Auteur Topic: NINA  (gelezen 6429 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
NINA
« Gepost op: 19 december 2015, 22:18:27 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
[attachimg=13]
[attachimg=14]

[attachimg=15]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
NINA
« Reactie #1 Gepost op: 9 april 2016, 10:33:01 »
Tijdens mijn laatste verblijf in Dortmund stond deze Duitse Milf op het programma met een "gone wild" show. Na een paar reguliere kamergangen met andere dames besloot ik halverwege de dag eens te gaan kijken bij de show. Er waren in totaal slechts drie heren. De eerste heer werd op het centrale bed uitgenodigd en mocht zijn ding doen. Nadat hij klaar was, kwam ik erachter dat de andere gast de ruimte had opgezocht om een tukkie te doen, dus moest ik me wel opofferen  ;D. Nina verwende me met haar mondje waarbij ik vrijelijk haar lichaam kon verkennen. Omdat ze dit zeker niet onverdienstelijk deed heb ik haar maar laten gaan en eindigde het uiteindelijk met een explosie in haar mond.

Een ware PSE, met vunzige talk van deze babe. Voor haar waren er natuurlijk te weinig heren om er echt een show van te maken (het was die dag sowieso niet zo heel druk in de club).