Auteur Topic: Klara (Roemeense)  (gelezen 65372 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Gepost op: 29 augustus 2015, 22:23:40 »
[box title=KLARA]
Land:             Roemenië
Taal:              Duits
Leeftijd:         24
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            normaal
BH:                75C
Kontje:           lekker
Haarkleur:      lichtbruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Vingeren GFE PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+wondermooie borsten, heel goede service
- beperkte aftersales
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 29 augustus 2015, 22:39:30 »
Gisteren voor het eerst gekamerd met Roemeense Klara:

Onmiddellijk na binnenkomst had ik al even het gezelschap gekregen van Roemeense Klara, een meid die ik in PSR in het verleden meermaals had laten ontglippen en zij bleef door mijn hoofd en Piet spoken. En zo kwam het dat ik vrijdag na nog geen anderhalf uur in Babylon, ontiegelijk vroeg voor mijn doen, mijn kameraden in de steek liet en al met Klara op kamer trok.

Klara is 24 jaar jong, heeft een mooi gezicht, mooie bruine ogen en lang lichtbruin haar. Ze is zo'n 1,60m groot en heeft een normale lichaamsbouw. Klara heeft een lekkere kont en een hele mooie, stevige C-cup. Ze heeft een navelpiercing en een mini tattoo.

De kamergang was uitstekend: goed tongzoenen. Een uitstekende pijpbeurt: lekker stevig en gevarieerd. De seks was top. Cowgirl, missio en hondjes. Het was genieten van en met deze meid en na zo'n 20 minuten op kamer was daar dan ook al dat eerste orgasme van de dag ;D. We hebben het half uur al knuffelend volgemaakt en ik heb de kamer heel tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar: heel groot 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 13 februari 2016, 14:06:13 »
Wil nu net dat Klara op men to-do-lijst stond dus...Ondertussen ook al weer lang geleden dat ik met Alice op de kamer was. Alice kwam naar me toe en fluisterde in men oor : today we make a sandwich and you are the meat ! Snel verscheen ook Klara op het toneel. Snel afgesproken dat er voor 100€ een trio ging volgen.

De sessie ging van start met tongzoenen en strelingen van vier handen. Al snel volgde een pijpbeurt van Alice en trakteerde Klara me op een face-sitting. Even later nam ook Klara plaats naast Alice. Klara knipoogde en zei : now it's time for the elevator ! Beide dames gingen met hun tong op en af men penis : zalig !

Dan condoom om en begonnen met Klara te neuken in missionaris. Ondertussen streelde Alice op verschillende plaatsen van men lichaam. Ik kwam volledig op stoom. Dan condoom gewisseld en Alice in doggy genomen. Op hetzelfde moment tongzoende ik met Klara en deze stimuleerde men ballen. De geiligheid kwam tot een hoogtepunt en ik versnelde het tempo en afneuken maar.

Even later kwam ik geweldig klaar. Alice sprak me toe : i forget you are a sex-machine ! Ha, ha...

Heel vaak staan trio's garant voor snel geld verdienen en matige service. Meestal zijn de dames niet op elkaar ingespeeld , is er ééntje passief of mag je er maar één neuken. Echter bij deze twee is hier niets van aan. Alles ging vlotjes zonder fake gedoe. Ze speelden hun rol beide heel goed.

Op al die jaren clubben , nog maar men tweede trio dat ik doe.

Maar deze zal ik niet snel vergeten : gewoonweg top !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 5 maart 2016, 14:36:13 »
Klara blijft een lekker ding. Neemt ruim de tijd voor pre-en aftersales. Goede inzet van haar kant op de kamer. Geen GFE of PSE , maar ergens tussenin. Laten we het houden op een lekkere vrijpartij indien de klik er is in mijn geval. Mede doordat het men vierde sessie was de boel afgesloten met een FT. Goede sessie op het niveau van de Babylon standaard.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 3 april 2016, 14:14:19 »
Klara...de meid waar ik al heel de dag op zat liggen geilen en die steeds met Alice op wandel ging voor mogelijke trio's. Voor mij qua gezicht de mooiste meid van de club. "I know", zei ze al lachend toen ik haar dat melde. Tsss, zo arrogant dat ze perfect in Antwerpen zou kunnen wonen  ;D

Normaal val ik niet op een normale lichaamsbouw. Ik houd meer van de échte slanke meiden, maar ze wist me met haar heerlijke kont, waar ze zo graag me schud, eigenlijk in no time te overtuigen om haar als volgende slachtoffer te kiezen.

De kamergang was van hetzelfde niveau als Monika en Alice. Ongeremd tongzoenen en met veel passie neuken. Ik kreeg er maar niet genoeg van.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 9 juni 2016, 16:58:12 »



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #6 Gepost op: 15 juni 2016, 13:37:49 »
Klara zag er super goed uit. Ze fluisterde in men oor : I'm still a virgin ! ( today ) Grrr , grr...

Na de plakkerij richting kamer vertrokken.

Deze meid blijft gewoon een super leuk geil ding. We kennen elkaar ondertussen al wat beter en de klik is nog steeds aanwezig. Een intense tijdloze pijpbeurt , overgegaan in 69 : lekker !

Tijd voor een rubbertje en al tongzoenend intens aan het neuken gegaan in missionaris , meer hoeft dat niet te zijn : zalig. Het gevoel van de virgin pussy was zo goed dat ik dan ook na één standje klaargekomen ben.

Score : zonder moeite 9/10 !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #7 Gepost op: 12 september 2016, 23:28:52 »
Eindelijk fotookes ... en ze is ook nog eens blond opeens ...

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #8 Gepost op: 5 februari 2017, 16:05:06 »
Zaterdag met Clara op de kamer belandt.

Degelijke sessie, echter geen hoogvlieger, en komt profi over.

Herhalingsgevaar: 40%
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Ropo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #9 Gepost op: 3 april 2017, 13:11:48 »
We draaiden al een hele tijd om elkaar heen. Al twijfelde ik of ik heur wel moest doen. Op een gegeven moment denk ik, loop even naar boven kijken welke docu er draait. Komt zij net naar beneden. Wat ik wilde. Zij wist dat wel met een vette grijns verklaarde ze dat. Begint ter plekke, ik sta nog op de onderste tree van de trap en donder bijna achterover, doe snel een stapje terug, te tongen, zomaar uit het niets. Ze drijft me de hoek in bij de deur naar de dames kleedruimte., We schuiven iets op, voor de spiegel, madam zakt door de knietjes en begint zonder enige schroom te pijpen. Omdat er in die hoek nog al wat trafic is van af en aan lopende dames en heren staan we gruwelijk in de weg. Shana komt voorbij en pakt Klara met 2 handen bij heur hoofd en duwt met alle kracht die ze heeft heur mond over mijn pik tot diep in heur keel. Ze begint te kokken en Shana houdt vast, geweldig dit. Gelukkig kon Klara er ook de lol wel van in zien.

Op de kamer verder niks gedaan als lui op mijn rug liggen en me af laten zuigen tot heur mondje gevuld was. Geen tijd verspilling bij deze mevrouw. Uitspugen, nog een tongzoen en afrekenen.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #10 Gepost op: 2 juli 2017, 11:19:43 »
Met Bianca en Klara al heel vaak zitten (en liggen) sodemieteren en klieren op het terras. Het zijn twee dolle grieten die graag sfeer maken. Met Bianca al heel veul op kamer geweest, met Klara nog nooit.
Een paar bezoekjes terug zag ik Klara op het terras allerlei kunstjes vertonen die mij wel tot de verbeelding spraken. Twee weken geleden al min of meer een afspraak gemaakt. Echter vorige week kwam het er niet van.
Gisteren dus wel. Ze was nog 'virgin', dus alles was nog fris en fruitig. Voor beiden de eerste kamer van de dag.

Je merkt direct dat Klara al wat meters op de teller heeft staan. Ten aanzien van haar service valt niets op te merken. TZ en blasen, erg goed. Afgesloten met een FT. Er is duidelijk gemeenschappelijk DNA met Bianca.....tot de laatste druppel.  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #11 Gepost op: 2 juli 2017, 11:25:29 »
Wat heb jij met haar uitgevreten, Sjeufke ......   ;)
Vrijdag in alle glorie en vrolijkheid aanwezig, en vandaag geeneens meer op de AWL noch bij de Mädels, plotsklaps bij de Reisedamen   :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #12 Gepost op: 2 juli 2017, 13:53:01 »
Wat heb jij met haar uitgevreten, Sjeufke ......   ;)
Vrijdag in alle glorie en vrolijkheid aanwezig, en vandaag geeneens meer op de AWL noch bij de Mädels, plotsklaps bij de Reisedamen   :-\ :-\ :-\ :-\

Ik kan je daarbij wel helpen met wat inside informatie: ze is (zoals vernomen uit betrouwbare poes, eehh, bron) twee weken naar Roemenië en komt dan gewoon weer terug.

Heeft overigens (gelukkig?) niks met Sjeufke te maken...
Ook niet met het drieluik dat ze nog met mij en haar nichtje op de planning heeft staan...  :o ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #13 Gepost op: 2 juli 2017, 14:00:55 »
Wat heb jij met haar uitgevreten, Sjeufke ......   ;)
Vrijdag in alle glorie en vrolijkheid aanwezig, en vandaag geeneens meer op de AWL noch bij de Mädels, plotsklaps bij de Reisedamen   :-\ :-\ :-\ :-\

Ik kan je daarbij wel helpen met wat inside informatie: ze is (zoals vernomen uit betrouwbare poes, eehh, bron) twee weken naar Roemenië en komt dan gewoon weer terug.

Heeft overigens (gelukkig?) niks met Sjeufke te maken...
Ook niet met het drieluik dat ze nog met mij en haar nichtje op de planning heeft staan...  :o ;D
Klara werkt telkens 3 weken en neemt dan 2 weken verlof......enz enz enz.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #14 Gepost op: 5 juli 2017, 19:29:40 »
KLARA (Babylon) - Optick fick
Bij deze recensie
Ingekorte versie

 

Waar hij haar heeft ontmoet - Ik lag aan het zwembad en ineens was er een zonsverduistering toen Klara's hoofd voor de zon schoof en me wat respijt gaf terwijl ik me vollenbak aan 't verbranden was. Ze zat op me en ging op me liggen. Een vrolijke dame die me meteen aan Bianca deed denken.
 
Bijzonderheden - Gewoon een prachtige meid om zien en ik hield ervan haar zachte lichaam te strelen en vast te pakken, haar mooie naturel borsten te beroeren. Ze is innemend en speels en je kan er goed mee praten. Toffe dame! Cfr Bianca praktisch.
 
Presales - Ze lag me te plagen en te bespelen en te kussen aan het zwembad en ik maakte m'n wensen voor de kamer nadien duidelijk want ik was al snel voor haar gewonnen. We gingen voor een kamer beneden.
 
Kamer 12 - Standaard kamer beneden. Nee ik kan niks meer over zeggen.
 
Sessieverloop

Het is niet zo lang terug, gek genoeg weet ik er nu minder over te vertellen, behalve dat de sessie redelijk parallel verliep als deze met Bianca op een verschil na dat ik al bij de sessie met Ella had ervaren: ik begin te veranderen in wat ik precies leuk vind tijdens de kamergang. Terwijl ze voluit met overgave m'n dominantie fantasie uitspeelde verloor ik er de interesse in en concentreerde me voluit op hoe mooi ze wel niet is.. O ze deed alles zeer goed, daar niet van. Klara is behoorlijk sexy, kan lichtjes dominantie uitbeelden, een type ondeugend schoolmeisje maar wel niet zo uitgesproken als Lola (SixSens). Tijdens de seks werd soms wat gas terug genomen. Nee ik schudde m'n hoofd dat ik nog niet klaar kwam, we gingen door en ik verdronk verder in het beeld van haar goddelijke lijf, concentreerde me meer op haar langzame pompende beweging en schoof haar kont links en rechts, op en neer tot ik heerlijk klaar kwam.
 
Afsluiten - We lagen dan zwetend naast elkaar (wel ik lag zwetend naast haar..). In de kamers hier kan het best snel warm zijn als er geen venster openstaat. We praatten wat en ruimden dan af. Na de sessie was ik vooral in gepeins verzonken en vergat bijna haar kus bij het overhandigen van het briefje. De tijd werd net niet vol gemaakt gewoon omdat ik al voldaan was.
 
Aftersales - Ze maakte nog vaak gebaren naar me en zwaaide naar me. Zat bij vriendinnen en stelde me voor aan Diana de volgende dag.
 
Conclusie en score - Klara is een toffe correcte vrolijke meid, je scheurt er bepaald je Babylonische handdoek niet aan haar service. Zeer aan te bevelen!
 
Score: 7,5 / 10

« Laatst bewerkt op: 5 juli 2017, 20:27:08 door Vazkor »