Auteur Topic: Nadine (Duitse)  (gelezen 4097 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Nadine (Duitse)
« Gepost op: 16 mei 2016, 02:15:07 »


[box title=NADINE]
Land:             Deutschland
Taal:              Deutsch
Leeftijd:         25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            Rubens type
BH:                 75B
Kontje:           a la Zuid Amerikaans
Haarkleur:     zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ vrolijk type
+ blasen als een Nilfisk
+ ruime ervaring
- geen GFE (tijdens deze kamer)
[/box]
[box title=extra info]
Er zijn al veel paspoortjes met de naam Nadine met de Duitse nationaliteit. Met niet één paspoortje is een 100% match. Ik heb nieuwe aangemaakt, maar het kan zijn dat deze dame al ergens is beschreven.
Heeft volgens eigen relaas in veel clubs gewerkt. Ze heeft ook onder de naam Elena gewerkt.
[/box]

Op zoek naar een asbak nam ik op de 'Sweet Hot Party' van 11 mei plaats naast een totaal onbekende dame die aan de 'fumer' was. Ze stelde zich voor als Nadine. Aan haar perfect Duits kon ik afleiden dat ze een Duits paspoort moest hebben, zoals even later ook bleek. Een dame met een Rubens figuur. In eerste instantie zat ik er echt alleen voor de asbak, maar gaandeweg onze conversatie kreeg ik meer en meer interesse, zeker nadat ze bloot gaf waar ze zoal voor in was. Ze blijkt ook het vrouwelijke geslacht te ambiëren. Eerst samen een bel wijn, daarna een Chivas en nog een en nog een...... . Ze werd me toch een potje geil. Tongzoenen aan de bar geen probleem. Er gebeurde al van alles in de bar wat ik niet zou snel zal doen.
We vertrokken richting nok van Sixsens. Tja..... Deutsche gründlichkeit. Oude Michelle/Panthera tijden herrezen. Een Nilfisk! Wow....een kopie van de Michelle! Een GOSP van 1M. TZ was dik oke! Geëindigd in missio. Een kamer met veel lol en Duits temperament!
Ik miste de GFE bij Nadine. Ze is meer PSE, misschien ook wel door de vele Chivas! HHG zeker aanwezig al zal ik vooraf zeker aangeven dat het ook een in een lagere versnelling leuk kan zijn.


« Laatst bewerkt op: 16 mei 2016, 11:39:55 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke