Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1120684 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1230 Gepost op: 1 november 2018, 21:52:43 »
Een domper op de feestvreugde

Afgelopen zaterdag met designated driver en bodyguard Firehawk afgezakt naar Elsdorf. Ditmaal niet met mijn gebruikelijke clubtas maar met een bag of tricks and treats. Onderweg even bijgebabbeld en een kleine voorbeschouwing waarbij enkele speculaties over wat ons te wachten stond uiteindelijk ook bewaarheid zouden worden. Iets na drieeën gingen de deuren open van dit door god verlaten poel des verderfs. We stonden bij de theke en alsof de duivel er mee speelde was Tanja de eerste dame die we tegen kwamen. Ik had Firehawk al gezegd dat ik hem als schild zou gebruiken in het geval dat ik lijdend voorwerp zou worden van Tanja's toorn. Toch wist ze zich langs het imposante torso van de Jerommeke onder de ijsberen te murwen en een dodelijke blik en stomp tegen mijn bovenarm werden mijn deel.

Voordat ik me in het gewoel zou storten eerst maar een sigaretje gaan roken. Bella liet weten dat ze zich al verheugde op een massage. Ik kwam niet voorbij de danspaal toen ik naar binnen wilde. Gina greep mij voor een portie handdoekdoggy en daarna had Georgina hetzelfde idee opgevat. Elke stoot bleek €50 te kosten. Na zes keer was de rekening al opgelopen tot €300. Ik zei dat ik even naar beneden zou gaan om het openstaande saldo te vereffenen. Ik kwam terug met een chocolade versie van €100 en €200. Georgina lag in een deuk.

Daarna een rondje gelopen en achterin zat Monika. Ze vroeg natuurlijk gelijk om haar green lollypop en attendeerde me op mijn belofte van mijn vorig bezoekje. Ik zei haar dat ik het niet vergeten was. Ze vond dat we gelijk maar moesten gaan. Ik zei haar dat het dan maar een half uurtje zou worden. Dat wilde ze niet en vond 17.00 uur een mooi moment om te cashen. Hierna terug richting de bar gegaan waar de banaan in de tussentijd door een kittig katje of als krabpaal was gebruikt of ze had zijn naam te letterlijk genomen en geprobeerd om hem te pellen. Firehawk vertrok met Lora en Georgina kwam mijn kant uit. Al snel werd duidelijk dat ik het beoogde doel was en ontsnappen onmogelijk was.

Mijn sleutelkoord werd als een sleepketting door Georgina gebruikt. Er stonden wat dames te wachten bij de intekentafel voor kamers en ze vroeg of ik wilde wachten op een kamer of dat de Kino ook mocht. Na drie weken geheelonthouding stond ik strakker dan de gemiddelde gabber op een houseparty dus de Kino werd plaats van handeling. Daar bleek een beer die zichzelf als "Tarzan" beschouwde bezig "Jane" door midden te klieven. Georgina en ik zochten het andere bed op en het spel kon op de wagen. De BJ werd afgewisseld met tongzoenen en de druk bouwde zich al snel op. Ze fluisterde in mijn oor dat het laven door haar aan het levenselixer ook tot de mogelijkheden behoorde. Nadat ik toegestemd had ging ze vol overtuiging verder en het duurde dan ook niet lang meer totdat het doel bereikt was. Na de schoonmaak volgde de gang naar beneden om haar ditmaal te compenseren met echt geld.

Na een douche en snel een hapje gegeten te hebben op het terras even een sigaretje gerookt. De jarige job bbz was er aan het genieten van zijn pijp en hoewel ik hem wel eens gezien had vond nu de officiële kennismaking plaats. Natuurlijk werden er de nodige wetenswaardigheden uitgewisseld. Monika hupte op mijn schoot om haar kamertje op te eisen. Haar gezegd dat ik om 18.30 ready to go zou zijn.

Terug in de bar was Firehawk bezig Franceska een massage te geven. Toen ze mij zag werd Firehawk aan de kant geschoven en moest ik aan de bak volgens haar. Ik masseer nooit zonder mijn magische olie en haalde deze. Toen ik terugkwam zag Gina het flesje en viel het kwartje. Opeens herinnerde ze zich dat we ooit een kamer gedeeld hadden in SixSens. Na de massage besloot ik eerst nog een rondje te lopen alvorens mij over te geven aan de kleine she devil. In het achterste gedeelte vroeg Bella wanneer zij aan de beurt kwam. Ik zei haar dat ik in enkele minuten een afspraak had, maar ergens rond 21.30 wel een gaatje kon vinden. Ze wilde weten wie haar voor was. Toen ik zei Monika zei ze lachend dat ze haar wel aankon en ik met haar moest gaan. Ik beloofde haar dat ik absoluut met haar zou gaan. Er volgde een kus ter bezegeling en ik liep terug voor Monika.

Tot grote vreugde van haar was net kamer 1 vrijgekomen. Volgens haar de perfecte kamer for love. Tot op heden had ik altijd beneden gekamerd. Bij binnenkomst zag ik wat ze bedoelde. Nadat het "huwelijksbedje" was gespreid liet ze er geen gras over groeien. De massagebeurt kon wel wachten volgens haar en ze had de woorden nog niet uitgesproken of haar tong was al volledig in mijn mond verdwenen. Ze liet zich langzaam zakken om mijn kleine vriend tussen haar tietjes te masseren. Om te voorkomen dat de boel in vuur en vlam zou geraken er wat magische olie opgespoten. Heerlijk kronkelde ze heen en weer om hem langzaam in haar mondje te laten verdwijnen. Inmiddels heeft ze door dat de soft, edging and teasing aanpak het beste werkt en ik genoot intens. Af en toe kwam ze even tongen om op de weg terug naar onderen ook het Russische deel niet over te slaan. Ze smeet er zelfs een smoking HJ/BJ tegenaan. Na een intens uurtje genieten was het tijd om onze "huwelijksnacht" te bezegelen met de daad. Volgens haar was het nu mijn beurt om te werken. Gekozen voor lepeltje lepeltje en in een slow ritme waarbij ze zich helemaal aan mij overgaf van start gegaan. Na een kwartiertje langzaam het tempo opgeschroefd totdat er een zeer intens orgasme volgde. Dit was veruit de beste kamer die ik met Monika heb gehad en na anderhalf uur met een big smile de kamer verlaten.

Na de opfrisbeurt een hapje gegeten en kennis gemaakt met Cupido. Na een sigaretje was het tijd om te chillen in het bubbelbad. Even langs Bella gelopen of 22.00 uur ook ok was. Nadat ze hiermee akkoord was de wellness opgezocht voor de jacuzzi. Blijft toch een lekker rustpuntje tijdens een clubdagje. Nadat ik weer fris en monter was en beneden mezelf van een luchtje voorzien had bleek dat Georgina op de bar was gekropen en ze was aan het dansen op de klanken van het volgende nummer.

Al snel volgden er nog een viertal dames en het geheel kreeg een hoog Coyote Ugly gevoel. Georgina "misbruikte" een beer aan de bar om de stemming nog meer in een geile sfeer te brengen. Natuurlijk kon Gina niet achterblijven en je weet hoe laat het is als je de eerste tonen van Evanescense hoort. Bbz hield het voor gezien en nam afscheid. Na de paaldans ging "Tarzan" publiekelijk los op Gina en Shana. Ik was al eerder ooggetuige geweest van zijn escapades en sloeg een beurt over om een sigaretje te roken.

Hierna liep ik naar het achterste gedeelte voor Bella. Zij zat echter niet op haar gebruikelijke plekje en in afwachting van haar terugkomst me maar neergeploft. Monika zag haar kans schoon en kwam vanaf de andere kant aangefladderd om te landen op mijn schoot. Haar intenties waren duidelijk en normaal gesproken zou ik ook genadeloos voor de bijl zijn gegaan ware het niet dat ik al een belofte aan Bella had gemaakt. Uiteindelijk toch ontkomen aan het duiveltje en ik meldde me present bij Bella.

Op de kamer eerst wat zitten te geinen alvorens ik aan de beloofde massage begon. Er volgde hierna de nodige plagerijtjes en nadat onze tongen elkaar hadden gevonden was het startsignaal voor het intiemere werk afgegeven. Ze daalde af om haar honger te stillen. Een gevarieerde sloppy BJ volgde. De kamertijd ging richting het uur en alsof ze een ingebouwde wekker had voerde ze de intensiteit en druk op. Ik zei haar dat ze een tandje mocht terugschakelen en het klusje niet binnen het uur geklaard hoefde te zijn. Ze ging in een rustig tempo verder met een puik staaltje edging. Ik stelde voor om ditmaal ook tot de daad zelf over te gaan. Ze wilde persé haar honger stillen met een portie proteïne. De geile wijze waarop ze me hierbij aankeek met haar Bambi ogen liet mijn oorspronkelijke plan verdwijnen. Met een ongekende gulzigheid ging ze verder totdat ze uiteindelijk zelfs het laatste druppeltje tot zich genomen had. De resterende tijd lag ze in mijn armen met haar hoofd op mijn borst. We bespraken alvast wat ideetjes voor een toekomstig kamertje. Na anderhalf uur verlieten we de kamer.

De gedachtengang van een vrouw blijft een rare kronkel en die van een dvp is er een in de overtreffende trap daarvan. Ik maakte kennis met een staaltje Roemeense rekenkundigheid waarvan zelfs Einstein zich achter de oren zou hebben gekrabt. Nadat ik haar de bodyspray en een snoep pizza had overhandigd was het tijd voor de financiële afhandeling. De anderhalf uur inclusief proteïneshake zou haar rechtvaardigen om €175 te "pinnen". Nu rond ik dit altijd naar boven af en overhandigde haar €180. Nadat ze dit driemaal had nageteld was ze van mening dat ze nog recht had op €10. Vol verbazing keek ik haar aan en rekende het voor. Ze zei dat het extraatje €50 was en dus recht had op €190. Haar duidelijk gemaakt dat dit niet klopte maar ze leek persé een ramkraak te willen plegen. Ze bleef vasthouden aan het bedrag. Geen zin in een oeverloze discussie en de firma list en bedrog €10 overhandigd met een begeleidend woordje dat dit het laatste papiertje van waarde was dat ze ooit van mij zou krijgen. Schijnbaar geschrokken van mijn reactie overhandigde ze mij €20 om er aan toe te voegen dat het allemaal een grapje was. Ik zou haar geloofd hebben als ze dit gelijk gezegd had maar na een Mexican stand off van ruim vijf minuten is dit echter niet het geval. Er kan nu #blacklisted worden toegevoegd aan de hashtags die ik de vorige keer aan Bella heb toegekend en lijkt de winnares van mijn dom, dommer, domst award 2018 vast te staan.

Na een douche de bar opgezocht waar Azis en Firehawk in het gezelschap van de Bulgaarse enclave aan de eettafel zaten. Mijn gezicht sprak boekdelen en kort uitgelegd waardoor het kwam. Bianca kwam voorbij en trok mij mee naar het terras. Zo had ze me nog nooit gezien en wilde weten waar die boze blik vandaan kwam. Aangezien ik een flesje wonderolie en een snoep hamburger voor haar had meegenomen liepen we naar beneden. Nadat ik kort uit de doeken had gedaan wat er gebeurd was zonder een naam te noemen kon ze mijn blik wel begrijpen. Terug boven nog even een sigaretje gerookt en daarna met Firehawk vertrokken.

Hartelijk dank aan forum en Babylon voor de kortingskaart. Ondanks de afsluitende domper was het wederom een heerlijk dagje in het geilste poel der verderf.

« Laatst bewerkt op: 1 november 2018, 22:01:25 door TAFKAP »

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1231 Gepost op: 1 november 2018, 22:56:05 »
Citaat
Nadat ze dit driemaal had nageteld was ze van mening dat ze nog recht had op €10. Vol verbazing keek ik haar aan en rekende het voor. Ze zei dat het extraatje €50 was en dus recht had op €190. Haar duidelijk gemaakt dat dit niet klopte maar ze leek persé een ramkraak te willen plegen. Ze bleef vasthouden aan het bedrag. Geen zin in een oeverloze discussie en de firma list en bedrog €10 overhandigd met een begeleidend woordje dat dit het laatste papiertje van waarde was dat ze ooit van mij zou krijgen. Schijnbaar geschrokken van mijn reactie overhandigde ze mij €20 om er aan toe te voegen dat het allemaal een grapje was. Ik zou haar geloofd hebben als ze dit gelijk gezegd had maar na een Mexican stand off van ruim vijf minuten is dit echter niet het geval. Er kan nu #blacklisted worden toegevoegd aan de hashtags die ik de vorige keer aan Bella heb toegekend en lijkt de winnares van mijn dom, dommer, domst award 2018 vast te staan.

Ten eerste tafkap je hebt volledig gelijk.

Met volle ongeloof herken ik haar zo niet zelfs in tegendeel.
Wel is mijn ervaring dat je een dvp, zekers de rumbul's een betaling doet in niet standaard de 50 euro biljetten, ze staan te rekenen als een kind van 8 jaar.
Zeer dom van Bella, maar nooit nog nooit een discussie met haar gehad over geld.
En ik heb haar de laatste keren gezegd dat er ook over haar geschreven werd, wel positief, maar ze keek mij aan alsof ze nog nooit van forums gehoord had!
Tafkap we hebben er nog eens over onder vier ogen, gr bbz ;)

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1232 Gepost op: 1 november 2018, 23:20:30 »
Citaat
Nadat ze dit driemaal had nageteld was ze van mening dat ze nog recht had op €10. Vol verbazing keek ik haar aan en rekende het voor. Ze zei dat het extraatje €50 was en dus recht had op €190. Haar duidelijk gemaakt dat dit niet klopte maar ze leek persé een ramkraak te willen plegen. Ze bleef vasthouden aan het bedrag. Geen zin in een oeverloze discussie en de firma list en bedrog €10 overhandigd met een begeleidend woordje dat dit het laatste papiertje van waarde was dat ze ooit van mij zou krijgen. Schijnbaar geschrokken van mijn reactie overhandigde ze mij €20 om er aan toe te voegen dat het allemaal een grapje was. Ik zou haar geloofd hebben als ze dit gelijk gezegd had maar na een Mexican stand off van ruim vijf minuten is dit echter niet het geval. Er kan nu #blacklisted worden toegevoegd aan de hashtags die ik de vorige keer aan Bella heb toegekend en lijkt de winnares van mijn dom, dommer, domst award 2018 vast te staan.

Ten eerste tafkap je hebt volledig gelijk.

Met volle ongeloof herken ik haar zo niet zelfs in tegendeel.
Wel is mijn ervaring dat je een dvp, zekers de rumbul's een betaling doet in niet standaard de 50 euro biljetten, ze staan te rekenen als een kind van 8 jaar.
Zeer dom van Bella, maar nooit nog nooit een discussie met haar gehad over geld.
En ik heb haar de laatste keren gezegd dat er ook over haar geschreven werd, wel positief, maar ze keek mij aan alsof ze nog nooit van forums gehoord had!
Tafkap we hebben er nog eens over onder vier ogen, gr bbz ;)

Tegen mij begon ze op de kamer juist over wat er over haar geschreven werd en wist ze precies te vertellen wat en hoe. Het gekke is dat dit altijd gebeurd bij de dames waarbij je het niet verwacht. We hadden een leuke klik samen en ik vind het een grappige en lieve meid. Dergelijke tsapsarap streken kan ik echter niet waarderen en heb er over getwijfeld of ik het wel of niet moest schrijven. Uiteindelijk wel gedaan als een aandachtspuntje en niet met de intentie om haar zwart te maken of te diskwalificeren. Bovendien staan haar prestaties op de kamer buiten kijf, anders had ik niet met een half uur verlengd.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1233 Gepost op: 1 november 2018, 23:41:05 »
Citaat
Nadat ze dit driemaal had nageteld was ze van mening dat ze nog recht had op €10. Vol verbazing keek ik haar aan en rekende het voor. Ze zei dat het extraatje €50 was en dus recht had op €190. Haar duidelijk gemaakt dat dit niet klopte maar ze leek persé een ramkraak te willen plegen. Ze bleef vasthouden aan het bedrag. Geen zin in een oeverloze discussie en de firma list en bedrog €10 overhandigd met een begeleidend woordje dat dit het laatste papiertje van waarde was dat ze ooit van mij zou krijgen. Schijnbaar geschrokken van mijn reactie overhandigde ze mij €20 om er aan toe te voegen dat het allemaal een grapje was. Ik zou haar geloofd hebben als ze dit gelijk gezegd had maar na een Mexican stand off van ruim vijf minuten is dit echter niet het geval. Er kan nu #blacklisted worden toegevoegd aan de hashtags die ik de vorige keer aan Bella heb toegekend en lijkt de winnares van mijn dom, dommer, domst award 2018 vast te staan.

Ten eerste tafkap je hebt volledig gelijk.

Met volle ongeloof herken ik haar zo niet zelfs in tegendeel.
Wel is mijn ervaring dat je een dvp, zekers de rumbul's een betaling doet in niet standaard de 50 euro biljetten, ze staan te rekenen als een kind van 8 jaar.
Zeer dom van Bella, maar nooit nog nooit een discussie met haar gehad over geld.
En ik heb haar de laatste keren gezegd dat er ook over haar geschreven werd, wel positief, maar ze keek mij aan alsof ze nog nooit van forums gehoord had!
Tafkap we hebben er nog eens over onder vier ogen, gr bbz ;)

Tegen mij begon ze op de kamer juist over wat er over haar geschreven werd en wist ze precies te vertellen wat en hoe. Het gekke is dat dit altijd gebeurd bij de dames waarbij je het niet verwacht. We hadden een leuke klik samen en ik vind het een grappige en lieve meid. Dergelijke tsapsarap streken kan ik echter niet waarderen en heb er over getwijfeld of ik het wel of niet moest schrijven. Uiteindelijk wel gedaan als een aandachtspuntje en niet met de intentie om haar zwart te maken of te diskwalificeren. Bovendien staan haar prestaties op de kamer buiten kijf, anders had ik niet met een half uur verlengd.

haha, dan heeft ze zich toch goed ingelezen de afgelopen twee maanden.
Ik meen dit, ze keek me aan of ze water zag branden!

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1234 Gepost op: 4 november 2018, 16:56:12 »
zaterdag 3 november een feestje in babylon van een Frans collega forum en ik die op uitnodiging aanwezig mocht zijn  :lol voor 13 uur was het ontbijt al op . niet getreurd om 12.45 had ik al de eerste oester en 5 minuten later de tweede met me tong likte ik de oester uit oefening baart kunst heren . het eten was deze dag van hoog niveau   donderdag kreeg ik een berichtje van youppie een frans forum waar ik de taal niet machtig van ben  :17: gelukig hebben we hier wel frans talige schrijvers die het konden vertalen den ed moest op jacht op de hoge veluwe. vrijdag in de vroege ochtend hadden we afgesproken en de score waren 2 wilde zwijnen   het was al 3.30 en daar moest volgens de ed op gedronken worden koud dat het was en de ed heeft daar altijd een oplossing op  jagermeister  :o d vrijdag kwam er van werken niks meer .

het was een leuk feestje met helaas een foute dvp keuze 19 ben ik vertrokken ik had elders verplichtingen   

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1235 Gepost op: 7 november 2018, 00:18:43 »
Dinsdag een perfecte dag voor te clubben!

Vanmiddag rond 16.00 aangekomen in babylon.
Kwam binnen en daar keek Melissa mij al aan en glimlachte!
Kreeg mijn spullen en douchen, gelijk door naar het buffet een lekker soepie met brood en wat roken.
Daar kwam Melissa pols hoogte nemen als er een kamertje erin zat.
Ik zei eerst wat relaxen in de whirlpool en daarna ben jij aan de beurt.
De maandag en dinsdag zijn niet de top dagen voor de dames, velen verveelde zich.
Maar voor de beren top!!! ;D
Echt wel veel jongere dames daar, enkele wel heel erg mooi.
Maar laat ze nog maar ff rijpen en wat jaartjes erbij krijgen, dan ja dan.......
Zit in de whirlpool en daar komt Tanja, ook zei kwam ff polsen of er een kamer in zat vandaag.
Geen probleem maar eerst was een andere dame, ze keek me aan en zei wie is dat.
Melissa is eerst en ja inmiddels wist Mellissa ook dat ik met Tanja ging kameren,wat een geroddel. :happy

Tijd om Melissa op te zoeken en ja ff wat bijgekletst en op naar een kamer.
De start heel rustig met veel tz en zoenen, strelend over en weer.
Dat zo een 20 minuten en een duikvlucht volgde, ze genot ondertussen lekker wat met haar borsten spelen, ging zij aan het werk.
Een bj volgde als nog nooit met haar, ze maakte me helemaal gek. :lol
Wat een heerlijke meid, tijd om me laten te bestijgen, ze bereed mij lekker.
Maar iets klopte er niet, ze trok een pijnlijk gezicht en ik kapte het af, dan maar combi bj en hj!
(vroeg het haar en ze zei sorry, er was niks aan de hand) :o
De combi was heerlijk en met een felle kreet kwam ik klaar!
Weer een heerlijke kamer met haar, oei dacht ik nog als Bella en Emma er zijn  wordt het lastig om een keuze maken! :dance2

Tijd om wat te eten en wat relaxen bekeek me alles eens en zag dat er steeds minder mannen waren.
De meiden keken je met hongerige ogen aan.
Na weer ff in de sauna ruimte wat gerelaxt te hebben en onder tussen  Kaschida  die een man aan het opgeilen was met succes.

Werd het tijd voor Tanja  op te zoeken ze zat tussen haar (vriendinnen) geen plaats dus en wilde mij ook niet opdringen.
Ze zag me en ff later kwam ze mij halen en daar stuurde ze een van die meiden weg en we lagen al snel heerlijk te tongzoenen.
Op naar een kamer en daar volgde een sessie jeetje wat kan die meid pijpen. :039:
Haar duidelijk gemaakt dat ik een uurtje wilde met haar en wat gas terug moest geven.
Ze lachte gelukkig graag wilde ze dat en een duikvlucht volgde die lang aanhield. :-P
Wat kan ze lekker nat worden, mijn vinger sopte gewoon.
Over en weer bj en beffen daar belanden ze in een worp in 69. ;)
Ze kreunde maar pijpte er heerlijk op los ondertussen mijn tong haar likken en een vinger die haar schaamlippen stimuleerde,sop,sop sop! :-\
Onder tussen nog ff wat neuken, maar Tanja had andere ideeen ja graag en trillend van genot had ze een presentje!
Eerlijk gezegd vandaag de beste kamer van de dag, als ze los gaat gaat ze ook los! :039:

Daarna zat ik in de wintertuin, daar zat Bibi en Kaschida en andere meiden, we moesten maar met 4 meiden tegelijk op de kamer.
Tegen mij en een Duitser en ja die Bibi had geschoten dat ik een hollander was en daar begon het spel.
In slecht Nederlands was ze wat aan het dollen ,maar ik hield het netjes af en ging weer de whirlpool in .

Daarna dacht ik nog ik ga naar huis maar wilde nog wat drinken aan de bar en daar kwamen ze aan Bibi en Kaschida.
Duidelijk uit op een trio, normaal gesproken houdt ik dat af maar nu, ging ik voor de bijl.
Bibi blond,uh ik en blond en De oudere dame van het huis,ok ik val wel op de oudere garde geef ik toe! 8)
Ze en vooral Bibi geilde me op en Kaschida hield wat afstand ,maar toen ik zei zullen we eens proberen, ging ze ook los.
Op naar en kamer daar aan gekomen ik zeg nee  niet hier het stinkt hier, er stond een bord dat ze pas geverft hadden,,de verflucht bah.
Op naar een andere kamer en daar volgde een heerlijke trio ,Kaschida mij aan het tongen en Bibi ontfermde zich over bbztje en de ballen.
Een heerlijk gevoel, maar merkte gelijk ik heb handen en ogen te kort, daar ging Kaschida mij pijpen en Bibi gaf mijn ballen een grondige beurt, wat een geil gezicht en gevoel. :pica
Het wisselde wat af en daar lag Bibi naast mij om in mijn oren te bijten, ik zeg tegen Kaschida condoom en berijd me en daar ging ze tekeer ,onder tussen bewerkte Bibi mijn oor en tepels.
Daar ging Kaschida over in schommelpaard, te laat ze had ff moeten door galoperen en ik was klaar. :o
Nee, ik ben geen schommelpaard en bbztje protesteerde, ha damn, dus het werd een hj met olie en dat deed Bibi als een volleerd hj koningin.
Ik steeg bijna van het bed toen ik klaar kwam, wat een magische hand heeft Bibi! :dance2

Zo mijn eerste trio in een sauna club, volgen er meer ik denk het niet.
Kom gewoon ogen en handen tekort, liever 1 op 1! ;)
Weer een topdag in Babylon en trouwens er staat nu een bord om recencie´s te schrijven op Saunaclubs.org dacht ik.
Ff afscheid genomen van Melissa en Tanja , Kaschida kwam ik ook nog ff tegen .
Dinsdag een topdag voor te clubben!
En als de vliegende brandweer naar huis!

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1236 Gepost op: 12 november 2018, 19:44:03 »
Zondag geen rustdag in Babylon

Eens goed op de awl van zondag gekeken. Meer dan voldoende keuze aan mooie, leuke en fijne dvp’s dus koers gezet naar Duitsland. Door wegopbrekingen helaas er een half uur extra over gedaan. :-P

Om 14.30 werd mijn kortingskaart zonder problemen aanvaard (waarvoor grote dank forum!) en ik kreeg een sleutel terwijl Bianca me kussend begroette. :cheer:
Het moet gezegd: Eddy weet toch steeds weer zijn club vol met mooie vrouwen te krijgen. Het is gewoon moeilijk voor mij om een keuze te maken. Er liepen een 25tal rond, een deel voor mij nieuw.

De keus viel tenslotte op Star en Bianca.
Ik had Star niet op de awl gezien. Ze werkt volgens eigen zeggen al drie maanden in de club. Toen ze bij me kwam zitten, viel ik voor haar figuur en rechtvooruitstekende tepels. Ik was van plan een half uur met deze Zuid-Afrikaanse door te brengen; het werd een uur. Het kostte enige tijd en doorzettingsvermogen maar ik liet haar klaarkomen tijdens het beffen terwijl ik aan haar tepels trok. Ze heeft een heerlijke poes. Star verwende het scrotum van Scrotum ook goed.
Het kontje van Star vroeg er om om het als doggystijl af te maken.  000008
 
Na een Leffe Blond, een heerlijke a la carte maaltijd en een sauna (helaas was het zwembad niet meer verwarmd) was Bianca aan de beurt. Elke keer als ik met haar ben, lijkt het weer beter te worden. Terwijl het al goed was. Een heerlijke meid om seks mee te hebben. Ze kan ook heerlijk zoenen en maakte me helemaal gek terwijl ze mijn lul en scrotum onder handen (lees tong) nam. Lepeltje, lepeltje afgemaakt.
We lagen in de befaamde open kamer boven. Na drie kwartier betrad een stel de aanpalende kamer met open verbinding. Na een minuut of tien begint die kerel opeens keihard te brullen. Bianca en ik verstijfden (een deel van me was dat al overigens). Bianca informeerde nog of alles in ordnung war.  :wtf: Blijkt het gewone klaarkomritueel van die vent te zijn. Na ja, ieder zijn ding.

Beneden stelde Eddy ons voor aan wat hij een echte sexmachine noemde. Dat bleek de blonde Roemeense Rachel te zijn. Even later maakte ze het waar door voor de bar een man in alle standen te neuken. Voor pure porno ben je bij haar aan het goede adres. Er vlakbij zagen een aantal rum/bul dvp’s giechelend toe.

Toen ik ging kameren met Bianca lag Max vierde. Toen ik terugkwam was hij tweede. Zo dat is goed dacht ik nog. Maar er schijnt tussendoor nog iets gebeurd te zijn. :o

Er werd op een gegeven moment een grote schaal patat op tafel gezet. En als je niet oplette schepte Eddy grote hoeveelheden bij je op. Ja de baas liet zich weer gelden.

Dik tevreden ging ik om een uur of acht weer naar huis.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1237 Gepost op: 18 november 2018, 11:03:07 »
In september en begin november onverwachts Babylon, De Sundenpuhl van formaat, weer bezocht en dus de beide verslagen zijn gcombineerd.

Na aankomst, in beide gevallen, natuurlijk eerst even lekker gedoucht, wat gesnackt, biertje erbij en de line up bekeken. Altijd heerlijk om de dames in hun geboortekostuum te mogen aanschouwen.
De eerste dag, medio september en bloedheet, viel de line up mij een beetje tegen. Geen idee waarom, maar kon mijn draai niet zo vinden. Bella stond al langere tijd op mijn to do lijst, Naomie zou er zijn maar was er helaas toch niet. En zo waren er van te voren wat opties die mijn dag zouden maken en toch bleek het weer anders te lopen.
Nou ja, dat kan gebeuren, maar het blijft hier altijd een geweldige belevenis want Eddy zorgt er voor dat het dames aanbod goed is. En ook de sfeer in de tent is geweldig. Hoop altijd dat hij het “the day after the night before” ook nog weet ……………….
Maar dat terzijde.

Uiteindelijk na wat sauneren, zwemmen, relaxen etc wilde ik een keuze maken. Bella stond, zoals eerder gezegd al langer op mijn to do list en dus ging ik naast dit fraaie schepsel zitten. Die prachtige grote donkere kijkertjes van haar, en die lieve smile, doen mij altijd smelten en dus wilde ik graag weten of dit fraaie figuurtje mij ook nog meer plezier kon brengen.
Een leuk gesprekje ontwikkelde zich en ik stelde vast dat het een behoorlijk zakelijke dame is. Niet verkeerd, wel ietwat onverwacht. Toch wist deze dame mij te begeesteren (of ik mijzelf?) en we besloten een kamer op te zoeken.

En als je dan eenmaal ‘strijdbaar’ tegenover elkaar staat dan kan je niet anders concluderen dat Bella een geweldig lijfje heeft en er verdraaid goed uit ziet. Dus maar ter zake gekomen en de matras betreden. Heerlijk geknuffeld, wat TZ erbij en heerlijke liefkozingen volgden. Dat beloofde veel goeds.
Op enig moment voelde het wat minder spontaan, relaxed en intiem als dat ik had gehoopt, verwacht en had voorvoeld. Koe kon dat nu? Geen idee, in ieder geval deden wij beiden ons best om er een leuke kamer van te maken, maar helaas bij mij wilde het niet meer echt vlotten. En ik baalde als een konijn, maar het was niet anders.
Bella maakte het geweldig af met een fijne HJ, maar mijn verwachtingen waren veel hoger (mss te hoog …..??) gespannen. In ieder geval met een dikke knuffel afscheid van haar genomen bij de lockers en haar met een fraaie tip laten gaan douchen.
WTF??

Nu had ik natuurlijk wat meer tijd nodig om te recupereren.  Snapte er niet veel van maar ja je moet verder he als je hier bent.  Dus weer wat gesnacked, biertje erbij en in de tuin genoten. En opeens zag ik een hele fraaie verschijning. Had haar nog niet eerder gezien en naar later bleek was de oorzaak hiervan eerder te zoeken in haar hoge kamer frequentie. En dus niet aan mijn  luiheid. Ze bleek Alexis te heten. Wouwwww.

Dames moeten gelukkig ook af en toe een pauze nemen, wat eten en energie op doen en wat gas terug nemen. Precies op dat moment zag ik mijn kans schoon en sprak haar aan. Wat een leuke gezelligerd is dat en tijdens het eten wisselden we van wat onderwerpen. Zonder haast en lekker relaxed. Aangetrokken door haar mooie lange haren en fraaie figuur, ietwat Aziatische trekjes in het gelaat, werd duidelijk dat ik met deze schoonheid een kamertje wilde gaan doen.  Dat beloofde wat.
Een uurtje later werd ik weer wakker uit mijn trance, want Alexis heeft mij alle hoeken van de  matras laten zien en voor zover ik me kan herinneren was het geweldig. En ik had slechts twee biertjes gehad?? Wat een heerlijke dame is dit. Nu begreep ik ook waarom ik haar daarna ook nauwelijks nog gezien heb. Gevalletje van ‘dauerbuchung’ dus.
Later werd Alexis in het loungegedeelte stevig aangepakt door een beer die kennelijk erg van publieke actie houdt. Niets mis mee, maar je kan het maar beter zelf doen. Alexis werd grondig ‘afgewerkt’ zullen we maar zeggen. Die beer ook overigens. Stemming steeg en wat een feest is het hier zo mee en dan.

Ze was me al enkele keren opgevallen. Prachtig figuurtje, kort koppie wit haar en een fantastische smile met een mooie rij hagelwitte tanden waar ze in Hollywood jaloers op zijn. Klara heet ze en we zochten een bankje op. Aanvankelijk bleek ze enorm de kat uit de boom aan het kijken en stelde zich wat terug houdend op. Toch voelde het goed en we besloten om een kamer op te zoeken.
Tja, en ik kan niet anders zeggen dat als je achter deze billetjes en dat heerlijke gecurvde figuurtje aan wandelt naar de inschrijftafel, dan ben je blij als je je even vast kunt houden aan dat tafeltje om vervolgens je weg met haar te kunnen vervolgen.
Op kamer bleek Klara gaandeweg steeds meer te ontdooien en het werd steeds leuker en gezelliger. Wat we ter plaatse allemaal uitspookten hoef ik hier niet te beschrijven want dat is wel bekend. Maar met Klara was een uurtje snel gevuld en moegestreden overhandigde ik Klara haar loon+ en zocht de warme waterstralen op. Top gewoon.

Voor die dag leek het me wel mooi geweest en lag ik even te rusten en om me heen te kijken in het loungegedeelte. Wat een prettig gezicht toch al die dames in Eva kostuum. Op enig moment schoof er een dame naast me. Ietsje ouder, maar zag er prima uit. Emma bleek ze te heten en ze had best wat te vertellen. Ondertussen onderzocht ze de status van mijn gereedschap en stelde vast dat het nog steeds werkte. Zelf dacht ik daar anders over, maar moest haar na enkele minuten gelijk geven.
De goesting nam duidelijk toe bij mij en met Emma een kamer opgezocht. Kan niet anders zeggen dat Emma alles uit de kast haalde om het mij naar de zin te maken, maar we gingen het wel bij een half uur laten.

Door de dag heen natuurlijk ook genoten van de prima faciliteiten die Babylon heeft. Prima buffet en dito keuken. Helaas wat beperkte mogelijkheden om aan tafel te eten, maar dat lost zich altijd wel op. En vooral prettig personeel die alle wensen vlot afhandeld en de zaak keurig op orde houdt.
En toen had ik mijn portie Babylon   :cheer: weer gehad en maakte mij op voor de reis naar huis. Het was weer geweldig.

Grtz        :039:
K

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1238 Gepost op: 19 november 2018, 00:55:32 »
Op de 5e dinsdag van de vorige maand richting de Babylonische tuin getrokken. Wederom deed m'n navigatie moeilijk met de wegwerkzaamheden, maar uiteindelijk kwam alles toch goed.

Met het vorige bezoek nog fris in m'n achterhoofd van de mobieltjes ban, ditmaals gelijk een stapel lectuur mee om me in de wellness ermee te vermaken.
Wegens het vroege tijdstip was er bij de entree helaas geen welkomstcomite. Maar eerlijk gezegd vond ik het prima zo. Kon ik tijdens het ontbijt rustig de kat uit de boom kijken.
De theke nam soepeltjes het kortingskaartje van Relaxxxboard in ontvangst, waarvoor dank aan club, jury en forum.

Zoals gezegd rustig ontbijtje gaan doen en de hertjes binnen zien komen huppelen. Best geinig om de dames in normale kleding binnen zien lopen, om er vervolgens in hun blootje zien rond te lopen. Net een normale sauna. Alleen kun je nu ongegeneerd staren, er aan voelen, en wat al niet nog meer, zonder dat je gelijk op een zwarte lijst komt te staan en linea recta eruit wordt geschopt  ;)

En de dames gingen zo nu en dan marcheren richting de entree voor een nieuwe bezoeker. Het gebeurt alleen niet zo geregeld dat alle dames opstaan. Jammer, want dan kun je rustig de dame goed van top tot teen bekijken.
Maar begrijpelijk, de hele dag door is het een komen en gaan van beren, dat je er moe van zou worden.
Zo een groep dames in Eva kostuum is bij aankomst de eerste keer een behoorlijke verrassing waar ik rooie oortjes van kreeg. Maar misschien is het toch wat praktische hoe ze het in een andere SC doen met om de zoveel tijd een dansje aan de danspaal van een vrije dame...?

Vele dames gezien, maar niet eentje die er gelijk voor me uit sprong. Ik dan maar even rondje maken door de tent. Buiten aan het zwembad was het behoorlijk verlaten. Ja, herfst had echt z'n intrede gemaakt. De wellness lag er weer prima bij. In de kelder was er, buiten een paar dames die aan het omkleden waren, weinig te bekennen. Geen actie op een bankje. Geen dames die aan het rondjagen waren. Dat heb je met een vroege entree op een doordeweekse dag. De overdekte voortuin was wel bezet met rokende dames en heren die eerst even willen acclimatiseren.
Terwijl ik weer richting het lounge gedeelte kwam, werd ik aangesproken door een dame. Ze stelde zich voor als Lora. Niet helemaal mijn type, dus een kamergang zat er niet in. Doch, ze wou graag even ontspannen. Ben niet te beroerd om met haar naar de kino te gaan. Daar even helpen ontspannen, terwijl aan de andere kant van de kino een ware PSE tafereel plaats vond. Een gast neukte een geile meid in alle denkbeeldige standjes. Zij kreunde geil mee met de actie. En niet zo zuinig ook.
Die meid leek me wel wat. Helaas wist Lora niet hoe ze heet. En mij leek het niet zo een nette zet om tussen de posities door te vragen hoe ze heet. Helaas haar daarna uit het oog verloren.
Na Lora's ontspanningsrondje, ging ik zelf maar even ontspannen in de wellness. Als eerst een potje zweten in de sauna, welke goed op temperatuur was. Plots staat daar een petit brunette voor me. Ze bleef even voor me hangen en besloot toen binnen te komen om even op te warmen. Een leuk gesprekje ontstond er en zij werd een serieuze kandidate voor de dag...
Na een poosje nam ze afscheid en ging ik even lekker bubbelen in de jacuzzi die heerlijk op temperatuur was, om uiteindelijk op een ligbedje even een tijdschriftje door te nemen.
Komt daar een wat oudere blonde dame op me af om een praatje aan te gaan. Volgens mij een lieve dame die je wel weet te verwennen, maar ik val niet op milf, dus paste.

Na even uitgerust te hebben, een rondje wezen maken om te zien hoe het met de dames en heren gesteld was. Ik vermoed dat er circa 25 dames waren en ongeveer even zoveel heren. Maar geen van de dames sprak me erg aan. Totdat ik de dame van de sauna spotte. Ze leek net van een kamer af te komen, en stelde even voor om een sigaretje te roken. Ik kan niet zo goed tegen de rook, maar op hun overdekte terras viel het nog net te doen. Beetje gekletst en vertroeteld worden, vroeg ik haar om een sleuteltje. Maar niets van de bovenverdieping. Die kamers vind ik maar niks met die open delen.
Mara wist een kamertje bij de lounge te scoren, en dat was wat mijn betreft prima. Genoten van een lekkere kamergang met deze lieve gfe meid.

Na zo een lekkere kamergang wel trek gekregen. Ik wist niet of er a la carte besteld kon worden, zag ik ineens een dame met kip, ei, en friet op een bord naar een dame brengen. Vroeg ik haar of ik er ook 1 kon krijgen. Vroeg ze of ze eerst nog een sigaretje mocht roken. Om te voorkomen dat ze over m'n friet zou gaan niezen, zei ik heel hartelijk maar natuurlijk! ;)
En een poosje later kwam ze inderdaad met een gietijzeren plaat m'n eten brengen. Voor het eerst a la carte gegeten in Babylon. Het smaakte niet verkeerd.
Tijdens het eten spotte ik een sexy slanke brunette die ik eerder ook al eens op het oog had. Ze keek me verleidelijk aan, en ik twijfelde om een joker kaart te trekken voor haar. Kom me nog net beheersen. Was deze maand al 2 weken naar 2 clubs geweest ipv 1. Beetje streng wezen, en zo blijf je iets hebben om naar uit te kijken...

Na het eten denken even uit te gaan buiken in de lounge, vraagt daar een sexy Duitse dame om even te ontspannen. Bibi heet ze en mijn interesse in haar voor een volgende keer was gewekt. Lijkt me een goeie deze blondine.

Uiteindelijk weer zelf even kunnen relaxen met wederom een rondje sauna, jacuzzi en ligbedje. Heerlijk rustig dat wellness hoekje van hen. Zo jammer alleen dat het gebruik van mobieltje er niet is toegestaan...
Na het laatste wellness rondje besloten de rit terug weer aan te gaan. Langs de lounge lopend richting de lockers, wenkt een dame naar me. Ze wilde even ontspannen. Okay, maar eventjes dan, want ik wilde eigenlijk al omkleden. En zo leerde ik Diana kennen. Volgens mij ook wel een leuke dame.
Er zijn een hoop opties in Babylon, met in de meeste gevallen wel een goeie service.

Zal de club voorlopig achter me laten met de kouwe maanden voor de boeg. Gelukkig hebben we in Nederland nog YY, SS en VW  :)

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1239 Gepost op: 20 november 2018, 21:21:21 »
" A kiss??? You're sure? I have lipstick, it will leave a red mark!"
" Don't mind I will remove it before I get home"
Ze gaf me een tongzoen en nam haar handtas van de achterbank.
Met een laatste zoen, nam Antonia afscheid, en stapte uit aan het Aral benzinestation van Köln Rolshoverstrasse.
"You have to come and see me in Köln, next week"
" I cannot promise; we will see. Ciao!"
Ik bleef even staan om te zien of ze veilig aan de andere kant van de straat raakte, en draaide dan met een zucht richting huiswaarts. Wat een schatje toch (but stay alert!)  :happy

Maar even terugspoelen.
Het was midden oktober en de ene nazomerdag volgde de andere op. Ideaal om nog een van de laatste keren dit jaar van het zwembad in Elsdorf te genieten.  Die donderdagmorgen draaide ik om 11uur de parking achter de club op; keuze zat
om te parkeren.
Geen file aan de ontvangstbalie. Vlot mijn RB kortingskaart ingeruild, waarvoor hartelijk dank aan de gulle RB schenker.
Ik kreeg gelukkig een van de betere lockers. Dit blijft toch wel een van de weinige minpunten van de club, kleine ruimte, klein bankje en meeste lockers zijn ook nog eens klein.
Met mijn berekleren aan, eerst een ontbijtje verzamelen en veroveren aan een sta tafel naast de bar. Mooi zicht op de dames die zich nog opmaken voor de strijd van de dag en op het pornofilmpje op TV.
Ik had een wishlist samengesteld op basis van de RB commentaren, en plande oa. een zwarte dame (Naomi - Chayna), Bianca, Karla, Dolli en bovenal de franssprekende tattoo pornochick van vorige keer (Anja, je kan (kon) ze herkennen aan de tattoo op haar linkerarm, met de trouwfoto van haar ouders). Mijn ontbijtstekkie was een goede plaats om te kijken wie van mijn wenslijst aanwezig was of niet. Maar zoals altijd met mijn wishlistjes:  het lot of de dames zouden anders beslissen (of de dames zijn het lot??? Maybe...).
In de verte zag ik Antonia zitten op haar vaste plaatsje, naast de deur naar het zwembad. Beentjes opgetrokken en af en toe haar vlezig potje strelend. Ze deed teken om naast haar te komen ontbijten, maar omdat ik het gevaar van haar eresales ken, en ik geen kamer wou vóór 12:30, bedankte ik haar met een knikje. Antonia is geen chick die je zomaar kan afschepen, en onder het motto als de berg niet naar Mohamed komt, sprong ze recht en kwam ze me begroeten. Ik had nooit verwacht dat ze me zou herkennen, want we waren slechts 1 x op kamer geweest voor een 1/2 uurtje in juli. Maar weer zo een DvP'tje met een olifantengeheugen.  Kusje en knuffel: " We will have a room today" claimde ze.
" We will see".
Met een vernietigende blik keek ze me aan en keerde terug naar haar zitje. Toch een supermooie meid! Wat een lijntje, wat een kontje, mooie borstjes, en above all: what an attitude! Maar ik denk dat haar koude en bitchy uitstraling toch wel een aantal klanten afschrikt. Maar onder dit vernislaagje ....
Ik concentreerde me terug op het lekkere ontbijt van gerookte zalm, een gekookt eitje, toast en oranjesap.

Toertje gemaakt, maar ik had nog niet veel van mijn wishlistje zien rondlopen, zitten of toekomen. Tanja sprak me aan, maar afgehouden , want te vroeg om te kameren.
Het zonnetje zat zijn best te doen aan het zwembad en de ligweide. Ik spreidde mijn handdoek op een ligstoel om even te salamanderen in de nazomer warmte. Micky (mooi, klein, koffie-met-melk duiveltje) besloot aan de overzijde van het zwembad hetzelfde te doen, maar met dit verschil dat er op die zetel reeds een duitse beer lag. Leuk GFE tafereeltje, waarbij Micky me af en toe een ondeugende geile blik toewierp vanuit haar 69-positie, terwijl de beer haar kont en kutje met een vibratortje verwende. Intussentijd kwam Tanja nog een babbeltje doen, en ik sprak af met haar dat ze de eerste zou zijn voor mij rond 13 uur.
Na een kwartiertje verkaste Micky haar beer naar de whirlpool, en sloot ik de ogen om een uiltje te knappen.  Ik voelde dat iemand naast me kwam zitten, en dat een handje mijn toverstafje zocht. Ik opende mijn ogen.
"Hi, ik ben Pamela! Wat doe je?". Ik stelde me voor, en vertelde haar van mijn afspraak met Anja. We keuvelden kort verder. Mijn toverstafje had intussen een verstijvingsspreuk uitgevoerd. " Look," zei Pamela "He likes me!". "Neen, ik heb mijn eerste kamer @ Anja beloofd."
"Maybe a little BJ to warm up for Anja?"
Voor ik ja of neen kon zeggen boog ze zich over mijn lenden en verdween toverstafje tussen haar lippen,  aankomend protest verstomde op mijn lippen.  Een langzame zachte blowjob volgde waarbij ze af en toe net hard genoeg haar tandjes gebruikte. Haar rechterhand masseerde intussen mijn balletjes en perineum. Ik voelde toverstafje zich klaar maken voor een schietspreuk, maar ik haalde haar net op tijd weg. "Zimmer?" vroeg ze, "of blijven we buiten?". Ik volgde haar gedwee naar een kamer naast de sauna douche. Anja stond te bliksemen. Oei, oei dat wordt straks even bijleggen.
Er volgde een leuke GFE 69 sessie, die eindigde met Pamela on top. Een leuke kamer van een 1/2 uurtje, met een HG van pakweg 60%.

Ik ging douchen naast de sauna en dan de whirlpool in. Anja kwam natuurlijk direct haar beklag maken, maar gelukkig kun ik haar snel sussen, want een kamer met haar stond nog steeds op het programma. De meid is wel zo slim een een potentiële klant niet uit te schelden. Gemaakt mokkend liep ze terug naar de lounge. Drama queens zijn het toch allemaal, maar allez, dat houdt de sfeer er wel in.

Sauna, buiten afkoelen, douchen en dan gaan lunchen. Soep en aansluitend kip met curry, rijst en verse groentjes, lekker dus die dag geen nood om aan á la carte te bestellen. 
Koffietje en stukje taart (klein stuk, want de taarten zijn van Duitse consistentie, met 1normaal stuk heb je energie om een hele namiddag hout te hakken). Anja kwam terug piepen, en met haar afgesproken tegen 3 uur, dan kon ik eerst wat digereren.

Tussen 3 en 4 volgde een leuke kamer met Anja, maar het TZ was een voorzichtige touch&go versie. Maar andere GFE elementen werden goed afgehandeld. Mijn toverstaf slaagde er echter niet in om zijn finale schietspreuk af te vuren.
HG is matig.

Na het douchen, geprobeerd om de laatste zonnestralen mee te pikken achter in de tuin, maar het werd uiteindelijk wat fris aan de vis, dus in de sauna lekker gaan opwarmen. (Qua me-time is zo'n FKK sauna club bezoek - op zeilen na - de top van ontspanning! Niet?).
Na een volgend inspectie toertje, ben ik tenslotte met een 0% pilsje bij Antonia gaan zitten.
"At last you pay some attention to me!"
Ik zei haar dat ik echter nog niet weg was, niet onder tijdsdruk stond vandaag en dus nog tot rond 9 uur in de club zou rondhangen. Tijd genoeg om te kameren dus.
Beetje gebabbeld en stiekem ge-GSM'ed.
Antonia is een Moldavische dame, met een zeer mooi lichaam , slanke lijn, mooie kleine B-cup, gebruinde huid, veel tattoo's en een zeer mooi kutje (ik ben liefhebber van geprononceerde labia). Haar houding in de lounge is eerder hautaine met een norse  gelaatsuitdrukking, soms met wat Gothic ertussen, alles ondersteund door de opmaak van haar (zeer mooie) ogen. Eenmaal je elkaar kent, en eens op de kamer is het echter een lieve en vriendelijke meid, die ervan houdt dat je tijdens het liefdes spel ook aandacht geeft aan haar gevoelens en genot. Ik zie niet veel Babylon-beren in dit Forum Antonia vermelden, maar als je het mij vraagt: laat je niet afschrikken en doe het experiment.  Wel opletten voor upselling, maar ze kan ertegen dat je haar pareert.
Het was vrij kalm qua beren voor een donderdag, en dus kwam weer het geklaag over weinig klanten, weinig geld verdienen, huur die moest betaald worden, etc.... Een intussen doorzichtig geworden verhaallijn, waar vele dames denk ik in opgeleid worden. 
Na een kwartier begon ze te pre-salen, en reageerde mijn toverstafje met een voorzichtige verstijvingsspreuk.
Na 10 minuten een open kamer op de 1ste verdieping (links als je boven komt aan de trap) opgezocht.
Gestart met een wederzijdse ontspannende olie massage, die langzaam overging in een meer erotische versie.
Intussen was in de kamer ernaast een koppeltje toegekomen, en leek het of men er een porno film had opgezet (klank, maar zonder het beeld). Ons er even vrolijk over gemaakt en dan fluisterend afgesproken dan geen van beide gedurende de rest van de sessie lawaai mocht maken; "as if we were not here".  BJ, beffen, 69;  Antonia werd goed nat, en alhoewel ik condooms haat en daarom vaak sessies zonder ficken afwerk, was er geen verzet mogelijk want mevrouw rolde resoluut het condoompje af, duwde me op mijn rug en ging op zoek naar haar climax. Wow!  Na een ruige rit, volgde haar climax, waarna ze mijn toverstaf met de hand ongenadig tot een schietspreuk dwong.  Alles wat proper gemaakt, want wat er bij Anja in gebleven was, was nu mee naar buiten gekomen...  Knuffelend en pratend het uur vol gemaakt. Dan kwam weer de upselling boven: " of we niet nog een half uurtje konden blijven liggen om samen wat te slapen?"  Ze begreep dat ik dit nogal een duur slaapje vond, en met de belofte om later op de avond samen nog een kamertje te doen, gingen we uiteen.

Opnieuw een passage van de douche, naar de whirlpool, naar de sauna, naar de rustbedjes, de douche en het avondeten.
Avondeten was een lekkere pasta met vleessaus. Na het eten naar het rokersterras, waar een 8-tal dames aan het kletsen waren. Op dat moment waren er nog minder dan 10 beren schat ik meer aanwezig, d.i. zowat 4 a5 dames per beer! Een deel van het gesprek was in het Engels, en ging op een bepaald moment over straf van God en over al dan niet geloven, effie mee gediscuteerd (als atheïst) en tussen de groep gaan zitten. 
Hierbij kennis gemaakt met Micky en met een jonge Roemeense dame die net in Babylon gestart was. Hen direct duidelijk gemaakt dat mijn laatste 50 euro voor Antonia bestemd was; dit om geen misverstanden te creëren, ze namen dit positief op en er volgde een gezellige babbel. De jonge dame (naam vergeten) is van Boekarest, en komt geld verdienen om haar studies af te maken. Ze heeft een bachelor in wetenschappen en wil haar master chemie afmaken, maar eerst kwam ze in Duitsland hiervoor sparen.  Micky verliet ons met een knuffel, op zoek naar een (zeldzame) klant. De studente bleef naast me zitten en kwam tegen de kou tegen mij aangeschurkt. Ik nam haar mee onder mijn deken. Zelf wetenschapper zijnde, even over haar studies en studiekeuze gepraat. Er kwam een zinvolle en verstandige uitleg, wat mij doet vermoeden dat haar verhaal geen fantasieverhaaltje was om klanten of geld te werven, maar een verhaal uit het leven gegrepen van een student in een arm land, die toch probeert vooruit te komen. Ze blijft maar een paar maand. (Jammer dat ik geen studentenkoten verhuur. Anders kon ze naar België komen verder studeren en haar huur in natura betalen). Ik kreeg zin om met haar te kaderen, maar had een belofte aan Antonia gemaakt, en dit maakt schuld. Met een knuffel en een zoen afscheid genomen van die lieve meid.
Met een koffietje terug naast Antonia gaan zitten. Het was intussen rond half negen en om half tien wou ik de terugweg aanvatten. Antonia ging een sleutel halen voor een laatste half uurtje ontspanning. Op de kamer gekomen ging ze eerst een vriendin/roommate bellen om te vragen of die haar binnen een uurtje kon komen halen, want gezien geen klandizie , ging ze vroeg naar huis. Ze woont in Köln, op 20 minuutjes van de club, dus spraken we af dat ik haar thuis wel zou afzetten. Het werd een rustige knuffel kamergang, zonder op de klok scherp te kijken.
Nadien gingen we elk apart douchen en zagen we elkaar op de parking. Mooie transformatie van Eva kostuum, naar een sexy jeans outfitje. Man, man, wat een lijntje heeft die.
Samen in de auto, richting Köln.

" A kiss??? You're sure? I have lipstick, it will leave a red mark!"
" Don't mind I will remove it before I get home"
Ze gaf me een tongzoen en nam haar handtas van de achterbank.
Met een laatste zoen, nam Antonia afscheid, en stapte uit aan het Aral benzinestation van Köln Rolshoverstrasse.
"You have to come and see me in Köln, next week"
" I cannot promise; we will see. Ciao!"
Ik bleef even staan om te zien of ze veilig aan de andere kant van de straat raakte, en draaide dan met een zucht richting huiswaarts. Wat een schatje toch (but stay alert!)  :happy

Dank je RB voor de kortingskaart, dank je Babylon voor de leuke nazomerdag en dank je DvP'tjes voor jullie aandacht en geduld.

Ciao, Pedro
No dinero, no amor.

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1240 Gepost op: 25 november 2018, 12:45:16 »
Vrijdag 23 november

Voor de 2e keer deze maand belande ik op vrijdag in Babylon samen met partner in crime Jooploop.
Normaal zorgt een saunaclub bezoek voor ontspanning, maar deze keer nam de stress / frustratie juist toe.
Bij binnenkomst hartelijk ontvangen door theke Tina en snel getransformeerd tot Babylon beer.
Eerst even wat eitjes naar binnen werken onder het genot van een 0.5L glas jus d’orange en vervolgens even tot rust gekomen in de wellness.

Bij terugkomst in het bar gedeelte Michaela gespot en een afspraak gemaakt voor in de avond.
De laatste keer had ik dat ook gedaan, maar helaas kon de afspraak toen niet doorgaan omdat ze een akkefietje had met Lulu.
Met de afspraak op zak ging ik terug de warmte opzoeken van de wellness.

Tijd om wat druk van de ketel te blazen in de vorm van een kamertje. Wie o wie, na lang zoeken had ik een geschikt slachtoffer gevonden. Haar aangesproken en ze gaf aan dat ze nog even moest bellen en na 20 min wel tijd had. Trouw als een labrador bleef ik op haar wachten, maar de 20 min werden 40 min en 50 min. De druk op de ketel nam toe en toen maar besloten om een ander slachtoffer te zoeken. Het werd Miaa, een leuke nieuwe dame met een heerlijk kontje. Ze is sinds een week actief in Babylon. Wat volgde was een heerlijke sessie met haar en zeer tevreden verliet ik de kamer.
Terug in de bar spotte ik de andere dame waarop ik aan het wachtte was. Haar nog even opgezocht en ze gaf me groot gelijk dat ik iemand anders had gekozen en ze excuseerde zich en gaf aan dat ze een probleem moest oplossen. Oké geen probleem van mij kant.

Tijd voor een avond hapje a la carte, dit keer arriveerde het eten vrij rap en kon ik dit snel omzetten naar nieuwe energie. Een andere Nederlandse beer had een afspraak met Michaela, maar ze liet hem in de kou staan door de afspraak niet na te komen, want er was een pannenkoek beer.
Dit triggerde mij en toen ik haar spotte vroeg ik haar of onze afspraak nog door ging en dit bevestigde ze met een ja. Uiteindelijk liet ze mij dus ook in de kou staan nadat ik ongeveer 1.5u had gewacht en weer liep ik haar mis.
Het frustratie level was inmiddels aardig hoog en ik heb meteen een wijze les geleerd om geen afspraken meer te maken.
Toch wilde ik nog een kamertje maken en al snel vond ik een slachtoffer.
Dit kamertje zou uiteindelijk geen goed doen aan het frustratie level, want madam wilde alleen maar pijpen en niet wippen, omdat ze last had van haar poes.
Oké geen probleem, maar had dit dan van te voren gezegd. Prima dan maar pijpen, maar dit viel ook tegen en met haar mond en hand killde ze mijn dingeling. Haar proberen af te remmen maar die boodschap kwam niet aan en uiteindelijk zelf een HJ gedaan om tot een hoogte punt te komen.

Kortom het was echt een klote dag met veel wachten en frustratie.
Gelukkig kon ik nog wel op een prima kamertje terugkijken met Miaa die mijn dag toch nog een beetje heeft gered.



Offline Jooploop

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1241 Gepost op: 25 november 2018, 16:13:35 »
Voor mij de 3 de keer deze maand 2 keer op vrijdag met cheasehead en een keer op een zondag
Eens wezen kijken hoe het er dan was voor mij denk ik niet snel meer op een zondag dan ga ik toch
Liever naar de lr dan naar bb

Om iets voor 11 aangekomen nog even gewacht en toen was het tijd om ons te melden
En we werden vriendelijk ontvangen door de theke Toen maar eens snel omgekleed en om vervolgens eens een bakje koffie te pakken en even wat te gaan roken toen zag ik Melissa al en werd vriendelijk begroet door haar en even een praatje me gemaakt ik dacht al dat zou hem vandaag wel eens kunne gaan worden maar eerst even wat eitjes na binnen gewerkt en maar eens een sauna gepakt samen met me maatje die weer van dat speciaal spul had en nu deze keer een mint geurtje had en dat was goed te merken daar na nog even wat gebubbeld toen kwam Bianca de wellness in gelopen en zwaaide vriendelijk maar kwam niet verder en zij ik zie jouw dadelijk wel een keer als je klaar bent en er na nog wat in de bar rond gekeken en er liepen toch weer een paar nieuwe meiden Rond en er zaten ook weer een paar mooi tussen
Voor mij was het eigenlijk wel tijd voor mij eerste kamer eerst nog wat zitten bedenken wat
Ik zou gaan doen maar bij de bar kwam ik Bianca tegen en dacht dat word de eerste vandaag
En het verhaal van scrotum kan ik me hele maal in vinden en het was bij mij ook al goed
Maar het word steeds beter met haar en we belanden op de kamer en eerst wat tongen en wat lachen tussen door en op de duur ging ze na beneden en het pijp werk was zeer goed weer en de ballen werden ook niet over geslagen daar na zij ze nu ga jij maar eens aan de gang dus haar poesje maar eens lekker verwend na tijd ging het condoom om en kwam boven op zitten daar na nog doggy
En missionaris gedaan waar op ik het niet meer hield en daar na nog wat gerookt samen en
Nog wat gepraat ze zal rond 17 of 20 december op vakantie gaan en een langere vakantie te
Houden is de bedoeling naar een uur weer tevreden de kamer verlaten


Toen zag ik me maatje weer en vertelde dat hij een afspraak gemaakt had en zij nog
Tegen hem ik hoop dat het vandaag goed komt daar na nog wat in de wellness rond gehangen en
En wat in de bar toen kwam ik Melissa weer tegen en vroeg als ik vandaag met haar wilde kammeren
Waar op ik zij van ja dat gaat vandaag gebeuren maar wat later op de dag dat was geen probleem
En zij maar alsje iemand anders wil vind ik ook goed ik moest even lachen en zij nee vandaag ga ik
Met jouw na een tijdje was ik wel weer toe aan een kamer en ik zocht Melissa op
Die achter op een bankje zat na even wat gepraat te hebben naar de Kammer vertrokken
Het bed werd op gemaakt en het kon weer beginne ik wist dat het wel goed zou komen en het begon
Wat rustig met stelen en tongen na een tijd ging ze naar beneden om daar een hele goede
Pijp beurt te geven en onder tussen waren we in 69 beland en na een tijdje was het tijd om te neuken
Eerst missionaris en na een tijd vroeg ik als ze boven op wilde gaan zitten en pff dat doet ze erg goed
En daar na nog doggy en toen hield ik het niet meer en was het ook tijd ik kan er niks van zeggen deze Damme weet de tijd erg goed vol te maken en weer te vrede de kamer verlaten


Toen zag ik me maatje weer en vertelde het dat hij heeft moeten wachten en na een tijd een
Andere Damme heeft gekozen en was daar ook te vrede over en was ook nog eens een mooi natuurlijke dame zonder tattoos of piercings toen was het tijd voor te eten wat eigenlijk altijd wel goed is daar na nog wat wellness gedaan en wat rond gekeken maar we zagen al een ding dat me maatje ze dame bij een beer bleef hangen en daar hadden we het wat over als dat maar goed gaat en
Als ze haar afspraak maar na komt maar het ging door zij ze maar helaas voor hem ging het niet door
En zat maar te wachten toen besloot ik om nog een kamer te gaan maken zat wat te twijfelen
Niet aan gedurfd om met een Bulgaarse te gaan aangezien dat ik daar niet al te beste ervaring mee
Heb en toen toch voor Isabel gegaan wat ook weer goed was maar merkte wel dat je haar beter wat
Vroeger op de dag kan hebben ze had wat last van haar schoenen en merkte wel dat ze een
Beetje moe was maar het was gewoon weer goed en kan er ook wel in komen het zijn ook geen machines wat ik nog nooit gezien had waren blauwe condooms maar zijn ook niet mij favorieten
Te vergelijken met de roden en toch apart als da ding om gaat en je lul net een smurf is


Voor mij was het een geslaagde dag met 3 goede kamers maar vond het wel erg kloten voor me maatje dat het hem niet mee zat vandaag en toen ik terug kwam van de laatste kamer besloot hij
Toch nog een kamer te gaan maken onder tussen heb ik me in de bar wel vermaakt met dansende naakte vrouwen geweldig om te zien dat ze er zelf nog een feestje van makte en nog een tong zoen show gezien van Roberta en daria dat was wel mooi om te zien toen kwam me maatje weer terug en helaas was het niet veel deze keer voor hem en is gewoon erg k*t als je jouw dag dan niet hebt
Zelf ook ooit mee gemaakt en is gewoon erg vervelend en veresterend
Voor dit jaar houw ik het gezien in Babylon dadelijk in januari of februari maar weer eens kijken

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Binnen 2 minuten klaarkomen en Duitse les
« Reactie #1242 Gepost op: 25 november 2018, 19:36:30 »
Zaterdag 24 november wederom in Babylon geweest. Het gaat er op lijken dat het m'n stamclub begint te worden ;) Iets na 11 kwam ik aan in de club en de kortingskaart van RB werd zonder problemen geaccepteerd. Nogmaals dank aan RB en Babylon.

Zoals gebruikelijk start ik de dag in Babylon met een goed ontbijt. Ik kwam al gelijk aan de praat met de Bulgaarse dames, Gina, Lora, Pamela en Micky. Ik wist dat Alexis er niet zou zijn, maar ik had wel verwacht dat Franceska er zou zijn. Ze stond wel op de AWL. Met Gina en Lora een tijdje staan praten. Voor beide dames had ik een klein presentje meegebracht, net als voor een paar Roemeense dames, waarmee ik de laatste tijd mee op kamer was geweest.

Terwijl ik nog met Gina aan het praten was, zag ik dat Roberta de club in kwam. Ze stond bij de Theke en ik zag dat ze problemen had. Het bleek dat ze de club niet in mocht, samen met nog een andere dame. Ik ben toen naar haar toe gelopen en toen vertelde ze het verhaal dat ze vandaag niet mocht werken. Ze vroeg of ik een goede woordje voor haar wilde doen bij de Thekedame. De grote reden van mijn bezoek aan Babylon vandaag was toch wel Roberta. Ik wendde mij tot de Thekedame, maar die hield in eerste instantie de poot stijf. Ze vertelde dat Roberta en die andere dame straf hadden en als ze die zou opheffen de dames het nooit zouden leren en dat het dan een zooitje zou worden in de club als de dames maar alles doen wat ze willen. Ik kon haar daar geen ongelijk in geven en ik moet zeggen dat de leiding van Babylon er goede zorg voor draagt dat de zaken in de club relatief gedisciplineerd verlopen, zonder dat dat ten koste gaat van de gemoedelijke sfeer. Zelfs de Duitse bardames, waarover ik in het verleden nog weleens kritiek had, zijn een stuk klantvriendelijker.
Ik legde mijn situatie ook uit aan de Thekedame, dat ik speciaal vandaag voor Roberta was gekomen en dat ik er een reis van 250km op had zitten. Ze begon op een gegeven moment te twijfelen en ging gelukkig toch overstag. Ze zei tegen Roberta dat ze vandaag mocht werken, maar dat ze zondag en maandag dan straf had. Ze stemde hiermee in en ze werd gelukkig opgelost. Nogmaals dank aan Babylon en de Thekedame.

Roberta
Roberta ging zich snel omkleden en zocht mij even later op in de bar. Ze bedankte me met veel knuffels en tongzoenen ;) We hebben een behoorlijke tijd in een sofa met elkaar gesproken, geknuffeld en getongzoend, alvorens we een kamer gingen opzoeken. Ik had vooraf met Roberta besproken, dat ik het anders dan anders wilde gaan. Eén van de dingen was, dat ik haar een blinddoek voor de ogen wilde doen en dat ik daarna wat (kinky) spelletjes met haar zou doen. Uiteraard geen dingen die ze niet wil en haar ook gezegd dat ze moet aangeven als ze iets niet leuk vind. Wat we precies allemaal gedaan hebben, blijft tussen Roberta en mij, maar ze heeft niet één keer gevraagd om te stoppen en ik kon aan haar merken dat ze er opgewonden van werd ;) Voor het hoogtepunt had ik iets speciaals voor haar in petto. Haar poesje had ik tijdens de sessie nauwelijks aan geraakt, maar bijna op het einde was deze al zeiknat. Toen ik haar poesje uiteindelijk begon te bewerken, kwam ze heftig klaar in minder dan 2 minuten ;) Voor haar was het door de blinddoek 10 keer spannender. Ze wist niet wat er ging gebeuren en elke aanraking is dan veel intenser ;)

Haar even laten bijkomen en op adem laten komen. De sessie met haar nog even besproken, waarbij ze een grote glimlach op haar mond had. Ze had er duidelijk van genoten en op mijn vraag of ze het vaker wilde doen, antwoordde ze uiteraard met een ja ;)

Daarna was het mijn beurt om te genieten. Met Roberta ben ik dan in goede handen. Ze kan lekker lang en goed pijpen, zonder te stoppen of te poetsen of andere dingen te doen. Neuken in verschillende posities, waarbij doggy en missio favoriet zijn voor mij bij haar. In doggy een mooi uitzicht op haar achterwerk en in missio kan ik haar lekker tongzoenen.

Aan het eind van de dag nog een tweede sessie met haar gehad en ook tijdens deze sessie haar laten klaarkomen, alleen dit keerde duurde het iets langer, laten we zeggen 4 minuten ;)





Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: Normaal, 50kg, maat 36/ B-cup

Na de eerste sessie met Roberta had ik plannen om met Christina naar de kamer te gaan, maar iedere keer dat ik haar trof, bleek ze bezet te zijn. Ook twijfelde ik een beetje, omdat ze een brilletje droeg en ik niet echt op dames val met een brilletje. Die twijfel gaf uiteindelijk de doorslag om niet langer te wachten en ik was al aan het rondkijken naar andere dames, waaronder Lora, maar die bleek helaas ook net bezet te zijn.

Mary
Met Mary had ik een paar weken geleden een trio, samen met haar zus Georgiana. Ik was erg positief door haar verrast toen, zeker om dat het nog een jong meisje is van net 18 jaar. Na die sessie heb ik altijd in m'n achterhoofd gehad om nog een keer een sessie met haar te doen, maar dan individueel. Ik liep bij de gokkasten, toen ik haar tegenkwam. Ze kwam net van de kamer en toen ze naar de kleedkamer wilde gaf ik haar aan dat ik op haar zou wachten in de bar. Ze ging zich gauw douchen en na een minuut of 10 kwam ze bij me. We zijn gelijk naar de kamer gegaan. Normaal wil ik altijd even met een dame op de bank wat kletsen en (tong)zoenen, maar omdat ik wist dat ze weinig Duits of Engels kon, vond ik het wel een goed idee om gelijk maar naar de kamer te gaan. Ik zei haar dat ik even wat op wilde halen uit mijn kluisje. Met mijn telefoon en een presentje kwam ik weer bij haar. Met de telefoon kon ik, indien nodig, met haar communiceren in het Roemeens op de kamer.

Op de kamer begon Mary me gelijk te tongzoenen en ik kon me van de vorige keer nog goed herinneren dat ze dit heel erg lekker kan ;) Ze heeft een erg mooi lekker strak lijfje. Mooie kleine stevige tienerborstjes en een mooi gezichtje. Haar blik komt een beetje arrogant over, maar zo is ze absoluut niet. Tis een heel lief ding op de kamer en stel je haar op haar gemak, komt ze ook wat meer los en probeert ze ook in het Duits te praten. Met een beetje hulp van Google Translate toch leuk met haar kunnen communiceren.

De seks was erg goed met haar en dat vond ik ook al tijdens de trio met Georgiana, alleen toen kon ik me niet vol concentreren op Mary. Dit keer wel. Wat erg lekker was, was toen ze me in cowgirl nam. Helaas niet een positie waarin een dame me makkelijk kan laten klaarkomen, dus haar na een tijdje in missio genomen. Misschien dat ik een volgende keer de eerste sessie met haar ga doen en dan kijken of het haar zal lukken om me in cowgirl klaar te krijgen. Tot nu toe is alleen Gina dat gelukt.

De resterende tijd hebben we een beetje met elkaar gesproken, zoveel mogelijk in het Duits, zodat ze een beetje kon oefenen ;) Over een paar maandjes zal haar niveau weer een stukje beter zijn. Ze is gelukkig niet bang om fouten te maken.





Naam: Mary
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Helaas alleen Roemeens
Leeftijd: 18
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,71 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 49Kg, maat 36/ B-cup

Tussen de kamers door een paar keer in de sauna en de jacuzzi geweest. 's  Avonds toen ik in de jacuzzi zat te relaxen, kwam Lana de ruimte ingelopen. Dat doen de dames wel vaker om te kijken of ze nog een gast kunnen scoren, maar Lana deed haar handdoekje af en knoopte haar haar omhoog en kwam ook in de jacuzzi. Niet om te jagen, maar om even weg te zijn uit de drukte in de bar, om even een relaxmomentje voor haar zelf te hebben. Ze zat daar in alle rust, met haar ogen gesloten. Ik vond het een mooi aanblik om haar zo te zien. Ze was op dat moment even geen DVP. Ik heb haar dan ook niet gestoord en gelukkig ook niet de andere gast die in de jacuzzi zat. Ze heeft zeker 10 minuten tot een kwartier in de jacuzzi gezeten. Lana is een wat voller Roemeens meisje met een leuk koppie. Wie weet, beland ik in de toekomst met haar een keer op de kamer ;)

Voor een zaterdag was het relatief rustig in Babylon, maar de sfeer was goed. Vooral toen Georgiana een showtje gaf en stond te dansen op de bar. Ze liep de hele dag al met jarretelkousen en die kwamen haar nu goed van pas, want enkele gasten schoven haar wat briefjes toe. En ook de Thekefrau gaf haar, waarschijnlijk, een kaartje voor gratis entree.

Weer een mooie dag gehad in Babylon, alleen jammer dat er, op VanKees na, geen bekenden waren. En nogmaals dank aan Babylon voor de coulance ten aanzien van Roberta
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1243 Gepost op: 10 december 2018, 11:07:47 »
Het pakte zo uit ik een vrij weekend in Keulen had. Heb jij even mazzel, kun je leuk naar de Weihnachtsmarkt, zeiden de collega's. Toch fijn dat er met me meegedacht wordt. Duitse Weihnachtsmarkten zijn inderdaad wel leuk en in Elsdorf is de beste van heel Duitsland. Vind ik persoonlijk. Al geef ik daar in die kringen maar geen ruchtbaarheid aan. De awl van zaterdag gaf meer opties dan ik op een dag aan kan, dan zet ik de vrouwen die er zondag nog zijn wel even in de wacht. Een relaxkaartje gaf op een van beide dagen wat rabat, thanks guys. Aan het eind van de zaterdagmiddag betrad ik de Elsdorfse kerstmarkt, waar een ketel Glühwein tegenover de theke alvast aan de kerst deed denken. Dat kun je aan Ed wel overlaten. Er was een verjaardagsparty van een Duitse gast, dus behoorlijk volle bak. Een paar Nederlandse en Duitse bekenden getroffen, leuk voor het sociale deel van de dag.

Deze keer was de primeur aan Roberta. Verder dan de kino zijn we niet gekomen. Beetje vernieuwd, nu twee grote speelweides. Niet lettend op wat er om ons heen gebeurde, kreeg de jongedame de beurt die ze verdiende, het lekkere zoenkonijn. Heftig schot in de roos.

De trioexperts Bianca en Emma alvast verteld dat ze morgen wel aan de beurt zouden komen. Gewoon het lijstje afwerken, in order of appearance.

De keuze was reuze, die Qual der Wahl. Ooit was ik een keer met Franceska geweest en dat was goed bevallen. Ze kon niet weten dat ze ingepland was. We liepen elkaar letterlijk tegen het lijf in de bar, en van het een kwam het ander. De combinatie van goed voorgepijpt, wulpse rondingen, strakke doos en goede tongzoenen, zorgde dat ik binnen twintig minuten voor de tweede keer afging. Weinig meiden krijgen dat bij mij voor elkaar, chapeau. Franceska is weer een paar plaatsen gestegen op de hitlijst.

Gaandeweg de avond werd het duidelijk dat er behoorlijk wat afgekamerd werd. Op een gegeven moment zaten er alleen maar wat oudere mannen en ik in de bar. Waande me compleet in Huize Avondrood. Na een vorkje prikken en wat wellnessen met een bekende clubmaat, kwam het tot een geile pornosessie met Adelina, de prinses uit 1001 nacht. Daarmee was de shortlist wel afgewerkt.

Zondag kort na de opening back to paradise voor de aprés ski party. De vorige dag had ik al een mega lekkere meid zien lopen, waar ik wel een goed gevoel bij had. Naturelle dubbel d, en een kont om zo je tanden in te zetten. Amalia was echt een voltreffer op de kamer. Een van de beste zoensters van de laatste weken. Jammer dat ze niet zo vaak aanwezig is.

Zo druk de zaterdag was, zo kalm en relaxt was de zondag. Heb me dan ook regelmatig in de wellness terug getrokken. Een paar keer de wisselwerking van een hete sauna en een ijskoud zwembad ondergaan. Bouw je weerstand mee op zeggen ze. Zal wel zo kunnen zijn, maar geen weerstand tegen de lange diepe tongzoenen van Emma. Ze stelde Roxanne voor als partner. Mooie jonge meid, pijpt heel verdienstelijk, maar laat zich niet zo lekker gaan met het zoenen. Dat maakt Emma dan wel weer goed.

Na een lange rustpauze kwam Bianca dan toch aan de beurt. Zelf maar voorgesteld om Amalia erbij te halen, waar ze het helemaal mee eens was. Ben maar op mijn luie rug blijven liggen en hun het werk laten doen. En in de spiegel kijkend hoe mijn handen over die lekkere billen van Amalia gleden die dd tegen me aangedrukt en mijn tong vastgezogen in haar mond, een blond hoofdje op en neer zien gaan om de zwans, offerde ik voor de zesde keer dit weekend aan Eros.

Met het kerstreces van de meeste dames dat eraan zit te komen, moest dit er toch nog even uit. Binnenkort wordt het allemaal wat minder in de clubwereld, maar dit decemberweekend kan niet meer stuk.

Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1244 Gepost op: 14 december 2018, 18:22:43 »
De alternatieve route

Het oorspronkelijke plan om naar SixSens te gaan werd door een speling van de natuur in de vorm van een windvlaag die mij van de A73 op de A74 deed belanden te niet gedaan. Het lukte me uiteindelijk bij afslag 18 op de 61 uit de ban van de wind te geraken. Nu had ik van een Belgische goedheiligman een kortingskaartje voor Babylon in mijn electronisch schoentje gekregen waardoor de pijn verzacht werd.

Ik was amper binnen of Monika kwam al op me afgevlogen met in haar kielzog Tanja. Een hartelijke begroeting van de dames en er werd me duidelijk gemaakt dat ik vandaag hoe dan ook in hun balboekje stond. Nadat ik me omgekleed had en een drankje aan de bar had gehaald was het tijd om eerst een sigaretje te roken alvorens ik een eerste rondje door de club zou maken. Ik zat amper of Monika zag me en kwam erbij en ook Tanja liet niet lang op zich wachten. Monika vond drie uur een mooie tijd waarop Tanja het tijdstip van zes uur claimde. Ik zei dat ik eerst een inrij modelletje zocht alvorens ik me eventueel zou overgeven aan hun wensen.

De tijd verstreek en de zoektocht had nog niets opgeleverd toen ik de bar doorliep en Monika tegen het lijf liep. Ze keek op haar klokje en vroeg of ik al gekamerd had. Ik zei nee en dat ze toch echt moest wachten totdat dit het geval was geweest. Ik liep verder door naar achteren en Tanja riep of ik bij haar kwam zitten. Een tijdje bijgebabbeld en ze vond het te lang duren om tot zes uur te wachten. Er volgde een "haide" en gedwee liet ik me meeslepen door dit opdondertje.

Op de kamer bleek dat ze ook een rustige modus in zich heeft. Er volgde een slow teasing BJ die ze op de momenten dat de snelkookpan zou overlopen afwisselde met tongzoenen en een edging HJ. Na een kleine veertig minuten vond ze het tijd worden dat ik ook eens zou werken en plaatste haar poesje boven mijn mond. De snel oplopende vochtigheidsgraad zou een hygrometer doen uitslaan naar 100%. Ze legde zich demonstratief op haar rug en de beentjes gingen wijd. In missio ingelogd en in schildpadden tempo begonnen. Na een minuut of vijf langzaam het tempo opgevoerd totdat de eerste ontlading van de dag plaats vond. Heerlijke relaxte sessie die me positief verraste omdat ze toch vaak iets ADHD-achtig iets in zin heeft. Bij het verlaten van de kamer benadrukte ze nog eens dat dit niet betekende dat de door haar zelf ingeplande sessie van zes uur kwam te vervallen.

Een hapje gegeten en even bijgepraat met een bekende beer. Ik was op het terras een sigaretje aan het roken toen Adina haar hoofd de hoek om stak en zich bij mij voegde. Ditmaal nam ze de tijd voor een langer gesprekje. Mijn interesse werd aangewakkerd en na een kwartiertje besloten om het logische vervolg plaats te laten vinden.

Wederom bleek maar weer eens dat de dames er lustig op los roddelen. Van haar zijde kwam de vraag of ik haar niet wilde masseren. Ik was mijn olie echter thuis vergeten. Zij had een geschikt alternatief en ik ging aan de slag. Aan de geluidjes die er van haar vandaan kwamen bleek dat ze ervan genoot. Na de massage werd er speeksel uitgewisseld terwijl haar handje op onderzoek uitging. Nadat dit ervoor gezorgd had dat haar doel recht overeind stond ging ze al kussend naar beneden. Wat volgde was een zeer gevarieerde BJ, waarbij vooral de virtuoze vaardigheden van haar tongetje voor intens genot zorgde. De appeltjes des leven werden absoluut niet vergeten en deze verdwenen zo nu en dan volledig. Ook het spelletje diep, dieper, diepst kwam voorbij. Ze liet hem zonder problemen helemaal verdwijnen.

Af en toe onderbrak ze het om wat te tongzoenen. Er waren zo'n drie kwartier verstreken en ze gaf aan dat ze er ook voor in was om de proteïne shake te proeven en vroeg wat ik wilde. Ik was zo zen geworden dat ik de keuze aan haar liet. Ze herpositioneerde zich tussen mijn benen.Intensiteit en druk werden uiterst geraffineerd opgebouwd en haar handjes speelden met mijn tepels. Na enkele minuten was het moment dan ook aangebroken waarop het punt was bereikt dat ze de proef op de som kon nemen om de smaak van de proteïne shake te testen. Ze verspilde geen druppel. De resterende tijd volgemaakt met een nababbeltje en na een uurtje zeer tevreden de kamer verlaten.

Nadat ik mijn tweede zonde van de dag van mij afgespoeld had de verbruikte calorieën met een bordje eten aangevuld. Tanja kwam verhaal halen waar ik om zes uur was. Ik zei dat ik ontvoerd was door een andere dame en ze speelde de zogenaamde boze bedrogen echtgenote om daarna te vragen of ik een sigaretje met haar ging roken. Ze wilde weten wanneer ik weer up en running was. Ik zei haar dat ik minimaal tot half negen moest herstellen. Ruim een half uur later zat ik op een kruk toen Tanja in de deuropening van het terras stond. Ze stak een sigaret de lucht in als teken of ik met haar mee ging. Na het sigaretje nam ze haar handdoek en bond deze om mijn pols en sleurde me op deze wijze mee naar het achterste gedeelte. Daar de hele tijd zitten te dollen. Rond kwart over acht begon ze ongeduldig te worden en zei dat ze toe was aan een orgasme. Ik zei plagerig dat het nog geen half negen was en ik eerst een sigaretje ging roken. Als een cipier ging ze met me mee en ze stelde hierna voor om samen te gaan douchen. De wijze waarop ze me hier uitdaagde bewees maar weer eens wat voor een zotte doos ze is. Zij ging naar boven om zich in te schrijven voor een kamer en ik vroeg mezelf af wat ik me nou weer zelf had aangedaan.

Op de kamer begon ze te zuigen aan mijn zuurstok. Onvermoeibaar bleef ze doorgaan. Na een minuut of veertig werd ik er fijntjes aan herinnerd dat ze een orgasme wilde. Mijn duikvlucht ontweek ze in eerste instantie spielerisch. Nadat ik zogenaamd deed alsof ik dan niet haar grotje oraal zou stimuleren werd deze vol overgave aangeboden. Wat in eerste instantie een kabbelend beekje was werd al snel the river of Babylon. Ze plaatste haar hoofdje tussen mijn knieën en in een omgekeerde 69 (dame op haar rug liggend) gingen we verder. Mijn inspanningen zorgden ervoor dat ze herhaaldelijk haar bijdrage moest staken en ik besloot om me te verplaatsen. Tot tweemaal toe haar tot het randje gebracht om dan te stoppen. Als straf moest ik volgens haar weer aan de bak in missio. Er volgde een passie volle variant waarin ze goed meeging. Na bijna anderhalf uur waarbij we elke centimeter van het bed benut hadden volgde er bij beiden een intense ontlading.

De vermoeidheid sloeg toe en de pijp was leeg. Ik besloot om nog een drankje te doen alvorens huiswaarts te keren. De bekende beer was ook nog aanwezig en we babbelden nog na. Het moment om de deur voor dit jaar achter mij dicht te doen in Babylon was aangebroken.

Nogmaals dank aan BBZ, SM, RB en Babylon voor het kortingskaartje.