Auteur Topic: Dani (Bulgaarse)  (gelezen 119411 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #30 Gepost op: 22 maart 2017, 21:52:25 »
Na een korte, maar welverdiende vakantie, is Dani aankomend weekend weer terug in Sixsens. Binnenkort maar weer een bezoekje brengen aan Sixsens. En Dani natuurlijk ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #31 Gepost op: 8 april 2017, 16:48:13 »
Vandaag (en morgen) ben ik te vinden in Sixsens. Net weer een perfecte kamer gehad met Dani, na haar ruim een maand niet meer gezien te hebben, vanwege haar "Urlaub" in Bulgarije.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Weekendje Sixsens met Dani
« Reactie #32 Gepost op: 12 april 2017, 00:05:32 »
Afgelopen zaterdag weer in Sixsens geweest. Dani was al een paar weken terug van “Urlaub”, maar helaas kon ik haar niet eerder bezoeken, vanwege mijn werk :( Het zou dat weekend mooi zonnig weer worden en met name zondags. Tijdens de heenreis zat ik er aan te denken om zondags ook naar Sixsens te gaan, maar ik wilde eerst weten of Dani er dan ook zou zijn.

Rond een uur of 1 s'middags kwam ik aan. De security was reeds aanwezig en vroeg of ze mijn rugzak mochten controleren. Voor mij geen probleem, want ik heb toch niets te verbergen. De thekefrau handelde daarna de financiën met me af en gaf me een badjas en een handdoek.

Snel omkleden en eerst even wat ontbijten. Een paar gebakken eieren op brood en een broodje kaas met komkommer. Zo, nu kon ik er wel even tegen aan vandaag. Voordat ik Dani ging opzoeken nam ik eerst even een sauna en daarna even uitbubbelen in de jacuzzi. Toen ik daar een tijdje in zat, kwam Dani ineens opdagen. Ze had vernomen van een aantal collega's van haar, dat ik al aanwezig was in Sixsens. Ze had me overal al gezocht en ook in de welness, maar waarschijnlijk zat ik toen in de sauna en kon ze me niet zien. Ze zei tegen me dat ze op me zou wachten, beneden in de bar. Ik bubbelde nog even een minuut of 5 verder en ging me douchen. Daarna naar de bar beneden en inderdaad zat Dani aan de bar op me te wachten. Met een innige (tong)zoen begroetten we elkaar. We hadden een leuk gesprek met elkaar en Andrea mengde zich ook even in het gesprek. Een leuke meid met een gekke twist. Ze deed me een beetje denken aan Ivana uit Pauschalclub Münster, kwa uiterlijk, maar ook kwa karakter.

Maar ik kwam natuurlijk voor Dani. Met haar na een tijdje een kamer opgezocht, waar we een zeer mooie tijd hebben gehad. Ik blijf het herhalen, met Dani voelt het super en vooral heel naturel en natuurlijk. Met haar heb je niet het gevoel met een DVP op de kamer te zijn. Alles gaat ongehaast, ook buiten de kamer. Ze neemt alle tijd en ze is zeker geen dame die na 1 minuut al de kamervraag stelt. Nee, alles gaat heerlijk relaxed met Dani.

Na de kamer met Dani weer even bijkomen in de sauna en de jacuzzi. Daarna was ik wel toe aan een par biertjes. Aan de bar kwam ik aan de praat met een Belgische gast, met wie ik bijna de hele dag heb opgetrokken. We hebben behoorlijk wat ervaringen uitgewisseld over allerlei verschillende clubs. Samen met hem later ook wat gegeten. Het was zaterdag, dus dan hebben ze steak in Sixsens. Deze was erg goed en mals. Echt een pluspunt.

Later op de avond heb ik nog een kamer met Dani genomen, welke net als de eerste, geweldig was. Ik vroeg ook aan haar of ze de volgende dag ook zou werken en dat bleek gelukkig het geval. Ik moest alleen nog ergens in de buurt zien te overnachten, maar dat is uiteindelijk wel gelukt.

De volgende dag ging ik eerst even naar Vaals om geld te pinnen. Heel toevallig liep ik daar Maria tegen het lijf, die daar op dat moment aan het winkelen was. Maria is een Roemeense meid, die kort even als DVP heeft gewerkt en daarna kortstondig achter de bar heeft gestaan, maar nu meer in de schoonmaak zit in Sixsens. Toen ze nog DVP was, had ze kort blond haar, maar ze heeft nu rood haar in een soort hanenkam. Het blonde haar vond ik haar persoonlijk beter staan.

Na het pinnen heb ik een stukje gereden in de buurt van Vaals en Lemiers. Ik moet zeggen een erg mooi gebied met leuke pittoreske dorpjes, zeker omdat het ook erg mooi weer was. Er waren veel wielrenners en hardlopers op de wegen.

Sixsens gaat zondags open om 12 uur en iets na 12 uur stond ik alweer voor de deur. Ik was niet de eerste, want er stonden reeds 2 gasten bij de theke. De security was er nog niet, dus mijn rugzak werd niet gecontroleerd. De Thekedame herkende me gelijk van gisteren en handelde de financiën weer af. Net toen ik naar de kleedkamers wilde, kwam de manager om de hoek kijken. Hij vroeg aan de Thekedame of ze mijn rugzak had gecontroleerd, maar dat had ze niet, dus deed hij het zelf maar. Ook dit keer had ik geen illegale zaken in mijn rugzak ;) Ze zijn er wel strikt bij Sixsens.

Weer heb ik als eerste even ontbeten en daarna een sauna en jacuzzi gepakt. Dani kwam ik later tegen op het overdekte terras. Met haar daar een tijdje gezeten. Lellebel en Tafkap zagen we op een geven moment ook. Ze zaten op het terras samen met Stacey. Het zonnetje scheen op dat moment heerlijk en je merkte dat de dames dat ook erg prettig vonden. Veel dames lagen lekker ontspannen te zonnen.

Met Dani ben ik na een tijdje weer een kamer gaan opzoeken. Ik merkte dat we elkaar steeds beter leren kennen en beter begrijpen, waardoor we elkaar steeds beter aanvoelen, ook op seksueel gebied. Een zeer goede sessie gehad met haar. Toen ik haar betaald, gaf ik haar gelijk ook het bedrag voor de volgende sessie. Ik was so wie so van plan een s'avonds nogmaals met Dani te gaan.

Na de sessie met Dani heb ik een tijdje met Tafkap en Lellebel bij het zwembad rondgehangen. Het water in het zwembad was lekker op temperatuur, waardoor ik er een behoorlijke tijd in heb gelegen. Daarna even afdouchen en buiten aan de bar een paar biertjes genuttigd en van het vrouwelijke schoon genoten. Daarbij viel me met name Vicky op. Een erg mooie meid. Daarnaast liep er nog een mooie strakke meid rond, maar helaas met van die siliconen... Zal 'm dus wel nooit worden...

s'Avonds wilde ik Dani weer opzoeken, maar die bleek op dat moment op een kamer te zijn met een klant. Ik ben toen maar wat aan de bar gaan hangen. Oa Katy, met wie ik vorig jaar een sessie had, kwam bij me buurten. Een mooie meid met een lekkere kont. Haar service is niet slecht, maar een tweede sessie zal er waarschijnlijk niet in zitten. Dani kwam na een tijdje ook in de bar. Ze ging drinken halen voor haar en haar klant. Toen ze mij zag zitten kwam ze gelijk en gaf aan dat ze waarschijnlijk nog een uurtje bezig zou zijn en dat ze me daarna gelijk zou opzoeken. Ik zei dat dat geen probleem was. Dat uurtje duurde toch een stuk langer, want na meer dan een uur kwam ze weer drinken halen voor haar en haar klant. Dit keer zag ze me niet zitten, omdat ik op 1 van de bankjes achter de bar zat. Er ging weer een uur voorbij en ik ging maar eens een rondje lopen. Het was inmiddels iets na 9 uur. Ik kwam Dani tegen bij de trap nabij de kleedkamer. Ze was net klaar met haar klant en gaf aan dat ze me zo zou komen opzoeken. Ze vertelde me later dat de klant steeds langer met haar wilde en zelfs haar wilde boeken tot 1 uur. Omdat ze mij nog een kamer had beloofd, zei ze tegen hem dat dat niet mogelijk was. Ik vind dat wel erg klasse van haar, dat ze voor mij koos. Ze had meer kunnen verdienen op dat moment van die klant, maar toch deed ze dat niet. Dit bedoel ik nou. Dani bekijkt niet alles  in Euro's, zoals veel andere DVP's dat wel doen. Toch vind ik het wel vervelend voor haar dat ze nu iets minder die dag heeft kunnen verdienen, maar uiteindelijk heeft ze wel een goede dag (weekend) gehad, ook financieel.

Op de kamer weer een uitstekende sessie met haar gehad en tussendoor werden we nog even gestoord door Andrea. Dat is overigens de tweede keer dat ze me stoort tijdens een sessie. Begin dit jaar ook al met Maria, maar ik vergeef het haar ;) Wel een lekkere gekke meid die Andrea

Na de laatste sessie met Dani ben ik gelijk naar huis gegaan. Voor mij is het een behoorlijk eind rijden, Zuid Limburg en de volgende dag moest ik weer vroeg op. Ik heb afscheid genomen van Dani en heb de club verlaten. Ik kijk al weer uit naar het volgende bezoek :)

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5
Beoordeling: 4¾/5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #33 Gepost op: 12 april 2017, 00:54:08 »
Prachtig, je liefde voor Dani, Taylor, maar je bent nog kletsnat  achter je oren ...... ooit, binnen een jaar of tien, zal je deze uitdrukking en waarom ik ze neerschrijf wel begrijpen  ;D
In de tussentijd, geniet, geniet en geniet  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #34 Gepost op: 4 mei 2017, 19:30:22 »
Het was eindelijk zover, koningsdag. Niet dat ik zo koningsgezind ben of dat ik graag wil feesten in bijvoorbeeld Amsterdam, maar ik had wel speciale plannen die dag. Ik had het er al een paar keer met Dani over gehad, om haar eens voor een hele dag te boeken en koningsdag leek mij de perfecte dag om mijn koningin een hele dag te gaan bezoeken.

Ik had afgesproken om rond 12 uur er te zijn, maar ondanks dat ik vroeg vertrokken was, kwam ik net iets na 12 uur aan in Sixsens. Onderweg had ik veel vertraging. Veel files en wegopbrekingen.

Met mijn rugzakje kwam ik zoals gebruikelijk binnen en elke keer wordt deze even gecontroleerd, maar nu was de eigenaresse ook aanwezig en zij probeerde me er van te overtuigen dat mijn rugzak niet in de lockers zou passen. Ik gaf aan dat ik niet voor het eerst in Sixsens was en overtuigde haar dat de rugzak zeker in de lockers past en ook nog ruim ;) Gelukkig mocht ik verder met rugzak.

Snel omkleden en kijken waar Dani is. Overal heb ik gekeken, in de bar, in het restaurant, de “moroccan room”, het wellnessverblijf, de relaxruimte buiten, weer in de bar, maar geen Dani. Wel kwam ik onderweg Stacey tegen die mij vriendelijk groette. Ik ging maar aan de bar zitten en bestelde me een koffie. Op het moment dat ik de koffie kreeg, kwam Dani aanlopen. Ze had van een aantal dames gehoord dat ik inmiddels was gearriveerd. Ik moet zeggen dat Dani er vandaag bijzonder goed uitzag. Ze had haar haar leuk in een staart en haar make-up was perfect. Niet te veel of te overdreven, maar precies goed.

We hebben aan de bar even wat bijgekletst onder het genot van een kop koffie en zijn daarna naar het restaurant gegaan voor een ontbijtje. Daarna wat relaxen in de relaxruimte buiten en daarna nog even in de bar, waar Andrea zich bij ons kwam voegen. De dames praatten onderling wat in het Bulgaars en af en toe in het Duits/Engels om mij er ook wat bij te betrekken. Andrea spreekt niet zo heel goed Duits of Engels, waardoor de communicatie wat lastig is. Tis wel een erg gekke en grappige meid en van horen zeggen schijnt ze ook goed op de kamer te zijn.

Op een gegevens moment vroeg Dani aan mij of ik later op de dag zin had in een trio met haar en Andrea. Ik twijfelde en zei dat ik er over na zou denken en dat ik er later op terug zou komen. Uiteindelijk het aanbod niet geaccepteerd. In het verleden wel eens een triootje gedaan met dames, maar altijd met dames die ik goed kende. Met Andrea was ik nog nooit mee op kamer geweest en ik zag het niet gelijk zitten om een triootje te gaan doen samen met Dani. Daarnaast wilde ik exclusief met Dani de dag doorbrengen en alleen alle aandacht aan haar besteden. Met een triootje wordt dat wat lastig en ik denk dat ik er ook niet echt van genoten had, als we wel een triootje hadden gedaan.

We zijn die dag 2 keer op kamer geweest, maar wel een zeer lange periode (lees beide keren om en nabij de 4 uur). Tijdens de kamergangen hadden we uiteraard geweldige seks, maar ook een klein beetje kinky. Oa werd de “riem” van mijn badjas gebruikt om mijn handen vast te binden. Ja, Dani ziet er uit als een lief meisje, maar ze heeft ook wel haar donkere kant ;) Het was een leuke GFE met af en toe een kinky twist.

Tussen de kamers door hebben we een paar keer een saunaatje gepakt en een tijdje lekker gerelaxt in de jacuzzi. Dani maakte zich in het begin nog een beetje zorgen over haar make-up, maar voor mij is vaak een vrouw mooier zonder make-up (of weinig) dan met overdreven veel make-up. Om eerlijk te zijn vond ik Dani op haar mooist tijdens het RB-feest vorig jaar, zeker na de wet-T-shirt-contest, toen ze door het waterfestijn helemaal geen make-up meer op had :)

s'Avonds hebben we samen gegeten in het restaurant. De eerste keer dat ik met een dame in Sixsens samen heb gegeten. Het eten smaakte prima, alleen kregen Dani, maar Andrea later op de avond last van hun buik. Met Dani toen maar even rustig op het bed in de bar gelegen om even bij te komen.

Helaas gaat zo'n dag zeer snel voorbij als je plezier hebt. Ik heb me geen minuut verveeld met Dani en doordat we heel lang bij elkaar waren en veel met elkaar gesproken hadden, hebben we elkaar nog beter leren kennen. Na onze laatste kamergang hebben we samen met Andrea een laatste drankje genomen aan de bar. Het was toen al uitgestorven. Dani nam met een paar sensuele (tong)zoenen afscheid van me. Het was bijna 1 uur en Sixsens ging sluiten. Ik nam nog gauw even een laatste douche en zorgde dat ik me met name achter m'n oren goed afdroogde ;D ;)

Jammer was wel dat het weer niet zo geweldig was, waardoor we de gehele dag binnen hebben gezeten. Ik had met Dani nog wel een duik in het zwembad willen nemen, maar Dani is een meid die van lekker warm water houdt, dus dat zat er niet in.

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5
Beoordeling: 4¾/5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #35 Gepost op: 28 mei 2017, 21:54:12 »
Geen enkele “D”, geen dubbel “D”, maar triple “D”. Drie Dagen Dani.

Drie dagen Sixsens. Vooraf niet helemaal zo gepland, maar omdat het weer zo geweldig was in het weekend van Hemelvaart, toch besloten om 3 dagen te gaan vertoeven in het gezelligste puntje van Limburg. De planning was 2 dagen in eerste instantie, vrijdag en zaterdag. Vrijdag zouden ook bijna een dozijn rakkers van RB aanwezig zijn, dus dat het gezellig zou worden was al een feit. En ook aan de dames zou het uiteraard niet liggen. Aan Dani had ik vooraf al aangegeven dat ik vrijdag en zaterdag zou komen, dus voor haar was het een grote verrassing dat ik donderdag ook plotseling in de club was.

Met Dani donderdags een leuke dag gehad. Samen ontbijten en daarna een tijdje buiten gezetten in de zon en een paar drankjes met haar gedronken. Vervolgens een kamertje met haar genomen en zoals gebruikelijk was deze weer top. Misschien wel de beste kamer die ik met haar gehad heb dat weekend ;) In de namiddag en het begin van de avond heb ik met name buiten vertoeft en in het zwembad. Daar met 1 van de dames nog met een strandbal gespeeld. s'Avonds in de bar gehangen en wat pintjes achterover geslagen. Dani nog een paar keer heel kort daar getroffen, omdat ze verder de hele avond bezet was met een klant. Een goede dag dus voor haar. s'Avonds kwam ik Monika (ex Babylon) tegen bij de gokkasten en met haar een tijdje een leuk gesprek gehad. Die meid heeft wel iets, alleen haar silis zijn niet zo mijn ding. Ik heb die avond niet meer op Dani gewacht. Het was inmiddels al bijna 1 uur en Sixsens ging sluiten en ik was behoorlijk moe, wat mede door de vele pintjes kwam ;)

Na een redelijk goede nachtrust, kwam ik iets voor 11 uur weer bij Sixsens aan. KP en SM waren ook al reeds gearriveerd. Niet veel later kwam JeanK ook de parkeerplaats op gereden. We hebben even een tijdje staan kletsen met elkaar en met ons vieren gingen we uiteindelijk naar binnen. Met de heren eerst buiten even een ontbijtje genuttigd en kennis gemaakt met de eigenaresse van Sixsens. Na een tijdje kwam Dani ook opdagen en begroette mij gelijk met een paar zoenen. Dani en ik zijn daarna even naar het dakterras gegaan, maar daar bleek het te warm te zijn in de zon. De enige parasol die er stond was reeds geconfisqueerd door een Duitser, die hem op dat moment niet gebruikte. Hij lag daar te zonnen dus ik vroeg netjes en beleefd of ik de parasol mee mocht nemen en op typische Duitse manier maakte hij mij duidelijk dat dat niet mogelijk was. Je kent het wel, zo'n typische Duitser die zijn territorium verdedigd... Het snorretje ontbrak nog net... Die Duitsers kunnen ook nooit fatsoenlijk een antwoord geven... Goed, we hadden geen zin meer om hier nog te vertoeven, dus gelijk maar weer naar beneden gegaan. We zijn toen gaan zitten op het overdekte terras en met Dani nogmaals een ontbijtje genomen. Na het ontbijt hebben we een tijdje in de zon gezeten samen met Tafkap en Aloewe. Daarna een kort kamertje genomen met Dani. Ook deze kamer was weer super goed. Lekker relaxed en top seks. Na de kamer me weer gevoegd bij de RB-bende. Inmiddels was oa Licky Luke ook gearriveerd. Met hem en Tafkap een tijdje in het zwembad gehangen. Aloewe kwam ons later ook nog vergezellen. Vandaag was het de eerste dag dat er weer gebarbecued werd in Sixsens. Toen de BBQ open ging, was er een run van uitgehongerde badjassen en DVP's. Wel vermakelijk om te zien, maar uiteindelijk ook maar besloten om aan te sluiten in de rij. Het was inmiddels behoorlijk druk geworden en over zaten dames en badjassen te eten. Toevallig zag ik nog een plekje vrij bij Dani. Dit keer niet heel veel met haar gesproken, omdat ze met een stel andere Bulgaarse dames aan het eten en kletsen was. s'Avonds was Dani de gehele avond geboekt door een klant, maar aan het eind van de avond heb ik nog een laatste colaatje met haar gedronken. Verder heb ik me die avond wel goed vermaakt in gezelschap van SM, Aloewe, Kempie, Tafkap en Licky Luke. Nog een lapdance gehad van 1 van de dames, op aangeven van SM ;) Ja, de vrijdag was zeer geslaagd.

Na een zeer korte nachtrust van slechts 3 uurtjes, want om 6 uur s'morgens was ik al klaar wakker, ben ik me gaan wassen en scheren en heb een wandelingetje gemaakt in de buurt van Vaals. Een mooie omgeving daar in de buurt van Vaals.
Iets voor 11 stond ik weer voor de deur. Entree betaald en omkleden. Dit keer ging ik niet ontbijten, want ik wist dat Dani zo rond 12 uur zou verschijnen en dat ik dan met haar zou ontbijten. Eerst maar eens even een frisse duik in het zwembad genomen en een beetje liggen zonnen. Iets na 12 kwam Dani dan ook en met haar een ontbijtje genuttigd. Na het ontbijt stelde Dani voor om het zwembad in te gaan. Ik had haar dat de vorige dagen ook al voorgesteld, maar toen twijfelde ze nog een beetje. Dani kan, zoals veel van de Bulgaarse en Roemeense dames, niet zwemmen en ze was wel een beetje angstig. Ik lag al gelijk in het water, maar Dani deed het heel rustig aan. Kwam ook omdat ze het water nog koud vond. Toen ze eenmaal in het water zat, hield ze zich stevig aan mij vast. Ik begon een beetje door het zwembad te lopen en merkte dat ze wat angstig werd. Ik zei haar dat er niets kan gebeuren, want nergens is het diep in het water en je kunt overal staan. Toch bleef ze me goed vasthouden. Na een rondje door het zwembad zijn we aan het begin van het bad een tijdje gaan zitten. Daarna zijn we aan het zwembad gaan liggen om een beetje te zonnen. We hebben samen nog een drankje genomen en daarna naar een kamer vertrokken. Op de kamer ging het lekker relaxed. We zaten op kamer 2 en deze kamer heeft een raam naar het buiten terras op de 1e verdieping. We hadden een paar colaatjes meegenomen van beneden en hebben even een tijdje op het terras gezeten en van de omgeving genoten. Daarna weer de kamer in gegaan en daar relaxed verder gegaan. Ook deze kamer was weer top. Na de tijd hebben we samen gedoucht en daarna samen gegeten. Ook nu was er BBQ. Vandaag had Dani geen vaste afspraken zoals donderdag en vrijdag, dus ze nam vandaag alle tijd voor mij. Ook s'avonds in de bar nog een paar keer met haar gekletst en ze gaf zelfs nog een kort showtje aan de danspaal. Overdag was het behoorlijk druk in Sixsens, maar s'avonds opvallend rustig, zeker voor een zaterdagavond. Gelukkig voor Dani had ze nog een kamertje s'avonds, waardoor ze ook net als donderdag en vrijdag een goede dag had.

Kortom, ik had een zeer goed weekend in het gezelligste puntje van Limburg met een triple “D”, Drie Dagen Dani ;)

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5
Beoordeling:[b/] 4¾/5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #36 Gepost op: 28 mei 2017, 22:09:42 »
Wanneer verdient Dani toch eens eindelijk een 5/5
Of wordt het eerst 4,8/5 en dan 4,9/5.....vervolgens 4,95/5.......4,96/5.......4,98/5 ........4,99/5 en ja hoor eindelijk: 4,995/5  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #37 Gepost op: 28 mei 2017, 23:13:42 »
Wanneer verdient Dani toch eens eindelijk een 5/5
Of wordt het eerst 4,8/5 en dan 4,9/5.....vervolgens 4,95/5.......4,96/5.......4,98/5 ........4,99/5 en ja hoor eindelijk: 4,995/5  :lol

De referentie is Lidja (als enige rrn 5 tot op dit moment). Soms komt Dani erg dicht bij haar in de buurt. Aan een 4,8 of 4,9 of ..... doe ik niet  ;) Een 5 krijgt een dame als het ook daadwerkelijk een 5 is. Ach ja, die Pauschalclub dames leggen de lat nu eenmaal zeer, maar dan ook zeer hoog  ;) ;D Neemt niet weg dat Dani een zeer bijzondere meid is en er zijn maar weinig meiden met een 4,75 bij mij, 5 om precies te zijn (van de 202 dames die ik ooit heb ontmoet in een club)
« Laatst bewerkt op: 28 mei 2017, 23:52:20 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zaterdag 24 juni 2017
« Reactie #38 Gepost op: 1 juli 2017, 22:55:40 »
Zaterdag 24 juni naar het zuidelijkste puntje van Nederland getrokken. Ik had eerst plannen om een week later te gaan, maar de weersvoorspellingen zagen er slecht uit en werden bewaarheid, bleek later. Veel regen... Zaterdag 24 juni was het droog, maar helaas niet erg zonnig en warm. Alleen in het begin van de middag was er wat zon. Ik had plannen om met Dani weer het zwembad in te duiken, maar Dani vond het buiten al koud, laat staan dat ze in het koude water zou springen. Zelf wel een duik genomen, terwijl Dani aan het koukleumen was in de zon ;) Voornamelijk door de harde wind voelde het kouder aan dan dat het was.

Na mijn frisse duik zijn Dani en ik gaan ontbijten. Het was iets voor 2 uur s'middags, dus dat kon nog net. Een omeletje laten maken door de kok, broodje met rosbief, bekertje melk en een vruchten yoghurt. Allemaal prima voor elkaar in Sixsens.

In het restaurant kwam ik Ina tegen. Ina ken ik nog van Planet Eden en met haar heb ik daar toen een kamertje genomen. Ze herkende me wel, maar wist niet meer dat ik destijds met haar op kamer was. Ze vroeg of ik vandaag ook een kamer met haar wilde, maar ik moest haar helaas teleurstellen. Misschien een volgende keer. In Planet Eden was ze zeker niet slecht en haar ronde kont bevalt me wel. Wat ik minder aan haar vind, is dat ze heel erg veel make up op heeft.

Dani kwam na het ontbijt nog met een bak aardbeien en een paar perziken. Ook een aantal dames, waaronder Lucy en Laura aten er van mee. Na dit stevige ontbijt was ik tonnetje vol. Even een tijdje met z'n tweeën uitbuiken in een sofa op het buiten terras. Laura kwam nog een tijdje bij ons zitten en dedames probeerden me nog over te halen voor een trio. Een trio doe ik niet vaak en als ik het al doe, dan met 2 meiden die ik goed ken. Met Laura ben ik nog nooit op kamer geweest, dus ik heb het aanbod maar gelaten voor wat het is.

Het werd tijd voor een eerste kamergang. Dani had kamer nummer 7 al voor ons geregeld. Onze favoriete kamer met douche en airco. De kamergang met Dani was, zoals gebruikelijk, weer zeer goed. Een heerlijke tijd met haar doorgebracht en van alles de revue weer laten passeren.

Na de kamergang zijn we wat gaan eten. Zaterdag is steakdag in Sixsens en de steaks waren weer erg goed. Maximaal 2 per persoon, wat meer dan genoeg is voor mij. De tweede kreeg ik maar voor de helft op. Na het eten hebben Dani en ik, samen met Laura een saunaatje genomen en daarna een tijd relaxt in de jacuzzi. Dat relaxt duurde totdat er meer rakkers bij kwamen, vooral toen een middenoosters uitziende rakker erbij kwam. Hij vond het nodig om de dames ongewenst te betasten in de jacuzzi. Dan ben je bij Dani wel aan het verkeerde adres, want die staat wel haar mannetje ;) In Sixsens is het verboden om elkaar te betasten in de jacuzzi en de sauna.

Met Dani na de jacuzzi een tijdje aan de bar gezeten en wat biertjes en bacootjes gedronken. Met een biertje en een redbull zijn we weer naar kamer 7 vertrokken. Ook dit keer weer voortreffelijk. Zo goed zelfs, dat we daarna een tijdje op bed hebben gelegen en gedommeld. Dani heeft ongeveer een 3 kwartier echt geslapen ;)

Aan het eind van de avond met Dani nog een tijdje aan de bar gezeten. Dani gaf me ook nog een paaldans act. Rond een uur of 2 was het mooi geweest en ben ik aan de lange terugweg begonnen. Het was weer een super dagje met dank aan Dani

Het zal wel weer een tijdje duren voor ik Dani weer zal treffen in Sixsens. Ze is nu naar Bulgarije en komt waarschijnlijk ergens in september weer terug. Waarschijnlijk dat ik haar in oktober weer kan bezoeken ivm met mijn vakantie.

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5
Beoordeling: 4¾/5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #39 Gepost op: 14 augustus 2017, 16:09:41 »
Citaat
Het zal wel weer een tijdje duren voor ik Dani weer zal treffen in Sixsens. Ze is nu naar Bulgarije en komt waarschijnlijk ergens in september weer terug.

Gisteren (zondag 13-08-2017) weer aanwezig in SixSens.

@Taylor; de maand september valt vroeg dit jaar.  :lol_hitting:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #40 Gepost op: 14 augustus 2017, 19:51:33 »
Citaat
Het zal wel weer een tijdje duren voor ik Dani weer zal treffen in Sixsens. Ze is nu naar Bulgarije en komt waarschijnlijk ergens in september weer terug.

Gisteren (zondag 13-08-2017) weer aanwezig in SixSens.

@Taylor; de maand september valt vroeg dit jaar.  :lol_hitting:

Inderdaad  ;D Maar ik had het inmiddels al vernomen dat ze terug was  ;) Desalniettemin bedankt voor de tip  ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #41 Gepost op: 27 augustus 2017, 18:19:59 »
Enkele maanden geleden voor het eerst eigenlijk pas in contact met Dani gekomen. We spraken wat, er werd wat gedold en daarna altijd een kort gesprek, een kusje of streling in het voorbijgaan. Destijds de Chupa Chup keuze aan haar voorgelegd en zij koos destijds de oranje waardoor het alle kanten kon opgaan. Gisteren kwam ze naar me toe en vroeg of ik ze bij me had. Ik zei ja en dat ik zo een oranje voor haar zou halen. Lachend zei ze dat ze ditmaal een groene wilde, waarmee ze de hint gaf dat het eens tijd werd dat we elkaar beter moesten leren kennen.

Op de kamer werd mijn beeld van haar al snel bevestigd. Een lieve, leuke, spontane en humoristische meid. Ze genoot van de massage en strelingen en daarna ging ze langzaam op verkenning uit. Na een klein half uurtje gooide ze alle schroom van zich af. Ze vroeg of ik haar vertrouwde en ik werd door haar "opgedragen" mijn ogen te sluiten. Als een dame me iets lief vraagt kan ik niet weigeren. Wat volgde was een waar feestje. Ze ging op ontdekkingsreis op een zeer kundige wijze met verrassende elementen. Nadat ze door had op welke wijze ze me helemaal gek kon maken maakte ze er op verschillende manieren misbruik van om me op het randje te laten zweven totdat ik haar vroeg om het rubbertje te monteren en het duurde dan ook slechts enkele minuten voordat deze dienst deed waarvoor het bedoeld is, nl opvanghuis van evt nakomelingetjes.

Ze was zeer benieuwd wat ik er van vond. Zij gaf aan dat ze het idee had dat er sprake was van een klik en chemie en het een zeer geslaagde eerste sessie vond. Ik zei dat ik op voorhand wel had gedacht dat het een goede sessie zou worden, maar dat ze mijn verwachtingen veruit had overtroffen.

Dani is een meid die weet hoe het heurt en zich op de kamer 110% inzet om het je naar de zin te maken. Een zeer geslaagde eerste sessie die zeker een vervolg gaat krijgen. Ik heb het vermoeden dat ze razendsnel gaat klimmen in mijn rangorde van de Bulgaarse maffia.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #42 Gepost op: 27 augustus 2017, 21:29:18 »
Enkele maanden geleden voor het eerst eigenlijk pas in contact met Dani gekomen. We spraken wat, er werd wat gedold en daarna altijd een kort gesprek, een kusje of streling in het voorbijgaan. Destijds de Chupa Chup keuze aan haar voorgelegd en zij koos destijds de oranje waardoor het alle kanten kon opgaan. Gisteren kwam ze naar me toe en vroeg of ik ze bij me had. Ik zei ja en dat ik zo een oranje voor haar zou halen. Lachend zei ze dat ze ditmaal een groene wilde, waarmee ze de hint gaf dat het eens tijd werd dat we elkaar beter moesten leren kennen.

Op de kamer werd mijn beeld van haar al snel bevestigd. Een lieve, leuke, spontane en humoristische meid. Ze genoot van de massage en strelingen en daarna ging ze langzaam op verkenning uit. Na een klein half uurtje gooide ze alle schroom van zich af. Ze vroeg of ik haar vertrouwde en ik werd door haar "opgedragen" mijn ogen te sluiten. Als een dame me iets lief vraagt kan ik niet weigeren. Wat volgde was een waar feestje. Ze ging op ontdekkingsreis op een zeer kundige wijze met verrassende elementen. Nadat ze door had op welke wijze ze me helemaal gek kon maken maakte ze er op verschillende manieren misbruik van om me op het randje te laten zweven totdat ik haar vroeg om het rubbertje te monteren en het duurde dan ook slechts enkele minuten voordat deze dienst deed waarvoor het bedoeld is, nl opvanghuis van evt nakomelingetjes.

Ze was zeer benieuwd wat ik er van vond. Zij gaf aan dat ze het idee had dat er sprake was van een klik en chemie en het een zeer geslaagde eerste sessie vond. Ik zei dat ik op voorhand wel had gedacht dat het een goede sessie zou worden, maar dat ze mijn verwachtingen veruit had overtroffen.

Dani is een meid die weet hoe het heurt en zich op de kamer 110% inzet om het je naar de zin te maken. Een zeer geslaagde eerste sessie die zeker een vervolg gaat krijgen. Ik heb het vermoeden dat ze razendsnel gaat klimmen in mijn rangorde van de Bulgaarse maffia.

Dat is nou juist de reden dat Dani 1 van mijn favo's is  ;D Ze is misschien niet de mooiste of de slankste, maar wel 1 van de allerbeste en allerleukste dames die ik ooit heb meegemaakt.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #43 Gepost op: 27 augustus 2017, 21:45:03 »
Enkele maanden geleden voor het eerst eigenlijk pas in contact met Dani gekomen. We spraken wat, er werd wat gedold en daarna altijd een kort gesprek, een kusje of streling in het voorbijgaan. Destijds de Chupa Chup keuze aan haar voorgelegd en zij koos destijds de oranje waardoor het alle kanten kon opgaan. Gisteren kwam ze naar me toe en vroeg of ik ze bij me had. Ik zei ja en dat ik zo een oranje voor haar zou halen. Lachend zei ze dat ze ditmaal een groene wilde, waarmee ze de hint gaf dat het eens tijd werd dat we elkaar beter moesten leren kennen.

Op de kamer werd mijn beeld van haar al snel bevestigd. Een lieve, leuke, spontane en humoristische meid. Ze genoot van de massage en strelingen en daarna ging ze langzaam op verkenning uit. Na een klein half uurtje gooide ze alle schroom van zich af. Ze vroeg of ik haar vertrouwde en ik werd door haar "opgedragen" mijn ogen te sluiten. Als een dame me iets lief vraagt kan ik niet weigeren. Wat volgde was een waar feestje. Ze ging op ontdekkingsreis op een zeer kundige wijze met verrassende elementen. Nadat ze door had op welke wijze ze me helemaal gek kon maken maakte ze er op verschillende manieren misbruik van om me op het randje te laten zweven totdat ik haar vroeg om het rubbertje te monteren en het duurde dan ook slechts enkele minuten voordat deze dienst deed waarvoor het bedoeld is, nl opvanghuis van evt nakomelingetjes.

Ze was zeer benieuwd wat ik er van vond. Zij gaf aan dat ze het idee had dat er sprake was van een klik en chemie en het een zeer geslaagde eerste sessie vond. Ik zei dat ik op voorhand wel had gedacht dat het een goede sessie zou worden, maar dat ze mijn verwachtingen veruit had overtroffen.

Dani is een meid die weet hoe het heurt en zich op de kamer 110% inzet om het je naar de zin te maken. Een zeer geslaagde eerste sessie die zeker een vervolg gaat krijgen. Ik heb het vermoeden dat ze razendsnel gaat klimmen in mijn rangorde van de Bulgaarse maffia.

Dat is nou juist de reden dat Dani 1 van mijn favo's is  ;D Ze is misschien niet de mooiste of de slankste, maar wel 1 van de allerbeste en allerleukste dames die ik ooit heb meegemaakt.
Kijk.......en daar gaat het om!
Jij moet haar tenslotte ook zelf betalen en niemand anders!
Punt uit!
Toppie!



Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #44 Gepost op: 15 oktober 2017, 00:26:37 »
Ik was afgelopen vrijdag wat eerder klaar op 't werk en besloot de stoute schoenen aan te trekken en af te reizen naar het meest zuidelijke, maar gezelligste punt van Nederland, Sixsens in Lemiers. Rond 6 uur kwam ik in de club. Snel omkleden en douchen. Daarna via de wellness naar de bar gelopen. Toen ik de trap afliep, scande ik de bar af. Ik zag veel dames rond de bar en op de sofa's langs de barruimte zitten. Uiteraard probeerde ik Dani te spotten. Toen ik halverwege de trap was, zag ik achterin in de bar een dame die veel op Dani leek. Ze keek naar me toen ik de trap af kwam en bleef me stoïcijns aankijken, terwijl ik op haar af liep. Langzaam liep ik op haar af, totdat ik bijn haar was. Ze bleef me aankijken en vroeg me uiteindelijk wat ik kwam doen. Ik zei haar dat ik voor haar kwam en om te praten. De eerste 5 minuten waren wat ongemakkelijk, maar gelukkig kwam er al snel een goed gesprek op gang. We vertelden beide ons verhaal en ik maakte haar duidelijk dat de fabeltjes niet waar waren. Ik respecteer dat ze verder geen namen wil noemen en eigenlijk wil ik het ook niet eens weten. Het belangrijkste is dat het weer goed is tussen ons.

Langzaam begon de “oude” Dani weer te voorschijn te komen en het begon een gezellig gesprek te worden. Ze kroop dichter tegen me aan en ze gaf me een paar zoenen. We hebben samen nog een tijdje zitten kletsen en wat gedronken. Daarna een kamer opgezocht. Ondanks wat er de afgelopen tijd is gebeurd, had dat geen enkel effect op de kamer. Een sessie met Dani zoals vanouds, waarbij we beide volop genoten.



In de bar was het gezellig druk, alleen was er vandaag niemand die ik kende. Na een stuk of wat biertjes ben ik de trap opgelopen om naar de lockers te gaan om een kauwgompje te pakken. Dani had blijkbaar gezien dat ik de bar verliet en is me achterna gekomen. Ik had Dani na de eerste kamergang beloofd om later een tweede kamer te gaan doen. Het is wel grappig om te zien hoe onzeker ze soms kan zijn. Ze dacht namelijk dat ik de club zou verlaten, zonder iets te zeggen. Dit gebeurde ook al een keer aan het begin van dit jaar, toen s'avonds erg moe was en ik even een tijdje ben gaan liggen in de “oude” Marokkoruimte. Toen heeft ze me ook lopen zoeken en zelfs aan oa Aloewe, die er op dat moment ook was, angstig gevraagd waar ik was gebleven.

Toen ik de lockerruimte weer verliet, stond Dani me op te wachten bij de trap. Ze vroeg een beetje verlegen, wat ik ging doen. Ik zei dat ik weer naar de bar ging. Ik vroeg aan haar of ze bang was, dat ik weg zou gaan en ze knikte verlegen “ja”. Ik sloeg een arm om haar een en gaf haar een zoen. Ik zei haar dat als ik iets beloof, ik dat ook na kom. Samen zijn we naar de bar gegaan en hebben daar wat gedronken.

Daarna zijn we weer een kamer op gaan zoeken. Ook dit keer weer een perfecte sessie. Ik had Dani alleen beloofd dat ik haar nog een massage zou geven, maar dat is er niet van gekomen. Na mijn orgasme was ik helemaal kapot en hebben we nog even een tijdje rustig op bed gelegen en gepraat. Dani stelde voor om samen nog een sauna te pakken en dat hebben we ook gedaan. Dit keer de 70 graden sauna. Vervolgens nog 1 drankje met haar gedronken in de bar om daarna huiswaarts te keren.

Ik ben blij dat het contact met Dani weer goed is. Het is gewoon een super meid. Ze neemt de tijd voor me, de seks is super, ze is leuk in de omgang en bij haar heb ik het gevoel dat ik met een meisje ben en niet met een DVP en dat maakt de GFE perfect. Er zijn maar erg weinig meiden, waarmee ik dat ook heb.



Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.