Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1124754 keer)

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #930 Gepost op: 23 juli 2017, 18:28:34 »
Het was goed warm en ook goed druk in Babylon gisteren. De meeste hadden zich toch wel naar buiten verplaatst met het mooie weer.
Eindelijk kon ik een keer het zwembad in gebruik zien. Langs het zwembad mij neergelegd en kijkend hoe 2 meiden met elkaar aan het stoeien waren in het zwembad.

Daarna een rondje gaan lopen en kwam ik Tanja tegen. Ze is sinds vorige week weer terug van vakantie uit Roemenië. Ze zei dat ze 2 kilo was afgevallen, kon het niet zien maar ze is altijd al slank geweest voor mij.
Op haar vaste stekkie, de ronde bank tegenover de bar gaan zitten, beetje gepraat, was toch een hele tijd geleden dat ik met haar naar de kamer ben geweest.
Beetje spelen en toen naar de kamer vertrokken, al duurde dat wel even. Het was wat later in de middag maar alle kamers waren bezet. Heb eigenlijk nog nooit een wachtrij gezien in Babylon.
Duurde maar 5 minuten voordat er een kamer vrij was en we konden beginnen.
Vele hebben wisselende kamers met haar die niet altijd goed zijn. Moet zeggen dat ze soms wel een wat slecht humeur heeft maar op de kamer is ze altijd goed en kan ik er mee lachen.
Lekker tongen en strelen wat uiteindelijk overging in pijpen. Het pijpen van haar was zo goed dat ik het daar bij heb gelaten.

Na de kamer even lekker douchen en eens kijken wat er te eten viel. Was gister BBQ, zoals volgens mij altijd met goed weer. Niks op aan te merken.

Eigenlijk had ik gehoopt dat Susi er zou zijn ze stond ook in de morgen nog op de AWL maar toen ik daar was en keek was ze ervan verdwenen. Normaal app ik altijd als ik kom maar dit keer niet gedaan. Ze bleek thuis te zijn maar als ik wou kon ik langskomen. Heb hier niet zolang over hoeven nadenken dus snel aangekleed en naar haar toe gegaan waar ik ook nog een leuke dag heb gehad met een slechte nachtrust. Maar vanavond maar op tijd naar bed.

Was een leuk maar kort dagje voor mij in Babylon, maar wordt snel weer een keer ingehaald.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #931 Gepost op: 25 juli 2017, 21:35:43 »
Party-Time!

Nach 9 Stunden und ein paar Minuten bin ich schon wieder Da!
Ein Babylonier feiert seinen Geburtstag und hat mich eingeladen.
Bin ich jetzt ein „Lau-Schepperer“, ein Rabatt-Jäger? Das sollen Andere entscheiden.
Und es sind Viele seinem Aufruf gefolgt. 30, oder auch mehr wollten mit Ihm
Party machen. Zu Recht, ist ein ganz ein Netter!
Nachdem meine *Herzdame* mir mein Kommen abgerungen hatte und nur
deshalb wollte Sie auch kommen (….klar!) freute ich mich bei angenehmen
Wetter auf einen schönen weiteren Tag im Babylon.
Einige der gut aufgelegten Damen scherzten mit mir, Cheffe war auch bestens
gelaunt. Babylon eben, findet Mann so nur hier.

Die wenigen Minuten verrannen wie im Fluge und bald hatte ich meine
Strahlende Delia in meinen Armen. Kaffee, Wasser, Zigarette und nettes
Geplauder stimmten Uns auf das was kommen sollte ein.
Zimmer…aber Stau! Tja, hier wird schon am Nachmittag Liebe gemacht. Und
WIE! Doch dann wird die Herz1 frei.
Das Zimmer ist keine Wiederholung, Wiederholung wäre nur meine Beschreibung,
doch ist es wieder anders. Schön. Gut. Zu kurz die Stunde. Aber nichts übertreiben und die Ewig-Stunden-Zimmer ---Panecake?--- sind eh nicht meins.
Delia besteht auf der Zigarette danach, wie immer auf der Terrasse. Schöner Ausklang und mit letzter Umarmung und Kuss geben Wir Uns frei…..uffff. Wie romantisch!

Am Pool abgehängt, Kräftemessen gegen Daniel im Wasser…aber dafür muß ich noch ein bißchen trainieren. Doch Angst essen Seele auf! Apropos Essen, es gab
wieder Kartoffel! Und BBQ, und Salate, und Kuchen, und....Rest hab ich vergessen. Und GUUUT!

Mit Anka am und im Becken Spaß gehabt und mich mit ihr auf später und ihr letztes Zimmer verabredet, was Sie mit einem Lächeln honorierte.
Sie verstand es dann, die Stunde ruhig und langsam angehen zu lassen und nahm
die Gelegenheit wahr zu Nehmen und zu Geben. Für mich wird es von Mal zu Mal
besser und bald muß ich mich Drei, ja Vier-teilen. Und ne Bank überfallen ;).
Sie mit einer Umarmung in ihren Kurzurlaub verabschiedet und mit einem Augenzwinkern versprach Anka mir wiederzukommen. Is ne ganz Liebe!

Von den Socken (und das barfüßig in Flipflops) haute es mich dann, als ich beim Umziehen meinen Namen hörte, Delia in die Männerumkleide kam. Mir einen dicken Schmatzer gab und mit „Noapte buna“ in die Nacht entfloh. Danke! (mache ich doch einiges richtig!)
Danke P. –der einladende Babylonier-- für diese schöne Stunden und Wir sehen Uns bald wieder im „Sünden-Pfuhl“!

vanKees

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #932 Gepost op: 1 augustus 2017, 01:32:58 »
Babylon - De perfecte vakantiestarter
14 en 15 Juli 2017


Dit is het verlate verslag van mijn vakantiestarter in Babylon, geschreven voor de reis. Van m'n recensie over Maria kon ik net niet beginnen voor ik moest vertrekken naar Brexitland en haastwerk is niks voor mij, zeker niet bij een topper.
 

 
Fazit
 :pica Schitterend verjaardagsfeest
 :great: Nieuwbouw vordert goed
 8) Zwembad zo goed als af, ander type reiniging? Toestel bleef weg.
 :laughingchick Heel Goede line-up
 ;D Gezelligheid troef
 :pica22 3 kamergangen op Zaterdag bij de Cubaanse delegatie Adèle en Maria
:dance2 Begin van het verlof geslaagd
 ::) douches beneden defect, zaterdag niet bruikbaar. Knap vervelend voor saunagangers
 

GEMIDDELDE SERVICE SCORE KAMERGANGEN: 9,0 / 10
 
 
14 Juli - Verjaardag noglangnietuitgewandeld
 
Directives en aankomst

 
Na te hebben kunnen ontsnappen van een oervervelend onsmakelijk bbq-evenement van 't werk in de paardenstallen kon ik naar Babylon toe rijden. Zoals verwacht duurt een rit naar een Duitse club langer dan normaal op vrijdag na de werkdag mede dankzij de files in Brussel. Zodoende deed ik daar bijna 3 kwartier langer over en kwam rond 19u30 aan. Het was het waard geweest.
 
Ik meldde me aan, en regelde het hotel. Ik ging eerst mijn gerief in de kamer neerzetten en zodoende kon ik voor een 2de maal aanbellen. Een erehaag bleef wat uit, jammer genoeg. Ik kon uitgebreid gaan douchen waar ik Sjeufke en een beetje later de jarige rakker Noglangnietuitgewandeld kon begroeten.
 
 
Clubverslag
 
Ik kan eigenlijk kort zijn over vrijdagavond: een Breitling-experience: het was super gezellig met de andere rakkers en den Vazkor vloog in de drank zoals hij dat niet eerder heeft gedaan.
 
http://www.youtube.com/watch?v=LJ_NsxuS2cU
 
De chef Eddy pootte nog een heel aantal flessen witte wijn op de tafel en dan was het helemaal afgelopen met de nuchterheid: bier en wijn vermengen is een garantie om er beshonken aan toe te zijn. Kwam het nog tot kameren? Nee, na een zekere tijd vertrouwde ik mezelf niet in staat te zijn om dat goed te krijgen. Een aantal beginnende gesprekken waren er wel: kandidates waren ondermeer Adèle; Iman; een nieuwe mooie blonde dame; Alesia ook een nieuwe bloedmooie roodharige dame; Erika. Die laatste dook pas op bij sluitingsuur (begint dat nu wéér?). Erika vind ik erg mooi, ze heeft een engelengezicht met mooie zachte blauwe ogen. Het komt zeker weer tot kameren met haar. Van Jenny was geen spoor te bekennen, de volgende dag was ze er wel.
 
Er was nog een incident met Nathalie die er ook zo beneveld aan toe was en redelijk scherp stond. Te scherp volgens de baas. De volgende dag liep ze weer nuchter rond in de club alsof er niks gebeurd was.
 
Alle dronkenschap ten spijt zwom ik nog een aantal rondjes in het kickass zwembad en waar ik langs de zijkant even een praatje maakte met Lellebel en ging ik daarop een sauna nemen in de Biosauna en de Finse sauna. Betreffende het buitengedeelte kan ik melden dat een en ander weer verbeterd is. Naast het zwembad staat er een soort spuitmond met daarin verlichting waaruit warm water het zwembad in stroomt. De zwembadstofzuiger heb ik ze niet zien gebruiken dus misschien doen ze dat nu buiten de openingstijden of deden ze dat simpelweg niet dit weekend. Er lag veel speelgerief allerhande langs het zwembad zoals waterpistolen, een groot opblaasbaar ding met zitplaatsen waarin je in het zwembad ronddobbert, ballen en meer gerief voor waterratpleziertjes. Er staan grote witte opblaasbare sofa's langs het zwembad. Waterratje Sonja zou hier moeten komen.
 
De aanbouw is ondertussen goed gevorderd. Altijd ben ik benieuwd naar de evolutie van de aanbouw.
 
Het werd dus een avond van hoofdzakelijk bijpraten, drinken en leute hebben. Kamerloos werd de club verlaten maar ook niet helemaal, ik bleef slapen aan de overkant. De volgende dag zou ik niet aan de charmes van de Imps ontsnappen. Het zal ze niet zijn ontgaan dat ik niet kamerbaar was die avond. Het werd nog een lastige nacht gezien de invloed van de alcohol zich volop liet gelden.
 
Het verlof was perfect gestart bij Imps en kameraden.
 
 
15 Juli - Cuba Si!
 
Muziekje
 
Hier past een muziekje bij voor onder 't lezen:
 
http://www.youtube.com/watch?v=JNYOVEXJBBM
 
 
Clubverslag
 
Ik was al even wakker toen er aan de deur werd geklopt door een vriendelijke vrouw van de poetsdienst. Het was al over 11u. Niet erg want een 2de dag is gepland aan de hand van een OR-reductiekaart van dit forum, waarvoor dank! Deze werd vlot aanvaard en ik kon ontbijten tussen de mooie babes. Sommige hebben al 'Hallo, wieder hier?' gezegd. Ja ik ben terug. Zelfs Nathalie is terug, ik dacht dat ze moest weg blijven maar ze loopt weer mooi rond met die prachtige grote borsten. Een optie is ze niet maar ik kon af en toe een praatje mee maken. Een stevig ontbijt genomen en naar beneden gelopen waar ik Jenny bezig zag met een klant. Dat zou een constante van de dag worden en zo gebeurde het dat we elkaar steeds misliepen: of zij was met een klant, of ik was pas van kamer met een Cubaanse dame of ik werd geheel in beslag genomen door weer een andere Cubaanse dame. Het was altijd wat. Nee, het word voor Augustus. Teleurstelling? Tja, zo loopt dat soms. Ze is alleszins erg populair, zag ik zo.
 
Dit werd een zeer gevarieerde dag op één gebied: goede wellness, vele rondjes zwemmen in het heerlijke zwembad (29°), ronddobberen in het zwembad, relaxen langs het zwembad of in de sauna, genieten van de goede line-up, lekker eten van de grill, kortom een zalig dagje Babylon!
 
Dames die opvielen in schoonheid waren 2 nieuwelingen: een dame met lang blond haar, mooie ogen en een prachtige sportieve verschijning. De tweede was Alesia, een bloedmooie dame die steeds m'n aandacht kon vangen. Ik twijfelde bij de service van die laatste en besloot op de recensies te wachten. Ik zag een fotoshoot die werd gemaakt van een van de nieuwelingen in de tuin: de slanke blondine. Erika de Hongaarse met het engelengezicht was er weer, helaas kwam het niet tot kameren met haar. Tegen dat het voor mij tijd was om naar huis te gaan en het geld voor die dag op was, ontdekte ze me in de benedenverdieping. Verdorie hé, alweer op 't laatste. Net als gisteren en de vorige keer een maand terug! Even verleid gevoeld toch centen af te halen, een om het af te leren, maar vond dat ik al genoeg had gespendeerd deze maand, meer dan ik plande waardoor het in Augustus bij 1 club zal blijven (Nota 31/7/17: dit zijn er intussen al 2).
 
 
Gebroken beloftes
 
Ondertussen begon Iman wat geïrriteerd te raken van al m'n afwijzingen, zowel gisteren al vandaag. Het is niet dat ik ze niet wil of ze niet goed vind (dat is ze wel degelijk!), ik heb gewoon een waslijst andere dames die ook om een kamer smeekten 'want ik had het beloofd' en nog meer dames die m'n aandacht vingen zoals Alesia. Verdorie, ik moet echt geen beloftes meer maken in het heetst van de strijd, dat is miserie achteraf. Geloof dat het Klara was die me vrijdag aansprak over een gemaakte belofte vorige maand omdat ze de volgende dag op vakantie ging voor 2 weken. Later zag ik Bianca bij Licky Luke, het viel me op hoezeer ik Bianca met Klara verwarde qua uiterlijkheden. Wat had ik Klara dan weer gezegd? Hmm....ok ze heeft het dan maar van me tegoed? Hoe gaat men weer om met zulke 'vergeten beloftes' en teleurgestelde dames in de todolist? Ik vind dat soort afwijzen erg ambetant. En bij Iman was het al vaker gebeurd. Ze was not amused.
 
 
Drie maal naar kamer, driemaal Cubaans
 
Een clubdag loopt al te vaak helemaal anders dan je voordien in gedachten had. Geen Hongaars dagje met Erika en/of Jenny, nee het werd een Cubaans dagje. Ik had Adèle al op vrijdag aangesproken voor een kamer. Het kwam er niet van: de wijn had m'n verstand te zeer beneveld. Gecombineerd met een werkdag en meer dan 3u rijden maakt dat vrijdagavond geen ideale neukdag is. Vandaag kwam het er wel van:
 
>> Adèle - de Cubaanse schone


Na de sessie met Adèle maakte ik kennis met de andere Cubaanse die er al langer werkt: Maria. Adèle had haar al verteld over onze kamergang en dat had haar interesse gewekt. Maria is blijkbaar wel in voor wat soft-dominantie in de kamer. Dat bleef in m'n hoofd spoken terwijl Jenny steeds onbereikbaar bleef en de engel Erika weeral nergens te zien was: ze ging misschien even naar de hemel en terug. Ik haalde er m'n schouders bij op en besloot het maar te proberen met die Maria. Ze heeft een blik in die ogen, die ik herken. Van een andere dame in m'n leven buiten de P6, vraag me niet het te omschrijven. Eerst benaderde ik haar en later veroverde ze mij aan het zwembad samen met Adèle en een andere kleine Cubaanse dame met lang haar die er heel graag aan de paal danst. De Cubaanse delegatie van Babylon in short got me.
 
Je raad het: het werden 2 sessies met Maria, de queen of the day.
 
>> Maria - Cuban queen of the day
 

Verder verloop en afsluiten
 
Onmogelijk dit te overtreffen, de laatste 50 was gespendeerd dus dit werd het dan voor vandaag. Ik genoot nog van de ambiance, de wellness en de grill. Het eten smaakte erg goed. Ik bleef wat plakken, zwemmen etc een slechte gewoonte: een plaats waar het goed toeven is verlaten is niet m'n sterkste. Tussendoor merkte ik op dat de douches beneden defect waren op Zaterdag. Knap vervelend: als je een sauna hebt genomen moet je bezweet de bar door naar de lockerruimte.
 
Ik werd bijna de kop zot gemaakt door de Hongaarse Engel Erika dus vertrok ik maar voor ik zot genoeg werd geld af te halen voor nog een kamer wat onverantwoord zou zijn met een reis voor de boeg. (Nota 31/7/17: had ik geweten dat het zo'n natte reis ging zijn ik annuleerde de ganse boel).
 
Terugrijden had makkelijk moeten zijn, 2u 40 minuten en ik was thuis. Helaas koos ik de verkeerde richting naar Brussel en zijn er wegenwerkzaamheden waardoor ik niet verder kon rijden via Genk en Leuven. M'n GPS flipte zoals die dat altijd doet bij werken en ik mocht de ganse weg terugrijden over Aken via Luik naar Brussel: bijna 1u reistijd erbij. Not fun at all. Zeer vermoeid maar super voldaan kon ik thuis in m'n bed kruipen, het verlof is begonnen. (Nota 31/7/17: het is alweer bijna gedaan  :cry )

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #933 Gepost op: 3 augustus 2017, 09:56:48 »
Hier nog een kort verslag van enkele donderdagen in het Paradijs waarvan een met een kortingskaartkaart van Relaxxxboard en den Eddy waarvoor mijn dank .
2 donderdagen bijna gelijk verlopen binnen rond 13u , mijn date  MILA wacht me al op of komt bijna gelijktijdig binnen .
Na het douchen zoeken we mekaar op drinken iets samen een beetje elkaar opgeilen en op naar de kamer voor waanzinnige sex met mijn clubdame .
Daarna samen iets eten en een beetje in de prachtige tuin liggen , maar al vlug  zoeken we terug een kamer op , om terug een uur met elkaar te sexen en mekaar te verwennen .
Als afsluiter van de korte bezoeken zoeken we een trio partner op onze voorkeur gaat uit naar Maya of  Claudia , Bella is ook een optie .
Deze trios zijn de kers op de taart en maken mijn clubbezoek kompleet , met 2 dames is het altijd iets spannerder en 2 dames kunnen meer dan 1 dame  het heeft voor mij een enorme kik en het is dubbel genieten en het orgasme is nog veel intenser .
Dit is in het kort het verslag van 2 clubbezoeken en zoals mijn meeste  clubbezoeken verlopen.
Mijn laatste bezoek op een donderdag verliep echter tanders.
Mila had zich op het laatste moment afgemeld en zou er dus niet zijn
Was reeds om 11u aanwezig , een kus van Claudia bij binnenkomst mer haar kleren nog aan .
Nog geen Bella , Maya te zien .
Wel een lieve Cosmina en een Georgiana die me probeerde op te geilen , wat in eerste instantie niet lukte wat dollen met haar en dan maar even de club rondlopen om een slachtoffer voor de kamer te vinden .Claudia was in gesprek  , uiteindelijk belande ik terug aan de bar bij Georgiana en nu ging ik in de aanval , nam haar goed vast en zoende haar volop terwijl de bobbel onder mijn handdoek tegen haar spleetje aanduwde ., in het normale zou je een klets rond je oren krijgen maar zij ging er volop op in .
Even later waren we op kamer voor ruige sex waarbij we alle gaatjes uitprobeerden bij elkaar , het ging  er hard aan toe , ze speelde het spel prima mee het was een PSE op en top ze kreeg een orgasme (??) Terwijl ik haar volop befte en vingerde en een half uur was het mijn beurt om heftig schuddend klaar te komen terwijl ik haar in Doggy nam en hevig doorstampte .  Even bekomen en op naar de lockers waar we afrekende  , Oei was dat een tegenvaller dacht er met 100 euro voor het halfuur ervan af tekomen neen 175 euro vroeg ze , een uur en al die gaatjes vullen  oke we waren meer dan een half uur op kamer geweest .
Deze brave jongen heeft maar braafjes betaald een vervolg komt er toch waarschijnlijk niet meer , heb er toch van genoten en kunnen revanche nemen omdat mijn liefje er niet was .
De rest van het verslag is voor later nu eerst mijn weg vervolgen naar het paradijs om 11u afspraak met mijn date .



Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #934 Gepost op: 3 augustus 2017, 12:18:58 »
Citaat:
...en een andere kleine Cubaanse dame met lang haar die er heel graag aan de paal danst.

Vazkor,
das ist Elena, der Vulkan!!!!

vanKees

Offline smouse

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #935 Gepost op: 4 augustus 2017, 15:49:32 »
Verjaardag feestje van NLNU in Babylon

Normaal ga ik in mijn uppie op pad maar deze dag had ik het geluk dat ik van Scrotum zijn “haal en breng service” gebruik kon maken. Perfect op de afgesproken tijd kon ik op de bijrijderstoel plaatsnemen. De achterbank werd in zijn geheel door Johan35 in beslag genomen.
Na wat “Stau” en wat regenbuien arriveerden we rond 16:00 uur op het feestje in Elsdorf.

Zelf had ik nog een kaartje dat me 30 euro korting gaf in plaats van het toverwoord voor 20 euro korting te noemen. J
Ik was al een paar jaar niet meer in Babylon geweest en was wel benieuwd naar de veranderingen die hebben plaatsgevonden. De nieuwe stijl van Babylon doet me denken aan de inrichting van H7 en bevalt me dus prima.

Tijden het omvormen tot ijsbeer kwam Eddy V binnen om het zelfde te doen. Vrij snel snel zagen we de jarige NLNU aan de staantafel een bordje eten wegwerken (in de voor mij nieuwe tuin.) Ik feliciteerde NLNU en ging knus tegen hem aan staan. (i.v.m. de regendruppels die zojuist begonnen te vallen) Scrotum kwam een Leffe Blond brengen die heerlijk smaakte en mijn relaxmodus activeerde.

Daarna wat door de club gewandeld wat bekende dames (ex-H7) gespot en gesproken plus met wat onbekende dames kennis gemaakt.
Na een kleine toer kwam ik boven op het balkon terecht. Ik hoorde wat geluiden uit de aangrenzende kamer en dacht dit zal een “Kino” zijn maar wat bleek er was een orgie van 4 aan de gang 2+2 snel weg voordat ik er onbedoeld tussen zou geraken.  :o

Onder een stukje taart gevonden en terwijl de andere beren de tour de France aan het volgen waren Had ik een prima uitzicht op de naast gelegen paal dans show van Claudia Na de show ff met haar bij gekletst (ex-h7) maar haar kamerverzoek afgewezen.
Wel gekamerd heb ik deze dag met Christina en de bebrilde Daniella. (dikke voldoendes voor de beide dames)

Eten en drinken was prima verzorgt deze dag, later op de avond werd er zelfs door de chef Eddy nog een doos wijn uitgeschonken onder de liefhebbers. Rond elf weer vertrokken vanuit Elsdorf naar onze eigen huisjes.
het was een prima dagje saunaclub maar er is nog meer te ontdekken   ;D o.a. het Zwembad gedeelte niet geweest i.v.m. het weer maar dat doen we dan een volgende keer
*Helaas niet op 5 augustus

Wie heb ik naast de jarige gesproken/gezien?:
Scrotum, Johan35, Eddy V, Firehawk, Reagen, Watterrat, Duisburgspecialist, Licky luck, Sjeufke, Sexmachine en VASKOR plus Pistol Pete (lang niet meer gezien) en Mentholbear was er wel maar niet gezien  ;)

See ya Smouse

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #936 Gepost op: 4 augustus 2017, 18:08:08 »
Verjaardag feestje van NLNU in Babylon

Zelf had ik nog een kaartje dat me 30 euro korting gaf in plaats van het toverwoord voor 20 euro korting te noemen. Quote]

Pffff, geht garnicht

vanKees



Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #937 Gepost op: 6 augustus 2017, 23:21:34 »
Na ruim 3 maanden op zaterdag 5 augustus Babylon weer eens bezocht. Het zou mijn 25ste clubbezoek worden van dit jaar, een mijlpaal dus  :-P Mijn "mood" was redelijk goed en het plan was om er zeker een paar kamertjes te gaan doen. Voor de tijd heb ik al even gekeken op de aanwezigheidslijst van Babylon en een paar dames aangestreept, waaronder Emilia, Anka, Bianca en Klara. Rond 12 uur kwam ik aan in de club. €40,-- betaald, want ik had me aangemeld voor een verjaardag ;).

Er liepen al veel Imps lekker poedelnaakt rond, maar ik moest eerst even wat eten. De scrambled eggs in Babylon zijn zijn altijd voortreffelijk en blijkbaar zonder fipronil, want ik leef nog steeds :D Na mij ontbijtje eens rond gekeken of ik al bekenden zag. Sjeufke kwam ik buiten op het terras tegen met zijn dauerbuchungsvlam Violetta. Violetta bleek jarig te zijn (of te zijn geweest) en haar uiteraard gefeliciteerd. Sjeufke stelde me voor aan een rakker die voor het eerst in een saunaclub was. Dan is Babylon zeker geen slechte keus ;) Met hem een tijdje opgetrokken en hem een kleine rondleiding gegeven. Daara aan de bar een biertje met hem gedronken en van het vrouwelijke schhon genieten.

Al gauw kwam de eerste dame zich al opwerpen. Het was Melanie. Ze had wel interesse in mijn nieuwe vriend, maar de interesse was niet wederzijds. Daarna probeerde ze het bij mij en begon met me te dansen. Ze begon te schuren met haar kont en ze pakte mijn handen en legde die op haar borsten, maar ik had eigenlijk helemaal geen zin in haar en hield de boot uiteindelijk ook af. Ze was hier wel een beetje geïrriteerd over, maar later op de avond kwam ik haar geregeld nog tegen en kon er wel steeds een lach af, dus dat viel wel mee.

Mijn doel was eigenlijk Emilia, voornamelijk vanwege haar prachtige puur natuur borsten, maar uiteindelijk niet met haar op de kamer geweest. Ik voelde niet echt een klik bij haar en dat gevoel had ik vandaag met meerdere meiden. Het leek er zelfs op dat ik niet eens een kamer zou gaan nemen, wat dan voor het eerst zou zijn in Babylon. Ik was overigens niet de enige die dit gevoel had, want ook Pret, Firehawk en Reagan voelden dat de dames op de een of andere manier wat minder interesse toonden. Waar dat door kwam weet ik niet. Misschien omdat den Ed op vakantie was? Waren er misschien veel stamgasten van de dames, waardoor ze niet hoefden te jagen? Daarnaast was het ook relatief druk, waardoor de drang om te jagen wat minder was, wie zal het zeggen...

Een dame die het nog wel bij me wilde proberen was Tanja, maar ik zie mij niet meer met deze dame op een kamer verschijnen. Te veel andere leuke Imps om Tanja nog eens een herkansing te geven, ondanks dat andere rakkers erg positief over haar zijn.

Een andere dame die mijn aandacht trok was “LULU”.

[attachimg=7]

Hoe haar echte naam is, weet ik niet, maar deze naam had ze in elk geval op haar rug laten tatoeëren. Deze dame viel met name op door haar zeer amateuristische tattoos. Ik wil het bijna verminking noemen... De dame zelf zag er erg leuk uit. Een jonge en vooral speelse en spontane meid met een leuk koppie. Ze gaf zelfs nog een showtje met een zigeuner sjaal met muntjes om haar heupen. Toch besloten om niet met haar op de kamer te gaan. Wanneer ik haar in doggie zou nemen, dan zie ik steeds die “LULU”-tattoo.

[attachimg=1]

En in missio is het niet veel beter, want daar stond op 1 van haar borsten “PAPA” en op de andere borst leken het wel littekens van een mes... Nu houd ik sowieso net zo van tattoos, maar van dit soort amateuristische tattoos al helemaal niet...

Vooralsnog kon ik niet echt een dame vinden en besloot maar eens een saunaatje te nemen en daarna het nieuwe zwembad eens uitproberen. In de sauna kwam ik een Parijzenaar tegen met wie ik een leuk gesprek heb gevoerd. Daarnaast liet hij mij zien dat de sauna een aufguss sauna was, wat ik nooit had geweten... Dit was mijn twaaflde bezoek en elk bezoek ben ik meerdere malen in deze sauna geweest...

Na een minuut of 20 even douchen en op naar het zwembad. Ondanks dat het zwembad 29 graden is, wat nog werd bevestigd door de conciërge, want die heeft mij eerder op de dag, door aangeven van Reagan, mij nog een rondleiding gegeven in de technische ruimte en daar aangetoond dat het water wel degelijk 29 graden was, was het water lekker fris na zo'n sauna. In het zwembad kwam ik de Parijzenaar ook weer tegen.

Na de sauna had ik weer dorst en nam een paar biertjes aan de bar. Bitburger, want Kölsch vind ik niet zo. Even wat gegeten van de BBQ en wat liggen kletsen met Reagan en Firrehawk, met wie ik het grootste deel van de dag ben opgetrokken. De zoektocht naar een geschikte Imp ging verder. Emilia viel bij mij dus af, omdat ik niet een klik voelde. Anka en Bianca vielen ook af. Bianca omdat ze veel rond hing bij stammies en Anka vond ik er in het echt toch iets minder uitzien, vooral vanwege haar make-up. Dan bleef Klara over, maar die was in eerste instantie ook vaak bij  stammies, waardoor ik dacht ongepopt naar huis te gaan. Een andere optie zou Karla kunnen zijn, maar ik had me vooraf voorgenomen om met een “nieuwe” dame te gaan kameren. Een volgende keer misschien weer met haar, want aan aan haar haar lag het dit keer niet, die had ze wel leuk zitten, in princess Leia stijl.

[attachimg=2]

Klara
Uiteindelijk, rond een uur of 7, kwam ik Klara tegen bij de gokkasten. Ik greep mijn kans en knopte een praatje met haar aan. Zo hebben we een tijdje met elkaar gesproken en nadat ze helaaas weinig geluk had met de gokkast, probeerde ze haar geluk bij mij te zoeken. En dat was een goede gok voor haar, want uiteindelijk kwam er meer geld uit mij dan uit die gokkast. Met haar een leuk uurtje gehad, met goede, degelijke seks. Zeker voor een eerste keer. Daarna op bed nog even nagepraat met Klara. Klara had overigens de eer om mijn 20ste dame van dit jaar te zijn en 205de dame ooit in een club.

[attachimg=8]

Klara
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 25
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 53Kg, maat 36/ C-cup

[attachimg=4]

Na de kamergang even douchen en op naar de sauna en daarna weer een duik in het zwembad. Buiten kwam ik Forgetskinnyletsgetfatty nog tegen en daar een praatje met hem gemaakt. Daarna aan de bar nog een biertje gedronken met Pret, die z'n draai ook niet helemaal kon vinden. Na de kamer met Klara voelde ik dat het vandaag bij 1 kamergang zou blijven. Ik ben nog een tijdje opgetrokken met Reagan en Firehawk en rond een uur of 10 besloot ik nog een laatste saunaronde te doen.

In de sauna zat reeds 1 rakker. Toen ik net in de sauna zat, kwamen er 2 andere rakkers bij. 2 kerels vol tattoos en toen ik wat beter keek, bleken het 2 Hells Angels te zijn.

[attachimg=5]

Iets later kwam ook Jeanette erbij. De eerste rakker verliet toen de sauna. Er volgde toen een leuk gesprek met mij, Jeanette en de 2 Hells Angels. Ach, als je trammelant met ze maakt, is er niets aan de hand  :-P :D. Toen de 2 Hells Angels de sauna verlieten, nog even met Jeanette alleen gesproken, totdat zij ook de sauna verliet. Met deze dame moet ik zeker nogeens een kamertje nemen, al was het maar omdat het een erg spontane en aardige meid is.

Ik besloot de sauna ook maar te verlaten en nog een laatste duik te nemen in het zwembad. Het was inmiddels donker geworden en niemand was meer buiten. Heerlijk om dan s'avonds alleen te gaan zwemmen. Geeft een rustgevend gevoel en het deed me denken aan de keren dat ik in Pauschalclub Dortmund (nu saunaclub Freudenhaus) ook s'avonds een duik nam in het zwembad.

Eenmaal weer tot rust gekomen, de luidruchtige bar weer opgezocht. Ik besloot nog een colaatje te nemen en heb nog wat gepraat met Pret, Firehawk en Reagan. Iets voor 12 besloot ik de club te verlaten. Ik vond het mooi geweest en zou nog een reis van ruim 2 uur voor de boeg hebben. Me omgekleed en vertrokken. Toen ik net wegreed van de parkeerplaats, werd ik gevolgd door een auto. Hij seinde een paar keer met groot licht en in de spiegels zag ik een rood licht achter me. Ik kon er niet direct uit opmaken dat het een politieauto was. Pas toen ze een paar keer de zwaailampen aan zetten, had ik het door. Ik stopte en een niet onaantrekkelijke Duitse agente kwam aan mijn raam.

[attachimg=3]

“Führerschein bitte!” was de korte vraag. Ze zou zomaar een hele goede SM-meesteres kunnen zijn in haar vrije tijd ;D

[attachimg=6]

Ik gaf haar mijn rijbewijs en ik moest uitstappen. Daar zag ik dat ze met z'n drieën waren. 2 agentes, beide niet onaantrekkelijk en een jong agentje. Ze vroegen of ik gedronken had en ik zei “een aantal biertjes aan het begin van de dag”. Ik moest dus een blaastest afleggen. Ondanks dat ik een paar biertjes had gedronken, was ik er niet nerveus voor. De meeste biertjes had ik gedurende de dag genuttigd en ik had een paar saunaatjes genomen, dus de helft er wel weer uitgezweet. Voordat ik blies, zorgde ik ervoor dat ik zoveel mogelijk schone lucht in mijn longen zou hebben. Toen de agente het blaasapparaat aan het pakken was, ademde ik een paar keer heel diep in en uit. Bij het uitademen zorgde ik ervoor dat ik bijna geen lucht meer in mijn longen had. Ook op het moment dat ik moest blazen, zorgde ik ervoor dat ik bijna geen lucht meer in mijn longen had en daarna zoveel mogelijk inademen en snel blazen. Na een paar tellen bleek alles in orde te zijn en mocht het blaaspijpje houden en ik kon weer verder. Het kwam nog heel even in me op om te vragen aan die agente of ze ook op mijn pijpje wilde "blasen", maar dat leek me toch niet zo'n goed plan ;D

Al met al wel een leuke dag gehad in Babylon, maar niet zoals ik het gewend ben. Nogmaals, waar het aan lag, blijft een beetje een vraagteken.
« Laatst bewerkt op: 6 augustus 2017, 23:53:59 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #938 Gepost op: 8 augustus 2017, 13:09:44 »
Geburtstagseinladung von Caligula am 05.08.

Danke erstmal an den Gastgeber für die Einladung zu seiner Geburtstagsfeier.
Netter, ruhiger Zeitgenosse der schnell seine kleine Unsicherheit bei seinem ersten
Babylonbesuch ablegte und als „Neuer“ bei den Mädels sehr schnell und gut ankam. Hilfreich war bestimmt auch dass unser "Ober-Babylonier" ihm bestimmt mit Rat und Tat zur Seite stand. Zeitweise, denn S. war an diesem Tag ansonsten in Beschlag genommen von 'seinem' weiblichen Geburtstagskind Violetta!
 Ich hatte noch wenig Kontakt mit C. aber ich glaube dass er gut in die familiere Babylontruppe passt. Von mir ist er herzlichst aufgenommen, denn andere
"Rakkers" wie Bearke, Reagen, Sjeufke (und noch einige andere auch, wo ich mir aber noch die Namen merken muß!) haben mich auch in ihre "Runde" aufgenommen. So soll es sein.
Der Club war gut besucht, die fleißigen Geister im Hintergrund hatten Alles wie immer im Griff.
Essen und Trinken gewohnt gut und reichlich.
Meine „Stammfrauen“
Elena – der kleine cubanische Vulkan –
und Delia – die hübsche Verzauberin –
zogen mich wieder in ihren Bann und Wir hatten zusammen jeweils eine
Stunde wie ich es mag. Zwei schöne Frauen, zwei ganz verschiedene Charaktere,
ein gut geführter Club, angenehme Geburtstagsgäste. Was will ich mehr!!!
 
Wir sehen Uns wieder, ihr #Rakkers#!

vanKees

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #939 Gepost op: 8 augustus 2017, 23:02:50 »
Babylon zaterdag5 augustus 2017 verjaardag Caligula  :birthday:  :1rij: :olaaaa

Forgetskinnyletsgetfatty heeft zich afgelopen zaterdag ook laten zien in Babylon8)

Net voor 15:00 de heilige koe gestald net buiten de inmiddels al volle privé parking, een teken dat er toch al een kudde beren aanwezig was. Bij de receptie het codewoord genoemd, en getransformeerd naar halve ijsbeer. Uiteraard de jarige de hand geschud, en bedankt voor de verkregen korting.  ;)

Op het To-Do lijstje stonden maar 2 namen: Prisca en Anka.
Maar eerst werd “de voorzitter van de DikkeKontenClub”, even afgeleid door een voor hem onbekende dame, met een voluptueus lichaam, zichzelf noemend Andrea, van Roemeense afkomst. Beetje plagen op de bank, je kent dat wel. Zag voldoende punten om een kamer op te gaan zoeken. Na afloop kon ik zeggen het was zo’n “net niet kamertje”. Ze vertelde voorheen als escortdame gewerkt te hebben in de Engelse hoofdstad. Nou als dat het niveau is, begrijp ik wel waarom je soms groepen Engelsen in Duitse clubs aantreft.  :banghead: :banghead: :banghead:

Even een hapje eten, schuilen voor de regen, chillen, en spreken met andere veelplegers totdat Prisca zo vrij als een vogel de bar in kwam lopen. Alle andere plannen even overboord gezet, en bij Prisca aangeklopt, en ja hoor wachttijden voor een kamer, nog niet zo vaak meegemaakt in Babylon. Kwartiertje later, de kamer op, uitermate bevredigende sessie met deze donkere sloopkogel.  :bonken

Nou loopt er in Babylon nog exotisch snoepje rond met een kont van “hebikjouwdaar”  :kissass, zichzelf noemend Shana, stond eigenlijk niet op het lijstje voor deze dag. Zij is er, en is vrij, ik ben er, wat is dan het probleem? Niets eigenlijk.  :lol  Zo beland ik met Shana op kamer nr.6, niet mijn meest favoriete kamer zal ik maar zeggen. De sessie met Shana, deed me de beperkingen van deze kamer op slag vergeten, en kan ik (achteraf) gerust zeggen, de beste sessie van de dag. Naast een aangenaam sexbeest, blijkt Shana ook een hele leuke spontane dame te zijn.  :adult

Het is inmiddels 20:00 de champagne wordt ontkurkt en taart aangesneden voor het “geburtstagkind”, ook het bijpassende lied klinkt uit de speakers.  :happybirthday3:

Er stond nog een dame op het To-Do lijstje, de Roemeense Anka, leuk koppie en big boobs, op de kamer een krappe voldoende. Het enthousiasme of de echte klik ontbrak, zal ik maar zeggen. Herhalingsgevaar: misschien.   ::)

Over de hele dag door kan ik zeggen, dat ik het maar zelden drukker heb gezien in Babylon dan afgelopen zaterdag. Heb diverse beren/forumleden, ook die niet aangemeld waren, gesproken/gezien of naar gezwaaid, voor de betreffende beren/forumleden streep door wat niet van toepassing is.  :021:

De"Roemeense dames" hadden de slechtste scores van de dag, gelukkig hebben de “Afrikaanse dames” dit ruimschoots goed gemaakt.  :engel016:

Ander opmerkelijk detail: we hebben “Cheffe Eddy” niet dronken gezien. :party0036: Beter gezegd we hebben hem helemaal niet gezien, omdat hij er gewoon niet was.  ;)

Tegen de klok van 23:00 het pand verlaten.

Babylon tot de volgende keer.  :039:
 
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #940 Gepost op: 9 augustus 2017, 00:40:07 »
Citaat:
Ein weiteres bemerkenswertes Detail: wir haben „Cheffe Eddy“ nicht betrunken gesehen. : Party0036: Vielmehr haben wir ihn nicht gesehen, weil er einfach nicht war.

Chef Eddy war zu diesem Zeitpunkt im Urlaub.

vanKees

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #941 Gepost op: 12 augustus 2017, 13:05:57 »
Babylon, vrijdag 11 augustus 2017
Toch bezweken aan de lokroep van mijn eega...


Na wat ochtendlijke ronddwalingen en een te sterke lokroep van mijn Babylon-eega toch maar de stoute slippers aangetrokken en naar Elsdorf vertrokken. Ik had letterlijk en figuurlijk genoeg in de zak voor mijn eega en dat zat me al een hele tijd in de weg, dus er moest nodig "gelost" worden...

Rond 16:00u aangekomen in Babylon. Ten eerste, als er nog eens mensen klagen over een chagrijnige theke bij Sixsens moeten ze echt eens hier binnenkomen en de blonde theke Astrid bij de balie aantreffen... omg wat heeft die de melk zuur gedronken... Op de vraag of ze mijn zoveelste huwelijksgeschenk even op kantoor kon zetten totdat mijn eega haar overspelige activiteiten met een onbekende gast had afgerond keek ze nog chagrijniger en smeet het tenslotte gewoon achter de balie op de grond. Gelukkig was het groot en zacht en goed verpakt dus schade oplopen kon het niet, maar het gebaar vertaalde 100% haar stemming ... en dan moest ze nog tot in de avond werken...

Natuurlijk liet ik mezelf daardoor niet uit het veld slaan want dit duivels schepsel was wel het laatste waarvoor ik naar Babylon was gereden. En vrijwel direct daarna werd ik allerhartelijkst en allervochtigst begroet door mijn vlam en Babylon-eega Bianca. Dan ben ik de theke alweer snel vergeten... zeker als ik de grote grijns op het gezicht van mijn vlam zag toen ze haar geschenk in ontvangst had genomen en het trots aan enkele vriendinnen ging laten zien. Tja ik had haar een volle zak en 1.75m voor in haar bed beloofd en dit voldeed helemaal aan die specificaties...

Na te zijn omgekleed (of beter gezegd: uitgekleed) ben ik eerst maar een hapje gaan eten om de inwendige mens te versterken. Een lekkere Leffe Blond erbij, die doet het altijd goed als binnenkomer. En zo was ik dan klaar voor vertroetelingen, bijkletsen, grappen en grollen van Bianca en haar nicht Klara. In eerste instantie was die laatste een beetje teleurgesteld door het gebrek aan kadootje mijnerzijds maar dat trok  heel snel bij toen bleek dat haar Engelstalige stamgast mijn gebrek maar al te graag wilde compenseren. Al snel liet ze haar geschenk zien en maakte daar een "lekker-puh" gebaar bij, en alles was alweer goed. Een tweede Leffe Blond, Bianca op schoot (lees: een heerlijk warm lichaam tegen me aan, twee lekkere borsten in mijn handen, natte zoenen, kriebelende handjes).... pffff... ik had het niet gemakkelijk... De temperatuur op terras was prima dus we konden lekker lang buiten zitten, maar dat was niet helemaal conform plan van mijn eega. Dus ... na een hoop gezever en gekriebel en meer in het teken van presales op kamer getogen met Bianca en er 2 uur later gesloopt vanaf gekomen... Wat is dit toch een heerlijk wijf.... Ik kamer er al sinds jaren mee en het is nog steeds niet saai met haar, zowel op als buiten de kamer. Kenners weten waarom, zal ik maar zeggen...

Inmiddels 20:00u en weer eens tijd voor de inwendige mens (a la carte vandaag) en broodnodige recuperatie. De bestelde maaltijd was opvallend snel klaar en smaakte weer voortreffelijk. Uiteraard met een Lekkere Leffe Blond erbij. Daarna weer het terras op en even in mijn uppie aan een sta-tafeltje gaan staan om de boel eens goed te overzien. Dat duurde echter niet lang, want Klara was vanaf de tafel aan het roepen en Bianca zwaaide dat ik er bij moest komen zitten. Bleek dat mijn eega nog de nodige plannen voor mij in petto had, waarbij ik sterk het gevoel had dat ze wederom erg inspannend zouden worden en wat erop duidde dat ik nog lang niet weg mocht gaan. Eerst was het echter nog tijd voor recuperatie, uitbuiken enzovoort en dat onder het gezellig ge-ouwehoer van de dames en de stamgast van Klara. Engels geluld vanwege hem, afgewisseld met Duits voor de twee dames en af en toe een Roemeense tirade erdoorheen. En zo vloog de tijd voorbij... Veel gelachen en vanwege de gezelligheid en de vermoeidheid niet meer aan een tweede kamer toegekomen. Daardoor wel nog moeten vluchten voor een echtelijke reprimande van mijn eega en daarbij het zwembad gekozen als verstopplaats (met succes). Heerlijke temperatuur en mooi gezicht zo met de lichtjes aan.

Dacht eerlijk gezegd dat ik me zonder bekende ijsberen niet lang zou kunnen vermaken in Babylon, mede ook door het mindere weer, maar dat bleek dus geheel onterecht. Doen we dus nog wel een keer. Deze dag in ieder geval moe maar zeer voldaan afgesloten en net op tijd thuis geraakt waar ik met brede glimlach in slaap ben gevallen...





Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #942 Gepost op: 14 augustus 2017, 23:48:23 »
Als gevolg van privéomstandigheden wat later met het relaas van mijn laatste bezoek aan Babylon 5 augustus j.l..

Zoals Taylor al schreef in zijn verslag van 5 augustus, inderdaad Violetta was jarig. Violetta had weken terug al gevraagd of ik haar cadeautje wilde zijn. Het was wél een zaterdag. Voor mij niet de meest gemakkelijke dag om een Puff te bezoeken. Toegezegd dat ik er zou zijn. Ik ben meteen in de grote emmer met alibi's gedoken. Verdomd, er zat nog een bruikbare tussen ook.
Komt er als klap op de vuurpijl nog een welbekende sluipneuker Caligula bij, die ook zijn verjaardag wilde vieren in Bab op 5 augustus. Dubbele pret! (Nee meneer pret, het gaat om PRET)

Om 11 uur met twee maten afgesproken op de parkeerplaats. Inchecken en de handdoek om. Violetta al snel geschoten en even op geheel eigen wijze stevig gefeliciteerd  ;D
Al snel liep de ene bekende na de andere binnen. De welbekende jarige sluipneuker rond half 1.

Voor één lid was dit het eerste saunaclubbezoek in zijn leven. Dan kom je ook nog eens terecht in de Sündenpfuhl. Je kan het slechter treffen. Ik hoop dat na dit bezoek verslavingszorg nog lang uitblijft.

De eerste middaguurtjes waren inmiddels kapot geslagen met slap geouwehoer. Twee tot nu toe onbekende nicknames zijn weer ontmaskerd: swazontneuf en Vrije Jongen. Op basis van zijn schrijfwijze had ik me bij Vrije Jongen een totaal ander heerschap voorgesteld. Een positieve meevaller  ;)

Tijd voor ronde 1! Violetta!
Dat kon niet meteen, want alle kamers waren kamers bezet. En dat om 2 uur in de middag. Gelukkig maar een paar minuten wachttijd.
Met jarig jetje de koffer in.
Op voorhand al bedacht dat ik van 2 kamers er meteen maar één dubbele van zou maken. Want na de kamer zouden er flessen Moët worden ontkurkt. Dan weet ik al hoe het gaat. Die Roemeense pocket lijfjes kunnen niet zo veel alcohol verdragen is mijn ervaring.
Eerste ronde in GFE style. Veel hoef ik daar niet meer over te schrijven, anders val ik in herhaling. Je zou Violetta zo mee naar huis nemen. Alleen vermoed ik dat de gebreide broek mij een bepaalde zwarte oogschaduw bezorgt.  :040:
Het lag voor de hand dat de tweede ronde met hoge hartslag en veel zweetdruppeltjes zou verlopen. She likes doggystyle! Een ware ketsbeurt met nodige geluidsoverlast! De energie raakte er wel een beetje uit. "Damn, don't stop! I kill you!" :o  :o :o
Het volle gewicht er maar weer tegen aan gegooid om madame nog een extra verjaardagcadeautje te bezorgen.
De nodige tijd genomen om bij te komen. Snel twee bellen vino gehaald. Met een peuk er bij op ons gemak die wijn naar binnen geslobberd. Een schrobbeurt was na de kamer geen overbodige luxe.

Zo door de dag heen de meeste tijd doorgebracht met Violetta, Bianca, Sofia, Swazontneuf, Caligula, Krukkie, Bearke en abcdefghij. Goeie sfeer, veel pret, de meiden hadden er duidelijk zin in! En vooral veel ondeugendheden met de aan het mijn hart liggende Imps. Sofia was de hele dag in een erotische bui. Aan het weer kon het niet liggen. Een pepertje ingeslikt?
Caligula had allerlei erotische gadgets mee gebracht. Die werden door de Imps wel gewaardeerd. De rietjes met aan de bovenzijde een penis gaven zo nu en dan de nodige hilariteit.
Shana hing zowat de hele dag in de danspaal en probeerde de nodige kerels te verleiden zich te laten vastbinden. Dat lukte bij een Duitser. Nou....dat heeft ie geweten. Een verdere beschrijving is not allowed!
De aangekondigde flessen Moët (Rosé) van Violetta werden ontkurkt. De inhoud vond gretig aftrek, want Violetta moest op een gegeven moment enkele flesjes bijbestellen. Zo nu en dan tussendoor voor de zekerheid de maag van de nodige vulling voorzien.

Bianca en Violetta!
Zo tegen de avond had ik nog wel weer zin een verzetje. Ik zei tegen Violetta, zoek er maar een leuke Imp bij. Kreeg een opsomming van mogelijke combi's. Daar had ik uiteindelijk geen klote aan, want haar voorkeur ging uit naar Bianca! Oké meid, It's your birthday! Met Bianca en Violetta naar room number 1! Mijn favoriete kamer, als de buitentemperatuur niet ver boven de 20 graden ligt. Anders is het een zweethok! Een zeer ruime kamer waar je met z'n drieën gemakkelijk een estafette kunt lopen. Echter, ik was het lijdend voorwerp! Onderdanig, zoals altijd  ::)
Ik dacht me er met een half uurtje vanaf te kunnen maken, maar ik had duidelijk nog naweeën van de vorige kamer in de leuter! De meiden maakten er overigens een prachtshowtje van.  :-P Een absolute aanrader om de yoghurtbus weer in stelling te krijgen. Een mooi gezicht als twee meiden aan hetzelfde ijsje lekken. Zeker als dat ijsje dan niet kleiner wordt. Wat ík allemaal in mijn mond heb gehad....ben ik inmiddels vergeten. :censored
Evenals de vorige keer was de grande finale voor Bianca! Topmeiden! Als ik deze kamer analyseer, leek het wel of ik de jarige was.

Zo......het wipgedeelte van de dag was achter de rug! Feestjuh! Een aantal meiden ging in de avond helemaal los. Sofia en Shana vertoonden op de Stammtisch allerlei kunstjes. Jeanette liet zich een wasbeurt door een Duitser met plezier ondergaan. Gespeeld of niet door Jeanette, voor ons was het prachtig gezicht. Met Violetta de nodige dansjes gemaakt. Er zijn van die bezoekjes aan Babylon, dan vallen de puzzelstukjes precies in elkaar. Dit is nou typisch Babylon!
Gekamerd werd er nauwelijks nog. De theke had dat ook wel door en gaf een aantal meiden vrijaf om middernacht. Zelf vond ik het ook wel mooi geweest. Met nog een heerlijke 'après ski' kijk ik terug op een van de mooiste bezoekjes aan Babylon! Topdag!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Bearke

  • rakkertje
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #943 Gepost op: 15 augustus 2017, 09:10:10 »
Zaterdag 5 augustus
Iets later dan gewild maar in RealLive moesten eerst een paar zaken afgehandeld worden.
Caligula had besloten zijn verjaardag in Babylon te vieren en gaf mij een goed excuses om die dag even te genieten.
Veel collega ijsberen waren present om er een leuk feestje van te maken.
Het weer was iets minder maar door de aanwezige dames was dat bijzaak.
Violetta had die dag ook verjaardag en dus werd onze mentor sjeufke die dag ook verwend.
Bianca, deze topper zal altijd mijn aandacht hebben dus ook vandaag weer een heerlijk uurtje met haar gekamerd.
Daar deze Bear ook eens andere honing wil proeven werd kamer 2 met Sofia die dag een feit.
Heel aardige dame goede presale, goede kamer en lekkere honing .
De rest van de avond heerlijk genoten, leuke ijsberen ontmoet, goed gegeten.
Top dag , super party
Op naar het volgende feestje
Bearke

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #944 Gepost op: 17 augustus 2017, 21:50:34 »
Visit of Monday, August 14th :

I spent a nice sunny day, relaxing on the terrace and in the swimming pool with a perfect temperature  :035:.

It was Monday and unfortunately the lin-up was rather weak.
   
I did a very good session with rumanian Emilia.


Emilia (rumanian) :

Service : I appreciate this pretty girl for her kindness, her pleasant body and her very good level of service  :happy. 

Appreciation : 8,5 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 100 %.



So long… :039: