Auteur Topic: LINET (Hongaarse)  (gelezen 35089 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
LINET (Hongaarse)
« Reactie #15 Gepost op: 17 januari 2016, 00:05:32 »
Ik dacht even dat je het had over de borsten van Adelina, maar toch niet  ;)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
LINET (Hongaarse)
« Reactie #16 Gepost op: 18 januari 2016, 18:13:28 »
Adelina heeft ook mooie borsten, nog een tikkeltje groter dan die van Linet zelfs, maar Linet haar tieten zijn nog iets perfecter vind ik.

En laat ons nu stoppen met deze vleeskeuring ;D

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
LINET (Hongaarse)
« Reactie #17 Gepost op: 30 januari 2016, 20:04:20 »
Linet dus,GND gezicht,de rest is gewoonweg perfect,borsten,zet Linet op haar hoofd op haar voeten,draai ze links,rechts,die blijven op hun plaats.
Linet liet de jacuzzi vol lopen,naakt of course,ik moest even die borsten voelen,man wat een gevoel.Eerst iets gereserveerd,eenmaal in het water weekte ze helemaal los,niet echter zonder eerst een aparte ervaring.Ik kende haar niet,maar zij had mij nog gezien,meermaals bij,ja die,Carmen1 dus,ze vroeg of ik wat wilde vertellen over mijn kamers met haar,vreemd.Ik gaf haar aan wat ze deed,dit was kort,maar meteen kwam ze haar borsten aanbieden en het TZ begon,diep,lippen bijten,likjes.Na het jacuzzi-gedeelte danste ze voor mij door de kamer,ik werd er helemaal gek van,wat een vertoning.Op bed beffen,PZC,zeer diep en goed,zit zo dat ik overal bij kon,waarom heb ik maar 2 handen gekregen?Neuken in 2 standjes,
probleemloos klaar gekomen.Zeer hygienische meid,alles van haar spul,van douchegel tot gellie en handcreme.Geen klokkijkster,we rookten samen 1 sigaret,waar we beurtelings van genoten,na 70 min. de kamer verlaten,geweldige service en attitude.Ik heb haar natuurlijk een extra gegeven.
1 minpunt:de kamer moeten verlaten en afscheid nemen van haar. :banghead:

22/01/16



« Laatst bewerkt op: 30 januari 2016, 20:19:17 door oudebelg »
you only live once

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LINET (Hongaarse)
« Reactie #18 Gepost op: 21 februari 2016, 11:21:16 »
Zoals al hier beschreven echt een schat van een meid. Vooral de pre en aftersales zijn geweldig. De sessie zelf was niet onaardig. Ze is vooral erg GFE en brabbelt van alles in het Hongaars wat geil klinkt. Tijdens de sessie zei ze: you are sexmachine. Ik zei: no I am pret. Vervolgens zei ze what the fuck hehehe  ;D. Verdorie KP ben door mijn geilheid vergeten je groeten over te brengen :sorry:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LINET (Hongaarse)
« Reactie #19 Gepost op: 21 februari 2016, 11:29:55 »
Tijdens de sessie zei ze: you are sexmachine. Ik zei: no I am pret. Vervolgens zei ze what the fuck
OMG..... dan is het goed mis met de meisjes.  :-\
Het wordt tijd dat er fotoselectoren van de rakkers komen. Beter in beeld dan dat de meisjes denken dat we sexmachine zijn.  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LINET (Hongaarse)
« Reactie #20 Gepost op: 21 februari 2016, 11:58:17 »
Tijdens de sessie zei ze: you are sexmachine. Ik zei: no I am pret. Vervolgens zei ze what the fuck
OMG..... dan is het goed mis met de meisjes.  :-\
Het wordt tijd dat er fotoselectoren van de rakkers komen. Beter in beeld dan dat de meisjes denken dat we sexmachine zijn.  :lol_hitting:


Haha, ze wilde je enkel doen geloven dat je zo goed als mij bent  ;D :lol_hitting:
Oftewel droomde ze alweer van mij tijdens sexxx met een ander .... tja,ik kan het ook niet helpen dat ik nu eenmaal de beste, lekkerste en knapste ben van allemaal  :dance2
[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
LINET (Hongaarse)
« Reactie #21 Gepost op: 12 maart 2016, 16:56:03 »
Deze dame zoekt gezelschap in een hogere regione helaas biedt biedt een slechte ervaring gezien de ervaring met bovengenoemde. .
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LINET (Hongaarse)
« Reactie #22 Gepost op: 12 maart 2016, 17:26:30 »
Deze dame zoekt gezelschap in een hogere regione helaas biedt biedt een slechte ervaring gezien de ervaring met bovengenoemde. .
Dat is voor mij Chinees, Vendezz, ik lees enkel goede recensies over haar .... wie is bovengenoemde die een slechte ervaring had met haar?
Euh, het kan vanzelfsprekend, en Linet is ook niet mijn type (te weinig kont voor mij), maar als ik KP, OB, pret, Hyuaaaaaaennogwat, Jeank, Sjeufke hoor en lees .... ze zijn allemaal in de wolken .... de wolken zijn hogere regionen  ;D


Verklaar je nader ... tegenvallende kamer gehad met Linet? Kan gebeuren ....


gr


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
LINET (Hongaarse)
« Reactie #23 Gepost op: 12 maart 2016, 20:30:35 »
Ik zal wel weer afgeschoten worden hier maar service komt bij een select groepje dames in de clubs gewoon neer op het aantal briefjes dat die man al aan haar gaf.  De persoon in kwestie staat er vaak niet eens bij stil hoeveel 100-den, 1000-den euro's hij al gaf aan zijn 'vast meisje'.  Het zou maar al te gek zijn als we van kanariepiet zouden moeten vernemen dat de geleverde service van Julia in Sixsens maar zo-zo zou zijn.

Dat selecte groepje dames heeft voor zichzelf besloten om zeer goede service te geven aan recidivisten en daar hun verdiensten mee te maken.  Da's hun recht en allicht leuker dan telkens weer moeten afwachten wat het halfuurtje zal brengen. 

Wat ik eigenlijk enkel maar wil stellen is dat je op een forum aandachtig moet lezen en goed moet nagaan wie wat schrijft.  Het is niet omdat mijnheer A al 20 keer met mevrouw D op kamer ging en mijnheer B er ook mee pannenkoekte en mijnheer C kompaan is van mijnheer A en B dat mevrouw D dan met iemand die ze verder niet kent en een halfuurtje mee op kamer trekt, hem dezelfde service zal geven. 

Tussen haakjes (of net niet).  Linet kwam mij eens versieren en de klik was er niet.  Tegelijk te veel over acting en het antwoord dat tongzoenen enkel op kamer kan.  Een week later hoor ik van een mijnheer dat ze wat afstandelijk was.

Ik zei al eens iets in die trend vandaag.  Het zou maar erg zijn dat als je telkens weer met een dame gaat en telkens langer dan een halfuur dat je dan een service zou krijgen waar je nog makkelijk verbeterpunten bij kan opmerken.

Voor mij is het al even geleden dat ik vaak met dezelfde dame lang kamerde maar al wat ik hoorde over de service van Julia in PSR was alles behalve verbluffend maar ik die haar 1000-den euro's gaf, kreeg altijd perfecte service  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LINET (Hongaarse)
« Reactie #24 Gepost op: 12 maart 2016, 20:44:05 »
Sef,


Je wordt niet afgeschoten, je voelt je geroepen om te reageren en dat mag, mijn oma zei vroeger altijd .... niet janken voor je slaag gekregen hebt ....  :happy


Het kan best zijn dat Vendezz slechtere service heeft gekregen, alleen kan ik kop noch staart krijgen aan zijn bericht, en ik vroeg enkel om wat verduidelijking ..... meer moet je er niet achter zoeken ...  lees mijn vraag aan Vendezz nog eens door aub, waarvoor dank  ::) :o ;)


Niet iedere dame is populair bij iedere man, daarom net mijn vraag om meer duidelijkheid ....   ;)





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
LINET (Hongaarse)
« Reactie #25 Gepost op: 1 mei 2016, 18:53:34 »
==> Samya
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LINET (Hongaarse)
« Reactie #26 Gepost op: 1 mei 2016, 19:32:36 »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
LINET (Hongaarse)
« Reactie #27 Gepost op: 13 juli 2016, 00:40:08 »
Terug in Sixsens sinds een aantal dagen. Nice :)

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
LINET (Hongaarse)
« Reactie #28 Gepost op: 14 juli 2016, 22:52:10 »
Ik was ondertussen bijna 12uur in de club en slechts 1 kamer gemaakt. Er waren enkele opties, maar niet echt overtuigend.
Wat vroeger op de avond had ik dame in het lichtblauw voorbij zien komen maar had hier maar een glimps van opgevangen.
Ik had bijna de beslissing genomen om mijn laatste pijlen op Andrea te richten maar toen kwam de dame in het lichtblauw binnen
en ik moest even mijn mijn hoofd 180graden draaien om te verifieren dat het geen fata morgana was. Ze smulde wat pizza naar binnen en verplaatse
zich even naar het gokkershol. Ik liep snel even naar het toilet in de hoop dat ze daar nog zou zijn. (Gevaarlijk manoeuvre want eenmaal je zinnen
op een dame gezet moet je ze grijpen want je gaat net zien dat ze ergens anders gewenst zijn).
Mijn wingman aan de toog hield ze goed in de gaten voor hem moest ik niet vrezen want hij was toch al platzak.
Ik kom terug en ze loopt recht in de armen van mijn wingman. Potverdorie, maar wat vroeger op de dag had mij ook in de steek gelaten en deze maal was hij
zo vriendelijk om haar door te verwijzen naar mij.

Linet was deze beauty to shoot. Beetje chitchat en dan verplaatst naar een zeteltje. nog rustig iets gedronken en zij een sigaretje gerookt.
Ze leek wat nerveus maar was toch niet gejaagd om op de kamer te gaan. Bleek dat ik een gewenste schuilbeer was want er hingen wat ladderzatte figuren rond in de bar die voor de meiden te mijden waren.

Na 10-15 minuutjes aangegeven om maar eens een privaat hokje op te zoeken. Het werdt kamer 15.
Eerst boven de sleutel halen en dan weer naar -2 beneden. Als fiere beer liep ik met deze dame in de arm door de club. Ik had het gevoel dat ik de hoofdvogel had geschoten.
Op de kamer ondergingen we even een desinfecteer ronde welke niet storend was. Ze toonde mij haar uurwerk en zei "de tijd gaat nu in". Zelf vond ik dit een
super initiatief van haar, en zeker vermits je regelmatig wat tijdstelende verhalen leest.
Ik was al helemaal verkocht, ze is jong, knap, correct en je kan er een babbel mee doen. Voor mij was het al een goede sessie en ze moest nog beginnen.
Ik verwachte nog ergens een addertje onder het gras.

Zoenen zacht , iets meer , wat tong en al snel all the way, weer een extra punt. Kon niet meer stuk.
Dan maar het bed op en hier nog wat verder en dan nam Linet de regie in handen en werd ik overgeleverd aan haar blowjob skills. Damn dit voelt goed, te goed en alsof ze mijn gedachten kon lezen positioneerde ze haar poesje netjes in 69 zodat ik haar lekkere grotje kon onderzoeken. Eerst wat teasen er rond maar haar grotje volgde mooi mee naar waar ik bewoog. Het zilt/zoete smaakje bereikte mijn smaakpapillen. Mijn concentratie liet het afweten en moest haar vragen om even te stoppen want anders had ik mijn zaadjes recht in dat guitige mondje geschoten.
Niet gevraagd of dit een optie was, maar ik vermoed van wel.

Omgedraaid wat gezoend en dan diende er geneukt te worden. Ik on top prima, rustig naar binnen, wat heerlijk. Vermoede dat dit maar een minuutje ging duren maar blijkbaar was ik na een relaxte dag in een supermood.
Het zweet brak me uit en Linet bleef maar zoenen, geen 5 seconden of ze trok mijn gezicht weer naar het hare, het toppunt was nabij maar toch nog zeker 5 minuten op de rand van het hoogtepunt blijven hangen.
Je kent dat wel, je wil je overgeven maar je wil nog meer. De tijd leek stil te staan, gewoon proberen zolang mogelijk dit gevoel te rekken.
Goddelijk neuken, zoenen als bezeten en ondertussen kriebelde ze ook nog aan mijn ballen.
Elke spier in mijn lijf verkrampte en het condoom werd gevuld.
Jezus Christus wat was dit voor een sessie.

Geen idee hoelang we bezig waren maar mijn wingman stond te wachten aan de bar (dacht ik tenminste) dus even de tijd gevraagd. Net binnen het half uurtje.
Ik had er graag nog een half uurtje aan toegvoegd maar ze zag me even twijfelen en zei dat we rustig konden afronden en het op een half uurtje konden houden. Nog een knuffel, nog even wassen zeker geen haast en dan van de kamer.
Uiteraard haar nog hartelijk bedankt en haar boven op mijn lijstje voor herhaling gezet.

Ik had sixsens een tijdje links laten liggen en dacht dat dit wel weer even zou gebeuren ook al vind ik dit de mooiste club waar ik tot nu toe geweest ben maar Linet strooit hier wat
roet in het eten. Speciaal voor haar kom ik graag terug maar dan zeker een uurtje of wie weet meer.

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
LINET (Hongaarse)
« Reactie #29 Gepost op: 19 juli 2016, 21:55:55 »
Deze dame heeft een mooi lichaam. kennismaking was aangenaam en daar nam ze ruim de tijd voor en op de kamer was het allemaal super. Hoop dat de dame nu wel blijft. Herhaling zal zeker volgen.

Kan het niet met je eens zijn wat betreft de mooiste naturele borsten kanarie piet ze zijn wel eens waar mooi maar op nummer 1 komt Linda uit LR en kort daarachter op nummer 2 Marianna uit GT en als je graag eens een mooie dame met mooie borsten wilt en goede service raad ik je aan GT eens op te zoeken en met deze dame een kamer te maken. En heel ver daarachter aan komen pas andere dames en misschien zit Linet daarbij in de voorhoede.