Auteur Topic: Stacey (Bulgaarse)  (gelezen 69810 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Stacey (Bulgaarse)
« Gepost op: 27 september 2015, 15:31:40 »
[box title=NAAM]
Land:             ?
Taal:              Duits
Leeftijd:         ongeveer 21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,57m
Model:            slank
BH:                 naturel kleine B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      (fel)blond
Haarlengte:    schouderlang, bles
[/box]
[box title=DIENSTEN]
zoenen, TZ, knuffelen, strelen, PZC, NMC, Likken, Vingeren, 69*
[/box]
[box title=pro en contra]
+: oogt heel mooi en is zeer joviaal in de omgang
[/box]
[box title=extra info]
toppertje/"poppetje" (enkel tongzoenen zou net geen 8/10 scoren; tongetje wat intensiever gebruiken is de tip aan haar*
[/box]

* bericht door 2 kamerdaden

 :douchen

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Stacey
« Reactie #1 Gepost op: 10 oktober 2015, 00:48:04 »
Vandaag kwam ze nog eens polsen.  Ze kent wel wat Duits maar houdt het bij: "zimmer".  Zo werkt ie niet.  Bovendien hoor ik meerdere klachten over het tongzoenen dat eerder niet veel voorstelt dan bijna 8/10.  Het zou kunnen helpen om expliciet goed tongzoenen aan te vragen (maar da's zonder garantie natuurlijk)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Stacey
« Reactie #2 Gepost op: 14 december 2015, 15:35:45 »
Yummie...

Alles d'r op en d'r aan (en op kamer d'r in).

Zaterdag 12 december tijdens de verjaardag van Kanariepiet:

Heerlijk opvrijen in de bar, geen probleem als je er nog niet klaar voor bent, ze komt als een boemerang een tijdje later weer even polsen...

Lekker warm en zacht velletje, zeer goed tongzoenen, reeds in de bar, zonder schaamte...

Op kamer heerlijke GFE seks gehad, pijpen , beffen, kroelen, zoenen, afgemaakt met cowgirl in haar nauwe poesje...

Ook nog even nagenieten, met weer veel zoenen en zo...

Uurtje was snel voorbij, herhalingsgevaar groot...
« Laatst bewerkt op: 14 december 2015, 15:48:06 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Stacey (Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 13 april 2016, 00:00:41 »
Op 1 april met Stacey gekamerd.

Lang de boot afgehouden, maar toch door de knieën gegaan. En daar heb ik geen spijt van gehad.
In de bar met Stacey op een van de sofa's plaatsgenomen. Met Stacey kan je geweldig ouwehoeren. Het is er een met een behoorlijke dosis humor. Maar ze weet je ook tijdens de presales behoorlijk op temperatuur te brengen. Voor Stacey zou het geen probleem zijn de hele sessie in de bar af te laten spelen. Dat toch maar niet.
Op de kamer ontpopt Stacey zich als een waar knuffeldier afgewisseld met goed tongzoenen. Helemaal niets mis mee. Blasen GOSP = 0,7M en mag er dus wezen. Met Daty doet ze goed mee. Echt of niet, ze lijkt er heerlijk van te genieten. Cowgirl en afgemaakt in Missio, waarbij ze blijft door zoenen. Bijzonderheid, ze is erg nauw.
Na dit alles moois nog heerlijk nagenoten...knuffelen, zoenen. Mèh jong, neet te geleuve  ;D

HHG, zeker wel!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Stacey (Bulgaarse)
« Reactie #4 Gepost op: 12 juni 2016, 15:55:28 »
Stacey oh Stacey :-\ :-\ :-\. Een jaar lang heb ik aan haar weerstaan, maar eergisteren is het dan toch tot een kamergang gekomen. Woorden schieten eigenlijk tekort, maar ik ga morgen toch een poging wagen. Maw: uitgebreide recensie volgt. Dat verdient deze topper dubbel en dik! ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Stacey (Bulgaarse)
« Reactie #5 Gepost op: 13 juni 2016, 18:34:30 »
Afgelopen vrijdag heb ook ik een eerste keer met Stacey gekamerd.

Ergens in de vroege namiddag had ik me bij Ohllord en Crystal aan het zwembad geïnstalleerd. Ff van het zonnetje genieten en dan terug naar beneden, dacht ik. Het zou anders uitdraaien.

Al snel kregen we aan het zwembad het gezelschap van Stacey, die zich strategisch bij mij op de zetel nestelde. Ik kende Stacey ondertussen al een klein jaar, en we hadden al veel leut samen gemaakt, maar tot een kamergang was het nog nooit gekomen. Ik had van kameraden immers vernomen dat zij vooral GFE zou zijn en zij had van haar vriendinnen gehoord dat ik wild ben op kamer: een sexmachine.

Ook nu leek het er niet op dat we samen op kamer zouden belanden. We zeverden, lachten nogal wat af, amuseerden ons in het zwembad, zeverden nog meer met oa Ohhlord en Crystal, maar ook met Golfpik, Simona, Sasha, Cibel en Dani die ons af en aan kwamen gezelschap houden. Maar samen op kamer belanden? Nou nee. Daar dachten we geen van beiden aan.

Maar liefst 4 uur hebben we zo van elkaars gezelschap genoten, tot we dan plots toch aan het tongzoenen waren aan de rand van het zwembad. Stacey beweert dat ik de eerste stap heb gezet. Ik ben ervan overtuigd dat zij de eerste kus heeft geïnitieerd.

Wat er ook van zij: na de langste 'presale' die ik ooit gehad heb, ben ik tot mijn grote verrassing dan dus toch met dit kleine, gekke Bulgaartje op kamer beland. Een kamergang die me nog héél lang zal heugen: Stacey was het lange wachten dubbel en dik waard.

Het eerste half uur is alles de revue gepasseerd aan een rustig tempo: plagen, zoenen, tongzoenen, beffen, uitstekend pijpen, 69, pussysliden... Puur genieten. Maar er moest uiteraard ook geneukt worden. Missio, cowgirl, reversed cowgirl, hondjes... We gebruikten elke vierkante centimeter van het bed. Zalig, maar... dat orgasme wou niet komen. De alcohol speelde voor spelbreker...

Niet getreurd. Stacey weet wel hoe daar mee om te gaan, en na een korte pauze begonnen we aan de 2de ronde. Weerom passeerden er een handvol stadjes en uiteindelijk kwam ik knallend klaar tijdens een intieme missio. Niks te boem boem deze keer. Nee gewoon met veel gevoel neuken en een orgasme uit de opgekrulde tenen halen.

Stikkapot legde ik me op bed neer. Een zware werkweek, uurtje spelen met Veronika en anderhalf uur spelen met Stacey eisten hun tol. Maar Stacey, die was duidelijk nog niet moe. Ze bleef maar met Piet spelen, tot die uiteindelijk verrassend toch weer volledig paraat stond. Dat zal niet veel meiden bij mij lukken, zo kort na een orgasme.

Stacey kroop bovenop me en begon me opnieuw te berijden als een volleerde cowgirl. Ik heb nadien nog overgenomen met missio en hondjes, nog ff zalig een 3de ronde neuken met deze topper, maar een 2de orgasme tijdens deze kamergang zat er niet meer in. Niet getreurd echter. Deze kamergang was al lang meer dan geslaagd.

Ik merkte dat we ondertussen 2u10 op kamer waren, maar dat was voor Stacey geen enkel probleem. Ik moest slechts 2u afrekenen. Top top top.

Eens ik Stacey haar centjes had overhandigd, ben ik nog zeker 10 minuten aan de lockers blijven zitten, me afvragend wat er nu net eigenlijk gebeurd was. Mijn verwachtingen voor een kamertje met Stacey waren laaggespannen, maar how man, wat heeft ze me verrast. Deze ervaring staat met stip in mijn top 3 van dit jaar.

Herhalingsgevaar met deze gekke Bulgaarse? Reusachtig groot!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Stacey (Bulgaarse)
« Reactie #6 Gepost op: 29 augustus 2016, 12:12:00 »
Vanaf 5 september een weekje naar het thuisland, maar de fans zullen dat vast zelf ook wel zelf al weten...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Stacey (Bulgaarse)
« Reactie #7 Gepost op: 29 augustus 2016, 12:24:21 »
Vanaf 5 september een weekje naar het thuisland, maar de fans zullen dat vast zelf ook wel zelf al weten...

Ik wist van niks... :-\    ;)

Bedankt voor de info!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Stacey (Bulgaarse)
« Reactie #8 Gepost op: 18 december 2016, 22:05:12 »
De hoofdreden voor mijn bezoekje aan SS van gisteren. Een geil sexbeestje in pocket formaat. Zij had al een plekje in mijn top 5 van het jaar, maar heeft zich gekatapulteerd naar de 1e plek in de categorie dames saunaclubs. Overall 3e (Ze moet 1 vulkaandame en 1 gestopte dame voor zich dulden).

Ze gaf zelf aan dat ze iets aan gewicht had toegenomen, maar zag er werkelijk top uit. Mooier als ooit. Een perfecte solo sessie van 2 uur en later zou er nog een trio van een uur volgen met Julia erbij.

Nu weet ik niet of ik KP eeuwig dankbaar moet zijn of voor eeuwig moet vervloeken om mij destijds met haar te koppelen. Onze "klik" beschrijven is onmogelijk. Daarom maar de volgende ode, waarbij ik ietwat aangepast leentjebuur speel bij 50 Cent, hoewel de meeste denk ik de versie van Milow (die veel beter is) kennen.

Got the way she shakin'
Make you want to touch it, make you want to taste it
Have you lustin' for her,
Go crazy face it
She knows just how to move to seduce you
She gonna do the right thing and touch the right spot
She always ready, when you want it she want it
Like a nympho
If you want a good time, she gonna give you what you want
In her fantasy, there's plain to see
Just how it be, on me, backstrokin',
Sweat soaking
All into my set sheets
When she ready to ride, I'm ready to roll
Now that shit should be against the law
Different style, different move,
Damn I like the way you move
Girl you got me thinking about,
All the things I'd do to you
Let's get it poppin' shorty
We can switch positions
I need you right in front of me
Ooh she wants it, Ooh she wants it
Hmm she wants it, I got to give it to her
She wants it, Hmm she wants it
Hmm she wants it, I got to give it to her
I got to give it to her
Baby It's a new age,
You like my new craze
Let's get together
Maybe we can start a new phase
The smoke got the club all hazy,
Spotlights don't do you justice baby
Why don't you sit down on top of me



Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Stacey (Bulgaarse)
« Reactie #9 Gepost op: 28 januari 2017, 12:01:59 »
Een dagje SS zonder te kameren met Stacy is onmogelijk. Zij is en blijft mijn absolute nummer 1 in SS en in de p6, hoewel er een aantal dames langzaam aan de poort beginnen te rammelen. Het is gisteren bij slechts één sessie van anderhalf uur gebleven, maar wederom is ze erin geslaagd om de lat voor andere dames nog hoger te leggen. We hadden nog een tweede sessie in gedachten, maar soms lopen dingen (lees Domenika) anders als gepland. Voordat ik naar huis ging nog een tijdje nagepraat en ze liet blijken nog boordevol ideeën te zitten voor volgende sessies. Zolang zij in SS rondloopt zal ik altijd tot haar veroordeeld zijn.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Stacey (Bulgaarse)
« Reactie #10 Gepost op: 9 februari 2017, 00:35:52 »
Behorende bij verjaardagsverslag van 27 jan 2017

Op mijn verjaardag (27-01) mocht Stacy de kop af bijten!
Stacy is geen onbekende voor me. Mijn vorige kamers waren voor 90% GFE. Met dat idee ging ik ook uiteindelijk met haar naar de kamer.

Stacy kwam de boel wat opleuken. Die gekke doos zorgde er voor dat de sfeer er al vroeg in kwam. Stacy is geen jaagster, maar heeft wel de eigenschap je gemakkelijk de kamer op te lullen. Ze gaf op een niet subtiele wijze aan dat kamer 1 bestemd was voor Teddy, vervolgens kamer 2 met KanariePiet en sexmachine kamer 3. Dat zijn er maten die er nog een schepje bovenop doen..... SM en KP vonden dat een goed idee ::).
Deze Teddy stond ook nog eens op scherp.....een en een = twee. Hup, met Stacy naar kamer 11.

Die GFE-kamer......het liep helemaal anders. Het leek wel of Stacy pepers in haar r**t had. Het werd verre van een GFE kamer!. Een PSE'tje pur sang. De turbo stond er op! Als een raket! Ik ben een knuffelaar, maar daar had Stacy weinig goesting in. Kleine Sjeuf werd vrij snel 'ter hand' genomen. En wel op zodanige wijze dat er bijna geen houden aan was. De druk was er af. De laatste halfuur kamer is toch al weer een hele tijd geleden. Samen heerlijk gedoucht. Als cadeautje werd ik helemaal ingezeept! Als het aan Stacy had gelegen was er nog een tweede ronde aan vast geknoopt. Een verrassing zo aan het begin van de dag. Geheel tegen de verwachting in, kroop ik totaal leeg gemolken van de kamer!

[attachimg=1]
« Laatst bewerkt op: 9 februari 2017, 01:07:20 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Stacey (Bulgaarse)
« Reactie #11 Gepost op: 7 augustus 2017, 22:01:29 »
Uit mijn verslag van het RB-feest afgelopen maand

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,22660.msg107113.html#msg107113

Na de tombola greep Stacey weer haar kans. Ze wilde dat ik tussen haar en Julia in ging zitten. Heel even probeerde ik zit te weigeren, maar ze pakte me beet en dirigeerde me op de bank. Daar zat ik tussen twee Bulgaartjes. Ze stelden voor om een triootje te gaan doen, maar ik begon met ze te ouwehoeren. Ik weet niet meer hoe we erop kwamen, maar uiteindelijk hadden we een deal om 4 uur te gaan kameren voor €1,50 per persoon. We hebben zo een tijdje met ons drieën lopen geinen in de sofa, totdat het wat serieuzer begon te worden met Stacey.

Daarna met Stacey vertrokken naar een kamer. Ik hoor vaak over Stacey dat het een dame is met een turbo en dat je na amper een half uur weer buiten zou staan. Van die turbo heb ik weinig gemerkt. Het ging allemaal lekker rustig en lekker GFE. Erg leuke meid en erg goede service. Aan het eind van de sessie nog even een leuk gesprekje gehad.

Na de tijd nog even aan de bar in de kelder met haar gesproken. Haar pre- en aftersales zijn dik in orde.

Naam: Stacey
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 26
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,57 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ B-cup
[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Stacey (Bulgaarse)
« Reactie #12 Gepost op: 10 augustus 2017, 18:22:04 »

Oude liefde roest niet

Nadat we eerder op de dag de laatste hobbels hadden weggenomen en plooien gladgestreken zag Stacy haar kans schoon om (de) daad aan het woord toe te voegen. Ik liep iets na 19.00 uur de bar in en werd door haar aan de bar gelijk vastgegrepen aan mijn koord van de badjas. Geregeld zeg ik als grap tegen de dames dat ze me maar aan mijn koord moeten meeslepen naar de kamer zodra ze me zien en Stacy besloot dit maar eens in de praktijk te brengen. Mijn uitbuikfase was nog niet helemaal voorbij en ik zei haar dat ik rond 19.30 ready to go zou zijn. Ze wierp een blik op haar horloge en zag dat dat nog 20 minuten zou duren. Ze bleef naar haar horloge kijken en zei dat er iets niet klopte. Ze telde sneller als de wijzer bewoog. Ze draaide de grote wijzer op 29 en zei dat de 20 minuten werkelijk voorbijgevlogen waren. Ik plaagde haar wat en zei dat ik even ging bubbelen en douchen en dan terug zou komen.

Toen ik weer de bar inliep wees ze nadrukkelijk op haar horloge. Ik was vijf minuten te laat en dat betekende dat ik "scheisse service" van haar zou krijgen. Ik zei lachend dat ik dat ook wel eens wilde meemaken. We besloten nog een sigaretje te roken alvorens we ons terug zouden trekken op de kamer.

Na de massage en een heerlijk potje tongworstelen besloot Stacy dat het tijd was dat ze uitvoerig de "vredespijp" zou roken. Alle variaties die je je kunt bedenken kwamen aan bod. Zij kent mijn voorkeuren door en door en maakte er dan ook danig misbruik van. Na zo'n drie kwartier zich te hebben gelaafd aan mijn vredespijp was het tijd om de gesloten vrede te ondertekenen op de enige wijze die rechtsgeldig is. De vredespijp was dusdanig op stoom gebracht dat er van de gebruikelijke langzame opbouw geen sprake was. Een passionele cowgirl werd gevolgd door een stevige missio. De uiteindelijke ondertekening was net zo krachtig als eerder bij Yasmin. Ze vroeg me lachend wat ik vond van haar "scheisse service" en zei haar met een knipoog dat het idd "scheisse" was. De resterende minuten van dit heerlijk potje "goedmaak sex" volgemaakt met knuffelen, strelen en tongzoenen.

Achter dit brutale geile opdondertje gaat een schat van een meid schuil. Ik zal niet weer de voorzittershamer van haar fanclub op mij nemen, maar wel mijn lidmaatschap. Er zullen dan ook weer de nodige herhalingen plaatsvinden in de toekomst.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Stacey (Bulgaarse)
« Reactie #13 Gepost op: 25 maart 2018, 18:06:43 »
Gisteren voor de eerste keer met Stacey gekamerd.
Had haar al eens van vorige bezoeken gezien en ze is toen ook wel eens naar mij toe gekomen maar nooit mee gekamerd.
Gisteren had ze een geil zwart lak pakje aan wat ik er wel kinky uitvond zien. Op een gegeven moment kwam ze naar mij toe aan de bar en begon gelijk te zoenen.
Aangezien ik nog niet gekamerd had was ik behoorlijk geil. Met haar aan de bar gaan zitten en beetje kennis gemaakt. Leuke meid en deed lekker geil.
Na een tijdje kwam Taylor er ook bij met Dani en wat zitten kletsen. Ze zou nog even wat gaan roken en dan gaan we naar de kamer.
Daarna dus naar de kamer gegaan. Het was pas 16:00 uur maar alle kamers waren al bezet. Dus even wachten onder de overkapping. Na 5 a 10 minuutjes was er een kamer vrij.
Ergens helemaal bovenin. Ze moest zich nog even wachten en dan kon het feestje beginnen.
Toen ze terug kwam gelijk tongzoenen en flink ook, heerlijk. Daarna ging ze mij pijpen wat ook niet verkeerd was. Met neuken zou ik al snel klaar zijn met ze had het in de gaten en zei, niet zo snel, nu nog niet en ging rustig aan doen. Ik deed helemaal niets meer en liet haar haar ding doen, maar kon het niet langer meer aan ze heeft mij helemaal uitgemolken.
Heerlijke kamer was het en de resterende tijd nog wat gekletst.
Is voor herhaling vatbaar.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Stacey (Bulgaarse)
« Reactie #14 Gepost op: 10 juni 2018, 11:05:54 »
Uit mijn verslag "Drie dagen drielandenpunt Vaals, dag 3 (Sixsens)"

Zoals gezegd, had ik Stacey  beloofd dat ik of donderdag of zaterdag een kamer met haar zou gaan doen. Ik heb donderdags een leuke tijd met haar gehad en zaterdags ook voordat we naar een kamer gingen, dus ze verdiend het gewoon. Zoals beloofd nam ze haar catsuit mee op de kamer en trok die aan. Erg geil om haar te zien in deze catsuit. Ze is misschien niet meer de slanke Stacey  van vroeger, maar haar kontje zag er bijzonder geil uit in die catsuit. Alleen al als ik naar haar keek, kreeg ik spontaan een erectie. Ze heeft de hele tijd die catsuit aangehouden en ik heb een fantastische, een kinky sessie met haar gehad. Een aantal elementen die ik weleens met Dani doe, hebben we ook gedaan. Een erg geile sessie en daarnaast is Stacey  gewoon een erg leuke en veelzijdige meid. Een echte aanrader en van veel markten thuis. Ook is zij een respectvolle meid, zeker richting Dani. Dat viel me al op tijdens gesprekken die ik met haar had op de donderdag en de zaterdag. Ze is niet een meid die probeert klantjes af te pakken van andere dames, tenminste ze probeerde het niet bij mij om mij af te pakken van Dani. En dat vind ik lovenswaardig. Ik ken ook dames, die daar geen moeite mee hebben...



Naam: Stacey
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 26
Haarkleur: Blond met een potje
Lengte dame: 1,57 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ B-cup

« Laatst bewerkt op: 10 juni 2018, 11:11:19 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.