Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1120704 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #945 Gepost op: 20 augustus 2017, 14:00:28 »
Morgen gratis inkom voor mij , na elke 10 bezoeken is je volgende inkom gratis .
Hoop dat beide Russinnen aanwezig zijn , verlang terug naar een trio met beide . 

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #946 Gepost op: 20 augustus 2017, 14:34:24 »
Morgen gratis inkom voor mij , na elke 10 bezoeken is je volgende inkom gratis .
Hoop dat beide Russinnen aanwezig zijn , verlang terug naar een trio met beide .

Have fun GW. ;) ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #947 Gepost op: 21 augustus 2017, 17:48:31 »
Hoorde negatieve geluiden over de ontvangst, wel aangaande weer mijn ervaring zaterdag kan ik dat ten stelligste tegenspreken. Op een club na is de verwelkoming nergens zo hartelijk.
Een indicatie van hun service,,'wel ik 'wam uitgeho gerd van een sexsessie uit de kamer en de menukaart was reeds verdwenen, keuken dicht. 'Wat heb je nog graqg Deket?" Een spaghetti! Graag' no problem, werd nog vers gemaakt voor mij. Klasse!

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #948 Gepost op: 22 augustus 2017, 21:41:37 »
Gisteren gratis inkom voor mij in het paradijs " BABYLON "
Omstreeks 13h gingen de poorten van het Walhalla open voor mij , een schare bloedmooie naakte dames verwelkomende mij , maar mijn blikken gleden verder in de richting van de bar en ja daar zat ze , mijn DATE , ze glimlachte naar mij en terwijl de andere dames met een bedrukt gezicht zich terugtrokken snelde mijn dame zich tot bij me en onze monden vonden elkaar terwijl ik haar omarmde en tegen me aandrukte .
Daarna ging mijn aandacht naar de vriendelijke ontvangstdame , ik gaf haar mijn code door , waarna ze me proficiat wenste met mijn gratis inkom , na elke 10 betaalde inkom van 60 EURO is je 11 de gratis .
Vlug gaan douchen mijn handdoek rond mijn lijf  en als een verliefde puber vloog ik naar MILA  (ja ze was er , niet op de aanwezigheidslijst  maar wel aanwezig en ik heb er weer volop van mogen genieten )
Het was een solo dagje met haar , geen trio's , Marina was er niet zal voor de volgende keer zijn , maar MILA was weer top een drietal uren samen met haar op kamer voor overheerlijke sex  en de rest van de tijd samen met haar doorgebracht in de lounge en samen eten  . Kan er nog van nagenieten en verlang al naar de volgende keer .



Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #949 Gepost op: 26 augustus 2017, 17:14:38 »
Na drie weken gedwongen geheelonthouding afgelopen vrijdag weer eens richting Elsdorf gekacheld.
Tegen half één binnen! Vanaf het terras een schreeuw "Hey .........." van Bianca die al in armen lag van Bearke.
Een 5-tal Imps aan de balie en Tina achter de receptie voor de inkomrituelen.
Meteen de handdoek om en naar het terras om Bearke de hand te schudden. Klara en Bianca begroetten op geheel eigen wijze  ;)

Recensie in topic JOHANNA
Normaal gesproken eerst een uurtje of twee wat ouwehoeren links en rechts, maar dat liep deze keer iets anders. Ik kwam al meteen aan de praat met de Nederlandse Johanna. Een slanke, langharige blondine met een clubje A. Lijkt veel op......  :censored. Tijdens mijn laatste bezoek op 5 augustus heb ik ook al een tijdje met Johanna gesproken. Ze liet toen al een spontane indruk achter. Optisch geheel mijn ding en een leuke babbel met inhoud. Ik herinnerde mij van de vorige keer dat ze veel op kamer was. Dus, meteen de koe bij de horens gevat.....! Eerst ff opfrissen. Bij terugkomst stond ze weliswaar bij een andere kerel, maar binnen enkele minuten was ze weer present. En niet veel later lagen we in kamer nummer 1!
Eerlijk gezegd, vond ik het best wel spannend met een Nederlandse. Je spreekt dezelfde taal, het communiceert een stuk gemakkelijker. Geen probleem met uitdrukkingen die niet één op één zijn te vertalen in een andere taal. Het is toch maar weer afwachten hoe de service zal uitpakken. Nederlandse meiden kom je in saunaclubs nou eenmaal maar zelden tegen.
De spontaniteit van Johanna sprong er ook op kamer dik vanaf. Wat een fris en fruitig ding om mee te rollebollen. Uitstekende service! Na drie weken kwam het dan eindelijk weer tot een oerknal. Dik herhalingsgevaar. Het zou de beste kamer van dit bezoek aan Babylon worden. Johanna vergeet de aftersales niet! Komt regelmatig een paar knuffels brengen en gezellig ouwehoeren.
Haar paspoortje bekeken hebbende, lijkt het mij een dame met veel mogelijkheden in haar pakket. Ze switcht tussen GT en Bab. Is doorgaans op vrijdag en zaterdag in Babylon aanwezig.

Na dit potje vrij worstelen, ff schrobben en de lege maag gevuld.
Eindelijk tijd om ff bij te kletsen met Bearke, Bianca en Klara. Die laatste twee, zouden voor de rest van de dag niet een alleen een aangenaam gezelschap zijn, maar ook de nodige kunstjes vertonen.  :o

Tijd voor een belleke wijn. En wie zie ik daar aan de bar zitten? Is ze het echt? Jawel hoor.....Gina (ex Sonja, waterratje, enz. enz..) ;)
In Sixsens wel eens een paar woorden met Gina/Sonja gewisseld, maar dat was minimaal. Dus, even de tijd genomen voor een social talk. Al bleef deze ook beperkt tot enkele minuten.

Aan de tafel buiten trof ik een Nederlander uit de regio Amsterdam. Later sloten nog twee vrienden van hem aan. Drie prachtige gasten die ook wel van een potje gezelligheid hielden. Met de komst van Licky Luke was de tafel compleet voor die dag. Samen met hen, Bianca en Klara tot de afsluiting de nodige erotische uurtjes beleefd tussen het kameren door. Die twee meiden waren de hele dag zo gek als een deur.

Tot 15 uur was het vrij rustig in Babylon, doch na 15 uur werd het drukker en drukker en kwam de sfeer er goed in. Veel openbare acties deze keer. De meeste openbare acties werden opgeleukt door Bianca en Klara. Er was een verjaardag van een Duitse gast, die zijn verjaardagcadeautje op het terras kreeg van beide meiden.  :censored

Jeanette kwam wonderwel zo maar een paar knuffels brengen. Daarna was ze veel onder haar Duitse Stammgäste te vinden.
Ook de nieuwe Russische Marina mogen bewonderen. Een lang lint zonder hakken van 1.80 meter. Zeker een optie voor een volgend bezoek.
Dea herkende ik meteen van de foto's door haar kort zwart haar.
Zo ook Christina. Een iets wat vollere Imps. Een paar gasten is met haar geweest en kwamen vol lof terug van de kamer.
Anna weer terug van weg geweest. Ik ben er even bij gaan liggen voor een korte social talk. Prachtlijf en zou zeker een optie zijn voor deze dag.

Recensie in topic Zara
Na de klok van 4 uur had ik weer zin in kamertje en liep een paar rondjes door de bar. Anna was nergens te vinden. Er waren veel meiden op kamer op dat moment.
In de tuin trof ik Zara. Zara stond al langer op mijn wensenlijstje, doch externe invloeden weerhielden mij van een kamer. En een opmerking "I'm not second hand!", draagt ook niet bij om te kameren. Ze zat in haar eentje aan de tafel in de tuin. Het kwam tot een heel aardig gesprek. Zara is geen pocketgirl, wel slank en ze vindt het prettig om stevig vast gepakt te worden. Daar heeft Sjeuf geen moeite mee.
Het werd kamer 13. Ik hoop niet dat dit een verkeerd voorteken is, zei ik tegen Zara. "You will be surprised!", was het antwoord. Een uitstekende kamer met alles er op en er aan. Met haar handjes en de nodige olie deed ze hele leuke dingen.  :-P Ik moest mijn best doen om deze kamer binnen het uur te houden. Ook voor Zara geldt dat een herhaling er zeker in zal zitten.

De sfeer aan de tafel met de bekenden, Bianca en klara werd steeds frivoler. Nou hebben wij daar ook allemaal wel een dikke steen aan bijgedragen. Want de meiden werden elk rondje getrakteerd op Baileys met ijs. De meiden kiepten die er met gemak in.
Een van de gasten had op een gegeven moment de beide poesjes in zijn gezicht voor een kleine wasbeurt.
Iets later voelde ik iets trillen in mijn rug! Klara, die de vibrator uit de kast had gehaald. Komm (.........), ik muss dir arschficken. Dat dan weer niet, maar elke gast heeft die 'vieb' wel tegen zijn yoghurtbus aan gehad. Bianca onder de tafel door tussen de benen bij een gast. Dan waren Bianca en Klara weer een gangbang aan het organiseren met de zes mannen aan tafel. Halbe Stunde gangbang? Er was weinig animo voor bij de anderen. "Trio dan?" Daar had ik wel oren naar met Bianca en Klara, alleen nog niet op dat moment. Soms was er pauze en moesten de meiden weer een gast verwennen. Tot het eind Spass, Spass, Spass!

Recensie in topic FLORI
Rond half negen op zoek naar de laatste prooi om voor wat betreft het onderdeel 'wippen' de dag af te sluiten. Een trio gunde ik Bianca en Klara wel. Zeker omdat de meiden ons de hele dag van de nodige capriolen hadden laten genieten. Echter, een van de tafelgasten had schijnbaar hetzelfde idee. Dus die optie verviel.
Al een paar keer oogcontact gehad met Flori, die opeens bij ons aan tafel zat. Ook waterratje Gina zat inmiddels naast mij. Twijfel was er zeker, maar koos er uiteindeljk voor om het gesprek met Flori voort te zetten. In de presales ietwat terughoudend als het gaat om zoenen. Doch uiteindelijk kwam het er een beetje van. Qua social talk de minste van deze 3 kamers. Niettemin had ik er wel goesting in.
Ergens op -1 naar de kamer. Een kamer op Babylon niveau. Echter de kamers met Johanna en Zara overstijgt ze niet. De intimiteit was minder. Het onderdeel 'seks' van hoogstaand niveau! Zeker het trompettergedeelte!

Ik kwam terug in de bar en zag Gina in de danspaal hangen. Die gaf een prachtige act weg, hetgeen met luid applaus werd ontvangen. Ja, paaldansen (in de juiste context) dat kan Gina wel.
Het werd steeds gekker. Bianca en Klara namen nu een andere Duitser te grazen aan de Stammtisch in de bar. Klara wijdbeens op de tafel, Bianca onder de tafel en huppakee. Het kan, het mag en ook deze meneer kwam tot een spetterend happy end.

Volumeknop omhoog.....Schlagermusik. Bianca en Shana boven op de Stammtisch. De rest kan ik maar beter niet opschrijven.
Babylon zoals het altijd is en moet zijn. Dit gelooft geen mens buiten de muren van Babylon.

Bianca en Klara hebben de sfeer wel gemaakt in Babylon gisteren.
Nou maar hopen dat die 3 gasten uit de Amsterdamse regio zich binnenkort aanmelden op het gezelligste forum van Europa.
Ondanks de gezelligheid gooide ik iets na elven de handdoek in de ring. Vond het welletjes geweest.
De drankjes betaald en een tientje in het potje van Klara (jarig)
Beide meiden gaan over een weekje met vakantie tot half september ongeveer.

Topdagje in Babylon en een zeer lange neus naar de criticasters bij de buren!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Bearke

  • rakkertje
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #950 Gepost op: 28 augustus 2017, 19:14:09 »
Vrijdag 25 augustus 2017
Babylon

Na mij bezoek afgelopen zondag aan ss zie ander verslag, wilde ik het deze week rustig aan doen.
Doch het liep iets anders. Medeplegers Sjeufke zou na een pauze van 3 weken weer prestent zijn en dit moest gevierd worden. Licky Luke had zich ook aangemeld dus gezelligheid was gegarandeerd.
Tegen 12 uur de parking opgedraaid en naar binnen bij de theke de inkom voldaan, samen nog even mij in hun systeem opgenomen om gebruik te kunnen maken van 10=11de  keer gratis.
Ontbijtje en plaats genomen op het terras.
Voordat ik hiervan kon genieten zat er plots een duiveltje genaamd Bianca op mijn schoot en ze moest zonodig haar tong bij mij verstoppen.
Klara begon meteen te roepen “die Hollander sind dah” en met een paar zoenen en knuffel was ze ook stil.
Na het verlate ontbijtje kwam Sjeufke binnen en werd meteen door Bianca en Klare op gepaste wijze welkom geheten.
Mijn duiveltje Bianca vond het langzaam tijd worden om ons weerzien op een kamer verder te vieren, en hier was ik maar al te graag toe bereid.
Het zou weer een kamer van uitmuntende kwaliteit worden en achteraf ook de enige die dag.
De zondag in ss zou de rest van de dag iets te zwaar blijken te zijn.
Hoewel ik geen kamer meer had die dag was kwam het verjaardagsfeestje van een Belgische stamgast LuLu goed op gang toen hij door Bianca en Klara op gepaste wijze openbaar verwend werdt.
De danspaal werdt ook nog goed gebruikt die dag om kunstjes te vertonen.
Alles bij elkaar een super leuke dag, goed kamer, goed eten en leuk gezelschap.
Tegen middernacht afscheid genomen en gemoedelijk de weg naar huis gevonden.
Babylon en mijn duiveltje Bianca bedankt.
Bearke

Offline waterrat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #951 Gepost op: 1 september 2017, 21:19:00 »
Vrijdag 1 Sept 2017
Vanmiddag tegen 15:45 uur in Babylon aangekomen. Verwonderde me over de vele lege plaatsen op de parking. Na een uiterst vriendelijke ontvangst en douchen omkleden, viel het op dat het niet allen op de parking maar ook binnen uitermate rustig was voor een vrijdagmiddag. Zowel de aantallen ijsberen als de het aantal dames was laag te noemen.De dames waren verveeld door het gebrek aan business, en sommige mannen door het matige aanbod aan actie/keuze. Aan de pool was de sfeer mat te noemen, maar ook binnen en op het voorterras was het uitermate rustig. Niemand van mij bekende schrijvende forumleden ontmoet, geen idee waar iedereen was. Morgen maar eens dit forum doornemen, wie weet kom ik er dan achter.....
Uiteindelijk met Joanna nog naar de kamer geweest, dat redde de middag. Omdat de spoeling steeds dunner werd, en er geen opties en sfeer waren al om 19:30 huiswaarts gekeerd.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #952 Gepost op: 1 september 2017, 22:03:09 »


Niemand van mij bekende schrijvende forumleden ontmoet, geen idee waar iedereen was. Morgen maar eens dit forum doornemen, wie weet kom ik er dan achter.....


Uit (on)betrouwbare bron vernomen dat de SMeerlap er ook was... of was dit op een andere dag...? Tja... niet alleen vrouwelijke bronnen zijn niet altijd duidelijk , ook de mannelijke bronnen, en zeker als ze een grapje ook nog verkeerd doorvertellen aan dames  :dance2

En By the way: ook Sixsens was erg rustig vandaag, zowel bezoekers als dames.
Een jaar geleden was het hitte golf in laatste week van augustus en volle bak daar tijdens de spontaan ontstane Poolparty met Miss Wet T-shirt "verkiezingen" en nu zijn er heel veel met vakantie. Kennelijk overal wat slapper deze tijd.
« Laatst bewerkt op: 1 september 2017, 22:48:53 door LellebeL »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #953 Gepost op: 2 september 2017, 11:51:26 »


Niemand van mij bekende schrijvende forumleden ontmoet, geen idee waar iedereen was. Morgen maar eens dit forum doornemen, wie weet kom ik er dan achter.....


Uit (on)betrouwbare bron vernomen dat de SMeerlap er ook was... of was dit op een andere dag...? Tja... niet alleen vrouwelijke bronnen zijn niet altijd duidelijk , ook de mannelijke bronnen, en zeker als ze een grapje ook nog verkeerd doorvertellen aan dames  :dance2

En By the way: ook Sixsens was erg rustig vandaag, zowel bezoekers als dames.
Een jaar geleden was het hitte golf in laatste week van augustus en volle bak daar tijdens de spontaan ontstane Poolparty met Miss Wet T-shirt "verkiezingen" en nu zijn er heel veel met vakantie. Kennelijk overal wat slapper deze tijd.
Waar was ik, Tenzij je onbetrouwbare bron voor een knieoperatie in Gasthuisberg zat, mag je die bron als waardeloos beschouwen ......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #954 Gepost op: 4 september 2017, 15:00:02 »
Montag ist, die Sonne scheint und ich habe Mittagspause.
Sehr lebendige Erinnerungen kommen auf was am letzten Montag  28.08. im Bablyon war.
Sonne, Pool, schöne nackige Frauen und meine momentane Favouritin ist im Haus.
Auch wenn der „Tag des öffntlichen Verkehrs“ auf Dienstag gelegt wurde, ich kanns Ja mal probieren.
„Nein, Nein…das mache ich nicht!“ Leicht entrüstet kam die Absage dass Wir Uns am Pool bzw. im Garten verlustieren. O.K.! Anka dazu zu überreden bringt nichts, denn auf Zimmer gibt es nichts zu meckern, und ich wollte mir ihre Sympathie nicht mit diesem Ansinnen verscherzen. Für ein Ein-Stunden-Intermezzo in Zimmer 7 konnte ich Sie begeistern und ich durfte in der A wie in der B-Note die 9,3 vergeben.
Chillig am Pool, gestärkt am Buffet (es gab wieder Kartoffel! *Running Gag*), immer wieder nette kürzere und längere Gespräche geführt mit Männlein und Weibelein.
Und irgendwann auf die späten Nachmittagstunden wieder mal neben Anka
auf der Couch gelandet. Ich konnte meine Finger nicht bei mir behalten, Sie
war in dem Augenblick sehr anlehnungsbedürftig. „Komm, Wir gehen in den
Pool!“ Ich verdutzt trottelte ihr nach, aber Jungs, wenn ihr diese schönen vollen
Titten beim Rumschäkern im Pool im Gesicht habt –da stehe ich drauf-- und leichte Atmenbeklämmung bekommt…..es gibt fast nichts Schöneres. Und Sie weiß, ich steh auf Sie und war bald in dem Zustand #misch kocht der Blut#!!!!!
Ganz so mutig war Anka dann doch nicht um das auf dem Rasen mir einen zu bl…., da auch das Poolspiel zu viele Neugierige anlockte, wie Sie mir ins Ohr flüsterte.
Angeheizt ging es wie Wir waren aufs Zimmer und verbachten eine sehr aktive
Stunde zusammen. Manchmal führen kleine Schritte am Schluß zum Ziel.
Vielleicht braucht Sie noch Ein-, Zweimal und ohne Stress das Gefühl der Sicherheit, um dann auch öffentlich zu poppen. Ich werde sehen.
Diesmal mußte ich schon gegen 21.00 den Club verlassen (unter Tränen) da
am nächsten Tag mein Brötchengeber mich wieder sehen wollte.
Bis bald im „Sündenpfuhl“!

vanKees

Mandylove

  • Gast
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #955 Gepost op: 5 september 2017, 20:29:07 »
Wie kan mij vertellen wat zijn de beste dagen om Babylon te bezoeken?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #956 Gepost op: 5 september 2017, 21:04:00 »
Wie kan mij vertellen wat zijn de beste dagen om Babylon te bezoeken?
Voor jou drie keer per 4 jaar op 29 februari
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #957 Gepost op: 5 september 2017, 23:15:14 »
Wie kan mij vertellen wat zijn de beste dagen om Babylon te bezoeken?
Voor jou drie keer per 4 jaar op 29 februari

Mein Geheimtipp (deshalb bitte nicht verraten!!) ist der
30. Februar. Da haben Sie den Club für sich Alleine!!! :098:

vanKees

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #958 Gepost op: 5 september 2017, 23:18:11 »
Wie kan mij vertellen wat zijn de beste dagen om Babylon te bezoeken?
Voor jou drie keer per 4 jaar op 29 februari
Drie keer per 4 jaar ?????
Welke kalender hanteert de CEO van RB. De pret-kalender?  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #959 Gepost op: 9 september 2017, 21:25:58 »
Als winnaar van een Tombola-kaartje voor Saunaclub Babylon had ik vooraf de website van de club grondig bestudeerd. De aanwezigheidslijst is dan een aangenaam iets, zeker als je het combineert met de berichten op Hookers. Had enkele interessante meiden op mijn lijstje gezet. Vervolgens een berichtje gestuurd naar een schrijver die veel over de club weet te vermelden: Sjeufke. Hij reageerde spontaan en een wisseling van berichten via IM was het gevolg. Als ik niet op donderdag maar op vrijdag zou gaan, zou ik én een groepje medewandelaars treffen (altijd gezellig tussen het kameren door) én zou hij me ter plekke van handige tips kunnen voorzien. Een beetje schuiven in mijn agenda, de baas deed niet moeilijk, en dus op vrijdag mezelf weer een dagje sex-relax gegund.

Ik was om kwart voor elf in de ochtend ter plekke. Had afgesproken met Sjeufke om elkaar op de parking te treffen. Hij kwam keurig op tijd. Na kennis gemaakt te hebben, betreden Obelix en Asterix samen het dorpje dat lekker doet waar het zin in heeft en door de Romeinen niet bedwongen kan worden. De club ziet er keurig uit en ik was onder de indruk van de omkleedruimte, douches, enz. We begonnen met een koffietje, waarbij Sjeuf me al wegwijs aan het maken was betreffende de dames. Ik voelde me (de hele dag) net een klein kind in de snoepwinkel: allemaal meiden die poedelnaakt rondlopen en hun hele handelswaar open en bloot ten toon spreiden. En als je betaalt, mag je er aan en in zitten……. Misschien is snoepwinkel niet het juiste woord, maar is het een mosselwinkel: de meiden paraderen met hun smakelijke mosseltjes en de geur van een heerlijk nat kutje komt overeen met een delicatessenviswinkel. Voor een hoerenloper al snel de hemel op aarde.

Sjeuf gaf me een rondleiding en mijn conclusie luidt dat Babylon een keurige club is. Ze hebben het er goed voor mekaar. Alles netjes, mooi, verzorgd, goed eten (à la carte is hier mogelijk!). Bios boven, massageruimte, sauna noem maar op. Buiten zijn ze nog aan het verbouwen: zwembad en compleet nieuw gedeelte welness. Dat gaat volgend jaar, als alles klaar is en het weer het weer toe gaat laten, in de zomer leuk worden! Dat de (meeste) kamers voorzien zijn van een spiegel zodat je vanuit diverse hoeken naar het meisje kunt kijken terwijl je met haar en zij met jou de liefde bedrijft, vind ik super.

Voor een entree van € 60 krijg je m.i. waar (ik rekende € 30 af gezien de kortingskaart die ik gewonnen had). De hele dag eten en drinken, waarbij het eten het beste is dat ik ooit gegeten heb in een dergelijke gebeuren. Het à la carte was voor mij voor het eerst. Veelal is er buffet (ook bij Babylon), maar nog nergens meegemaakt dat je kunt bestellen. Als avondeten koos ik de kipfillet, welke mijn goedkeuring zeker heeft gekregen.

Qua Saunaclub, gebouw, bedienend personeel, eigenaar, locatie, reisafstand, parkeergelegenheid, etc., maakt deze club een zeer grote kans om mijn nieuwe vaste stekkie te worden.

Twee dingetjes vond ik iets minder:

1-   De aanwezigheid van de heren Sjeufke, Verkennertje, Poarneemn, de niet schrijvende B. en een niet nader bij naam te noemen moderator van de site (en in mindere mate: de veel kamerende Swasontneuf);
2-   M.b.t. de dames waar ik mee gekamerd heb, is mijn reactie een lauwe “mwaoh” en “ach”…… Ik verwijs naar mijn (opbouwende) kritieken die vermeld zijn in de berichten in de rubrieken van de dames Johanna, Gina en Jeanette.

Over punt 1: ik vrees dat daar niets aan te doen is door de eigenaar, dus dat kan ik de club niet aanrekenen. Toch lijkt het me verstandig dat de heren op hun gedrag aangesproken worden. Doordat het veel te gezellig is op het terras a.g.v. deze wandelaars, loopt men immers de kans dat er te weinig gekamerd wordt. Alhoewel dat risico met deze geilneven meer dan klein te noemen valt. Kans dat ik de heren nogmaals tegen ga komen tijdens het uitoefenen van onze gezamenlijke hobby, is helaas zeer groot, maar dat zal ik dan maar voor lief nemen. Kleinigheidjes hou je toch en overal, dus……. 😉 Heren, mijn grote dank voor de gezelligheid en ik hoop u allen nog vaak te mogen treffen in het gezelschap van veel vrouwelijk schoon dat onze geneugten en geilheid met liefde wenst te plezieren. Pogingen om onder professionele begeleiding af te kicken van onze sexuele verslavingen zullen tot niets leiden, dus laten we ons gezamenlijk met regelmaat in de poel des verderf storten en onze lusten botvieren op de meisjes van plezier. Onze enige kans is een lotgenotengroep, dus we mogen onze toekomstige ontmoetingen bezien als therapie. Zou de ziektekostenverzekering e.e.a. mogelijk dekken? Of valt het dekken van vrouwelijk schoon niet onder de polisdekking?

Kans op herhaling? Streep de eerste twee woorden en plaats achter het laatste de letters “-en” en “gegarandeerd”. Ik ben helaas gisteren niet heel lang kunnen blijven. Voor twaalf uur heb ik de club alweer verlaten, waardoor het maar 12 uur en 45 minuten was. Saunaclub Babylon krijgt van mij een elf op de schaal van tien, wat ook geldt voor de aanwezige gasten waarmee ik veelvuldig contact heb mogen hebben tussen het kameren door. Zou mooi zijn als dat kameren ook zo succesvol zou zijn, maar een mens moet beseffen dat er dagen zijn dat niet alles mee kan zitten……

Voor de kamergangen die ik heb beleefd: zie berichten over de Nederlandse blondine Johanna, de Duitse brunette Jeanette en de donkere, petite Gina uit Bulgarije.
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"