Auteur Topic: EMILIA  (gelezen 6001 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
EMILIA
« Gepost op: 25 april 2016, 20:54:14 »










"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline waterrat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
EMILIA
« Reactie #1 Gepost op: 22 juni 2016, 23:52:28 »
Tijdens mijn gesprek aan de bar met Cupido kregen we gezelschap van Emilia en een vriendin. Na de initiele plichtplegingen, hoe heet je, waar kom je vandaan, eerste keer hier etc....voelde ik al snel een handje onder mijn berevel. Zij bleek een gezellige kletstante, die over humor beschikt, en ook een verleidelijke verschijning is.
De eerste keer kon ik de kamervraag nog pareren, maar na verloop van tijd bij de tweede keer dezelfde vraag heb ik ingestemd.
 Hadden een mooie kamer aan de voorkant, en na lekkere TZ verplaatste ik mijn akties naar beneden, eerst borsten daarna navel en grotje. Haar clitje bleek erg gevoelig, en vingeren werd niet op prijs gesteld.
Na enige tijd stelde zij voor in 69 te wisselen, waar zij enigzins monotoon mijn wingman met mond en hand bewerkte. Al snel in missio gewisseld, daar hield ze lekker tegen, vervolgens een prachtaanblik genoten in cowgirl, hoewel ze daar snel vanaf wilde. Uiteindelijk in een prachtige doggy, met een heerlijk uitzicht op haar billen, mijn zwemmertjes op weg gestuurd...
Het was een fijne kamer, HHG 60%