Auteur Topic: ADELINA  (gelezen 49707 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline MirPatKr

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Gepost op: 28 april 2016, 20:11:31 »
ADELINA

Land:      Roemenië
Taal:      Wat Duits, wat Engels
Leeftijd:   25

UITERLIJK

Lengte:   1,70m
Model:      Slank
BH:      75 A
Kontje:   Stevig
Haarkleur:   Zwart
Haarlengte:   Lang

DIENSTEN

TZ PZC NMC GFE

Adelina werkt sinds een kleine week in Babylon en heeft hiervoor - naar eigen zeggen - in Londen gewerkt. Babylon is haar eerste Duitse club. Ze is Roemeens met een Indiase touch (haar vader komt uit India). Ze vraagt van te voren waar je voor in bent en past zich aan. Die aanpassing aan mijn wensen beviel me uitstekend. Net als de aftersales. Na afloop was er regelmatig in  het voorbijgaan contact, waarbij ze me telkens kusjes toewierp. Ik wilde dan ook nogmaals met haar naar de kamer gaan, maar een Belgische ijsbeer was me voor (en laat ik nu net degene zijn die die ijsbeer had verteld dat Adelina niet te versmaden was; ik was dat dus eigenlijk helemaal zelf schuld). Een 'Wiederholung' dan maar uitgesteld tot een volgende keer.


Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #1 Gepost op: 8 juni 2016, 13:50:19 »
Adelina - Langbeiniges Mädel

25 Jahre jung, schwarzhaarig, 170 cm groß, 57 kg leicht, braune Augen, Körbchengröße 75A, komplett rasiert. Adelina spricht gut Englisch, sowie etwas Deutsch und Französisch.

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]

[attachimg=5]

[attachimg=6]

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2016, 17:24:58 »
Uit mijn verslag van maandag 31 mei
(http://relaxxxboard.com/index.php/topic,1808.msg78984.html#msg78984)

Ik was nog niet klaar met eten of ik werd benaderd door de schone Adelina. Aangeven dat ik mijn eten nog even wilde laten zakken deed haar niet afremmen in allerlei pogingen om mijn lust op te wekken, waarbij ze al snel mijn gevoelige plekjes had gevonden. Daarbij fluisterde ze allerlei oneerbare voorstellen in mijn oor en ja hoor, daar ging ik, veel te kort na mijn kamer met Tanja, al weer voor de bijl ... Ik vroeg mezelf nog even af wat ik nou precies gemist had, toen ik zonder enige goesting dit lusthof binnen was getreden. Zijn die dames dan zo goed, dat ze dat voor elkaar krijgen? Ja dus...

De sessie met Adelina was voor mij van een wat minder niveau dan die met Tanja vlak daarvoor. Mogelijk is een tweede sessie beter en moet ze je wat beter leren kennen, maar Bob0808 was erg tevreden over haar nadat hij na mij ook met haar gekamerd had. Kan ook te maken hebben met karakter en dergelijke, zij is leeuw(in) en ik waterman en dat geeft toch wat spanning (geloof het of niet, ik heb dat vaker gemerkt). Toen ze me voorafgaande aan de kamer vertelde dat ze leeuw van sterrebeeld was, grapte ik al dat ik dan beter niet met haar op kamer kon gaan, maar ik veegde het van tafel en liet me verder verleiden. En dat deed ze heel goed, met kusjes, strelingen (op de juiste plekjes) en in mijn oor fluisterend wat ze graag op kamer deed. Op kamer kwam ze al haar beloftes na, inclusief het (tong)zoenen, prima pzc en standje 69, maar toch (en ik citeer even Theo en Thea in een gondel in Venetië) voelde ik een afstand... Prima kamertje, wederom binnen het half uur kunnen houden, maar herhalingsgevaar onzeker... wat zeker niet aan haar lag maar eerder aan de klik.
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #3 Gepost op: 23 juni 2016, 23:40:20 »
Adelina
Bij deze recensie
 
Ik heb met deze dame, aanbevolen door rakkers, een leuke presales-tijd beleefd. Een half Indische met een lekker lijf werd op m'n schoot gegooid vanaf de fauteuil ernaast op de eerste rij van de Babylonische EK-tribune. De krolse kat was onmiddellijk speels en erg lang kon het hier niet duren eer er een kamer van kwam: niet voordag Sexmachien haar eerst een slipje had geschonken. Ze pikte er een pikante rooie uit. Het past bij haar. Ik ging nog wat halen bij de lockers en we gingen de kamer op. Adelina kan goed flirten, teasen met me. TZ was ok, niet speciaal maar ok. Haar prachtige lenige lichaam heb ik uitvoerig verkend en haar Kali-meesteres-behendigheden getest. Niet zo goed als sommige anderen maar het ging er mee door: nog geen volmaakte Indische Godin dus. De kamer was de roemruchte nummer 8 met doorkijkraampje want 'er was geen andere kamer vrij'. Ik hou niet van spiekkamertjes. Kon ik dit laten veranderen, ik weet het niet. Het bezorgde me toch wat stress waardoor een en ander stroever verliep van mijn kant.
 
Ik wou seks met haar en ze deed bevallig haar net verkregen rode slipje af. Het neuken met haar in missio (zij bovenaan) verliep niet zo erg vlot, we pauzeerden tussendoor en streelden en tongden wat. Dan weer neuken, wederom uit. In...uit....in en dan lukte het plots om zwetend als een rund klaar te komen. De vermoeidheid na een werkdag en 4 uur rijden, de drukte en de hele pech-situatie met de slaapplek, dat doorkijkraampje legden onderbewust een druk op me. Ze deed het goed, ik had meer moeite. Na de seks lagen we naast elkaar en de standaard vragen en antwoorden werden uitgewisseld (married? age? children?...). Dan werd ik weer erg geil door haar en heb ik nog met de hand klaar gekomen terwijl ik haar zachte borsten streelde en over haar lekkere buikje aaide
 
Het werd een uurtje en ik hield het bij deze dame op de RB party. De wolf is erg tevreden want Adelina heeft deze wolf meesteresselijk verslagen.

Score: ***1/2


Little red, riding hood
Godspeed, prostitute!
Under the stars, under Venus
The flock keeps giving
 
The night swallows the day
Her lips find a way
We don't want to be saved
Lickanthrope
 
Veil of a queen tying the hands of a king
In the name of the species, under the silks
Let the games begin!



Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #4 Gepost op: 7 juli 2016, 13:12:48 »
[attachimg=1]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #5 Gepost op: 28 september 2016, 22:33:58 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #6 Gepost op: 19 december 2016, 00:18:18 »
Adelina 16 december.

Ik was pas ruim een half uur van de kamer met Tina. Het was niet druk met klanten, dus links en rechts wat kletsen met de meisjes. Ik was met Denisa en Abby in gesprek. Tegenover ons zat Adelina aan een hoge tafel. Die was haar lippen van een kleurtje aan het voorzien en trok mijn aandacht met gekke bekken. Ik verplaatste mij naast Adelina zonder enig kamervoornemen. Dat heb ik lang vol kunnen houden, maar het lukte Adelina om weer leven in kleine Sjeuf te krijgen zo kort na de kamer met Tina. Ik was verrast. En ik werd steeds meer verrast. Ze gooide alles in de strijd. Haar dikke lippen en zwoele TZ haalden mij over om er zo snel al weer een kamer aan te wagen. Ik hield er rekening mee dat een explosie wellicht zou uitblijven. Ik ken mezelf.
 
Adelina is een totaal ander type op kamer dan Karla en Tina, waar ik eerder dit bezoek mee heb gekamerd. Zeker GFE, maar heeft ook een behoorlijke dosis PSE. En dat kwam goed uit, want kleine Sjeuf had wat extra prikkels nodig. TZ prima, haar blaaskwaliteiten sprongen er wel boven uit vandaag, de appeltjes werden stevig aangepakt. Zonder enig probleem mijn nazaten de dood ingejaagd. Weer een perfecte kamer. 9,5!
HHG 100%

Clubverslag Babylon 16 december
« Laatst bewerkt op: 19 december 2016, 00:33:04 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #7 Gepost op: 13 februari 2018, 18:44:38 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #8 Gepost op: 2 april 2018, 15:08:14 »
Op 16 december 2016 de laatste keer met Adelina gekamerd. Ze is er dan ook ruim een jaar tussenuit geweest of heeft elders haar centjes verdiend.

Ze stond op de AWL. De kans was de groot dat ze aanwezig zou zijn. Dat bleek het geval.
Ik zat op het terras toen ik Adelina spotte aan de andere kant van het venster. Ze herkende me meteen en kwam even aandacht vragen. Dat deed ze helemaal niet slecht. Ze ging eerst nog wat eten, want ze was net binnen en moest nog ontbijten. Ga je gang meid. Na een half uurtje stonden we klef te doen op het terras. Kleine Sjeuf stond al een week droog en was meteen paraat. Haar TZ zijn nog steeds dik in orde. Op de kamer geeft Adelina zowel GFE als PSE. Dat is best een leuke combinatie. Als ze in de hogere versnelling komt, moet je er voor waken dat het allemaal niet te snel gaat. Maar wat ze doet is uitstekend. 
Dus na een knuffel half uur was het tijd voor de nodige rek en strek oefeningen inclusief een wasje op 90 graden. Het plafond werd weer strak gewit. Laat Adelina maar schuiven.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #9 Gepost op: 6 april 2018, 13:47:00 »
Adelina (Babylon)- De exotische Wonder Woman (2x)
Bij deze recensie
 
 
DVP-Cataloog
 
#exotischeSchoonheid #servicedame
 
 
Bijzonderheden

Vanzelfsprekend had ik op de aanwezigheidslijst haar naam zien prijken en was ik nieuwsgierig haar terug te zien. Ze ziet er veel mooier uit dan ik me haar zelfs herinnerde met de lange zwarte haren die los over haar rug vielen, dat mooie bruine velletje, die mooie donkere ogen die je ondeugend bekijken, haar mooie lach. Ik zag ze beneden in de kelderverdieping terwijl ik een poging waagde me te verdiepen in Orwell's politieke beschouwingen in het boek 1984. De uiteenzetting van de erg stalinistische Big Brother- maatschappij was geen match voor de charmes van Adelina, een dame met wie je graag de laatste momenten van je leven mee wil delen alvorens je wordt betrapt. Ze wist me erg goed te verleiden en in te pakken en al gaf ik aan dat ik nog niet meteen wilde kameren, dat had geen enkele zin...
 
Haar service is subliem!!!  :censored :pompe
 
Mis deze exotische parel niet!!!  :adult :amazone :sex
 
 
Presales (extra lange versie dan anders)
 
Ik besloot op bepaald moment mijn boek over Big Brother verder te lezen in een van de zetels van de kelderverdieping tov het tele euh...TV-scherm. Toen ik van PSR terug kwam in het hotel, had ik de helft van het hoofdstuk waar ik mee begonnen was gelezen om m'n ervaring met die Helena in PSR van me af te schudden. In het boek 1984 van Orwell was ik uiteraard aanbeland in het droogste hoofdstuk van het ganse verhaal:
 
THEORIE VAN HET OLIGARCHISCH COLLECTIVISME
Hoofstuk 3: Oorlog is vrede
 
Ik ging in de verste zetel van 'de wachtzaal' zitten en begon verder te lezen of...ik las opnieuw een gedeelte van het hoofdstuk dat ik na m'n bezoek aan PSR heb doorgezwoegd...
 
Dit betreft een ganse uiteenzetting van hoe 3 superstaten er baat bij hebben in een permanente staat van oorlog te zijn. Het was een uitleg over de staatsstructuren van een oligarchie dat erg sec werd beschreven en waar je er je hoofd bij moest houden.

Vrolijke stemmen van dames waren hoorbaar en daar verschenen Erika en Adelina, die ik snel herkende en ik zei haar gedag. Ze draaide zich om en herkende me meteen en dat na zo lange tijd: het was van 2016 geleden dat we elkaar zagen. Ik zag haar laatst rondlopen met een hoedje met de kleuren van de Duitse vlag.
 
Ze liep elegant naar me toe en ging bij me zitten. Ik was van zinnens me door dit moeilijke politieke hoofdstuk heen te zwoegen maar ergens in mijn hoofd besefte ik al dat het kalf verdronken was. Ze keek me ondeugend met haar lieve reeënogen aan, dat lange zwarte haar golvend over haar rug, de exotische uitstraling en haar hand waarmee ze over m'n liefdesinstrument streelde waarop die enthousiast opveerde...ze zette grote ogen op en begon meteen iets over een Anaconda....
 

 
(Dit is tevens een geschikt liedje voor de dikke konten club, getuige de lyrics maar het betreft nu de 'anaconda-analogie' ofschoon Adelina's kontje ook heerlijk is)

Ze bleef de steigerende 'anaconda' strelen en de lust en het verlangen naar haar schoonheid en de lust om haar te begeren raasde door me heen. Vergeten was de gortdroge politiekgetinte tekst uit het boek. Gelukkig hoefden ik en Adelina geen ingrijpen van de denkpolitie te vrezen en was het 'telescherm' tegenover ons niet tegelijkertijd een spionagecamera van de overheid om een oogje in het zeil te houden om onzedelijkheden en verdachte woordspelingen een halt toe te kunnen roepen zodat een revolutie van het volk nooit vanuit Babylon kan starten (stel je voor). Wij konden een kamer opzoeken om het seksueel opwindende spelletje verder te spelen zonder zorgen om ons beider leven.
 
 
Kamer
 
Kamer 9 en dan 10, standaard kamers in de benedenverdieping die nog altijd een stuk beter zijn dan 2, 5 of 6 boven.
 
 
Voorspel & Sex

Ik ga er beduidend minder over schrijven dan bij de presales. Ik kan gerust stellen dat het een supertijd was met haar op alle gebied! Wat een genot om gewoon alleen op kamer te zijn met dit exotische snoepje dat ik voor 30 minuten de mijne mocht noemen. Gek wordt je ervan, knettergek. Ze legt haar mooie elegante handen op de 'Anaconda' en streelde opnieuw. Ik keek toe, en belette mezelf even haar te strelen, daar beeft een mens van, een beven van onvervuld verlangen. Ze weet heel goed hoe ze me moet bespelen en ik kon niet genoeg krijgen van haar mooie lichaam en haar lange zwarte haren, hoe ze me ondeugend aankijkt met die mooie reeënogen. Ik masseerde haar (daar begonnen we mee). De seks was een droom met zo'n mooie dame en we neukten traag en goed. Eenmaal gewisseld naar doggy en dan weer naar liggende positie met haar op me, haar haren vielen rond haar gezicht. Ze bleef me zacht, vriendelijk en ondeugend aankijken en  bracht me naar het hoogtepunt. Ik kon lang in mijn orgasme hangen. We hadden hierna nog tijd over en we wisselden nog wat manele. Ze was blij verrast dat ik daar een en ander van wist en ze danste erop.
 
 
Afsluiten
 
Dit alles was gebeurd in een half uurtje, we ruimden af en aan de lockers gaf ik haar 50€. Deze supersessie werd de verjaardagskamer van Babylon die dag.
 
 
Aftersales = Presales 2
 
Later kwam ze nog naar me terug toen ik in de 'wachtzaal' van de barruimte de verleidingen van een andere dame met kort haar weerstond. Adelina liep op me af en kon me in no time weer geil maken waarop een tweede sessie volgde met evenveel plezier en vreugde. We bleven nog een tijdje naast elkaar zitten. Ik had even nog gedacht of ik toch zou weg wandelen om de enige latina van de club op te zoeken maar koos voor zekerheid. Een tweede maal met Adelina was zo goed als zeker, ze had me al volledig ingepalmd met haar onweerstaanbare glimlach en mooie ogen. Ze wist als geen andere terug haar weg naar die 'anaconda'. Ik was verloren! Verloren! De sleutel werd terug gehaald: tweemaal met eenzelfde dame, vaak gebeurt dat niet.
 
 
Voorspel & Sex

Dit verliep gelijkaardig als de eerste sessie mits meer voorspel en seks (en 2x doggy, eindigend als de eerste maal met haar boven me) en nauwelijks tijd achteraf. Ik had getwijfeld of ik voor een uur zou gaan. Helaas moet ik op budget-gebied onverbiddelijk zijn dit jaar. Ze vroeg of ik de volgende week er weer zou zijn. Ik wou maar dat het kon!
 
 
Afsluiten
 
Afgesloten met laatste streling, hugs en TZ en afgeruimd, 50€ overhandig aan de lockers.
 
 
Fazit en Score

Beide kamergangen waren even goed. Ik merkte dat de moeite wat groter was met de herhaling en ik liet dat meteen m'n laatste kamergang van de dag zijn, nee van het ganse weekend. Het loont de moeite het daar gewoon bij te late, niets meer te forceren en naar huis te gaan met een glimlach op het gezicht na een uitstekende laatste kamer. De volgende dag nog naar SixSens rijden zou overdue zijn als reeds 2 clubs zijn bezocht.
 
Adelina is een dame die haar klant goed in de watten legt en erg GFE is, toch bij mij. Ze heeft die exotische uitstraling dat haar zo erg aantrekkelijk maakt en ze heeft mijn genot naar het hoogste punt weten te brengen in dit jaar 2018. Ze verdiend daarmee de eerste full score van het jaar:

Score 10 / 10 voor beide sessies! :pica :pica22
 
Het is niet verbazend dat ik, eenmaal thuis, vaststelde dat ik dat ganse gortdroge hoofdstuk over 'De theorie van het Oligarchisch collectivisme', 'onwetendheid is kracht' en 'oorlog is vrede' mocht herlezen. Dat de hoofdpersonages er evenveel 'vreugde' aan beleefden en liever dezelfde stoute dingen deden als ik samen met Adelina, is logisch. Het is de reden waarom ik het spijtig vond dat een dame met dito naam afwezig was. Wie het boek 1984 heeft gelezen: you know the who and the why, so don't tell.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #10 Gepost op: 8 april 2018, 11:35:31 »
Haar ook leren kennen. Ze ziet er geweldig uit! Ze vertelde me dat ze deels ook Indonesische is. Ik zei haar namelijk dat ze een beetje a-typische Roemeense looks heeft.

Ze biedt inderdaad GFE en PSE in één sessie aan en doet dat geweldig! Zo zijn er niet veel. De GFE is er niet eentje van de tijd proberen te rekken en de PSE is er niet eentje om je zo snel mogelijk klaar te laten komen. Perfect gewoon. De technische handelingen zijn ook bovengemiddeld. Verder is ze erg spontaan en voelde ik op geen enkel moment enige aarzeling bij haar om over te gaan tot andere posities, zowel bij het voorspel als bij de seks. Ik bedoel maar dat je als je sommige dames bovenop je wil trekken bijvoorbeeld je echt moet trekken en je van de dame uit tegenwringen voelt. Zij kon trouwens mijn gedachten precies lezen en deed vanzelf precies wat ik net wou aangeven. Of was dat toeval? Tongzoenen doet ze erg goed ook. Ze laat je ook begaan en breekt niet na enkele minuten beffen, bijvoorbeeld, weer af en weer enkele minuutjes wat anders te doen.

Uiteraard is niemand perfect en dien ik ook bij haar kanttekeningen te maken. Na mijn orgasme (na ongeveer 40 minuten) had ze toch duidelijk de bedoeling om het uur niet vol te maken. Daarna moest ik toch haar babbel snoeren om het uur op te vullen. Na 55 minuten kwam de vraag voor nog meer verlenging en ik liet de zaak naar haar toe blauw-blauw waarop ze weer tot actie overging zoals de eerste 40 minuten en ze erin slaagde om mijn lul direct weer stijf te krijgen. Het is toch wel een minpuntje als je enkele versnellingen lager schakelt als je denkt dat het is om het uur nog te vullen en als de kans ineens weer bestaat dat er nog wat tijd gaat bijkomen dat je dan terug in zesde versnelling schakelt. Ook zei ze nog dat we eigenlijk 1 uur en 10 minuten op kamer waren, maar voegde ze er direct aan toe, 1 uur betalen is goed. Meer zou ze ook niet krijgen, daar doe ik niet aan mee, aan die snel(er)lopende Roemeense klokken.

Dit is voor mij een domper op de zaak. Net als dames die bij de lockers om hun fooi vragen. Ik ben lief maar niet dom.

Was ze niet zo sluw op bepaalde momenten gaf ik ze 8,5/10  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #11 Gepost op: 8 april 2018, 13:44:47 »
Haar ook leren kennen. Ze ziet er geweldig uit! Ze vertelde me dat ze deels ook Indonesische is. Ik zei haar namelijk dat ze een beetje a-typische Roemeense looks heeft.

Ze biedt inderdaad GFE en PSE in één sessie aan en doet dat geweldig! Zo zijn er niet veel. De GFE is er niet eentje van de tijd proberen te rekken en de PSE is er niet eentje om je zo snel mogelijk klaar te laten komen. Perfect gewoon. De technische handelingen zijn ook bovengemiddeld. Verder is ze erg spontaan en voelde ik op geen enkel moment enige aarzeling bij haar om over te gaan tot andere posities, zowel bij het voorspel als bij de seks. Ik bedoel maar dat je als je sommige dames bovenop je wil trekken bijvoorbeeld je echt moet trekken en je van de dame uit tegenwringen voelt. Zij kon trouwens mijn gedachten precies lezen en deed vanzelf precies wat ik net wou aangeven. Of was dat toeval? Tongzoenen doet ze erg goed ook. Ze laat je ook begaan en breekt niet na enkele minuten beffen, bijvoorbeeld, weer af en weer enkele minuutjes wat anders te doen.

Uiteraard is niemand perfect en dien ik ook bij haar kanttekeningen te maken. Na mijn orgasme (na ongeveer 40 minuten) had ze toch duidelijk de bedoeling om het uur niet vol te maken. Daarna moest ik toch haar babbel snoeren om het uur op te vullen. Na 55 minuten kwam de vraag voor nog meer verlenging en ik liet de zaak naar haar toe blauw-blauw waarop ze weer tot actie overging zoals de eerste 40 minuten en ze erin slaagde om mijn lul direct weer stijf te krijgen. Het is toch wel een minpuntje als je enkele versnellingen lager schakelt als je denkt dat het is om het uur nog te vullen en als de kans ineens weer bestaat dat er nog wat tijd gaat bijkomen dat je dan terug in zesde versnelling schakelt. Ook zei ze nog dat we eigenlijk 1 uur en 10 minuten op kamer waren, maar voegde ze er direct aan toe, 1 uur betalen is goed. Meer zou ze ook niet krijgen, daar doe ik niet aan mee, aan die snel(er)lopende Roemeense klokken.

Dit is voor mij een domper op de zaak. Net als dames die bij de lockers om hun fooi vragen. Ik ben lief maar niet dom.

Was ze niet zo sluw op bepaalde momenten gaf ik ze 8,5/10  :douchen .
Welkom thuis Seksenfun ....  ;D


Nog geen millimeter "zachter" geworden, jij .....
Die dame doet gewoon erg goed haar best, maar jij let uiteraard op 'foefkes' die jij normaal toepast .... als dan een dame even sluw is als jij, of je zelfs overtreft, dan is dat even slikken.


Dikke pluim op de hoed van Adelina, ze geeft seksenfun geen kans om spelletjes te spelen, maar betaalt hem terug met gelijke munt.


Zo slecht zal ze dan wel niet zijn, want jij laat haar dan net voor tijd even verder spelen, tot je over de tijdsgrens heen bent om haar terug te pakken.
Geniet jij nog wel van sexxx of zit jij de ganse kamergang na te denken over tijd, dames analyseren, nadenken over speilerei en dergelijke?


Ze geeft je dan nog eens 10 minuten extra, jij zal dat omschrijven als de verloren tijd tussen minuut 40 en 50 inhalen zeker?  :lol


Jij bent sluw maar niet lief  ;D ;D ;D


En voor de rest, geniet eens een keer op kamer .... ga je nog een keertje naar Babylon deze of volgende maand, want ik wel nog wel meer van deze hersenspinsels lezen ....
Waar zat je al die tijd toch? het is zo genieten om bij jou tussen de lijntjes te lezen.


Ik nomineer je recensie, neen, ik nomineer Adelina  :dance2 :pica :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #12 Gepost op: 8 april 2018, 14:12:11 »
Citaat
Net als dames die bij de lockers om hun fooi vragen

@ seksenfun, ken je niet, maar vindt het wel raar, dat de dames on fooi vragen.
In al die tijd dat ik in Babylon kwam, heeft mij nog nooit een dame om fooi gevraagd.
En heb nog nooit mee gemaakt dat ze bij de lockers om fooi vragen.
En ik denk, dat gezien je sessie ,van jou uit wel een kleine fooi op zijn plaats was geweest. :-[
Het is mijn mening, doe er mee wat je wilt! :039:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #13 Gepost op: 8 april 2018, 14:21:44 »
Citaat
Net als dames die bij de lockers om hun fooi vragen

@ seksenfun, ken je niet, maar vindt het wel raar, dat de dames on fooi vragen.
In al die tijd dat ik in Babylon kwam, heeft mij nog nooit een dame om fooi gevraagd.
En heb nog nooit mee gemaakt dat ze bij de lockers om fooi vragen.
En ik denk, dat gezien je sessie ,van jou uit wel een kleine fooi op zijn plaats was geweest. :-[
Het is mijn mening, doe er mee wat je wilt! :039:
Eén ding is duidelijk, jij kent seksenfun nog niet  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #14 Gepost op: 8 april 2018, 14:42:44 »
Haar ook leren kennen. Ze ziet er geweldig uit! Ze vertelde me dat ze deels ook Indonesische is. Ik zei haar namelijk dat ze een beetje a-typische Roemeense looks heeft.

Tegen mij vertelde ze dat ze half Indische is, hetgeen haar Gipsy uiterlijk verklaart.
Egal....tussen de lakens is ze uitstekend  :pompe
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke