Auteur Topic: ANGELIKA  (gelezen 13222 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANGELIKA
« Gepost op: 21 december 2015, 23:40:49 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]

[attachimg=11]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANGELIKA
« Reactie #1 Gepost op: 26 november 2016, 07:46:07 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANGELIKA
« Reactie #2 Gepost op: 22 december 2016, 23:21:47 »
Nadat Angelika klaar was met dansen, ging ik gelijk naast haar zitten. Ook zij kwam lekker op mijn schoot liggen, waarbij ze me af en toe een zoen gaf. Ik moet zeggen, dat Angelika wel een paar pondjes is toegenomen. In Pauschalclub Dortmund was ze een stuk slanker. Voordeel is wel dat ze nu een heerlijke grote ronde kont heeft, maar haar buikje mag iets minder.

Vrij snel zijn we naar een kamer gegaan, wat ik niet erg vond, want na deze kamer wilde ik toch zo snel mogelijk naar huis, omdat de volgende dag de wekker weer om 7 uur gaat en ik nog zeker 1,5 uur moest rijden alvorens ik thuis zou zijn. Het was nu iets na 11 uur.

Op de kamer ook met Angelika eerst getongzoend. Dit voelde prima, maar net even wat minder dan met Bella en voor mijn gevoel ook net iets minder dan met haar in Dortmund. Eerste wilde ik haar verwennen en begon haar te likken. Ze hielp me mee, door met haar vingers over haar clitje te wrijven. Op deze manier kwam ze tot een orgasme. Of dat ookj werkelijk zo is geweest kan alleen zij beantwoorden.

Daarna was het mijn beurt. Haar blowjob voelde erg goed en ik was al snel op sterkte. Haar wilde ik nemen in doggie, met haar grote ronde kont. Helaas kwam ik in deze positie niet tot een orgasme, waardoor ze me een combinatie gaf van een blowjob met een handjob. Dit had het gelukkig wel het juiste effect.

Naam: Angelika
Nationaliteit/Taal: Hongaarse/ Engels en Duits, maar beide zeer, zeer minimaal
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Cijfer: 7,5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.