Auteur Topic: Andrea (Roemeens/Spaans)  (gelezen 15472 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Andrea (Roemeens/Spaans)
« Gepost op: 25 september 2015, 00:19:37 »
[box title=Andrea]
Land:             Roemenië
Taal:              schoolengels/Spaans
Leeftijd:         ze zegt 25  ;)
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,52m
Model:            slank
BH:                 natuurlijke B(tje)
Kontje:           zeer lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
Tatoes/Piercings: geen
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Zoenen PMC NMC Likken GFE+++
[/box]
[box title=pro en contra]
+: GFE-ers zullen genieten, genieten, genieten....
-: tongzoenen moet je gedaan krijgen (dan zeer goed), PZC pas na menige sessies, angst van voorvocht en pussy sliding, vingeren (half-half)
[/box]
[box title=extra info]
pre and after sales geweldig, nu een maand in SS, beweert geen voorgeschiedenis te hebben als DVP
[/box]


« Laatst bewerkt op: 25 september 2015, 21:02:40 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Andrea (Roemeens/Spaans)
« Reactie #1 Gepost op: 25 september 2015, 21:58:16 »
Wat moet ik nu van Andrea denken?  Bijna twee volle uren genoot ik, genoot ik, genoot ik....  Pas op het allerlaatste kwamen wat minpuntjes aan de oppervlakte.  Deze minpuntjes deden mij wel onmiddellijk besluiten om met haar niet meer op herhaling te gaan.  Zeker niet zonder goede afspraken.  Nu lees ik op andere fora dat net mijn minpuntjes bij andere personen super ervaren werden.  Vreemd, vreemd. 

Laten we echter beginnen bij het begin.

Ik lig pas in de Oriëntaalse kamer wat te bekomen van een heerlijk saunarondje (ik was één van die regenberen kanariepiet) en wie komt er tegen me aanzitten?  Andrea.  Ze komt meteen over me heen hangen en ik weet nog erg goed dat het enige wat mij erg opviel was dat ze voor mij zeer mooie borsten had.  Ongehaast kwam ze bij mij zitten.  We beginnen wat over koetjes en kalfjes te spreken.  We flirten wat, doen wat ondeugend en we beginnen ook al mekaar intiem te kussen op de mond.  Eigenlijk best lang.  Andrea leek me een goede match en dus vertrokken we wat later naar een kamer.  Niet vooraleer Andrea de handdoeken en bedlakens was gaan halen.  (Toch even vermelden dat ik afgelopen woensdag verschillende dames dit pakketje eerst zag gaan halen en dat pas dan naar kamer werd getrokken.  Daar staat die meid dan met haar pakketje in de bar.  Een nieuwe instructie om te vermijden dat de dames de man in de kamer droppen en dan al direct weer een tijd wegblijven?  Of toeval?) 

Andrea had een lange broek aan en droeg ook een bikini.  Zowel de broek als de bikini werden op zijn plaats gehouden door vele lintjes.  Op kamer begonnen we niet direct met uit te doen wat we aanhadden maar begonnen we rechtstaand voor het bed al flink te friemelen en te kussen.  Ik kreeg niet direct spontaan tongzoenen en ik had bovendien de indruk dat tongzoenen niet zo gewenst was bij haar.  Ik had het maar weer eens niet duidelijk gevraagd vooraf.  Ik begon niet te wanhopen omdat alle aanrakingen en lipzoentjes zo verrassend sensueel en innig waren dat ik ten volle genoot.  De tongzoenen zou ik later wel proberen te verkrijgen van haar.  Zonder tegenzin van haar.  Als ik echter lees wat anderen meemaakten met mijn minpuntjes, had ik misschien beter meteen mijn tong in haar mond geforceerd?  Zo ben ik echter niet. 

Na een poos belandden we dan toch op bed.  Het eindeloos heerlijk lang kussen, lipkussen, sensuele strelingen en ineens dan toch het tongzoenen (en ook met volle overgave van haar kant), bleven maar duren.  Terwijl we mekaar zeer innig en sensueel aan het zoenen en tongzoenen waren, wisselde ik af door af en toe ook haar borsten te masseren, te strelen, met mijn hand door haar haar te gaan, langs haar wangen te strelen, beetje boven haar ogen masseren, nek lichtjes masseren, rug wat masseren, met de handen tussen de benen verdwijnen, haar vingers likken, kontgaatje strelen....  Ze liet het allemaal bevallen en Andrea had ook in de boekjes gelezen dat wat een ander bij jou doet, tijdens het vrijen, die andere persoon dat zelf ook graag zal hebben.  Andrea streelde ook wel eens over mijn gezicht, boven mijn ogen....  Toch liet zij veel meer haar verwennen.  Dat maakt mij niet uit omdat ik erg geniet als ik met al die typische GFE+++-dingetjes vrij mijn gangetje kan gaan zonder dat de dame het maar raar vindt (om het zacht te omschrijven). 

Het was dus tongzoenen met alle sentimenten erbij.  Wat een ervaring!  Zelden tongzoen ik heel erg lang met een dame op kamer.  Soms komt het voor.  Met heel erg lang bedoel ik dan meer dan tien minuten.  Ik denk dat ik met Andrea een record gebroken heb op dit vlak in mijn wandelcarrière.  Als ik zeg dat we minstens een halfuur hebben getongzoend overdrijf ik zeker niet.

Een bemerking die ik alvast kan meegeven tijdens het tongzoenspelgedeelte is dat echt intieme houdingen voorzichtig werden aangenomen.  Dat was wel een beetje jammer.  Het beste voorbeeld: in mekaars schoot gaan zitten, gebeurde echt heel voorzichtig.  Andrea had duidelijk schrik van het aanraken van de poes met de lul.  Laat staan dat pussy sliding in haar woordenboek zou staan. 

Later kon ik kussen waar ik wou.  Ik zakte dus af naar onderen bij haar.  Ik kon haar overal kussen al had ik een beetje de indruk dat zachte kusjes op de buik niet zo gewenst waren of misschien een beetje kittelig aankwamen bij haar. 

Lange tijd heb ik ook met haar poes gespeeld.  Net als eerder bij het tongzoenen ze liet blijken dat ze er mee van genoot, deed ze dat nu weer.  Ze werd door het spelen met haar kutje best een beetje nat maar dat had ook meer mogen zijn.  Af en toe verdween ik een klein beetje in haar vagina met mijn vingers maar eigenlijk bijna niet.  Ik vond ze net niet nat genoeg om mijn vinger(s) in haar poes te duwen en wilde nog wat afwachten maar lekker nat werd Andrea niet.  Elders lees ik dat er à volonté kon gevingerd worden.  Misschien had ik ze er toch maar "boenk" moeten induwen.  Zo ben ik echter niet en dat paste gewoon niet in het spel dat we al heel de tijd speelden.  Omdat ze zichzelf niet helemaal liet gaan, heb ik haar trouwens ook niet gebeft. 

Opnieuw kropen we voorzichtig in mekaars schoot en bleef ik met haar poes spelen.  Eindelijk nam ze ook nog eens initiatief en begon ze met mijn lul te spelen.  Eigenlijk had dat al veel sneller mogen gebeuren maar geen ramp.  Toen ze mijn lul vastpakte en er mee begon te spelen hoorde ik wat lichtjes spetterend geluid.  Blijkbaar kleefde mijn lul al helemaal vol van voorvocht.  Nee, ik was nog niet klaargekomen.  Ik had tot nu super genoten.  Ze stopte echter ineens met spelen met mijn lul en staat recht, loopt naar de bidet, begint zich te wassen en zegt dat ik al klaargekomen was en waarom nu al.  Ik legde haar uit dat dat niet het geval was, maakte van de gelegenheid gebruik om mijn lul ook even te verfrissen en wou verder spelen.  Terwijl ik mijn lul aan het verfrissen was, zag ik dat ze zich weer wou aankleden.  Dat vond ik nogal snel.  Ik wilde nog wel voortdoen en nog klaarkomen.  Bovendien had ik al mijn werk gestoken in het uitdoen van haar broek en bikini met al die lintjes.  Terwijl we nog aan het tongzoenen waren, deed ik dat op een gegeven moment.  Langzaam en sensueel.  Het paste geheel in de sessie.  Ik streelde ook met de lintjes over haar lichaam.  Klasse!

Andrea kleed zich dus niet aan.  We waren al 1,5 uur op kamer.  Ik wou verlengen.  We begonnen terug heerlijk te tongzoenen maar nu vond ik echt wel dat er tot echte seks mocht overgegaan worden.  Na deze romantiek ten top wou ik ook toch nog een halfuurtje heerlijk de daad beleven en niet snel even wippen.  Ik vraag dus of ze een condoom wil pakken.  Als ik anderen hun verhalen lees dan lees ik dat ze gretig pijpte (DT en al) zonder condoom.  Bij mij nam Andrea inderdaad een condoom, deed dat rond mijn lul en begon zo te pijpen.  In principe stoort mij dat niet.  Voor mij is het belangrijker dat er goed gepijpt wordt dan wel of er een condoom rond is of niet.  Het is niet zelden zo dat dames beter pijpen met condoom.  Niet altijd natuurlijk maar allicht wel als ze zelf een condoom doen rond je lul voor ze beginnen te pijpen.  Dan moeten ze zich niet inhouden, niet steeds bezig zijn of schrik hebben voor opkomend voorvocht, geen poetsdoekjes erbij halen etc.  Het pijpen was echter van zo'n ondermaatse kwaliteit, zo saai en monotoon dat ik haar daar vrij snel heb mee laten stoppen en haar op haar rug heb gelegd om lekker lang te kunnen penetreren op de manier dat ik het graag heb, het ritme dat ik op dat en dit moment graag heb.  Het neuken begon erg goed.  Ook tongzoenen en zoenen ondertussen.  Echter na enkele minuten al begon ze wat te preutelen.  Het ging blijkbaar niet snel genoeg.  Andrea had precies geen zin om twintig minuten op haar rug te blijven liggen.  Het bleef zelfs niet bij preutelen.  Ze nam ook haar handjes erbij.  Die haal ik dan direct terug weg want dat haat ik.  Ze begon ook rare gezichten te trekken.  Ik kon er uit opmaken dat ze het niet leuk vond.  Nochtans was ik niet keihard aan het beuken en had ik dat ook nog niet gedaan.  Ik ben niet groot geschapen als mijn lul slap is maar als ik écht geil ben, is er al nog wel eens een dame verschoten van de grootte.  Nu ja, een anaconda zal mijn lul nooit zijn dus.... (beetje flauw van haar?).  Ze nam ook telkens weer haar handjes erbij.  Dat vond ik zo vervelend dat ik voor mezelf besloot om te gaan beuken tot ik klaarkwam.  Even egoïstisch zijn, niets aantrekken van hoe het nu bij haar voelt en puur voor mijn orgasme gaan.  Dat kwam er ook en was super. 

We hebben nog kort wat geknuffeld, gestreeld en gaven mekaar nog wat kusjes en tongzoentjes en gingen dan van kamer.

Versta het verhaal niet verkeerd.  Het pijpen en neuken kwam enkel aan bod in het laatste halfuurtje van de twee uur durende vrijpartij.  Ik heb me dus 1,5 uur fantastisch geamuseerd met haar.  Dat 1,5 uur was een 1,5 uur zoals je het maar zelden meemaakt met een DVP.  GFE ten top!  De reden dat ik dit toch niet ga herhalen is net omdat er op het einde van alles misliep of gebeurde zoals het eigenlijk niet hoort.  Als je dat in je achterhoofd al hebt bij een volgende sessie kan dat nooit wat worden en krijg je ook het begin niet meer zoals het nu was.  Mijn gedacht. 

Waarom pijpte ze met condoom en waarom ging dat neuken zo moeilijk? 

Het zou kunnen zijn dat ze mij niet moet.  Dat liet ze dan op geen enkel moment blijken en bovendien zou ik bij een vent die ik niet moet niet van alles beginnen doen om er nog langer bij te kunnen zijn.  Ik zou als dame dan meer op afwerkmodus overschakelen.  Bovendien kreeg ik in de loop van de avond nog na sales van meer dan een uur.  Omdat het voor haar natuurlijk pre sales zijn voor een volgende kamer, maakte ik haar snel duidelijk dat een tweede sessie er niet meer zou inzitten.  Desondanks dat kreeg ik dus gewoon nog een uur after sales en niet van de minste.  Tongzoenen, zoenen en met mijn lul spelen.  Bij momenten moest ik me inhouden om daar op de sofa niet klaar te komen onder mijn handdoek.  Me niet mogen, lijkt me dus niet het antwoord op mijn vraag te zijn.
Misschien schreven de anderen wat meer dan gebeurde en vertelden ze hoe ze het dan in hun dromen hadden gewild.  Waarom zou iemand zomaar wat schrijven?  Ach, misschien soms eens iemand maar meerderen?  Dit lijkt me dus ook niet het juiste antwoord op mijn vraag.
Had ze dan vandaag een slechte dag?  Dan zou de rest niet zo goed geweest zijn.  Moet ik het dan maar houden bij talloze misverstanden onder mekaar?  Ja, dat zal het allicht wel zijn.  Een andere mogelijkheid is nog dat ze haar service flink naar beneden heeft bijgestuurd maar dat komt dan wel vanzelf uit.

Ze is niet meer van de jongste maar mag zeker nog goed gezien worden.  In de spotlights zie je wel dat ze hier en daar wat oneffenheden in haar gezicht heeft.  Dat ze mooie borsten heeft, daar kan je ook niet naast zien.  Ik vind echt wel dat ze een mooie B-cup heeft en geen A-cup.  Ook vind ik ze gewoon slank en niet normaal van figuur. 

In punten klinkt het zo.  Het eerste halfuur 9,5/10.  Het laatste halfuur: 4/10.  Toch wel erg jammer.  Is als iemand die in een wedstrijd kwissen uitblinkt en in de finale totaal de mist ingaat.  En ik die telkens opnieuw denk dat hij alles al wel heeft gezien.  Fout dus :douchen.         
« Laatst bewerkt op: 25 september 2015, 22:11:51 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Andrea (Roemeens/Spaans)
« Reactie #2 Gepost op: 26 september 2015, 01:22:05 »
Andrea is toe aan een stevige sandwich en daar wil ik best bij helpen  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Andrea (Roemeens/Spaans)
« Reactie #3 Gepost op: 3 januari 2016, 22:14:56 »
Ze kwam gisteren flamen.  Lief dat ze was.  Het maakte eerst weinig indruk op me maar het aanhoudend tongzoenen en mijn lul fijntjes masseren, maakte me toch zwak maar de vorige sessie nog goed herinnerend, wilde ik niet op haar avances ingaan.  Ze had graag een eerlijke verklaring nadat we toch lekker twee uur samen waren vorige keer.  Ik heb mijn recensie dan samengevat verteld, wat ze begreep  :douchen. 
« Laatst bewerkt op: 3 januari 2016, 22:20:11 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Andrea (Roemeens/Spaans)
« Reactie #4 Gepost op: 26 februari 2016, 20:42:47 »
Deze taboeloze en tevens lieve meid is gewoon een topper van niveau Anderlecht.  Zelfs toen ik aangaf dat ik niet meer kon en er dus geen sessie meer inzat bleef ze lief met haar hoofd op mijn schouder. Toch voor deket geen plakkerig gedoe meer en geen aanhankelijke meiden. Wel een geil schatje