Auteur Topic: MAJA  (gelezen 22078 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MAJA
« Gepost op: 19 mei 2016, 22:56:35 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]

[attachimg=8]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MAJA
« Reactie #1 Gepost op: 9 juni 2016, 00:19:34 »
Maja
Na de kamer met Sendra kwam ik Maja tegen in de bar. Het was me al opgevallen dat ze een mooi achterwerk :shakekontje had. Alleen haar gezicht vond ik een stuk minder. Ze heeft een erg grote dikke neus en het spleetje tussen haar tanden is ook niet mijn ding. Ze is wel erg aardig. Met haar ben ik naar een kamer gegaan, nadat we even met elkaar gesproken :014: hadden in de sofa. Daar heb ik erg genoten van haar achterwerk :shakekontje en haar in doggy :017a genomen. Ik voelde dat het toch nog wat te vroeg was voor een orgasme, dus helaas niet gekomen.

Naam: Maja
Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Spaans
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 8/10 (kort, maar leuk gesprek)
Aftersales: 9/10 (later op de dag nog leuk van haar genoten in het zwembad)
Cijfer: 7,5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MAJA
« Reactie #2 Gepost op: 21 juli 2016, 22:18:42 »
Zondag 3 juli

Ik heb een tijdje met gesproken in de bar in het Duits. Ik vond haar erg stil. Ze luisterde wel, maar zei zelf weinig. Later bleek dat ze nog niet zo goed Duits kon, maar wel Engels.
Maja is een meid met een heerlijke kont. En daar heb ik uitermate van genoten op de kamer. Maja had wat last van haar rug, waarop ik haar voorstelde om haar een massage te geven. Dat had nog nooit iemand haar aangeboden zei ze, maar ze nam het aanbod uiteraard dankbaar aan. Ik heb haar schouders en rug goed gemasseerd en daarna ben ik verder gegaan met haar billen. Erg lekkere billen om te masseren. Tussendoor en na de massage hebben we dit keer wel een tweezijdig gesprek gehad, dit keer in het Engels dus. De volgende keer wil ik met Maja lekkere sex hebben en finishen in doggie. 3 keer is scheepsrecht zullen we maar zeggen.

Naam: Maja
Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Spaans
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 7/10
Aftersales: 7/10
Cijfer: 7,5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zondag 4 september
« Reactie #3 Gepost op: 13 september 2016, 23:01:29 »
Na de sauna kon ik er weer even tegen aan. Ik had me vooraf voorgenomen om een kamer met Maja te nemen. Ik heb al een aantal kamers met haar gehad, maar nooit een orgasme met haar. Ik wilde hier vandaag verandering in gaan brengen en dat is gelukt :)
Ik zat in 1 van de sofa's, toen Maja aan kwam lopen. Ik nodigde haar uit om naast me te komen zitten. We hebben even een kort gesprekje gehad en zijn daarna naar een kamer gegaan. Ik liep achter haar aan de trap op om lekker te kunnen genieten van haar wiegende ronde billen. Op de kamer stelde ik voor om haar eerst te verwennen. Maja ging liggen en ik ging voor haar poesje liggen met mijn handen om haar heupen. In het begin gaf Maja niet veel reactie. Ook was ze een beetje aan het pielen met haar nagels, maar na een paar minuten bleek ik toch het juiste plekje gevonden te hebben. De concentratie nam bij haar toe en ze richtte zich steeds meer op waar ik mee bezig was. Haar ademhaling ging omhoog en ze begon af en toe lichtje te kreunen. De spierbewegingen in haar lichaam werden steeds sterker en sterker en haar poesje begon aardig vochtig te worden. Ik heb Maja net als Aline en Lucy een behoorlijke tijd bevredigd. Ik merkte aan haar dat het niet lang meer duurde en begon haar nog intensiever te likken. Dit had het gewenste effect, want ze kwam kreunend en schokkend klaar, waarna ook zij me van haar poesje duwde.
Eindelijk toch een orgasme met Maja gehad, hetzij bij haar dan :D Helaas was er geen tijd meer voor mij. Dat is het enige nadeel van een Pauschalclub tov een Saunaclub, in principe maximaal 20 minuten op een kamer, hoewel ik meer dan 30 minuten met haar op de kamer was.
De dames lopen nu dus wel uit. De tussenstand is nu 3-1 in het voordeel van de dames. Ik moet nu toch echt aan de bak, want er zit alweer een halve dag op :)

Naam: Maja
Nationaliteit/Taal: Roemeense/ Duits en Spaans
Leeftijd: 20
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Cijfer: 8
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MAJA
« Reactie #4 Gepost op: 12 december 2016, 22:24:02 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zondag 15 januari 2017
« Reactie #5 Gepost op: 20 januari 2017, 23:12:09 »
De vijfde dame van vandaag was Maja. Met Maja had ik al eens vaker een kamer genomen, maar nog nooit had ik een orgasme bij haar. Ik wilde daar verandering in gaan brengen, maar de kamergang liep anders dan gedacht. We hebben eigenlijk alleen met elkaar gesproken op de kamer, omdat het erg gezellig was. Zij nam het initiatief ook niet, om wat anders te gaan doen en ik vond het wel leuk zo. Dus Maja blijft nog steeds op 0 staan. Misschien de volgende keer wel, maar ja, dat zeg ik iedere keer :)

Naam: Maja
Nationaliteit/Taal: Roemeense/ Duits en Spaans
Leeftijd: 20
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Beoordeling: 3½/5 (eigenlijk moeilijk te beoordelen, omdat we niets op de kamer hebben gedaan)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.