Auteur Topic: Gaby, Roemeense met Spaanse vader (...)  (gelezen 15067 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Gaby, Roemeense met Spaanse vader (...)
« Gepost op: 3 mei 2016, 02:27:03 »
Met dank aan Relaxxxboard voor het eerst dit jaar Babylon weer eens bezocht.
Het kortingskaartje was tot 30 april geldig maar werd zonder probleem aangenomen op deze Tanz in Mai partydag op 30 april.

Had dit meisje al een paar keer voorbij zien lopen (dartelen is een beter woord voor dit prettig gestoorde jonge veulen).
Telkens leek zij speciaal voor iemand haar prachtige kontje te schudden of haar tieten nog eens even vast te houden en dan geil en uitdagend kijkend...
Zo stonden wij ons diner te verorberen (helaas geen à la carte vanwege de Tanz in Mai party) en Gaby kwam aan de tafel staan.
Zij kreeg een barkruk van een andere bezoeker met wie zij kennelijk een date had (of had gehad), want ze daagde hem plagerig uit terwijl zij rustig haar maaltje opschepte.
Tegelijkertijd werd nog een andere bezoeker getrakteerd op haar lekkere kontje toen zij tegen hem aan ging leunen. Ik kon het niet helemaal volgen...had zij nou met die ene of met die andere Duitser zo direct een date...?
We lieten ons de curryworstjes smaken en werden door de kokkin verrast met een waanzinnig lekkere kersen-ijstaart, ondertussen nog steeds in gezelschap van deze gekke Babylon babe. Zo als ze was gekomen, zo was ze ook weer verdwenen: dansend en sjansend door de bar en de lounge, mij in opperste verwarring achterlatend: Was dit allemaal haar act cq manier van bewegen in de club en had zij helemaal niet afgesproken met de man die zijn barkruk beschikbaar had gesteld?? Nee dus!!
Ha, wat een heerlijk frisse manier van omgang. Natuurlijk deed zij mij hierbij denken aan de dame waarvoor ik misschien wel naar Babylon gekomen was, maar die toch afwezig bleek te zijn. Maar Gaby (zoals ik later hoorde dat haar Babylon artiestennaam is) zorgde ervoor dat ik mij niet verdrietig hoefde te voelen!
Terwijl ik samen met Lesyeux, pret en Cupido zat uit te buiken van het eten en de lekkere taart, zag ik haar een paar bankjes verderop bij iemand op schoot zitten..okay, zij zal nu dan toch bezet zijn en aangezien ik het niet te laat wilde maken legde ik mij al neer bij de gedachte dat ik haar wellicht een volgende keer zou treffen.
Maar dan had ik toch buiten de waard gerekend! Zij stond op en liep weg van de man waarbij zij even tevoren nog op schoot had gezeten als waren zij een pasgetrouwd koppel..
Oh oh...riep ik al tegen mijn clubvrienden...als dat grietje hier zo langs loopt en niet met die andere vent op kamer gaat, dan ben ik verloren!
En ja hoor! Ze zag mijn lach en mijn (waarschijnlijk hopeloze) blik en liep op ons af. Nog even een paar keer haar kontje showen aan de aanwezigen en toen de kwam ze uitdagend tegen mij aan staan, waarna ik haar op schoot trok en we een soort van playback act uitvoerden: Kermend en kreunend kroop ze tegen mij aan waarbij ik het spelletje mee kon spelen door haar van achteren te stoten... "Nebuna" riep ik uit en ja, ze bevestigde dat ze behoorlijk crazy was en horny. Maar dat ze zo naar huis wilde gaan vanwege het orthodoxe paasfeest.
Dus zij ging naar huis tenzij ik zin had... Is de paus Rooms? Spreken Roemeense dames altijd de waarheid? Is kip lekker??
Natuurlijk had ik zin, ik zat gvd al bijna twee uur te wachten terwijl ze alleen maar aan het pre-salen was geweest!

Gaby trok mij de bank af, hand in hand naar de theke om tijd te schrijven en snel naar een kamer op de begane grond. En daar ging ze me toch tekeer. Zoenen, haar tieten weer zelf knijpend en nog even herhaald dat ze echt maar een half uurtje kan want samen met haar vriendin zou ze zo rond 22uur vertrekken. Geen probleem, een eerste keer even aftasten. En dat aftasten werd uiteraard letterlijk. Beffen, vingeren en inmiddels ook maar eens in haar tieten kneden en haar tepels knijpend. Dit alles ging samen met veel gekreun en lawaai tot ik haar zei: Please, don't fake so loud! "okay, I keep silent"
Nog een beetje beffen want haar poesje mocht er absoluut wezen, maar al vrij snel alweer dat harde gekreun en gedoe....het was zo luid dat ik het eigenlijk wel grappig vond. Ik bedoel, als een vrouw faked, dan beter zo dan dat het zogenaamd echt is nietwaar?
Maar ik raakte uit mijn concentratie, kon eigenlijk m'n lachen niet langer houden en ging naast haar liggen om eens aan haar lekkere tieten te sabbelen en zachtjes in haar tepels te bijten. Ondertussen was zij zichzelf aan het vingeren... Wat zullen we nou krijgen vroeg ik haar. "if you don't finish me, I have to do it myself, I'm going home soon remember?!"
Heb je het ooit zo zout gegeten?!?
Ik begon langzaam te geloven dat ze mij niet in de maling nam en liet haar begaan, terwijl ik mij bezig moest houden met haar tieten en tepels. Na enkele minuten leek er iets in haar te gaan gebeuren en voor zover dat geen toneel was, beloonde zij zichzelf voor een dag hard werken. Een kleine check met topje van m'n vinger deed haar opschudden en ik voelde een drijfnatte poes. And now fuck me anyway you want, was de vervolg opdracht die mij gegeven werd.
Kersenrood condoompje erom en haar eerst even op mij laten zitten en haar het werk laten doen...wat gleed dat makkelijk op en neer!
Daarna doggy maar zij was verdomme zo nat dat het leek alsof er een tube glijmiddel in gespoten was. Nu had zij ook inderdaad een paar druppels uit de tube om het condoom gedaan, maar dit was niet fijn meer. Dus eerst m'n jongeheer en haar poes met een droog doekje weer in een betere uitgangspositie gebracht en vervolgens in missionaris verder gegaan. Opnieuw veel gekreun en luide woorden maar inmiddels begreep ik dat dit niet zomaar fake was, maar haar manier van PSE sex bedrijven: Ze wil het echt en ze wil het hard.
Dat dit alles binnen 20 minuten had afgespeeld realiseerde ik mij later pas. Normaal ben ik meer van de langere sessies. Nog even op adem liggen komen en naar de douches!

Bij terugkomst in het lounge gedeelte, waar ik de anderen weer aantrof, zag ik Gaby ook weer rondhuppelen en lachen en doen... Zou ze me dan toch in de maling genomen hebben met dat verhaal van om 22uur naar huis gaan? Dartel komt zij op mij aangehuppeld met de mededeling dat haar vriendin uitgerekend nog net op kamer was gegaan maar dat zij zo weg zou gaan. Ik kreeg nog een laatste glimp van haar zalige kontje te zien, een zoen en weg was ze!
Toen ik een minuut of 20 later vertrok stond ze bij de deur van de dames kleedruimte en kwam nog een keer op mij af met de mededeling dat zij nu naar huis gingen en of ik nog eens terug kwam....nou...wat dacht jezelf?!?!?!

Als Gaby in Babylon blijft dan kan zij absoluut DE Babylon topper van 2016 worden.
En mocht zij toch elders aan de slag gaan...fuck, ik zal er half Europa voor afrijden!!!

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Gaby, Roemeense met Spaanse vader (...)
« Reactie #1 Gepost op: 4 mei 2016, 17:49:52 »
WTF!!!!
Loop ik Gaby zojuist bij Yin Yang tegen het mooie lijfje!!!
Dit blijkt vooralsnog toch haar homebase te zijn..
 :lol
 :happy

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Gaby, Roemeense met Spaanse vader (...)
« Reactie #2 Gepost op: 17 mei 2016, 21:49:02 »
Volgens mij is dit in het verkeerde draadje gepost...

Gaby en Gabriella zijn twee heel verschillende dames...



Gabriella
Dit is geen heel jong duifje meer, maar ziet er nog schitterend uit en de levenservaring zorgt voor een extra goed sessie. Grote slanke dame met mooie smile.
Aan de bar werd ik uitgenodigd om tussen gabriella en Vanessa te gaan staan. Uitnodiging tot trio volgde maar heb toch maar gekozen voor een solovlucht met Gabriella.
Verder presalen in een zeteltje waar we wat nader kennismaakten. Krullen en krollen en piemelmans stond klaar.
Toch maar naar de kamer om deze activiteiten verder te beoefenen.
Dit werd een uurtje van prima genot, tijdens het beffen zorgde ze er voor dat ik haar intiemste plekjes zeker niet zou missen. Het genot was aan beide zijden.
Cowgirl langzaam en diep en innig zoenend gaf de genadeslag.

Herhalingsgevaar : verdorie ja.

Gabriella - Langbeinige Südländerin
32 Jahre jung, schwarzhaarig, 176cm groß, 55kg leicht, braune Augen, Körbchengröße 75A, komplett rasiert. Gabriella spricht Englisch und Deutsch.

[attachimg=1][attachimg=2][attachimg=3]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Gaby, Roemeense met Spaanse vader (...)
« Reactie #3 Gepost op: 17 mei 2016, 22:03:14 »
Volgens mij is dit in het verkeerde draadje gepost...

Gaby en Gabriella zijn twee heel verschillende dames...


Uiteraard zijn Gaby en Gabriella twee verschillende dames.
En dan ook wel totaaaal verschillend in ieder geval qua uiterlijk.
Gabriella zie ik niet zo snel vertrekken uit Babylon en Gaby..ach..ze is nog jong  :lol
Maar ze zijn beide vrolijk en lief.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Gaby, Roemeense met Spaanse vader (...)
« Reactie #4 Gepost op: 18 mei 2016, 21:09:01 »
Kunnen de mods misschien even het draadje splitsen. Voor Gabriella zah ik nog geen draadje en Gaby stond niet op de babs site daarmee ging ik er vanuit dat het dezlefde was.
Thanks

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Gaby, Roemeense met Spaanse vader (...)
« Reactie #5 Gepost op: 19 mei 2016, 00:04:07 »
Kunnen de mods misschien even het draadje splitsen. Voor Gabriella zah ik nog geen draadje en Gaby stond niet op de babs site daarmee ging ik er vanuit dat het dezlefde was.
Thanks
Omdat jullie het zo lief vragen  :lol
Splitsen en verplaatsen......!  ;)

Dus Gabriella blijft in Babylon
En Gaby naar YinYang?

Kunnen de heren deskundigen even bevestigen of het zo klopt?





Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Gaby, Roemeense met Spaanse vader (...)
« Reactie #6 Gepost op: 19 mei 2016, 01:04:46 »
Kunnen de mods misschien even het draadje splitsen. Voor Gabriella zah ik nog geen draadje en Gaby stond niet op de babs site daarmee ging ik er vanuit dat het dezlefde was.
Thanks
Omdat jullie het zo lief vragen  :lol
Splitsen en verplaatsen......!  ;)

Dus Gabriella blijft in Babylon
En Gaby naar YinYang?

Kunnen de heren deskundigen even bevestigen of het zo klopt?

Yep je bent glansrijk geslaagd voor de puzzel van 8 tot 88 jaar!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Gaby, Roemeense met Spaanse vader (...)
« Reactie #7 Gepost op: 19 mei 2016, 01:07:08 »
Kunnen de mods misschien even het draadje splitsen. Voor Gabriella zah ik nog geen draadje en Gaby stond niet op de babs site daarmee ging ik er vanuit dat het dezlefde was.
Thanks
Omdat jullie het zo lief vragen  :lol
Splitsen en verplaatsen......!  ;)

Dus Gabriella blijft in Babylon
En Gaby naar YinYang?

Kunnen de heren deskundigen even bevestigen of het zo klopt?

Yep je bent glansrijk geslaagd voor de puzzel van 8 tot 88 jaar!

Thanks Eddy_V!
Ik heb liever een puzzel van 18 tot 30 jaar, die ik dan zelf weer uit elkaar kan halen en terug in de 'doos' kan doen.  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Gaby, Roemeense met Spaanse vader (...)
« Reactie #8 Gepost op: 19 mei 2016, 01:12:44 »
Kunnen de mods misschien even het draadje splitsen. Voor Gabriella zah ik nog geen draadje en Gaby stond niet op de babs site daarmee ging ik er vanuit dat het dezlefde was.
Thanks
Omdat jullie het zo lief vragen  :lol
Splitsen en verplaatsen......!  ;)

Dus Gabriella blijft in Babylon
En Gaby naar YinYang?

Kunnen de heren deskundigen even bevestigen of het zo klopt?

Yep je bent glansrijk geslaagd voor de puzzel van 8 tot 88 jaar!

Thanks Eddy_V!
Ik heb liever een puzzel van 18 tot 30 jaar, die ik dan zelf weer uit elkaar kan halen en terug in de 'doos' kan doen.  :lol
Dan krijg jij met je volgende verjaardag een opblaaspop van Ikea  :movingtits
 :dance2

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Gaby, Roemeense met Spaanse vader (...)
« Reactie #9 Gepost op: 19 mei 2016, 01:13:52 »
Kunnen de mods misschien even het draadje splitsen. Voor Gabriella zah ik nog geen draadje en Gaby stond niet op de babs site daarmee ging ik er vanuit dat het dezlefde was.
Thanks
Omdat jullie het zo lief vragen  :lol
Splitsen en verplaatsen......!  ;)

Dus Gabriella blijft in Babylon
En Gaby naar YinYang?

Kunnen de heren deskundigen even bevestigen of het zo klopt?

Yep je bent glansrijk geslaagd voor de puzzel van 8 tot 88 jaar!

Thanks Eddy_V!
Ik heb liever een puzzel van 18 tot 30 jaar, die ik dan zelf weer uit elkaar kan halen en terug in de 'doos' kan doen.  :lol
Dan krijg jij met je volgende verjaardag een opblaaspop van Ikea  :movingtits
 :dance2
Daar houd ik je aan  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
Gaby, Roemeense met Spaanse vader (...)
« Reactie #10 Gepost op: 25 mei 2016, 23:13:22 »
Volges mij is dit de Gaby waar ik laatst dat ik YY bezocht mee gekamerd heb. (Hopelijk zet ik hem in t goede draadje...) Inderdaad een spring-in-t-veld. Lekker een beetje gek doen als ze bij je komt staan aan de bar. Is dat de Spaanse invloed?
 Borsten mooi en niet te groot, haar billen idem. Voelen wel heel goed, want dat kunnen kleine billen: zo heerlijk in je handen voelen.

 De kamersessie was een beetje rommelig, omdat Gaby eigenlijk doorspeelde op de kamer. Maar ze kreeg mijn penis wel goed stijf. Haar pijpen was in orde.
 Ze is niet al te diep, waardoor ik haar rustig moest nemen.
 Door de vele stress van laatste tijd had ik daar niet veel tijd voor nodig. Had ik wel iets langer mogen volhouden.... maar dat lag dus aan mij...

 Geen spetterende sessie, maar bevredigend.
 Aan haar gegrap en gespring moest ik even wennen. Maar saai is zij zeker niet te noemen... en dat is best wat waard.
 En haar billen lagen lekker in de hand.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
Gaby, Roemeense met Spaanse vader (...)
« Reactie #11 Gepost op: 10 juli 2016, 21:08:32 »
De 3e van de 7e weer met haar gekamerd. Gedurende de dag wilde zij al 2 x met mij kameren. Dat hield ik af, met een kleine slag om de arm. Vanwege haar looks, met haar lange donkere haar ziet ze er goed uit. Eerst hield ik r voor een knappe MILF. En ach ja, masseren + MILF, waarom niet?
 Op de kamer had ik ineens door dat het de spring-in-t-veld was van afgelopen Mei.
 Tijdens de sessie was ze erg actief. Ze wilde vooral actief over komen. Jammer genoeg greep ze me op gegeven moment wel wat hardhandig bij mijn jonge vriend, deed even pijn. Dat gaf ik duidelijk aan, daar schrok ze wel even van. Maar dat was gelukkig snel weg, en heeft ze hem voldoende stijf gekregen. Ik heb haar bevredigend van voren genomen, ook weer rekening houdend met zijn lengte. Niet aan haar billen gedacht, mijn vorige bijdrage over haar lezend.

 Weer een wat gekke sessie. Blijkbaar haar handelsmerk.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm