Auteur Topic: ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST  (gelezen 431446 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline biged

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #195 Gepost op: 15 november 2016, 11:18:10 »
       Vrijdag 11 november 2016

Ik had mij, sinds een tijdje, bewust teruggetrokken als actief(schrijvend)lid uit de verschillende fora waar ik mijn ervaringen deelde met eventueel geïnteresseerde mede ijsberen.
Ook clubbezoeken werden uit mijn agenda geschrapt. Ik was er wat op uitgekeken. Maar zoals het zo vaak gebeurt met een verslaving begon het meer en meer te kriebelen. Ook heb ik er wat ambivalente gevoelens over toch zou vrijdag een voortzetting betekenen van mijn wandel carrière.

De herstart gebeurde in Acapulco Gold. Een club die ik sinds de overname, van Haus Panthera, vrij frequent heb bezocht en steeds met een aangenaam gevoel van voldoening had verlaten. Zeker als men het bekijkt vanuit het perspectief prijs - kwaliteit.

Alhoewel ik niet meer actief was heb ik de verslagen uit de voor mij interessante clubs met belangstelling gelezen.
Zo viel mij op dat er uit AG wat tegenstrijdige geluiden komen. Van een club in verval cq in een negatieve spiraal bevindend tot er is niets aan de hand.

Dit wou ik persoonlijk eens ondervinden en beoordelen.

Acapulco Gold was voor mij een club die men niet moet bezoeken als men graag mooie dames wil bewonderen of wil gebruik maken van een uitgebreide wellness. Daar zijn andere clubs voor.
De basis van het "succes" was, naar mijn mening, vooral gestoeld enerzijds op de lage inkomprijs en anderzijds dat er verschillende toppers uit Panthera en Blue note de overstap naar AG maakten.

Iets voor 14h00 mij aangemeld aan de balie zodoende nog het happy hour tarief betaald.
Na de transformatie even een blik geworpen op de aanwezige dames. Naast een relatief groot aantal voor mij onbekende dames toch Kim, Maria, Celine, Delia, Shila, Bianca, Aida, Maraya en Diana gespot afwezig Kira(spijtig) Natascha en Natalia.

Al snel kreeg ik bezoek van verschillende dames die kwamen polsen of er wat te verdienen viel.
Ik ben niet iemand die snel gebruikt maakt van de vrouwelijke dienstverlening na aankomst. zodoende kan mijn geilheid nog  eventueel wat aanscherpen.

Maar zoals zo vaak In AG willen de meeste ijsberen zo rond 17h00 kameren en zijn dan de toppers vaak bezet. Zo ook de vrijdag.

Zo viel mijn keuze op een voor mij onbekende dame Roemeense Beatrice. Een dame die mij fysiek wel aanspraak weliswaar enkele kilo's teveel maar eerder struis dan dik gebouwd. 
Met een opvallend kenmerk een breed achterwerk met goed gevulde billen.

Op de kamer begon de sessie met goed tongzoenen. Het pijpwerk was goed maar niet met veel enthousiasme uitgevoerd. Het klokkenspel niet aan haar besteed.
Toen ik haar uitnodigde in positie 69 te komen was dit geen probleem maar na een drietal minuten vertrok ze zelf uit eigen beweging precies of dit maar beperkt mag bij haar.
Verder vond ik haar attitude eerder passend bij een masseuse dan een prostituee. Van een authentieke illusie was hier geen sprake. In doggy nog tot een orgasme gekomen en dit gelukkig door haar lekkere billenpartij anders was het niet gelukt.
Herhaling voor mij niet aan de orde.

Rond 20h00 viel mijn een knappe dame op in een van de sofa's die mij regelmatig een schalkse blik toewierp. Een dame met een jeugdige natuurlijke schoonheid sinds het vertrek van Duitse Michelle niet meer gespot in AG.
Tijdens het nuttigen van het avondeten in gesprek gekomen met deze schoonheid.
Ze stelde zich voor als Duitse Melissa, 25 jaar oud en sinds vier dagen actief in AG. Een aangename en lieve dame leuk gesprek mee gehad.
Of haar verblijf in AG iets van lange duur wordt weet ik niet ze klonk in ieder geval niet zo enthousiast.

Tot een kamer is het niet meer gekomen want mijn alibi was aan het verlopen.

Na wat ik gezien heb de vrijdag deel ik de mening niet dat de club zich in een negatieve spiraal bevind. Ik zal er weliswaar de deur niet platlopen maar zolang er toppers van het kalibers kim, kira en Delia werkzaam zijn blijft AG een optie voor mij.
Maar clubs als Sisense en Babylon hebben op dit moment mijn voorkeur.

   


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #196 Gepost op: 15 november 2016, 11:28:04 »
De Maria die jij hebt gezien, is dat de oude Maria uit HP nu Sarah, of een andere?
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline biged

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #197 Gepost op: 15 november 2016, 11:47:08 »
Dat was columbiaanse Maria. Roemeense Maria uit HP de vrijdag niet gezien. Ook ik wacht op haar terugkomst.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #198 Gepost op: 19 november 2016, 01:07:52 »
Donderdag 17 november

Na ruim 4 maanden weer eens AcaGold aangedaan. Het zou wellicht nog langer hebben geduurd als Sarah, ex Maria HP niet was teruggekeerd. Het liep helaas anders, want Maria (ik blijf haar maar Maria noemen, zit in de genen) was deze donderdag niet aanwezig. Licky Luke had haar afgelopen dinsdag getroffen. Ik wist al op voorhand dat er een kans was, dat ze er niet zou zijn. De laatste kamer met Maria dateert van minstens 2 jaar geleden. Die kamers waren altijd GFE++

Ik annexeerde de laatste reguliere parkeerplaats op de parking om vervolgens rond 13 uur in te checken. De papegaai is waarschijnlijk de nek omgedraaid, want die was er niet aanwezig. Omgekleed en met een koppie zwarte leut naar het terras. Tussen kleedhok en terras werd ik bruut staande gehouden door Celine en Aïda. "Wo warst du?" "Lange nicht gesehen!" "Wo sind al die Holländer?"......."Ja Urlaub und so..... ." Ik lulde er maar een punt aan.....
Links en rechts eens kijken of ik Maria ergens spotte, maar dat was niet het geval. Ik besloot te wachten tot ruim na 14 uur, dan zou plan B in werking treden. Plan B is eigenlijk heel simpel: een andere meiske.

De line-up vond ik opvallend goed. Veel onbekende dames die AG voor korte of langere tijd hebben gevonden. Hele mooie figuurtjes en barbie gezichten. Het is altijd maar weer de vraag wat je op de kamer voorgeschoteld krijgt. Collega's voor de optick fick zouden deze donderdag hun hart hebben kunnen ophalen.

Na een verfrissende douche zag ik van de bekende dames Celine alleen zitten en ben ik 'daar maar naast gaan zitten'. Nou......echt wel HEEL bewust! ;D  Ik stond al twee weken droog (de sjor momenten niet meegerekend) en wilde een zekerheidje.
Met Celine samen een peuk verpulverd op het terras. Daarna naar de jacuzzikamer op de eerste etage. Helaas mag de jacuzzi niet gebruikt worden. In december 2014 was ik in deze kamer voor het laatst met de Duitse blasenkönigin Michelle. Gelukkig kan die jacuzzi niet praten......... . Als ik aan al die blaasconcerten en eier-rasiermomenten van Michelle terug denk in die jacuzzi.....! Mooie herinneringen....   bad2

CELINE
Ze kijkt met haar rechteroog in je linker broekzak, maar dat is dan ook het enig minpunt. Voor zover je dit als minpunt wilt aanmerken, want ik heb er geen last van. In mijn beperkte hersenactiviteit had ik een kamer van 1 uur voor ogen...... . Doch, een overschrijding van een tiental minuten na 2 uur was het uiteindelijke feit. Celine haar Tongzoenen en knuffels zijn precies zoals God het ooit heeft bedoeld (Jaja ik hoor het al: en Jessica in SS dan? Celine zit er heel dicht tegen aan). Een stante pede erectie is het gevolg. Een uitstekende kamer. Enerzijds lief en teder en anderzijds een sloopkogel!
Na de kamer Celine betaalt en een fooi gegeven. De prima presales (plus aftersales zoals later bleek) en kamerduur-overschijding waren zeker te verantwoorden.

Terug in de bar moest ik me meteen bij Ilaria melden. Nee hè.....alweer een huwelijksaanzoek? Nope! Ik had via pm met 'Blauwebeer' afgesproken in AG. Probeer maar eens opvallende kenmerken te delen. Ja, een doppelXL......hahahahhaha.... ik ben slank in AG  ;D
Nee....Ilaria weet wie ik ben. Dat werkte perfect. Na mij gemeld te hebben bij majoor Ilaria werd ik begeleid naar 'Blauwebeer".
Zoals altijd is het beeld bij de nickname totaal anders dan bij het zien van de werkelijke verschijning. Blauwebeer komt al veel langer in HP en ook in voormalig BN. Hij wist heel veel verhalen van ex HP meiden op te rakelen. Zelfs zijn blinde 'Maria-vlek' kreeg een plekje.
We besloten samen te eten en nestelden ons tussen enkele deernen. Echt mooie wijffies. Op een vrijgekomen plek naast mij kwam Anastasia haar bordje leeg eten. Ik had haar nog niet gezien. Een paar kilootjes lichter....zo leek het. Nog ff getwijfeld of ik er een kamertje aan zou plakken. Anastacsa verdient echter geen 30 minuten kamer. Een langere kamer zou mijn alibi geweld aan doen. Dat kamertje komt er nog wel dit jaar. Is tot 20 december aanwezig met een korte break van 30 november tot 4 december. Als het ff mogelijk is, een bezoek combineren met een date met de Heilige Maagd Maria.
Ook Celine en Aida gaan op Kerstreces vanaf 20 december. Zij zullen waarschijnlijk niet de enige zijn.
me
Op het terras kennis gemaakt met Derya. Een mooie Turkse dame met veel Duits 'bloed'. Of zoiets.... . Met multinationaliteiten houd ik altijd een slag om de arm. Niettemin is mijn interesse gegroeid na het lezen van haar recensies.

Milf Kim, nog zo wat! Ik zie haar bij elk bezoek. Die ogen, dat kort kapsel en dat lijf. Alleen maar lovende recensies. Blauwebeer bevestigde dat nog eens. Ook zo'n optie die eens een donatie verdient.....

Het alibi respecterend is Sjeuf om 19 uur vertrokken richting gebreide broek.

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #199 Gepost op: 20 november 2016, 12:24:28 »
Visit of Wednesday, November 16th :

It's raining day !!! Many clients were present. About 35 girls were present.

Relax room on the first floor not accessible -> Works in progress.

I did 2 sessions with 2 new rumanian girls.


Carolina (rumanian) :

Service : New in the job since 5 days, no experience before. She kisses well  :035:, sucks correctly but the rest of the service is bad  :pica. No implication, too passive. To avoid.

Appreciation : 2 / 10

Price : 40 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 0 %.


Amalia (rumanian) :

Service : Since a few days in AG. Very good service with much sweetness  :happy. It miss me just more proximity with her.

Appreciation : 7,5 / 10

Price : 40 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 75 %.


So long  :039:

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #200 Gepost op: 21 december 2016, 10:51:51 »
Saturday 10 December 2016

Braving the gray and the cold of winter, I arrive in Ratingen at nightfall.
As always, right after the motorway exit, I drive through the residential area that is located between the Autobahn 52 and the Acapulco Gold.
What a magnificent show : most houses are decorated with LED garlands like real constellations of lights ... Christmas time is all arround !
It is about 18:00, when I enter in the main room.
The club is working well, and there are already many men inside (mostly Germans).
As far as girls are conserned, quantitatively, they are here in large numbers, and qualitatively, a lot of club stars are working tonight : Bianca.ro, Diana.ro, Irina.ro, Luziana.ro, Samantha.ro  :smiley:
The ratio between men and women is balanced : it is 50/50%.

I sand right next to the bar and I stare at show: there are many new girls who that I don't know. Among them, a lot of Germans women, with a common point : they almost all have fat ass!
Only one is the exception : a blonde with fringe, quiet tall, and exuberant. A real bomb!  :13:

A half dozen other girls, Romanian, also stand out: they are tall, thin, with beautiful faces, and with bodies in very well proportioned shapes.
These girls are targets, and most guys are on the run.  victory

So that I spot my prey: she is tall (1m75 / 1m80), brunette, and she wears a leather shorty, and especially: she turns like a real formula one, chaining the rooms one after others.
I approached, she tells me her name is Reisa, and we walk to the Kino for a pre-test session.
A little later, in a room, I feel very quickly that she remains tense from all sides, and that she does not let her go ... Too bad for her. I can not win every time.
Very average session in the end, and thus unlikely recidivism.
I stayed on my hunger.

I would do better next time.
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #201 Gepost op: 23 december 2016, 12:00:08 »
Saturday, December 17th, 2016

Last visit in Germany for me this year, just before holidays.

I made a good trip on the road, and I arrive at Acapulco Gold around 18:00: outside it is dark and it freezes!

Inside, the club is already full of men and women.
The main hall and the bar are decorated with Christmas colors.   :111:
The atmosphere is warm and festive: everyone is here to have a good time.
Girls, among others : Bianca.ro, Christina.ro, Diana.ro, Irina.ro, Raïssa.ro, and Samantha.ro.
I also notice, the famous top German blonde one, and also an ex-LR girl (Melissa.ro?).

Shila walk by myself : "Bonjour" she said, in French.
Well, 15 minutes later we're at the Kino.
Shila explains me that she has just come back from a one month and an half break ...
So, we walk up to a room: super, amasing and wonderful gret time !  :13:
Time spent in room : 1h30
Price: 120 €

See you all next year.  :smiley:
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #202 Gepost op: 29 december 2016, 16:15:53 »
Visit of Friday, december 23th :

For my last visit of the year, I had chosen to meet a french friend in Ratingen again  :111:.
 
It was also the opportunity to say goodbye to Derya which will start a new chapter of her life starting from January. Derya will remain one of the my best meetings during these 4 last years  :happy.
 
The lin-up was relatively poor but I did two beautiful sessions with Maya and Melania.


Maya (rumanian) : 

Service : I appreciate her tenderness and her sweetness  :happy. In the room, I don’t expect to have a « high-level » session but rather to spend a pleasant intimate moment with a distinguished woman  :showtits1. Unfortunately that her « professional reserve » avoid her to take more pleasure  :pica.

Appreciation : 8 / 10

Price : 40 € / 30 minutes – no extra

Repetition : 100 %.


Melania (rumanian) :

Profile : 21 yo, 1,55 m, 40 kg, long black hair, silhouette very slim with a nice chest. Since a few days in club. Works in Germany since 2 years. Previously in FKK Salome and in Belgium.

Service : an angel walked close to me and transported me to the paradise  :cheer:. The return to earth was very sweet ...  :ladyred 

Appreciation : 10 / 10

Price : 40 € / 30 min – no extra.

Repetition : 100%.


Summary of the day :

Danke für alles Derya !!!


So long …. :039:

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #203 Gepost op: 2 januari 2017, 01:26:12 »
Thuis met kerst dus er moest nog een eindejaarswip ingepland worden. Keuzes zoveel keuzes welke club zou het worden.
Het werden er uiteindelijk 2

Het plan was om even in H7 binnen te springen en te kijken hoe de sfeer was. Omstreeks 11.30 kwam ik aan en het was de gewoonlijke ochtendrush
beren drukte.
Mij even strategisch in een zeteltje genesteld om te kijken welke dames er vandaag waren. Er zaten mogelijke kamer opties tussen maar was op
zoek naar optisch iets meer als eindejaars afsluiter.
Om 13.00 dan maar de beslissing genomen om 20 minuutjes verder te rijden en een eerste bezoek aan ACA gold te brengen.
Deze club nog nooit gedaan dus geen idee wat te verwachten maar ik zag af en toe een positieve recensie voorbijkomen dus zal wel loslopen.

De parking van ACA gold stond vol dus maar een plaatsje op straat opgezocht. Om 13.35 het pand betreden en nog gebruik gemaakt van het HappyHour tarief, €20 dus.

De theke vroeg 'erste mal'. Ik knikte en er werdt een dame bij geroepen. Reisa een zeer slanke roemeense nam me op sleeptouw en toonde me snel de club.
Ok dit zou dus mijn nieuwe thuis worden voor de volgende uren.

Wat info tussendoor:
+ Ontvangst prima
+ Lockers prima
- Douches zijn dik klote (te warm, te koud, te kort) zowat de slechtste die ik al tegengekomen ben.

Me eerst maar eens een drankje getapt en op de uitkijk gezet in een zeteltje. Het bar gedeelte is vrij aangenaam.
Ik kreeg wat speelse knipogen en enkele dames wenkten maar ik hield de boot nog wat af. Geen haast.

Ondertussen een knappe dame met een brilletje gespot met lekkere borstjes waar ik wel eens zou willen op sabbelen. Dit leek Joanna te zijn.
Tevens keek ik nog in de ogen van een andere spetter. Azuur blauw sexy setje aan. Blond en mooi zandloper figuurtje.
Ik had verwacht dat ze wat afstandelijk ging overkomen dus twijfelde even maar toen ik naast haar ging zitten bleek ze een lief zacht stemmetje te hebben.
We probeerden wat te praten maar dit was niet zo makkelijk. Mira was de naam, Roemeense maar lange tijd in spanje gezeten.
Kennis van Engels en Duits was heel miniem. Dit verklaarde dan ook waarom ze wat afstandelijk leek.
Op de kamer veranderde dit en sprak ze voornamelijk Spaans tegen mij. Net iets makkelijker dan Roemeens maar bleef toch behelpen.
Ondanks dit toch een zeer goede kamer met Mira.

Prima hapje tussendoor gegeten, de dag schoot goed op. Heel veel is er niet te beleven in ACA gold, een saunasessie tussendoor,
wat hangen in de kino waar uiteraard sommige dames hun kans komen wagen en even testen of er wat tussen de benen hangt. Nog een luchtje gaan scheppen op het dakterras.

De prompte borstjes van Joanna lokten me en kon niet weerstaan. Maar ze zat er wat verveeld bij. kennis gemaakt en een kamertje opgezocht.
De bedden op sommige kamers vallen nogal klein uit maar net voldoende.
Sessie met Joanna wou niet vlotten en verliep wat stroef, slecht kan ik het niet noemen maar ook niet goed. Och ja we hebben weer een mooie meid bij op het lijstje.

Weer wat gegeten en smaakte prima. de dames nog wat bekeken en was aan het overwegen om een extra sessie met Mira te plannen maar er was og een dame die me wel boeide.

Geen idee wat me aantrok, ze zag er goed uit maar ik denk de ogen of manier van doen. Het bleek Flori te zijn. We hadden onmiddellijk een leuke babbel en planden een excursie naar de bovenverdieping.
Yup deze dame weet hoe het moet. Een lekker uurtje genoten en er is goesting, veel goesting naar meer.
Deze dame zorgt er dus voor dat ik terug wil naar ACA Gold. Straks alvast even in de agenda kijken.

Wat later zag ik Joanna nog uitgeteld in een hoekje liggen slapen, de arme meid ze was inderdaad stikop. Misschien volgende keer haar toch maar een herkansing geven.


Zo dit was 2016 dan, dank je dames voor de nodige affectie en geile momenten. Zie jullie graag weer in het nieuwe jaar.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #204 Gepost op: 15 januari 2017, 14:40:39 »
Shakir Clubtour VII, part 2: Acapulco Gold (07/01). Hierbij streep ik mijn 13de nieuwe club af! Het concept van mijn neukweekends: de eerste dag stevig doorgaan in een avond/nachtclub, de dag nadien uitblazen in een gemoedelijke dagclub. Liefst een budgetclub. Op dat vlak is mijn clubsmaak nogal breed: ik kan genieten van zowel luxeclubs als van sinistere clubjes als pakweg Penelope. Na al die wilde verhalen over het voormalige Haus Panthera, van oa KanariePiet, moest ik deze club gewoon gezien hebben.

De locatie is, zoals veel clubs, in een troosteloos industrieterrein. Met de tijd heb ik de grauwheid van NRW leren appreciëren. Al om 11u30 stond ik aan de deur te trappelen van ongeduld. "Sesam, open u", ja daar gaat ie, spannend! De verkenning van een nieuwe club is toch één van de hoogtepunten van het ijsberenbestaan, nietwaar? Na het hartelijke ontvangst kreeg ik een DVP toegewezen om me wegwijs te maken door de club, wat wel vriendelijk is maar totaal overbodig want de club is vijftig keer kleiner dan Magnum. Van een cultuurshock gesproken. Ik was nog steeds behoorlijk verward van de bizarre indruk die Magnum me gaf de avond ervoor.

Eerste impressies: gezapig en mat. Een club voor tamme zetelhangers (sommige beren komen zelfs nog niet voor seks uit hun zetel!). Ik ben meer een hyperbeweeglijke ijsbeer en moet zoals gewoonlijk elk hoekje en kantje van een club gezien hebben. Voor een budgetclub zag het er vrij goed uit, in elk geval een pak minder groezelig dan Mondial of Penelope. Hét sfeerelement van ACA Gold: het rode tapijt in de bovenverdieping. Zoals in een echt hoerenkot van in de gansterfilms! Er zijn hier en daar wat afgeleefde plekjes (de rokersruimte bvb.), doch niet zo dramatisch als zusterclub Acapulco (zie clubtour IV).

Over ACA gesproken, er waren (gelukkig) niet zo veel gelijkenissen (achteraf bekeken is ACA toch maar een draak van een club, het enige wat ik me nog herinner is het instortingsgevaar). De catering van beide clubs is exact hetzelfde. Het eten is ordinaire frituurkost, maar dat kan al eens goed smaken, hoe vettiger hoe prettiger. Voor 20 euro happy hour tarief kan je moeilijk een viergangenmenu verwachten. Ook het systeem van de kamersleutels op de toog is hetzelfde. Tijdens een sessie wordt de sleutel naast de kamerdeur in de gang opgehangen. "Er word hier serieus wat afgeramd", dacht ik dan bij de zoveelste passage. Nog een gelijkenis zijn de witte zetels, met het verschil dat de dames hier niet moeten in zitten wachten op mannen onder een streng animeerverbod. Dat alleen al maakt dat ACA Gold een pák gezelliger is dan ACA.

Voor de rest. Muziek: platte kak zoals gewoonlijk in de meeste clubs, maar daar heb ik mij al bij neergelegd. Wellness is beperkt tot slechts één sauna. Zoals in veel clubjes als deze is de temperatuur en de sterkte van de douche afhankelijk van het aantal beren die er gebruik van maken. Liever dit dan de uitgebreide maar stinkende schimmelwellness van ACA.

Er was helaas iets waar ACA veel beter in scoort: de line up. Zaten de feestdagen er iets voor tussen? Het is misschien niet zo vrouwvriendelijk om te zeggen, maar er lopen aardig wat dames rond die een tweede carrière zijn begonnen, of nergens anders aan de bak geraken. De boodschap was duidelijk: eten wat de pot schaft. Pakken wat er staat. Veel neukambities had ik sowieso niet, die werden gisteren namelijk al ingelost  :)). Er liep welgeteld één echte stunner rond, man ik werd geil van haar stijlvolle wandel op het rode tapijt. Betty Boop was er niets tegen! Wil je haar neuken, jammer dan: eerst vier uur aanschuiven in de rij  ::)

Op naar de tweede neukoptie dan, Diana, een latina looking Roemeens meisje (wat anders?). Het werd een matige kamer, eigenlijk gewoon slecht naar saunaclubmaatstaven. Het gezaag tijdens de seks om een uur te blijven was een regelrechte sfeerkiller. Bij een duidelijke "nee" van mijnentwege werd ik afgestraft met een kortere pijpbeurt. Kamerduur: 10 min. En dan lees je al die verhalen hier van de superservice in ACA Gold... Eigen schuld, ik ben nu eenmaal te optick fick-minded. We hadden niet eens een gemeenschappelijke taal. De ongeletterde liefde, mijn kloten ja! .

Conclusie: met een blitzbezoek van 5 uur en een flauw orgasme op zak is het te vroeg om te oordelen, maar ik ga ACA Gold zeker terug bezoeken. Van al de budgetclubs die ik bezocht bieden ACA Gold en Heaven 7 de voordeligste prijs/kwaliteitsverhouding. Heaven 7 is netter, maar ACA Gold wint het op de sfeer.

PS. Volgende clubtour VIII: Sharks!! (03/03). Over clubtour IX moet ik nog beraadslagen. Waarschijnlijk met de eerste mooie dagen in mei de driehoek aandoen: Planet Happy Garden, Villa Vertigo, en jawel, de door mij o zo gehate Golden Time.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #205 Gepost op: 15 januari 2017, 16:09:54 »
Vorige week zaterdag desondanks het ietwat slechte weer Acagold bezocht. Ik had namelijk een vrijkaart van Breitling, omdat hij er niet aan zou toekomen om deze club te bezoeken en bovendien is de bier niet gratis.  ;DGelukkig zag de empfangdame ook bij het verzilveren van het vrijkaartje geen verschil tussen ons. Dat zal vast te maken hebben met het kale hoofd, wat wij beiden hebben.. Bij ontvangst was er ook lekkere meid gehuld in een ruiten overhemd die mij vriendelijk begroette. Later meer over haar.

Na berenvel aangetrokken te hebben even rondgelopen door de club. Veel dames en weinig beren. Het slechte weer kan toch nog een voordeel opleveren. Bij de gokkasten zag ik Les Golds samen met een Nederlandse beer die geen forum lid is. Les Golds begroet en beste wensen toegewenst. Hetzelfde ook gedaan bij de NL beer. Hij zei naast beste wensen dat we veel vrouwen mogen wensen in het nieuwe jaar. Hierop zei ik dat we hier nooit hoeven te versieren enkel zwaaien met de flappen dan komt het wel goed. Op een bankje in het eetgedeelte zag ik Neverenough zitten met Loretta. Hem ook even begroet en met rust gelaten aangezien hij bezig was.

Na mij boven opgefrist te hebben ging ik een hapje eten. Dit maal viel het eten mij ietwat tegen. Ze hadden naast patat en salades enkel kip en varkensvlees van de grill. De kippenworst smaakte niet en het filet was taai. De kippenvleugeltjes waren nog wel te doen. Het eten werd aangevuld tot twaalf uur. Weet niet zeker of het altijd zo is of te wijten was aan het feit dat er weinig beren aanwezig waren. Hoe dan ook het eten viel mij tegen, op de woensdagen is het toch wat beter geregeld. Eigenlijk moeten we ook niet teveel van verwachten voor zo een lage entreeprijs.

Ik had mij vernomen om de dame die mij begroette te schaken maar ze was de hele avond bezig. Andere opties waren Anastasia, Raisa of Corina, maar had geen zin in een herhaling. Immers nieuwe jaar dus nieuwe meiden uitproberen. Dus wilde ik net voor Derya gaan, zag ik de meid die ik in 1e instantie op het oog had. Ze liep richting de kino. Ik loop naar haar toe en vraag of ze tijd heeft. Ze twijfelde even, want om twaalf uur wilde ze stoppen. Mooi zei ik dan hebben wij nog een uurtje. Voorgesteld om in de kino te zitten. Ze stelde zich voor als Vanessa uit Slowakije. Ze gaf aan dat ze een Hongaarse vader heeft, maar geboren is in Slowakije. Slimme meid die velen talen spreekt. Ze heeft blonde lange haren, is 22 jaar oud en heeft prachtige naturel boobs (c cup). Ze gaf aan geen anaal, FT en vingeren te doen, maar voor de rest was ze voor bijna alles in. Na wat voorspel in de kino zijn we de kamer op gegaan. Ze laat zich heerlijk meeslepen tijdens het seksen. Ze genoot intens van het beffen en het was hemels om haar op en neer te zien gaan op mijn pretpaal. Vervolgens heerlijk genomen in doggy en klaargekomen in missionaire. Pfff wat een geweldige sessie was het met haar. Nog even samen geducht, daarna haar beloning afgegeven en haar een welverdiende nachtrust toegewenst. Ze had immers haar dag prettig afgesloten.

Daarna nog wat gebabbeld met Neverenough en Les Golds. Laatste ging de kamer op met een pocket Roemeense Alina. Nog even een powernapje gedaan in de kino. Les Golds en Neverenough kwamen nog even afscheid nemen. Heb besloten om nog een dubbele espresso te doen en ook deze prachtige lustoord te verlaten. Mijn dank nog aan Breitling en Acagold voor het vrijkaartje en tot ziens maar weer.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #206 Gepost op: 15 januari 2017, 20:03:28 »
Visit of Wednesday, January 11th :

Pleasant visit on Wednesday with some belgian and french friends  :happy.

Good and various lin-up with about 25 girls.

Mimi and Olivia were back .

I did 2 sessions with Alina and Olivia.


Alina (rumanian) :

Service : Good social time on the couch. In the room, the session was good with a mix of gfe-pse  :cheer:. Unfortunately, a taste of cigarette too pronounced in the mouth avoid me to enjoy better of her profile gfe :pica.

Appreciation : 7 / 10

Price : 40 € / 30 min – no extra.

Repetition : 50 %.


Olivia (rumanian) :

Service : I know her since 1,5 year and she tells me that I’m her … former client  ;D. We have a good complicity and her service remains really excellent  :happy.

Appreciation : 9 / 10

Price : 40 € / 30 min – no extra.

Repetition : 100 %.



So long ….  :039:

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #207 Gepost op: 17 januari 2017, 10:18:44 »
Im Airportclub am 15.01.17

Nach rd. zweimonatiger Abstinenz wurde es mal wieder Zeit für einen Abstecher nach Ratingen.

I. S. Audio haben die alten Panthera-Boxen nach rd. acht Jahren ausgedient und wurden durch kleine Surroundspeaker des schwedischen Nobelherstellers Marten ersetzt; der steuernde Receiver/Amplifier sieht auch nicht schlecht aus. Da wurde jedenfalls nicht am falschen Ende gespart und – neben anderen Änderungen/Erneuerungen – vielleicht ein weiteres Indiz dafür, dass der Standort Ratingen mehr und mehr in den Fokus geraten soll.

Das Line-up mit rd. 30 Girls haute mich nicht gerade vom Hocker, aber irgendwas findet sich ja (fast) immer. Die sich ergebenden zwei Optionen wurden dann auch jeweils einer Buchung zugeführt.

Buchung 1: Emy – Bulgarien

Emy schwörte Stein und Bein, dass sie (als Elisa) mit mir vor einigen Monaten im DV auf der Matte war, ich konnte mich beim besten Willen nicht daran erinnern. Sei’s drum, sie kam sehr nett rüber, ein Versuch war’s wert.

Leider kann der etwas kräftigere Body mit den unterrepräsentierten A-Titten nicht mit dem wirklich bildhübschen Gesicht nebst blonder Lockenmähne Schritt halten, aber man kann nicht alles haben.

Teilweise war mir die Action zu kontrolliert, wahre Leidenschaft ließ sie phasenweise leider doch zu sehr vermissen. ZK gehören ebenso zu ihrem Repertoire, wenn auch nicht wirklich innig. Blasen anfangs zu hart und zu schnell, nach Hinweis richtig gut und nass.

In der Reiter geht’s tief und heftig zu, sie hält super dagegen und bald ist’s vorbei.

Fazit:
Emy bietet grundsoliden Clubstandard, viel falsch machen kann man mit ihr wohl nicht.

Kurzübersicht Emy

BG, Mitte 20
Lange gelockte blonde Haare, KF 38, A-Cups
Ca. 165 cm, passables Deutsch


FO: Zunächst zu stürmisch, nach Hinweis gemäßigt und variabel
EL: Ja, recht gefühlvoll
Augenkontakt: Wohldosiert
ZK: Etwas oberflächlich
Lecken: Angenehm, ohne etwas zu bewirken
Fingern: Kein Problem
GV: Nur Reiter, sehr ausgeprägt
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 80%
Illusionsfaktor Optik: Attraktive stramme Schwarzmeerblondine
Illusionsfaktor Nähe: Gegeben, aber ausbaufähig


Buchung 2: Tamara – Deutschland

Für mich nicht unbedingt ein Optikkracher, aber Tamara ist durchaus hübsch und als deutsche Studentin ohnehin reizvoll. Must-Have für die „KF 34, was denn sonst?“-Fraktion.

Bei mir hat sie übrigens (vor der Buchung) 50 € für die noch zur Verfügung stehenden 30 Minuten (danach hatte sie wohl eine mehrstündige Buchung) aufgerufen. Nun denn, etwas ungewöhnlich, den Kohl macht es aber auch nicht mehr fett.

Seit paar Monaten im Business, eine Anfängerinnenpleite braucht man bei Tamara jedoch nicht zu befürchten, sie hat schon einiges drauf mit etwas Luft nach oben. Ganz gute ZK, die bei längerer Buchungszeit womöglich noch besser sind. Das Gebläse wirkt irgendwie einstudiert, verfehlt jedoch seine Wirkung keineswegs.

Lecken ein Hochgenuss, sie ist intelligent genug, um mir keinen unglaubwürdigen Orgasmus vorzuspielen.

Fazit:
Nicht die Übernummer, aber in allen Disziplinen in Ordnung, Studentinnen-Illusion inklusive.

Kurzübersicht Tamara

GER, 25
Lange glatte rotbraune Haare, KF 34, A-Cups
Ca. 165 cm groß


FO: Engagiertes und angenehmes, aber teilweise monotones Gebläse
EL: Ja, ziemlich gefühlvoll
Augenkontakt: Sollte sie noch intensivieren
ZK: Ganz okay, jedoch kein Knutschmonster
Lecken: Tamara geht gut mit und kommt ohne künstliches Gestöhne aus
Fingern: Kein Problem
GV: Reiter und Doggy; alles im grünen Bereich
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 70%
Illusionsfaktor Optik: Hübsche und interessante deutsche Nachwuchs-Dl
Illusionsfaktor Nähe: Hat sich zweifellos eingestellt


Nach dem ordentlichen Abendbuffet setzte irgendwie eine Gästeflucht ein, es wurde richtig leer im Club. Ähnlich des Öfteren auch in der Finca beobachtet. Kann natürlich eine Momentaufnahme sein.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #208 Gepost op: 24 januari 2017, 20:06:39 »
Visit of Monday, January 23th :

Pleasant visit on Monday in Ratingen where I met with pleasure some former german friends  :happy.

Very quiet day with few clients and approximately 20-25 girls  ;).

The most of them were very available to social time and it’s a advantage compared to the others days of the week.

Unfortunately, my sweet Olivia was back to PSR but I don’t … care because I met another …. Olivia  ;D.


Olivia (roemeense) :

Profile : 30 yo, 1,60 m, brown-red hair, nice silhouette with a beautiful chest. Girl always smiling, friendly and open to social time. Speaks very good english.

Service : Just sweet and sensual as I like it  :035:, the session was very pleasant from the beginning to the end. She’s professional in the good sense of the term and I shared a nice moment with her  :happy.

Appreciation : 8,5 / 10

Price : 80 € / 60 min – no extra.

Repetition : 100 %.



So long …. :039:

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #209 Gepost op: 29 januari 2017, 15:43:16 »
Enkele weken geleden, meen dat het op een vrijdag was, maar weer eens naar AcaG vertrokken. Netjes ontvangen, ingecheckt, omgekleed en gedoucht. Mijn gevoel in deze club is altijd goed. Niet te groot, goede line up, goede verzorging, netjes (alhoewel de douche beneden ook wel een keer aan verbouwing toe is) en een leuke sfeer. Best gemoedelijk.

Op weg naar de douche kwam ik een goed uitziende jongedame tegen met mooi donkerblond haar en zojuist geborsteld. Mooie grote ogen, zeer vriendelijk kijkend en een heel goed figuur. Ze liep topless en haar boobies vond ik werkelijk fenomenaal. Mooi rond en stevig en lekker vol en allemaal helemaal origineel. Een beauty en ik had de eerste keus al gemaakt terwijl ik de arena nog niet eens betreden had. Dus moest ik haar naam weten en ze bleek Viktoria te zijn. Mooi, die ging op de harde schijf!

De line up was weer goed. Zag veel leuke dames waarvan ik sommigen al kende; Corinna, Alicia, Joanna, Luciana. Nou, dat kwam wel goed. Eerst maar even wat gegeten, gedronken en met wat dames en beren gekletst. Altijd gezellig.

Na verloop van tijd wilde ik even een beetje rust. Muziek stond wat aan de harde kant en was ook niet mijn keuze. En omdat de rustruimte nog steeds gesloten was, maar even in het bankje gaan zitten bij de douche boven en ingedoezeld.
Stom toevallig komt Viktoria ineens uit het niets aangewandeld en ging douchen. Nadien raakten we in gesprek en bleek het ook een heel leuke dame te zijn. Dus toen we samen naar beneden liepen dacht ik eigenlijk dat ik de verkeerde kant opliep. Dus haar maar gevraagd een sleuteltje op te pikken en weer naar boven te komen.

Aangekomen op kamer werd eerst lekker geknuffeld en mocht ik aan die heerlijke boobies zitten. Tsjonge, wat een feest om daar mee te spelen. Dat ging over in een wederzijdse orale verwenning en weer later enkele standjes. Ik vond het geweldig, niet super top, maar gewoon goed. Ook omdat Viktoria lekker mee deed. Een aanradertje wel en ook de after sales waren prima. Moet er wel bij zeggen dat ze het behoorlijk druk had. En omdat ik het zelf ervaren had kon ik mij er veel bij voorstellen.

De tweede ronde koos ik voor Natasha. Een ‘oud gediende’ waar ik nog nooit mee samen was. En dus moest het er maar een keer van komen.
Natasha kom ik ergens tegen en ze begint haar kunstjes in de strijd te gooien. Ze wist ook precies dat wij nog niet eerder samen waren. Dat hele spelletje vond ik erg leuk en ze stelde de kino voor. Ach, waarom niet?
Aldaar ging ze voortvarend aan de slag en werd er behoorlijk ‘geknutscht’. Uiteindelijk zijn we op kamer belandt en ik heb een hele aangename kamertijd gehad met deze ervaren milf. Niks mis mee en na de sessie stond ik tevreden onder de douche.

En dan blijkt maar weer dat de tijd vliegt als je plezier hebt en most ik mij opmaken voor de rit terug. Dus nog wat gesnackt, een biertje erbij en aansluitend de dames gedag gezegd en vertrokken. Dus; AcaG graag tot de volgende keer maar weer.

Grtz,    :039:
K