Auteur Topic: Mickey  (gelezen 11076 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Mickey
« Gepost op: 16 juni 2016, 22:48:09 »

[box title=Mickey]
Land:             Romania
Taal:              Engels, Roemeens
Leeftijd:         27
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          ca1,62m
Ogen:         groen-bruin
Model:            slank -> normaal
BH:                 B
Kontje:           lekker natuurlijk
Haarkleur:      lichtblond
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC Likken GFE Light
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Lief, aardig, sexy, zacht
- Opletten met tijd
[/box]
[box title=extra info]
Heeft nog elders gewerkt, mogelijk een clubhopster
In gezicht heeft ze wat van Paris Hilton mee
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Mickey
« Reactie #1 Gepost op: 16 juni 2016, 23:01:50 »
Seks met Paris Hilton... Mickey
Bij deze recensie

Ik was voor de kamer eerst met haar naar de kino geweest waar ze zich ontkleedde. Ze heeft prachtige lekker zachte borsten en mooie tepels waar ik vaak aan zoog. Mickey heeft een lief gezicht, zachte ogen en een goed karakter. Beter dan de echte Paris Hilton vermoed ik. Ik vertelde haar dat ze op haar leek en ze moest er om lachen want blijkbaar hoorde ze dat vaker.  :laughingchick
 
Ze bevestigde me uit Samya te zijn gekomen waar ik ze herkende. Dat ik er met Ines was geweest vond ze ook geweldig. Het voorspel met haar was prima doch Mickey doet geen TZ, dat is jammer anders was de GFE completer geweest. Helemaal slank is ze niet, eerder tussen slank en normaal gebouwd, een zachte meid.
 
De seks met haar (weer zelfde standje zij bovenaan) was vlotter dan in mijn eerste sessie met Carmen 2 eerder en dat niet verwonderlijk: Mickey is een type waar ik vroeger gemakkelijk verliefd op zou zijn geworden vanwege haar uiterlijk. We wisselden nog en ging ik bovenaan. Ik zweette echter weer te veel in die benauwde ruimte en wou snel dat zij weer on top ging, wilde niet dat ze daar last van had. We wisselden ook van richting op het bed, de belichting in de kamer is ietswat te donker en ik wou meer van haar zien dan schaduw. Kan dit eigenlijk bijgesteld? Het is iets wat in Samya en YY wel kan. Ik zag haar beter en het ging vlotter en ik kwam snel klaar. Na het orgasme streelde ik ze nog. Haar borsten, tepels, haar mooie blonde haar en keek misschien iets te diep in haar ogen dan goed was.  :o :))
 
Een minpunt echter: ze dacht dat we een uur samen waren. Weer dat verhaal.  ::) Deze keer dacht ze dat de tijd in de kino ook moest worden meegerekend 'want dat is zo in Samya'. Nu heb ik in Samya nooit presales gehad in de kino, was er eenmaal binnen gegaan. Wie kan het bevestigen of ontkrachten dat presales in de kino meetelt als kamertijd, zowel in SS als in Samya? Ik heb haar gezegd dat de tijd pas in gaat als we in de kamer zijn en het dus bij een half uur blijft. Wist ze blijkbaar niet. Of ze deed alsof ze het niet wist. Soit, opgeruimd en naar beneden gegaan. Ik overhandigde haar 50€ en weg was ze. Nu heb ik toch de illusie gehad met 'Paris Hilton' te hebben gesekst  :bud :pica :pica22

Ook bij deze meid: let op met de tijd.
 
Score: ***1/2

Ter afsluiting uiteraard...d'echte:  :lol


http://www.youtube.com/watch?v=0BiS-AT5v3k
 
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2016, 23:40:00 door Vazkor »

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Mickey
« Reactie #2 Gepost op: 14 juli 2016, 22:39:33 »
Aan de bar zat een blondje met deftige boezem. Ze lonkte wat en kwam eens buurten. Mijn eerste reactie was toch maar van niet,
maar Mickey liet niet af en ze graaide al wat onder mijn badmantel, haar kontje voelde lekker aan. Mijn partner in crime liet me in de steek en zocht het gezelschap van Christel op
de snoodaard, maar het is'm vergeven.
Ondertussen toch iets te fel in de ogen van Mickey gekeken en de battle verloren. We verhuisden dan maar naar een sofa.
Hier nog een verdere kennismaking en dan kwam uiteraard de sleutelvraag.

Op de kamer ontdaan van de resterende kledingstukken. Mickey heeft nog een strak velleke, enkel aan het buikje mag wat gewerkt worden.
Na een korte zoensessie werdt er over gegaan op een prima blowjob. Lucien had er zin in en stond strak gespannen. Zo een blond kopje over je paal zien gaan is toch wel prettig
en ondertussen lekker met de borsten spelen. Even aan dat kontje voelen en zien waar dat poesje zat, ze opende haar benen wat zodat ik er beter bij kon en had goed zicht in de spiegel.
Blowjob miste zijn effect niet en had wat afleiding nodig of het was al snel gedaan. Heb haar dan in 69 gedirgeerd om op zoek te gaan naar dat zilte sapje. Werd dan ook al snel gevonden.

De tijd was reeds wat verder gevorderd en de vraag voor een uurtje kwam, maar aangegeven om maar af te ronden binnen het halfuurtje.
Mickey stak een tandje bij en ik liet me gaan.
Cowgirl was onze volgende actie en even later in missio afgemaakt.

Goede sessie en vriendelijke dame maar was geen 100% klik dus kans op herhaling niet zo groot.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Mickey
« Reactie #3 Gepost op: 8 oktober 2016, 14:13:22 »
Mickey - 'Paris Hilton' revisited
1 Okt. 2016
Met deze recensie



Bijzonder:
 
Ze zag er nog mooier dan ik me herinnerde van de vorige keer, ze had haar prachtige blonde haar wat losjes en stijlvol ineen gestrengeld, zag er lekker sexy uit. Herinner me nu beter haar groenbruine ogen waar ik lang in keek terwijl we kusten, streelden, ik haar lange prachtige haar voorzichtig beroerde want wilde dat niet verkloten.
 
 
Presales:
 
Ik werd tot de dans verleid door een dame toen Mickey me plots bij de hand nam om in de buurt van de danspaal te vragen waar ik verdomme zat al die tijd. Eerlijk gezegd dat ik in andere clubs gezeten heb. Lichtjes boze reactie. Natuurlijk dit is een geile sloeber die overal komt. Erg snel besloten om tot een kamer over te gaan ondanks dat ik haar niet op de planning had en had er niet meteen een goed gevoel bij....  :017:
 
 
Sessie:

...ten onrechte. Ze respecteerde m'n wensen, ze respecteerde de tijd, we vreeën, speelden, kusten en sexten. Ze heeft een heel mooi snoetje, die Mickey die ik Paris Hilton ga blijven noemen en acteren kan ze erg goed. Het was niet de meest gevarieerde goede seks geweest maar ze wist me geiler te maken dan ik al was. Klaar komen kostte me meer moeite deze keer want de vermoeidheid speelde me al parten. De druk bleef er wel op staan ergens want al dacht ik dat ze m'n laatste was, er volgde later nog eentje.  :-P
 
 
Kamer:
 
Ook deze keer was het een kamer beneden, ik zette de muziek af, stoort me immer: de bar èn nog eens in de kamer? No way!   :o 8)
 
 
Afsluiten:
 
Ze vroeg of ik tevreden was en zij dat ik super tevreden was. Zo'n schatje: 50€ aan de lockers, kusje en ook deze tijd met Mickey was veel te snel voorbij.  :017: 8)
 
 
Score: ****
« Laatst bewerkt op: 8 oktober 2016, 14:37:17 door Vazkor »