Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1120798 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #810 Gepost op: 29 maart 2017, 12:42:28 »
Gisteren na lang afwezig geweest te zijn weer naar Babylon gereden, kon het mooi combineren met afspraak in de buurt. En na lange tijd kan ik dus ook weer eens een bijdrage leveren aan dit forum.... Zoals gebruikelijk door een hele schare dames welkom geheten, in alle soorten en maten, licht en donker en bijna allemaal erg mooi!
Na het omkleden maar wat gedronken en eens rondgekeken wat er rondliep. Veel moois dus maar ook een enkele wat oudere dames. Mijn voorkeur blijft donker en latina omdat ik daar de beste ervaringen mee heb, maar ik besloot, of liever gezegd, werd bijna gedongen, om daar vandaag verandering in aan te brengen: terwijl ik rustig mijn krantje zat te lezen kwam, naar later bleek, Antonia op mijn schoot zitten en lagen we in no time te zoenen. Super assertief gedrag wat voor mij als verrassing kwam. Ze ziet er leuk uit met een spleetje tussen haar tanden en besloot mijn eerste 'gang' met haar toe doen. Was een prima ervaring, ze pijpt goed, liet zich zeer gewillig beffen en leek er nog van te genieten ook. Het duurde in totaal niet zo heel erg lang maar we hebben daarna ook nog even samen geleden om het halfuurtje vol te maken. Goede start van de dag.
Daarna lekker wat gegeten en gedronken. Na het eten zag ik een mooie Afrikaanse dame met staartjes en dat bleek Ella te zijn. Met haar heb ik mijn tweede en laatste ronde beleeft want ik wilde niet te laat naar huis. Wat is het toch met Afrikaanse dames en zoenen? Als je dat eenmaal gedaan hebt dan wil je eigenlijk niets anders meer. Heerlijk met die grote donkere lippen, zou ik eindeloos kunnen doen en maakt de sex erna bijna overbodig. Goede pijpbeurt gehad waar bij ze ook je ballen niet vergeet en daarna een heerlijke neuksessie. Maar het meest memorabel is toch dat zoenen, wat een klasse en intimiteit.
Fijne 'duo-penotti-middag' gehad waarbij mijn beste ervaring toch, niets ten nadele van Antonia, met Ella was.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #811 Gepost op: 31 maart 2017, 16:19:44 »
Gisteren naar Babylon  , Aranca stond op de aanwezigheidslijst en Mila kwam ook .

Voor 11u was ik al op de parking die was nog zo goed als leeg , om 10u50 begaf ik me naar de ingang maar braafjes gewacht aan de deur de vorige keer dat ik 10min te vroeg aanbelde kreeg ik een uitbrander van de theke , maar zo zag ik nu de dames toekomen twee met een Taxi , 4 dames die samen met de auto kwamen , allemaal vriendelijk begroet . Het viel me op dat er niemand werd gebracht door een boy of vriend dat was in Yin Yang of PSR wel anders vroeger . Er blijven in Babylon zelf toch minder dames slapen dan vroeger .
Het is eens iets anders om de dames te zien in een normale kledij , maar het viel tegen , meestal waren ze maar slonzig gekleed , trainingspak of dergelijk , om 11u stipt stapte ik het paradijs binnen samen met 2 dames .
Roberta stond met een beteuterd gezicht bij de theke , zag dat er wat scheelde , omdat ze woensdag niet had komen opdagen zonder te verwittigen ,mocht ze er vandaag niet binnen !!
Had medelijden met Roberta , ze was samen gekomen in de auto met 4 en moest nu zelf haar vervoer terug regelen . Ze willen in Babylon wat meer discipline van de dames zodat ze de aanwezigheidslijst beter kunnen invullen .
Mijn bedoeling was in de eerste plaats vlug een kamer te versieren met Aranca en daarna als mijn lief er was het normale ritueel , een kamer met mijn lief en daarna een trio .
Was als eerste gast binnen , Eddy onze gastheer was er ook al , vlug een douche nemen en dan naar beneden bij de oude lockers gaan kijken maar nog geen Aranca te bespeuren .
Dan maar een koffie drinken en het ritueel bekijken van de naakte dames die bij het rinkelen van de bel , aan de inkombalie komen paraderen .
Er viel me een nieuwe grote blonde dame op , een echte Barbie pop , precies een dame voor GoldenTime opgeblazen borsten met vooruitstekende tepels en opgeblazen vooruitstekende lippen en met van die grote valse wimpers , voor de rest wel mooie benen en een mooi lichaam , zonder die extras was ze waarschijnlijk wel een mooie dame .
Plots zag ik Aranca voor bij lopen aan de balie, ze ging haar blonde haren drogen in de kleedruimte van de mannen , haar vlug gevolgd en een afspraak geregeld er was toch nog een slachtoffer voor , moest een uur wachten , Aranca is een zeer mooie naturelle dame .
Dan maar een sauna genomen en wachten , even later kwam Aranca opdagen , een drankje halen voor haar (cola met ijs en citroen ) terwijl ze zich opfriste , we zochten een kamer op in de kelder verdieping , rechtstaand mekaars lichaam verkennen en volop zoenen we bouwden het langzaam op , we gingen voor een uur , haar grotje likken en beffen waar ze duidelijk van genoot ,ze kan zalig pijpen terwijl ik haar vingerde in beide gaatjes , zoenen en neuken in diverse standjes het was volop genieten met deze mooie dame en uiteindelijk klaar gekomen in haar mondje . Het uur vol gemaakt met wat zoenen en een aangenaam gesprek , een zeer leuke dame om mee te praten er was een klik , afgerekend met een dikke fooi , zeker voor herhaling vatbaar. Heb haar de rest van de dag niet meer gezien , denk dat ze alleen naar boven kwam om af te rekenen met haar klanten.

In het voorbijlopen om af te rekenen met Aranca had ik Mila zien zitten aan de tafel in de bar ze keek wel de andere kant op toen en zij had me niet gezien , dus eerst een douche genomen en dan ging ik haar opzoeken ,maar ze was verdwenen , gelukkig wist Claudia me te vertellen dat ze naar boven was , waarschijnlijk de kino , vlug naar boven en ze zat er alleen , ze was verrast om me te zien we waren maandag nog samen geweest een blije begroeting volgde , het verraste mij dat ze nog niet op de hoogte gebracht was van mijn aanwezigheid door de andere dames .
Het was wel vlug na de vorige kamer, maar ja ik ben ook niet alle dagen bij mijn lief , na wat geflikfooi in de Kino zochten wel even later kamer nr 1 op .
Het was weer top samen met haar , ze weet zeer goed mijn gevoelige plaatsen en we gingen tekeer als nooit tevoren , na het zoenen en mekaars lichaam aftasten , haar eerst uitgebreid liggen beffen , likken en vingeren wat haar tot een hevig schokkend uitgebreid orgasme bracht , wat kan ze er toch van genieten , ik was nu wel de eerste klant na maandag . Daarna ging zij in de aanval met pijpen , droogneuken , en uiteindelijk een condoom omgedaan en haar in diverse standjes neuken en in doggy hevig schokkend en kreunend klaargekomen , het was weer top , als ze het condoom bekeek zag ze het weinige sperma , bekende dat er al wat was achtergebleven bij Aranca . Afgerekend met een dikke fooi en vlug wat eten samen , het eten was weer zeer lekker .

Maya was ook aanwezig kort gesproken , ze verontschuldigde zich dat ze vandaag een vaste klant had , ken dat .

Jeannette was er ook alhoewel niet op de aanwezigheidslijst .

Nu nog de vraag , wie vragen we voor onze trio ?? Claudia was op kamer , Bella was juist terug .
Mila heeft een voorkeur voor Claudia , we zouden dan maar alleen gaan maar er was geen kamer meer vrij , voor de kino had ik niet veel lust , was bang dat ik hem niet meer overeind zou krijgen , wat treuzelend wachten en toen kwam Claudia terug van kamer , wat was dat rap gegaan , terwijl de vorige klant haar 100€ toestopte deed ik haar teken voor een trio en ze knikte me toe .

Met Mila vlug de kamer op , Claudia zou ons weldra vervoegen en waarlijk die twee toppers kregen er nog leven in , ze hadden moeite om hem overeind te houden maar met hun beide mondjes en vingers en hun wulpse lichamen lukte het hun wonderwel , dit slachtoffer bleef een uur op zijn rug liggen , wel om beurt beide kutjes boven mijn mond gekregen en dan maar likken en beffen kreeg er bijna de kramp van , ondertussen waren ze hard bezig me te verwennen op alle mogelijke manieren , het zweet liep van hun voorhoofd uiteindelijk kwam ik schokkend en kreunend klaar in beide mondjes , veel moesten ze niet binnenslikken maar het was hun toch gelukt en fier dat ze waren .

Claudia wist me nog te vertellen dat volgens den Eddy ze volgende week of ten laatste de week erop zouden beginnen met de Wirhpool en de Jacuzzi in de tuin .

We hadden het ook nog even over de nieuwe wetgeving die vanaf 1 juli zou van start gaan , de dames waren hier nog niet van op de hoogte gebracht , alleen Claudia had al iets gehoord van een klant .

Om 16u30 heb ik het PARADIJS verlaten met 2 lege zakken , moe en voldaan , hoop nu iets langer te kunnen wachten voor een volgend bezoek .

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #812 Gepost op: 31 maart 2017, 22:06:26 »
Birthday in Babylon Style  of... de Zwarte wolf in het sprookjesbos waar Roodkapjes de plak zwaaien
11 Maart 2017
 
 :06: :happybirthday3:

Na een nogal gefragmenteerde verjaardagsdag is hier nu eindelijk de échte verjaardagsparty met dank aan Relaxxxboard en Babylon om dit te organiseren. Deze dag is het eerste hoogtepunt van 2017. Dit verslag is door omstandigheden wat verlaat: altijd zat er wel wat tussen.
 
 :1rij: :olaaaa

Fazit
 
 :pica Uitgebreide top line-up
:pica Veel bekende en nieuwe ijsberen die zijn komen opdagen, meer dan ik verwachtte
 :pica Ondanks hoog bezoekersaantal zelf geen problematische wachttijden ondervonden.
 :pica Zeer goede ambiance en sfeer
 :-P   Eten goed (à la carte genomen)
 :pica22 3 uitstekende stoeipartijen met resp. Bianca, Jenny en Shana.
 ::)  Wellness niet cfr prijs-setting maar werkpunt wordt dixit velen onder handen genomen tegen de zomer ofzo.
 :017: Die show was wel leuk maar wat erop volgde hoefde dan weer niet.
 :cry Jeanette ook nu onbereikbaar
 

 :olaaaa :1rij:
 

Directives en aankomst
 
Ik sliep in een hotel te Willich en overwoog eventjes een spoedbezoek aan Heaven7. Dit heb ik maar snel verworpen gezien het veel voorkomt dat je er langer zit dan nodig daar de tijd steeds zo snel gaat in een club. Tegen gewoonte in vertrok ik bij deze zonder ontbijt en, erger nog, zonder koffie (!!!) :)) , richting Elsdorf om het zwarte goud daar te drinken, eerste handeling. De rit van omgeving Heaven7 naar Babylon duurt ongeveer 40-45 minuten en ik kwam rond ca 12u10 aan. Er was veel keuze op de parking achteraan op dat moment van de dag. Ik belde aan en werd door een erehaag van mooie naakte dames begroet. De theke feliciteerde me hartelijk met m'n verjaardag en we regelden onmiddellijk het hotelverblijf. Ik overhandigde haar de taarten en zelf gebakken cakes om later te verdelen en ging me omkleden tot jarige Babyloniër  :pica . Bij de douches viel me op dat de zeep-dispencers weer zijn veranderd en deze keer zijn ze beter. In het algemeen viel het me eveneens op dat de DVP erehaag ter verwelkoming van binnenkomende klanten meer voorkwam vandaag.  :lol

 :olaaaa :1rij:



Ontbijt
 
Ik nam nog een stevig ontbijt met wat brood en confituur, omelet en sloten koffie terwijl ik gezellig wat praatte met onder andere  Ohhlord en Nedlovefkk over het ramp-bezoek in GT dat hij bevestigde want hij was er eerder die dag ook. We hebben elkaar daar gemist want ik kwam enkele uren na zijn vertrek aan.  Ik kon intussen m'n ogen niet los laten van al die mooie dames die nu al rond liepen, wat een verademing bij gisteren hoewel dat ook in PHG heel wat fraais rond liep. De mentaliteit van de dames hier was een stukje vriendelijker en ze begroetten me allen tijdens het ontbijt met strelingen en plagerijen (oa. Bianca), in het bijzonder Denisa. Ze heeft zeker nog een kamergang van me te goed. Ondertussen kwamen steeds meer gasten binnen. Je kan dat vaak al voelen als het een hele goede dag ging worden en dat was hier het geval. Blij dat ik hier was!
 
 :olaaaa :1rij:
 

Rakkers-lineup
 
Deze was zeer uitgebreid, er waren nog meer rakkers naar Babylon komen afzakken dan ik had gedacht afgaande van de aanmeldingslijst (op 1 na). Er is later sprake geweest van zo'n 45 ijsberen. Als jarige voel je zich natuurlijk vereerd dat er zo velen je de hand komen schudden voor je verjaardag en ik heb ook aardig wat kunnen bijpraten. Aanwezig tekenden ondermeer Kanariepiet, Aloewe, Sexmachine, Sjeufke, Taylor (eindelijk zien we elkaar eens), Breitling, Blueeyes, de vulkaanspesjalist, firehawk, forgetskinny etc, Jok80, Licky Luke, Neverenough, Ohhlord, Nedlovefkk, Reagan, Sphinx, GTJunkie, Odipuc, Reagan, KempieJPToo en nog vele andere wiens naam me nu niet te binnen schiet. Allen dak voor uwww aanwezigheid!
 
 :olaaaa :1rij:

 
TOP Dames line-up, de kamers en de ambiance  :pica
 
Gevreesd was dat de Babylon line-up niet opgewassen zou zijn tegenover zoveel Babyloniërs maar dat viel wel mee, er liepen er veel meer dames rond dan ik al heb zien rond lopen in het verleden. Meer zelfs: er waren behoorlijk wat stunners aanwezig! Denk maar aan Thea, Jeanette, Bianca, Naomi, Jenny, Nathalie, Karla en nog zoveel andere mooie dames en de keuzestress-meter die in GT tegen de 0 aan schurkte (vanuit negatief) sloeg hier volledig tilt. Hoe zou ik hier nu een goede dame kunnen kiezen, ze zagen er allemaal zo damn sexy en lekker uit! Man wat een verjaardagsbeer kan lijden! Ah o ja, ik ben nu in FKK Babylon en het werd hoog tijd om de restanten der GT-teleurstelling van gister weg te neuken. Enig nadeel vormde de benadering van Jeanette die op nr 1 van de todo list stond maar quasi onmogelijk te krijgen was. Steeds was iemand me voor of was ze nergens te bekennen. Naomi bleek erg rustig en was veel bij eenzelfde klant, had ik de indruk. Ze zag er erg mooi uit maar ook erg vermoeid. Beetje te gek gedaan te vorige dag? Bianca was een dame die graag zotjes doet af en toe. Met haar heb ik me terug getrokken sinds Jeanette toch moeilijk te krijgen was, je moest er steeds een nummertje voor trekken. Uiteindelijk is het me ook niet gelukt.  :cry :angry: :cry :angry: :cry 

>> Bianca 8,0/10 - Perfect teaser lady, GFE-dame  :ladyred
 

Na Bianca iets drinken en bijkletsen. Ik kon even samen met sexmachine tot bij chef Eddy in z'n bureau komen en kreeg van hem zijn felicitaties voor mijn verjaardag. Tevens werd de verjaardag van de vulkaan spesjalist ingepland op een voor mij onmogelijke datum wegens familiale verplichtingen. :(
 
M'n oog was eerder die dag al gevallen op Jenny in de kelderverdieping en haar oog viel blijkbaar op mij. Ze zat aan de bar omringd door een hoop rakkers en liet die allemaal gewoon achter om bij mij wat te komen liefkozen: ineens stond ze zomaar bij mij.
 

>> Jenny 7,5/10 - Zo jong zo mooi en zo lief
 

Na de goede sessie met Jenny in de verkeerde soort kamer (ja, de eerder met Bianca geweigerde nr. 6 boven) was het weer bijpraten en werd het tijd voor eten en kon ik genieten van een kip met zigeunersaus, frieten en groenten. Het smaakte me goed bij een glas blonde Leffe. Tussendoor was er weer tijd geweest voor kennismakingen. Ik stond net op punt om wat te relaxen nabij de biosauna toen Sexmachine me riep: ik moest van sexmachine en chef Eddy even kennis gaan maken met een verjaardagsgenote: Shana was jarig! En niet alleen Shana, een dame met rood haar was naar eigen zeggen ook jarig maar hier werd geen ruchtbaarheid rond gegeven. Ik moest en zou dan maar eens kamer maken met deze dame voordat er een verjaardagsmoment werd ingesteld om 19u. Zo geschiedde en een stomend half uurtje met Shana volgde:
 

>> Shana 9,0/10 - De Birthday Babe 2017
 

Ik had er beslist geen spijt van, hoogtepunt van de dag! Hierop volgde het verjaardagsmoment met de drankjes en mijn cakes en taarten die binnen werden gebracht en dit dus voor 2 jarigen: deze rakker en Shana. Wel bijzonder!  :))
 

http://www.youtube.com/watch?v=8lL31NCLeDs


Na dit hoogtepunt gebeurde er van mijn kant niet veel meer dan wat socializen, relaxen en rondlopen. Geen kamersessies meer hoewel er nog voldoende keus was en ik voldoende geil liep. Ja keus genoeg...behalve Jeanette die nergens meer te bekennen was. Ik kon gaan voor Thea: Prachtige dame! Of ik kon nog eens met Jenny in een betere kamer maar die koppelde ik aan Jok80 die er uren op zat te wachten en nog zou wachten want hier moet de rakker op de dame afstappen, zeker bij Jenny. Karla was een optie maar ik voelde geen klik met haar op deze dag. Nee, ik liet ze allemaal schieten. De tijd met Shana was dermate goed dat de behoefte een volgende kamer te maken niet snel hoefde. Ik hield het daarbij maar kreeg het soms wel moeilijk en al bij al was het al een uitstekend weekend zonder dat ik er financieel de broek aan scheurde met 5 sessies in totaal waarvan een 'voor de verjaardag'.
 
Met Sofia ging ik bijna overstag als het niet de vermoeidheid was die me nekte. Eerst was ze zelf ook vermoeid en wou niet weten van op kamer te gaan en er niks van te maken. Dergelijke eerlijkheid apprecieer ik wel. Later zag ze het ineens wel zitten maar ik nog steeds niet en Sexmachine ging met haar de kamer op. Ik slaagde er verder in om ook Nathalie - die me eerder al aansprak en ik toen weigerde wegens net gekamerd - en Janina - die er op haar krukje stil zat te wezen tot Kanariepiet bij haar kwam zitten - ook laten schieten...hier moet je beslist niet tè verlegen zijn zoals ik.
 
Ik lag wat te rusten en te genieten van Sofia's aanwezigheid toen er in de bar een show werd aangevat. Zie aftersales Shana.
 
 :olaaaa :1rij:

 
Einde, conclusies
 
Hierna was het verder rondjes lopen, socializen, relaxen, meer rondjes en landen na een lange dag. Ik ging tegen het einde toe vaker naar beneden om wat op m'n positieven te komen in en bij de sauna's waar ik vandaag nauwelijks gebruik van maakte. Dikwijls lag ik in de relax-stoel naast de bio-sauna en keek naar de jacuzzi die er zielig bij lag, zo in twee stukken gekapt. Me-time heb ik echt steeds nodig als introverte jongen, zeker als ik vermoeid raak: zoveel volk en zoveel mooie dames!
 
Ik lag na een laatste douche tegen sluitingsuur weer in de relax-stoel naast de bio-sauna en werd er vergezeld door de jonge geile speelse Jenny die me zo'n goede kamerwaardige aftersales gaf dat dit achteraf lang door m'n nachtrust bleef spoken.
 
Na een laatste biertje en wat handen schudden van de laatste rakkers die vertrokken. Een heet gebakerde dronken Nathalie kon me niet met rust laten en ik moest er niet te dichtbij komen want ze had de neiging naar je te schoppen (minder leuk) of je tegen haar tieten aan te drukken en je in het kruis te tasten (al veel beter), een zot wijf was dat die enkele woordjes Nederlands kon (pijpen en neuken) . Ook zij spookte door m'n hoofd tijdens de 'nachtrust'.
 
Ik kan terug kijken op een geslaagd verjaardagsfeest die al even goed zo niet beter was dan de vorige keer in SixSens. Bedankt iedereen en vooral de aanwezige dames waarmee ik kamerde: het was erg leuk geweest en volgende keer doe ik het weer! Schrijf 17 Maart alvast maar in de agenda! Ik hoop ter afsluiting dat de wellness gauw weer in orde is, dan wordt Babylon ook op dat gebied weer een topclub en beter dan vanouds als ze daar een zwembad bij lappen!
 
 :olaaaa :1rij:

 
Ontbijt
Na een redelijk onrustige nacht waarin zoals gezegd Nathalie :040: :movingtits en Jenny   :ladyred :amazone door m'n hoofd spookten kon ik weer gaan ontbijten in de club zelf. Op het gemak en redelijk rustig ontbeet ik en zag dat er weer heel wat moois rond liep. Met spijt moest ik mee delen dat ik naar huis moest voor de verjaardag in familiale kring. Vooral Denisa die tegenover me zat leek te hopen dat ik bleef. Sexmachine kwam later nog bij me zitten ontbijten. Daarna was het echt tijd om naar huis te gaan na een geslaagd weekend. Ik nam nog afscheid van Bianca en Denisa. Een slaperige Jenny liep al beneden naar de kelder dus die was ineens verdwenen.

Offline Ropo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #813 Gepost op: 3 april 2017, 11:21:04 »
Na lange tijd weer eens in het Elsdorfse Babylonië neergestreken. Diverse wandelbekenden aanwezig, dus gezelligheid was verzekerd. Voor mij was het al zo lang geleden, de nieuwe bar had ik nog niet gezien.

Ik had de AWL een beetje gevolgd en zag in de loop van de week toch wat chokomausen geschrapt worden helaas. Maar uiteindelijk kwam dit op de dag zelf goed daar er wat volk kwam opdagen dat zich tevoren niet had gemeld hetgeen voor mij positief uitwerkte.

We schrijven 13.21 h om samen met wandelbroeder x aan te klingelen. Ik had een hookers kortingskaart die probleemloos verzilverd kon worden. (bedankt hiervoor) Het was al goed vol zo vroeg op deze vrijdag. Al veel dames en heren aanwezig. Na de incheck procedure eens inventariseren welke wijven niet alleen op de AWL lekker zijn maar ook in het echie. Het viel zeker niet tegen. Eerst een tijd lekker socializen, met wat dames pre-salen, een paar biertjes doen en stevig lunchen.

In de loop van de middag kwamen er nog meer bekende wandelbroeders binnen waaien die blijkbaar ook een atv-dag hadden.

Mijn eerste kamergang was met Cubaanse Maria. Ik had al een paar keer met haar gesproken en het stond me meer dan aan. Op ene gegeven moment was ze achterin op een bankje een smerig chokotoetje aan het weghappen, zij vond het smerig en voerde mij ook enkele hapjes waarna ik kon beamen dat het niet echt mijn ding was. Maria echter wel. Al snel waren we innig aan het zoenen en zat mevrouw zo ongeveer ondersteboven aan mijn ballen te likken. Een goede natte pijpbeurt bevestigde dat dit alleen maar beter kon worden. Dat werd het ook. Ben een uur met haar op de kamer geweest. Ze heeft me 2 keer van mijn zaad beroofd en nog allerlei andere smerige dingen met me gedaan, en ik met haar natuurlijk. Het was een topuur! (Ja LL het was er weer zo een :adult)

Weer wat eten, drinken en andere clubactiviteiten. Klara kwam op een of andere manier op mijn to do. Zo geschiedde ook. In haar topic meer hierover.

Als laatste wilde ik met Iman eigenlijk, maar op een of andere manier geraak ik nooit bij haar. We lopen elkaar altijd mis. Dan maar een alternatief chokootje, keuze zat Kelly, Naomie, Shana of toch Maria nog een keer. Het werd de roze geschoende Kelly met heur foute oogschaduw.

Na deze sessie was ik er wel klaar mee. De zak was goed leeg, de knip een pak dunner en de terugreis moest ook nog gedaan worden. Dus snel nog wat eten naar binnen geschoven en erg tevreden huiswaarts gekeerd.

Volgende keer wacht ik niet zo lang om Bab weer eens te bezoeken. Al stond de muziek wel erg hard zoals eerder al geschreven. Maar ja zo is er altijd wel wat om over te zeveren nietwaar.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #814 Gepost op: 15 april 2017, 23:25:58 »
Vrijdag 7 en 14 april voor de afwisseling maar weer eens naar Babylon afgereisd.

Soms kan je er op vrijdag over de koppen lopen, een andere vrijdag is het er weer rustig.
Vrijdag 7 maart was het rustig. Op momenten een verhouding van 1:1, maar door de bank genomen minder. Op Karfreitag was het behoorlijk druk met een verhouding van 1:2

Tegen beter weten in gewacht op Jeanette
Ik dacht.....ik doe weer eens een poging om Jeanette aan de haak te slaan. Bij haar binnenkomst meteen gevisiteerd, doch madame had een klant uit het oosten van Duitsland op de agenda staan voor de hele dag. Het is en blijft een ongrijpbare dame.

Een onverwacht leuk gesprek gehad met Alexa. Altijd gedacht dat Alice Miss Babylon was, maar het schijnt dat Alexa al zo'n 7-8 jaar rondhuppelt in Bab, met zo nu en dan een uitstapje naar een andere club. Blijkens de waardering op de website van Bab en wat recensies op diverse fora zou ze uitstekende service moeten geven. Een optie dus. Vrijdag de 14e stond ze aanvankelijk op de AWL, maar helaas.
Ondanks dat ze vorige week niet op de AWL stond, was wel aanwezig: Victoria. Blijkens eerdere berichten zou ze Bab hebben verlaten, maar niets is minder waar. Ze blijft ze voorlopig in Bab. Op 7 en 14 april aanwezig. Victoria is qua looks een van de toppers. Haar service vind ik, uit eigen ervaring, maar een ruime voldoende.
Dan hebben we ook nog Susi. Ik kende Susi nog niet. Ook met Susi kan je gezellig ouwehoeren. Haar foto's had ik mijn hoofd opgeslagen. Doch, in het echt ziet ze er toch anders uit. Een dame met wat babyvet. Niettemin kamerwaardig als ik 'iedereen' moet geloven.
Antonia staat elk bezoek in de agressieve jagersmodus. Het was duidelijk te merken dat ze onder haar inkomstengrens zit. Gezien haar mindere service en jagersmentaliteit is ze voor mij een 'no go'!
Ondanks dat de waardering over Tanja gemiddeld scoort schijnt volgens een bekende ijsbeer haar service de laatste tijd grondig naar boven te hebben bijgesteld. Het probleem (of liever gezegd de uitdaging) is haar attitude. Op zich een lekker lijf, maar een lachje kan er maar moeilijk vanaf. Het nodigt niet echt uit een gesprek met haar aan te gaan. Toch is het er een keer van gekomen. En inderdaad, dan ontdooit ze. Afgelopen vrijdag was ik bijna met Tanja op kamer gegaan, maar Sofia gooide roet in het eten.... . Als ik dan toch moet kiezen?!
Thea is sinds kort (weer) in Babylon. Haar borsten zijn van een hulpconstructie voorzien, maar haar looks zijn zeker bovengemiddeld in de populatie in Babylon. Met haar lengte van zeker 1,75 m valt ze erg op tussen al die Imps. Blijkens de diverse fora uitstekende service. Het zou een zus kunnen zijn van Yasmin. Die liep ook altijd hooghartig door de club. Het is maar een persoonlijke mening. Voor mij niet echt uitnodigend, maar je weet het nooit.
De geile ogen van Bianca zijn bijna onweerstaanbaar. Haar FT evenzo! En toch wilde ik deze keer proberen aan haar verleidingen te ontkomen. Dat is nog niet zo gemakkelijk, want als je ook maar binnen een cirkel van 1 meter komt, dan zitten haar handen al aan je handdoek. Bianca haar blonde kapsel heeft wat blauwe kleurtjes gekregen. Er schijnt iets mis te zijn gegaan tijdens de verfbeurt. Niettemin alleszins goed gelukt.
Violetta is voor mij de nummer 1 in Babylon. Zeer slim en in Bab met maar één doel. Derhalve altijd top kamers met uitstekende service. Dat doel zouden meerdere Imps moeten nastreven. De blauwe kleurtjes in haar kapsel zijn er inmiddels weer uit.
Tijdens een recuperatie periode met Rebekka zitten lullen in een van sofa's achter in de bar. Het bleef deze keer bij een gesprek. Een herhaling zal er zeker komen. Het een fuivende losbol op kamer met de nodige meters op de teller. Daar kan je wel wat mee.
Bij binnenkomst op 7 april moest Aylin binnen het centurion van dames aan de entree de aandacht opeisen met paar smakkerds. Dat mag natuurlijk. Ik blijf correct. Maar een kamer zit er nooit meer in, sinds de kennismaking van haar dubieuze afreken-methodiek. Een -- ! Een absolute 'no go'!

In Bab tref ik op vrijdag altijd een Waalse kompaan. Hij kamert veelal met dezelfde dames en raadde mij Emma of Eva aan. Optisch gezien zou Eva mijn voorkeur hebben gehad, doch op 7 april werd het Emma. Een prima keus!

Karla houdt er een geheel andere verleidingstactiek op na. Zit altijd op een kruk voor de bar. Haar ogen zijn net laserstralen die constant de mannen in de bar treffen. Met een constant verleidelijke blik probeert ze je een donatie te ontfutselen. Dat werkt overigens goed bij Karla. Pas één keer mee gekamerd, herhaling absoluut.
Met Michelle nog nooit gekamerd en dat zal ook niet gaan gebeuren, vrees ik. Past in de rij bij Antonia, vanwege haar jagers houding. Daarnaast maakt ze snerende opmerkingen als je niet met haar kamert en uitspraken als: "je zal wel op ...... zitten te wachten!". Een 'no go'!
Claudia is een schatje, altijd de vriendelijkheid zelf. Slechts één kamer keer met deze lange slungel tot op heden met uitstekende service. Claudia is ook niet vies van wat openbare activiteiten. Maar daar zijn er meerdere van, waaronder Georgiana en Sofia.
Gisteren Nicole zien rondhuppelen. Schijnt 41 jaar te zijn. Ik zou haar hoogstens 30 hebben geschat. Optisch gemiddeld. Voorts twee nieuwelingen die veel met elkaar optrekken: Emilia en Larissa. Beide dames vallen opties in het bovensegment. Ik ben benieuwd naar de eerste recensies.

Er moest natuurlijk ook liefde worden bedreven naast het prima eten en drinken.

==>> EMMA
Ik stond aan de Stammtisch een salade te eten en 'toevallig' trok ik Emma naar mij toe. Het is dat mijn Waalse medepleger Emma heeft aanbevolen, want anders zou ik waarschijnlijk nooit met haar de lakens hebben gedeeld. Ze zal het van de service moeten hebben. En dat bleek ook maar weer eens zo te zijn! Een uurtje met Emma gekamerd met veel humor. En dat mag ik wel. Emma geeft alleen standaardservice, met wel op topniveau. Herhalingsgevaar 100%

==>> SOFIA
Na alle recensies op dit forum moest ook Sjeuf zich een keer wagen aan het geweld dat Sofia heet. Ik had een totaal andere kamer verwacht. Sofia is een een hugging dame en haar zoenen zijn dik in orde. Naast haar voortreffelijke kamerkwaliteiten is ze ook nog eens geboren met een prachtig lichaam. Mooi gezicht en prachtige ogen. Staat optisch gezien hoog op de ranking van de Imps. Dreamgirl!
Sofia gaat op 15 april met vakantie.

==>> VIOLETTA
Als ik thuis vertrek hangt een kamer met Violetta al in de lucht. Violetta geeft niet alleen uitstekende service, maar is ook nog eens uiterst correct. Met Violetta begint het altijd met ruime presales. Alleen de presales zijn al een feestje op zich onder het genot van een heerlijk bel vino.
Op de kamer een lieffie. Ik zou er thuis wel tien van willen hebben. Op 7 en 14 april weer uitstekende kamers mee gehad. Qua tijd behoorlijk uit de hand gelopen. Goede service loont, vooral voor Violetta.  ;)

Een woord van dank Babylon en RB voor de genoten korting.

Illusion Plopp!

En dan is het nu eindelijk PASEN

[attachimg=1]
« Laatst bewerkt op: 16 april 2017, 00:07:49 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sphinx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Un rassemblement de Youppienautes (8.4)
« Reactie #815 Gepost op: 16 april 2017, 14:31:16 »
"Somebody broke me once, love was a currency
A shimmering balance act, I think that I laughed at that
And I saw your face and hands, coloured in sun and then
I think I understand. Will I understand?

Will we fight, stay up late? In my dreams I'm to blame
Different sides of the bed. Roll your eyes, shake my head
Now we're stuck in the storm, we were born to ignore
And all I got is a chance to just sit
(I'm in love and you've got me, runaway)"


Vorige week zaterdag eens spontaan richting Babylon gegaan. Stresslevels waren wat hoog opgelopen, en als badminton dan ook niet loopt door een kapot racket op vrijdagavond gaan we gewoon kijken wat er gebeurt op zaterdag. Komt deze racebeer wéér midden in een verzameling Youppienouten terecht die er een party aan het vieren waren. Tussen alle Franstalige gasten ook een paar Duitsers en collega Jptoo aangetroffen. Leuke bijvangst, zowel Katja als Maria die dag in de club aanwezig (dank je aan Shana voor de tip) Niet lang na binnenkomst loop ik Katja dan ook tegen het lijf, hetgeen een zeer genoeglijk uurtje inleidde. In de auto op weg hierheen had ik naar een indiebandje namens Bleachers zitten luisteren, en dat ritme bleef weer eens in mn kop hangen, vooral het refreintje: "You steal the air out of my lungs, you make me feel it. I pray for everything we lost, buy back the secrets." Het komt maar weinig voor dat ik een uurtje volmaak zo vroeg op de dag, maar Katja weet vaak precies de juiste vertragingstactieken te vinden.

Babylon hulplijn

Het duurde daarna een tijdje voor ik aan ronde 2 toe was, dus wat van het buffet gepakt, gesprekken gevolgd die ik wel kon verstaan maar niet kon beantwoorden (op twee man na die wel Engels terugspraken, merci van een "ours polaire pauvre") Ergens rond een uur of zeven iets aparts: een man of vijf werd op de banken geposteerd met slaapmaskertjes en vijf dames (ik meen Tina, Maria, Aylin te herkennen) die hen gekleed in serveerster outfit van orale hand en span diensten voorzagen. Het enige wat wel een beetje jammer was, het muziek dat er bij gedraaid werd. "I feel it coming" van the Weeknd is wel rustig genoeg zonder opdringerig te worden, en de titel is natuurlijk een niet zo'n stille hint. Maar het deuntje klinkt zo erg als een wachtmuziekje van een callcenter dat het eerste wat me te binnen schiet is: "Al onze medewerkers zijn in gesprek. Blijft u aan de lijn, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen."

Van TMM tot PSE-surprise

Nou ja, en als Anita dan ook nog even gemaakte pornogeluiden er via een soundsystem doorheen gooit en een van de organisatoren hetzelfde doet, werkt dat zeker hilariteit-verhogend, maar niet echt sfeerverhogend. Ik kreeg zelf die microfoon ook onder mn neus, deed maar even Yello-zanger Dieter Meier na: "Oh Yeah" Voor zover ik het kon zien tussen alle toeschouwers waren Maria en Tina het meest succesvol in hun bloasmeziek, maar toen zat ik al niet meer op te letten.  Reden was een zeer slank meisje dat ik herkende van Vazkor's party een tijdje terug. Dezelfde tactiek waarmee ze toen de zwarte wolf had gevangen paste ze ook op mij toe: een overvalachtige zoen, en nog een paar erachteraan.

Naam was Jenny, Hongaars van afkomst. Ik had de verhalen hier gelezen, zowel de juichmomenten als de treurnis en een ooggetuigeverslag van een van de Fransen die twee uur met haar was weggebleven. Die verzamelde informatie was dan ook de reden dat ik het niet na een kwartier al liet lopen. Ze deed nogal lang over haar toilet (vertragingstactiek 1) en probeerde alles in de eerste tien minuten af te raffelen (zoenen, knuffelen, pijpen). Ze had dan weer wel condooms bij, maar  de eerste ging meteen stuk omdat ze er die nogal gehaast omdeed  :banghead: Maar op het moment dat de tweede er om zat onderging ze een metamorfose van optickfick naar nymofaan, ik moest haar echt remmen of anders was de tweede band ook geklapt. Collega shasar waarschuwde me al een keer voor Hongaarse dames: "wenn du den richtigen Schalter triffst, au weia."

Ineens was er van klokkijken geen sprake meer, neuken wil ze, langzaam en diep, of snel en diep, als het maar diep ging. Bill Cuomo's synth-riff uit Bette Davis Eyes past nog het best bij het tempo wat als haar "kruissnelheid" kan worden aangemerkt. Geen enkele aarzeling toen ik om anaal vroeg, ze hield gewoon haar billen wat verder open. Gelukkig had ze ook een fles creme mee, glijdt toch beter. De blik waarmee ze vervolgens me over haar schouder ligt aan te kijken is bijna als sexuele intimidatie weg te zetten "And she'll tease you, she'll unease you. All the better just to please you. She's precocious, and she knows just what it takes to make a pro blush. She got Greta Garbo's standoff sighs, she's got Bette Davis eyes" Uiteindelijk ploft Honda turbo 2 in haar anale omklemming, maar laat ze me nog minstens vijf minuten balls deep langzaam doorneuken. We ruimen op, rekenen af en terwijl ze aan de bar nog wat staat na te flikflooien vraagt deze racebeer zich stiekem af wat ie hier nu mee aanmoet. Als ik haar tempo gevolgd had was ik binnen een halfuur weggeweest om nooit meer terug te komen. Maar ach, wie weet komt dat moment een andere keer nog wel :smoke:

Golden Brown

Ik ben daarna tijdelijk uitgeneukt en trek me even van het lawaai terug in de kelder, waar een docu over presentator Frank Elstner loopt. En op een gegeven moment loopt Maria dan langs blijft staan en komt even buurten, hoewel ze al een gast heeft. Ze zal kijken of ze later nog tijd heeft (meestal geen goed teken ivm de vele stamgasten vandaag), maar uiteindelijk valt dat nog mee, een gast had niet meer kunnen wachten dus we hebben nog een uurtje. De laatste paar keren dat ik met Maria op kamer eindigde gingen meestal in een razend tempo richting PSE, maar nu is ze veel rustiger, dus houden we het ook bij een rustige jaren 80 hit die volgens de band die het zong hetzelfde effect heeft als een Rohrschach test met geluid:  je hoort er in wat je wil horen: een lied over verslaving, over goed getoast brood, of over een leuke donkere dame die je een zeer leuke tijd laat beleven. Iedereen verklaarde Stranglers-zanger Hugh Cornwell gek toen hij hier mee aankwam, maar de weggelopen punkfans werden opgevangen met vele nieuwe new wave fans. "Golden brown texture like sun. Lays me down with my mind she runs. Throughout the night, no need to fight. Never a frown with golden brown" Ongeveer een uurtje hebben we alles met elkaar uitgespookt wat we ons hoofd hadden, tot ze me voor de derde keer klaargezogen heeft.

I.e.W. Inpakken en Wegwezen

Daarmee was de avond precies om, feierabend. Organisatoren even een hand gegeven, omkleden en in een vrolijke stemming de auto weer in. Of ik daarom vrijer in mn hoofd was weet ik niet, maar het recreantenbadminton ging het die zondagmiddag daarna uitstekend. Van de vijf partijen verloor ik alleen de eerste, de rest won ik, en dat met een reserveracket wat ik ooit eens heb gehaald omdat het zo goedkoop was vergeleken bij de Yonex Lin Dan edition die er naast stond (en waar een clubgenoot mee ging lopen die hem in ons onderlinge potje die zondag finaal doormidden sloeg.) Tussen de wedstrijden door zette ik de zelfde youtube lijst op als die ik zaterdagnacht in de auto op had staan: Def Leppards' best of. Animal kwam van die lijst het vaakst voorbij, enjoy



"A wild ride, over stony ground
Such a lust for life, the circus comes to town
We are the hungry ones, on a lightning raid
Just like a river runs, like a fire needs a flame
I burn for you

I gotta feel it in my blood, whoa oh
I need you touch don't need your love, whoa oh
And I want, and I need,
And I lust, animal
And I want, and I need,
And I lust, animal

Huh!"

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #816 Gepost op: 17 april 2017, 10:29:46 »
Info van een ander forum: "De nieuwe sauna en whitlpool worden aan de bestaande bouw gerealiseerd. De tuin wordt enkele meters uitgebreid richting parkeerplaats. Achter in de tuin komt het zwembad. Parkeerplaats wordt 2x zo groot, verhard en omheind."
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #817 Gepost op: 22 april 2017, 23:34:09 »
Babylon 21 april

Parkeren was deze vrijdag niet mogelijk aan de achterzijde. Er wordt flink gewerkt aan een grotere verharde parkeerplaats!
Geen probleem, ik was er al om 11 uur. Nog enkele parkeerplaatsen vrij aan de Oststrasse op enkele meters van de entree.

Direct om 11 uur blijkt er nog niet gekamerd te worden, want deze keer een warm onthaal van wel zeker 15 Imps bij binnenkomst. Entree betalen werd me onmogelijk gemaakt, want sommige dames willen eerst lekker geknuffeld worden. Ik neem daar uiteraard graag de tijd voor.  ;D

Na het omkleden had ik meteen Violetta op schoot. Een kamer met Violetta zal niemand (meer) verbazen. Even overlegd wanneer we zouden kameren. Haar voorkeur a la minute! Mijn voorkeur ging uit naar de laatste kamer van de dag. Afgesproken rond 15 uur als hoofdgerecht en de afsluitende kamer van dit bezoek aan Bab.
Twee bekende medeplegers aanwezig: ene meneer M en Aachen61, waarmee het gezellig vertoeven was. Samen een ontbijtje genuttigd en de nodige ervaringen uitgewisseld.

Het voorgerecht (eerste kamer) van dit bezoek stond allerminst vast. Bij voorkeur een onbekende dame. Na een rondje te hebben gelopen kwamen twee namen bij mij op: Alexa of Eva. De vorige keer al een tijdje met Alexa gesproken. En dat gesprek beviel mij wel. Meneer M heeft qua service wat meer met Alexa dan met Eva, terwijl een andere niet aanwezige medepleger mij Eva aanbevolen heeft. Op dat moment had ik een lichte voorkeur voor Alexa. Doch, Alexa zat tussen een aantal collegaatjes te kleppen achter in de bar. Daar ga ik niet zo maar tussen liggen. Ik vind het sowieso niet erg handig van de dames als ze samenscholen. Klanten zullen sneller op een dame afstappen die gemakkelijk toegankelijk is. Maar á la, dat moeten ze maar zelf weten. Het werd uiteindelijk Eva.

EVA
Eva is een dame die afwachtend op een kruk voor de bar zit, maar wel voortdurend het potentieel aan klanten scant met haar aantrekkelijke ogen. Eva is geboren met een mooi lijf. Alles op de juiste plaats, niets te veel en ook niets te weinig van dit alles. Na diverse keren oogcontact te hebben gehad, de sprong in het diepe gewaagd en haar meegenomen naar een tweezitter achter in de bar.
Het verkennend gesprek verliep weliswaar vlotjes, maar ik moest het gesprek wel gaande houden. Ze is ietwat afwachtend, al kan ik dat ook wel weer begrijpen bij een onbekende klant. Haar voorkeurstaal is Duits, omdat ze die taal graag vaardig wil worden. Daar slaagt ze alreeds ruimschoots in.
Met een onbekende dame hanteer ik in principe een half uur kamer, tenzij......... . Als blijkt dat het dan niets wordt, blijft de financiële schade beperkt. Doch bij Eva werd al snel duidelijk dat ik dieper in de buidel zou moeten tasten. Ik werd verrast door haar passie op de kamer. Dames die uitstekend zoenen en knuffelen en daarnaast ook nog flinke dosis humor hebben, maken al een geslaagde kamer. Totaal anders dan bij de presales. Haar service is uitstekend en voldoet meer dan ruimschoots aan de Babylon standaard. Topservice! Een herhaling zit er zeker in!

Na een opfrisbeurt terug in de bar. Vastgenageld met een bel wijn aan de Stammtisch kwam ik in gesprek met Laura. Een girl next door met een aardig koppie. Een timide dame. Niet alleen qua uitstraling, maar ook in het gesprek, dat steeds stilviel. Doch later leek het ijs gebroken en kwamen er ook wat vragen terug. Ik weet het niet. Op een of andere manier voelt er iets niet goed. Of er ooit een kamer met Laura van zal komen, laat ik in het midden. Haar recensies zijn overigens goed tot uitstekend.

De klok liep richting 15 uur. Ik kreeg ineens zo maar gezelschap van Jeanette.  :-\. Ik wist niet wat mij overkwam. Had ik misschien toch beter eerst kunnen kameren met Violetta! De kletstijd met Jeanette hield ik kort, want ik zag in de linker ooghoek van mijn rechteroog dat Violetta van de kamer kwam en daar had ik tenslotte een 'Termin' mee.

VIOLETTA
Het hoofdgerecht Violetta was op kamer geweest met één van mijn stapvrienden: meneer M. Door mijn 'Termin' om 15 uur hebben beiden zich moeten haasten. Helemaal van slag en niet tot een hoogtepunt geraakt, kwamen ze van de kamer. Och wat had ik een medelijden met hen  ;)
Het werd met ons drieën nog een gezellige boel aan de Stammtisch. Violetta is niet op haar bekkie gevallen en kan zo nu en dan scherp uit de hoek komen. Andersom moest Violetta ook het nodige incasseren. Dat gezicht soms, spreekt boekdelen. Ze kan het allemaal heel goed hebben. Haar omgang met klanten lokt dit soort gesprekken gemakkelijk uit. Misschien is dat juist wel haar grootste kwaliteit!

Samen met Violetta een menuutje besteld en een Chardonnay. De wijntjes lopen er bij Violetta gemakkelijk in.
Ineens was het 4 uur. Toch echt tijd voor een potje 'ware liefde'.
Op de kamer een dubbele salto mortale deze keer. Over de service van Violetta valt niets meer te schrijven. Elke keer wat anders uitvogelen, maar die zoenen........die blijven verslavend!
Halverwege de eerste salto mortale werden we opgeschrikt door veel lawaai in de kelder, waar wij onze kunstjes aan het uitproberen waren. Wie wordt er vermoord? Violetta herkende meteen de stem van de persoon die het mes op de keel leek te hebben. Nieuwsgierig als ze is, meteen uit bed en kijken wat er gaande was........ene meneer M, die net na zijn verkrachting door Karla en Eva, werd afgedroogd. Hilariteit alom.

Nu wist meneer M wel precies op welke kamer Violetta en ik aan het sporten waren. Na de eerste salto mortale moest Violetta er even tussen uit voor een sanitaire lozing. Kreeg ik tijdens haar afwezigheid meneer M op bezoek. Violetta stond perplex toen ze terug kwam! Dit had ze nog nooit mee gemaakt, zei ze later. Ik stelde haar gerust...... . Is heel normaal bij onze 'clubgroep'! Enfin, een paar minuten gezellig ouwehoeren met z'n drieën. Het gesprek ging op een gegeven moment over kogellagers.  :o Het moet niet gekker worden. Meneer M er uitgegooid, want Sjeuf had nog wat te doen met Vio! De klus was koud geklaard, komt meneer M met hapjes en drankjes de kamer binnen. Hij had geen 3 minuten eerder moeten aankloppen, want dan had hij een trauma opgelopen. Wie wil Sjeuf nou zien wippen?
Kameren met een butler, maar dan wel op afroep. Het lijkt me een prachtig idee voor het saunaclub concept.
Violetta gaf zo haar eigen draai aan de onverwachte bezoeken van meneer M. Ze vroeg €50 voor zijn aanwezigheid tijdens onze kamer. :lol
Het was weer een zeer geslaagde kamer met Violetta. Veel lol en de gezellige intermezzo's van meneer M waren daar debet aan! Ik mag dat wel!

Inmiddels was het 7 uur en langzaam tijd om gehoor te geven aan het voor deze dag geldende alibi! Meneer M gooide ook de handdoek in de ring.
Net voor vertrek kwam Jeanette bij ons staan. "Ihr beide waren sehr beschäftigt heute!", merkte ze op. Jeanette had wonderwel opvallend weinig te doen deze vrijdag. Meteen maar gereserveerd voor de verjaardag van onze Vulkanoloog, voor wat het waard is. Een paar vaste klantjes in huis en je kan het shaken......!

Het was weer een geslaagd Bab-dagje! Op naar 28 april: de verjaardag van de Vulkaanspesjalist!

Illusion Plopp!
« Laatst bewerkt op: 22 april 2017, 23:43:39 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #818 Gepost op: 24 april 2017, 13:06:04 »
Vooruitlopend op m'n verslag even meedelen wat de klusjesman en de theke me mede konden delen ivm de wellness: dat zou klaar moeten zijn over 6 tot 8 weken. Dan zullen ze zeker nog goed moeten doordoen want voorlopig zie ik nog enkel grondverzet en de machines op wat de parking was.

Duimen maar op een goed verloop der werken  :great:

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #819 Gepost op: 24 april 2017, 13:27:35 »
Vooruitlopend op m'n verslag even meedelen wat de klusjesman en de theke me mede konden delen ivm de wellness: dat zou klaar moeten zijn over 6 tot 8 weken. Dan zullen ze zeker nog goed moeten doordoen want voorlopig zie ik nog enkel grondverzet en de machines op wat de parking was.

Duimen maar op een goed verloop der werken  :great:
Alles gaat dus volgens de planning ..... ik heb gezegd  (den Ed had mij dat verteld) tegen (einde) juni .... 6 tot 8 weken bij vandaag erbij .... op schema  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #820 Gepost op: 24 april 2017, 13:28:55 »
En wat willen we nog meer? Ja, een brubbelbad, en den Ed heeft me verzekerd dat dat zo snel mogelijk goed gaat komen (eind juni verwacht)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #821 Gepost op: 24 april 2017, 19:11:10 »
En wat willen we nog meer? Ja, een brubbelbad, en den Ed heeft me verzekerd dat dat zo snel mogelijk goed gaat komen (eind juni verwacht)

Mooi ben dan ook terug en zal eens op inspectie gaan.  :lol_hitting:

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #822 Gepost op: 25 april 2017, 22:49:34 »
Ik had een vrijkaart van het forum gewonnen maar helaas precies op dat moment ging favorietje Anna voor 2 maanden op vakantie en omdat ik de club net 2 keer op rij had bezocht en de rest van de line-up me niet zo goed beviel en er zoveel andere clubs zijn waar het goed is momenteel maak ik liever de keuze om 1 van die clubs te bezoeken. Als Anna terug is zal ik deze club zeker weer bezoeken en omdat line-ups constant veranderen zullen we zien of er dan nog meer van m'n smaak bij is. Van de eerste 2 bezoekjes heb ik al recensie geschreven die je hier kan lezen. Kan aleen maar zeggen positieve ervaringen met deze club.

M'n vrijkaart heb ik dan maar aan een maat gegeven die niet op de fora zit. Hij heeft een klein verslag je geschreven wat ik hier namens hem plaats.

Donderdag jongstleden een bezoek gebracht aan Babylon in Elsdorf. Met dank aan het forum voor sponseren van mijn bezoek met een kortingskaart. Deze werd zonder problemen geaccepteerd.

Bij aankomst achter op de parkeerplaats bleek dat ze volop aan het verbouwen zijn in de tuin. Een nieuw zwembad, jacuzzi en sauna wordt er gebouwd welke halverwege juni klaar moeten zijn. Dat zal de club zeker aantrekkelijker maken.

Vroeg in de middag waren er voldoende dames aanwezig, ik schat zo'n 20/25, in de loop van dag liep het aantal nog op tot een respectabele 30+. Qua mannen was het overdag nog vrij rustig maar savonds viel me op dat er nog veel stamgasten kwamen. Babylon geeft me altijd een beetje het cheers gevoel, een gezellige bar waar veel bekenden komen.

Ook dat de vrouwen er naakt rondlopen heeft wel iets. Zo ging er een leuke meid schuin tegenover me zitten, precies zo dat ik vrij blik op haar poesje had. Dat was niet per ongeluk. Nadat het haar duidelijk werd dat ze me staat van opwinding had gebracht kwam ze naar me toe en ging op me zitten. Waarbij ze gelijk mijn opgewonden staat voelde. Ze lachte naar me en wist dat ik al bijna over was. Wat zoenen en knuffelen later volgde een heerlijke kamer.

Qua optiek lopen hier niet de allermooiste dames maar daar staat vaak goede service en ruime presales tegenover. Al met al een leuk dagje Babylon met dank aan het forum.
   


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #823 Gepost op: 25 april 2017, 23:29:16 »
We zijn als forumlezers wel benieuwd WIE jouw vriendje 'recht in de poes heeft gekeken'.
Ik kan er maar een paar bedenken, die dat regelmatig doen....Karla, Bianca, Antonia, Denisa en Claudia. De rest zie ik dat niet zo snel doen.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #824 Gepost op: 25 april 2017, 23:40:57 »
We zijn als forumlezers wel benieuwd WIE jouw vriendje 'recht in de poes heeft gekeken'.
Ik kan er maar een paar bedenken, die dat regelmatig doen....Karla, Bianca, Antonia, Denisa en Claudia. De rest zie ik dat niet zo snel doen.
Karla doet zoiets niet, daarvoor is ze te net  ;D :lol :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal