Auteur Topic: Ariana (Roe)  (gelezen 19561 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Ariana (Roe)
« Gepost op: 8 april 2015, 20:59:31 »
Heaven 7 is dezer dagen zo goedkoop (geen entree tot 14 u en 40 euro/half uur) dat ik niet aan de verleiding kon weerstaan om enkele dagen na mijn vorig bezoek alweer op herhaling te gaan. Ondanks de manifeste tekorten (summiere wellness, beperkte catering) is de prijs/kwaliteitverhouding immers excellent, zeker omdat er een rist leuke dames aanwezig is.

En een van hen is Ariana (Roemeens, 22 jaar, brunette, a-cup). Eigenlijk was ze me de allereerste keer dat ik dit jaar in de vernieuwde club kwam al opgevallen, maar om 1 of andere reden koos ik toch telkens voor een andere meid, en na enkele keren leek het me alsof ze mij (daarom?) negeerde.

Maar vandaag had ik mijn zinnen op haar gezet, ondanks dat ze gewoontegetrouw telkenmale langs me door keek… Toen ze zich op een bepaald ogenblik aan het opmaken was, leek het me een mooie opener om er op te alluderen dat ze zo mooi was dat die make-up overbodig was.

In no-time zat ik daarna naast haar op de bank en ontspon er zich een leuk gesprek dat weldra op de kamer voortgezet werd…

Het grappige was dat Ariana dacht dat ik toch nooit met haar zou gaan omdat ze een heel ander type is dan haar vriendin Eva, met wie ik al eerder geweest was (en dat wist ze). Ik heb haar dus duidelijk gemaakt dat het wonder vrouw heel veel verschijningsvormen kent die mij allemaal (nou ja) kunnen bekoren. Vergeleken met Ariana heeft Eva inderdaad veel meer rondingen, is ze wat meer ‘gevuld’ (niet enkel haar borsten), maar niettegenstaande haar a-cup heeft Ariana een ware killerbody: perfect slank, met ongelofelijke, perfecte billetjes en een heel knap, heel expressief gezichtje. Ik moest en zou haar dus ‘hebben’. In het slechtste geval zou ik achteraf tegen mezelf kunnen zeggen: dat perfecte lichaam heb ik even mogen hebben…

Maar eigenlijk was ik er tijdens het intakegesprek al zeker van dat het OK zou zijn. En op de kamer bleek dat al na 2 minuten helemaal goed te zitten, zodat ik al meteen verlengde tot een uur.

Ik had aangegeven dat ik de voorkeur geef aan zachte gfe-seks. Ariana ging daar perfect in mee. Heel veel lieve (tong)kusjes, zachte strelingen overal, heerlijk beffen en pijpen.

Ze heeft zo’n supermooi kontje dat ik niet anders kon dan het afmaken in doggy, waarbij ze zich zo positioneerde dat ze me intussen continu kon aankijken. De manier waarop ze meedeed en met 1 hand intussen mijn ballen streelde en masseerde was zo geil dat ik vanuit mijn tenen klaarkwam, en – zo leek het wel – blééf klaarkomen.

Samenvattend: (in mijn perceptie) een héél knappe meid (de foto’s op de aanwezigheidslijst doen haar absoluut onrecht – ik ga de link dus ook niet plaatsen; je moet het maar kunnen, zo’n mooie meid zo onaantrekkelijk fotograferen) die héél veel geeft (als er een klik is, als je haar respecteert, als er een wisselwerking is?) ondanks dat ze wat koel overkomt.

Herhalingsgevaar? Absoluut! Begin volgende week ga ik speciaal voor haar terug, ondanks dat mijn to do-lijstje met H7-dames nog niet afgewerkt is. Ik ben meer dan enthousiast…
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ARIANA
« Reactie #1 Gepost op: 25 april 2016, 17:36:11 »
















"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ARIANA
« Reactie #2 Gepost op: 1 juni 2016, 20:24:36 »
Onlangs heb ik voor de eerste keer gekamerd met Ariana.

Het begin viel eigenlijk wat tegen: ik installeerde me naast Ariana in een zetel en knoopte een gesprek aan. Dat gesprek vlotte niet zo goed en Ariana bleef wat afstandelijk, maar ik was zo betoverd door haar mooie, slanke lichaam, dat ik haar toch zei dat ik met haar op kamer wilde.

Zo gezegd zo gedaan en dat zou ik me niet beklagen.

Ariana is 23 jaar jong en heeft dus een mooi, slank lichaam. Ze heeft mooie benen en een ware killerkont. Het enige dat enigszins tegenviel waren haar borsten: die mochten ietsje groter. Ariana heeft een mooi gezicht, de neus weliswaar ietwat groter dan gemiddeld, mooie blauwe ogen en halflang bruin haar. Tattoos of piercings kan ik me niet herinneren.

De kamergang was niet super, maar zeker voldoende en alleen al voor Ariana haar lekkere lichaam en haar guitige blik zou ik zo met haar op herhaling gaan.

Het zoenen beperkte zich jammer genoeg tot kusjes op de mond. De pijpbeurt was echter uitstekend. Neuken was héél goed: cowgirl, missio, hondjes. Ariana deed goed mee en het duurde dan ook niet lang eer ik klaarkwam. Minpuntje: we hebben de kamergang al na 20 goed minuten afgesloten.

Overall was ik best tevreden over de kamergang en Ariana ziet mij waarschijnlijk nog wel eens terug!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Ariana (Roe)
« Reactie #3 Gepost op: 11 juli 2016, 19:59:23 »














"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Ariana (Roe)
« Reactie #4 Gepost op: 6 november 2016, 23:20:15 »
Een dame die al een tijd op het lijstje stond maar omdat ik ze nogal moeilijk benaderbaar vind nog nooit van gekomen.
In de kamer van de gokautomaten zaten 4 dames. Hingen 4 dames is een betere uitdrukking. Ik maakt duidelijk dat ik niet goed kon kiezen en kreeg wat voorstellen.
Ik zakte naast Ariana in de sofa en maakte kennis. Verliep wat stroef maar dat had mijn verlegenheid te maken.
Op de kamer verleende ze een prima dienst, beetje knuffelen, strelen, zoenen, voorzichtig tongzoenen. De zeer slanke dame gaf me een aangenaam verblijf.
Prima blowjob, 69 waar ik dat mooie pruimpje kon proeven.
Over naar neuken, cowboy en missio en klaar was kees. Net binnen het half uur. Nog even een rustige knuffel en zoen en we verlaten de kamer.

Herhaling is moeilijk omdat de voorkeur naar een zekere andere dame gaat. Maar probeer en oordeel zelf.