Auteur Topic: MIRIAM  (gelezen 11454 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
MIRIAM
« Gepost op: 25 april 2016, 22:01:30 »















"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline billenfanaat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
MIRIAM
« Reactie #1 Gepost op: 18 juni 2016, 01:01:54 »
M :blonde :blonde :blondeet Afgelopen week metMiriam ben ik naar de kamer geweest en zo onschuldig als ze lijkt bij het kennismaken, zo ondeugend is ze in de speelkamer.
Nadat ze de sleutel had opgehaald gingen we eerst samen douchen en werd mijn penis door Miriam lekker ingesopt en maakte haar eigen poesje ook schoon nadatwe afgedroogd waren gingen we de kamer elkaar te zoenen en bood ze me aan om me te gaan masseren wat ze heerlijk deed eerst masseerde ze mijn rug ,nek en benen zodat ik lekker ontspannen werd en na 10 min werd het tijd om opmijn rugte gaan liggen en kwam ze lekker op mij liggen en begon ze melekker te zoenen en trok ze lenkker mijn pik af en daarna begon ze me met veel gevoel te pijpen en hier werd ik zo opgewonden van en kreeg zin om haar poesje te gaan neuken en nadat ze een cd ommijn pik had gedaan kwam ze op me zitten en haar lekkere strakke kutje zorgde ervoor dat ik na een minuut of 10 het onhoudbaar was en tot een geweldiig hoogtepunt kwam. :laughingchick

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MIRIAM
« Reactie #2 Gepost op: 13 augustus 2016, 19:41:22 »
Tijdens mijn bezoek aan Heaven7 van 12 augustus heb ik een uurtje gesparteld met Miriam. Miriam heeft een leuke snoet en is geboren met een slank lijf. Optisch gezien een dikke plus. Haar ogen verraadde dat ze rond de 30 is. Op de kamer bleek dat 28 te zijn. Mijn kamers met Hongaarse dames zijn op een hand te tellen.
Tongzoenen doet ze vrij aardig, ergens tussen zwoel en oppervlakkig in. Ze heeft wel een hoog knuffel gehalte. Ze klemt je helemaal in.
Ze bood een massage aan. Ik had een korte nacht achter de rug, dus waarom niet. Een kwartiertje massage, die ook nog eens goed was. Ik werd stevig aangepakt.
Blasen was onder de maat, althans voor mij. Weinig zuigkacht, GOSP = 0,3M. De afronding in twee posities, cowboy en doggy. Gevoelig als gevolg van 'engtevrees'.
Al met al een normale kamer. Voor de ketsers en optiek-lovers onder ons zal ze zeker goed scoren. Voor de blasen-fanaten komt ze te kort!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke