Auteur Topic: LORENA  (gelezen 5706 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LORENA
« Gepost op: 26 april 2016, 00:23:49 »


















"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
LORENA
« Reactie #1 Gepost op: 22 juni 2016, 18:05:25 »
Lorena werd het dus.

Aangekomen antwoordde ik maar eerst kennis te willen maken tijdens een half uurtje. Dan doet ze OF haar best om te laten verlengen cq je op herhaling te laten komen (klanten binding noemen ze dat) OF ze doet dat niet en maakt zich er van af. Ik had het gevoel dat ze hier een middenweg probeerde te bewandelen want de sessie werd een beetje zo zo. Geen vlees noch vis, weet je. Wel aardig maar niet geweldig. Geen sessie waarbij je over enige tijd nog precies weet welke kamer je had oid.
PZC ging met de nodige tegenzin leek het wel, dus gevraagd of ze liever PMC deed. En dat bevestigde ze vlot. Dus ben ik hiermee akkoord gegaan want de dames moeten niets doen wat ze niet willen. Jammer vond ik het wel en het was het eerste min puntje.
Meerder standjes geoefend en alles was wel aardig. Missio bleek nog de meeste voldoening te geven omdat je dan ook een beetje klef kunt tongen. Of wat er voor door ging. Redelijk vlot tot een schot gekomen.
Al met al was ik content dat ik een half uurtje had gekozen en ik vond het wel zonde van zo'n lekker dametje. Toch haar (uiteraard) netjes bedankt, afgerekend en een lekker biertje gaan nuttigen.
Vandaag nog eens gekeken, maar ze staat inmiddels ook niet meer op de site. Dus mss was dat het wel ....?