Auteur Topic: AYLIN  (gelezen 22319 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
AYLIN
« Gepost op: 9 juni 2016, 15:59:11 »


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
AYLIN
« Reactie #1 Gepost op: 9 juli 2016, 13:55:15 »
Aylin
Bij deze recensie

Bij deze dame opletten: ze rekent presale tijd mee als kamertijd of geeft de illusie presales te geven maar wil er later betaling voor als je wil afbreken of achteraf toch mee op kamer gaat. Ik heb me hierdoor laten verleiden. Voor mij is ze zoiezo wat te oud al kan ze wel goed body-2-body masseren. Fans van intense body-2-body massage in de jacuzzi of elders kunnen bij haar wel terecht. Ze doet veel en goed TZ, dat mag wel gezegd. Zoiezo een tijd waar ik dubbele gevoelens bij heb.
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2016, 14:02:15 door Vazkor »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
AYLIN
« Reactie #2 Gepost op: 17 juli 2016, 22:46:09 »
Ook ik ben ten prooi gevallen van de Turkse Aylin op 2 juli.
Ik deel het verhaal van Vazkor.
Aylin heeft een neus voor de ultieme 'presales'! Ik zou er totaal niet op zijn gevallen. In de pas gerenoveerde tuin aan de voorkant stond ik met Hasta la Paste en aamu te vertellen toen Aylin 'gewoon' bij ons kwam staan. Ik had in Aylin weinig interesse, maar haar tactiek werkte uiteindelijk wel. Een paar keer aangegeven dat ik (nog) geen interesse had. Maar ze wist alle 'knoppen' op een of andere wijze wel op de goede wijze te beroeren. Toch geen interesse. Ze stelde voor om wat in de jacuzzi te gaan liggen. Wat kan daar tegen zijn?
In de jacuzzi zette ze haar spel voort en wel op een heel prettige wijze. TZ dik in orde en haar handje ging meermaals richting zones die ik in het normale leven absoluut bedekt houd.
Ik was om => Zimmer! Ff de chloor er af douchen en Aylin haalde de sleutel van een kamer ergens op -1.
De kamer was goed! Blasen oké (GOSP 0,8M), en NMC in missio geëindigd. Alles ruim binnen een half uur.
Omwille van de uitgebreide presales en goede kamer gaf ik Aylin een tientje extra. Ze antwoordde meteen met: jacuzzi telt ook mee en het is 1 uur!  :-\
Zonder morren een uur betaald, maar nu zonder tip.

Het is voor zover mij bekend niet gangbaar in Bab dat de jacuzzi (max 15 minuten) meetelt in de tijd. Ik houd bij het afrekenen wel altijd rekening met de duur en intensiteit van de presales. Als een dame tijdens de presales ruim de tijd neemt en er ook nog iets leuks van maakt, mag dat best een tip waard zijn.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline SeX++

  • Meerwaardezoeker bij DVPs
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
AYLIN
« Reactie #3 Gepost op: 18 juli 2016, 00:12:38 »

...

Het is voor zover mij bekend niet gangbaar in Bab dat de jacuzzi (max 15 minuten) meetelt in de tijd. Ik houd bij het afrekenen wel altijd rekening met de duur en intensiteit van de presales. Als een dame tijdens de presales ruim de tijd neemt en er ook nog iets leuks van maakt, mag dat best een tip waard zijn.

Ik dacht dat presales niet meetelde, tenzij er iemand misbruik van maakt. En dan nog.

Ik ben het met je eens als je stelt dat presales acties  best een tip waard zijn. Maar pesales is volgens mij marketing, en is in de prijs begrepen.
SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
AYLIN
« Reactie #4 Gepost op: 2 januari 2017, 13:44:57 »
Aylin  :diva

De Turkse MILF Aylin, niet het mooiste gezicht, wel een romig vol postuur.  :17:

Jaagt er vrolijk op los, om haar gebrek aan andere dingen te compenseren.  :wildcat

Op de kamer een spel wat grenst aan GFE. Voor de liefhebbers; ze biedt ook anaal aan.  :xrated

Herhalingsgevaar: ja, 65%.
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
AYLIN
« Reactie #5 Gepost op: 5 februari 2017, 15:55:54 »
Zaterdag met Aylin op de kamer geweest, helaas gooit ze haar eigen glazen in.  :wtf:

Probeerde de presale tijd, en de tijd voor haar sigaretje in rekening te brengen, niet aan toe gegeven.   :sign0065:

Zulke acties acties hou ik niet van, definitief loop ik haar voorbij.   :105:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
AYLIN
« Reactie #6 Gepost op: 5 februari 2017, 19:49:18 »
Zaterdag met Aylin op de kamer geweest, helaas gooit ze haar eigen glazen in.  :wtf:

Probeerde de presale tijd, en de tijd voor haar sigaretje in rekening te brengen, niet aan toe gegeven.   :sign0065:

Zulke acties acties hou ik niet van, definitief loop ik haar voorbij.   :105:

Aylin is zeker een meid (vrouw) met veel ervaring. Zij zal toch zeker wel weten, dat er veel geschreven wordt op fora en dat er onderling veel gepraat wordt? En toch doet ze dit soort dingen... Nu is Aylin sowieso al niet een dame met wie ik op kamer zou gaan, maar aan dit soort DVP's erger ik mij mateloos. DVP's die je proberen te bedonderen en je uiteindelijk een slecht gevoel geven over je clubdag... Je komt om te relaxen in een club. Biertje drinken met je maten, lekker wat eten, van de wellness genieten en uiteraard van de dames. Je betaald er goed voor en je verwacht ook waar voor je geld.
De dames komen primair voor het geld, maar goede dames zorgen dat je je goed voelt. Goede dames brengen de pre- en aftersales niet in rekening. Bij goede dames, die je eerlijk behandelen, blijf je vaker terugkomen. Bij dames, waarbij je een slechte ervaring hebt gehad, uiteraard niet, maar ook bij dames waarover vaak negatief geschreven wordt, ga je je wel even bedenken voor je een kamer met zo'n meid gaat nemen.
Uiteindelijk is het een "zakelijke relatie" die je opbouwt met een DVP waar je vaker naar toe gaat. Dan wil je wel dat ze betrouwbaar is, goede service levert en je niet probeert te bedonderen. In het dagelijks leven, ga je ook niet naar een winkel, waarvan je weet dat het een louche zaak is en waar ze mensen bedonderen. Zo'n zaak heeft vaak geen lang leven.Blijkbaar geldt dat helaas niet altijd voor de DVP's, want sommigen zie ik al een behoorlijke tijd rond lopen in dezelfde clubs. Wat mij betreft boycotten dit soort DVP's.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
AYLIN
« Reactie #7 Gepost op: 5 februari 2017, 20:00:25 »
Het is Vazkor en mij op dezelfde dag gebeurd. fslgf is voor zover mij bekend nummer 3.
Ik mijd haar ook sindsdien. Vorige bezoeken kwam ze nog wel eens polsen. Afgelopen zaterdag liet ze mij links liggen. Ze zal het inmiddels wel door hebben.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
AYLIN
« Reactie #8 Gepost op: 5 februari 2017, 20:08:00 »
Tja zonder jacuzzi doet ze dat dus zo. Is te verwachten

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
AYLIN
« Reactie #9 Gepost op: 5 februari 2017, 20:09:43 »
Ha ha, ik begrijp FSLGF best ... zolang je niet profiteert van de dame moet zij dat ook niet van jou doen, en als jij vraagt dat ze nog een siggie opsteekt kan ze dat doorrekenen, anders best in haar tijd, tenzij je een smoking-fetish wil voldaan zien   ;D

Maar dat goede vrouwen pre- en aftersales niet in rekening brengen, Taylor, is zo kort door de bocht dat je er met gierende banden uitgaat en in de sloot terecht komt, met een total loss als gevolg, dan kweken we precedenten van mannen die uren willen presalen en aftersalen ... en dat volkomen gratis .....

SCHLUSSEL .... en ik heb dat probleem niet, en nadien zijn ze steeds vriendelijk omdat ze weten dat ik hun tijd in de bar niet wil wegnemen terwijl ze dan net zo goed kunnen doen waar ze er voor zijn, namelijk geld verdienen met andere klanten ... want daar komend e dames toch voor, Taylor?

Voor mij geen afsmostaferelen aan de bar of in een sofa, niet aan mij besteed, maar daarover mag iedereen zelf beslissen .... als ik (bijvoorbeeld met Dani, omdat het een schatje is van Taylor, dus als voorbeeld nemen maar) een half uur aan de bar hang te tongzoenen, ben ik dan een te mijden rakker? Want dat is dan de keerzijde van de medaille ....

Ik ben het niet snel eens met een zekere Willem II, maar hij heeft ons altijd geleerd .... de tafel plakt, zoals bij kaartspelen .... en seksuele handelingen horen op kamer thuis ...


Ik heb gisteren, en dat was dus echt frappant, mannen domweg dames in de barruimte van babylon zien staan vingeren en meer van dat moois, om er dan NIET mee te gaan kameren. Dat noem ik dan de andere kant ....

En FSLGF, ik weet heus dat ze je gisteren probeerde een beetje te bedotten, is niet mooi van de meid in kwestie, dus mijn betoog is helemaal niet aan jou, maar algemeen ....

Presales en aftersales, war begint het en waar stopt het .... de ene rakker zal tongzoenen als normaal beschouwen, een andere denkt dat ie haar kan vingeren in de barruimte zonder kamerverplichtingen .... indien wij allen een beetje eerlijk fatsoen in ons lijf zouden hebben zou het veel makkelijker zijn .... dames worden soms bedot, en dan pakken ze helaas (maar begrijpelijk) mannen terug, maar dan net de verkeerde ... en het spijt me dat fslgf dat voorhad .....


Presales, Voor mij gaan die even ver als naar een dame kijken, en Schlussel roepen .... en ik doe mijn ding wel op kamer, seksuele handelingen betaal ik voor ....

Een praatje maken, mannen, waar de vrouw je dan probeert te verleiden, kan best en mag best presales zijn, maar ik ben van die mening, als je toehapt, en die tong in je eigen mond voelt, tja, dan hap je graag toe toch, en is het hoog tijd om een privehokje op te zoeken (in Babylon mag het zelfs openbaar)
Voor de dames (die daar de ganse dag zitten en moeten klanten vinden om hun centen te verdienen) is dat volgens mij toch ook erg makkelijk, van zodra ze in Babylon hun tong met de jouwe kunnen verstrengelen, verwachten ze een kamergang .... of zodra een man ineens maar 9 vingers meer zichtbaar in frisse lucht heeft .... het zou dan ook best een regel mogen zijn van mij ... seksuele handelingen, man hapt toe bij tongzoenen .... verder gaan vechten op kamer ....

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
AYLIN
« Reactie #10 Gepost op: 5 februari 2017, 20:16:29 »

Aylin is zeker een meid (vrouw) met veel ervaring. Zij zal toch zeker wel weten, dat er veel geschreven wordt op fora en dat er onderling veel gepraat wordt? En toch doet ze dit soort dingen...

Misschien onszelf en onze fora toch even nuanceren... Best veel wandelaars zijn geen forumleden (al geldt dat ongetwijfeld nog meer voor privéontvangst en dergelijke) of zijn newbies.
Ik kan me voorstellen dat je enkel focussend op deze doelgroepen best een lucratief verdienmodel kan ontwikkelen.

Aylin heeft gisteren overigens best overtuigende presales op mij losgelaten in de kino. Een leuk gesprek dat ergens over ging, flatteuze complimentjes (jaja, blablabla, maar toch...), redelijk vérgaande handelingen (even blasen, intieme strelingen, mijn hand op haar kutje en borsten leggen, en nog meer). Ik ben niet meegegaan in de handelingen, heb integendeel gezegd dat het er op dat moment zeker niet inzat en dat ze dat niet moest doen, maar dat was een dovevrouwsgesprek. En ondanks de stijfheid elders hield ik ook het been stijf.

Was ik een newbie geweest, dan was ik ongetwijfeld bezweken, maar nu was ik wachtend op iemand anders, en aangezien ik haar niet aangeraakt heb (behalve toen zij mijn hand ergens legde) en vanaf het begin aangaf dat een kamergang er op dat moment zeker niet inzat, voelde ik mij ook niet bezwaard om op een bepaald moment te verkassen.

Ze bleef overigens vriendelijk, wellicht met in het achterhoofd 'sometimes you win, sometimes you lose'.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je best wel een geile kamer met haar kunt hebben, maar qua uiterlijk past ze niet helemaal in mijn Beuteschema.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
AYLIN
« Reactie #11 Gepost op: 5 februari 2017, 20:17:48 »
Wat niet wegneemt dat deze griet het bij iedereen probeert te doen, klaarblijkelijk ....

Mannen, effe aan den Ed melden, dan doet ze dat slechts twee keer .... zo makkelijk is dat ........... bij de derde keer mag ze andere oorden gaan opzoeken ....

En mijn betoog over presales en het misbruik van beiden kanten blijft staan ... ik bedoel ik blijf daar achter staan ....
Gisteren vertelde een ex-youppieneut me het zelfde over haar, zij vroeg om mee in de whirlpool te gaan, hij stak geen hand uit, maar ging wel 2 uur badderen ... zij ook, en daarna een uur op kamer ....

Hij kreeg de rekening gepresenteerd van 3 uur ..... voor alle duidelijkheid .... heeft ie NIET betaald ....  :lol

Dan mag FSLGF blij zijn dat de whirlpool buiten gebruik is momenteel, of het zou hem heel veel gekost kunnen hebben ha ha  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Reagen

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
AYLIN
« Reactie #12 Gepost op: 5 februari 2017, 20:46:03 »
Ik wil toch bij deze discussie aanhaken wat betreft pre-sales. Vorig jaar is het ook bij mij gebeurd, maar dan met Aranca.

Misschien ben ik op dit gebied nog een beetje rookie, maar soms snap ik er ook niets van. Die ene rekent de pre-sales niet de andere wel bij de totale tijd die je dan samen brengt met diegene.

note sm: effe de link naar ijsberenforum weggehaald, je mag je recensie altijd overhevelen naar hier, maar mensen gaan door laten linken .... neen, dat is echt van het goede teveel  ;)


Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
AYLIN
« Reactie #13 Gepost op: 5 februari 2017, 21:50:33 »
Maar dat goede vrouwen pre- en aftersales niet in rekening brengen, Taylor, is zo kort door de bocht dat je er met gierende banden uitgaat en in de sloot terecht komt, met een total loss als gevolg, dan kweken we precedenten van mannen die uren willen presalen en aftersalen ... en dat volkomen gratis .....

Ik heb gisteren, en dat was dus echt frappant, mannen domweg dames in de barruimte van babylon zien staan vingeren en meer van dat moois, om er dan NIET mee te gaan kameren. Dat noem ik dan de andere kant ....

Presales en aftersales, war begint het en waar stopt het .... de ene rakker zal tongzoenen als normaal beschouwen, een andere denkt dat ie haar kan vingeren in de barruimte zonder kamerverplichtingen .... indien wij allen een beetje eerlijk fatsoen in ons lijf zouden hebben zou het veel makkelijker zijn .... dames worden soms bedot, en dan pakken ze helaas (maar begrijpelijk) mannen terug, maar dan net de verkeerde ... en het spijt me dat fslgf dat voorhad .....

Een praatje maken, mannen, waar de vrouw je dan probeert te verleiden, kan best en mag best presales zijn, maar ik ben van die mening, als je toehapt, en die tong in je eigen mond voelt, tja, dan hap je graag toe toch, en is het hoog tijd om een privehokje op te zoeken (in Babylon mag het zelfs openbaar)
Voor de dames (die daar de ganse dag zitten en moeten klanten vinden om hun centen te verdienen) is dat volgens mij toch ook erg makkelijk, van zodra ze in Babylon hun tong met de jouwe kunnen verstrengelen, verwachten ze een kamergang .... of zodra een man ineens maar 9 vingers meer zichtbaar in frisse lucht heeft .... het zou dan ook best een regel mogen zijn van mij ... seksuele handelingen, man hapt toe bij tongzoenen .... verder gaan vechten op kamer ....

SM, uiteraard zit er een grens aan. Wanneer je naast een meid gaat zitten en een half uur met deze meid aan het kletsen bent en vervolgens opstaat en wegloopt, noem ik onbeschoft en dan heb ik het nog niet eens over zoenen en/of vingeren. Kijk, als ik met een meid alleen seks wil, kan ik beter naar een raambuurt gaan voor een snelle wip. Het gaat mij om het totaalplaatje en daar horen pre- en aftersales bij. En dat hoeft niet persé met seksuele handelingen. Je zult mij niet vaak zien, waarbij ik een meid in het openbaar aan het vingeren ben (Ik kan me zelfs niet herinneren of ik dat ooit heb gedaan in al die 4 jar dat ik clubs bezoek). Zoenen en tongzoenen wel en vaak om vooraf te beoordelen of een dame inderdaad wel zoent.

Maar terugkomend op waar de grenzen liggen, dat is uiteraard lastig. Ik heb dames gesproken in Babylon, die 15 minuten acceptabel vinden als onbetaalde presales, inclusief tongzoenen. Daarnaast is het ook een gevoelskwestie, waarbij het lastig is om een grens aan te geven. Tijdens het RB-feest in Babylon, was ik aan het eind van de avond behoorlijk aan het ouwehoeren met Alice. Dat ouwehoeren kwam van Alice, waarbij ze mijn sleuteltje van mijn locker verstopte op allerlei plaatsen. Later op de avond kwam ze nog voorbij met een fles honing en goot hiervan wat over haar borsten en ze wilde dat ik het oplikte, wat ik ook gedaan heb. Die avond heb ik geen kamer met haar genomen, want ik was, om het zo maar te zeggen, leeg voor die dag. De laatste keer dat ik in Babylon was, had ik wel een kamergang met Alice, wat mede kwam door dat vorige bezoek. Ook nu waren haar presales erg goed, waarbij we een leuk gesprek hadden met elkaar en haar vriendinnen Sascha en Rebekka en waarbij we elkaar af en toe zoenden. Ik weet niet precies hoelang het duurde, maar langer dan 30 minuten was het zeker (misschien wel een uur). Daarna een kamer met haar genomen van 1,5 uur, voornamelijk seks. Daarna vroeg ze aan me of ik nog wat drinken wilde en of ik naar de bar wilde (dan zou de kamergang eindigen) of hier op de kamer. Het was bijna sluitingstijd en zei tegen haar dat ze wat drinken op moest halen en we nog een half uurtje op de kamer zouden vertoeven. 2 uur gekamerd dus. Haar presales hebben dus wel wat opgeleverd.
Zoals gezegd, is de grens lastig te bepalen. Het is niet zwart of wit. Een "verstandige" dame geeft goede presales (en aftersales), zeker bij een klant die vaker bij haar komt. Bij seksuele handelingen (tenzij je ze gelijk afkapt), vind ik wel dat je verplicht bent om met de dame naar een kamer moet gaan, evenals wanneer je een lange tijd een praatje maakt met een dame, tenzij je aangeeft geen interesse te hebben en de dame blijft zitten praten met je.

Daarnaast kan ik me herinneren dat je vorig jaar een triootje had in Babylon, waarvoor je niet specifiek voor het triootje wilde betalen, omdat de dames er zelf al mee begonnen in de bar en je 1,5 uur met beide op een kamer hebt gezeten. En begrijp me goed, je reden die je opgeeft, ben ik het wel mee eens.
Ik heb vaak dames gehad, die uit zichzelf spontaan begonnen te zoenen in de bar of erger. Ben ik dan verplicht om voor deze presales extra te gaan betalen? Aylin heeft daar overigens een handje van, om je te (tong)zoenen en je en public af te trekken en van dat soort zaken. Ze heeft het regelmatig bij mij geprobeerd (wat haar nooit gelukt is, want ik kap het gelijk af, omdat ik weet dat ik toch niet met haar op een kamer zal belanden), maar ik zie het haar ook vaak bij anderen doen.


Voor mij geen afsmostaferelen aan de bar of in een sofa, niet aan mij besteed, maar daarover mag iedereen zelf beslissen .... als ik (bijvoorbeeld met Dani, omdat het een schatje is van Taylor, dus als voorbeeld nemen maar) een half uur aan de bar hang te tongzoenen, ben ik dan een te mijden rakker? Want dat is dan de keerzijde van de medaille ....
Blijkbaar ben ik voor Dani niet een te mijden rakker. Kijk, ik vind het leuk als een dame in de bar al een beetje aan het zoenen gaat en vaak zelfs "spontaan" en daarmee bedoel ik dat het van de kant van de dame komt. Dani is een meid die ik erg respecteer. Met Dani voel ik me op mijn gemak en volgens mij is dat wederzijds. Dat we elkaar (tong)zoenen in de bar, is iets waar Dani ook invloed op heeft. Zou ze het niet meer doen, dan zou ik dat jammer vinden, maar voor mij absoluut niet een reden om niet meer met haar op een kamer te gaan. Sterker, een ander favorietje van me, Giulia uit PHG, zoent absoluut niet in het openbaar en toch blijf ik haar bezoeken. Daarnaast geeft Dani na elke kamergang aan om later nog even wat na te praten en samen wat te gaan drinken. Dit komt vanuit haar, al vanaf de allereerste keer met haar. Zou ik daar dan extra voor moeten betalen? Of moet ik dit dan weigeren? Pre-, maar ook aftersales, zijn zeker met een DVP die je al langer kent een kwestie van vertrouwen en wederzijds respect. Lees ook mijn recensie over Dani van de laatste keer, waarin ik aangeef "Alles mag en niets moet".
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
AYLIN
« Reactie #14 Gepost op: 5 februari 2017, 22:08:22 »
Taylor, neen, dat bedoel ik dus niet ...
Ik wilde je enkel meegeven dat de grens tussen presales en het effectief overgaan tot een kamergang soms moeilijk te trekken is .....
Ik haalde Dani aan om je uit je kot te lokken .... uiteraard gaat die meid je aan de bar tongzoenen, ze weet dat ze je daarmee langer strikt en nog eens strikt en nog eens strikt ... perfecte normale presales dus .....  enne ... ik lees al je recensies, alles kan en niets moet, jij en Dani gaan ooit nog een koppel worden ....  ;) :-P

Ook Alice komt mij steeds haar tong in mijn bek duwen in babylon, en ze weet dat ik maar gemiddeld 1 maal per 3 a 4 bezoeken met haar kamer etc etc etc ....

Ik heb het eigenlijk meer over het presalen gezocht door de klanten bij de dames .... en dat die grenzen soms heel moeilijk zichtbaar zijn ..... en dat sommigen daarvan profiteren .... helaas ... en neen, niet jij watje, je betaalt zelfs 100 euro voor een halfuur kutservice  :lol :-P ;)

Maar laat ons het eens zijn met het volgende: ieder normaal mens voelt aan wanneer de grens is bereikt, en wij zijn allen groot genoeg om het een halt toe te roepen als we voelen dat een kamer er helemaal niet inzit ...
Voor de rest .... helemaal eens, zelfs met Alice en haar sleutel- en honingspelletjes; ze is niet dom en ze weet wel dat ze doet hoor, en ze zal heus niet met haar voeten laten rammelen

Trouwens, gisteren was het weer zo ver, de dames hadden de sleutel van een franstalige rakker afgepakt en hebben hem 20 minuten doen door de bar hollen, hilarisch .... en erg leuk ...
Dat zijn ook dingen die alleen kunnen in Babylon  ;)

Aylin heeft er een air van weg dit steevast tot het uiterste te drijven, de andere kant van zogenaamd betalende presales .... kwestie van daar gewoon goed mee om te gaan en je niet te laten bedotten als rakker/ijsbeer ......

Mijn trio in Babylon vorig jaar was geen presales, en dat de dames dat probeerden door te rekenen is hun goed recht, alleen betaal ik niet voor lesbische acts, zolang ik er niet om vraag, ik zou korting moeten gevraagd hebben, want de tijd dat de dames mekaar afsmosten waren ze niet met mij bezig  :lol :lol :lol :lol :-\

Zo, leuk anderen en hun reacties te horen, ook daar dienen fora voor, presales en hoe dat kan ingepast worden en misbruik kan door beide partijen, zowel dames als heren .....

SCHLUSSEL  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal