Auteur Topic: Guilia  (gelezen 20507 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Guilia
« Gepost op: 8 november 2015, 11:35:00 »
Guilia (Ex-pauschalclub Münster)
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: 26
Postuur: Normaal, 170cm, 59kg
Borsten: 75C
Haren: Blond
Taal: Duits/Engels
Tattoo: Ja
Piercing: Nee
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Uitstekend
Service: Zoenen, Aftrekken (zc), Frans (zc), neuken (mc)

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
[attachimg=13]
[attachimg=14]
[attachimg=15]
[attachimg=16]
[attachimg=17]
[attachimg=18]

[attachimg=19]
« Laatst bewerkt op: 12 december 2015, 11:03:26 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Guilia
« Reactie #1 Gepost op: 13 januari 2016, 23:10:44 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]

[attachimg=9]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Giulia
« Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2016, 22:48:38 »
Deze mooie vriendelijke dame heeft me gelokt met haar glimlach. De hele dag door liep ze vrolijk rond te huppelen en te lachen.
Naast haar op het bankje plaats genomen en wat kennisMaakGeknuffel laten plaatsvinden. Giulia koos een mooie kamer uit voor ons en het werdt een gfe sessie. Wat zoenen, wat strelen en een prima blowjob. Ze positioneerde zich tijdens de blowjob zodat ik goed aan haar borsten en ook met haar poesje kon spelen.
Even later het rubbertje er rond en zij bovenop. Vermist de druk hoog was heeft dit geen 5 minuten geduurt. Nadien nog het half uurtje volgemaakt en de kamer verlaten.

De rest van de dag nog wat leuk tease gedrag en steeds met die mooie glimlach.
Zeer leuke meid. En herhalingsgevaar aanwezig.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Guilia
« Reactie #3 Gepost op: 29 mei 2016, 20:26:47 »
Giulia
Ik heb Giulia meerdere malen belooft om de eerste kamer met haar te gaan doen, maar dat was er nooit van gekomen. Ik nam de laatste slok van mijn koffie, toen Giulia de trap af kwam. Ze liep naar de bar waar ik zat en gaf me een paar zoenen als begroeting. Gelukkig was ze niet “boos” op me. Ze pakte wat te drinken voor zichzelf achter de bar en ik bestelde nog een watertje bij haar, waarna we gezamenlijk naar buiten gingen. Het was nog mooi weer en het zonnetje scheen. We hebben een tijdje in de zon gezeten en wat bij gepraat. Haar nichtje Andra gaat volgende week 2 maanden met “Urlaub” en zij zelf gaat een maandje later met “Urlaub”. Na een tijdje in de zon te hebben gezeten, zijn we naar binnen gegaan. Daar hebben we beide nog een drankje genomen aan de bar en zijn in een bank gaan zitten, waar we ons gesprek voortzetten. Ik denk dat ik ruim een uur met haar heb gepraat, alvorens we naar een kamer zijn gegaan.
Op de kamer zijn we begonnen met (tong)zoenen, waarna ze mij een blowjob gaf. Vervolgens heb ik haar in doggy genomen. Giulia is ook zo'n meid met een lekker kontje. Ik had dus een heerlijk uitzicht en ik kon haar billen lekker vastpakken.
Later op de dag heb ik nog een kamer met haar genomen, maar toen hebben we alleen wat gerelaxt en elkaar een massage gegeven.
Al met al waren de kamergangen boven gemiddeld goed, alleen miste ik dit keer iets tov de laatste keer met haar. Giulia gaf al aan dat ze wat vermoeid was van afgelopen week en ook het feit dat Andra volgende week weg was, speelde mee denk ik. Daarnaast zei ze vanaf het begin van de dag al, dat ze het vandaag rustig aan wilde doen en maar een paar kamers wilde draaien. Ze was daarom wel blij om de tweede kamer met mij lekker rustig aan te doen en te genieten van een massage.
Tussendoor heb ik ook een paar keer bij haar gezeten, zonder op een kamer te gaan met haar. Een aantal keren nodigde ze me zrlfs uit om bij haar te komen zitten, om verolgens weer verder te gaan.

Naam : Giulia
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits en Engels
 Leeftijd : 26 op de website, maar volgens haar 28
 Haarkleur/-lengte : Blond, bijna tot aan de billen
 Lengte dame : 1,70 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 59 Kg, maat 34 / C-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ (staat niet standaard op haar setcard, maar als het klikt blijkbaar wel)
Presales: 10/10 (leuke gesprekken met haar gehad en ze geeft je altijd een glimlach, zoen of aanraking als ze je ziet)
Aftersales: 10/10 (Ook na de tijd leuke gesprekken met haar gehad en ze geeft je altijd een glimlach, zoen of aanraking als ze je ziet)
Cijfer: 9
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Donderdag 15 september
« Reactie #4 Gepost op: 17 september 2016, 23:56:50 »
Inmiddels was Giulia ook weer terug in de club. Ze kwam buiten zitten samen met Lorena. Lorena is een meid met een erg mooi figuurtje. Van haar gezicht moet je houden. Dat is niet zo mijn smaak.
Ik ging de jacuzzi uit om me te douchen en keerde daarna terug. Ik nam plaats naast Giulia. Net als Kami, had ik Giulia ook al zeker 3 maanden niet meer gezien. Giulia had overigens een erg mooi sexy mini jurkje aan, waarin haar lichaam mooi uit kwam. Giulia is net als Kami een meid van eind 20, maar beide zien er nog altijd zeer appetijtelijk uit. Met name haar derierre, maar ook haar nog steeds erg mooie en stevige borsten, springen in het oog.

Met Giulia even een tijdje bijgepraat, totdat ze even weg moest. Ik probeerde toen een gesprek met Lorena te voeren, maar ze meer intresse in haar mobiele telefoon. Even later kwam Giulia weer terug. We hebben nog heel even buiten zitten praten, waarna ze voorstelde om een kamer te gaan doen en dus gingen we samen naar boven.

Op de kamer begonnen we met knuffelelen en zoenen, waarna ze me een blowjob gaf. Tijdens haar blowjob, speelde ik met mijn vingers met haar poesje. Ik merkte dat ze hier op reageerde en stelde voor om haar ook te verwennen. In het verleden in Pauschalclub Münster heb ik dat ook een paar keer geprobeerd, maar destijds had het geen effect op haar. Misschien omdat we elkaar toen nog niet zo goed kenden. Ik had er nu wel een goed gevoel over om het nog eens te proberen en mijn intuïtie bleek juist. Met mijn vingers had ik haar al wat opgewarmd en toen ik haar plekje gevonden had en deze steeds intenser stimuleerde, kwam ook Giulia schokkend klaar.

Net als bij Kami, heb ik bij Giulia ook het gevoel dat ze het niet speelde en om dezelfde redenen. Giulia is een mooie meid die erg populair is in saunaclub Love en die het niet nodig heeft om toneel te spelen. Al die tijd dat ik haar ken, heb ik wel het gevoel dat ze behoorlijk eerlijk tegen me is. Dat concludeer ik vanwege de dingen die ze soms zegt, en haar uitgesproken mening over bepaalde zaken.

Nadat Giulia even was bijgekomen, was het mijn beurt, maar op de een of andere manier wilde het niet meer lukken. Ik denk te snel na Kami en het rondje sauna helpt ook niet mee. Ik heb het verder ook niet meer geprobeerd en we hebben nog even wat bijgepraat tot de tijd om was.

Naam: Giulia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd: 26 op de website, maar volgens haar 28
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 59 Kg, maat 34 / C-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ (staat niet standaard op haar setcard, maar als het klikt blijkbaar wel)
Presales: 10/10
Aftersales: 10/10
Cijfer: 9
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.