Auteur Topic: SONIA  (gelezen 14393 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
SONIA
« Gepost op: 1 maart 2015, 00:48:02 »
Sonia is a dark haired girl with wonderful and bewitching clear brown eyes, she has a japanese tatto on the right hips, or left not sure completely. She is 22 years old and provides a very good service. I enjoyed the quality of her service very much.

Very good preliminaries with many hugs, caresses, french kisses, she takes initiatives and is skillfull. This one contrarily to Beatrice is a very honest girl, sweet, who does her best to satisfy the client and is careful to respect the contract. She has a positive and pleasant behaviour in the bedroom and careful to the client's requests which means she is very easy going and flexible. She is involved during the sex and participates quite well. She enters in the exchange with the man, there is interaction and remains active and kind, developing a kind of delightful complicity.

Her weakness is the blowjob in which she should clearly improve, poorly deep, not her speciality for sure. Her french kisses are a bit more too "automatic and professional" but she does it with heart and devotion. She is not sparing with them! She widespread a kind of sensuality and natural far from the fake attitude typical of many girls in clubs. Always keep smiling and doesn't ignore you once back in the club as many girls do. Very good and positive experience with her, i took much pleasure and was very excited. "Wiederholungsfaktor" is 100%.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
SONIA
« Reactie #1 Gepost op: 21 maart 2015, 18:33:18 »
Sonia is Roemeens, 22 jaar, slank, lang bruin haar, grijze ogen, 1.70 m, natuurlijke cup 65 b. Ze heeft een grote tattoo op de rechter zijkant van haar lichaam staan en een kleine tattoo aan de binnenkant van haar rechterpols.
Ik heb Sonia aangesproken toen ze aan de bar zat naast haar Griekse blonde vriendin Marie. Die overigens ook erg mooi is. We zijn vrij snel in een bank gaan zitten waar we even gepraat hebben en het servicepakket besproken. Sonia kwam regelmatig tegen me aanhangen. Het is een lieve meid die ook veel lacht. Ze zei ook te TZ maar toen ik vroeg om het te laten zien zei ze dit alleen op de kamer te doen. Ondanks de waarschuwingen van bevriende schrijvers, in deze club goede afspraken vooraf te maken, haar op haar woord geloofd. Ik heb haar een sleutelkaart laten halen. Boven op de kamer vertelde ze me dat ik op bed moest gaan liggen. Nadat ik lag begon ze me gelijk heerlijk te TZ en dat ging zo de hele kamergang door. Even dacht ze dat ik haar vroeg te pussysliden en ze gaf aan dit niet te doen. Ze heeft me heerlijk aan mijn tepels gelikt en pijpen was voldoende maar had wat mij betreft wat steviger gemogen. Toen mijn pik hard was en haar vroeg om bovenop me te komen zitten werd de gel tevoorschijn getoverd. Ik zei haar het eerst zonder te willen proberen maar ze gaf gelijk aan dit niet te doen. Anders kon ze niet de hele avond werken omdat neuken dan later op de avond pijn zou gaan doen. Ondanks dat ze vrij veel gel gebruikte heeft ze me toch heerlijk in cowgirl positie klaar laten komen. Daarna nog even heerlijk op bed gelegen gestreeld, TZ en gepraat.
Sonia is een lieve knappe meid met goede service. Als ik nog eens in deze club kom dan ga ik zeker nog eens met haar naar de kamer. Ik kan haar een ieder aanbevelen.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
SONIA
« Reactie #2 Gepost op: 23 maart 2015, 14:39:07 »
Ik ben nog een tweede keer met deze meid naar de kamer geweest. Ik had haar ,voordat ik de eerste keer met haar naar de kamer ging, verteld dat ik ook op forums schreef. Toen ze me na de kamergang de recensie zag schrijven wilde ze het lezen. Ik heb toen de vertaalknop van deze site gebruikt. Doordat ze mijn recensie over de eerste ervaring met gelezen had had later zeker resultaat. In de eerste sessie was het PZC nog wat te zacht maar in de tweede sessie heeft ze me zeker 15 minuten aan een stuk veel steviger en dieper gepijpt. Ik heb naderhand 'mijn spel' met haar gespeeld wat ze erg wist te waarderen. Na de sessie vertelde ze me dat ze tijdens 'mijn spel' bijna was klaargekomen ondanks dat ze moeilijk zei klaar te komen. Mijn spel had langer geduurd dan ik vooraf had gepland. Er was al bijna een uur verstreken en dan hadden we nog niet eens geneukt. Daarom heb ik er maar 1 1/2 u van gemaakt. Ik heb haar in cowgirl, reverse cowgirl en staand lekker stevig kunnen neuken.  Tijdens het neuken in cowgirl kwam ze met haar lekkere borsten op me liggen en bleef ook toen gewoon doorgaan met diep TZ. Ik ben in mijn favoriete cowgirlpositie lekker in haar klaargekomen. De tweede kamergang was nog beter dan de eerste en hoe raar het ook klinkt we voelden elkaar al best goed aan.
Sonia haar aftersales is ook prima. Ze was iedere euro meer dan waard.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SONIA
« Reactie #3 Gepost op: 4 maart 2016, 23:09:06 »
Gekopieerd uit mijn recensie van 29-02-2016: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1177.msg74427#msg74427

Sonja
Achter de bar was op dat moment geen personeel, maar 1 van de dames stond op een kwam achter de bar. Het was Sonja, een leuke brunette met een bril en een grote tattoo op haar rechter zij en bil 000008 Bij haar mijn broodnodige koffie besteld ben toen in de bank achter de bar gaan zitten. Sonja kwam na een paar minuten bij mij buurten en knoopte een gesprekje met me aan. We hadden een leuk gesprek en ik voelde wel een klik met haar. Ik vertelde haar ook over Beatrice. Op dat moment wist ik overigens nog niet dat ze Beatrice heette, maar ik liet Sonja een paar foto's zien en ze vertelde me dat het Beatrice was. Het bleek ook dat zij goede vriendinnen van elkaar waren in deze club, dus ik had toevallig de juiste dame aan de haak geslagen. Ik vroeg of Beatrice vandaag ook moest werken, maar ze zei dat Beatrice gisteren voor het laatst was en dat ze nu 7 of 8 weken naar huis is in Roemenië. Daarna zou ze weer terugkomen. Sonja vertelde me dat Beatrice gisteren voor het laatst gewerkt had en ik baalde toen wel een beetje. Als ik dat had geweten, zou ik eerst naar Dolce Vita zijn gegaan en daarna naar Great Palace. Ach ja, als je alles van te voren eens zou weten... Ik was opzich al blij dat Beatrice inderdaad in Dolce Vita werkt en dat ze weer terug zou komen. Over een maand of 2 kom ik dus zeker weer.

Met Sonja nog een tijdje gekletst over Beatrice, maar ook over andere zaken en het voelde heel leuk bij haar. Ik vroeg haar wat ze zoal deed op de kamer en of ze ook (tong)zoende. Helaas deed ze dat niet, maar toch wilde ik wel graag met haar naar boven. Ik vertelde haar van te voren dat ik een half uurtje wilde. Ze zei dat ze daar altijd vanuit gaat en na een half uurtje vraagt ze dan aan de klant of hij langer wil of niet om zo problemen te voorkomen. Dat vind dus ook een goede service ipv stiekem doorgaan zonder dat de klant er erg in heeft dat hij voor een uur moet betalen. Op de kamer begon ze me te strelen en mijn lichaam te zoenen om vervolgens over te gaan met een blowjob  :lekker Ze vroeg voor de tijd wel of ik met of zonder wilde, omdat ze klanten had die persé met wilden. Ik heb het liever zonder. Na de zware dag van gisteren zat er gelukkig nog leven in. Toen mijn lid op volle grote was, heb ik haar genomen in missio  000006 Het is jammer dat ze niet zoent, want dat vind ik altijd lekker in deze positie. Na haar lekker genomen te hebben was het eerste orgasme van deze dag weer een feit. Het ging wel wat moeilijker dan het eerste orgasme van de dag ervoor, maar dat is misschien logisch. We hebben nog even samen op bed gelegen en nagepraat en daarna zijn we weer naar beneden gegaan waar ik haar betaald heb. 50 Euro voor een half uurtje. Iets duurder dan gisteren, maar opzich prima.
Wat ook leuk aan Sonja is, is dat ze later op de dag iedere keer contact met me zocht, zonder opdringerig te zijn. Gewoon leuk even een gesprekje of even een aanraking als ze toevallig langs liep.

Naam : Sonja
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels
 Leeftijd : 23
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,70 mtr (geschat)
 Postuur/Cupmaat : normaal, ...Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69
Cijfer: 8,5 (als ze zou tongzoenen was het nog iets hoger geweest)

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SONIA
« Reactie #4 Gepost op: 23 maart 2016, 10:18:36 »
Het schijnt dat dit foto's van haar zijn, maar toen had ze nog geen grote tattoo op haar zij.

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]

[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.