Auteur Topic: Sonja ( Roemeense )  (gelezen 43061 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Sonja ( Roemeense )
« Reactie #15 Gepost op: 29 maart 2017, 21:41:09 »
@ Shakir: Sonja (Bab), Roberta (Bab), Jessica (LR) en Rose (LR): je hebt op 2 dagen tijd 4 meiden geneukt, die ik eerder ook al geneukt heb (4 keer kutzwager dus :-\ ;)). Straf toeval :)) 8).

Ik durf er niet bij stil te staan hoeveel dezelfde meiden we al geneukt hebben de afgelopen 10 jaar! Naar schatting zeker meer dan 30!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sonja ( Roemeense )
« Reactie #16 Gepost op: 29 maart 2017, 21:52:47 »
@ Shakir: Sonja (Bab), Roberta (Bab), Jessica (LR) en Rose (LR): je hebt op 2 dagen tijd 4 meiden geneukt, die ik eerder ook al geneukt heb (4 keer kutzwager dus :-\ ;)). Straf toeval :)) 8).

Ik durf er niet bij stil te staan hoeveel dezelfde meiden we al geneukt hebben de afgelopen 10 jaar! Naar schatting zeker meer dan 30!

Met 30 zal je er waarschijnlijk niet veel naast zitten nee :-\🙈 ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Sonja ( Roemeense )
« Reactie #17 Gepost op: 9 mei 2017, 19:03:24 »
[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Sonja ( Roemeense )
« Reactie #18 Gepost op: 9 mei 2017, 20:33:34 »
Mijn Babylon-liefje  t4533

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Sonja ( Roemeense )
« Reactie #19 Gepost op: 9 mei 2017, 21:51:00 »
Mijn Babylon-liefje  t4533
Mooie dame inderdaad. Met alles op de juiste plaats en van alles net genoeg  ;D
Dat erotisch brilletje...... 8)
Het is (ben) er nog niet van gekomen  ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Sonja ( Roemeense )
« Reactie #20 Gepost op: 5 juli 2017, 19:37:38 »
SONJA (Babylon) - Seks met de sexy Studente
Bij deze recensie
Ingekorte versie

 

DVP-Catalogus - Optick Fick, Lekkere mooie studente waar je stiekem op geilt tijdens het examen (en 2de zit ook...)
 
Foto's -
Ze ziet er nog beter uit!

Waar hij haar heeft ontmoet - Zoals Erika en Antonia zit ze meestal helemaal achteraan in de barruimte vlakbij de deur naar de tuin (met zwembad...). Ze had weer dat lekker sexy secretaresse voorkomen. Nee het werd niet de fantasie dat ik de vorige maand met Raïsa speelde in H7 maar het beeld kwam wel boven. Ik zou ze eerder bestempelen als de sexy studente waar je stiekem een blik op werpt waardoor het examen een puinhoop wordt omdat je verstand is kortgesloten.
 
Bijzonderheden - Dit is de 2de keer dat ik met haar op kamer ga met even grote tevredenheid. Ook toen waren m'n handen te klein om al die zachtheid, met die prachtige borsten te spelen, haar schoonheid in me te drinken. Werkelijk een optick fick en ze deed wat ik verlangde nog eens goed ook.
 
Presales - Ze smeekte bijna om de kamer op te gaan met haar ogen. Het was bijna tijd en we hadden maar 25 minuten of minder zelfs. Tijd voor presales was er niet maar ze kende me al.
 
Kamer Nr 14 - Standaard kamer beneden
 
Sessieverloop

Het werd een stomend vluggertje en wat voor een: ze maakte me gek met haar prachtige lichaam. Ofschoon ze m'n spelletje en erg goed deed, kwam bij mij weer dat dubbele op waarbij de door haar subliem gespeelde dominantie het even terug won op de pure optick fick sans plus. De seks was mogelijk nog beter dan vorige maal, we seksten goed door en ik kwam lekker klaar. We lagen dan even naast elkaar, vooral ik, uitgeput na 4 sessies. Ik was erg tevreden.
 
Voornemen - Ik ga een cursus van vroeger meenemen, en er een ander rollenspel van maken waarbij deze sexy studente me verleid van over de saaie leerboeken in de bar. Moet te doen zijn. Ik zie haar al zitten met dat brilletje op de top van haar neus terwijl ze me ondeugend aankijkt. Damn...
 
Afsluiten - daar werd op de deur geklop: 1u voorbij en tijd om op te krassen. Dat deden we haastig onder een manele deuntje en aan de lockers overhandigde ik m'n schuld voor de korte tijd. De kamertijd was te kort, dan moest ik maar niet zo lang aarzelen, ze bleef me wenken en me op de tijd wijzen. Haar aan de lockers m'n damage overhandigt. HHG groot.
 
Aftersales - Geen, het was tijd.
 
Conclusie en score - Optick fick dame die weet wat ik wil en wat me specifiek opgeilt..maar weet ik het zelf nog wel?
 
Score: 8,0 / 10
(idem vorige keer)