Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1120788 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1020 Gepost op: 12 november 2017, 23:48:46 »
Alleen bij Sjeufke klopte het plaatje.
Nou bedankt.  ;) ;) ;) ;) ;)
Ik dacht deze verjaardag met een Goddelijk afgetraind lichaam door het leven te gaan!  :lol
Och ja, Emma maakt er geen geheim van met haar veel gebezigde opmerking: 'moșule' (vrij vertaald: ouwe lul)!
Ik hoop je weer te zien op mijn verjaardag   ;D
Top!


Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1021 Gepost op: 13 november 2017, 10:31:28 »
Voor haar heb ik namelijk altijd al een boontje gehad. In het Duitse clubcircuit is dit de DVP die ik al het langst ken. Eerder had ik met haar al gekamerd in Samya (als Blowy) en in Living Room (als Veronika). En nu dus als Valentina in Babylon.

Dezelfde dame in drie clubs: een persoonlijk record.

Ik herken het ...

Ik ken haar nog ietsje langer, van haar (begin?)tijd in Magnum, als Bani. Grappige naam voor een Bulgaarse, vond ik toen. En de rest was ook grappig, Bambi-achtig, tienerachtig en dat was ook de manier waarop ze mij deed overhalen. Eerste kamer was aftasten, tweede (dezelfde avond) een stuk beter...

En toch niet gevolgd toen ze naar Living Room ging, omdat ik daar niet of nauwelijks kom. Wel gezien in Samya, maar daar werd ik destijds al rap na binnenkomst geclaimd. Zoals ook in Babylon, waardoor ik daar ook nog niet met haar gekamerd heb. Ach... te veel snoepgoed daar en elders...   :douchen :cochon
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Ropo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1022 Gepost op: 24 november 2017, 15:11:08 »
The A-day or a day? Het eerste deze keer. Alle 4 de dames die ik gedaan heb hadden een naam eindigend op -a, toeval nee, vele Babylonische namen eindigen op een -a.

Het was vooralsnog weer een prachtige dag in het pittoreske Elsdorf. De heenweg wat regen maar in de middag wat wisselend bewolkt met af en toe de zon. heerlijk om even bij 15 gr buiten te staan in de zon om wat af te koelen, want dat was wel nodig, kolere wat was het weer heet in Babylonia. Ook werd er weer flink gerookt op de hoek van de bar, heb de dag erna flink last van mijn keel, dat terzijde.

Aankomst rond de middag, het bekende ritueel, vervolgens wat eten en drinken. Het was al flink druk met dames als heren. Veel Nederlanders ook deze donderdag, De nieuwe aanbouw geïnspecteerd en goedgekeurd. Wow erg mooi! Grote bubbelplump, geen gladde vloer! 's zomers met mooi weer moet dit een zaligheid zijn. Zo van de ene plons in de andere. Muziek goed en op normaal volume, eten goed..... nah niet helemaal. De a la carte kaart mogen ze wel eens wat laten wisselen. Is al tijden hetzelfde maar erger het eten is naar mijn bescheiden menig veel te zout.

Het was erg gezellig deze dag en met veel gasten een babbeltje gemaakt. Dames deden goede zaken, rond 16.00 uur waren alle kamers bezet en was er zelfs een wachttijd van 20 min. Tussen alle bezigheden door 4 kamertjes gedaan, nog een menutje besteld en na de avondspits tevreden en met een vette grijns de hut verlaten.

Dit zijn dagen zo als je ze wilt in een saunaclub.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1023 Gepost op: 24 november 2017, 22:40:07 »
Citaat
De a la carte kaart mogen ze wel eens wat laten wisselen. Is al tijden hetzelfde maar erger het eten is naar mijn bescheiden menig veel te zout.

Ach, de wijziging van de menu kaart is minder important. Eten is eten, en anders ga je maar voor afwisseling naar een restaurant ......! Afwisseling van de dames vind ik importanter!
Wat wel klopt is de hoeveelheid zout!! Gewoon veel zout gebruiken ze daar. Gelijk overal overigens!!
Daarom vraag ik "altijd" als ik daar ben om mijn prakkie (vlees, aardappeltjes/frietjes etc) te maken zonder zout. Want zout lazer ik er zelf wel over heen naar behoefte.
En de laatste keren dat ik daar was komt zo'n lieverd met d'r petje op zelfs aangewandeld met een bakkie met zoutloos gemaakte saus voor over het vlees! Dus de service daaro is prima!

Grtz           :039:   
K

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1024 Gepost op: 26 november 2017, 17:25:50 »
Gisteren net voor half drie aangekomen. Veel meiden, relatief weinig beren. Even begroet door Alice en gaan omkleden, daar kwam ik Valentina tegen even gekust en toen zei ze direct dat ik “verboten” voor haar was. Daarna werd ik direct gekaapt door Susi. Beetje kletsen en na een tijdje kwam Franceska er ook bij. Zij gelijk vragen of ik chocola mee had. Ik zeg ja, en gelijk mee naar de lockers.
had 2 kleine chocolade letters mee genomen en een zak chocolade pepernoten. Franceska had er wel zin in en begon gelijk te kanen. Voor Susi had ik de letter P meegenomen van Pinokkio waar ze niet echt blij mee was maar later na toch mee kon lachen.

Uiteraard moest ik na een tijd naar de kamer met haar. Ze legt haar tas op de kamer en ging zich even wassen. Van de vorige keer wist ik dat ze al haar geld in die tas laat en haar toen gezegd dat ze dat niet zo onbeheerd in haar tas moest laten. Dus ik even kijken of ze had geluisterd. Nee hoor zat weer een klein kapitaaltje in. Ik dacht zal haar eens laten schrikken. Nam er 100 uit en legde dat apart.
Ze kwam terug de kamer op en ging zich bij me liggen. Ik zeg hier heb je alvast 100 dan hoef ik later na niet te betalen. Waarom dat, dat doe je normaal nooit. Ik zeg het is jouw geld bedankt dat je mij sponsort. Even moest ze na denken en toen gelijk vloog ze haar tasje in, snel werd alles nageteld en toen ze klaar was en het klopte, lachten ze zich kapot en ze was zich ook erg geschrokken. :D
Ze zegt wacht even, dit moet ik Franceska vertellen. Kreeg te horen dat ze volgende keer “bombe” met mij ging maken. Maargoed eindelijk konden we verder met de kamer en ze zou haar geld goed gaan opbergen. Ze had mij ook nog altijd een gratis uurtje beloofd voor mijn verjaardag, maar altijd waren er smoesjes, dit was al van September.
Maar ze heeft toch haar woord gehouden want met 2 uur op de kamer 1 betaald wel met de kanttekening dat ik die dag nog een keer met haar naar de kamer moet. Maar dat vind ik niet zo erg. :D

Even lekker douchen en kwam Cupido tegen, gezellig mee gepraat en hij was aan het wachten op Aranca. Zij liet op zich wachten maar had het ook goed druk zo te zien. Samen met hem gaan eten, kon gister weer bestellen en smaakte goed.
Daarna eens het nieuwe welness gedeelte gaan bekijken en zag er goed en ruim uit. De whirlpool zag er echt goed uit. En met grote ramen erin zodat je naar buiten kan kijken. Cupido ging er even gebruik van maken en ik weer naar binnen.
Weer een tijd bij Susi gezeten en de 2e kamer gemaakt. Daarna kwam ik Cupido ook weer tegen met een smile op zijn gezicht. Zijn kamer met Aranca was goed bevallen.
Er werd ook nog een lesbi showtje gegeven door 2 donkere meiden die elkaar in allerlei posities aan het likken, zoenen en vingeren waren. Dit kreeg groot applaus toen ze klaar waren.

Op een gegeven moment zat ik even alleen toen Lulu voorbij kwam. Ze omhelsde mij en we begonnen te praten, had haar eerder die dag ook gezien en even kort gepraat maar nu kwam ze vragen hoe mijn dag is geweest. Ik pakte haar lichaam vast en dat voelde wel erg goed aan, lekker slank, zacht en een lekker kontje. Ze begon mij ook nog te zoenen en het tongetje kwam er ook aan te pas. Ik dacht nu snel stoppen anders heb ik straks heibel, wel triest dat ik in een hoerentent daar op moet letten maarja. Helaas was het al te laat en Susi had mij gezien, met haar gezicht op onweer.
Ze had alleen gezien dat ik aan haar kont had gezeten en niet dat ik met haar gezoend had en dat was al not done. Ik praten als brugman en dat ze zich niet zo moest aanstellen kwam het wel weer goed. Franceska vond het wel reden om met mij te stoeien en viel mij aan op die ronde bank voor de tv achteren. Ik werd aan mijn oren getrokken, geknepen en gebeten. Susi ging zich er ook mee bemoeien en werd van 2 kanten aangevallen. Uit eindelijk kreeg ik Franceska op de grond en ben op haar gaan zitten en Susi stopte toen ook. Stonden 2 beren bij die het wel amusant vonden. Na deze stoeipartij was weer alles goed en konden we weer normaal verder.

Resterende tijd zitten kletsen met de meiden en met Cupido.
Was weer een leuk dagje en om 1:00 uur vertrokken.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1025 Gepost op: 26 november 2017, 19:42:32 »
Visit of Friday, November 17th :

The wellness area is very nice with jacuzzi, sauna, relax, showers and toilets. An additionnal asset for this club  :ladyred.

I met several belgian clients there and we shared a pleasant day  :035:.

The lin-up was diversified and with a very good visual quality  :showtits1.

I did two excellent sessions with Violetta (roemeense) and Michaela (duitse).


Violetta (roemeense) :

Service : I had the pleasure to share again a nice moment with this charming girl always so friendly in social time. Nothing to add to my previous reports except to confirm the excellent quality of her service  :happy. Een topper  :cheer: !!!

Appreciation : 9 / 10

Price : 50 € / 30 min – no extra.

Repetition : 100 %.


Michaela (duitse) :

Profile : 19 yo, 1,65m, light brown hair, nice silhouette. Excellent social time.

Service : I was surprised by this friendly and smiling german girl. A high gfe profile, an excellent sharing and a pleasant complicity :happy !

Appreciation : 9,5 / 10

Price : 50 € / 30 min – no extra.

Repetition : 100 %.



So long …. :039:

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1026 Gepost op: 26 november 2017, 23:54:10 »
Vandaag op weg naar heaven 7, althans bij de keuze richting dusseldorf of koblenz, stuurde de auto bijna vanzelf naar Koblenz. :lol_hitting:
Dus richting Elsdorf, achja had daar nog een kortingskaartje van, met dank aan SM.
Ff moeten wachten, want ik was wat te vroeg, wel mooi om enkele dames in hun standaard kloffie te zien.
Op een gast na was ik de eerste, de dames waren bij de theke hun inschrijfgeld aan het betalen, dus ff gewacht.
De rabatkarte werd zo overgenomen en omkleden.

Voor een zondag aardig wat dvp's, was nog nooit op een zondag daar geweest.
Ff de  nieuwe sauna geinspecteerd en de whirlpool benut.
Aanzien dat ik de dag ervoor een hele dag welness heb gehad, geen sauna nu, maar dat dagje sauna had nog wat uitwerkingen. :-[

Bij het mij ff opfrissen voor een kamergang, werd ik verrast dat Bella er wel was. :pica
Ze was haar ontbijt aan samen aan stellen.
Efkes haar gedag gezegd en tot later.
Haar op het gemak haar ontbijtje laten nuttigen en zelf wat geluierd in de welness.
Wat later bij haar gaan zitten en gezegd dat ze niet op de awl stond, maar ze zij alleen op maandag en dinsdag is ze er niet.
Die lijst klopt vaak niet, hier had ze me al eens eerder op geattendeerd.
Maar was wel blij haar te zien, en nog meer omdat ze stay up kousen aan had. :mistress
Komt toch een stukje fetish naar boven( vroeger op een ander forum was mijn nickname Kousentik),
Lekker wat opgewarmd met haar, werd het tijd voor een kamerbezoek.

Nou heerlijk rustig aan begonnen, met veel kussen en voelen, werd het tijd om haar benen wat meer te inspecteren.
Ook zij betaste met haar voeten mij op veel plaatsen, achja good old times gedachten nu.
wat is ze een heerlijke meid, in diverse houdingen haar spleetje gestimuleerd en zij mijn leuter.
Goed nat was ze, altijd wel leuk vindt ik.
Maar na een tijdje merkte ik dat het dagje sauna ervoor, mij veel energie gekost had.
Dat was geen probleem, vakkundig mij laten pijpen en met een fijne handjob trok ze al het vocht eruit,pfffff!
Komende vrijdag ben ik er toch weer, dan wordt er geneukt!
Nu mij lekker laten verwennen door haar en dat een klein uurtje.
Een dag zonder Bella in bb kan ik mij eigenlijk niet voorstellen, topmeid. :adult

Tijd om wat te gaan eten en relaxen, diverse aanbiedingen afgeslagen.
Het was wat rustiger, dus de meiden moeten hun best doen om wat klandizie, maar niet storend!
Na een tijdje wat actie bij de bar gezien te hebben, ff de kelder in.
F 1 was erop en wilde de start zien, maar er liep een leuke donkere dame , mij steeds voor het beeld.
Hmmm, ze ging liggen naast de sauna, die overigens niet meer aan waren, alleen nog bij de nieuwe welness blijft aan.
Het schijnt dat die weggaan en in de kelder dvp kamers komen, het precieze weet ik er niet van.
Maargoed een ligbed naast die donkere dame gesleept en wat liggen te vertellen.
Katja was haar naam een uit Rwanda komende wat oudere dame, hoe oud schat zo 30 jaar.
Leuk koppie en wat stevigere body, zullen we maar zeggen.
Leuk gesprek over het een en ander begon ze me met tz te verwennen, haar hand onder mijn handdoek.
Probeerde ze er leven in te krijgen en ja er kwam leven in. :lol
Haar mondje ging over mijn bbztje hun en het werd een bbz.
Wat kan ze heerlijk pijpen nat en diep met erg veel gevoel.
Een andere rakker liep zich erbij uit, dus na een tijdje werd het een kamerbezoek.
Op de kamer stak ze haar lange tong in mijn bek en ik kon het niet laten op er ff een tijdje op te zuigen. :ff
Al snel werd ik door haar gepijpt, zo dat was genieten.
Voelend aan haar kutje , merkte ik dat ze wel erg uithangende lellen had. :-\
Apart, zo had ik dat nog nooit meegemaakt, dus werd het tijd om op onderzoek te gaan.
Ze genot ervan en ik nog meer, haha.
Weer ff laten blazen in 69, werd het tijd om te neuken.
Tsja eigenlijk zou ik me laten afblazen door haar, maar ze heeft een stevige kont en daar hou ik ook wel van. :pica22
Dus met de bedoeling voor af te maken in doggy, ging ze mij eerst te berijden, op het moment dat ik bijna kwam stopte ze. ;D
Dat spelletje deed ze goed, maar heb haar flink liggend zij op mij geneukt en een explosie kwam snel.
Totaal aan de heg was ik, wat nagesproken en belooft aan haar dat vrijdag we wat tijd maken.

Ik dacht het wordt tijd om naar huis te gaan, want bbz was totaal gesloopt en niet door de dames ,maar had wat teveel hooi op de vork genomen.
Dus een hele dag sauna en daags erna naar de sexclub, nee nee geen goede combi :banghead:.
Heb nog ff bij Bella  een leuk gesprekje gehad en afscheid genomen van haar.
Hoppa naar huize BBZ.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1027 Gepost op: 2 december 2017, 11:16:28 »
Onlangs een kortingkaartje in de box gevonden, dus deze keer aan gereduceerd tarief naar Babylon, met dank aan de directie van het board. Bij binnen komst al begroet door de stamdames. Aan de bar sinds lange tijd Iman weer eens getroffen. Dat werd een inhaalslag van heb ik jou daar. Ze is de laatste tijd wat uitgedijd, en die billen zijn lekkerder dan ooit, als ik haar met de rug naar de spiegel weet te manoeuvreren. Heerlijk genoten van dat wulpse lichaam en die lekkere zoenen die tijdens de seks steeds intenser worden. Een heftig orgasme was het gevolg.

Nadat de sporen weg gedoucht waren liep ik tegen Bianca op die met Sjeuf stond af te rekenen. Hij oogde behoorlijk verfomfaaid. Ze bleek hem behoorlijk afgetakeld te hebben hoorde ik later. Een prakkie van het buffet gehaald en met Sjeuf en nog een paar bekenden wat bijgepraat. Op ons gemak in de sauna en de whirlpool de stand van zaken doorgenomen.

Toen langzaam aan de trek weer terugkwam liet ik mezelf tussen Bianca en Klara neervallen. De twee nichten. Van elkaar, niet van mij. Zo incestueus ben ik nou ook weer niet. In no time was er een beneden aan het sabbelen en de ander boven. Dit werd op de kamer voortgezet, een voor een werden ze aan de zwans geregen. Twee tegelijk gaat helaas niet. En de weelderige vormen van Klara knedend en haar tong spelend met de mijne zorgde Bianca voor een orale ontlading. Twee nul voor Roemenië.

Het was wel een meerwaarde dat je op zo’n dag een paar bekende forummers treft, dan lijken de oplaadpauzes wat korter te duren. Wie zou de laatste worden? Alice en Emma waren niet te bekennen. Francesca had me de vorige keer aangenaam verrast. Beetje last van haar nek, en ze herinnerde zich mijn magische vingers nog goed. Haar een uitgebreide nekmassage gegeven op de bank. En een rustig relaxt kamertje van een uur er achteraan. Francesca is er een met een hoog knuffelgehalte. En je hebt goed houvast, zowel voor als achter. Met wat aanwijzingen doet ze het wel zoals ik het graag heb. Het derde schot was een feit.

Mogelijk dat er nog een bezoekje aan Babylon komt dit jaar, geen idee. Vanaf de twintigste gaan er veel meiden naar huis voor een week of twee. Dus dunt de line up navenant uit. Wel een goede gelegenheid misschien om eens wat ander vlees te keuren. We zien wel, ik ben in Elsdorf in ieder geval noglangnietuitgewandeld.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1028 Gepost op: 3 december 2017, 00:39:08 »
Afgelopen vrijdag maar eens voor de verandering, babylon bezocht, was er al lang niet meer geweest. :lol_hitting:
Bij aankomst stonden er geen dames, was ook om 16.00 is dan ook kamertijd.
Het kortingskaartje in geleverd, waarvoor dank sm!

Omkleden en douchen etc.....
Ff een soepje en wat roken, baalde ervan dat die overkapig nog niet klaar was, blijkbaar zijn de werklieden daar, niet zo van de afspraken. :040:
Opfrissen en op zoek naar Bella.

Ze zat op haar standaard plaatsje(trouwens vroeger zat ze meer met Antonia en Laura).
Wat vertellen en flikvlooien, kreeg het er warm van en ik vond het al erg warm binnen te warm.
Tijd voor een kamertje.
Veel gfe heerlijke blowjob en heb letterlijk haar hele lichaam betast :kissass en die stockings, wat heeft ze een stel mooie benen.
Een goede onderzoek tussen haar benen, zowel  zij liggend en in 69. werd het na een 50 minuten tijd om het af te maken.
Mijn tepels goed verwennend, heeft ze mij een fijne handjob gegeven, heerlijk dat lichaam tegen mij aan.
Wat naverteld en douchen.

Tijd om wat te eten, dat weer uitstekend was.
Koffie en tijd om ff wat rust te nemen.

Toen ik weer boven was, zag ik Laura zitten, hmmm stond al lang op mijn lijstje. :bud
Ze was een stuk vrolijker als in aug/sep , heb wat met haar liggen te vertellen en al snel lag ze in mijn armen.
Plagend kussend, kan ze goed en het viel me op dat er meer leven in dat meisje zit dan ze uitstraald.
Tijd om te kameren, mooi aan het handje nam ze mij mee, voelde me net een puber. :happy
Op de kamer ontpopte ze zich als een volleerd dvp, ook hier veel gfe.
Lekker kussend en voelend werd het tijd om een duikvlucht tussen haar benen.
Ze genot er fijn van, (tenminste niet luidruchtig) werd ze goed nat.
Haar in diverse standjes me laten pijpen, waar de ballen ook niet vergeten werden, was ik klaar voor een cowgirll sessie.
Heerlijk beklom ze het zadel, euh nee, mijn bbztje en begon mee op een manier te berijden en dat met een lachend gezicht. :amazone
(Die manier van berijden deed me denken aan mijn oude tijd op beakelandplein, met die Oekrainse.)
Vol in overgave,althans voor kort dan, begon ik zelf het tempo te bepalen, die ging omhoog en het was vervroegd nieuwjaar! :pica
Ze viel over mij heen en knuffelde nog wat na.
Laura is echt een verrassing voor mij, ik zou zeggen achter dat verlegen onschuldig koppie zit een toppertje.
Ze houd ook van wat plagen en lachen, ik vindt dat erg fijn, niet te serieus! ;)

Ach een whirlpool gepakt en toen de duitse schlagers galmde door Babylon me maar de rust gezocht in de kelder.
Na een tijdje me bedacht wie zal de volgende zijn, ik zag Dolli, die naar mijn mening wat meer vet op de ribben heeft gekregen.
Ook dan is ze nog een pracht meid, Eva zien rond huppelen en tsja eentje blijft mij inspireren, dat is die Maria (bul/roe).
Zag er prachtig uit met die stockings en laarzen, heb eens gelezen dat ze erg wispelturig is op de kamer.
Maar ze staat vanaf nu hoog op de hitlist.

Aangezien dat eigenlijk me de warmte in Babylon me te gek werd :-\ en regelmatig buiten ging afkoelen, werd het tijd om nog kamertje maken met Bella.
Ging mij nu meer om het gfe gehalte, dat kon zei ze en was blij dat ze mee kon.
waarom, omdat er een of andere eikel daar zat die wat handtastelijk was. C:-)
Lees teveel gedronken, want ze had letterlijk striemen op haar arm. :o
Daar ga ik niet mee op een kamer zei ze, je weet nooit wat daar gebeurt, dat heeft ze haar daar pas werkende vriendin ook verteld, don't go.

Onder op de kamer wat er nog over gehad te hebben , werd het een fijne gfe sessie en na een tijdje zei ze, je gaat pas van de kamer af als je klaarkomt. :cheer:
Met een fijne blowjob die erg nat was, heeft ze mij op een hoogte punt gekregen, al moest ze wel aan de knoppen draaien als een dj.
Zii gaat ook nog met de kerst a nieuwjaar terug naar haar land en kan niet zeker zeggen dat ze de 26-01 daar zal zijn.
Ze verwacht wel, we zullen zijn, er loopt in bab genoeg rond.
Heb haar gevraagd over het pasje, dat zat in kannen en kruiken.
Haar een fijne tijd gewenst, bij haar familie en het werd tijd om naar huis te gaan.

Dit zal wel de laatste keer dit jaar in Babylon zijn, december is normaal gesproken een drukke tijd voor mij, kerststukjes die in brand gaan.
Overbelasting van de stekkerdozen enn bedrijven die vanalles voor het nieuwe jaar gedaan willen hebben.
Als ik ga is het rond de 15de, maar dan nog een sabrina opzoeken in h7.
Het enige wat ik nog fuck, dat is mijn wachtdienst .er vallen er twee van in December. :098:
We zullen maar zeggen: het nieuwe jaar kan alleen maar beter worden, kwa clubsbezoek(perfect) en ook prive( 2017 is om snel te vergeten)

Gr BBZ
« Laatst bewerkt op: 3 december 2017, 01:08:39 door brombeerzuid »

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1029 Gepost op: 3 december 2017, 19:49:24 »
Vrijdagochtend me weten te ontwringen uit m'n 'Bermuda driehoek' en begaf me richting Elsdorf.

De rit verliep voorspoedig, alleen moest ik me een stuk verder weg parkeren, omdat het behoorlijk vol stond. Vraag me eigenlijk af of de parkeerplaatsen voor en naast de deur voor personeel is of voor klanten. Iemand die het weet?

Ik herinner het me goed van vorige keren, 1x aanbellen en meer niet, omdat anders er geen blote welkomstcomité verschijnt. Gelukkig was het niet zo druk en kon ik duidelijk de bel horen overgaan.
Gewapend met m'n kortingskaartje van het forum (waarvoor mijn dank!) kwam ik binnen. En ja hoor, daar staat me een leger aan schone dames voor me. Blijft toch altijd een bijzondere aanblik...

Tussen al dat fraais zie ik al gauw een bekende. M'n doel van m'n bezoek. Een meisje die ik al bijna een half jaar niet meer had gezien. Een meisje wie ik al lang heb gemist. 2x eerder wilde ik haar bezoeken, maar was ze er niet. Was gelukkig wel zo slim om eerst de club te bellen.
Maar ditmaals was er met wat hulp van Sjeufke eindelijk gelukt om weer eens met de lieve Violetta samen te zijn. Werd hartelijk begroet. De beste man was zelf ook aanwezig en even de hand geschud.

Maar first things first. Moest me wel even melden bij de theke. 60 Euro zou er volgens haar afgedragen moeten worden. Totdat ze m'n geprinte email zag en de helft er vanaf trok. Sleuteltje voor klusje kreeg ik mee, maar was binnen een minuut alweer bij d'r terug. Had een veels te kleine locker gekregen, dus even omgewisseld voor een grotere.
Even opfrissen onder de warme douches (heerlijk dat ze al gelijk goed op temperatuur zijn). En daarna terug richtig de bar voor een brunch. Heerlijke asperges soep hadden ze er en genoeg aan verscheidene versnaperingen. Het Is allemaal wat krap, maar wel aardig volledig. En bovenal het smaakte ook nog eens niet verkeerd.
Aan de eettafel kennis gemaakt met ene Verkennertje en samen met Sjeufke even een praatje mee gemaakt. En daarna contact gezocht met Violetta. Voorheen zou ik dingen uitstellen tot later op de dag. Maar Door schade en schande is m'n nieuwe motto nu 'grijpen wanneer je grijpen kunt'. Want voor je het weet zit er een pannenkoeker erop, is ze weg, etc.
Dus even bijgekletst met de lieve meid en daarna een kamertje gezocht. Het werd een uitmuntende sessie. Zo goed heb ik ze lang niet meer gehad. Ik weet niet of het door het verlangen komt, maar ik heb er ontzettend van genoten. En natuurlijk Is zij ook gewoon top.
Na nog even na gekletst te hebben afscheid van elkaar genomen. Ze adviseerde me om het nieuwe wellness gedeelte te gaan bekijken.

Daar Had ik wel oren naar, want dat was iets waar ik al lang naar uitkeek. Van de zomer was namelijk het zwembad al klaar, maar hun uitbouw was nog in volle gang bezig.
En beter iets langer wachten dan te snel en slordig. Want het resultaat mag er wezen. Sauna erin en bovenal een mooie grote jacuzzi. In de uitbouw zitten verder ook 2 douches en een kouwelijk stortbak voor na de sauna. Tot m'n verbazing kwam ik er later pas achter toen een man er ineens uitkwam, dat er ook een toilet naast de sauna zit. En ik telkens helemaal terug lopen naar de ouwe wc's :redface:
Mezelf heerlijk ondergedompeld in hun bubbelbadje... Jeetje wat heb ik dat gemist. Ik bedoel, een sauna Is ook lekker. Maar een jacuzzi vind ik persoonlijk erg ontspannend. Doch hun sauna uitgeprobeerd, die was goed op temperatuur en lekker ruim.

Wat ik verder ook heel prettig vond was dat ze in de wellness een stuk of 6 ligbanken hebben, met tafeltjes ernaast voor wat drinken, om even een dutje op te doen. Cruciaal voor een luie ijsbeer als ikzelf die er een dagje uit van maakt. Dan Is het fijn om tussendoor even in rust bij te kunnen komen. Voorheen trok ik me terug in de kino, maar de wellness Is een zoveel meer fijnere plek ervoor.
Een dagje eens niet gewerkt maar lekker genoten van de wellness, met name meerdere keren de jacuzzi. De club leent zich er ook niet heel goed voor, met Denk een plekje gevonden te hebben waar het de volgende keer redelijk zou kunnen.

Verder de tent nog even rondgelopen. Daar Is verder niks veranderd. Boven nog altijd de Kino, massage plek met ook een jacuzzi erin, en wat kamers.
Beneden in de kelder staan 2 fitness apparaten. De 2 sauna's daar zijn afgesloten. Ik vermoed dat ze die plekjes een andere bestemming gaan geven. Of reserveren voor de drukkere dagen.

Ik zat heel erg te twijfelen of ik nog een kamer zou doen. Ik wilde wel, maar de drift was er niet. Bovendien zou het weer erg koud worden. Dus na nog een hapje en even een jacuzzi afscheid genomen, en de club naar alle tevredenheid verlaten.

Ik zou er vaker terug willen komen, maar bij aankomst wist ik weer waarom ik dat niet eerder had gedaan: het gerook.
Doch, ik sluit niet uit de tent weer eens te bezoeken. De wellness vind ik namelijk een fijne toevoeging aan deze leuke club.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1030 Gepost op: 4 december 2017, 07:01:05 »
Citaat:
De rit verliep voorspoedig, alleen moest ik me een stuk verder weg parkeren, omdat het behoorlijk vol stond. Vraag me eigenlijk af of de parkeerplaatsen voor en naast de deur voor personeel is of voor klanten. Iemand die het weet?

mentholbear,
hinter dem Club ist ein neuangelegter, großer Parkplatz.
Du erreichst ihn:
Kreisverkehr an der Tankstelle, dort (von wo Du kommst) biegst Du ab und links
dem Straßenverlauf folgend siehst Du nach ca. 400m schon links den
Club- Parkplatz
      - Garten
      - Haus
Über einen schmalen Weg an dem neuen Wellness-Bereich vorbei kommst Du dann nach vorne an den Haupteingang.
Bis zum nächsten Mal

vanKees

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1031 Gepost op: 4 december 2017, 12:13:33 »
Uit (on)betrouwbare bron heb ik vernomen dat er op de AWL 1 dame ontbreekt.
Wie-o-wie zou dit zijn ?
Mijn naam is haas.

  :lol_hitting:

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1032 Gepost op: 4 december 2017, 15:17:29 »
Menthol zie hier plattegrond wat vankees en ik bedoel met achter de club parkeren.. succes de volgende keer
Als die net zo betrouwbaar is als jou info van gewijzigde openingstijden op zaterdag .lol

Moet bekennen dat ik de (on)betrouwbare verkeerd begrepen had.

En wat bedoel je met verkeerde info over gewijzigde openingstijden?
Had dat met die zaken te maken zoals die ieder jaar op de 1e dag van het 2e kwartaal terugkomen ??
 :lol_hitting:


Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1033 Gepost op: 4 december 2017, 16:40:02 »
Nope met de party van sm en bbz.

Blijkbaar komt dementie in vlagen lol

Aaahhhhh, maar dat was bedoelt om iemand op het verkeerde been te zetten!
De context ben ik inderdaad wel vergeten. Zoals je zegt.. het is een aflopende zaak.
Volgende week dinsdag zal ik ook wel niet verder komen dan de wellness en Milenka. Heb nu al geen idee meer wat ik met al dat jonge grut zou moeten doen  :banghead:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1034 Gepost op: 4 december 2017, 20:48:20 »
Met een kortingskaartje in de hand afgelopen vrijdag richting Sündenpfuhl gekacheld.
Met dank aan d'n Ed en RB!
Zoals gewoonlijk om 11 uur binnen. Met houten kop. Ja, Sjeuf had een dag eerder ietwat te veel vinokes achter de kiezen gegoten. Daar plukte ik dit bezoek lang de vruchten van.

Er was een aantal bekenden komen opdagen. Verkennertje was aanwezig en een aantal niet schrijvende leden. Altijd fijn om de tijd te kunnen doden tussen het kameren door. Kennis gemaakt met Mentholbear. Weer een gezicht achter een nickname. En als zo vaak. Het beeld dat je opdoet op basis van schrijvers klopt in 9 van de 10 gevallen niet. Zo ook nu weer.

link naar topic ANNA
Na wat bakken koffie liep ik bij de receptie tegen Anna aan. Al een paar keer mee gebabbeld, maar tot een kamer kwam het niet eerder. Anna heeft een mooi lijf met een paar geweldig gevormde koplampen. Echter, als ze op de sofa voor de bar ligt, komt ze op mij niet uitnodigend over. Een zuur gezicht wil ik het niet noemen, maar een cursus (glim)lachen zou haar zeker goed doen. Ik heb haar meegesleurd naar een van de tweezitters achter in de bar. Eerst maar eens even polsen hoe de vlag er bij hangt. Geheel onverwacht blijkt het een hele spontane en humoristische griet te zijn, die ook niet vies van wat 'Vorwerk'.
Auf Zimmer degelijke service van één uur met alles er op en er aan en een wit plafond  ;)

Het hoofd klopte zo nu en dan nog stevig. Emma wilde al een paracetamol voor me halen. Zelf vond ik een witte wijn een beter middel. Ik moet zeggen.....dat medicijn hielp perfect.
Met mijn vaste date had ik geen tijd afgesproken deze keer. Ze zou komen aanwaaien als de tijd er rijp voor was.
Met Bianca had ik de vorige keer een afspraak gemaakt. Meestal kom ik dat soort afspraken niet na, omdat het altijd weer anders loopt. Dan word ik later weer voor Pinokkio uitgemaakt. Bij Bianca ben ik wat voorzichtiger, want als dat afgetraind lijf het op zin heeft, loop je blauwe plekken op of je staat met een zeiknatte handdoek. Kortom, deze keer heb ik mij netjes present gemeld bij de meesteres!

link naar topic BIANCA
Ze wilde meteen naar de kamer. Doch, daar maar even een stokje voor gestoken. "Ich möchte gerne Zimmer Eins" gaf ik aan! Die was bezet, dus dat kwam goed uit. Op kamer 1 heb je de ruimte om weg te rennen als ze te diep in haar rol kruipt. Uiteindelijk deze ontbering maar aangegaan. Alle gekheid......, wat een heerlijk wijf is het toch. Ik heb me rot gelachen. Het was al weer lang geleden met Bianca. Bijna vergeten hoe goed ze is! Als ze in haar pornorol duikt is het opletten, want als het te wild en te hard gaat kan het bij mij wel eens moeilijk worden. Dat dreigde ook te gebeuren. Met wat selfservice kwam het uiteindelijk toch goed. Wat een sloopkogel! Ook kamer 1 heeft weer een mooi wit plafond  ;) ;)
Naar beneden en afrekenen. Nog beneveld met de haren recht op, Bianca haar ontwikkelingsbijdrage gegeven. In de kleedkamer was ook noglangnietuitgewandeld. Althans dat hoorde ik later. Deze waarde medepleger is totaal aan mij voorbij gegaan.

Het was tijd om de maag goed te vullen en een flinke pauze te nemen. Na de warme hap kakte ik wat in en besloot een saunaatje te nemen. Afgeblust met een emmer ijskoud water om vervolgens weer bij te warmen in de whirlpool! De nieuwe wellness is prachtig, tot in de puntjes afgewerkt.

Nog een showtje mogen aanschouwen van een bekende maat die door Karla en Bianca even werd opgewarmd voor de kamergang. Een beeld dat ik waarschijnlijk nooit meer krijg gedelete. Zelfs een format c: gaat niet helpen.  ;D

Mijn vaste date had schijnbaar nog geen tijd. Met een maat in de tuin bij de kachel een half uurtje bijgekletst. Tot er iemand aan de binnenkant op het venster van de wellness tikte........... :azn:

VIOLETTA
Met the queen eerst wat gekeuveld om kleine Sjeuf in de stemming te brengen. Kamer 1 was net bezet, dus die ging het niet worden. Dan maar naar de dubbele kamer met scheidingswand. Het mooie van die kamer is dat er een sofa aanwezig is. Voor de afwisseling kan je daar ook leuke kunstjes op doen, weet ik inmiddels. En je kan meegenieten met de buren aan de andere kant van de scheidingswand.  En andersom. Ik dacht dat de verrassingen na 34 kamers wel op zouden zijn. Maar ook deze keer had ze wéér iets origineels bedacht. Hoewel the Queen inmiddels precies weet hoe het bij mij functioneert, zat er een dubbele salto deze keer niet in........die flessen wijn van een dag eerder........máár voor de 3e keer dit bezoek wel een wit plafond. Een persoonlijk record ;D Cheffe Eddy moet blij zijn met mij!  ;) ;) ;)

Na de kamer heb ik mij op de sofa voor de bar gelegd tussen Bianca, Karla, Anna en Violetta. Lekker dollen! Och, je kan het slechter treffen.

Tegen 23 uur was het weer: Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke