Auteur Topic: ELI (Bulgaarse)  (gelezen 4335 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ELI (Bulgaarse)
« Gepost op: 13 juni 2016, 18:28:48 »
[box title=ELI]
Land:             Bulgarije
Taal:              Beperkt Engels
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            slank
BH:                 B
Kontje:           heel lekker
Haarkleur:      blondbruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ELI (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2016, 18:30:48 »
Afgelopen vrijdag ben ik een eerste keer met Bulgaarse Eli op kamer beland.

Ergens na middernacht, en na 3 uitputtende kamergangen had ik geen lust meer, tot plots mooie Eli me passeerde.

Deze meid was me doorheen de dag al meermaals opgevallen (ze doet me heel hard denken aan een meid die lange tijd een speciaal plekje in mijn hart heeft gehad) en toen ze ineens op een halve meter van me passeerde, verloor ik alle besef van realiteit, en nog geen 5 minuten later, lag ik met haar op kamer.

Eli is een jonge Bulgaarse. Ze heeft een mooi gezicht en lang blondbruin haar. Eli heeft een héél mooi lichaam: heel vrouwelijk, lekkere kont en een mooi paar borsten. Eli heeft een tattoo op haar onderarm en een piercing in haar onderlip. Communiceren is moeilijk: ze spreekt enkel beperkt Engels.

De kamergang met Eli was, ondanks het moeilijke communiceren, heel goed. Eli tonzoent lang en diep, net als een vriendinnetje. Pijpen doet ze uitstekend en tijdens het pijpen mag je overvloedig met haar lekkere poes spelen. Van wat pussysliden is ze niet vies en tijdens het neuken in 3 standjes mocht ik stevig doorbeuken. Ik ben probleemloos klaargekomen, het 4de orgasme van de dag.

Herhalingsgevaar met deze mooie meid is groot!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum