Auteur Topic: JULIA  (gelezen 5671 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
JULIA
« Gepost op: 4 maart 2016, 23:26:04 »
Gekopieerd uit mijn recensie van 29-02-2016: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1177.msg74427#msg74427

Julia (of Giulia)
Ik ben weer naar binnen gegaan na een aantal saunagangen en heb een biertje besteld aan de bar en ben plaats gaan nemen in 1 van de banken bij de TV. Er was net een voetbal wedstrijd begonnen en deze heb ik tot het eind bekeken. Ik zag dat er inmiddels wat nieuwe dames bij waren gekomen en een aantal dames zagen er erg leuk uit. Gisteren had ik niet echt een optiek fuck gehad, maar ik had nu zoiets van nu maar eens 1 van de mooiste dames te nemen. Maar eerst even nog wat eten om aan te sterken. Op weg naar de eet gelegenheid werd ik al aangesproken door een aantal dames, maar die vond ik niet aantrekkelijk genoeg. Na het eten ben ik in 1 van de banken gaan zitten en er kwam gelijk een dame bij me zitten. Ik heb heel kort met haar gesproken, ook gelijk aangegeven dat ik op een andere dame aan het wachten was. Ik had namelijk een mooie blonde gezien (ook met een bril) en deze had een leuk koppie en een mooi lichaam met mooie rondingen op de juiste plaatsen en een stel mooie borsten. Helaas was ze nu niet in het bargedeelte en ik vermoed dat ze met een andere klant op een kamer was. Ik besloot op haar te wachten, totdat er een andere dame bij me kwam zitten.

Het was Julia (of Giulia). Een prachtig uitziende zeer slanke dame met kleine maar mooie borstjes en een heel mooi gezichtje. Ze vertelde me dat ze uit Italië kwam, maar dat ze ook Iraans bloed in haar had. Verder sprak ze goed Engels en Duits en kon ze ook Spaans, Perzisch en natuurlijk Italiaans, maar ook Roemeens. Ik heb wel vaker meegemaakt, dat een dame zegt dat ze Italiaans of Spaans is, maar dan blijkt uiteindelijk dat ze Roemeens is. Voor mij maakt dat niet zoveel uit waar een dame vandaan komt. Als ze maar aardig is een een goede service levert.
We hadden samen een leuk gesprek, voor het grootste deel in het Engels en ik was de blonde dame op wie ik aan het wachten was even vergeten. Met Julia voelde het goed en ze is een prachtig meisje met mooie ogen. Met haar dus de tweede sessie van vandaag gedaan. Wel jammer dat zij ook niet tongzoende. Wel een paar kleine zoentje op de mond, maar daar bleef het bij. Haar blowjob  :lekker was niet spectaculair. Eerst werd mijn lid grondig gereinigd en tijdens de blowjob moest ze vaak in een zakdoekje spugen. Uiteindelijk haar in missio  000006 genomen en dit voelde lekker, omdat ze vrij nauw is. Deze sessie heeft me de meeste moeite gekost van dit weekend, maar uiteindelijk kwam ik wel. Dit lag meer aan mij dan aan Julia. Ik was gewoon op. Na de daad nog even nagepraat en haar gevraagd wat zij juist lekker vind en het bleek dat ze het fijn vond als een man haar op haar bil en slaat  billenklets en een beetje dominant is, maar niet te hard. Shit, had ik dat eerder geweten, dan had ik dat zeker bij haar gedaan. Ik vertelde haar dat ik dat de volgende keer waarschijnlijk met haar ging doen. De tijd was om en we gingen samen naar beneden waar ik haar de 50 Euro heb betaald.

[attachimg=1]
Haar gezicht had wel iets van Salma Hayek weg, zoals bovenstaande foto. Julia was in elk geval de knapste dame met wie ik dit weekend een sessie heb gehad.

Ik heb een vermoeden, dat dit foto's van haar zijn, maar ik weet het niet zeker

[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]

Naam : Julia (of Giulia)
 Nationaliteit/Taal : Italiaanse met Iraans bloed / Engels, Duits en Spaans
 Leeftijd : 23
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,70 mtr (geschat)
 Postuur/Cupmaat : slank, ...Kg, maat 36/ A-cup
 Service: PZC, NMC, 69
Cijfer: 7

[attachimg=8]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.