Auteur Topic: MARIA  (gelezen 12768 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
MARIA
« Gepost op: 15 juni 2016, 15:49:31 »








"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #1 Gepost op: 26 december 2016, 00:12:44 »
Uit het algemene Love Toxic thema:

Omdat ik er vanuit ging dat er net als de vorige keer rond 15:00 weer show en gruppensex op het programma stond, besloot ik eerst even een hapje te eten. Eenmaal terug in de bar was er echter van show nog geen sprake en sprak Maria me aan. Met haar had ik een paar jaar geleden al eens gekamerd (toen ook de eerste sessie van de dag). Ze is ten opzichte van de rest al iets ouder, maar nog even vriendelijk als destijds, dus ik sloeg haar aanbod voor het verkennen van een kamertje niet af. Op de kamer eerst een Franse verwenning van kleine Koosje, maar omdat het de eerste sessie van de dag was werd er een rubbertje omheen gedaan en nam ze vervolgens bovenop plaats om het zo in een fraaie rit af te maken.

Maria:
Herkomst:Bulgarije
Leeftijd: 30+
Postuur: Normaal
Haren: Blond, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken, frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Ruim voldoende
Service: Goed



en iets later diezelfde middag:

Na een hapje eten was het dan nu wel tijd voor een show. Sindia maakte zich klaar voor een dansact op het podium. Dit was niet verkeerd. Na afloop van de show werden de mannelijke gasten door de heren uitgenodig tot een rondje gruppensex. Niet alle heren hadden interesse waardoor er twee dames op me af kwamen, toevalligerwijze net de twee dames waar ik al een rondje mee gedaan had: Maria en Sabrina. Ze nodigden me uit om op de bank tussen hen in plaats te nemen. Maria daalde naar beneden af om kleine Koosje te verwennen terwijl Sabrina haar sappige borstjes aanbod en met haar handen de balletjes nog wat verwende. Mijn beiden handen had hun weg gevonden naar een Oost-Europees poesje. Een niet onprettige ervaring. Omdat de beide sessies ervoor nog niet zo heel lang geleden waren, leidde het echter niet tot een explosie. Na een tijd zo genoten te hebben bedankte ik daarom beide dames voor dit genot en besloot ik me te gaan douchen.

Maria:
Herkomst:Bulgarije
Leeftijd: 30+
Postuur: Normaal
Haren: Blond, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: Frans (zc) aftrekken (zc), vingeren (zc), gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Ruim voldoende
Service: Goed'


Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #2 Gepost op: 21 april 2017, 22:16:34 »
Uit het algemene LT topic:

Na een saunagang was het tijd voor de eerste show van de dag. En zoals meestal na de shows is er tijd voor "Gruppensex", zo ook deze keer. Op het bed kruisten Neles en mijn pad zich wederom. Liggend op het bed nam Nele tussen mij benen plaats zinnend op een rematch en ze was ook aardig goed op weg. Na enige tijd nam Maria het echter over en ze nam na een rubbertje geplaatst te hebben bovenop plaats. De eerdere arbeid van Nele was niet voor niets geweest en zo kon Maria het dus tot een resultaat brengen.

Maria:
Herkomst:Bulgarije
Leeftijd: 30+
Postuur: Normaal
Haren: Blond, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), nmc, gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Ruim voldoende
Service: Goed