Auteur Topic: PATRICIA  (gelezen 50423 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
PATRICIA
« Gepost op: 19 oktober 2015, 13:48:01 »












"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
PATRICIA
« Reactie #1 Gepost op: 20 november 2015, 17:56:10 »
Visit of November 18th 2015 :

Profile : 22 years, 1.60 m and 45 kg, black hair, silhouette very slim. Smiling girl, open to social time. Speak English and Spanish.

Service : Service with softness without being gfe because she gave only little kisses. Preliminaries with sensuality and caresses. Very tactile girl who likes to touch you. A very soft blowjob and sex were very pleasant because she was active and participative.

Appreciation : good
 
Repetition : high.

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
PATRICIA
« Reactie #2 Gepost op: 21 november 2015, 14:56:27 »
J'ai rencontré la belle Patricia ce vendredi , et j'ai craqué illico presto.
Magnifique session, le feeling est très bien passé, je suis resté une heure et c'était vraiment une de mes meilleurs rencontres de ces derniers mois.
Elle est joueuse, et très sexy, j'adore son style, et je la recommande chaudement  :kissass
East Tripper

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
PATRICIA
« Reactie #3 Gepost op: 13 december 2015, 19:04:11 »
A peine arrivé au Samya, discutant autour du petit-déjeuner avec le papy, Patricia me surprend et me saute au cou.
Cette fille, un peu fofolle c'est vrai, est absolument adorable, et tellement slim

Bref, une seconde fois avec Patricia, toujours super, l'heure passe très vite, je me suis bien éclaté avec elle.

Presque toujours bookée le reste de la journée, elle a de plus en plus de succès, mais reste pareille, pourvu que ça dure.
Elle part lundi 14 au pays en vacances , pour un mois
East Tripper

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
PATRICIA
« Reactie #4 Gepost op: 7 maart 2016, 00:35:26 »
J'ai revu avec grand plaisir Patricia, nous avons encore passé une heure de pure éclate en chambre, je la recommande chaudement !
East Tripper

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
PATRICIA
« Reactie #5 Gepost op: 29 mei 2016, 23:39:58 »
Patricia est revenue de vacances, en pleine forme, je recommande toujours, c'est une fille adorable, excellente pipe et sexe  :035:
East Tripper

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
PATRICIA
« Reactie #6 Gepost op: 26 november 2017, 16:32:23 »

Gedurende de avond/nacht kreeg ik telkens een prachtige en oprechte glimlach van Patricia toegeworpen als ik haar voorbij liep. Een dame die op het eerste oog niet opvalt in het optisch geweld. Langzaam maar zeker raakte ik toch geïntrigeerd door haar. Het zal zo rond 01.45 uur zijn geweest toen ik een sigaretje wilde gaan roken. Ik liep het eetgedeelte in en daar zat ze aan het eerste tafeltje. Ze zag me en er verscheen weer die glimlach op haar gezicht. Ik stopte en we raakten aan de praat. Ze vroeg of ik plaats nam en het gesprek nam een vogelvlucht. Ze zei dat ze me al vaker in Samya had gezien en al eerder een gesprekje had willen aanknopen, maar dacht dat ik niet in haar geïnteresseerd zou zijn. Ik legde uit dat ik nooit zelf op een dame afstap. Al snel bleek dat er achter die prachtige innemende lach een dame schuil ging met een heerlijke humor en de nodige intelligentie. De klik en de chemie was er vanaf de eerste seconde. Je voelt meteen dat dit wel eens zo'n dame kan zijn die je compleet versteld zal laten staan. Geen enkel moment kwam er van haar zijde de hint naar een kamergang. Ik zei haar dat ik eigenlijk op weg was om een sigaretje te roken en ik graag nadat ik hieraan had toegegeven intiemer met haar kennis wilde maken. Ze zei dat ze op mij zou wachten. Bij terugkomst liep ik haar tegemoet en weer verscheen er die glimlach op haar gezicht. Ik zei haar dat ik er klaar voor was om onze ontmoeting verder plaats te laten vinden in een intiemere setting. Daarop pakte ze mijn hand op een liefdevolle wijze en zo liepen we door de bar richting de theke voor een sleutel.

Er waren nogal wat wachtenden voor ons. Waar het gros van de dames zich als hongerige katjes rond de theke hadden verzameld kroop zij lekker tegen me aan. Mijn armen dirigeerde ze om haar heen en liefdevol streelde ze me. Het gesprek viel geen moment stil en we maakten de nodige grapjes. De verwonderde blikken van de andere dames onze richting uit spraken boekdelen. Een aantal dames probeerden hun date te overtuigen om naar de Kino te gaan en dit leverde komische situaties op. Iets voor half drie was het dan eindelijk zover dat er een sleutel beschikbaar was.

Ik haalde de massage olie tevoorschijn en ze was blij verrast dat ik haar een massage wilde geven. Hierna gingen we over in langzaam elkaars lichaam te strelen en onze lippen smolten samen. Haar handje ging kennismaken met "my little friend" die al fier overeind stond. Ze kronkelde als een slang over me heen en al kussend ging ze langzaam naar beneden tot haar tepel het topje van mijn eikel beroerde. Heel gevoelig ging ze er langzaam overheen en dit gaf een heerlijk gevoel. Ze had door dat het tijd was voor fase twee en begon aan een heerlijke gevoelige en zeer gevarieerde BJ waarbij ze hem enkele keren geheel in haar mondje liet verdwijnen. Na een tijdje keek ze me ondeugend aan en zij dat het nu de beurt was aan "little Patricia" om te spelen. Ze liet zich in cowgirl over me heen zakken. De combinatie van haar nauwe poes en de wijze waarop ze haar spiertjes gebruikte gaven een waanzinnig gevoel. Ze besloot er nog een tandje bovenop te gooien en draaide zich in reverse cowgirl waarbij ze haar bekken zodanig gebruikte dat het nog intenser werd. Om mijn kruit niet in een vroegtijdig stadium te verschieten kwam ik overeind en nam de regie over. Zij kwam ook overeind en langzaam penetreerde ik haar. Al snel werd duidelijk dat ik het juiste plekje raakte. Ik vroeg haar haar benen langs de mijne te leggen en we draaiden in lepeltje lepeltje. Alle remmen gingen vanaf dat moment los bij haar. We genoten beiden volop en passievol werd er getongzoend terwijl we compleet in elkaar opgingen. Ik draaide haar door op haar rug en in lying doggy gingen we verder. Onze ritmes sloten naadloos bij elkaar aan. In the heat of the moment floepte my little friend eruit en ze maakte van dat moment gebruik om de pirelli te vervangen en nadat ze een nieuwe had gemonteerd nog een staaltje van haar DT kwaliteiten ten toon te spreiden. Wat een heerlijk gezicht om hem helemaal in haar mondje te zien verdwijnen. We hadden al de nodige gymnastische oefeningen gedaan en besloten in missio verder te gaan. Onze lippen leken met superlijm aan elkaar geplakt. Beetje bij beetje werd het tempo opgevoerd totdat er een orgasme volgde van een intensiteit die je zelden beleefd. Er waren bijna anderhalf uur verstreken. Snel een sigaretje gerookt en tijdens het aankleden bedankte ze me uitvoerig voor de sessie en dat ik voor haar had gekozen. Ik zei haar dat ik haar moest bedanken voor de waanzinnige sessie.

Je treft dames waarmee je een klik hebt op persoonlijk vlak, je treft dames waarmee je een klik hebt op sexueel vlak. Slechts zelden tref je een dame waarbij het totaal plaatje helemaal klopt. In het geval van Patricia is dit wel het geval. Herhalingsgevaar Duh, verslavingsfactor op het gevaarlijke af. Voor mij een topper in alle opzichten.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
PATRICIA
« Reactie #7 Gepost op: 11 februari 2018, 21:00:51 »
Gisteren weer een heerlijk uurtje beleefd met Patricia. Inmiddels uitgegroeid tot een vaste waarde en zekerheidje voor mij als ik Samya bezoek. Ik ken weinig dames die service gerichtheid en sensualiteit zo goed weten te combineren.

Offline French Lover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
PATRICIA (Roemeense - Bruin)
« Reactie #8 Gepost op: 4 april 2018, 20:56:25 »
Visit of Saturday, March 31st.

I wsa waiting for Lilly when Patricia smiles and caresses me in passing : it is a first.  :laydown
This puts my order of priority in question.  :-[
Before I could say "phew", she was harpooned by a guy.

Later, Patricia smiles at me again : she troubles me.  :017:
Returning from the locker room, I open the door of the bar and see Patricia slumped on the gaming table.

I put my arms around her waist, and smiles at her when she turns around.
She tells me that she is going from surprise to surprise with me, on this day : Catalina informed her of my desire to discover her talents, and I enjoy frightening her.

We decide to continue chatting at the reception, because the sound volume of the music is already too high.  :ecomcity:
I remind her of our first conversation, a few years earlier, when she arrived, during which she seemed uncomfortable.
She told me that I was wrong, and that she was openminded about the process.  :sign0065:
During this contact, she is smiling and tactile.
She will be so during the session.  :happy

Best session during this visit : She is Great.  :pica

Tummy tenderly lip and then add her tongue. 
Caresses with the tips of the fingers making the excitement rise.  :inlove
Superb varied blowjob (especially when it makes up his tongue along Junior) and enduring.  :xrated
She has velvet cupping in her Bermuda triangle, she contracts the muscles of her vagina to give more pleasure, especially during cowgirl (also enduring).  :bonken
Eye contact, whatever the position.
It makes me grow my war scream, like that of a virgin in a brothel.  :sign0098:

Mandatory recidivism and Priority at the next visit.   :clap:

I meet Catalina, who asks about the level of complicity during the session with "her sister".   :varken
I tell her about my happiness.  :cochon
She answers me : "It is normal that she is sweet and kind, she is my little sister".

Moreover, I would be good both "sisters", one after the other, because they do not trio.  :trio

Offline French Lover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
PATRICIA
« Reactie #9 Gepost op: 16 oktober 2018, 20:59:05 »
Session on Saturday, October 13th.

It had been seven months since I expected that.
She is great !   :pica
Sweet blowjob.   :sexxx
Variations of positions and rhythms during rodeo.   :bonken
She makes you feel how much she wants to give pleasure.   :laydown
Friendly Lady.   :happy
She would be on vacation in December.

Offline French Lover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
PATRICIA
« Reactie #10 Gepost op: 23 november 2018, 22:24:00 »
Recurrence on Saturday, November 10th.
Like previous times, she was great.  :bonken

To know :
- often overbooked by her usual lucky on Saturday afternoon
- regularly absent on Monday and Tuesday
- plan to leave during December to return at the end of January (?)