste weer in orde ben.
Zonder dank,dan kunnen we onze horizon verbreden. ;D
Btw waarom vraagt Selena altijd waar ge zijt,wat hebt ge
daar mee gedaan?  :017:  ;)
Alleen maar leuke dingen. Is een prima alternatief voor de 22ste  ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline paultje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #53 Gepost op: 10 februari 2016, 10:49:30 »
Verdorie, wat een mooie vrouw ! Als ze haar "heels" uit heeft, is ze maar klein, maar dat heeft ook soms voordelen :))
Ze kan lekker tongzoenen, niet overdreven, maar fijngevoelig. Idem voor PZC. Dan tijd om zelf in actie te schieten met een geweldige sessie beffen en vingeren. Ofwel kan ze goed acteren ofwel is ze gekomen (maar wat maakt het uit).
Verschillende standjes geprobeerd en afgerond in staande doggy.
Waaaaaaaaauuuuuuw.
Tot binnenkort !!!
 :dance2

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #54 Gepost op: 16 februari 2016, 00:04:49 »
12 febr 2016
Carmen was sinds enkele dagen weer terug van vakantie. Rond 14 uur begon haar schicht. Even dacht ik haar eerder te hebben gespot, maar dat bleek Gabriella te zijn. Over look a like gesproken.
Ze zag er zoals altijd luxe gekleed uit in een apart zwart setje met allerlei glinsterende dingen. Slechts kort bijgeklets. Nauwelijks presales. Eigen keuze, overigens.
Een kamer in de nok! Zalige TZ, nieuw was DT tijdens het blasen en eierploppen. Tot twee maal toe moest de rem er op. Daty, waar ze van genoot en ook een hoogtepunt beleefde. Fake of echt? Mij maakt het niet uit. "I kill you!", riep ze. Nou liever niet, meid. In cowboy was het zo gepiept. Een uurkamer, waar we nog ruim tijd hadden om even na te genieten.
Carmen zal mij zeker nog eens terug zien.

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #55 Gepost op: 16 juli 2016, 19:05:00 »
Tja wat doen we met Carmen1? Ik zou ze niet te ver parkeren of er een van maken die gestopt is en nee,ik weet niks
meer voor het ogenblik.Ik vermoed dat ze het er niet te lang zal uitzingen in de bar,enfin ik laat het over aan de admins.
Moest ik iets meer weten, of jullie, laat ik het wel weten,ge doet maar wat ge het beste vindt.  ::)
you only live once

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #56 Gepost op: 18 juli 2016, 12:20:19 »
Tja wat doen we met Carmen1? Ik zou ze niet te ver parkeren of er een van maken die gestopt is en nee,ik weet niks
meer voor het ogenblik.Ik vermoed dat ze het er niet te lang zal uitzingen in de bar,enfin ik laat het over aan de admins.
Moest ik iets meer weten, of jullie, laat ik het wel weten,ge doet maar wat ge het beste vindt.  ::)


Zaterdag en zondag de gehele dag in Sixsens geweest en Carmen 1 meermalen gezien en aangesproken aan de bar waar ze op dat moment werkte. Aan haar gezicht te zien vind ze er niet veel aan, zo chagrijnig keek ze regelmatig. Zo zal het inderdaad wel niet echt lang duren... maar we wachten af...

Btw, tegen mij is ze eigenlijk nooit echt erg vriendelijk geweest, want ik ga volgens haar teveel met Bulgaartjes om ....  :wtf: Afijn da's niet mijn probleem...  ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...