Auteur Topic: Diana  (gelezen 9956 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Diana
« Gepost op: 21 december 2015, 17:55:49 »

[box title=Diana]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels, Roemeens, Duits
Leeftijd:         +/- 25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          +/- 1,68m
Model:            slank
BH:                 B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      donkerbruin
Haarlengte:    halflang tot lang
Oogkleur: appelblauw-groen eerder groen
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Neuken en niet eens goed
[/box]
[box title=pro en contra]
+ optiek
- al de rest
[/box]
[box title=extra info]
te mijden meid, daarmee is alles gezegd.
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Diana
« Reactie #1 Gepost op: 21 december 2015, 18:00:04 »
Uit verslag http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1808.msg71622#msg71622

Cfr http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18734.0, zeer vergelijkbare ervaring.

Ook deze dame wou niet on top. Alles was tegen haar zin. Ik was zelf ook wat moe en nu nog meer dus ik kwam ook niet klaar in haar maar masturberend. Ik had wel de tijd genomen daarbij haar schone lijf te verkennen en haar tieten zijn ook best leuk om mee te spelen maar dat is het dan ook.

Score *
« Laatst bewerkt op: 21 december 2015, 18:19:38 door Vazkor »

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Diana
« Reactie #2 Gepost op: 26 februari 2016, 11:38:42 »
Vervolgens kwam ik toe aan de tweede ronde. Had inmiddels enkele leuke dames gezien, die ik echter om beurten moest missen. Stond aan de bar wat te drinken toen er een op zich lekkere dame op me af kwam. Gezellig praatje, meende haar al eens te hebben gezien (bleek AcaG) te zijn geweest, maar ze kwam wel meteen ter zake. Of we op een bankje konden plaats nemen. Tja, dat kon wel maar keek nog wel even rond of inmiddels een andere dame van mijn voorkeur rondliep. Dat was helaas niet zo. Op het bankje een beetje zitten rommelen, knuffelen, nix bijzonders. Ze vroeg een paar keer of ik met haar tevreden was…………?? Dat had mij aan het denken moeten zetten. Kennelijk was ik nog te bedwelmd van de eerste sessie/dame waardoor ik niet oplette. Inmiddels was ik op kamer er achter gekomen dat ze Diana heet.
Ze begon met een pzc sessie en die werd vreselijk. Ze vertelde dat ze een probleem met d'r kies had en niet zo goed kon pijpen. Nou en dat bleek overduidelijk. En maar zielig doen en weer doorgaan, stoppen, doorgaan ………….Bah. Andere positie, had ze weer wat, en wer last va d'r kies en weer kletsen …..@#$%%^^&&&**^*()%##@@##!!!
M'n goudstaafje smolt in no time en m'n goesting was binnen 5 minuten volledig verdwenen. Dat is me nog nimmer gebeurt!! Niet door eigen schuld en niet door een DVP!! Ik had er inmiddels onvoorstelbaar de kolere in!! Dus stoppen, je verlies nemen/afrekenen en niet meer op letten. Voor mij is dit op zeker een TMM!!

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Diana
« Reactie #3 Gepost op: 26 februari 2016, 19:16:44 »
Klatergoud ik had eerder in December bijna net hetzelfde voor als jij. Over alles klagen en erg onzeker. Anderen bleken dan weer lovend oa toen ze nog in AcaGold zat. Is ze wel dezelfde, no twin sister? Strange.

Admins, misschien de draadjes samen voegen?
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18260.msg65907#msg65907

Blijkbaar zou ze van Tchechië zijn? Waarom heb ik nu toch gezet dat ze van Roemenië komt?  :lol_hitting: