Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1124022 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1050 Gepost op: 24 januari 2018, 18:13:56 »
Babylon - Een kuur voor wellness om 2017 af te sluiten met een 'neukmarathon'
29 en 30 December 2017
 
Dit verslag maakt een knipoog naar een bepaalde film dat ik heb herbekeken op Play More. Wie kan raden welke film?
 
Fazit
 
 ;D Terug topambiance!
 ;) Eten ok op niveau 'dit kennen we gelijk al'
 :-P Mooie paaldansacts
 :great: Nieuwe wellness erg geslaagd
 :showtits Uitgebreide presales in de nieuwe wellness
 8) Goed gezelschap vooral Vrijdag
 :o Ijskoud zwembad 'voor echte ijsberen'...
 :( De sauna's beneden niet langer in gebruik
 :( Beperkte Line-up (tijd van het jaar)
 ::) Muziek ok, maar mogen meer afwisseling nog wel gebruiken
 :039: 2 dagen is net lang genoeg
 :wtf: de 2 laatste kamergangen waren echt overbodig, over m'n krachten
 :adult Acht kamergangen: 4 Vrijdag en 4 Zaterdag, een record!
 :pica Het jaar mooi afgesloten in stijl.
 
 
Acht kamergangen
 
* 29 December 2017
=> Michelle - het wordt beter - 8,5 / 10
=> Julia - de déja-vu-sessie - 9,0 / 10
=> Maria (Bul) - de sessie waar meer in zat - 7,5 / 10
=> Gina - de 70ste kamergang - 8,0 / 10

* 30 December 2017
=> Valentina - GFE met de 50ste nieuwe dame met de perfecte curves - 7,5 / 10
=> Lea - sessie met de 60ste dame - 8,0 / 10
=> Lulu - de vermoeidheid slaat toe... - 3,5 / 10
=> Julia - de laatste kamergang van 2017 - 9,0 / 10

Nu merk je wel dat de inspiratie om de sessies te benoemen wat opdroogt.
Dit wordt in 2018 voortaan achterwege gelaten tenzij bij speciale gevallen!

 
 
Fait divers
 
* Ik heb nogal op de cijfertjes gelet, iets dat wat te typerend wordt naarmate het jaar z'n einde nadert. Van wie heb ik dat weer? Nu heb ik dit jaar 74 kamergangen gemaakt met 61 dames waarvan 52 nieuw. Betreft het stellen van records is het nu welletjes geweest.

* Veel tijd werd doorgebracht met Jenny. Echter kwam het nooit tot een sessie. Gelukkig mopperde ze niet en bleef ze vriendschappelijk. Ze bleef redelijk nuchter deze keer, geen gekke toestanden. Ze houdt enorm van de wellness-ruimte en dit waterratje is er het vaakst terug te vinden.
 
 
GEMIDDELDE SERVICE-SCORE DAMES BABYLON: 7,6 / 10
 
 
CLUBVERSLAG
 
1) Vooraf
 
Burnout, vermoeidheid, het verdict is uiteindelijk gevallen in de maand December terwijl ik hoopte het vol te houden tot na het verlof maar ik werd fysiek geveld zodat ik me ziek mag afmelden. Een belangrijk teken had ik al gekregen in deze club, Babylon, waar ik in Augustus 5 sessies mocht aaneenrijgen om op het laatst 1 echt geslaagde uit het slop te halen.  Not fun, het betekent immers minder clubben, rustiger aan doen terwijl ik veel liever zou willen vooruit sprinten naar een volgende uitdaging. Het zij zo en ik heb besloten, na mijn bezoek aan LR en H7, Babylon aan te doen om dit jaar met schoonheid te kunnen eindigen. Dit werd een gezondheidskuur voor wellness bij ene Dr. Eddy in een verdachte plek ergens in Duitsland om mijn situatie en aanstaande uitdagingen wat uit mijn hoofd te kunnen houden. Deze plek genaamd Babylon heeft daar een zeer speciaal gezondheidskuur-programma voor, en wat voor een!
 
 
2) De weg erheen en de verwelkoming van de patiënten en de geile verplaagstertjes
 
De weg naar de overal zeer gewaardeerde Duitse wellnesskliniek verliep niet zo vlot. Deze patiënt die nog de kracht had er zelf naartoe te rijden moest vele kwaadwillige weerelementen trotseren die me wel lijken te eisen rechtsomkeer te maken, naar huis met een thee en een boek. Ik ben een koppige mens en reed door in de apocalyptisch aandoende striemende regen, de Brusselse smeltende sneeuw en hagelstof, de hevige rukwinden op mijn weg naar het oord van verde...euh, gezondheid. Ik mocht meer dan een half uur toevoegen aan mijn reistijd en kwam rond half vier aan op een overvolle parking. Meer rakkerpatiënten dachten zich de detox te kunnen veroorloven tussen de drukke feestdagen door om hier tot rust te komen en de innerlijke rakker te versterken. Geef hen nu eens ongelijk!
 
Bij aankomst werd deze patiënt ingeschreven in het grote boek en nam de receptioniste reductiekaart van het ander forum in ontvangst met een brede glimlach. Ik ben hen zeer dankbaar met dit zetje richting deze laatste gezondheidskuur van het jaar. Bij de inschrijving hoorde het gebruikelijke sleuteltje voor de op voorhand gereserveerde kamer waar de patiënt zich te rusten kan leggen na een verkwikkende dag bij de vrolijk rondhuppelende naakte verplaagstertjes, altijd klaar om elke noodlijdende rakker met wiegende heupen te hulp te snellen. Ondanks dat telefonisch nr. 1 werd genoemd, werd me die van nr. 2 voor de neus geschoven. Ik haalde mijn bagage op, liet die achter in de goed verzorgde mooie kamer en maakte me gereed voor een dagje kuren bij de buren. Een tweede druk op de bel leverde net zo min naakte verzorgsters op ter begroeting als eerst. Michelle had me wel gespot. Zij werd later de eerste die me een sexy kuur mocht geven tegen verstrooiingen dat ze me wist aan te raden. Ik kreeg mijn sleutel voor de locker en 2 handdoeken, de dresscode van de rode handdoek is er voor elke kuurpatiënt hier. Een badmantel is geheel een eigen optie die je zelf maar mee brengt.
 
Ik werd bij binnenkomst overigens begroet door Mr. Sexmachine samen met Gina. Hij was al erg enthousiast over de wellnesskuren in deze bijzondere kliniek vol vrolijke geile zustertjes. Dat wordt weer eens spannend!
 
 
2) Clubambiance
 
Nee, dit is uiteraard geen gewone wellnesskliniek *naakte zusters, komààn zeg!* De muziek was vrolijk met veel leuke manele-nummertjes tussendoor zodat de kurende rakkers vrolijk en in een goede stemming gebracht konden worden. Het personeel was steeds erg goed geluimd en wilden zelf danspasjes wagen, zoals ik hier eerder wel eens zag. De intieme knipogende zustertjes waren als gezegd compleet in Evakostuum gehuld:  wat een schoonheden toch! Valentina 'vloog' me om de nek en ik voelde haar prachtige grote borsten tegen me aan drukken. Ze beloofde me dat ze me met de grootste zorg zou masseren en mij tot een hoogtepunt kan brengen dat mijn gezondheid tot een hoger peil kan brengen.
 
Dit zal een van de weinige kuuroorden zijn waar je een goede paaldans mag aanschouwen van de lieve geile pleegzusters. Lulu en Gina stalen elke show. Gina is een natuurtalent en haar te zien paaldansen na een jacuzzibeurt of bij het eten van de hoofdschotel is geweldig.
 
[attachimg=1]
 
Ik ontmoette weer een aantal mede kuurders die hier erg vaak de dagelijkse beslommeringen en routines kwamen ontvluchten in de wondere wereld van Babylon. Ik denk maar aan Mr. Sexmachine verslingerd aan intieme verplaagster Lulu (ik niet), Mr. Sjeufke opzoek naar het lekker gleufke van de prachtige Violetta, NLNU die er nog lang niet uitgewandeld is (want ja, wandelen is gezond!), 69, Duisburg spesjalist, en wie nog weer. Ik schudde Dr. Eddy de hand en gelukkig was hij niet te zeer opgehouden met het ledigen van menig glaasje van het speciale sterke water van de bar.
 
De ambiance zat er goed in, mede door de paaldansen die heel wat bekijks hadden. De volgende dag was het minder met die ambiance: het was de laatste dag en een groot aantal lieve naakte zustertjes gingen naar huis om oud en nieuw te vieren met vrienden of familie, maar dan gekleed.
 
De muziek die werd gedraaid: meer van hetzelfde, nu vermengd met meer Manele (Florin Salam of course) dan ik tevoren hoorde. Er was een Duits nummertje met een tekst 'wie heiß wie ein Vulkan' dat me op het lijf geschreven was dat weekend (8 sessies!). Ik stond super opgewonden van al die hete mokkels.





Een ander voorbeeld van wat je erg vaak hoort:
 


 
3) Wellness
 
Het is de eerste maal dat ik in deze club kom sinds dat de wellness werd vernieuwd en heropend. Daar was ik dus erg nieuwsgierig naar en ging er naartoe om er een kijkje te nemen. Ik moet zeggen dat deze erg geslaagd uitzag! Het interieur is geverfd in een warme oranje kleur en geelbruine steentjes in de muur.
 
Ze hebben sjieke douches met drukknopsysteem achter de glazen wand met daarop afbeeldingen geïmpregneerd van sexy dames. Een aantal porte-fenêtres geven toegang tot het buitengedeelte en het inmiddels ijskoude zwembad. Ik kan me reeds voorstellen wat dat wordt in de zomer! Er is een drankautomaat voorzien voor gewoon en koud water met bekertjes geplaatst op een houten dressoirkast dat het geheel een huiselijke tint geeft. Er is een heel aantal relaxstoelen waar de vermoeide voldane rakker op kan uitrusten en waar onze sexy geile zusters lagen te relaxen uitkijkend naar een volgende patiënt om te verwennen met hun super exquise kuur waar deze toko overal bekend voor staat.
 
Her en der staat een soort kapstok-systeem waar je jouw handdoeken aan kwijt kan. Ik vind toch dat ze eveneens haakjes mogen voorzien bij de sauna. Er is een apart toilet voorzien dat slechts per persoon gebruikt kan worden. De sauna is goed op temperatuur: ongeveer 90°. Het aufguss-water ruikt heerlijk en ik heb geen allergische reactie van gekregen zoals elders wel eens gebeurde. Je ziet het dat alles gloednieuw is. Er brandt een groenkleurig licht binnen. Groen licht is gezond bevordert de positieve stralen en zo het gemoed van de zwetende rakker.
 
Het pareltje hier is de jacuzzi ingewerkt in de vloer. Dit is een gans ander type dan de vorige waarvan er nu 1 in Club Venus staat. Uniek is dat de jacuzzi 2 standen heeft: een rustige stand met enkel een zachte straal en een hardere stand waarbij het water onstuimig bubbelt tot in je gezicht. Je kan hoog zitten en wat verder zit je lager (meer bubbels in je gezicht). Het water is goed op temperatuur, niet te heet zoals in LR vorige keer. De waterstralen onderaan voelen wel frisjes aan het achterwerk. Wanneer je als enige helemaal uitgestrekt ligt te ontspannen in de jacuzzi valt je wat bijzonders op. Ze hebben hier een amechtige grote zwarte spiegel in het plafond gemonteerd! Je ziet er vaagweg jezelf in en het bubbelende water lijkt patronen uit te spuwen van draken en meer dat mijn verbeelding er in ziet. Jenny vond het jammer dat het geen echte spiegel was dat alles toont. Het is niet erg bekend maar zwarte spiegels worden even goed gebruikt als kristallen bollen in de waarzeggerij.
 
De jacuzzi werd goed gebruikt door de dames voor de presales. Let wel op met Aylin. Niet verbazend heb ik alweer vastgesteld dat er een zoveelste discussie was inzake de duur en service van haar. Opletten, nu kan ze weer klanten nog meer in de luren leggen. Dat ze hier nog is, me no comprendo.
 
Bovendien...
 

De sauna's beneden zijn buiten gebruik. Voor de ene kan ik het begrijpen, van de biosauna vind ik dat wel jammer. Er zijn daar nu lockers van het high school type bijgekomen voor de dames. Verder heb je hier nog wat fitnesstoestellen. Een kuuroord kan immers niet zonder zitten. Verder is er de rustige zithoek waar je de geile zusters met deugnietogen hun patiënten meenemen in een daarvoor bestemde 'massagekamer'. Het was er nog rustiger dan anders. De kelderverdieping heeft immers niet langer de wellness te bieden: enkel fitness, wat apart kunnen zitten en de verzorgingskamers voor de lieve mooie seksueel verplegende dames.
 
Ik heb uiteraard erg vaak gebruik gemaakt van de wellness behalve het zwembad dat me te koud was. Maar in de zomer bij mooie dagen, my god, dit wordt een waar paradijsje!  :))
 
 
4) Barruimte
 
De wellness is achteraan en kan vanuit de bar betreden worden via een deur met patrijspoort waar vroeger een kamer was en via de porte-fenêtres buiten. Ik blijf toch een porte-fenêtre vanuit de achterkant van de bar naar het terras voorstellen zoals langs de voorkant bestaat. Daar bevind zich nu een open veranda. Ik veronderstel dat de aanleg nog bezig is en er nog glazen panelen worden geplaatst ter mogelijke doch niet noodzakelijke afscheiding. Hier zal je ook kunnen eten. het zou geen slecht idee zijn om meer tafels te voorzien om te kunnen eten. Verder is het in de barruimte goed toeven.   :pica
 
 
5) Restauratie
 
Uiteraard heb je hier het gezondste voedsel dat je maar kan krijgen, dat moet wel voor een gezondheidskuuroord voor elke rakker. Mij werd echter verteld dat de keuken geen à la cartemaaltijden levert omwille van de feestdagen. Vreemde reden. Ik kon wel scheppen van de warmhoudbakken en dat deed ik ook: pasta en kip (ofzo) met pikante roomsaus (ofzo wiedermal). Toen alles op was, kwam de kokkin en riep mijn naam. Ik had niet door dat de keuken inmiddels toch mijn gerecht van keuze aan het klaarmaken was! Dit werd dan maar mijn hoofdschotel onder het genot van een blonde Leffe, het gezonde water van Babylon en de dansen van Gina en Lulu. Er werd wat gelachen met het feit dat ik toch m'n à la carte kreeg nadat ik net klaar was met eten.  :lol
 
Op Zaterdag at ik nog een zalmschotel met groene tagliatelle. Ik liet het me smaken met een pintje en bij het wachten begon ik alvast mijn volgende boek te lezen over genetisch gemanipuleerde griepvirussen die de mensheid kunnen vernietigen en zo meer...
 
 
6) De line-up aan naakte verplaagstertjes en hun geroemde kuurservice
 
De dames, daar komen we voor. Het aantal was beperkt maar dat is geen verrassing zo dicht bij het jaareinde. Toch waren er genoeg om een sessie mee te beleven. Om mijn getalletjes boven de 70 kamergangen te tillen, zal geen probleem zijn. Het aantal dames en het aantal nieuwe dames was andere koek. Het zou later geen obstakel worden: het werden 8 kamergangen in 2 dagen. Dat is achteraf gezien beestachtig veel. De kuur was nodig maar toch niet in dit aantal. Ik kan, hand op het hart, zeggen dat vooral de laatste 2 onnodig waren als toevoeging in dit geheel. De presales werden afgebroken met 3 dames: Valentina (met wie ik de volgende dag toch ging), Jenny (bij wie dat op het nippertje een kamergang was) en Thea. Die laatste wilde dubbele betaling voor extra dingen als dominantie. Ik wil echter geen precedent scheppen waardoor andere dames ook denken dit te mogen vragen en liet ze maar zitten waar ze zat. Antonia had een optie kunnen zijn maar ze is me iets te open plagerig en ik ga er haar nog op moeten aanspreken. Dat is geen garantie voor een sessie met mij. Ze is nu niet echt mijn type, ze komt me teveel over als bitchy. Ze ging zelfs als dusdanig gedragen en geeft maar een wrange smaak. Nee, meid, dit wordt het hem niet.  :017:
 
 
7) De Vrijdagsessies
 
1) Zoals eerder gesteld ging ik als eerste met Michelle met wie ik een betere tijd had dan in Augustus. Mij prestaties lieten me in de reeks van 8 kamergangen slechts eenmaal in de steek. Michelle ontmoette ik in de bar. Ik had een goed gevoel dat het mooi ging worden en begon met haar.
 
=> Michelle - het wordt beter - 8,5 / 10
 

 
2) In de jacuzzi werd ik vergezeld door de Bulgaarse Julia. Deze meid wist me goed te verleiden en de presales in de jacuzzi waren ruim (en niet aangerekend). Later wist deze meid me nog eens te verleiden in de jacuzzi voor een allerlaatste kamer van 2017. Ze weet me gewoon supergeil te maken en haar opwindende enthousiaste insteek in het verzorgen van haar patiënt was weergaloos. Ze deed me sterk denken aan Aïsha indertijd minus de vuile streken met extra's en meertijd, gelukkig.
 
=> Julia - de déja-vu-sessie - 9,0 / 10
 
 
3) Als derde in de rij volgde Maria, deze uit Bulgarije. Ze liep nogal nijdig en ontevreden rond. Te weinig klandizie? Met een lang gezicht wordt dat beslist niet beter, natuurlijk. Ik heb het er toch op gewaagd met haar te gaan louter omdat de vorige keer zo goed was. Het was deze keer wat minder maar niet om te zeggen slecht. Ze maakt me erg geil, ze deed me nu denken aan een studente die naast me op kot was. Altijd naar haar verlangd maar nooit gekregen en zelf gewoon te verlegen erop af te stappen. Hier volgt mijn 'inhaalsessie' waarbij zuster Maria me van dit jeugdig trauma wist te verlossen:
 
=> Maria (Bul) - de sessie waar meer in zat - 7,5 / 10
 

 
4) De laatste van de vrijdagse kuurdag werd Gina. Steeds onbereikbaar omdat een andere rakker zich haar onafwendbare continue zorgen gaarne liet welgevallen. Die rakker was er nu niet en de kust was vrij om op de sterpaaldanseres eens op mijn paal te laten dansen. Het is niet de topsessie maar geslaagd was ze wel. Enige domper lag aan de te kleine spaarzaam verlichte verzorgingskamer dat werd gekozen.
 
=> Gina - de 70ste kamergang - 8,0 / 10
 

 
8 ) De zaterdagsessies
 
5) Als eerste dame na het goed verzorgde ontbijt was Valentina. Ik werd ei zo na uit mijn hotelkamer voor patiënten gejaagd door de oude dame die er kwam kuisen. Ik lag te lang te overdenken of ik er nog een tweede dag aan zou plakken. De verleiding was groot. En zo geschiedde, ik verscheen aan het ontbijt, zag Valentina en was weer verkocht. Wat een prachtig lichaam, alles op de juiste plaats, mooi kontje en prachtige borsten., lief karakter. Dit wordt GFE.
 
=> Valentina - GFE met de 50ste nieuwe dame met de perfecte curves - 7,5 / 10
 
 
6) Nadat de presales met Thea uitliep op een sisser, ging ik naast een Roemeense dame zitten waarover ik goede dingen hoorde: Lea. Dat was niet gelogen! Vrij snel ging deze geile wolf weer de kamer op met zijn 60ste dame van het jaar.
 
=> Lea - sessie met de 60ste dame - 8,0 / 10
 
 
7) Ik zag Lulu in de kleedkamer voor dames in de benedenverdieping. Ze moest zich nog klaarmaken et al. Ik vond ze wel lekker. Helaas zal het blijven bij 'ik vind dat ze er lekker uitziet' in het vervolg. We waren simpelweg niet op elkaar ingesteld, er waren heel wat communicatieproblemen en dat leidde tot een stuntelige kamergang. Jammer! Ik had toch beter moeten weten tijdens de presales:

=> Lulu - de vermoeidheid slaat toe... - 3,5 / 10
 
 
8 ) Als laatste, om mijn verdriet te verdrinken, ging ik nog naar de jacuzzi en trof daar Julia aan. Ik besloot erg snel terug de kamer op te gaan. Dat is nogal een risico omdat er al bijna geen fut meer in me zat. Julia is wel een topdame dus ik heb het erop gewaagd.Wordt het jaar afgesloten met 2 flops of wordt die met Lulu gevolgd door een portie seks met een geile stoot waarmee het jaar in schoonheid wordt afgesloten?
 
=> Julia - de laatste kamergang van 2017 - 9,0 / 10
 
 
9) Einde van de kuuroordbehandelingen en afsluiting van 2017
 
Toen ik uitgeput en helemaal tot de laatste spermadruppel leeg gewrongen de wellness betrad zat Jenny te bubbelen in de jacuzzi. Ze probeerde tevergeefs dat penseel der liefde tot leven te wekken. Het was totaal dood. Ze was er niet eens beledigd door. Voor mij was het nu echt stop na 2 overheadsessies.
 
Ik had het gevoel dat ik de club oververzadigd kon verlaten zodat ik een moeilijker periode kan overbruggen. Die moeilijker periode zou echter nog een paar clubbezoeken bevatten waar ik ga moeten leren ook met minder sessies tevreden te zijn. Niet dat ik keuze heb.
 
Ik nam afscheid aan de hoofdarts Dr. Eddy en aan diverse aardige zustertjes in eva-kostuum en wenste hen allen het beste toe voor een vruchtbaar nieuw werkjaar. Ik vatte de terugtocht aan en die verliep veel vlotter en aan een normaal uur kwam ik thuis om er rustig het nieuwe jaar in te zetten en niet in een club als de afgelopen 2 jaren.
 
Ik hoop dat deze wellnesskliniek niet te zeer hoeft te lijden onder de nieuwe arbeidsregelingen omtrent zijn vrolijke verplaagstertjes.
 
 
Conclusies
 
1) De nadelen
 
De muziek mag nog meer afwisselen en het uitnodigen van een goede DJ (dus niet Lulo of de DJ's van SixSens) eventueel op party's kan de ambiancesfeer wat doen verhogen. Voor de  menukaart mag eens gedacht worden aan wisselende gerechten, eventueel maandelijks een ander gerecht en een aantal traditionele op de kaart houden. De keuze uit groenten mag best iets ruimer cfr SixSens of Samya. Je moet geduld oefenen eer de à la carte bestelling voor je neus staat. Plaatsen om te eten zijn nogal beperkt. Niet iedereen kickt op volkomen naaktheid van de dames, dus het introduceren van een dessous-dag zoals Finca Erotica dat doet is misschien een optie. De weg naar buiten en binnen naar het zwembad is via een buitendeur. Je ogen moeten steeds wennen aan het donker: dat is vooral nadelig voor sommige zwarte dames die zo volledig genegeerd worden tenzij ze 'Baby, don't you see me!?' roepen. Voor de een is het een voordeel, voor de ander een nadeel: animeren in de wellnessruimte. Bepaalde dames als Jenny en Julia zijn er beslist goed in. Aylin maakt er zelfs een business van, dus opgelet. Alweer had ik een dispuut gezien tussen haar en een klant. Dat is nu een gewoonte geworden. Een GSM mag niet gebruikt worden in de barruimte. Tot slot is de club helaas niet gelegen in mooi landschap zoals op een heuvel met uitzicht op de mooie Zwitserse bergen. Deze moet je maar in de bar opzoeken, bij Alesia bijvoorbeeld, ik noem maar een dame.
 
 
2) De voordelen van dit kuuroord...
 
Service als je in geen enkele andere wellnesskliniek zal aantreffen! Sekusele dienstverlening van het verplagend personeel bestaande uit allemaal naakte mooie jonge dames (op 1 uitzondering na) die het beste met je voor hebben en je met hun veelbelovende kuren in de zevende hemel (niet de club) brengen. Een nieuwe wellness met Jacuzzi, Sauna, andere types massages, een fitnessruimte en een Zwembad. Men kan à la carte eten. Er zijn warmhoudbakken (en nee, géén voederbakken...). De ambiance is top en je gaat er daardoor alleen al met een tevreden glimlach op het gezicht weg. Het bijzondere water bestaande uit patersbier, witte en rode wijn en sterke vochten (deze laatste apart te betalen), kunnen binnen de prijs van 60€ genuttigd worden. Met de nodige vernieuwingen kan deze club terug tot de sterkere spelers gerekend worden en is het terug zijn vraagprijs waard. Dit is een ideale club om een verjaardag te vieren. Ga hier heen met vrienden en je dag kan niet stuk, de plek is alom gekend voor de goede diensten van de verplaagstertjes.  :laughingchick :showtits
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2018, 18:31:12 door Vazkor »

Offline Hooker lover1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1051 Gepost op: 27 januari 2018, 06:32:05 »
Vrijdag 26 januari,sjeufke zijn verjaardag in Babylon!

In het holst van de nacht loopt de hooker lover zijn wekker af,3.00am was de start van mijn werkdag.
Met een feilloze perfectie loods ik mezelf doorheen mijn shift,die exact om 10.30 eindigde zoals voorzien.
Mijn dienstvoertuig drumde ik in een hoekje,mijn handelingen zouden best passen in het topic....hoe herken ik een club verslaving

10.45 had ik afspraak om den docteur op te pikken aan een carpool parking op de E314.
En net daarom,was ik zo punctueel in het beëindigen van mijn shift....
De sfeer zat meteen goed,onze recente ervaring in sixsens met de Poolse zusjes Claudia en dorotea brachten het gesprek op gang
Er werd behoorlijk wat afgelachen,hoofdthema....dames van plezier
Er werd behoorlijk geflirt met de toegestane maximum snelheid,we konden niet snel genoeg in de Babylonische tuin der wellust arriveren.
Den docteur stond vol bewondering voor de inmiddels legendarische Hookerlover mobiel
Deze deed het uitstekend,om 12.30 arriveerden we reeds aan Babylon....waar we een overvolle parking aantroffen.

Bij binnenkomst niets dan vrolijke gezichten!
Het gekende naakte welkomst comité stond paraat,en de 40 eurotjes werden afgetikt.
Sjeufke kon zich verheugen aan een hoge beren opkomst....
Den Eddy was dat duidelijk ook,later op de dag zou blijken dat deze erg vrolijk ging worden.....(wat drankjes doen wonderen)
En de dvp zagen die hoge beren opkomst ook best wel zitten...
Na een verdiende douche,een hapje gegeten en den docteur even het nieuwe Babylon getoond!

Leuke line up vandaag,dat was wel duidelijk tijdens onze wandeling doorheen Babylon!
Gezien ik al een shift gewerk had,en daags nadien alweer erg vroeg op pad zou moeten.....was het plan om er een beschaafd dagje van te maken,met veel wellness en relaxatie....en een kamertje of 2 om nadien weer huiswaarts te keren.
Soms lopen zaken echter niet zoals voorzien.....om een lang verhaal kort te maken....het verliep niet zoals voorzien

Ik stootte op Jenny,die een handvol mannen om zich heen had....wachtende om met haar te kameren.
Jenny maakte echter duidelijk,dat ze met mij wenste te kameren....waarom zal me nooit duidelijk wezen
De juffrouw was duidelijk in voor een spelletje,want bij de gok automaat begon ze mijn beste vriend te verwennen terwijl ze van haar maaltijd aan het genieten was.De andere beren die eigenlijk op haar stonden te wachten,stonden er verdwaasd naar te kijken.
Ook den docteur en zelfs sjeufke kwamen even langs om te zien wat daar allemaal zoal bij die gok automaat aan het gebeuren wasJenny genoot zichtbaar van al die aandacht,en begon mijn goede vriend dermate te verwennen,dat ik neuken wou.
Kamergang 1 werd een feit,met dit erg jonge maar geile opdondertje uit Hongarije....
Jenny bleek tijdens het neuken geheel van de wereld,hoe heviger ik tekeer ging,hoe liever ze het had!
Geslaagde openings kamer.

Terwijl ik de kamer verliet,botste ik op Amira....mijn favorietje in Babylon.
Deze zag dat ik net een kamer had gehad met jenny,en stelde dat ik neuken kon wat ik wou....maar dat ook zij haar neukbeurt wou later op de dag.

Even later botste ik op Amara,deze kende ik nog van voorgaande bezoekjes.
Het werd kamergang 2,met een lekker wip.
Amira zag me alweer van de kamer komen,en vond het best vermakelijk dat ik weer goed bezig was.
Ook den docteur liet zich niet kennen,op dat moment was het 2-2

Even later spotte ik een nieuwe meid,en verandering van spijs doet eten zegt men!
Het was echter extreem luid,een gesprek aangaan nagenoeg onmogelijk....en dus loodste ik haar een verdieping hoger waar het wat stiller was.Een uitgebreid gesprekje volgde,den docteur kwam zich even vervoegen....
Maar toen hij zag dat het alweer op sex zou uitdraaien,nam hij de benen om me niet te hinderen in mijn acties
Kamergang 3 werd een feit,de dame maakte zich kenbaar als Melissa.....maar droeg een halsketting met haar echte naam,die ik mooier vond dan Melissa! Ik gebruikte dus haar echte naam,en nam het voortouw tijdens deze kamergang.
Ze was pas enkele dagen in het huis,en nog erg onervaren....ikzelf bracht daar een kleine verandering in,kamergang 3 vrolijk volbracht.

Den docteur deed erg zijn best om te volgen,hij bleek het erg naar zijn zin te hebben.
Ik had het echter iets teveel naar mijn zin,en begon opnieuw dames te spotten tijdens mijn avondmaal.
Het was een beetje dissideren,maar het was Carla die me in haar handen kreeg.
Den docteur kwam me feliciteren met mijn keuze,want zelf zag hij er ook wel wat in
Leuke pre sale's,met wat leuke gesprekjes....aanrakingen waar je het graag hebt,en lekker tongzoenen.
Kamergang 4 werd erg leuk met deze knappe Roemeense.
Net na deze kamergang zag ik den docteur tevens verdwijnen met diezelfde Karla,de snoeper had gelijk natuurlijk

Amira had zoals gewoonlijk mijn handelingen geobserveerd vanop afstand,en vastgesteld dat ik volgens haar wel genoeg kamers bezocht had.Ik moest nu maar wat even bij haar komen zitten,want ze wou kameren met mij....
Ik had echter niet veel gevoel meer in mijn lichaam,en liet dat ook verstaan aan Amira....
Ik moest echter volgen richting onze gekende sofa,waar zij ervoor zou zorgen....dat ik weldra weer tot de levenden zou behoren.
Ik weet niet hoe het haar lukt,maar het lukt haar dus gewoon....ik werd opgewarmd op zeer subtiele wijze,en was verloren in haar handen.Uiteindelijk zette we koers richting de voyeur kamer in de kelder,waar voor de gelegenheid een gordijntje voor het glas geplaatst was.Kamergang 5 werd veruit de subliemste kamergang van de dag,met zoals gekend een Amira die er een erg hoog service niveau op nahoud.Eigenlijk hebben we ook gewoon een klik,en delen we nog enkele andere sexuele fantasietjes die we niet nader gaan toelichtenDe duur van de kamer escaleerde ook een beetje,de sex was te goed en stoppen was geen optie.
Herhalingsgevaar bij Amira is een zekerheid

Wat ook zeker was,was dat het meer dan tijd geworden was....huiswaarts te keren.
Van enkele andere gekende beren afscheid genomen,alsook van de dames die bezocht werden.
Een vlotte rit bracht ons in een erg scherpe tijd,terug tot aan de carpoolparking.....waar de fun eerder op de dag begon.
Den docteur afgezet,en tevens afgesproken dat dit voor herhaling vatbaar is
Het was weer leuk in Babylon,de afwezigen hadden ongelijk!

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1052 Gepost op: 27 januari 2018, 09:16:41 »
Vrij  26/1  een party in Bab.
Alhoewel het jaren geleden is dat ik er geweest ben, heb ik de moeite gedaan om er te zijn.
Afgesproken met HL1  om te carpolen,   hij was dusdanig stipt  met zijn shift  dat hij een bonus van zijn chef heeft ontvangen en hiermee kon er  iets meer vanaf in Bab.    :lol_hitting:

Vlotte en aangename rit, lees de live post.
De club is bijzonder mooi, de dames ook.   Alhoewel naakt niet zo direct mijn ding is, k hou meer van wat lingerie en/of te korte kleedjes, maar ik zag het wel zitten.

De eerste kamer was met een slanke Roemeens , Dana,   en zoals meestal is een eerste gang redelijk sneller dan de volgende.

Er was ambiance tussen de aanwezige beren, vele bekende en ook onbekende waarmee ik aan de praat geraakte.  De te luide muziek was soms een stoorzender.      Deze muziek speelde ook een rol voor de ambiance,  schlagers , 70 a 80 s hits , .... , een naakte Mexicaanse dj, waarmee sommige op de kamer wilden maar daar niet in slaagden.  ;D

Tussen de maaltijden door zag ik live sex, vooral Lulu  en een beer  waren  bezig op de bank net aan de bar en aangemoedigd door het publiek.    k heb hier in 1 namiddag meer live sex meegemaakt dan in ganse saunaclub carrière.

De tweede kamer was met de Hongaarse Doris, een gekke  blonde meid.   Leuk, maar ze wilde  upsellen en ik hou daar niet zo van.    Ze dacht misschien dat ze met een beginneling te doen had.
De derde kamer was met een Polin ,  Michaela.  HL1 had me gewaarschuwd dat ik moest oppassen voor mijn locker sleutel want die kan ze pikken en verstoppen in haar gleuf  (geschrapt door het Miniserie van Cultuur).     Dit was een mindere kamer, geen klik en zeer zwak in pmc.

HL1 dolde maar door, ik meende van hem te kunnen volgen in het aantal kamers.... ho ho  nee hoor.     :pica
Carla is een mooi kind en dit was mijn laatste kamer, een super kamer met deze Roemeense.

We zijn samen vertrokken , dus samen thuis.    Jawadde .... ik maar wachten op HL1.... ondertussen nog een maaltijdje, luchtje scheppen,  social talk met enkele beren .... en wachten ....   nog een rondje, nog een desertje, een koffietje ..... verdorie ie is er toch niet ingebleven zeker ?    :17:    Nou zeg, komt ie daar bezweet als een paard die net de 3000 m steeple heeft gelopen ,van de trap af met Amira.   

Alles is goed gekomen, hij heeft maar  5 min. nodig om zijn hartslag in de groene zone te brengen.   Ik dacht nog , ie gaat toch niet weer kameren zeker.  :sex
Afscheid genomen van de jarige, die nog niet van plan was naar huis te gaan.

Een mooie dag, die reeds om  9.30 begon en om   23.00 in de heimat , net voor de vermoeidheid begon op te komen.

Doc

note mod: in Duitse clubs blasen wir mit Gummi.
Met dank aan de oplettende lezer
  ;)




Offline Hooker lover1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1053 Gepost op: 27 januari 2018, 18:18:04 »
De derde kamer was met een Polin ,  Michaela.  HL1 had me gewaarschuwd dat ik moest oppassen voor mijn locker sleutel want die kan ze pikken en verstoppen in haar gleuf  (geschrapt door het Miniserie van Cultuur).     Dit was een mindere kamer, geen klik en zeer zwak in pmc.

HL1 dolde maar door, ik meende van hem te kunnen volgen in het aantal kamers.... ho ho  nee hoor.     :pica

Den docteur heeft zich weer in het zout laten zetten,Michelle is niet Pools maar volbloed Roemeens.Toch zal Michelle bij meerdere beren claimen Poolse te zijn,vermoedelijk omdat Poolse vrouwen zo'n geweldige reputatie hebben zeker.....Nietwaar docteur :lol_hitting:

Verder een gouden raad van de hooker lover,als een dame wat minder blijkt te pijpen,moet je ze gewoon neuken :lol

En tot slot,het was erg moedig om me te willen volgen met kameren....daar wagen er zich weinig aan ;)
Er loopt ginds echter nog veel rond,wat ik je aanbevelen kan....
Alvast een reden om nog eens weer te keren :sex

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1054 Gepost op: 28 januari 2018, 00:01:45 »
Afgelopen vrijdag naar Sjeufke zijn party geweest in Bab.
Om 13.00 met mijn gevaarte aangekomen.
Een snelle afwikkeling van mijn binnenkomst en douchen.
En ja daar was Sjeuf al klaar met een kamergang, vol enthousast vertelde hij mij over haar.
Ja een wandelende encyclopedie die Sjeuf!

Ach ff een soepie, uh nee daar kwam Bella aangelopen, schrik, uh wat, uh nee he, wat heeft ze nu voor kapsel.
Vroeger lange staarten , daarna mooi half lang haar, en nu, blond of bruin hoog opstekend kapsel, argh. :-\
Vriendelijk gedag gezegd, maar wel van wat heb je nu voor kapsel.
Vindt je het leuk, vroeg ze en zo eerlijk  ik ben, zeg nee. :sign0065:
Tsja tsja, haar gezicht vertrok en ben maar doorgelopen.
Soepie en wat roken, wat rakkers gedag gezegd en wat rondgelopen.

Bella was op de kamer en ik wachte af, twijfelde nog over die en die.
Maar na een tijd was Bella vrij en volgde een kamergang.
Onder in de kelder ,dacht lekker rustig, maar in de kamer tegen overons een brullende aap.
Bella lachen dat is die en dat is altijd zo.
Kan over de kamergang kort zijn, goed maar dit keer geen chemie(kapsel). :17:

Achja tijd om wat te eten en met diverse rakkers wat gesproken.
Fijn onder de nieuwe overkapping, shakir, Vendez, hasta la pasta en andere.
En ja, ik hou niet zo van harde muziek en tussen veel bezoekers staan, krijg dan maar de helft mee,sorry! ;D
De tijd vloog om en het werd tijd om weer een duikvlucht te maken.

Dat werd Dolli, daar was ik eens in het begin van mijn intrede bij Bab eens meegeweest,meer als anderhalf jaar geleden.
Hoe vriendelijk en goed engels die meid kan, top!!!
Wat knuffelen en het werd een kamergang en hoe! :lol_hitting:
Veel tz en knuffelen, bj en diverse duikvluchten om haar op diverse manieren een wasbeurt te geven. :happy
Veel gelachen op de kamer en wat heeft die meid veel bijgeleerd in die tijd.
Mijn tepels zijn nu nog gevoelig, zo hard(wel met veel gevoel) werden ze afgekluifd.
Stevige explosie en het uurtje was om. :bud
Wat naverteld en afscheid genomen.

In de welnes ,Taylor ontmoet voor de eerste keer en shakir die later nog erbij kwam kletsen.
Shakir en Taylor zouden daags erna naar SS gaan en afgesproken daar ook heen te gaan.
Het was tijd om naar huis te gaan, fijne party en weer wat rakkers ontmoet.
Maar Bella die kapsel, nee weg het ontschuldig meisje, jammer! :dink:

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1055 Gepost op: 28 januari 2018, 01:19:43 »
VERJAARDAG SJEUFKE, BABYLON 26 JANUARI 2018

Een dagje Babylon, daar kan ik me nou op verheugen. En dit keer al helemaal! De verjaardag van mijn mentor , daar mocht ik natuurlijk niet ontbreken.
Ook de verwachte gasten, die maken zo'n dag toch extra leuk.
 
Mijn Brabantse clubvriend, ik noem hem nu even Digibeet, was ook weer van de partij en zodoende om 11:30 afgesproken met hem.
Het mocht allemaal weer zo zijn dat ik die ETA voor de tweede keer in de clubgeschiedenis ging halen. Geen file, geen mankementen, amper regen en dat beloofde veels goed!

Enfin, om 11:35 aangebeld en werd zoals gewoonlijk weer vriendelijk en lachend ontvangen. Flori kwam gelijk even een lebber brengen.
Ja, we zijn er weer. Bij het paradijs.

Omgekleed en wel, de bar opgezocht. Digibeet zat er al met enkele heren. Aan de stammtich zat Reagen met een paar beren. Altijd gezellig.
Sjeufke, tja.... die lag natuurlijk weer te rommelen.

A fijn, mijn ritueeltje. Bak pleur en een sigaretje. Even die lange rit uitzitten.
Het was nog een beetje tam. Weinig meiden en beren te zien nog.
Geleidelijk aan liep het vol. Sjeufke kwam inmiddels lachend naar beneden en even bijgekletst met hem. Goed vertoeven is het.
Het terras naast de bar is winterproof dit keer. Een serre met heaters. Een  grote verbetering als je het mij vraagt. Ook voor de niet rokers, want men is toch geneigd wat sneller op het terras te gaan roken.
Met enkele bekenden nam ik plaats op het terras en hier een poos gezeten. Lachen gieren brullen met een biertje en af en toe een mooie dame erbij. Wat kan het leven toch heerlijk zijn.

Later even in de wellness gezeten. Het bubbelbad was dit keer lekker op temperatuur. De sauna goed warm, met aufguss mogelijkheid!
Gedurende de dag hier meerdere malen gezeten om te relaxen.

Terug in de bar waar Doc, Vendezz, Sexmachine, Vs, Taylor en VanKees trof.  Allemaal stoute geile jongetjes :lol

Zo'n dagje kost natuurlijk een bult energie. Digibeet en ik gingen eens lekker a la carte eten. Flori had ik als toetje!

FLORI
Een kamer hing al dagen in de lucht. Ik zag dat ze weer terug was en tja, dan gaat mijn bloed toch ietstje sneller stromen.
Na het eten dus een dessert in de vorm van Flori. En die smaakte weer uitstekend. Flori kan ge-wel-dig pijpen en doet leuk voorspel.
Wasmachine is ook weer back en draait op volle toeren. Flori haar verdiende pleziertje bezorgt. :great:
Daarna mocht ik Flori's pijpkunsten weer aanschouwen. Dit is zo lekker dat ik het hier bij gelaten heb. Bij een goed dessert hoort slagroom en Flori had geen enkele moeite mijn bus te legen.
De kamer volgemaakt met knuffelen en kletsen. Het is een schatje.
Breed lachend kwamen we de kamer weer uit en Flori haar verdiende centjes overhandigd.

Eenmaal terug on de bar om een poar te neemn, lag er een beer tekeer te gaan met Lulu. Lekker ding zeg die Lulu, maar zijn wasbeurt.... laat ik daar geen woorden aan vuil maken. :lol

Had ik net een Weissen besteld, komt er een nieuwe dame om mij heen hangen. Ene Rebekka die naar haar zeggen net 2 dagen in Bab is. Een type volhouder. Ze zocht me constant op, complimentjes geven, knuffelen, zoenen. Zonder bril zit er een prachtig koppie op, mooi figuurtje, lekkere billen maar die borsten.... ik wist t niet.
Normaal geven ze wel op na een afwijzing maar Rebekka bleef het maar proberen. Waar ik ook kwam, Rebekka hing om mij heen.

Enfin, de wellness nog even een bezoekje gebracht en met de rakkers in de bar de nodige drankjes genuttigd.
Een nadeel gevonden: ik heb volgens mij niet meer dan 20 verschillende nummers gehoord. Kan mij voorstellen dat dit gaat irriteren.

REBEKKA
Op het terras was het the place to be en zo zat ik met Digibeet over onze kamers te kletsen. Raad eens? Rebekka had me weer gevonden en zette alles op alles op me te overtuigen. "Meine prins, komm mit mir..." Ze gaf mij al een voorproefje en dit beloofde veels goed.
Snel naar boven waar de deur nog niet dicht was en ik had de Tong van Rebekka al in mijn mond. Ze had er erg erg erg veel zin in. Een half uur vol actie,  passie, hevig zoenen en een potje stevige seks. Geweldige klik en dat is voor een kamergang zeer prettig. En natuurlijk, ook hier stond de wasmachine niet op eco stand. 8)
Haar aftersales waren uitzonderlijk uitgebreid, zelfs toen er klanten bij haar zaten. Het leek Georgiana wel uit mijn eerste Babylon verslag. ;D

Zo kwam er langzaam een einde aan deze zeer geslaagde dag. De rest van de avond vul je dan met drankjes, kletsen en klooien met de dames.
Aan mijn junior was al een eind gemaakt, dus een kamertje zat er niet meer in.
Tegen 23:15 vond ik het genoeg geweest. De vermoeidheid sloeg toe en heb de resterende rakkers gedag gezegd.
Sjeufke had zichbaar genoten en zo zie ik het graag. Die ouwe snoeperd blijft de king of Babylon. :lol
23:30, na een dikke kus van Flori en Rebekka trok ik de poort van de hemel weer dicht.
Breed lachend bereed ik het lange asfalt weer terug.

Sjeufke en RB, bedankt voor de zeer geslaagde party.


« Laatst bewerkt op: 28 januari 2018, 01:32:41 door PoarNeemn »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1056 Gepost op: 29 januari 2018, 01:13:55 »
Birthdayparty 26 jan Babylon.

Vorig jaar november mijn B-day in Babylon al aangekondigd én voor deze dag ook een dagdate afgesproken met the Queen.
Met de onverwachte transfer van enkele meiden naar Sixsens heb ik mij wel even op de lippen gebeten. Voorgaande 2 jaren uitstekende, goed georganiseerde en fantastische verjaardagen gevierd in Sixsens. Doch, uiteindelijk alles gelaten voor wat het is en dat heeft achteraf nog goed uitgepakt. De dinsdag voorafgaande aan de party heb ik mijn verjaardag met ‘her royal highness’ in Sixsens gevierd zonder veel 'kijkers'. Dat geeft wel wat rust.  ;D

Vrijdag de party in Babylon dan.

Dus....afgelopen vrijdag gewapend met heel veel ECHTE Limburgse vlaaien (van ver beneden de rivieren en dus niet uit een FABRIEK in GELDERLAND  :o) bij Babylon ingecheckt en een deelnemerslijst met 38 namen afgegeven. Bij het verlaten rond middernacht bleken 29 zondaars daadwerkelijk aanwezig te zijn geweest. Ik ben (ingetogen) vereerd met deze opkomst!
Ik ga geen namen noemen in dit verslag, want dan doe ik sommigen weer tekort. Met velen heb ik kort of lang kunnen ouwehoeren. Het was gezellig, iedereen heeft zich zichtbaar geamuseerd en de nodige vitaminen verschoten. De meiden, die op gezette tijden in de minderheid waren, deden goede zaken.

KARLA
Ik was er al om kwart voor 11. Een paar bakken koffie en een ontbijtje. Sinds dagen een volgeladen geladen pistool. De trekker moest snel over.
Ik had van the Queen de 'verplichting' meegekregen met Karla te kameren. Nou......dat is alles behalve een straf. Dus de eerste kamer met Karla om 12 uur. Ik was net op de kamer toen ik een berichtje ontving van the Queen die me ‘the best party ever’ toewenste. Ik dacht, ik doe eens gek......een live verbinding gelegd tussen Babylon en Sixsens. Dat had ook wel wat. Een hoop Roemeens gebrabbel tussen Karla en Violetta, waar ik een geen klote van verstond natuurlijk. Soms mocht ik ook wat zeggen  :lol
De kamer met Karla was verder een van uitstekende klasse. Ze heeft weer met haar voeten over mijn rug gewandeld als onderdeel van haar massage.

ALICE en BIANCA
De druk was van de ketel. Tijd voor een vino blanca! In de smoking corner had ik Bianca nog net niet aan mijn Zwans hangen. Heute Mund- oder Muschiseks, vroeg ik? "Heute gibts alleine trio's". En wie kwam er bij staan? Alice! Gevaarlijk, een trio met die twee. Een kamer waarvan je vooraf weet dat je er mogelijk niet levend uit komt. Maar een kamer die je ook niet wilt missen. Oke.....deal! Afgesproken om 3 uur. Op dat tijdstip was Alice op kamer en zo werd het kwart voor 4 alvorens ik mij moest begeven naar 'death row'
Wat een hete meiden! Nog jaloers ook als je de schaamlippen en clitoris van de een wat langer in je mond hebt dan van de ander. Een hoop fun. Ik was benieuwd met wie ik het plafond mocht witten. Zouden ze daar vooraf een afspraak over maken? In dit geval was het Bianca.

De vlaaien werden pas in de avond klaar gezet. Misschien maar beter ook, want binnen een uur was alles op! Na de inwendige mens stevig te hebben gevuld en een saunaronde met whirlpool was ik weer helemaal fit voor ronde 3.

KENDRA
Een onbekende dame: Kendra! Na de eerste minuten was er meteen al een 'Go'. Gewoon op basis van de eerste indruk. Het voelde dik oke! Bijna 30 lentes. Wat een passie! Een dame die gewoon de kleine subtiele dingen beheerst, zonder meteen naar de kamer te willen. Dan trek je Sjeuf echt wel over de streep. Fun, fun en nog eens fun op de kamer en daarnaast een retegoeie service! Voor mij hoort Kendra meteen tot de toppers.

ANTONIA
Tja, dan loopt de klok naar 22 uur. Als ik nog een kamer zou willen doen, dan moest het wel een zekerheidje zijn. Ik durfde Roxana of Anna niet aan, al hadden die wel mijn voorkeur.
Dus kwam ik weer uit bij Antonia die de vorige keer ook als 4e kamer met gemak het laatste stof er uit perste. Deze keer moest ze meer moeite doen. She did it en zelfs binnen het half uur. Deze kamer is overigens bekostigd door Babylon. Was bijna vergeten dat je een half uur van Eddy krijgt als je er je verjaardag viert!

Een drietal openbare acties gezien. waarvan een met Lulu. De act trok veel aandacht en vooral aanmoediging van sommige mannen. Aan het eind van avond was een bekende op weg naar de zevende hemel op het terras met Paris. De finish heb ik niet meer gezien, want om middernacht is deze jongen vertrokken richting gebreide broek.

Ik wil dan toch één maat noemen en dat is mijn pupil PaorNeemn. Die jonge gast heeft meer stress dan ik. Als die een meid heeft gelikt, willen ze verkering.  :lol

Bedankt aan allen die de rit naar Elsdorf hebben ondernomen.

De feestweek is voorbij.

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1057 Gepost op: 29 januari 2018, 22:54:29 »
Vrijdag 26 januari, verjaardag van de teddybeer in Babylon. s'Morgens eerst nog even werken en daarna op weg naar Elsdorf. Altijd een hele toer, zo'n 200km, maar wetende dat het in Babylon altijd wel goed zit en nu helemaal met een verjaardag. Zo'n 40 beren hadden zich aangemeld, dus dat moet gezellig worden. Rond half vier stond ik op de stoep. Deur ging open en de eersten die ik tegen het lijf liep, waren Sexmachine en de jarige job himself. Gelijk teddy gefeliciteerd en Sexmachine de hand geschud. Bij theke €40,-- afgerekend, me omgekleed en de club even verkend. Daar werd ik gelijk aangesproken door Vendezz. Van gezicht kende ik hem nog wel, maar wist niet dat zijn nick Vendezz was. Tijdje terug een akkefietje met hem gehad op het forum, maar was dat allang weer vergeten. Wilde er ook niet te lang bij stil blijven staan en na een kort gesprekje gewoon gaan feesten. Samen nog een paar biertjes met hem gedronken, zand erover.

Ik was erg benieuwd naar de nieuwe wellness en deze dan ook maar eens opgezocht. Het is per slot van rekening een saunaclub ;D De wellness ziet er erg goed uit. Mooie (Aufguss)sauna en een jacuzzi. Babylon is nu een complete club wat wellness betreft, alleen een klein beetje jammer dat het buitenbad niet verwarmd was. Ik heb zelf het water niet gevoeld, maar heb van een paar andere rakkers gehoord dat het water erg fris was. Ach, vandaag had ik wel genoeg aan de sauna en de jacuzzi. In de lente of zomer probeer ik het zwembad wel weer.

Na de sauna had ik wel honger gekregen. Het was  iets na vijven en ik was opzoek naar de a la carte kaart, maar kon deze nergens vinden. De theke maar eens gevraagd, maar die vertelde me dat er geen eten meer was. Alles was al op... En dat om iets na vijven... Beetje vreemd... Mag naar mijn mening niet gebeuren en zeker niet op een verjaardag, waarvan je vanuit kunt gaan dat er zo 20 á 30 rakkers extra komen... Uiteindelijk maar een bordje rijst met een soort van goulash genomen. Het vulde in elk geval de maag...

In de avond heb ik nog een paar keer een sauna en jacuzzi genomen en wat rond gehangen in de bar. Gesproken met veel beren waaronder Brombeerzuid, die ik in de jacuzzi tegen kwam. Leuke rustige vent. De volgende dag kwam ik hem weer tegen in Sixsens. Met Shakir kennis gemaakt en ook hem kwam ik de volgende dag weer tegen in Sixsens. En verder nog gesproken met Reagan, Poarneemn, De Vulkaan, Aachen61, Lickey Luke, etc.

Een kamer heb ik niet gemaakt met een dame. Dat wist ik van te voeren al. Niet omdat de dames me n Babylon niet bevallen, integendeel, maar de volgende dag had ik Sixsens in de planning staan met uiteraard Dani. Wel even heel kort gesproken met Karla. Die probeerde het nog even bij mij, maar toen ik zei dat ik vandaag geen kamer ging doen, was de interesse al gauw bij haar weg. Alice kwam ik in het begin van de avond ook tegen en zij begroette me met een paar zoenen. Een erg leuke meid, die me meestal wel even begroet als ik aanwezig ben, of ik nu met haar kamer of niet, ze blijft vriendelijk. In de toekomst zal ik vast nog wel een keer een kamertje met haar nemen ;) Een andere dame, waarmee ik laat in de avond nog een gesprek mee heb gehad, was Dolli . Dolli is sinds kort weer terug in Babylon. Precies een jaar geleden had ik haar voor het laatst in Babylon gezien en toen ook een kamer met haar genomen. Erg leuke meid en goede service. Ze was wel wat aangekomen trouwens. Ze woog vorig jaar 46 kg en nu 48 ;D ;D ;D Met haar een minuut of 20 á 30 gesproken en haar wel aangegeven dat ik vandaag geen kamer ging doen. Vond ze niet erg en vond het leuk om me weer gesproken te hebben. Een volgende keer ga ik zeker weer een kamer met haar doen. Tot nu toe de beste dame die ik in Babylon heb gehad. Blijft altijd lekker zichzelf en daar houd ik wel van.

Rond half twaalf heb ik Babylon verlaten. Ik vond het een gezellig feestje. Veel rakkers weer ontmoet. En leuke dames, ook een paar leuk uitziende nieuwe dames. En erg genoten van de nieuwe wellness. Minpunt was wel het eten. Erg jammer... Wat ik ook een minpunt vond, is de klantvriendelijkheid van de “oudere dames” achter de bar. Die zijn vaak met veel dingen bezig, zoals met de muziek of met elkaar en met den Ed aan het beppen, maar niet waarvoor ze primair  worden betaald, namelijk klanten bedienen. Dat jonge (Roemeense?) meisje wat achter de bar stond weet gelukkig wel hoe het moet. Als zij iemand zag die wilde bestellen, was ze gelijk behulpzaam. Qua professionaliteit laat Babylon wel wat te wensen over wat dat betreft. Ook andere rakkers heb ik daarover horen klagen. Om nog een voorbeeld te noemen, toen ik mijn sleutel wilde inleveren, heb ik zeker 5 á 10 minuten moeten wachten alvorens de thekedame kwam. Een andere rakker die ook aan het wachten was, kon dat helemaal niet waarderen en zeker niet toen de theke ook nog eerst een gesprek met den Ed ging voeren alvorens ons te helpen. Hopelijk gaat Babylon daar in de toekomst wat beter opletten, want verder is het een prima club, met goed eten (als het er is...), leuke en goede dames en nu ook met een volwaardige wellness met sauna, jacuzzi en zwembad. Ik kom er zeker terug dit jaar en hoop dan positiever te kunnen berichten over het eten en de bediening.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1058 Gepost op: 1 februari 2018, 07:07:37 »
26.01.2018 – Babylon – Geburtstagsfeier von Wem?
Von der Babylon-Enzyklopädie SJEUFKE. Wenn Er ruft, hat das gemeine Fußvolk zu erscheinen um ihm zu huldigen.
Schnell noch das letzte Notwendige auf der Arbeit in 3 Stunden erledigt, in Rekordzeit den Puffesel über die Piste gescheucht und schon gegen 12.15 die sündigen Hallen nach Nicknamen-Abgleich betreten. Schon jetzt war ein wuseliges Treiben was den Zimmerbesuch angeht und so durfte ich mich erstmal an der Tresen mit einem frischgezapften Weißbier erfrischen bevor ich einige bekannte holl. RAKKERS begrüßte. Sjeufke schüttelte ich einige Zeit später die Hand, da er wieder seiner liebsten Betätigung nachgegangen war, das Zimmerdecken neu „weißeln“!
Gesellige Runden hier, gesellige Runden da. Es war gute Stimmung und für die
Dl’s lief es auch ganz gut. Schön war der fertiggestellte Raucherbereich auf der
vorderen Terasse wo Mann/Frau dem ‚Tabak-Gott‘ in angenehmer Temperatur opfern konnte.
Meine Alice, Asche über dein Haupt, hat tatsächlich unseren Termin zum zimmern vergessen und entschuldigte sich, da Sie schon etliche Dates hatte und wenn erst spät Zeit für mich haben kann.  Bitterlich weinend nahm ich das so hin und…wartete.
Essen, Trinken, Quatschen…so kann ein Mann auch die Zeit sinnvoll verbringen und Alice war ganz überrrascht, als ich auf ihre Frage, ob ich schon war, mit Nein antwortete und ganz happy kümmerte Sie sich ab dem Zeitpunkt um mich.
Das nächste freie Zimmer war Unseres und ihre Ansage: „Ich mach Dich jetzt glücklich“ setzte Sie mit all ihrer Sexkunst und Hingabe um. So toll, dass ich zum Schluß nicht kommen konnte und Sie in ihrer Frauenehre leicht gekränkt war.
Warum verstehen Frauen nicht, dass ein sehr schönes Zimmer über eine Stunde viel mehr Wert ist als so ein „kleiner Rohrkrepierer“?
Das Trostpflaster von nem ‚Hunni‘ versöhnte  Alice und stimmte Sie dann doch wieder gut gelaunt.
Der Abend truttelte so langsam aus, die meisten waren auch schon auf dem NachhauseWeg, da durfte ich dann noch ein Polestangen-Battle als einer der letzten Gäste miterleben und zwar zwischen: Flori, Alice, Lori (die hübsche Barfrau) und Kendra. Ich behaupte, dass diese 4 Mädels in nichts der ehemaligen Pole-Maus G. nachstehen. Erotisch-akrobatisch und sehr die Musik mit einbeziehend war es ein mitternächtlicher Augenschmaus.
Danke an Sjeufke, Danke ans Babylon, Danke an die Frauen!

vanKees

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1059 Gepost op: 4 februari 2018, 14:31:08 »
sjeuke zijn verjaardag 26-01-2018

aankomst 12
ontbijt om 12 uur waren er al geen eieren meer  :wtf: en nauwelijks beleg
voldoende salade en het buffet werd netjes op tijd aangevuld  :clap:
alle cart was er al om 17.30 niet meer  :sorry: was het antwoord van de ontvangst dame
wellness het ziet er netjes uit alleen mogen ze wel wat meer aandacht geven aan de jacuzie anders hebben we in de kortste tijd een zandbak in plaats van een jacuzie  :lol_hitting:

line up was in mijn ogen zeer maatig 1 dvp die voor mijn kamerwaardig is Alesia  en daar is het dan ook bij gebleven een kamer met Alesia is ruim voldoende

verder was het gezellig veel bekende aanwezig  oa dendocteur sm sjeufke de skyman luky luk hookerslover taylot brombeerzuid ricadobanannana en nog veel meer die mijn ontschooten zijn .

1 irritant persoon die loop te verkondigen dat de verkeerde is gegaan en daar bedoel ik mee dat sm beter in de plaats van foots had kunnen gaan . de dood gun je niemand is mijn mening . hij beweerde dat er nog meerdere leden er zo over dachten . hij wees me ook nog op zijn doodgeboren kindje dat nu 13 leden kent overigens deze persoon heeft zo 2.5 jaar geleden de taxi chauffeur van phg een gebroken neus geslagen .  en voor het 5 jarig bestaans- feestje van RB  moesten nog alle zeilen bij gezet worden om te zorgen dat deze persoon sixsens binnen mocht .

al bij al een minder geslagen dag  voor mijn op de gezelligheid naar dan maar een echte verjaardags steming was er niet ik miste hapy beurs day   en ik had zo graag gezongen voor sjeufke

of er een volgende keer kom natuurlijk het zijn in iedere club moment opnames en ik was die dag op de verkeerde set  :039:
« Laatst bewerkt op: 4 februari 2018, 14:55:59 door de vulkaan spesjalist »

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1060 Gepost op: 4 februari 2018, 14:31:39 »
BABYLON, 3 FEBRUARI 2018.
Van pupil tot leermeester

Allereerst dank aan RB en Babylon voor een ontvangen rabattkarte!

Een ruime week verder: een kortingskaart die in mijn inbox lag te branden én een introducé, een collega notabene, maakten het dat ik weer het lange eind ging trotseren.
Enfin, tegen 12 uur in de auto gestapt met, ik noem hem even P. nu, mijn intro. Een rit met wederom geen files.
Onderweg op de Autobahn kwam ik toevallig Vendezz tegen! Die was dus ook onderweg naar de sundenphühl.
Tegen de klok van 2 P. laten aanbellen en zijn mond viel open. Welkom in Babylon!
De kaart werd in ontvangt genomen en met 30 euries de entree bekostigd.
Terug van weggeweest: Daria!  Dat had ik niet verwacht! Een dikke kus en knuffel van deze schone waarop Flori en RebeCCa spoedig volgden. Lekkere binnenkomer. 8)
Omkleden, stoute slippers aan en gaan met die banaan!

Een rondleiding voor P, die zich verbaasde over de club.
Enfin, een bak pleur met een peuk, even bijkomen. Het was voor dit tijdstip nog redelijk tam moet ik zeggen.
Firehawk en Hasta la Pasta waren ook present. Altijd gezellig tussen de kamers door!

Plaatsgenomen op het verwarmde terras even de cafeïne en nicotine nuttigen. P. zijn eerste indruk was in orde.
Al snel volgde de bar, maar P en ik gingen toch door naar de wellness.
Deze was weer tip top in orde. Sauna goed op temperatuur, jacuzzi heerlijk. En, het viel me nu pas op, Babylon heeft overal vloerverwarming!

Daarna een biertje in de bar. Even rondkijken wie er aanwezig is.
Een boel prachtige dames. Een bekende van Marisol, Julia, is ook in Babylon terecht gekomen.
Johanna, onze vrolijke Hollandse kwam ook even gedag zeggen. P. werd er verlegen van. :lol
P. de toppertjes aangewezen en alles uitgelegd. Die redt zich wel. Zo zwaar is mentor zijn nog niet, Sjeufke.  ;) :lol

Rebecca liet er geen gras over groeien en kleefde werkelijk aan mij. Een beetje is leuk, maar het kan ook doorslaan. Zij sloeg dus echt door waardoor ik vaak niet eens een gesprek kon voeren.
P kon er wel om lachen en vertrok na korte tijd al op de kamer. Bleek die dus een wilde gok te hebben gemaakt en dat was een dikke misser. Aiiii, dat is geen lekker begin. Maargoed, de druk is er af.
Een a la carte voor ons wat uitstekend smaakte. Uitbuiken in de wellness. En ja hoor, wéér Rebecca. Zelfs in de sauna en de jaccuzi bleef ze smeken om aandacht. :17: Ik kan er haast een verslag over schrijven, maar dat bespaar ik jullie en mezelf. Heb haar later de dag ook vriendelijk verteld dit niet leuk te vinden en die hint begreep ze gelukkig.

P was inmiddels bezig met zn tweede ronde, maar mijn kanon bleef op scherp.
Dolli? Nee, gaat net eten.
Flori? Nee, nog niet.
Daria? Bezig met klanten.
Johanna? Bezet.

Na wat research kwam ik uit bij Alice. Een GFE dame, zo schijnt.  Op de bank ploffen en kletsen, en zo! ;)
Na wat presales zimmer ein!


ALICE
De mooiste kamer met deze prachtige dame die GFE pur sang is.
Veel knuffelen, zoenen,  strelen en lachen.
Ook het seksuele gedeelte was prima in orde. Ze weet alle gevoelige plekjes zonder probleem te vinden.
Een prima eerste kamer van de dag, dat is prettig.

Eenmaal beneden heb ik ook een ritueeltje, na een kamer een glas bier en een peuk. Die smaken dan toch net wat beter.
De ervaringen uitgewisseld met P, die zelf een gemiddelde kamer had gehad. Langzaam maar zeker vind hij zijn draai en gaat de spanning er af.

In de bar kwam Johanna aan en die heeft altijd een boel klantem om zich heen. Toch weet ze altijd even tijd te maken. Johanna was een safe bet voor P en die ging als een blije hond met haar mee. :lol

Dolli had ik vorige week ook al op het oog. Een dame die naar mijn smaak is.
Doch, ik kon haar tegen half 9 pas goed spreken vandaag. Ze was nog een beetje terughoudend. De meeste dames hebben helaas mindere ervaringen met jonge gasten.
Meer wees niet bang Dolli, wasmachientje zal lief zijn. ;D
Na wat smalltalk een kamertje om 21:00 gereserveerd.

P kwam inmiddels breed lachend weer terug. Johanna had zich weer goed laten gelden. En P, die is inmiddels aspirant wasmachine geworden. :lol
Even snel een saunatje gepakt, daarna een kop koffie en een peukie. Opfrissen en Dolli time!

DOLLI
Er was gelijk een klik. Dame spreekt vloeiend Engels!
Dit was een kamertje die ik graag heb. Op je gemakje lekker rommelen. Dolli is ook zeer GFE en daar hou ik wel van. Ze wist mij flink in de mood te krijgen, een paar keer flink aan de handrem moeten trekken!
En ook Dolli kon niet onder een wasbeurt uit. :douchen
De rollen werden weer omgedraaid en de sapjes kwamen er weer gemakkelijk uit.
Dolli staat nu hoog bovenaan bij mijn favorieten in Bab. 8)

In de wellness een 2tal openbare acties. Johanna met een Nederlander en...
P met Paris! Die wisten elkaar wel te vinden, die hebben de rest van de avond aardig van elkaar genoten heb ik vernomen. 8)

FLORI
In de bar zat ik met Flori. Voor Flori heb ik een zwak. Die puppy oogjes. t4533
Lekker kletsen en wat drinken. Flori vroeg of ik mee ging naar de kino. Daar zeg ik geen nee tegen!
Flori voorzien van een massage waar ze zichtbaar van genoot. Na een tijdje draaide ze zich om, gebaarde dat ik naast haar moest gaan liggen en legde haar hoofd op mn borst. Een sensuele zoenpartij volgde waarbij Flori langzaam onder die handdoek ging... een aantal beren keken jaloers toe haha!
Here or the room?
Dan toch maar de kamer en binnen notime lagen we op het kamertje. Een goede afsluiter, die in het donker eindigde! Alle lampen gingen uit boven! Moet zeggen dat dat ook wel wat heeft.

Na de kamer nog even gebubbeld met P en de verhalen uitgewisseld. Paris bleek ook na de kamer flink met P te hebben gerommeld!
Beneden nog een laatste ronde aan de bar waar we nog net niet uit Bab geveegd zijn. De muziek was overigens lekker afwisselend  vandaag!
Een zeer geslaagde dag, waarbij P zich nog meer vermaakt heeft dan mij. :lol

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1061 Gepost op: 4 februari 2018, 14:59:15 »
Verjaardagsfeestje Sjeufke in Babylon (26/01). Ik had ook nog een kersvers kortingskaartje van RB op zak (waarvoor dank, sexmachine!). De snoodaard ging toch eens proberen om korting bovenop korting te krijgen (20 euro via Sjeufke, en 30 euro via RB  --> 50 euro korting). "Nein Herr Shakir, das ist nicht möglich": zei de theke met een plagerige blik van "gij deugniet". Afijn, het kortingskaartje dan maar overhandigd. Toch goed geprobeerd, nietwaar?

Bij aankomst rond 13u30 werd ik meteen begroet door zijne excellentie Sjeufke, in zijn ware biotoop dan nog wel. De club was al behoorlijk goed op dreef. Veel oudgedienden, maar ook heel wat nieuwe rakkers. De grote onbekende voor mij was Taylor. Van hem had ik me het beeld gevormd van een gezette 55-plusser met een grote snor. Hij bleek van het atletisch type te zijn en had een jeugdige uitstraling (Oeps, is dit Taylor?). De Griekse krijger van Babylon zullen we maar zeggen.

Eén van mijn goede voornemens voor 2018 is om vanaf mijn aankomst geen vliegende start meer te nemen. Vendezz (grappend): "En Shakir, al twee kamers achter de rug?" (ik was nog maar pas binnen :smiley:). Nope, de legendarische tijden van in Samya en Living Room zijn voorbij... Dat was een tijd  waar ik telkenmale onmiddellijk uit de startblokken schoot bij het zien van al die jonge wulpse meiden. Alles op zijn tijd nu.

Ik was er als de kippen bij om de splinternieuw wellness te verkennen. In één woord: geniaal. De wellness zal je zeker verleiden met zijn warme uitstraling. Er staat ook een charmant antiek kastje. Wat mij betreft begint Babylon een complete club te worden. Enkel een hamam ontbreekt nog. Eén minpuntje: de sauna biedt zicht op... jawel een industriële opslagplaats. Op zich weet ik wel raad met industrial sfeertjes e.d., maar toch liever niet in de wellness. Ach, mijn gezwam op de aanpalende industrie blijft een constante in mijn Babylon-verslagjes. Ik zal er mee moeten leren leven, jongens. Babylon zou anders Babylon toch niet meer zijn?

Ultrasexy is dat de dames ook in de wellness hun merchandise komen verkopen (nooit echt opdringerig weliswaar). Ik zat in de jacuzzi met ne paal van hier tot in Rio de Janeiro. Probeer dan maar eens veilig en wel de jacuzzi uit te stappen ("Schatzi, was ist das?"). Geregeld zag ik er een lustig koppeltje muilen. Ik heb niet gezien wat er zich onder water afspeelde. Waarschijnlijk niets, latexcondooms zijn toch niet bestand tegen water? In elk geval: de ideale presale. 

Ik heb één keer openbare actie gespot. Het begon allemaal veelbelovend: met veel chichi en tralala vleide de beer zich neder om te stoeien met Lulu. In het begin liep alles gesmeerd, maar dan liep het af op een sisser: hij kwam niet klaar... Arme man, hij zat hier in de meest spraakmakende FKK van NRW, en lag onder de lekkerste babe van de club. Omringend door een bende wellustige ijsberen. En dan komt hij toch niet klaar zeker? Komaan!

(Openbaar gaan mag dan wel een stil verlangen zijn, maar eerlijk gezegd zou ik hem niets eens omhoog krijgen).

Nog wat sfeerelementen en randinformatie

>> In het rokersgedeelte trof ik brombeerzuid aan met zijn collectie pijpen. De gesprekken dwaalden af naar archeologische vondsten en dies meer. We zitten dan ook in Babylon.

>> Ricardo Banana was in de mood. Met enige regelmaat liet hij een oerwoudachtig "Woew"-kreetje los.<<

>> Kennis gemaakt met het fenomeen "Zatte Eddy". Met de man heb ik diep medelijden. Heel de dag tussen al dat lekkers rondlopen en zelf niet kunnen neuken. Het leed moet onbeschrijfelijk zijn.<<

>> We kregen bezoek van een echt koppel. Die hadden zich zeker niet verwacht aan een kot vol viespeuken ;D. De meid had er duidelijk geen zin in: ze draaide ostentatief haar hoofd weg van het porno-scherm. Een triootje zag ik wel zitten. Alhoewel, een meid met badslippers is toch echt wel vreselijk onsexy. Witte kousen zouden het al helemaal hebben afgemaakt.<<

>> Een beer was voor een uurtje op de kamer geweest met DRIE meiden (waarom geen vier?). Gossie, wat een weggesmeten geld. Een mens heeft toch maar twee handen? De pippo had niet genoeg geld op zak (er staat daar toch een automaat?). Ik ging mijn plicht als goede burger en beschermheer vervullen door in de buurt te gaan staan. Toen de theke de telefoon nam om de politie te bellen, betaalde hij uiteindelijk wel. Begrijpe wie begrijpe kan :017:<<

>> In de kleedkamer luisterde ik met een half oor mee naar ervaringen van enkele medeberen. Een Vlaming rapporteerde met van die ronddraaiende ogen zoals koekiemonster "Jaaa, die meid tilde de seks werkelijk naar een hoger niveau.", en "Elke aanraking bracht een seksuele reactie op gang." Nogal overromantisch als je het mij vraagt. Afijn, ik ga zwijgen, straks was het nog iemand van ons.<<
                                                                                                       :lol_hitting:

Voor de rest...

Oh ja, dat was ik al bijna vergeten. Ik heb nog een kamertje gemaakt van nul komma niks met Roxanna. Nauwelijks een voetnoot waard.

In het kort. Weinig inzet, niet te veel aan de borsten mogen prutsen, nauwelijks TZ, 10-seconden pijpbeurt, veel glijmiddel, ... (geeuw)
Resultaat. Neuken met een halve slappe. Gauw mijn kwak gesmeten om er vanaf te zijn.
Maatregel. Om de sessie nog ergens te redden, heb ik haar de tweede helft een massage gegeven. Ik had geen zin om me weer kwaad te maken. Gezien haar onervarenheid is het haar vergeven.

In syndicalistische termen: minimale dienstverlening.



Conclusie. Ik had Babylon altijd al als een zekerheidje aangestipt. Al mijn vorige sessies (Jenny niet meegerekend) waren altijd top. Tot nu toe achtte ik het vrijwel onmogelijk om teleurgesteld de deur van Babylon achter me dicht te trekken. Tot vandaag dus. Zijn er dan geen zekerheden meer?
Het feestje zelf was meer dan geslaagd. Dat smaakt naar meer, Sjeufke! Het was wel erg druk met mannen. Neuken is dan bijzaak. Hoedanook, een begoede ijsbeer plaatst de rakkers boven de dames.  Maar alles bij elkaar was ik toch lichtjes teleurgesteld. Jammer maar helaas.

PS. Als je al wat vertrouwd bent met mijn schrijfsels dan weet je dat als het fout gaat, het de rest van de dag ook fout blijft gaan. Dat is één van mijn leidende principes die nauw verwant is met de wet van Murphy. Deze keer gleed ik uit voor mijn hotel in Bergheim, en belandde ik met een smak tegen de grond. Daar lag Shakir tegen de wereld. Met een bloedende knie...

PPS. De volgende dag werd het weekend volledig goedgemaakt tijdens de afterparty in Sixsens. Daar heb ik pas de pannen van het dak geneukt.
« Laatst bewerkt op: 4 februari 2018, 15:26:35 door Shakir »

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1062 Gepost op: 4 februari 2018, 19:56:46 »
Na lange tijd gisteren weer eens in Babylon belandt. Samen met Hobie besproken om daar weer eens te gaan kijken.
Zo rond 14:30 uur aangekomen en het was al goed op gang binnen. De eerste bekende die ik zag was Alice die mij begroette.

Snel omgekleed en beetje rondkijken, veel bekende gezichten ook aantal nieuwe, maar ook wat meiden die er nu niet waren maar voorheen wel altijd. Maar liep alsnog genoeg rond, niks te klagen.

Snel genoeg kwam ik Hobie tegen die er al vanaf openingstijd was. Hij geeft mij voor gesteld aan Cheesehead die ik van naam kende maar nu dus ook de persoon erachter. Gemoedelijke kerel waarmee we uiteraard de dames mee hebben door besproken. Verder ook nog Vendezz ontmoet en Poarneemn en een maatje van hem waren er ook. Veel Nederlanders gisteren in Babylon. Altijd wel leuk voor de rust momentjes tussen de kamers door.
Ik zag ook dat er een overkapping was geplaatst buiten, die had ik nog niet eerder gezien. Mooi om daar dan te gaan roken alleen jammer dat er toch nog genoeg binnen werd gerookt, wel in de buurt van de overkapping maar alsnog is het binnen.

Ik sta wat aan de bar te ouwehoeren als ineens Tanja voor mij staat. Ik dacht dat ze mij weer wou slaan en ging direct in de verdediging. Nee ze was nu vriendelijk en lachte en kwam mij zoenen.
Een paar bezoekjes geleden was ze nogal handtastelijk en niet op erotische wijze, waarop ik haar op die wijze ook heb afgeweerd waardoor ze nog al uit haar slof schoot.
Ik ben geen haatdragend persoon en voor mij was het al een tijd geleden dus zand erover.
Na een tijdje bij haar gaan zitten. Bleek het pas haar eerste dag gisteren na haar vakantie in Roemenië. Daarvoor had ze 8 maanden gewerkt dus dan begrijp ik wel als de motivatie af en toe wat minder is en het lontje wat korter.
Na een tijdje de kamer opgezocht en dat was goed, heerlijk pijpen kan ze.

Daarna eten besteld wat lekker was. Ben ook Paris tegengekomen. Ken haar al een tijd ook van Heaven7 maar nooit mee gekamerd maar vrienden van mij wel. Normaal blijft het bij hallo en hoe gaat het maar dit keer kwam ze naar mij toe. “Vandaag ga je met mij naar de kamer”. Ben zoiets van haar niet verwacht want ze is altijd heel stil en komt verlegen over. Maar goed vindt haar een leuke meid maar geen behoefte om met haar te kameren. Maar wel even leuk bijgepraat.

Daarna wat met Hobie gaan kletsen, toen er op een gegeven moment een meid langs hem kwam zitten. Ik meen dat haar naam Amira was en ik hoef dat Hobie niet te vragen want hij kon geen een naam onthouden van de meiden. Aardige meid en nam de tijd en kon wel aanvoelen dat zij wel goed moest zijn. Hobie zag het ook wel zitten en vertrok naar de kamer. Hij kwam met een big smile terug, dus was goed.

Hobie , Cheesehead en ik waren wat aan het chillen op de bank tegenover de bar als er ineens een man lang mij kwam zitten, met ook een meisje voor hem op de knietjes. We probeerden gewoon casual door te praten maar was toch lastig om niet af en toe te loeren wat er gebeurde. Toen de man bevredigend weg ging, besloten Cheeshead en Hobie de whirpool in te gaan. Ik bleef zitten en langs mij was een klein barbie meisje komen zitten.

Toen ik alleen zat pakte ze mijn hand en zocht toenadering. Ze stelde zich voor als Karla, mooi gezichtje. Had haar al vaker gezien, maar nooit echt veel interesse in getoond. Ik hou van een beetje een goede kont, die heeft ze wel maar ik hou van wat grotere. Maar goed dat hoeft niet altijd een dealbreaker te zijn. Na zich voor gesteld te hebben vroeg ze om een kus, dus gaf haar een kus op de mond. Nee ze wou een echte kus, dus daar zat ik al met haar te tongen. Die meid verraste me en zag mij wel op de kamer belanden met haar. Na een leuk gesprek met haar, het klikte goed, geen ongemakkelijke stiltes na de kamer gegaan met haar.
Hele correcte meid. Op de kamer zei ze ook, ik laat het weten als er een half uur voorbij is dan kun je beslissen wat je wilt doen. Vond dat wel super, verwacht je niet zo snel van een dvp. Was goed op de kamer lekker knuffelen en zoenen en half uur was zo voorbij en verlengd naar een uur. Heerlijk kamertje met haar gehad en herhalinggevaar zit er zeker in.

Na ook deze goede kamer begon het al wat later te worden. Besloten dat ik het wel goed vond zo en rond 23:30 uur uit de tent voldaan vertrokken.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1063 Gepost op: 5 februari 2018, 18:17:44 »
Het weer was de afgelopen dagen een drama geweest, dus veel binnen zitten, wat werken, lezen e.d., maar geen dingen om echt van te genieten. Tja, en wat doe je dan als je je ineens realiseert nog een kortingskaartje te hebben van dit forum voor “De Sündenpool” van formaat “Babylon”? Zowel Club als forum super dank hiervoor.

Zelden een snellere keus gemaakt en hoppa de Goud-transport-mobiel in en afgezakt naar het zuiden.
Aangekomen rond een uur of vier, weer een aangename ontvangst, kaartje vlot geaccepteerd en omkleden maar. In mijn rode rokje de balzaal betreden en er was aardig wat activiteit. Was niet zo druk maar de dames maakten hun kamertjes wel. Dat had ik al snel door.
De line up zag er, als gebruikelijk, goed uit. Van de AWL wist ik al dat mijn nieuwe schatteke Kendra met verlof is. Pech dus, maar is niet erg want het was toch geen weer om met haar te gaan spetteren in het zwembad. Pech was overigens maar zeer beperkt hier, want ook dat is gebruikelijk hiero, ‘keuzestress’ alom.

Alice liep weer rond verleidelijk te zijn, Bella ’s heerlijk smile en lijfje is om niet genoeg van te krijgen, Bibi was er als ‘draaideur-dame’, Anna’s fraaie figuur en boobs blijven om van te watertanden, Karla een heerlijke spring in het veld met een heerlijk figuur en boobs, en ga zo maar door. Lastig hoor.
Totdat ik de mazzel had en bij de tafel werd aangesproken door Bibi, een overheerlijke Duitse dame met iets te weinig hout voor de deur, maar een fraai, iets voller lijf, en voor mij heel aantrekkelijk; een opgeruimd karakter. Een persoonlijkheid dus, die Bibi. En dat mag ik zeer. Hoop dat de goed lezende lezer mij nog kan volgen …..
Dat werd dus vlot een kamer met Bibi. En zoals gebruikelijk ga ik daar geen details over vermelden, maar het was voortreffelijk. Was für eine Wucht ist die Bibi ……!! Top, en ik had niets meer te wensen over, stond na het overhandigen van haar beloning+ tevreden onder de douche en twijfelde of Bibi vandaag nog getopt kon worden.
Lastig zou het wel worden, beste kijk- en lees vriendjes …….. :pica

Die dag was er helaas maar één donkere schone present. Sweety kwam ik tegen op de trap en een gesprekje ontstond. Verplaatst naar een bankje en het werd steeds warmer, en warmer en warmer ….. Sweety is een plezierig persoon uit Gambia, heeft leuk te vertellen in perfect Duits en heeft echt belangstelling in jou en in veel andere zaken.
Met Sweety een kamertje opgezocht en een geweldige ervaring met haar gehad. Topte die de eerste kamer? K’weenie, als je mensen niet met elkaar kan/mag/moet vergelijken dan moet je dat ook niet doen met de kamer ervaringen met de dames. Dus, en dat kan ik wel vertellen, ik stond wederom heel tevreden onder de douche na het overhandigen van Sweety’s beloning+.

Overigens hoeft het geen betoog meer voor Babylon, dat het een super club is. Zowel de inzet van het personeel aan de bar, theke, onderhoud, de faciliteiten, de dames etc etc: het is simpelweg uitstekend. Je voelt je echt een gewaardeerde gast en je verlaat de zaak altijd volledig tevreden. En anders ligt het toch aan jezelf.

Rond een uur of tien besloot ik huiswaarts te keren. Verheug mij al wel op het volgende bezoek niet later dan komend voorjaar.

Grtz           :039:
K



Offline p456

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1064 Gepost op: 7 februari 2018, 08:48:51 »
Afgelopen zaterdag 3/2/2018 met een collega die ik even m ga noemen in dit bericht geweest bij Babylon.
Dit was mijn 1e keer in babylon en had nog niet echt een goed beeld van wat ik er van kon verwachten. Dat was ook te merken bij de voordeur die ik niet openkreeg, talent dat ik er ook ben. :clap:.
Ter plaatse heb ik eerst even mijn ogen uitgekeken wat er wel niet allemaal gebeurde en merkte ik al gelijk hoe ontzettend goed de sfeer was. Even een rondleiding gekregen van m en hierop een drankje gedaan op het terras. Na het drankje even de sauna en het bubbelbad bezocht en uiteraard gekeken wie er allemaal rondliep. Hoort er bij toch haha. Even kort maar uiterst goed gegeten in het resyaurant en hierop is even in de lounge ruimte gezeten en al snel de eerste ronde bezocht. Na een aantal uurtjes ontspannen en geregeld dat ik Johanna is mocht gaan ontdekken en dit gebeurde dan ook. En na een uitzonderlijk goede sessie te hebben gehad te hebben bedank ik m dan ook voor het advies om naar johanna te gaan. En voor iedereen die twijfelt over Johanna, doe het gewoon en denk er niet over na haha. Dat zit wel goed. Hierna is even weer genoten van de faciliteiten en viel mij een dame op die op het ligbed aan het ontspannen was. Deze vroeg aan de aanwezige mensen of iemand zin had in een leuke tijd en niemand reageerde hier nog op. Zelf was ik nog een beetje op van johanna dus kon beter even rustig aandoen  :lol. Na wat gezellig te kletsen met de verschillende bezoekers die overigens ontzettend vriendelijk waren de gehele dag kwam in de avond onze dame van eerder van de dag weer op het ligbed liggen. Nadat johanna met een andere bezoeker gezellig aan het spelen was in het bubbelbad kwam de andere dame ook het bad in. Deze dame die dus een aantal maal deze dag in de buurt was, en mij constant al trok en overigens paris heet, kon ik dus echt niet meer laten links liggen en ben ik dus ook mee gaan spelen. En zonder op te scheppen was de klik vanaf minuut 1 al ontzettend goed. En na goed te hebben gebbubeld een lekkere douche te hebben genomen en ontzettend veel andere leuke dingen te hebben gedaan. Gingen wij is prive en dit was zonder meer 1 van de beste kamers nog toe ooit gehad te hebben in welke club dan ook. Aangezien paris pools en goed engels kon was onze communicatie ook perfect te noemen en hebben wij na onze sessie ook nog enkele leuke dingen gedaan. En nu een paar dagen verder denk ik er nog met een ontzettende lach op terug en m ja die vind het ook mooi. Dus even kort samengevat wat vond ik van babylon. Nou ik zeg geweldig en Paris mocht je dit lezen tot volgende keer. Gaan we er weer is even een leuke tijd van maken en Johanna gaat zeker ook terug komen in mijn lijst. Nu denken jullie misschien waarom weer de zelfde dames. Jullie gaan toch ook wel is 2x het zelfde snoepje eten  :)).  Dus al met al babylon tot snel. ;) oja voor ik het vergeet m had ook een leuke tijd.
« Laatst bewerkt op: 7 februari 2018, 09:08:09 door p456 »