Auteur Topic: Laurie  (gelezen 4706 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Laurie
« Gepost op: 9 juni 2016, 23:15:23 »

[box title=Laurie]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Engels, Duits(?)
Leeftijd:         22-something
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          ca1,62m
Ogen:            bruin
Model:           slank en gebruind
BH:               kleine B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      donkerbruin
Haarlengte:    over schouderlang in paardestaart
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ guitig, wild, speels
[/box]
[box title=extra info]
open voor veel
[/box]
« Laatst bewerkt op: 9 juni 2016, 23:22:54 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Laurie
« Reactie #1 Gepost op: 9 juni 2016, 23:17:45 »
Laurie
Bij deze recensie

Laurie is een wild geval, een zotte doos maar daar hou ik wel van. Ze was voor alles in en erg enthousiast met al mijn wensen. Ik genoot van het strelen van haar lekkere prachtige lichaam en ze kronkelde van plezier. Ze wilde voortdurend dat ik haar befte en vingerde. De seks met haar on top was, wel...top :))
 
Op het einde van de sessie wou ze nog meer gevingerd worden. Een vinger was niet genoeg, ik moest er 2 in haar natte poesje stoppen en goed doorvingeren. De tijd drong echter en het half uur was vol. Ze deed teken dat dit nu echt niet belangrijk was en ik vingerde maar door. De tijd was leuk, toch? Tijdens het vingeren streelde ik nog over haar heerlijke lichaam en ze kwam schokkend klaar. Dat zag ik niet eerder bij een dame. Althans dat geloof ik toch, deze Laurie leek dat echt te menen. Daarna nog wat gespeeld en gepraat. Ze zei dat ze me erg tof vond. Het werd op een half uur gehouden bij het afrekenen, dus ze was wel meer dan correct. Zij wou immers doorgaan. Enfin ik ook wel hé maar ja: tijd.
 
De pre- en aftersales met haar waren heel spontaan. Dit geile opdondertje ziet me zeker terug!

Score: ****
« Laatst bewerkt op: 9 juni 2016, 23:39:33 door Vazkor »