Auteur Topic: NAOMI  (gelezen 11293 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
NAOMI
« Gepost op: 5 juni 2016, 20:36:32 »

[box title=Naomi]
Land:             Sierra Leone
Taal:              Engels
Leeftijd:         28
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Gewicht:   54kg
Ogen:          donkerbruin
Model:            slank
BH:                 80C
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE PSE Massage en meer
[/box]
[box title=pro en contra]
+++ Fantastische sexy wilde dame van Afrika
[/box]
[box title=extra info]
http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-aachen-koeln/529.php
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
NAOMI
« Reactie #1 Gepost op: 5 juni 2016, 20:40:03 »
Wat foto's van de zwarte parel van Babylon:

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]

[attachimg=6]

[attachimg=7]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
NAOMI
« Reactie #2 Gepost op: 5 juni 2016, 20:44:13 »
Naomi - The black pearl of Babylon
7 Mei 2016
Bij deze recensie


In de bar danste ze wild op de bar en ze liet haar kont zodanig snel trillen dat een luxe vibrator-seksspeeltje for him - een trillende kont met vagina in siliconen - er verschrikkelijk jaloers op zou worden.  :kissass In dit hete weer zingen de Afrikaanse genen van die zwarte parels die je levend kunnen verslinden een ritmisch ophitsend lied van wilde ongeremde seks in de jungle. Naomi is zo'n zwarte parel. Haar tongzoenen waren extatisch, diep en haar dikke tong zocht zich probleemloos een weg tot tegen m'n keel, haar grote dikke lippen en perfecte parelwitte tanden, haar grote borsten maakten me helemaal opgewonden. Ik twijfelde geen seconde en we gingen eerst naar beneden in een zetel voor presales en dan de kamer op waar verder werd getongzoend, ze doet dat zodanig passioneel dat ik niet kon volgen: ze deed het veel beter dan ik. Als Mila tongzoent is dat lief als een vriendinnetje: GFE-TZ. Als Naomi dat doet, is er een tijger met je bezig: PSE-TZ. Klein verschil.
 
Dit doet echt vragen rijzen bij mezelf. In het verleden zou Mila door mij de hemel in geprezen zijn en Naomi te wild bevonden. En nu? Een wandelaar evolueert, zijn smaak en zijn intake in hoe hij een sessie wenst te beleven veranderen met de jaren en de ervaringen die hij beleeft. Daardoor wijzigen zijn verwachtingen van wat lekkere seks is. Ga ik nu meer voor PSE en minder voor GFE? Korte stoomsessies versus lange GFE-sessies? Is het mijn budget die me dit aandoet want lange GFE-sessies kosten wel meer natuurlijk*.
 
*: Op het moment dat ik dit schreef lag de 2 uur-sessie met Ema in Samya nog in de toekomst nl. een week later om deze conclusie mogelijks nog meer te  onderstrepen.
 
Noami's lichaam ...  :o :pica :pica22 ooh wat heeft ze lekkere borsten  :showtits1 , kon er niet afblijven. Ze lachte haar grote witte tanden bloot: Wild Woman. Ik had vooraf gevraagd dat ze haar lippen vuurrood verfde. Negerinnen met vuurrode lippen zijn super sexy. Ze liet haar tong vervaarlijk over die rode lippen glijden. Ze beet vervolgens goed maar speels door in mijn beider oren en liet er een stel mooie bitemarks achter die m'n ouders en een collega(!) met een veelbetekenende blik hebben opgemerkt.... Ik kon niet van haar lichaam af blijven. Sexy Naomi, kom hier, lekker dier! De seks was best heftig. Ik probeerde het tempo wat te bepalen. Probeerde. Ondertussen bespeelde ze me, teasde ze, draaide ze sexy met haar lijf, domineerde ze me. Wild jaguar woman. De seks was ook in jaguar-style, zij on top, draaiend met die lekkere kont van haar. Kleine Vazkor had intussen geen stakingsaanzeggingen meer en ik kwam lekker klaar. We bleven even wat liggen maar niet lang: de tijd was nu eerder kort (25 min) en helaas op. Kort maar krachtig, zeg maar.
 
Na een geweldige sessie afgerekend met de zwarte parel. Dacht dat het m'n laatste sessie was. Not.  :lol

Score: ***
« Laatst bewerkt op: 5 juni 2016, 21:13:09 door Vazkor »

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
NAOMI
« Reactie #3 Gepost op: 9 juni 2016, 17:18:07 »
Wat zou ze toch in gedachte in haar rechterhand hebben?  :dance2 :lol
















"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline 24HOURS

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
NAOMI
« Reactie #4 Gepost op: 12 juni 2016, 17:48:52 »
Already three rooms with her. Very sexy, crazy and dangerous girl  ;D
Like sex more than me  :lol
The catalog is extraordinary  :bud

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
NAOMI
« Reactie #5 Gepost op: 7 juli 2016, 13:00:53 »
Naomi - Schwarze Perle

28 Jahre jung, schwarzhaarig, 165 cm groß, 54 kg leicht, dunkle Augen, Körbchengröße 80C, komplett rasiert. Naomi spricht Englisch.


[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]

[attachimg=5]
[attachimg=6]

[attachimg=7]
« Laatst bewerkt op: 7 juli 2016, 13:40:34 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
NAOMI
« Reactie #6 Gepost op: 9 juli 2016, 20:25:22 »
Eén NAOMI in Babylon volstaat ..... ze telt voor twee, akkoord, vooral op kamer ......




Ze heeft duidelijk in de leer geweest bij Precieuse, en doet niet onder kwa vettigheid en vieze dingen op (en buiten) de kamer .....  :lol_hitting:


Topic derhalve ook samengevoegd  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
NAOMI
« Reactie #7 Gepost op: 11 juli 2016, 12:46:38 »
Eerste keus viel op de prachtige Naomi. Ze liep opgewekt rond in haar kostuumetje en zag er weer lekker uit. Aan de praat geraakt en uiteindelijk in een zetel terecht gekomen. Nou dat viel niet tegen want ze zette er het gas op. Hevig TZ, knuffelen, knabbelen en een zeer uitdagende pzc op het bankje vielen mij ten deel. Kortom waanzinnig goed en ze ging maar door en door en door. Op enig moment vroeg ik mij af wanneer ze de sleutel vraag ging stellen ?? Die vraag kwam maar niet en ik denk dat ze al een kwartier bezig was.
Ik moest moeite doen om haar te stoppen want ik vond het een tikje gênant worden. Tijd is geld voor haar tenslotte en op het bankje (nog) niet. Daarom snel gevraagd een sleutel te gaan halen en we gingen lekker op een kamer verder. Maar eerst moest ze nog even dollen en plagen met Lilly. Dat is ook een mooie dame en de moeite waard voor de volgende keer ...... :dance2
Heb al vaker aangegeven dat wat er op de kamer gebeurt, blijft op de kamer in mijn geval. Ik wil wel verklappen dat het er enerzijds stevig, fijn aan toe ging en anderzijds met heel veel gymnastische oefeningen gepaard ging. Grote genade, ik was op en dat terwijl ik toch echt niet rook ofzo. Nadat we beiden uit 'geknuffeld' waren de kamer verlaten en haar (ook) met een dikke klapzoen bij de lockers bedankt voor een heerlijke sessie. Wat een chick zeg!