Auteur Topic: BELLA  (gelezen 17741 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BELLA
« Gepost op: 11 februari 2016, 21:44:33 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]

[attachimg=9]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #1 Gepost op: 9 april 2016, 10:39:46 »
Bella was voor mij een nieuwe verschijning in de club en wat later op de dag besloot ik maar eens kennis te maken met deze jongedame en dan komt het na een tijdje meestal wel met de vraag "Zimmer?" en waarom dan ook niet  ;D.

Ze is zeer vriendelijke en erop gericht om het de klant zoveel mogelijk naar zijn zin te maken. Omdat ik er al een paar sessies op had zitten duurde het wat langer, maar net zoals aan het einde van de dag Christina wilde ze van geen opgeven weten waardoor het een uitputtende sessie werd, maar wel een zeer goede. Thanks Bella!

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #2 Gepost op: 5 mei 2016, 15:24:41 »
Een meid die wel een full service pakket heeft is Bella. Na de eerste sessie met Nicole nam ik plaats bij haar op de bank. Ik dacht dat ze Roemeense was, maar ze bleek Hongaarse te zijn. Ze is nog maar 18 jaar en net een aantal weken in Duitsland. Haar Duits is heel erg beperkt en dat bleek met name op de kamer, toen ik haar wat vragen stelde en waarop ze alleen “ja” antwoordde, terwijl het geen ja of nee vragen waren. Maar goed, haar service pakket is goed. Ze tongzoend en doet dat redelijk goed. Je merkt wel dat ze totaal nog geen ervaring heeft. Met name haar blowjob was heel voorzichtig, waardoor het weinig gevoel gaf. Ze moet het allemaal nog leren. Ik probeerde haar wel aanwijzingen te geven, maar de communicatie liep erg stroef, omdat ze maar een paar woorden Duitse kende. Ik heb het na een tijdje afgebroken, waaop ze een massage aanbood. Ik heb haar door haar laten masseren, maar het was meer een beetje wrijven. Ook dit moet ze nog leren. Ik denk als ze een paar maaden in het vak zit, dit allemaal wel beter kan. Ook zal haar Duits dan wat beter zijn. Als ze over een paar maanden nog steeds in Dortmund is, zal ik zeker een kamer met haar nemen om te ervaren of ze progressie heeft gemaakt.

Naam: Bella
Nationaliteit/Taal : Hongaarse/ en 3 woordjes Duits
Leeftijd : 18
Haarkleur/-lengte : Bruin
Lengte dame : 1,53 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 52Kg, maat 34/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: ...
Aftersales: ...
Cijfer: (door haar onervarenheid kan ik haar niet goed beoordelen)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #3 Gepost op: 7 oktober 2016, 22:33:51 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
HALLOWEEN
« Reactie #4 Gepost op: 31 oktober 2016, 21:07:33 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #5 Gepost op: 22 december 2016, 23:16:56 »
Bella kwam gelijk knus op mijn schoot liggen. Tegenover ons zat Angelika, waardoor we een driekhoek gesprekje kregen in een mengelmoes van Duits en Hongaars. Schuin tegenover ons werd Franziska gemasseerd door een Stammgast en dit was wel erg vermakkelijk, omdat het geen standaard massage was. Haar billen werden uitgebreid gemasseerd en daarna haar borsten. Ze werd daarbij aangemoedigd door Bella en Angelika.

Na dit showtje zijn Bella en ik naar een kamer gegaan. Op de kamer begon Bella uitgebreid te tongzoenen en in tegenstelling tot Tina, zoent Bella wel met veel gevoel. In Pauschalclub Dortmund tongzoende Bella ook, maar toen was het allemaal nog wat onwennig. Nu voelde het uitermate goed. Zeker een minuut of 10 met haar gezoend. Daarna begon ze mijn lichaam te kussen en daalde af naar beneden om een blowjob te geven. Ook dit had ze nu beter in de vingers dan een half jaar geleden. Nadat ik op volle sterkte was, deed Bella een rubbertje erom en begon me in cowgirl te rijden. Deze positie moet ze nog een beetje leren, want het ging wat onwennig. Daarom ook haar uiteindelijk in missio genomen met heerlijk tongzoenen.

Bella is er dus flink op vooruit gegaan. Als ze zorgt dat haar Duits nog wat beter wordt, wordt het een dame waar je op en buiten de kamer veel plzier mee kunt hebben. Overigens ziet Bella er in het echt beter uit dan op de foto's.

Naam: Bella
Nationaliteit/Taal : Hongaarse/ Duits
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : Bruin/blond
Lengte dame : 1,53 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 52Kg, maat 34/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Cijfer: 8,5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.