Auteur Topic: ALINE  (gelezen 23436 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ALINE
« Gepost op: 18 augustus 2015, 19:54:22 »











"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALINE
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2015, 10:01:49 »
Nieuwe foto's

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]

[attachimg=11]
« Laatst bewerkt op: 12 december 2015, 10:08:56 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALINE
« Reactie #2 Gepost op: 19 december 2015, 22:53:56 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
ALINE (D)
« Reactie #3 Gepost op: 9 april 2016, 10:52:21 »
En dan was er ook nog een kamergang met Aline. Ze valt niet zo heel erg op, omdat ze in vergelijking met een aantal dames iets meer timide is, maar ze had een vriendelijk blik en ik wilde het dus wel eens proberen. Hier zeker geen spijt van gehad. Leuke sessie gehad met herhalingsgevaar.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
ALINE
« Reactie #4 Gepost op: 28 augustus 2016, 18:59:02 »
Na een pauze besloot ik maar eens bij de show te gaan kijken. Voor deze dag stond "Französisch Total Party" met Aline en Vicky. Bij binnenkomst kort na de start van de show waren beide dames bezig om een gast te verwennen en verder geen andere toeschouwers of wachtenden. Ik gunde hem graag een samenzijn met beide dames, maar Vicky dacht daar anders over en vroeg met bij haar op de mat. Ze stelde zich voor om daarna al snel op de Franse verwenning over te gaan. De gast naast me was ondertussen klaar en Aline bekommerde zich om een heer die zojuist was binnengekomen, maar was hier al snel mee klaar, zodat ze kwam assisteren. Deze samenwerking was na een tijdje ook voor mij teveel en ik moest me ook aan de behandeling overgeven.

Ten opzichte van de foto's op de website heeft Vicky tegenwoordig trouwens kortere haren (tot boven de schouders). Persoonlijk vond ik de langere haren zoals op de foto's beter bij haar passen, maar smaken zullen verschillen.....

Aline
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: Medio 20
Postuur: Slank
Borsten: A-B-cup (natuur)
Haren: Zwart,  tot voorbij de schouders
Genoten service: aftrekken (zc), trio
Vriendelijkheid: Goed
Service: Ruim voldoende
Uiterlijk: Ruim voldoende
Tattoeages: Nee
Piercings: Nee


Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zondag 4 september
« Reactie #5 Gepost op: 13 september 2016, 23:10:04 »
Nadat ik me had gedoucht en had omgekleed, liep ik naar de bar om een koffie te bestellen. Met mijn koffie liep ik door de club opzoek naar Aline. Aline is een behoorlijke tijd weg geweest en is sinds een paar weken weer terug in Dortmund. Met haar had ik in het verleden een paar leuke sessies en toen is ze dus weg gegaan. Ik had plannen om de eerste sessie met haar te gaan doen. Ik vond haar al snel en we zijn in 1 van de sofa's in de bar gaan zitten. Hier hebben we een beetje bijgepraat. Aline vertelde me dat ze al die tijd in Bulgarije was. Na een minuut of 10 werd het tijd voor een kamer. Op de kamer begon het een klein beetje onwennig. Ik ging liggen en wachtte tot Aline zich had uitgekleed. Ze ging omgekeerd (met haar hoofd bij mijn voeten) naast me liggen en wilde op die manier gelijk beginnen met een blowjob. Ik had andere plannen met haar en kwam meer naar haar toe om haar te zoenen. De eerste paar zoenen waren nog wat onwennig. Ik ging meer rechtop zitten, zodat ik Aline beter kon omhelzen en beter kon zoenen. Op dat moment ging ze als een vriendinnetje op mijn schoot zitten en werd het zoenen intenser en haar tongetje kwam er ook bij. Ja, dit is weer de Aline die ik ken van een aantal maanden geleden :) Een lekker klein meisje, die heerlijk tegen je aan wil kruipen en ongeremd zoent. Mijn dag is dus goed begonnen :)
Na een tijdje lekker met elkaar gezoend en geknuffeld te hebben, stelde Aline voor om mij een blowjob te geven. Ik stelde voor om haar eerst even te verwennen. De laatste keer met haar had ze een orgasme en was haar poesje drijfnat. Ik wilde kijken of me dat weer zou lukken. Aline ging er goed voor liggen. Ik vond haar gevoelige plekje al snel en je merkte dat ze het wel lekker vond. In het begin reageerde ze nog rustig, af en toe merkte je dat ze haar spieren spande en haar ademhaling werd iets sneller. Hoe meer ik haar stimuleerde, hoe intenser dit werd. Ze drukte me ook steeds steviger op haar poes en spreidde met haar vingertjes haar poesje, zodat ik beter bij haar spot kon. Ze begon mee te bewegen op het ritme van mijn tong en haar ademhaling ging verder omhoog. Ook begon ze steeds meer te schokken en haar poesje was al kletsnat. Ik begon haar nog intenser te likken, totdat ze het niet meer hield. Ze kwam schokkend klaar en duwde me gelijk weg van haar poesje. Deze werd na het orgasme overgevoelig, zoals ik dat bij meerdere dames wel heb meegemaakt. Ik heb haar zeker een minuut of 20 gelikt en daarna hebben we samen nog even uitgerust en gepraat op het bed. Een heerlijke meid, die Aline :)

Later op de dag heb ik nog een tweede kamer met haar genomen, maar we hadden toen geen sex. Het was toen al na tienen en Aline was moe en ik was leeg ;) Ik heb haar wat rust gegund en in mijn armen hebben we de tijd een beetje volgepraat. Helaas dus geen orgasme voor mij met Aline, maar een volgende keer gaat dat zeker gebeuren.

Naam: Aline
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse/ Duits
Leeftijd: 19
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,54mtr
Postuur/Cupmaat: Slank, 47Kg, maat 32/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ (TZ als je een klik met haar hebt)
Cijfer: 9
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zondag 15 januari 2017
« Reactie #6 Gepost op: 20 januari 2017, 23:20:10 »
Maar ik kwam natuurlijk niet alleen om met beren te babbelen. De hoofdreden was natuurlijk Aline en haar zocht ik dan ook gelijk op. Nadat Christina mij een koffie had gemaakt, kwam Aline toevallig naast me zitten aan de bar, om gelijk na 10 seconden weer te vertrekken, maar ik had al wel even contact met haar gemaakt en haar duidelijk gemaakt dat ik met haar straks naar een kamer wilde. Haar spullen liet ze dan ook achter. Na een minuut of 5 kwam ze weer terug en zijn we in 1 van de sofa's gaan zitten. We hebben even een kort praatje gemaakt en zijn naar een kamer vertrokken. Op de kamer eerst een beetje knuffelen en (tong)zoenen. Het voelde helaas niet zoals de laatste keer met haar. Toen voelde ze echt aan als een klein vriendinnetje. Later bleek dat ze zich niet helemaal happy voelde, wat deels kwam door de onzekerheid dat straks ook Pauschalclub Dortmund als flatrate club zal verdwijnen, deels doordat het relatief rustig was en sommige dames oa jaloers waren op Aline, omdat ik 5 kamers met haar nam die dag en omdat ze prive wat zaken heeft die haar dwars zitten.

Tijdens de eerste kamergang met haar had ik van bovenstaande nog geen idee. Normaal kan Aline redeijk makkelijk een orgasme krijgen, maar tijdens de eerste sessie, die 35 minuten duurde, lukte het niet. Ik was blij dat ze het niet fakete en zei haar dat we het later nog eens gingen proberen. Later was een half uurtje later, nadat ik even een ontbijtje had genuttigd. Ook tijdens deze sessie lukte het niet en ook deze sessie duurde ruim 30 minuten. Ze zat wel tegen een orgasme aan.

Na de tweede sessie met haar ben ik eerst een paar andere dames gaan opzoeken en daarna een derde sessie met Aline gehad. Tijdens deze sessie het weer geprobeerd en na 45 minuten lukte het dan toch. Ik was kapot en Aline ook :) Ik denk niet dat Aline het gespeeld heeft, ook omdat ik tijdens de eerste 2 sessies  aangaf dat ze het niet moest faken. Lukt het, dan is dat leuk. Lukt het niet, dan is het geen ramp.

De vierde sessie, die snel volgde na de derde sessie, was het mijn beurt. Ik had op dat moment al 2 orgasmes gehad en het vreemde is dat ik met Aline nog nooit een orgasme had gehad, terwijl ik al wel een paar keer met haar op een kamer was in het verleden. Ik twijfelde of het nu wel zou lukken, want ik voelde mij niet echt top die dag. Ze gaf een blowjob met veel inzet, maar ondanks dat, duurde het een behoorlijke tijd voor ik echt opgewonden was. Daarna haar in missio genomen, zodat ik haar lekker kon zoenen, maar zoals gezegd voelde het vandaag niet zoals de vorige keer. Toch was het niet slecht. Ik heb haar behoorlijk lang kunnen neuken, voordat ik mijn 3e en laatste orgasme had van vandaag.

De laatste kamer van de dag heb ik ook met Aline gehad, maar toen hebben we het lekker rustig aan gedaan. We hebben zeker 45 minuten met elkaar gepraat, waarbij ze ook veel prive dingen tegen me vertelde, zodat ik beter begreep waarom ze vandaag niet als een vriendinnetje aanvoelde. Begrijp me niet verkeerd, slecht was ze vandaag natuurlijk zeker niet, anders had ik geen 5 kamers met haar gedaan, maar net dat laatste beetje ontbrak. Ach ja, we kunnen niet allemaal elke dag top zijn. We zijn allemaal mensen met gevoelens. Ondanks dat het iets minder was dan de vorige keer, was haar service nog steeds bovengemiddeld.

5 kamers dus vandaag met Aline gehad en alle kamers waren tussen de 30 en 45 minuten, terwijl standaard 20 minuten is. Dat doet een dame niet als ze een klant niet leuk vind ;)

1 ding was wel jammer. Na de laatste sessie zei Aline dat ze een sauna wilde nemen. Ik zei dat we dan samen wel een sauna konden nemen en dat vond ze een goed idee. Nadat ik eerst nog even een tijdje met Christina aan de bar heb zitten kletsen, ben ik naar de sauna gegaan, met de gedachte dat Aline dadelijk ook zou komen, maar helaas is ze daar nooit naartoe gegaan. Wel zaten er 2 andere dames, Carmen en nog een nieuwe dame, waarvan ik de naam niet meer weet. Met hun een tijdje in en buiten de sauna leuk kunnen kletsen.

Naam: Aline
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse/ Duits
Leeftijd: 19
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,54mtr
Postuur/Cupmaat: Slank, 47Kg, maat 32/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ (TZ als je een klik met haar hebt)
Beoordeling: 4/5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.